Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Bent jau Žvėryno aikštelė pagal pasakojimus labai net populiari. Sako visai patogu prisiparkuoti už 50ct ir nemokamai visuomeniniu pratęsti kelionę į centrą, juolab, kad centre ir parkavimas brangesnis ir dar vietų nerasi. Tokių aikštelių reiktų aplinkui visą senamiestį.
    Bet, kad iki jos privažiuotum (ar iš jos išvažiuotum) turi pravažiuot kamščius Konstitucijos prospekte. Normalus P&R turėtų būti Pilaitėje arba prie Pilaitės/VA mazgo.

    Aikštelė patapo populiari kai pasidarė pigesnė nei parkavimas aplinkinėse gatvėse. Iki Saltoniškių ofisinų netoli pėstute.

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

      Bent jau Žvėryno aikštelė pagal pasakojimus labai net populiari. Sako visai patogu prisiparkuoti už 50ct ir nemokamai visuomeniniu pratęsti kelionę į centrą, juolab, kad centre ir parkavimas brangesnis ir dar vietų nerasi. Tokių aikštelių reiktų aplinkui visą senamiestį.
      Iki Žvėryno dar nusikapstyti reikia Paprastai aš iš ten pėsčiomis iki Gedimino pr. einu.
      Tikros P&R turėtų būti labiau pakraščiuose, su geru ir tankiu VT susisiekimu, ir, pageidautina, prekybcentriu

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Bent jau Žvėryno aikštelė pagal pasakojimus labai net populiari. Sako visai patogu prisiparkuoti už 50ct ir nemokamai visuomeniniu pratęsti kelionę į centrą, juolab, kad centre ir parkavimas brangesnis ir dar vietų nerasi. Tokių aikštelių reiktų aplinkui visą senamiestį.
        Jos populiarumas man kelia įtarimų, nes Žvėryne žalia zona kainuoja brangiau. Patikros ar vairuotojas tikrai pasinaudoja VT turbūt nėra, o kai Susisiekimo paslaugų paprašiau duomenų kokia yra konversija (automobilis > VT), tai jokio atsakymo negavau.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Iki Žvėryno dar nusikapstyti reikia Paprastai aš iš ten pėsčiomis iki Gedimino pr. einu.
          Tikros P&R turėtų būti labiau pakraščiuose, su geru ir tankiu VT susisiekimu, ir, pageidautina, prekybcentriu
          Tai planavo realiai logiškoje vietoje P+R aikštelę Antakalnyje, laukymėje prie Iki (buvusios kino studijos), bet vietiniams gyventojams tai baisiausiai nepatiko (neva ten labai svarbi žolė, kurios aplinkui niekur nėra ir pan, nesvarbu, kad patys Žirgo 2 gyventojai nuolat mašinas po ženklu stato) Tikiuosi nenumarino to projekto visiškai

          Comment


            Žvėryne populiari dėl pigesnio statymo aplinkinių biurų darbuotojam

            Comment


              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

              Turint noro, "gatvės siaurinimą" galima įgyvendinti labai paprastu būdu, kuris patiktų liaudžiai - leidžiant mašinų parkavimą dalyje gatvės ploto. Geriausia - "gyvatėlės" forma, ne ištisai vienoje gatvės pusėje. Win-win sprendimas - daugiau parkavimo vietų, siauresnė gatvė, mažesnis judėjimo greitis, didesnis saugumas. Variantas galioja miegamųjų rajonų gatvėms.

              Toks parkavimas ir taip necivilizuotą situaciją su parkavimu iškeltų į naują absurdo lygmenį. Automobiliai jau dabar parkuojami bet kaip ir bet kur, ne tik nesilaikant KET, bet ir apskritai spjaunant į viešą tvarką. Koks protingas asmuo norės statyti automobilį, kuris bus tarsi kliūtis kitam automobiliui? Spės kitas vairuotojas susiaurėjime persirikiuoti ar ne? Jei nespės, tai nuneš automobilį-bortelį-kliūtį. Gatvė apskritai yra eismui skirta, kažkas mokėjo už asfaltavimą, jos projektavimą, po to kažkas nemokamai joje parkuojasi. Eismui skirtas infrastruktūros objektas paverčiamas nemokama stovėjimo aikštele. Greičiui sulėtinti yra greičio matuokliai, lėtinimo kalneliai, borteliai, kuoleliai ir t.t. Jau dabar priparkuoti automobiliai kelia pavojų, nes mažina matomumą gatvėse, didina eismo nesaugumą. Galima gatvę apskritai uždaryti ir saugumas bus visiškai užtikrintas.

