Jei žmogus perka būstą už 69 000 eurų, tai ir tie 5000 yra didelė suma. Pigus būstas, gausiai apgyvendintas kvartalas yra užprogramuota socialinė ir demografinė problema.
Jei žmogus perka būstą už 69 000 eurų, tai ir tie 5000 yra didelė suma. Pigus būstas, gausiai apgyvendintas kvartalas yra užprogramuota socialinė ir demografinė problema.
Kaip ten bebūtų, parkingai ten yra ir jei labai kažkam reikia gali nusipirkti ar išsinuomoti. Kur kas didesnė problema prie senų daugiabučių, pradedant fabijoniškėmis ir baigiant užgrūstais kiemais Gedimino pr., ten parkingų vietų net ir brangiai nenusipirksi.
Vilniaus kiemams Fabijoniskese, Virsuliskese, Lazdynuose ir pan ziauriai pasiseke, kad savivaldybe yra neigali. Gyventojai 99% atveju negali susivienyti ir pasidaryti sau korius ar siaip pasididint parkinga. Jeigu butu paprasta procedura visi tie kiemai pavirstu istisais asfalto laukais ir ex tarybiniai rajonai pavirstu i Perkunkiemi.
Vilniaus kiemams Fabijoniskese, Virsuliskese, Lazdynuose ir pan ziauriai pasiseke, kad savivaldybe yra neigali. Gyventojai 99% atveju negali susivienyti ir pasidaryti sau korius ar siaip pasididint parkinga. Jeigu butu paprasta procedura visi tie kiemai pavirstu istisais asfalto laukais ir ex tarybiniai rajonai pavirstu i Perkunkiemi.
dabar ten nutrypti purvynai arba retai šienaujamos pievos pievos.
Asmeniškai aš esu šalininkas, jog būtų apmokestintas stovėjimas daugiabučių kiemuose. Kiemai nėra privati nuosavybė, ypač namų, kurie buvo statomi iki 2011. Kaip ir neteisybė, asmuo nusipirkęs požeminį parkingą, automobilu neužima važiojamosios dalies, asmuo nieko nepirkęs ir nemokėjęs stato ant šaligatvio, pievos - ne tik blokuoja praėjimą pravažiavimą, bet iš žaliosios erdvės padaro kiaulystę.
Nėra utopija pasiūlymas, jog po žaliosiomis erdvėmis, būtų formuojami 30-40 vietų parkingai kiemuose tarp senųjų daugiabučių. Sprendimų yra tik niekas jų nesiima.
Tokio paprasto -1 aukšto parkingo kainą turėtų siekti 2500-3500 eurų, jei tą organizuotų savivaldybė su viešaisiais.
Nėra utopija pasiūlymas, jog po žaliosiomis erdvėmis, būtų formuojami 30-40 vietų parkingai kiemuose tarp senųjų daugiabučių. Sprendimų yra tik niekas jų nesiima.
Tokio paprasto -1 aukšto parkingo kainą turėtų siekti 2500-3500 eurų, jei tą organizuotų savivaldybė su viešaisiais.
Reikia turėti omeny, kad pakeliui garantuotai atsiras inžinerinių tinklų, o ir medžių gynėjai nesnaus, dar kokias žaidimų aikšteles teks įrengti... galų gale kaina gausis dar didesnė, nei tame pačiame Perkūnkiemyje
dabar ten nutrypti purvynai arba retai šienaujamos pievos pievos.
na, pievos pas mus Karoliniskese buvo sienaujamos praeitais metais kas menesi. Nezinau kiek kartu, bet ispudis toks tas sienavimas istisa vasara niekad nebuvo sustojes, net uzkniso tiesa pasakius.
O kad dabar dali ju isvazineja visai nesudaro, kaip kai kam atrodo, preteksto jog ten de facto atsirado parkingas. Dabar isvazineja, o ivedus pvz tarsos mokesti automobiliu bac ir netycia keliais % sumazetu.. Praeis keli metai ir dar keli % vilnieciu perses i dviracius, dar keli % vel gris i VT. Ir ziurek ir uzteks esamu parkingu ir vejos nedings. Neatsirandant nauju aiksteliu automobilizacija galimai nedides, nes jau fiziskai nera kur daugiau parkuoti. Pridarius nauju aiksteliu vel padarytu problema desimtmeciams i prieki, nes niekas asfalto atgal i vejas nekonvertuos.
Visai šviežias Varlamovo pasisakymas apie automobilizaciją: https://youtu.be/3n96sGInvig
kai kuriais momentais galima pagalvoti, kad jis lankosi ir miestai.net
Ple... vyrai, dėkite šitą į "šiaip linksma", nes šitas plakatas balanuoja tarp tragedijos ir komedijos. Turbūt šitam Jurgelaičiui balti arkliai, urbanistas atsirado - tegu pirma randa prie daugiabučių žalias zonas, o tada bando iškasti tarp komunikacijų (kanalizacijų, šiluminių trasų, elektros laidų) po požeminę aikštelę. Ai, sorry, pas mus Vilniuje net išasfaltuoti šiaip aikštelę ir nustiekas padaryti kieme yra kone misija neįmanoma. Kaip mane užknisa, kad tarp dar kažkiek padoresnės partijos narių atsiranda absoliutus "click-baitas" ir visiems gerai. Ir iš vis, kas jis toks, ką jis nuveikė miestui iki šiol?
Visai šviežias Varlamovo pasisakymas apie automobilizaciją: https://youtu.be/3n96sGInvig
kai kuriais momentais galima pagalvoti, kad jis lankosi ir miestai.net
Ple... vyrai, dėkite šitą į "šiaip linksma", nes šitas plakatas balanuoja tarp tragedijos ir komedijos. Turbūt šitam Jurgelaičiui balti arkliai, urbanistas atsirado - tegu pirma randa prie daugiabučių žalias zonas, o tada bando iškasti tarp komunikacijų (kanalizacijų, šiluminių trasų, elektros laidų) po požeminę aikštelę. Ai, sorry, pas mus Vilniuje net išasfaltuoti šiaip aikštelę ir nustiekas padaryti kieme yra kone misija neįmanoma. Kaip mane užknisa, kad tarp dar kažkiek padoresnės partijos narių atsiranda absoliutus "click-baitas" ir visiems gerai. Ir iš vis, kas jis toks, ką jis nuveikė miestui iki šiol?
Istrint nes konservatoriam antireklama? Iskart to nesupratau
Cia kazkoks tranzitinis isvaziavimas? Koks tikslus adresas?
Druskio 6 eks veja. Gi ant isalo galima parkuotis, sake mentai. Tai jie ir parkuojasi kuo arciau, kad po langais. O isalas, neisalas.. kas ten tikrins kasdien.
Comment