Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą
    Dėl P&R feilo sutinku, bet lyg ir nebuvo teigta, kad tai "jau yra Tai". Padarytos kelios "eksperimentinės" aikštelės kvailiausiose įmanomose vietose (jei rimtai taikyt į P&R), kur matyt gavosi greičiausiai ir pigiausiai.
    Bent Ukmergės g. aikštelė tai ganėtinai sėkminga - vieną kartą esu palikęs ten automobilį - tai buvo daugiau nei pusė vietų užimta pusė devynių ryto. Nuo jos iki Konstitucijos pr. nuvažiuot autobusu piko metu greičiau nei su automobiliu.

    Dažniau statydavaus Siemens arenos aikštelėj - ten automobilių apie 10 būna kasdien, bet važiuot iki Konstitucijos pr. (jeigu reikia arčiau Edukologijos žiedo) nepatogu - jei nepataikai persėst į kas 20 min važiuojantį 30, laukia pasivaikščiojimas purvais pro Ibrahim nuo Kalvarijų Turgaus link Europos aikštės. Grįžimas atgal tragiškas - visas VT stovi baisiuose kamščiuose ar tai Kalvarijų g. (30 posūkis iš Konstitucijos pr. į Kalvarijų g. ir nuo turgaus iki Žalgirio) ar tai Linkmenų-Žalgirio (49/69).
    Patogiausias būtų žiedinis VT - Konstitucijos pr. -> Ukmergės -> Ozo .g -> Kalvarijų -> Konstitucijos pr. (idealiausia su prasūkimu pro Siemens areną ar net Ozo parko daugiabučius ir biurus), įdomu ar pasiteisintų, bet čia jau ne parkavimo temai klausimas.

    Comment


      BNS 2018.12.16
      Statybos inspekcija: aikštelės prie „Megos“ įrengtos be leidimo, kas statė – neaišku

      Transporto stovėjimo vietų aikštelė magistraliniame kelyje Vilnius-Kaunas-Klaipėda, greta Kauno prekybos centro „Mega“, įrengta be statybos leidimo, nustatė Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija. Kas tai padarė, inspektoriams nustatyti nepavyko.

      Pasak inspekcijos atstovės spaudai Ligitos Luščiauskaitės, patikrinus teritoriją Islandijos plente, nustatyta, kad prie sklypo valstybinėje žemėje įrengtos dvi apie 1,2 tūkst. ir 228 kvadratinių metrų ploto asfaltbetonio dangos autobusų sustojimo aikštelės su trinkelių dangos pėsčiųjų takais. (...)

      „Aikštelių statytojas nenustatytas. Sklypas daline nuosavybe priklauso bendrovei „Baltic shopping centers“, ji nurodė, kad už sklypo ribų aikštelių su takais netiesė ir nežino, kam jie priklauso. Kauno miesto savivaldybė ir bendrovė „Kauno autobusai“ informavo, kad neturi apie juos informacijos. Kai savavališkas statinys yra nesuformuotoje valstybinėje žemėje ir statytojo, savininko, valdytojo ar naudotojo nėra, savavališkos statybos aktas nesurašomas. Šiuo atveju patikrinimo akto kopija išsiųsta Nacionalinei žemės tarnybai ir miesto savivaldybei“, – teigė ji. (...)

      Rugpjūčio pabaigoje Lietuvos automobilių kelių direkcija kreipėsi į Statybos inspekciją ir Nacionalinę žemės tarnybą, siekdama išsiaiškinti, kas galėjo įrengti automobilių stovėjimo vietų greta prekybos centro „Mega“. Tuomet Kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas BNS sakė, kad aikštelės įrengtos valstybinėje žemėje tarp Šilainių viaduko ir Sargėnų sankryžos, „Megos“ pusėje. Jos aptiktos planuojant magistralinio kelio Vilnius-Kaunas-Klaipėda atkarpos rekonstrukciją. Kelių direkcija apie galbūt neteisėtai įrengtas stovėjimo vietas greta prekybos centro pranešė tuomet, kai jo valdytoja kreipėsi į teismą dėl direkcijos planuojamos rekonstruoti magistralinio kelio Vilnius-Klaipėda atkarpos, prašydama neteisėtais pripažinti ruožo rekonstrukcijos projektinius pasiūlymus.
      Rugsėjo viduryje prekybos centro valdytoja ir Kelių direkcija dėl šio klausimo susitarė taikiai.

