Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Patogios automobilių aikštelės šalia daugiabučių – misija neįmanoma?
    https://www.lzinios.lt/lzinios/Trasa...manoma-/276303
    Penkiolika metų Vilniaus valdžia nesėkmingai bando išspręsti automobilių stovėjimo aikštelių trūkumą miegamuosiuose rajonuose. Spręsti sunku, kai kasmet į sostinės gatves išrieda tūkstančiai naujų automobilių. Jiems nepakanka vietos nei daugiabučių (net naujų) kiemuose, nei miesto aikštelėse, nei šalia prekybos centrų.
    Ilgas tekstas apie problemas ir rinkimius dalykus, palyginimus su Ryga ir Talinu.

    Comment


      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
      Gal geriau tvorelė ar kažkas panašaus? Tie plastmasiniai kuolai baisūs, juos geriau naudoti už miesto.
      Šiandien eidamas Savanorių pr. mačiau, kad jau sudėjo dekoratyvinius miesto centrui ir šiaip gražesnėms miesto vietoms naudojamus kuolelius. Įtariu, mano minimus raudonus kuolelius dės toliau nuo Tvirtovės al. esančioje atkarpoje link miesto ribos.
      Click image for larger version  Name:	2018-11-20 13.18.10.jpg Views:	1 Size:	867,1 kB ID:	1683743
      Manau užtektų eilę tokių kuolelių pratęsti palei gatvę, tiesiog papildomai uždedant grandines. Kaip kai kuriuose miesto centro vietose.

      Pastebėjau, kad įvažas taip pat dažnai naudoja kaip parkavimo vietas. Gal kuolelių uždėjimas bent kai kurioms įvažoms per dviračio tako vidurį ir šonuose netrukdytų pravažiuoti takus valančioms mašinoms bei aišku, patiems dviratininkams. Juk berods numatytas ženklinimas kaip naujose Vilniaus takuose, tai bet kokiu atveju būtų galima juos apvažiuoti tiesiog laikantis ženklinimo ir važiavimo krypties

      Toliau už Utenos g. link Tvirtovės al. tokie kuoleliai (dar) nesudėti, tai mačiau, kad (vis dar) praktikuojamas įstrižas parkavimas Ne toks kaip toje nuotraukoje, bet vis tiek keblumų sukeliantis. Visos transporto priemonės per jas yra priverstos rikiuotis į antrą eismo juostą.

      Comment


        15min.lt 2018.11.29
        Vilniečiai apie policijos kaimynystę: kol jie „nesaugojo“, buvo geriau

        Vilniaus Mėnulio gatvės gyventojai nepatenkinti kelerių pastarųjų metų kaimynyste, kai biurų pastate šalia Pilaitės prospekto įsikūrė policijos pareigūnai. Iki tol gyvenę ne itin tvarkingoje, bet vis dėlto ramioje gatvėje, dabar žmonės neretai suka galvas, kaip grįžti į namus. Dabar čia iš abiejų pusių būna pristatyta tiek mašinų, kad kartais sunku pravažiuoti, o prasilenkti iš viso neįmanoma.


        „Tai automobilių stovėjimo vieta. Automobilių, kurių savininkai arba dirba Lietuvos policijoje, arba atvažiuoja baudų mokėti. Darbo dienomis pravažiuoti tarp automobilių yra sudėtinga arba kartais net neįmanoma, kai atvažiuoja didžiulė šiukšlių mašina ir, kol nesurenka šiukšlių iš didžiųjų konteinerių prie Lietuvos policijos ir banko pastatų, visiškai stabdomas eismas.“
        Asfaltu čia padengta irgi tik dalis gatvės, toliau – duobėtas keliukas. Gyventojai sako svarstę galimybę galbūt tartis ir pamėginti pasinaudoti Vilniaus savivaldybės siūloma galimybe sumokėti pusę sumos už asfaltavimą, kai kitą pusę skirtų miestas, tačiau tuomet iškilo klausimas: „O ką galvoja policija?“
        „Kol šioje gatvėje mūsų „nesaugojo“ Lietuvos policija, prie įvažiavimo į ją stovėjo kelio ženklas – sustoti ir stovėti draudžiama. Bet atsikėlė mūsų saugotojai ir padėjėjai ir ženklas dingo...“ (...),

