Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Man patinka tas teisinis nihilizmas ir apsimetimas absoliučiai iš visų pusių:

    „Mes negalime nei „Megai“, nei kitiems tretiesiems asmenims nurodyti išardyti, nes statybos inspektoriai nenustatė, kas jas įrengė“, – teigė jis.

    „Jeigu būtų nustatytas kaltas asmuo (aikštelių statytojas – BNS), reikėtų jį traukti administracinėn atsakomybėn ir derėtis dėl išardymo. Dabar mums su niekuo derėtis nereikia“, – kalbėjo V. Andrejevas
    "Megos" valdytojai "nežino", kas jiems įrengė, nes subranga, daug samdė, niekas nekaltas. Kelių direkcija irgi nieko nežino. Situacija visus tenkina.

    Comment


      Parašė Zygis Rodyti pranešimą

      Šiaip man rodos Mega čia žiauriai sufeilino Niekam juk tas parkingas nekliudė ir būtų dar stovėjęs, bet Mega sugalvojo teismais kovot prieš kelio reknostrukciją ir tada prasidėjo
      Parašė R.D. Rodyti pranešimą
      Man patinka tas teisinis nihilizmas ir apsimetimas absoliučiai iš visų pusių:

      "Megos" valdytojai "nežino", kas jiems įrengė, nes subranga, daug samdė, niekas nekaltas. Kelių direkcija irgi nieko nežino. Situacija visus tenkina.
      O ką Mega praranda, jeigu tas aikšteles demontuos ir koks čia Megos "feilas"? Čia visi pamato Mega ir aikštelės, tai galvoja, kad kalba eina apie prekybos centro stovėjimo aikšteles, kai realybėje tai tėra miesto autobusų "žiedas" ir autobusų stotelė (galima nesunkiai pamatyti Regia.lt įsijungus sklypų ribas). Nejaugi yra galvojančių, kad prekybcentrio parkingas yra 1,4 tūkst. m2 dydžio?
      Veikiausiai su statytoju miestas sutarė, kad jam įrengs tas aikšteles kartu statant stovėjimo aikšteles ir kažkas iki galo kažko neįteisino, o Mega dabar diplomatiškai tyli, nes nei jai tos aikštelės reikalingos ir ne prekybcentris jomis naudojasi. Man tai keista, kad miesto savivaldybė nežino kam priklauso aikštelės ir stotelės, kuriomis jos VT vežėjas naudojasi.

      Taigi šiuo atveju daugiau praras miestas, kuris "nežino kas ten per aikštelės ir kam jos priklauso", vietoje to, kad su LAKD suderintų jog liktų tos autobusų stotelės.
      Paskutinis taisė sleader; 2019.01.13, 21:56.

      Comment


        Parašė liux Rodyti pranešimą
        Neleistinai šalia „Megos“ atsiradusias stovėjimo aikšteles ketinama išardyti

        https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/01/...nama-isardyti/

        kol neprireikė kelio rekonstrukcijos, tol nepastebėjo pamestos didžiulės bešeimininkės aikštelės ak, kaip lietuviška
        1400 m2 dydžio autobusų "žiedas" nėra jau toks didžiulis. Ypač jeigu lyginti su ~50 tūkst. m2 dydžio prekybos centro stovėjimo aikštele.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą

          O ką Mega praranda, jeigu tas aikšteles demontuos ir koks čia Megos "feilas"?
          Taigi šiuo atveju daugiau praras miestas, kuris "nežino kas ten per aikštelės ir kam jos priklauso", vietoje to, kad su LAKD suderintų jog liktų tos autobusų stotelės.
          Kuo čia dėtas Kauno miestas, kuris "kažką praras", sunku pasakyti.

          Ne viena parduotuvė turi aišteles tik dalinai savo sklype, o kitą dalį nuomojasi, jei yra laisvos valstybinės žemės.
          Tos aikštelės sukuria kažkokį pirkėjų srautą, kuris į Megą atvažiuoja autobusais. Šiuo atveju MEGA yra didžiausias naudos gavėjas. Tik darydami savo naudai aikštelę ne visai kokrektiškai naudojosi svetimu (valdišku) sklypu, kuris yra konkrečios infrastruktūrinės paskirties.
          Jei nėra laisvos žemės, turbūt reikėtų inaudoti esamais resursais, o ne užiminėti svetimus sklypus. Jei Megai reikalingi keleiviai autobusuose, tegul išskiria dalį savo sklypo, kur yra parkuojami automobiliai.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Kuo čia dėtas Kauno miestas, kuris "kažką praras", sunku pasakyti.

