Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė taspac Rodyti pranešimą

    O priduodi anonimiskai ar prisijunges su savo duomenimis? Kiek zinau, jei priduodi naudodamasis savo duomenimis/prisijungimu, tada gali matyti tyrimo eiga ir rezultata. Jei priduodi anonimiskai, tada jau kaip parasei - rezultato nesimato. Aisku daug kas bijo ta daryti, nes teismo atveju kaltinamasis turi teise susipazinti su visa bylos medziaga, kurioje bus ir tavo duomenys.
    Žinoma kad su visais savo duomenimis. Dabar programėlėje matau tik "ĮVYKDYTA". Ar tai reiškia kad pažeidėjas nubaustas?
    If a lion could speak, we could not understand him.

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      Patarčiau registruojant nenurodyti abstrakčiai, jog užstatytas įvažiavimas, bet konkrečiai prašyti kuoliukų, nes kyla grėsmė eismo saugumui. Nurodyk, kad gatve važiuojantys dviratininkai dar labiau pažeidžiami ir įtraukiami į itin didelį pavojų, o jų skaičius nuolat auga. Kažkada siūliau vieną įvažiavimo problemą spręsti (su parkingu nesusiję), tai iš trijų siūlomų sprendimo būdu, žinoma, pasirinko patį neefektyviausią, svarbiau greit ir pigiai padaromas...
      Konkrečiai ir buvo prašomi kuoliukai

      Comment


        Tada, manau, galima pamiršt juos, nes įvažiavimai beveik visame mieste yra identiški, bent jau mikrorajonuose vienodi. Turėtų unifikuot dizainą ir tada visus perdaryt. Kuoliukais ar siaurinant tiesiog. Va tokį pavyzdį kažkur užmačiau, tai bandysiu siųsti prie progos, prie kokių PP, nurodantį, kaip galima siaurinti:
        Click image for larger version  Name:	Susiaurejimas_ties_kiemais_per_dviraciu_taka.jpg Views:	1 Size:	145,5 kB ID:	1694038

        Comment


          Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
          Užregistravau problemą tvarkau Vilnių platformoje. Situacija tokia, kad yra užstatomas išvažiavimas iš kiemo, ribojamas matomumas. Reikia iškišti pusę mašinos, kad būtų įmanoma pamatyti, ar nėra atvažiuojančių automobilių. Paprasčiausiai reikėtų įrengti kuoliukus ir problema išsispręstų savaime. Problema kabėjo virš mėnesio ir galiausiai buvo uždaryta su atsifutbolinimo atsakymu, kad viešoji tvarka patikrino ir išrašė baudas. Bet mes puikiai suprantam, kad rytoj ten vėl stovės automobiliai
          Ką patarsite daryti tokioje situacijoje?
          Pastaruoju metu kad ir kokia problema iškeliama forume, pagrindinis siūlomas jos sprendimo būdas - kuoliukai

          Klaipėdoje prieš 5 metus priimtas sprendimas naudoti horizontalųjį ženklinimą:

          http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...aps-saugesnis/

          Veikia efektyviai, vairuotojai sąmoningi, automobiliai statomi tvarkingai.

          Comment


            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
            Pastaruoju metu kad ir kokia problema iškeliama forume, pagrindinis siūlomas jos sprendimo būdas - kuoliukai

            Klaipėdoje prieš 5 metus priimtas sprendimas naudoti horizontalųjį ženklinimą:

            http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...aps-saugesnis/

            Veikia efektyviai, vairuotojai sąmoningi, automobiliai statomi tvarkingai.
            O taip! Tai turėtų būti TA priemonė, kurią reiktų įgyvendinti ir manau bent 50% problemos išspręstų. Panašu, kad Rytų Prūsijos dvasia, net ir visiškai pasikeitus jos gyventojams, veikia

            O kad taip būtų buvę įgyvendinta Kaune, Partizanų g. gale (tarp V. Krėvės pr. ir parduotuvės IKI). Paliko viską kaip prieš rekonstrukciją. Einu ta atkarpa ir matau, kad galėjo naujai nutiestą šaligatvį kitoje gatvės pusėje nei daugiabučiai pratęsti iki važiuojamosios gatvės dalies ir važiuojamoje dalyje užbrūkšniuoti lygiai tokias pačias juostas. Kitoje pusėje, deja, turėtų būti aptvaras + poroje vietų naujos pėsčiųjų perėjos.