              Comment


                Parašė Knope Rodyti pranešimą
                Prie Kalvarijų bažnyčios išasfaltuota automobilių stovėjimo aikštelė ir gatvelės aplink bažnyčią.
                Ačiū už naujieną.
                Gerai būtų, jei aikštelėje paženklintų parkavimo vietas.

                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                Vienintelis būdas patekti iki bažnyčios vis dar vien asfaltu? Pėsčiųjų tako taip ir neprisiruošė nutiesti? Užtat atrado pinigų perkloti asfaltą. Prioritetai aiškūs...
                Jei kam idomu, Youtube yra kanalas Čeliabinsko urbanistas (rusiškai).
                Pagaliau sutvarkytas parkingas. Ar anot tamstos tas parkingas nereikalingas, kai didelę dalį bažnyčios lankytojų sudaro seni ir ligoti žmonės.
                Antroje nuotraukoje yra privažiavimas prie šarvojimo salių. Iki bažyčios yra kietos dangos takai.
                Bet vis atsirado proga paburbuliuoti dėl esamų ar menamų smulkmenų bei "neteisingų prioritetų".
                Prieš sekant pasakas apie čeliabinskus būtų pravartu apsilankyti vietoje ar bent temoje Vilniaus Kalvarijos.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Ačiū už naujieną.
                  Gerai būtų, jei aikštelėje paženklintų parkavimo vietas.


                  Pagaliau sutvarkytas parkingas. Ar anot tamstos tas parkingas nereikalingas, kai didelę dalį bažnyčios lankytojų sudaro seni ir ligoti žmonės.
                  Antroje nuotraukoje yra privažiavimas prie šarvojimo salių. Iki bažyčios yra kietos dangos takai.
                  Bet vis atsirado proga paburbuliuoti dėl esamų ar menamų smulkmenų bei "neteisingų prioritetų".
                  Prieš sekant pasakas apie čeliabinskus būtų pravartu apsilankyti vietoje ar bent temoje Vilniaus Kalvarijos.
                  Vietoje buvęs. Štai tų "smulkmenų" ignoravimas ir yra tiesus kelias link chaoso. Burbuliuoju ir burbuliuosiu, ten kur matau, kad galima ir geriau.
                  P.S. beje, pravažiavau Naugarduko gatve. Vis dar nesimato jokių stulpelių ar kitų fizinių atskyrimo priemonių tarp parkavimo vietų ir dviračių juostų. Ruošiasi kažką papildomai įrenginėti ar taip ir liks tik linijos ant asfalto? Gal buvo kažkokia diskusija ir priimtas sprendimas nieko nebekeisti?
                  Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.09, 08:53.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Vietoje buvęs. Štai tų "smulkmenų" ignoravimas ir yra tiesus kelias link chaoso. Burbuliuoju ir burbuliuosiu, ten kur matau, kad galima ir geriau.
                    P.S. beje, pravažiavau Naugarduko gatve. Vis dar nesimato jokių stulpelių ar kitų fizinių atskyrimo priemonių tarp parkavimo vietų ir dviračių juostų. Ruošiasi kažką papildomai įrenginėti ar taip ir liks tik linijos ant asfalto? Gal buvo kažkokia diskusija ir priimtas sprendimas nieko nebekeisti?
                    Plius, taip ir nenupaišytos dviračių tako kryptys. Dabar daugelis važiuoja priešinga puse. Tai iš kiemų išvažiuojančioms/įvažiuojančioms mašinoms reikia dairytis į abi puses, ar neatlekia koks dviratis ar paspirtukas. Su saugumu tai nelabai koreliuoja...

                    Comment


                      Skandalinga istorija. Kaip XIX a. laukiniuose vakaruose - kas pirmesnis, tas gudresnis

                      Delfi.lt 2018.11.15
                      Grįžus namo vilnietis negalėjo pastatyti automobilio: aikštelę savivaldybė atidavė kaimynams

                      Įsivaizduokite, grįžtate automobiliu namo, įvažiuojate į automobilių stovėjimo aikštelę ir ten pamatote draudžiamuosius statyti ženklus. Tokia situacija ištiko vieno daugiabučio namo Vilniuje gyventojus, kai šių net neinformavus žemės sklypas performuotas taip, kad dabar juo gali naudotis tik gretimo namo gyventojai. Vilniaus miesto savivaldybė nurodo, kad tokiam sprendimui priimti ir nebuvo būtinas visų gyventojų informavimas.