        Vilnietis piktinasi tvarka, kuri įsigaliojo, kai į pastatą šalia Pilaitės prospekto, Mėnulio g. 11, įsikėlė Lietuvos kelių policijos tarnybos, Vilniaus aps. VPK Kelių policijos valdybos ir Imuniteto skyriaus pareigūnai. Įkurtuves nuomojamose patalpose policija šventė 2014 m. kovą. Jau tada prie naujojo policijos pastato krito į akis tai, kad aplink trūksta automobilių stovėjimo vietų. Tačiau tuometis Vilniaus aps. VPK viršininkas Kęstutis Lančinskas tikino, kad pareigūnai turi pakankamai vietų, o pažeidėjams bus rezervuota keletas vietų. Visiems kitiems jis rekomendavo naudotis miesto transportu.

        Su 15min jis taip pat pasidalino net dviem gautais atsakymais iš Vilniaus aps. VPK: vieną jam atsiuntė Vilniaus aps. VPK Kelių policijos valdyba, kitą – Vilniaus aps. VPK Imuniteto valdyba, kadangi vilnietis pasiskundė ir dėl policijos pareigūno elgesio, kai jis kreipėsi su skundu (...)

        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...au-221-1066194

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          15min.lt 2018.11.29
          Vilniečiai apie policijos kaimynystę: kol jie „nesaugojo“, buvo geriau
          Kol vieni kaifuoja nuo Ukmergės gatvės vizijų, štai tokioms realios žemiškos kasdienybės problemoms atsakymai: vsio zakonno, viskas pagal STR Tai ko tikėtis, kad susitvarkys su parkuotojais ant vejų, kai pačių sargų kieme toks bardakėlis.
          Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.30, 06:10.

          Comment


            Is fb platybiu:

            Pamirškit Zapą ar Gedimino pilį, viena verčiausių turistinio dėmesio vietų Vilniuje - Ženklistanas
            Pilnas postas

            Comment


              Kurioj vietoj aš savivaldybės neveiksnumo nesuprantu - tai čia. Čia yra tipinės darbo dienos vaizdas Daugėliškio g. Štai šitie ponai savo mėšlinais batais suteikia darbo NMC ofisuose dirbantiems valytojams, iš po jų apšūdintų ratlankių ir padangų byrantis purvas nepalieka nuskriaustais ir automobilių bei autobusų plovėju, o už šitą visą gėrį miestas nesusirenka nė cento (nes gi viskas čia legaliai, ženklų nėra, neskaitant paskutinės nuotraukos). Galima kiek nori branginti parkingą NMC - kol bus šitas bardakas, niekas nesikeis.










              Paskutinis taisė Kristisz; 2018.12.14, 19:19.

              Comment


                Nuo šito reiktų pradėt ir kamščių mažinimą, VT populiarinimą ir realiai funkcionuojantį P+R. Kol yra kur nemokamai priparkuot - galima labai ilgai šiltai ir patogiai sėdėt kamštyje.

                Comment


                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                  Kurioj vietoj aš savivaldybės neveiksnumo nesuprantu - tai čia. Čia yra tipinės darbo dienos vaizdas Daugėliškio g. Štai šitie ponai savo mėšlinais batais suteikia darbo NMC ofisuose dirbantiems valytojams, iš po jų apšūdintų ratlankių ir padangų byrantis purvas nepalieka nuskriaustais ir automobilių bei autobusų plovėju, o už šitą visą gėrį miestas nesusirenka nė cento (nes gi viskas čia legaliai, ženklų nėra, neskaitant paskutinės nuotraukos). Galima kiek nori branginti parkingą NMC - kol bus šitas bardakas, niekas nesikeis.
                  NMC? Toks vaizdas yra Visur Vilniuje nuo NMC iki Perkūnkiemio su Šeškais, Pašilais ir Fabais pakeliui. Tiesiog va taip ir viskas be jokio paaiškinimo.
                  Paskutinis taisė digital; 2018.12.14, 20:50. Priežastis: ištrintos cituotos foto
                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                  Comment


                    Viršuliškėse prie mokyklos ir dviejų darželių pastatė atitvarus, nes rytais gerieji tėveliai ten statydavo automobilius:

                    Click image for larger version  Name:	IMG_20181214_152423.jpg Views:	1 Size:	358,5 kB ID:	1689049