      2016 metų rudenį prekybos centro valdytoja, įgyvendindama plėtros projektą, skelbė atidariusi naują 800 vietų daugiaaukštę automobilių stovėjimo aikštelę. Apie 23 tūkst. kvadratinių metrų ploto trijų aukštų statinys integruotas į prekybos centrą. „Baltic shopping centers“ skelbė atnaujinusi ir antžemines automobilių stovėjimo aikšteles, o iš viso prie centro yra 2,2 tūkst. automobilių stovėjimo vietų.

      Magistralinio kelio ruožą nuo Biruliškių iki „Megos“ sankryžos numatoma rekonstruoti į aštuonių eismo juostų kelią. Be to, bus pastatytas naujas dviejų eismo juostų tiltas šalia šiaurinio Kleboniškio tilto, vietoj 1964 metais statyto Kleboniškio tilto bus statomas keturių eismo juostų tiltas tranzitiniam eismui, o 1981 metais statytas pietinis dviejų eismo juostų tiltas, kuriuo dabar vyksta eismas iš Klaipėdos į Vilnių, bus remontuojamas. Preliminari 5 metų trukmės projekto vertė siekia 100 mln. eurų, iš jų beveik 60 mln. eurų būtų skiriama tiltų statybai

      https://www.miestai.net/forumas/foru...inkkelis?t=575

      Regia.lt ir Maps.lt ortofoto nuotraukose dar nesimato rekonstruotos "Megos" su daugiaaukščiu parkingu.
      Sklypų ribos iš www.regia.lt.


      Naujesnė ortofoto iš www.maps.google



      Šiek tiek glumina Statybų inspekcijos bejėgiškumas bei valstybės institucijų patakavimas Megai.

      Tikslinga būtų, kad į važiavimas į "Megą" būtų visiškai atskirtas nuo eismo tranzitiniame kelyje A1.
      To kelio jo funkcija ne tik tarnauti "Megai" , o aptarnauti Kauno miesto ir Lietuvos transporto esimo poreikius.

      Comment


      • sleader
        sleader commented
        Editing a comment
        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        BNS 2018.12.16
        Statybos inspekcija: aikštelės prie „Megos“ įrengtos be leidimo, kas statė – neaišku

        <...>

        Šiek tiek glumina Statybų inspekcijos bejėgiškumas bei valstybės institucijų patakavimas Megai.

        Tikslinga būtų, kad į važiavimas į "Megą" būtų visiškai atskirtas nuo eismo tranzitiniame kelyje A1.
        To kelio jo funkcija ne tik tarnauti "Megai" , o aptarnauti Kauno miesto ir Lietuvos transporto esimo poreikius.
        Pagal straipsnyje pateiktą aprašymą ir paminėtus plotus, tai panašu, kad be leidimo įrengtas autobusų "žiedas" su stotele ir tolėliau esanti stotelė. Keista, kad savivaldybė nežino kam priklauso stotelės, į kurias nukreipia sustoti ir stovėti savo viešąjį transportą.

        O dėl atskirto įvažiavimo į Megą, tai pats prieš tai buvusiame pranešime pateikei medžiagą apie pirkimą įrengti atskirtas nuo tranzitinio srauto juostas nuvažiavimams/užvažiavimams. Juk viadukas ir keliai tarnauja ne tik Megos lankytojų ir savininkų poreikiams, bet ir Kauniečių, bei kitapus magistralės esančių gyvenviečių gyventojų poreikiams.