                      Į DELFI kreipėsi asociacijos „Kiemas“ atstovas (...). Ši asociacija susikūrė, kad atstovautų Vilniaus Treinio g. 1 name gyvenantiems žmonėms. Atrodytų, kad istorija tik apie viename name esančius 12 butų, tačiau iš ties taip nutikti gali daug kam, kadangi namo gyventojai be jokios informacijos tiesiog vieną dieną pamatė netekę prie savo namo buvusios žemės ploto automobiliams statyti.
                      „Pagal Kalvarijų g. 121 namo bendrijos norus paėmė ir priskyrė jiems didžiausią plotą. Priešais juos yra stovėjimo aikštelė, o kadangi mes gyvename kampiniame name, todėl naudojamės aikštelės kampu, esančiu prieš mūsų namą. Tą kampą iš mūsų atėmė ir priskyrė jiems. Kitoje pusėje analogiškai stovi namas, tačiau iš jo to ploto neatėmė ir paliko gyventojams naudotis. (...)

                      Paskambinus Kalvarijų g. 121 savininkų bendrijos numeriu, kuris randamas viešojoje erdvėje, atsiliepė vyras , kuris pats nepanoro prisistatyti. (...)Registrų centro duomenimis, bendrijos pirmininkas, kurio kontaktais susisiekta, yra Vilhelmas Lungys.Pasiteiravus dėl susiklosčiusios situacijos pašnekovas nedaugžodžiavo: „Priklauso nuo savivaldybės. Aš kreipiausi, ką man davė tą davė. Parašiau prašymą ir viskas“, – teigė jis.Paklaustas dėl statomų draudžiamųjų ženklų, dėl kurių šalia esančio namo gyventojai nebegali statytis automobilio jis pasipiktino: „Nu taip, čia mūsų aikštelė įteisinta, mes ir privalome pastatyti ženklus, kad niekas kitas nestatytų“ – kalbėjo V. Lungys.
                      Ne daugiau leidosi į kalbas ir apie atliekamą renovaciją, dėl kurios, kaip tvirtina asociacija „Kiemas“ ir prireikė didesnės automobilių stovėjimo aikštelės šiam namui. Pakeltu tonu bendrijos pirmininkas piktinosi dėl kaimynų pateiktos informacijos, kad bus statomi du papildomi aukštai. „Kodėl du aukštus? Kas čia sugalvojo, kad du aukštus. Vieną aukštą. (...) Čia mūsų reikalas, ką mes statysime. (...) Prie ko čia tas papildomas aukštas, galėjome nieko nestatyti, parašyti prašymą ir mums būtų išskyrę vietą prie namo“, – atsakinėjo bendrijos pirmininkas.Perklausiamas dėl kaimynijoje susidariusios padėtis, jis teigė, kad aikštelė nepriklauso kitam namui. (...)

                      Vilniaus miesto savivaldybės Miesto plėtros departamento Žemės duomenų skyriaus vedėja Gaiva Auglienė DELFI atsako, kad žemės sklypas buvo atiduotas tenkinant daugiabučio namo Kalvarijų g. 121 savininkų bendrijos prašymą.„Šiame žemės sklype nustatytas kelio servitutas, Treinio g. 1 pastato gyventojai netrukdomi gali pravažiuoti automobilių stovėjimo aikštelės dalimi, pasinaudodami servituto teise, tačiau parkuoti savo automobilius gali tik susitarus su žemės sklypo Kalvarijų g. 121 nuomininke – šio namo bendrija“, – prideda ji.

                      „Automobilių stovėjimo aikštelė ties Kalvarijų g. 121 namu yra išsidėsčiusi lygiagrečiai daugiabučiam gyvenamajam namui t. y po šio namo langais. Atsižvelgiant į racionalių žemės sklypų formavimo principus bei teritorijų planavimo dokumentus, daugiabučio gyvenamojo namo Kalvarijų g. 121 savininkų bendrijos naudojamas žemės sklypas buvo suformuotas kartu su namo gyventojų naudojama automobilių stovėjimo aikštele“, – paaiškina ji ir prideda, kad ne tik prie gyvenamojo namo Treinio g. 1 nėra įrengtos automobilių stovėjimo aikštelės, bet tokių automobilių stovėjimo aikštelių nėra ir prie gretimų daugiabučių gyvenamųjų namų visame kvartale, apribotame Kalvarijų, Apkasų, Verkių ir Treinio gatvėmis.

                      https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=79588853
                      Ten yra stalinistinių XX a. 5 dešimtmečio pastatų kvartalas. Labai savotiška, kai kiemo parkingas priskiriamas vienam namui.
                      Dar keisčiau, kad tokiame urbanistiniame skansene be parkingo, dar leidžiama didinti užstatymo aukštingumą.