                    Comment


                      Tai gerai, kad bent nebestato. Stanevičiaus gatvėje statydavo masiškai ant žolės ir šaligatvio. Tada pavasarį ar vasarą pastatė atitvarus. Kurį laiką lyg ir nestatė, o dabar vaizdas vėl 1:1 kaip anksčiau. Atitvarus galima apvažiuoti. Policijai ir Tvarkos skyriui skambinau apie 20 kartų tik dėl tos vietos. Reakcijos kol kas lygiai 0.
                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                      Comment


                        Vilniuje yra pakankamai vietos kad zmones galetu naudotis savo automobiliais. Noras grusti visus i VT yra sunkiai paaiskinamas. Reikia tik parkavima sutvarkyt ir apmokestint.
                        Paskutinis taisė deep'as; 2018.12.15, 00:12.
                        flickr >>>

                        Comment


                          Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                          Noras grusti visus i VT yra sunkiai paaiskinamas.
                          Labiau šita interpretacija yra sunkiai paaiškinama. Niekas nenori grūsti VISŲ. Tik tuos, kurie automobiliu naudojasi dėl išpindėjimo, tiesiog įpročio, socialinio neadekvatumo, "nes gali" ir t.t.

                          Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                          Reikia tik parkavima sutvarkyt ir apmokestint.
                          Kaipgi tai padaryti? Pusę miesto užasfaltuoti, kad kiekvienas vaikas nuo mažens per langą matytų ne medį, o stovinčias tačkes?
                          Paskutinis taisė keleivis13; 2018.12.15, 09:03.

                          Comment


                            deep'as eina teisinga kryptimi. Statymą apmokestinus visame mieste ir pradėjus griežtai kontroliuoti statymą + įgyvendinant viešinimo programą (pvz., kad galima naudotis VT arba, kad didžiulis laisvas parkingas yra už 200 metrų šiaurės kryptimi) galima pasiekti nemažai. Kiek daug situacijų, kai privatūs parkingai žūt būt ieško klientų, nes visi aplink statosi ant žolės.

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Viršuliškėse prie mokyklos ir dviejų darželių pastatė atitvarus, nes rytais gerieji tėveliai ten statydavo automobilius:
                              Ties tokiais standartiniais įvažiavimais, statant ant vejos, parkuojamasi iš abejų pusių. Dabar net su kuoliukais vistiek paliekama vietos vienai mašinai. Įdomu, yra kokių sprendimų, kad išlaikyti adekvatų įvažiavimo / išvažiavimo plotą, bet neleisti palikti automobilio, kad ir iš vienos pusės tik. Ties tokiais įvažiavimais visur tiesiami dvirtakiai, bet prisiparkavus, nebegalima pilnai jais naudotis.

                              Comment


                                Nustatyt konkretų parkavimosi vietų skaičių Vilniaus miesto viešose aikštelėse. Jos turi būti aiškiai išskirtos ir pažymėtos. Negali būti jokios tolerancijos "nėr kur parkoci" atvejams. Nėra, reiškia tavo asmeninė bėda.

                                Comment


                                  Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą

                                  Labiau šita interpretacija yra sunkiai paaiškinama. Niekas nenori grūsti VISŲ. Tik tuos, kurie automobiliu naudojasi dėl išpindėjimo, tiesiog įpročio, socialinio neadekvatumo, "nes gali" ir t.t.



                                  Kaipgi tai padaryti? Pusę miesto užasfaltuoti, kad kiekvienas vaikas nuo mažens per langą matytų ne medį, o stovinčias tačkes?
                                  Automobiliu naudojasi del patogumo ir Vilniuje yra pakankamai vietos kad ta galetu daryti visi iperkantys. Bardakas su parkingais ypac miegamuosiuose rajonuose yra ko gero didziausia Vilniaus problema. Yra ivairiu budu ja isspersti bet visi budai atsiremia i viena ir ta pati - uz parkavimo infrastrukturos irengima turi susimoketi ja besinaudojantys. Zinoma jie patys ir uz savo pinigus nieko neirengines, bet savivaldybe gali irengti uz savo lesas ir vietas paprasciausiai apmokestinti. Tam yra ivairiu budu, leisti issipirkti metinius, menesinius ar dienos parkavimo leidimus. Leisti tiesiog nusipirkti parkavimo vieta ir t.t.