            Esu prieš 1,5+1,5 profilio juostas, o ypač kai 0,75 juostos yra skiriama parkavimui, o kita 0,75 juostos - važiavimui.

            Uždrausčiau parkavimą ten, kur šaligatvis nėra susijungęs su gatvės važiuojama dalimi.

            Comment


              Neleistinai šalia „Megos“ atsiradusias stovėjimo aikšteles ketinama išardyti

              https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/01/...nama-isardyti/

              kol neprireikė kelio rekonstrukcijos, tol nepastebėjo pamestos didžiulės bešeimininkės aikštelės ak, kaip lietuviška

              Comment


                Parašė liux Rodyti pranešimą
                Neleistinai šalia „Megos“ atsiradusias stovėjimo aikšteles ketinama išardyti

                https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/01/...nama-isardyti/

                kol neprireikė kelio rekonstrukcijos, tol nepastebėjo pamestos didžiulės bešeimininkės aikštelės ak, kaip lietuviška
                Šiaip man rodos Mega čia žiauriai sufeilino Niekam juk tas parkingas nekliudė ir būtų dar stovėjęs, bet Mega sugalvojo teismais kovot prieš kelio reknostrukciją ir tada prasidėjo

                https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=78869503

                Comment


                  Man patinka tas teisinis nihilizmas ir apsimetimas absoliučiai iš visų pusių:

                  „Mes negalime nei „Megai“, nei kitiems tretiesiems asmenims nurodyti išardyti, nes statybos inspektoriai nenustatė, kas jas įrengė“, – teigė jis.

                  „Jeigu būtų nustatytas kaltas asmuo (aikštelių statytojas – BNS), reikėtų jį traukti administracinėn atsakomybėn ir derėtis dėl išardymo. Dabar mums su niekuo derėtis nereikia“, – kalbėjo V. Andrejevas
                  "Megos" valdytojai "nežino", kas jiems įrengė, nes subranga, daug samdė, niekas nekaltas. Kelių direkcija irgi nieko nežino. Situacija visus tenkina.

                  Comment


                    Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                    Šiaip man rodos Mega čia žiauriai sufeilino Niekam juk tas parkingas nekliudė ir būtų dar stovėjęs, bet Mega sugalvojo teismais kovot prieš kelio reknostrukciją ir tada prasidėjo
                    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                    Man patinka tas teisinis nihilizmas ir apsimetimas absoliučiai iš visų pusių:

                    "Megos" valdytojai "nežino", kas jiems įrengė, nes subranga, daug samdė, niekas nekaltas. Kelių direkcija irgi nieko nežino. Situacija visus tenkina.
                    O ką Mega praranda, jeigu tas aikšteles demontuos ir koks čia Megos "feilas"? Čia visi pamato Mega ir aikštelės, tai galvoja, kad kalba eina apie prekybos centro stovėjimo aikšteles, kai realybėje tai tėra miesto autobusų "žiedas" ir autobusų stotelė (galima nesunkiai pamatyti Regia.lt įsijungus sklypų ribas). Nejaugi yra galvojančių, kad prekybcentrio parkingas yra 1,4 tūkst. m2 dydžio?
                    Veikiausiai su statytoju miestas sutarė, kad jam įrengs tas aikšteles kartu statant stovėjimo aikšteles ir kažkas iki galo kažko neįteisino, o Mega dabar diplomatiškai tyli, nes nei jai tos aikštelės reikalingos ir ne prekybcentris jomis naudojasi. Man tai keista, kad miesto savivaldybė nežino kam priklauso aikštelės ir stotelės, kuriomis jos VT vežėjas naudojasi.