      • liux
        liux commented
        Editing a comment
        Neleistinai šalia „Megos“ atsiradusias stovėjimo aikšteles ketinama išardyti

        https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/01/...nama-isardyti/

        kol neprireikė kelio rekonstrukcijos, tol nepastebėjo pamestos didžiulės bešeimininkės aikštelės ak, kaip lietuviška

      As tik noriu priminti kaip atrodo Seimo parkingas. Nuotraukos Delfi 2017 metu senumo, nevaziavau tikrint ar kas pasikeite, nes abejoju:





      Tai yra visu parkingu veidas, jis labai vaizdziai parodo Lietuos galinguju nora spresti kokias nors problemas, meile gamtai ir aplinkai ir t.t.
      Kol jis toks sioje salyje niekas nesikeis.

      Comment


        Kai kuriose šalyse yra tokia tvarka. Perki automobilį, turi turėti vietą jam statyti, kitaip niekas neleis pirkti. Manau, sveikintinas dalykas būtų ir pas mus.

        Comment


          Parašė J.U. Rodyti pranešimą
          Kai kuriose šalyse yra tokia tvarka. Perki automobilį, turi turėti vietą jam statyti, kitaip niekas neleis pirkti. Manau, sveikintinas dalykas būtų ir pas mus.
          Su naujais projektais taip ir yra, kam reikia perka vietą, o kas auto neturi neperka, bet vidiniame kieme niekas neparkuoja automobilių ant žolės ar vaikų žaidimo aikštelės. Su senais daugiabučiais problema ta, kad net ir norėdamas negali nusipirkti vietos, nes pirma - žemė ne privati, o savivaldybės, antra - savivaldybė neturi ką parduoti ir nėra įrengta pakankamai vietų. Savivaldybei reiktų atiduoti žemę daugiabučio valdytojams, tada galėtų patys įsirengti nors ir po 3 vietas kiekvienam butui ir miestui nekainuotų nei šita infrastruktūra nei baudų administravimas.
          Paskutinis taisė Lettered; 2018.12.18, 10:10.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Su naujais projektais taip ir yra, kam reikia perka vietą, o kas auto neturi neperka, bet vidiniame kieme niekas neparkuoja automobilių ant žolės ar vaikų žaidomo aikštelės. Su senais daugiabučiais problema ta, kad net ir norėdamas negali nusipirkti vietos, nes pirma - žemė ne privati, o savivaldybės, antra - savivaldybė neturi ką parduoti ir nėra įrengta pakankamai vietų. Savivaldybei reiktų ne baudas dėti, o atiduoti žemę daugiabučio valdytojams, tada galėtų patys įsirengti nors ir po 3 vietas vietas kiekvienam butui ir miestui nekainuotų nei šita infrastruktūra nei baudų administravimas.
            Visvien parkuoja po ženklu ir kitais nelegaliais būdais net ir prie naujų projektų. Nelegalus parkavimas yra visuotinis ir visiškai nekontroliuojamas reiškinys masiškai paplitęs visame Vilniuje.
            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

            Comment


              Pesciuju atitvarai yra patogi pinigu isisavinimo priemone. Juos lengva nupirkt ir sumontuot bei apskaiciuoti metrais. Pvz - irengem 2 km pesciuju tvoju - mes saunuoliai! Atsiskaite - visiems profit.
              Realiai tai visiskas mokesciu moketoju, t.y. musu pinigu ismetimas, nes tos tvoros nieko neapsaugo ir nepagrazina. Visu pirma atitvarai darkia bet koki vaizda, gadina miesto architektura ir naudos is ju yra absoliutus apvalus 0. Irengima atitvaru prie sankryzu dar kazkaip vietomis galima pagristi logika, bet dabartinis irengimas palei gatves yra tiesiog nusikalstama veika ir tiek. Praeis keli metai ir jas teks nuimt, bet tai juk vel is musu pinigu ir vel profit!
              Dar viena darbo imitavimo priemone, kaip pvz medziu balinimas Rusijoje.

              Pvz stai valdininkai padidino sauguma mieste (cia leisiu patiems atspeti kieno) ir aptvere parkinga nuo saligatvio. Juk genialu, ne? Padidejo saugumas? O ko nepadidejo, tvora gi yra reiskia padidejo!