                                  Asfaltuoti puse miesto nereikes, kiekvienas naujas pastatas centre turi pozemini parkinga, uztenka tik gyvenamuju rajoniu purvynus isasfaltuoti ir aplink namus dar sociai pievu arba kitaip wasteland liks. Manau sutiksi kad tvarkingas parkingas yra geriau nei tiesiog masinu pristatytas purvynas. O 'genijai' bandantys prastumsti P&R Vilniuje visiskai susifeilino nes nei vienas kaip ir nesuvokia kad tokios sistemos veikia tik tokiouse ypatingai tankiai apgivendintuose miestuose/miesto centruose kur fiziskai nera tokios galimybes irengti daugiau parkavimo vietu o esanciu parkavimo kaina yra beprotiskai auksta, kad zmonem tiesiog patogiau ir pigiau naudotis P&R.
                                  Paskutinis taisė deep'as; 2018.12.15, 14:34.
                                  flickr >>>

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                    Ties tokiais standartiniais įvažiavimais, statant ant vejos, parkuojamasi iš abejų pusių. Dabar net su kuoliukais vistiek paliekama vietos vienai mašinai. Įdomu, yra kokių sprendimų, kad išlaikyti adekvatų įvažiavimo / išvažiavimo plotą, bet neleisti palikti automobilio, kad ir iš vienos pusės tik. Ties tokiais įvažiavimais visur tiesiami dvirtakiai, bet prisiparkavus, nebegalima pilnai jais naudotis.
                                    Gal galima tokio tipo įvažą, kur matau nuotraukoj susiaurinti iš karto už dvirtakio ir susiaurintą plotą apdėti tankiai kuoleliais? Susiaurėjusi dalis būtų max 1 vidutinio automobilio ilgio ir visada 1 vidutinio automobilio pločio. Tarpas tarp susiaurėjimo ir išvažiavimo turi būti bent 1 krovininio automobilio (mikroautobuso) ilgio.
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2018.12.15, 14:38.

                                    Comment


                                      Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                      Automobiliu naudojasi del patogumo ir Vilniuje yra pakankamai vietos kad ta galetu daryti visi iperkantys. Bardakas su parkingais ypac miegamuosiuose rajonuose yra ko gero didziausia Vilniaus problema. Yra ivairiu budu ja isspersti bet visi budai atsiremia i viena ir ta pati - uz parkavimo infrastrukturos irengima turi susimoketi ja besinaudojantys. Zinoma jie patys ir uz savo pinigus nieko neirengines, bet savivaldybe gali irengti uz savo lesas ir vietas paprasciausiai apmokestinti. Tam yra ivairiu budu, leisti issipirkti metinius, menesinius ar dienos parkavimo leidimus. Leisti tiesiog nusipirkti parkavimo vieta ir t.t.
                                      Žinoma, patogumo. Kai gali ir žmonai nupirkt auto, ir vaikams, ir atskirai po vieną varyt iš darbo šiltai kamščiuose. Esmė, kad dabartinis naudojimosi auto mąstas yra totaliai nesveikas (nekalbant apie tiesioginę šio žodžio prasmę) ir žalingas miestui. Ar ta galybė tačkių stovi ant purvo, ar ant asfalto/korio - padėties juk nelabai keičia.
                                      Bet taip, parkingo mokestis ir normali jo kontrolė Yra kelios iš priemonių, ir kuo greičiau tai pradės darytis, tuo bus geriau!

                                      Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                      Asfaltuoti puse miesto nereikes, kiekvienas naujas pastatas centre turi pozemini parkinga, uztenka tik gyvenamuju rajoniu purvynus isasfaltuoti ir aplink namus dar sociai pievu arba kitaip wasteland liks. Manau sutiksi kad tvarkingas parkingas yra geriau nei tiesiog masinu pristatytas purvynas. O 'genijai' bandantys prastumsti P&R Vilniuje visiskai susifeilino nes nei vienas kaip ir nesuvokia kad tokios sistemos veikia tik tokiouse ypatingai tankiai apgivendintuose miestuose/miesto centruose kur fiziskai nera tokios galimybes irengti daugiau parkavimo vietu o esanciu parkavimo kaina yra beprotiskai auksta, kad zmonem tiesiog patogiau ir pigiau naudotis P&R.
                                      Ar tikrai kiekvienas pastatas turi? Vadinasi, centre su parkavimu nėra problemų?
                                      Dėl P&R feilo sutinku, bet lyg ir nebuvo teigta, kad tai "jau yra Tai". Padarytos kelios "eksperimentinės" aikštelės kvailiausiose įmanomose vietose (jei rimtai taikyt į P&R), kur matyt gavosi greičiausiai ir pigiausiai.