            Ne viena parduotuvė turi aišteles tik dalinai savo sklype, o kitą dalį nuomojasi, jei yra laisvos valstybinės žemės.
            Tos aikštelės sukuria kažkokį pirkėjų srautą, kuris į Megą atvažiuoja autobusais. Šiuo atveju MEGA yra didžiausias naudos gavėjas. Tik darydami savo naudai aikštelę ne visai kokrektiškai naudojosi svetimu (valdišku) sklypu, kuris yra konkrečios infrastruktūrinės paskirties.
            Jei nėra laisvos žemės, turbūt reikėtų inaudoti esamais resursais, o ne užiminėti svetimus sklypus. Jei Megai reikalingi keleiviai autobusuose, tegul išskiria dalį savo sklypo, kur yra parkuojami automobiliai.
            Stovėjimo aikštelė yra viena, o autobusų stotelė - kas kita.
            Dabar į galvą neateina nei vienas pavyzdys, kur stotelės būtų įrengiamos privačiuose sklypuose. VT stotelė yra gatvės elementas, o gatvės kaip mums įprasta yra savivaldybių nuosavybėje. Čia būtų precedentas, kad viešajam transportui skirta infrastruktūra privalėtų būti įrengta investuotojo žemėje.
            O daugiausiai prarastų miesto gyventojai, kurie neturi automobilio ir naudojasi VT. Jie iki artimiausio didelio PC turėtų pėdinti pėsčiomis, na nebent yra tikslas juos paskatinti važiuoti į Akropolį, nes iki ten veža VT, kuris sustoja miestui priklausančioje stotelėje.

            Comment


              Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

              Kodėl susimokėti už butą tau yra normalu ir savaime suprantama, o už vietą automobiliu jau nebe ir savaime suprantama, kad turi būti nemokama?
              1. Net ir norėdamas susimokėtu už parkinga - negalėsi, nes jų tiesiog nėra tiek kiek butų.
              2. Automobilio vieta kieme yra dalis buto patrauklumo.
              3. Vietos turi egzistuoti svečiams ir aptarnaujančiam transportui, bet jos yra po pridavimo privatizuotos ir išpardavinėtos antrą kartą.

              Comment


                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                Klaipėdoje prieš 5 metus priimtas sprendimas naudoti horizontalųjį ženklinimą:

                Veikia efektyviai, vairuotojai sąmoningi, automobiliai statomi tvarkingai.
                Perkūnkiemyje irgi buvo ženklinimai, statė ant jų kasdien. Dabar pastatė kuoliukus nes dėl ant kampo pastatytų mažinų nesimato eismo išvažiuojant iš kiemo (eismo saugumas tipo). Statytojai persikraustė į autobuso stotelę.

                Comment


                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                  Na aš ir galvoju kad laiko tarpas nemažas iki baudos gavimo. Ir vienos baudos neužtenks bet kokiu atveju.

                  Žinoma, kur nors centre fotografuojant, kur didelis automobilių srautas ir vis kiti automobiliai pažeidžia taisykles, tai rezultato apskritai gali nesimatyti.

                  Bet kur aš pradėjau fotografuoti tai ten 2 penkiaaukščiai, tai koks 100-120 butų (ir ko gero tiek pat mašinų, bet tikrai ne visi stato ant šaligatvio), kasdien nufotografuoju po 4-5 mašinas, statistiškai bent kartą per mėnesį tikrai turėtų gauti baudą.

                  Žinoma, yra keli etatiniai, kuriuos jau atsimenu, yra kas nuo sausio 2 kai pradėjau fotografuoti jau 3 kartus raportavau. Kai pradės gauti baudas, mažai nepasirodys
                  Ten yra ženklas ar tik horizontaluls žymėjimas ar veja? Jei pastarieji, tai nieko nebus, nes policija iškart "argumentuos", kad dėl sniego nieko bausti negali.
                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                  Comment


                    Kaune prie Girstučio padarė šviesiai mėlyną parkavimo zoną. Pirma valanda nemokamai. Turi aktyvuoti stovėjimą tik pradėjęs parkavimą.

                    Click image for larger version

Name:	20190122_185441.jpg
Views:	1
Size:	167,8 kB
ID:	1695935
                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                    Comment


                      Siandien ryte kiema vale savivaldybes piarinama technika. Traktoriukas ir pievele pavale, o ko ne Kad butu patogiau parkuotis.

                      Click image for larger version

Name:	kiemas2.jpg
Views:	1
Size:	194,8 kB
ID:	1698974

                      Sena foto is kazkurio pavasario, kad butu aiskiau kur kas:

                      Click image for larger version

Name:	kiemas1.jpg
Views:	1
Size:	184,0 kB
ID:	1698975

                      Gal cia normalu kai atvaziuoja bobcat'ais vejas valyt nuo sniego... nu gerai tiek to..

                      Comment


                        Jei nesinori purvo matyt po langais, būtų galima kuoliukus susiorganizuot. Abejotina, kad pro štangas bandytų brautis iš gilumos kiemo, jei palei jas tęsiasi legalus parkingas.