              Tas dede - vairuotojas priparkaves savo masina oficialiam parkinge bei sumokejes miestui rinkliava.



              Dede buvo geras, tad isejes i gatve praejo tik viena automobili ir pralindo per tvora.
              Kiti vairuotojai nebuvo tokie akrobatai ir tiesiog ejo 50 metru gatves vaziuojama dalimi iki masinos. Su vaikais, su vezimeliais. O ko ne?
              Dar kiti prisiparkave ejo tiesiog i kita gatves puse - nes jei jau ten reikia, tai tikrai patogiau yra iskart pereit nei list pro tvora ir eit link perejos.

              Tvora irengta, viskas, dabar saugu, miegokit ramiai.
              Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.12.25, 19:46.

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                Pesciuju atitvarai yra patogi pinigu isisavinimo priemone. Juos lengva nupirkt ir sumontuot bei apskaiciuoti metrais. Pvz - irengem 2 km pesciuju tvoju - mes saunuoliai! Atsiskaite - visiems profit.
                Realiai tai visiskas mokesciu moketoju, t.y. musu pinigu ismetimas, nes tos tvoros nieko neapsaugo ir nepagrazina. Visu pirma atitvarai darkia bet koki vaizda, gadina miesto architektura ir naudos is ju yra absoliutus apvalus 0. Irengima atitvaru prie sankryzu dar kazkaip vietomis galima pagristi logika, bet dabartinis irengimas palei gatves yra tiesiog nusikalstama veika ir tiek. Praeis keli metai ir jas teks nuimt, bet tai juk vel is musu pinigu ir vel profit!
                Dar viena darbo imitavimo priemone, kaip pvz medziu balinimas Rusijoje.

                Pvz stai valdininkai padidino sauguma mieste (cia leisiu patiems atspeti kieno) ir aptvere parkinga nuo saligatvio. Juk genialu, ne? Padidejo saugumas? O ko nepadidejo, tvora gi yra reiskia padidejo!

                Tas dede - vairuotojas priparkaves savo masina oficialiam parkinge bei sumokejes miestui rinkliava.

                Dede buvo geras, tad isejes i gatve praejo tik viena automobili ir pralindo per tvora.
                Kiti vairuotojai nebuvo tokie akrobatai ir tiesiog ejo 50 metru gatves vaziuojama dalimi iki masinos. Su vaikais, su vezimeliais. O ko ne?
                Dar kiti prisiparkave ejo tiesiog i kita gatves puse - nes jei jau ten reikia, tai tikrai patogiau yra iskart pereit nei list pro tvora ir eit link perejos.

                Tvora irengta, viskas, dabar saugu, miegokit ramiai.
                Na taip, automobilio vairuotojas pisiparkavęs tampa keleiviu iškarto išlipęs iš automobilio.

                Iš esmės su Jumi sutinku, klausimas kaip į tai atkreiptį demėsį? Bombarduoti Facebooke merą?

                Comment


                  Cia ta vieta kur parkingas tesloje?

                  Gera žinia Perkūnkiemio gyventojams.

                  Kažkada vėjavaikiškai privatizacijai paleidęs ištisus rajonus, Vilnius dabar taiso savo jaunystės klaidas. Vienas skaudžiausių tokio neapgalvoto elgesio pavyzdžių – Perkūnkiemis, kur neliko miesto valdomo sklypo nei skverui, nei darželiui. Į Perkūnkiemį, deja, būtų galima vesti ekskursijas ir rodyti, kokias pasekmes sukuria neatsakinga miesto plėtra – tai dabar yra vienas labiausiai užstatytų miesto rajonų.

                  Tačiau sprendimą iš šios išeities radome – Perkūnkiemis turės ir darželį, o ateityje išspręsime ir skvero klausimą. Šiandien miesto taryboje priėmėme sprendimą visuomenės poreikiams perimti du sklypus, kurių vietoje atsiras didelis darželis ir viešai prieinama vaikų žaidimų aikštelė. Tai užtruks, nes dar turime sulaukti Nacionalnės žemės tarnybos patvirtinimo, tačiau kryptis aiški – kiekvienas miesto rajonas turi turėti būtiniausius objektus, o ne tik būti vieta, kur grįžtama pernakvoti.