                                      Comment


                                        Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą
                                        Dėl P&R feilo sutinku, bet lyg ir nebuvo teigta, kad tai "jau yra Tai". Padarytos kelios "eksperimentinės" aikštelės kvailiausiose įmanomose vietose (jei rimtai taikyt į P&R), kur matyt gavosi greičiausiai ir pigiausiai.
                                        Bent Ukmergės g. aikštelė tai ganėtinai sėkminga - vieną kartą esu palikęs ten automobilį - tai buvo daugiau nei pusė vietų užimta pusė devynių ryto. Nuo jos iki Konstitucijos pr. nuvažiuot autobusu piko metu greičiau nei su automobiliu.

                                        Dažniau statydavaus Siemens arenos aikštelėj - ten automobilių apie 10 būna kasdien, bet važiuot iki Konstitucijos pr. (jeigu reikia arčiau Edukologijos žiedo) nepatogu - jei nepataikai persėst į kas 20 min važiuojantį 30, laukia pasivaikščiojimas purvais pro Ibrahim nuo Kalvarijų Turgaus link Europos aikštės. Grįžimas atgal tragiškas - visas VT stovi baisiuose kamščiuose ar tai Kalvarijų g. (30 posūkis iš Konstitucijos pr. į Kalvarijų g. ir nuo turgaus iki Žalgirio) ar tai Linkmenų-Žalgirio (49/69).
                                        Patogiausias būtų žiedinis VT - Konstitucijos pr. -> Ukmergės -> Ozo .g -> Kalvarijų -> Konstitucijos pr. (idealiausia su prasūkimu pro Siemens areną ar net Ozo parko daugiabučius ir biurus), įdomu ar pasiteisintų, bet čia jau ne parkavimo temai klausimas.

                                        Comment


                                          BNS 2018.12.16
                                          Statybos inspekcija: aikštelės prie „Megos“ įrengtos be leidimo, kas statė – neaišku

                                          Transporto stovėjimo vietų aikštelė magistraliniame kelyje Vilnius-Kaunas-Klaipėda, greta Kauno prekybos centro „Mega“, įrengta be statybos leidimo, nustatė Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija. Kas tai padarė, inspektoriams nustatyti nepavyko.

                                          Pasak inspekcijos atstovės spaudai Ligitos Luščiauskaitės, patikrinus teritoriją Islandijos plente, nustatyta, kad prie sklypo valstybinėje žemėje įrengtos dvi apie 1,2 tūkst. ir 228 kvadratinių metrų ploto asfaltbetonio dangos autobusų sustojimo aikštelės su trinkelių dangos pėsčiųjų takais. (...)

                                          „Aikštelių statytojas nenustatytas. Sklypas daline nuosavybe priklauso bendrovei „Baltic shopping centers“, ji nurodė, kad už sklypo ribų aikštelių su takais netiesė ir nežino, kam jie priklauso. Kauno miesto savivaldybė ir bendrovė „Kauno autobusai“ informavo, kad neturi apie juos informacijos. Kai savavališkas statinys yra nesuformuotoje valstybinėje žemėje ir statytojo, savininko, valdytojo ar naudotojo nėra, savavališkos statybos aktas nesurašomas. Šiuo atveju patikrinimo akto kopija išsiųsta Nacionalinei žemės tarnybai ir miesto savivaldybei“, – teigė ji. (...)

                                          Rugpjūčio pabaigoje Lietuvos automobilių kelių direkcija kreipėsi į Statybos inspekciją ir Nacionalinę žemės tarnybą, siekdama išsiaiškinti, kas galėjo įrengti automobilių stovėjimo vietų greta prekybos centro „Mega“. Tuomet Kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas BNS sakė, kad aikštelės įrengtos valstybinėje žemėje tarp Šilainių viaduko ir Sargėnų sankryžos, „Megos“ pusėje. Jos aptiktos planuojant magistralinio kelio Vilnius-Kaunas-Klaipėda atkarpos rekonstrukciją. Kelių direkcija apie galbūt neteisėtai įrengtas stovėjimo vietas greta prekybos centro pranešė tuomet, kai jo valdytoja kreipėsi į teismą dėl direkcijos planuojamos rekonstruoti magistralinio kelio Vilnius-Klaipėda atkarpos, prašydama neteisėtais pripažinti ruožo rekonstrukcijos projektinius pasiūlymus.
                                          Rugsėjo viduryje prekybos centro valdytoja ir Kelių direkcija dėl šio klausimo susitarė taikiai.