                        Comment


                          Suorganizuokit talka, pasiimkit kastuvus, issinuomokit portatyvine poliakale, susikalkit triubas, suvirinkit kelis apvalius vamzdzius = skersinius, kaip kad kuriuos matome fone ir reikalas baigtas. Jei kazkas kaisios nosi ir trukdys, tai nufilmuokit. Siais laikais ir cecenai ir dagestanieciai ramus pamate telefona su potencialiu YOUTUBE, tai baisiau ir uz revolveri

                          Comment


                            Tik įdomu ar nesiskaitytų nelegali statyba. Nors mano paties kieme tiek kuoliukai sukalti ant šaligatvio, tiek ant rūsio laiptų buvo sumontuotas stogelis (gerai, kad nulūžo nuo sniego, nes ne kaip atrodė).

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Jei nesinori purvo matyt po langais, būtų galima kuoliukus susiorganizuot. Abejotina, kad pro štangas bandytų brautis iš gilumos kiemo, jei palei jas tęsiasi legalus parkingas.
                              Stanevičiaus gatvėje kuoliukai sukalti pačios savivaldybės. Neveikia.
                              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                              Comment


                                Tai kaip veiks, jei pastatė tokius, kuriuos lengva nupjaut arba apvažiuot už 2 metrų? Pas mane kieme statė taip: kaimynė moteris pasikvietė kaimyną, dar chronių kažkokį, gavo iš kažkur medžiagų ir įkalė metalo polių lenktą 90° tarp plytelių ir borto, užmovė kuoliuko cilindrą, užpylė cemento. Automobiliai aišku apdaužė, pabiro cementas, užpylė vėl. Korpusai padaužyti, bet dar laiko.

                                Tarkim čia padėjo ir ploni metaliniai: https://www.google.lt/maps/@54.71322...7i13312!8i6656

                                Jei ten Koraluose tarp štangų bandytų iš toli pravažiuot, tai galima ir ten tarp jų po kuoliuką įkalt, bet jei nesigauna arti apvažiuot, tai vargu ar ten offroad'ą visišką darys.

                                Comment


                                  Vieną dieną atsiminsit šiuos žodžius, dar šiame amžiuje išauš diena, kai parkingas važiuojamoje dalyje bus uždraustas ne tik Goštauto g. ar Upės g., bet ir mažesnės daugiabučių namų kiemų gatvelėse.

                                  Šiaip absurdiškas požiūris ir žalinga praktika: kam man pirkti parkavimo vietą, jei galiu "ant" gatvės statyti - kiti aplenks.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                    Vieną dieną atsiminsit šiuos žodžius, dar šiame amžiuje išauš diena, kai parkingas važiuojamoje dalyje bus uždraustas ne tik Goštauto g. ar Upės g., bet ir mažesnės daugiabučių namų kiemų gatvelėse.

                                    Šiaip absurdiškas požiūris ir žalinga praktika: kam man pirkti parkavimo vietą, jei galiu "ant" gatvės statyti - kiti aplenks.
                                    Gatvėje didelė tikimybė negauti vietos, plius ten berods žalia zona, reikia mokėti už parkavimą. Upės g. gal ir viso miesto reikalas, bet ten vidinė privataus kvartalo gatvė, jei bendrija paprašė nuimti ženklus, kodėl savivaldybė turėtų elgtis kitaip? Goštauto, Upės ir pan. vietose parkingai nebus panaikinti ir nėra tam jokio poreikio (nebent norim verslus žlugdyti miesto centre), tiesiog bus padarytos civilizuotos ir saugios parkavimo vietos kaip pvz. Žvejų g.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                      Vieną dieną atsiminsit šiuos žodžius, dar šiame amžiuje išauš diena, kai parkingas važiuojamoje dalyje bus uždraustas ne tik Goštauto g. ar Upės g., bet ir mažesnės daugiabučių namų kiemų gatvelėse.

                                      Šiaip absurdiškas požiūris ir žalinga praktika: kam man pirkti parkavimo vietą, jei galiu "ant" gatvės statyti - kiti aplenks.
                                      Tiksliau ne uždraustas, bet normaliai pertvarkytos gatvės su civilizuotu parkavimu gatvėje (bet ne ant gatvės). Ir pertvarkytas eismo organizavimas į vienpusį. Daug tų gatvelių ir taip yra faktiškai vienpusio eismo.

                                      Tokias gatveles pertvarkius su žmonišku parkavimu nuolat keičiant pusę išsispręstų ir skraidančiųjų problema - nuolat darant S posūkius būtų mažiau noro viršyti greitį.

                                      Comment


                                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                        Vieną dieną atsiminsit šiuos žodžius, dar šiame amžiuje išauš diena, kai parkingas važiuojamoje dalyje bus uždraustas ne tik Goštauto g. ar Upės g., bet ir mažesnės daugiabučių namų kiemų gatvelėse.

                                        Šiaip absurdiškas požiūris ir žalinga praktika: kam man pirkti parkavimo vietą, jei galiu "ant" gatvės statyti - kiti aplenks.
                                        "Dar siame amziuje", iki kurio galo liko 81 metai neskamba labai pozityviai)

                                        Comment


                                          Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                                          Net suvimdė skaitant. Bet ko norėti, liberalai ir motinas parduos dėl gerų santykių su verslu.
                                          Mane tai vimdo pastovus aiškinimas, kad verslas = blogis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X