                  Comment


                    /\ Taip. Ir du sklypai už foto viršuje matomo statomo daugiabučio.

                    Anksčiau minėtas buvo Pavilnionių g. 25 sklypas, kuris neva turėjo būti skirtas pradinei mokyklai. Tai labai įdomu, bandau aiškintis.

                    Comment


                      "A kur dabar mašyną reikes statyci???" - turbūt pagalvojo pusė perkūnkiemio gyventojų

                      Comment


                        Situ zmoniu likimas tikrai nepasigailejo. As jau uzdegiau zvakute....






                        Comment


                          Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                          Situ zmoniu likimas tikrai nepasigailejo. As jau uzdegiau zvakute....
                          Bet už tai jie gyvena VILNIUJE, o ne kokiam kaime.
                          If a lion could speak, we could not understand him.

                          Comment


                            O taip galvojo pataupyti ir nusipirkti butą pigiau. O dar ir nenusipirkti garažo, nes juk nesąmonė, gi brangu.
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              Dabar automobiliai pasklis kaip maras po visa perkunkiemi, tikriausiai iki pat Arkados kiemu. Prasides kova uz buvi. Kartais tokios kovos pereina iki tokio lygmens, kad is principo masinos nepatraukia ir vaziuoja su autobusu, kad tik kaimynas neuzimtu, zinau is praktikos. Kadangi gyvenu ne taip jau ir toli, butinai stebesiu situacija. Is kitos puses juos spaus Leiciu namai. Bet dar lieka laisvas toks kalvotas plotas link Gabijos gatves. Su geru visureigiu imanoma bus pravaziuot. Lieka laukt serialo pradzios

                              Comment


                                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                Bet už tai jie gyvena VILNIUJE, o ne kokiam kaime.
                                Cia beje gyvena nemazai Vilniaus elito. TIk gal greiciau gyveno... persikrauste kitur, viena manuju pazistamu 3 seimos. Bet "elitiniu" dar netruksta. Sildymas 20eur, parkingas nemokams, kainos uz 1sqm kainavo 1000eur. Zodziu, viskas pigiau net nei Bulgarijoj.

                                Comment


                                  Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                  Kartais tokios kovos pereina iki tokio lygmens, kad is principo masinos nepatraukia ir vaziuoja su autobusu, kad tik kaimynas neuzimtu, zinau is praktikos. Kadangi gyvenu ne taip jau ir toli, butinai stebesiu situacija.
                                  Galima patikėti, nes nuotraukoj aukščiau kas antra mašina apsnigta, tai reiškia stovi jau bent keletą dienų (nežinau kada nuotrauka daryta, bet gatvė kaip ir kitos mašinos pakankamai sausos, kad galima būtų taip teigti).

                                  Comment


                                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                    Galima patikėti, nes nuotraukoj aukščiau kas antra mašina apsnigta, tai reiškia stovi jau bent keletą dienų (nežinau kada nuotrauka daryta, bet gatvė kaip ir kitos mašinos pakankamai sausos, kad galima būtų taip teigti).
                                    Na toj pekloj vargiai, bet prestizinej vietoj, prie pat "padjezdo", tai kova arsi, tikriausiai visur Ta vieta buna tiek gera ir taip gaila ja perleist ir taip gerai ji matosi is tavo 4-to auksto, kad pagalvoji.. NE, neatiduosiu jos niekam, rytoj su autobusu

                                    Comment


                                      Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                      Situ zmoniu likimas tikrai nepasigailejo. As jau uzdegiau zvakute....



                                      O Džyzus. Kuo ne Magnitogorskas?
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        tuom, kad Magnitagorske masinos butu daug prastesnes ir namai 30m senesni

                                        Comment

                                        Working...
                                        X