                      Žemėlapis iš www.regia.lt

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Skandalinga istorija. Kaip XIX a. laukiniuose vakaruose - kas pirmesnis, tas gudresnis

                        Delfi.lt 2018.11.15
                        Grįžus namo vilnietis negalėjo pastatyti automobilio: aikštelę savivaldybė atidavė kaimynams



                        Ten yra stalinistinių XX a. 5 dešimtmečio pastatų kvartalas. Labai savotiška, kai kiemo parkingas priskiriamas vienam namui.
                        Dar keisčiau, kad tokiame urbanistiniame skansene be parkingo, dar leidžiama didinti užstatymo aukštingumą.

                        Žemėlapis iš www.regia.lt
                        Kaimynijų steigimo ir agitavimo kontekste, toks siauras mastymas ir leidimas prichvatizuotis atskirais lopinėliais atrodo mažų mažiausiai netoliaregiškas. Jei nesutvarkys šio reikalo žmoniškai, kur kvartalas kurtas perimetriniu užstatymu, tai nėra ko tikėtis tvarkos ir sovietiniuose taškinio užstatymo kvartaluose.

                        Comment


                          Kiek suprantu, ten visų kaimyninių namų parkingas buvo, bet Kalvarijų 121-as "išmušė" valstybinės (ko gero) žemės nuomą. Klausimas - kokie visagaliai valdininkai taip lengvai priima tokius sprendimus.
                          P.S. valstybinės reikšmės projektams taip lengvai žemės paimti nesugeba.
                          P.S.S. žemės nuosavybės ir naudojimo įstatymuose tebėra "košė" (neatmestina, kad tyčinė), kuria naudojasi apsukrūs vertelgos.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Kiek suprantu, ten visų kaimyninių namų parkingas buvo, bet Kalvarijų 121-as "išmušė" valstybinės (ko gero) žemės nuomą. Klausimas - kokie visagaliai valdininkai taip lengvai priima tokius sprendimus.
                            P.S. valstybinės reikšmės projektams taip lengvai žemės paimti nesugeba.
                            P.S.S. žemės nuosavybės ir naudojimo įstatymuose tebėra "košė" (neatmestina, kad tyčinė), kuria naudojasi apsukrūs vertelgos.
                            Kiekvienas namas lygiai taip gali "išsimušti", apsitverti teritoriją ir pan. Negu dabar kalti, tie, kurie imasi iniciatyvos susitvarkyti aplinką ir savo namą? Kad kažkas buvo įpratęs naudotis parkingu šalia kito namo, tai tik jų pačių problemos, niekas netrukdo "išsimušti" žemę šalia savo pačių namo ir nors ir požeminę aikštelę pasistatyti. Laukiniai vakarai buvo iki šiol, kol žemė niekam nepriklausė (čia aišku tik seniems namams galioja) ir visi galėjo kur nori ir ką nori daryti.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Kiekvienas namas lygiai taip gali "išsimušti", apsitverti teritoriją ir pan. Negu dabar kalti, tie, kurie imasi iniciatyvos susitvarkyti aplinką ir savo namą? Kad kažkas buvo įpratęs naudotis parkingu šalia kito namo, tai tik jų pačių problemos, niekas netrukdo "išsimušti" žemę šalia savo pačių namo ir nors ir požeminę aikštelę pasistayti.
                              Vat vat ir lenda supratimas apie "darnų judumą" ir kitus į gerklę grūdamus briedus, kai patys tuo tarpu galvoja "ką noriu, tą darau".Aš tai siūlyčiau Apkasų 6-am namui "išsimušti" abu įvažiavimus. Gi niekas netrukdo. Visiems kitiems jų pačių problemos.
                              Apskritai ar šitas kvartalas, kaip vientisas darinys nėra įtrauktas į ten kažkokius raudonuosius sąrašus? Jau vien dėl savo istorinės kilmės turėtų būti automatiškai tvarkomas, kaip vientisa kaimynija, nesileidžiant į jokias kalbas dėl skirstymo atskirais sklypais.
                              Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.16, 12:12.