                    Taigi šiuo atveju daugiau praras miestas, kuris "nežino kas ten per aikštelės ir kam jos priklauso", vietoje to, kad su LAKD suderintų jog liktų tos autobusų stotelės.
                    Paskutinis taisė sleader; 2019.01.13, 20:56.

                    Comment


                      Parašė liux Rodyti pranešimą
                      Neleistinai šalia „Megos“ atsiradusias stovėjimo aikšteles ketinama išardyti

                      https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/01/...nama-isardyti/

                      kol neprireikė kelio rekonstrukcijos, tol nepastebėjo pamestos didžiulės bešeimininkės aikštelės ak, kaip lietuviška
                      1400 m2 dydžio autobusų "žiedas" nėra jau toks didžiulis. Ypač jeigu lyginti su ~50 tūkst. m2 dydžio prekybos centro stovėjimo aikštele.

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                        O ką Mega praranda, jeigu tas aikšteles demontuos ir koks čia Megos "feilas"?
                        Taigi šiuo atveju daugiau praras miestas, kuris "nežino kas ten per aikštelės ir kam jos priklauso", vietoje to, kad su LAKD suderintų jog liktų tos autobusų stotelės.
                        Kuo čia dėtas Kauno miestas, kuris "kažką praras", sunku pasakyti.

                        Ne viena parduotuvė turi aišteles tik dalinai savo sklype, o kitą dalį nuomojasi, jei yra laisvos valstybinės žemės.
                        Tos aikštelės sukuria kažkokį pirkėjų srautą, kuris į Megą atvažiuoja autobusais. Šiuo atveju MEGA yra didžiausias naudos gavėjas. Tik darydami savo naudai aikštelę ne visai kokrektiškai naudojosi svetimu (valdišku) sklypu, kuris yra konkrečios infrastruktūrinės paskirties.
                        Jei nėra laisvos žemės, turbūt reikėtų inaudoti esamais resursais, o ne užiminėti svetimus sklypus. Jei Megai reikalingi keleiviai autobusuose, tegul išskiria dalį savo sklypo, kur yra parkuojami automobiliai.

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Kuo čia dėtas Kauno miestas, kuris "kažką praras", sunku pasakyti.

                          Ne viena parduotuvė turi aišteles tik dalinai savo sklype, o kitą dalį nuomojasi, jei yra laisvos valstybinės žemės.
                          Tos aikštelės sukuria kažkokį pirkėjų srautą, kuris į Megą atvažiuoja autobusais. Šiuo atveju MEGA yra didžiausias naudos gavėjas. Tik darydami savo naudai aikštelę ne visai kokrektiškai naudojosi svetimu (valdišku) sklypu, kuris yra konkrečios infrastruktūrinės paskirties.
                          Jei nėra laisvos žemės, turbūt reikėtų inaudoti esamais resursais, o ne užiminėti svetimus sklypus. Jei Megai reikalingi keleiviai autobusuose, tegul išskiria dalį savo sklypo, kur yra parkuojami automobiliai.
                          Stovėjimo aikštelė yra viena, o autobusų stotelė - kas kita.
                          Dabar į galvą neateina nei vienas pavyzdys, kur stotelės būtų įrengiamos privačiuose sklypuose. VT stotelė yra gatvės elementas, o gatvės kaip mums įprasta yra savivaldybių nuosavybėje. Čia būtų precedentas, kad viešajam transportui skirta infrastruktūra privalėtų būti įrengta investuotojo žemėje.
                          O daugiausiai prarastų miesto gyventojai, kurie neturi automobilio ir naudojasi VT. Jie iki artimiausio didelio PC turėtų pėdinti pėsčiomis, na nebent yra tikslas juos paskatinti važiuoti į Akropolį, nes iki ten veža VT, kuris sustoja miestui priklausančioje stotelėje.

                          Comment


                            Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                            Kodėl susimokėti už butą tau yra normalu ir savaime suprantama, o už vietą automobiliu jau nebe ir savaime suprantama, kad turi būti nemokama?
                            1. Net ir norėdamas susimokėtu už parkinga - negalėsi, nes jų tiesiog nėra tiek kiek butų.
                            2. Automobilio vieta kieme yra dalis buto patrauklumo.
                            3. Vietos turi egzistuoti svečiams ir aptarnaujančiam transportui, bet jos yra po pridavimo privatizuotos ir išpardavinėtos antrą kartą.