                                          2016 metų rudenį prekybos centro valdytoja, įgyvendindama plėtros projektą, skelbė atidariusi naują 800 vietų daugiaaukštę automobilių stovėjimo aikštelę. Apie 23 tūkst. kvadratinių metrų ploto trijų aukštų statinys integruotas į prekybos centrą. „Baltic shopping centers“ skelbė atnaujinusi ir antžemines automobilių stovėjimo aikšteles, o iš viso prie centro yra 2,2 tūkst. automobilių stovėjimo vietų.

                                          Magistralinio kelio ruožą nuo Biruliškių iki „Megos“ sankryžos numatoma rekonstruoti į aštuonių eismo juostų kelią. Be to, bus pastatytas naujas dviejų eismo juostų tiltas šalia šiaurinio Kleboniškio tilto, vietoj 1964 metais statyto Kleboniškio tilto bus statomas keturių eismo juostų tiltas tranzitiniam eismui, o 1981 metais statytas pietinis dviejų eismo juostų tiltas, kuriuo dabar vyksta eismas iš Klaipėdos į Vilnių, bus remontuojamas. Preliminari 5 metų trukmės projekto vertė siekia 100 mln. eurų, iš jų beveik 60 mln. eurų būtų skiriama tiltų statybai

                                          https://www.miestai.net/forumas/foru...inkkelis?t=575

                                          Regia.lt ir Maps.lt ortofoto nuotraukose dar nesimato rekonstruotos "Megos" su daugiaaukščiu parkingu.
                                          Sklypų ribos iš www.regia.lt.


                                          Naujesnė ortofoto iš www.maps.google



                                          Šiek tiek glumina Statybų inspekcijos bejėgiškumas bei valstybės institucijų patakavimas Megai.

                                          Tikslinga būtų, kad į važiavimas į "Megą" būtų visiškai atskirtas nuo eismo tranzitiniame kelyje A1.
                                          To kelio jo funkcija ne tik tarnauti "Megai" , o aptarnauti Kauno miesto ir Lietuvos transporto esimo poreikius.

                                          Comment


                                          • sleader
                                            sleader commented
                                            Editing a comment
                                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                            BNS 2018.12.16
                                            Statybos inspekcija: aikštelės prie „Megos“ įrengtos be leidimo, kas statė – neaišku

                                            <...>

                                            Šiek tiek glumina Statybų inspekcijos bejėgiškumas bei valstybės institucijų patakavimas Megai.

                                            Tikslinga būtų, kad į važiavimas į "Megą" būtų visiškai atskirtas nuo eismo tranzitiniame kelyje A1.
                                            To kelio jo funkcija ne tik tarnauti "Megai" , o aptarnauti Kauno miesto ir Lietuvos transporto esimo poreikius.
                                            Pagal straipsnyje pateiktą aprašymą ir paminėtus plotus, tai panašu, kad be leidimo įrengtas autobusų "žiedas" su stotele ir tolėliau esanti stotelė. Keista, kad savivaldybė nežino kam priklauso stotelės, į kurias nukreipia sustoti ir stovėti savo viešąjį transportą.

                                            O dėl atskirto įvažiavimo į Megą, tai pats prieš tai buvusiame pranešime pateikei medžiagą apie pirkimą įrengti atskirtas nuo tranzitinio srauto juostas nuvažiavimams/užvažiavimams. Juk viadukas ir keliai tarnauja ne tik Megos lankytojų ir savininkų poreikiams, bet ir Kauniečių, bei kitapus magistralės esančių gyvenviečių gyventojų poreikiams.

                                          • liux
                                            liux commented
                                            Editing a comment
                                            Neleistinai šalia „Megos“ atsiradusias stovėjimo aikšteles ketinama išardyti

                                            https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/01/...nama-isardyti/

                                            kol neprireikė kelio rekonstrukcijos, tol nepastebėjo pamestos didžiulės bešeimininkės aikštelės ak, kaip lietuviška
                                        Working...
                                        X