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Kiekvienas namas lygiai taip gali "išsimušti", apsitverti teritoriją ir pan. Negu dabar kalti, tie, kurie imasi iniciatyvos susitvarkyti aplinką ir savo namą? Kad kažkas buvo įpratęs naudotis parkingu šalia kito namo, tai tik jų pačių problemos, niekas netrukdo "išsimušti" žemę šalia savo pačių namo ir nors ir požeminę aikštelę pasistatyti. Laukiniai vakarai buvo iki šiol, kol žemė niekam nepriklausė (čia aišku tik seniems namams galioja) ir visi galėjo kur nori ir ką nori daryti.
                                Taigi ten buvo bendra aikštelė. Kol buvo mažai automobilių, statė visi aplinkiniai namai (jie tiesiog savo parkingų neturėjo). Laukinės taisyklės tame, kad nėra jokio svarstymo, interesų derinimo, jokio darnaus planavimo, t.t. iš miesto pusės.
                                Nesakau, kad čia kažkas kaltas iš nuomotojų, tiesiog žmogiškos kaimyniškos tvarkos nėra, o tai suponuoja dar ir įstatyminiai neapibrėžtumai. Beje, ne taip paprasta žemę išsinuomoti, esam praėję tai. Kažkodėl reikėjo derinti su kaimynais (nors jie iš viso nieko normaliai neregistravę), dar laukti pažymų, kad čia nėra kitų pretendentų!! Tiesa, net nežinau, jei kiltų ginčas. Matininkas sakė, kad per teismą tektų tvirtinti teises.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Taigi ten buvo bendra aikštelė. Kol buvo mažai automobilių, statė visi aplinkiniai namai (jie tiesiog savo parkingų neturėjo).
                                  Aikštelės ir automobilių statymo vietos ten yra prie kiekvieno namo, gerai matosi per google maps, kad priparkuota perimetru visur, plius dar kiti namai gali statyti automobilius Verkių, Treinio ir Apkasų gatvėse, o 121 namas yra prie Kalvarijų g., kur negalima parkuotis.

                                  https://www.google.lt/maps/@54.70905.../data=!3m1!1e3
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Aikštelės ir automobilių statymo vietos ten yra prie kiekvieno namo, gerai matosi per google maps, kad priparkuota perimetru visur, plius dar kiti namai gali statyti automobilius Verkių, Treinio ir Apkasų gatvėse, o 121 namas yra prie Kalvarijų g., kur negalima parkuotis.
                                    Žodžiu 121as namas galės statyt į kitų parkingus, o į jų nestatys niekas. Patogu.

                                    Comment


                                      Aiškiai matosi, kad kitų namų parkingai ekspromtiniai. Gal ir jie gali atsiriekti po gabalą bendro kiemo teritorijos. Tai atviras klausimas. Bet situacija yra tipiška visam Vilniui, kur yra daugiabučių kiemai.

                                      Comment


                                        Taip, iš tiesų įdomi ir nevienareikšmiška situacija. Šiuo kartu nenerdamas į gilesnes diskusijas išsakysiu savo naujausią požiūrį, kad bent pagrindiniuose Vilniaus rajonuose reikia suformuoti sklypus ir juos automatiškai (priverstinai jei kito kelio nėra) priskirti pastatams - ar tai būtų daugiabutis, ar individualus etc. Tada turėtų jei ne baigtis, tai bent stipriai sumažėti bardakas, kuris daugeliu atveju kyla: iš gyventojų pusės - kad daugumai priimtiniausia sedėt apsi--kus, burbėt dėl padėties ir nieko nedaryt bei kaltinti tuos, kurie rodo iniciatyvas tvarkytis; iš savivaldybės - buvimo lyg ne šiame pasaulyje ir totalinio neveiksnumo bei nekompetencijos paralyžiuje tvarkant miestą.
                                        Visiems ar bent daugumai namų priskyrus sklypus būtų labai aiškiai sudėliota kas už ką atsakingas - kad gyventojų reikalas tvarkytis savo aplinką/turtą, baigtųsi atvejai kai gyventojai reketuoja savivaldybę spręsti visas jų problemas, o savivaldybę galima būtų labiau ir aiškiau spausti imtis veiksmų ten kur pridera. Šis atvejis yra vienas iš daugelio gerų pavyzdžių iliustruojančių Vilniaus bardaką kalbant būtent šia tema.
                                        Paskutinis taisė spekas; 2018.11.16, 19:34.

                                        Comment


                                          Kaunas. Savanorių pr.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X