                            Comment


                              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                              Klaipėdoje prieš 5 metus priimtas sprendimas naudoti horizontalųjį ženklinimą:

                              Veikia efektyviai, vairuotojai sąmoningi, automobiliai statomi tvarkingai.
                              Perkūnkiemyje irgi buvo ženklinimai, statė ant jų kasdien. Dabar pastatė kuoliukus nes dėl ant kampo pastatytų mažinų nesimato eismo išvažiuojant iš kiemo (eismo saugumas tipo). Statytojai persikraustė į autobuso stotelę.

                              Comment


                                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                Na aš ir galvoju kad laiko tarpas nemažas iki baudos gavimo. Ir vienos baudos neužtenks bet kokiu atveju.

                                Žinoma, kur nors centre fotografuojant, kur didelis automobilių srautas ir vis kiti automobiliai pažeidžia taisykles, tai rezultato apskritai gali nesimatyti.

                                Bet kur aš pradėjau fotografuoti tai ten 2 penkiaaukščiai, tai koks 100-120 butų (ir ko gero tiek pat mašinų, bet tikrai ne visi stato ant šaligatvio), kasdien nufotografuoju po 4-5 mašinas, statistiškai bent kartą per mėnesį tikrai turėtų gauti baudą.

                                Žinoma, yra keli etatiniai, kuriuos jau atsimenu, yra kas nuo sausio 2 kai pradėjau fotografuoti jau 3 kartus raportavau. Kai pradės gauti baudas, mažai nepasirodys
                                Ten yra ženklas ar tik horizontaluls žymėjimas ar veja? Jei pastarieji, tai nieko nebus, nes policija iškart "argumentuos", kad dėl sniego nieko bausti negali.
                                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                Comment


                                  Kaune prie Girstučio padarė šviesiai mėlyną parkavimo zoną. Pirma valanda nemokamai. Turi aktyvuoti stovėjimą tik pradėjęs parkavimą.

                                  Click image for larger version

Name:	20190122_185441.jpg
Views:	1
Size:	167,8 kB
ID:	1695935
                                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                  Comment


                                    Siandien ryte kiema vale savivaldybes piarinama technika. Traktoriukas ir pievele pavale, o ko ne Kad butu patogiau parkuotis.

                                    Click image for larger version

Name:	kiemas2.jpg
Views:	1
Size:	194,8 kB
ID:	1698974

                                    Sena foto is kazkurio pavasario, kad butu aiskiau kur kas:

                                    Click image for larger version

Name:	kiemas1.jpg
Views:	1
Size:	184,0 kB
ID:	1698975

                                    Gal cia normalu kai atvaziuoja bobcat'ais vejas valyt nuo sniego... nu gerai tiek to..

                                    Comment


                                      Jei nesinori purvo matyt po langais, būtų galima kuoliukus susiorganizuot. Abejotina, kad pro štangas bandytų brautis iš gilumos kiemo, jei palei jas tęsiasi legalus parkingas.

                                      Comment


                                        Suorganizuokit talka, pasiimkit kastuvus, issinuomokit portatyvine poliakale, susikalkit triubas, suvirinkit kelis apvalius vamzdzius = skersinius, kaip kad kuriuos matome fone ir reikalas baigtas. Jei kazkas kaisios nosi ir trukdys, tai nufilmuokit. Siais laikais ir cecenai ir dagestanieciai ramus pamate telefona su potencialiu YOUTUBE, tai baisiau ir uz revolveri

                                        Comment


                                          Tik įdomu ar nesiskaitytų nelegali statyba. Nors mano paties kieme tiek kuoliukai sukalti ant šaligatvio, tiek ant rūsio laiptų buvo sumontuotas stogelis (gerai, kad nulūžo nuo sniego, nes ne kaip atrodė).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X