Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    iš str:


    Teoriškai autobusas ir lengvoji galėtų prasilenkti 5 metrų plotyje. Lėtai, taip, bet ir projektinis greitis tokios gatvės yra 40 km/h.
    Kaip matom paties pateiktame paveiksliuke - tarp autobusų - 40cm, ir po 50cm kraštuose turi būti užtikrinti gabaritiniai saugos atstumai. Jei nebūtų parkavimo abiejose pusėse, tuomet dar galima gabaritą užtikrinti techniniu šaligatviu. Bet turbūt parkavimo tokioje gatvėje neatsisakysime.

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

      Kaip matom paties pateiktame paveiksliuke - tarp autobusų - 40cm, ir po 50cm kraštuose turi būti užtikrinti gabaritiniai saugos atstumai. Jei nebūtų parkavimo abiejose pusėse, tuomet dar galima gabaritą užtikrinti techniniu šaligatviu. Bet turbūt parkavimo tokioje gatvėje neatsisakysime.
      Jo, bet tada kas ko neatitinka? Arba viršijamas leistinas juostų plotis arba nesilaikoma saugių atstumų? Klausimas kokiam greičiui tie atstumai nurodyti (STR to neradau), nes juk 100km/h ir 20km/h skirsis. Nes tarkim lygiagretaus statymo apsaugos zona išvis yra 0.75 metro - tai dar daugiau gaunasi, juostų pločiai tada po kokius 3,75 metro

      Plius ką mes lyginam. Jeigu gatvė įrengiama Žvejų g. principu - tai juostų pločiai gali būti minimalūs, o parkingai labiau įgilinti, taip išlaikant apsaugos zonas. Aš tikrai nesiūlau siaurint gatvę ir palikti parkingą tokį padriką, koks yra dabar. Siūlau Žvejų g. variantą taikyt. Ten autobusų eismas berods neuždraustas.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

        Jo, bet tada kas ko neatitinka? Arba viršijamas leistinas juostų plotis arba nesilaikoma saugių atstumų? Klausimas kokiam greičiui tie atstumai nurodyti (STR to neradau), nes juk 100km/h ir 20km/h skirsis. Nes tarkim lygiagretaus statymo apsaugos zona išvis yra 0.75 metro - tai dar daugiau gaunasi, juostų pločiai tada po kokius 3,75 metro

        Plius ką mes lyginam. Jeigu gatvė įrengiama Žvejų g. principu - tai juostų pločiai gali būti minimalūs, o parkingai labiau įgilinti, taip išlaikant apsaugos zonas. Aš tikrai nesiūlau siaurint gatvę ir palikti parkingą tokį padriką, koks yra dabar. Siūlau Žvejų g. variantą taikyt. Ten autobusų eismas berods neuždraustas.
        Taip, Žvejų g. variantas čia labai tiktų.

        Comment


          Vengdami mokesčių už stovėjimą, vairuotojai ėmėsi radikalių kovos priemonių
          https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=79330365

          Vilniuje vis augant mokamų stovėjimo vietų skaičiui, į darbus automobiliais važiuojantys ir jų nemokamai palikti negalintys vilniečiai sugalvojo gudrybę, nustebinusią net policijos pareigūnus.
          Pažėjus į foto, tai tikrai visi vargšai, mašinos bomžiškos, pinigų kišenėje nėra, t.y. 30 ct už valandą.

          Comment


            Parašė R.D. Rodyti pranešimą
            Vengdami mokesčių už stovėjimą, vairuotojai ėmėsi radikalių kovos priemonių
            https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=79330365

            Pažėjus į foto, tai tikrai visi vargšai, mašinos bomžiškos, pinigų kišenėje nėra, t.y. 30 ct už valandą.
            Visai dienai pastačius susidarys beveik 3 EUR.
            Klausimas, o P&R aikštelė jau užpildyta?

            P.S. įtariu, kad ženklus nuėmė ne parkuotojai.

            Comment


              Vėlgi, nutempinėjimas išspręstų problemą. Būna ir taip, kad perpardavinėtojai taip "sandėliuoja" automobilius. Atokesniam rajone jau porą metų po kelis automobilius stovėdavo palei gatvę be numerių.

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                Vėlgi, nutempinėjimas išspręstų problemą. Būna ir taip, kad perpardavinėtojai taip "sandėliuoja" automobilius. Atokesniam rajone jau porą metų po kelis automobilius stovėdavo palei gatvę be numerių.
                Prie mano namų yra tokia situacija dabar. Pastoviai atvežami ir išvežami automobiliai. Prieš kelis metus kreipiausi į savivaldybę, tie persiuntė į policiją dėl nelegalios veiklos. Pastarieji ilgai nagrinėjo, klausinėjo, bet taip nieko ir nenustatė, nes patingėjo vietoje pastebėti situaciją.

                Šiuo metu stovi daugybė automobilių su nuleistomis padangomis, jų tarpe ir keli seni policijos džipai. Vėl raportavau savivaldybei, tai atsakė, kad liepė savininkams susitvarkyt. Kol kas jokių pokyčių. Kovosim toliau

                Comment


                  Normalioje salyje automobiliai negali buti palikti viesoje vietoje be numeriu - neskaitant nelegalu parkavima, cia automatiskai butu papildoma bauda + automobilio nutempimas. Jeigu policija netingetu dar galima surasti kam automobilis registruotas pagal VIN numeri, bet aisku jie tingi elementariu dalyku padaryti. As vis dar nesuprantu kodel miesto savivaldybei tokie dalykai nerupi?

                  Edit - dar paskaicius to straipsnio komentarus biski baisu pasidare ko zmones tikisi is miesto infrastrukturos. Kekvienam po atskira nemokama parkavimo vieta prie darbo ir buto langu.... Kaip Lietuviui, geda matyti ir skaityti kad zmones taip galvoja.
                  Paskutinis taisė MindesAcc; 2018.10.17, 12:26.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Prie mano namų yra tokia situacija dabar. Pastoviai atvežami ir išvežami automobiliai. Prieš kelis metus kreipiausi į savivaldybę, tie persiuntė į policiją dėl nelegalios veiklos. Pastarieji ilgai nagrinėjo, klausinėjo, bet taip nieko ir nenustatė, nes patingėjo vietoje pastebėti situaciją.

                    Šiuo metu stovi daugybė automobilių su nuleistomis padangomis, jų tarpe ir keli seni policijos džipai. Vėl raportavau savivaldybei, tai atsakė, kad liepė savininkams susitvarkyt. Kol kas jokių pokyčių. Kovosim toliau
                    Jei įmanoma - turbūt paprasčiausias būdas bendrijai (primetu, kad daugiabučio kiemas?) išsinuomot sklypą. Kitaip kova su vėjo malūnais. Jei kažkaip ir įtikina sąvininkus išvežt - greit atveža naujų. Toks jausmas, kad tiesiog sukeičia iš skirtingų kiemų kur pradeda skųstis

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Jei įmanoma - turbūt paprasčiausias būdas bendrijai (primetu, kad daugiabučio kiemas?) išsinuomot sklypą. Kitaip kova su vėjo malūnais. Jei kažkaip ir įtikina sąvininkus išvežt - greit atveža naujų. Toks jausmas, kad tiesiog sukeičia iš skirtingų kiemų kur pradeda skųstis
                      Ne, ne bendrijos kiemas, o viešas didelis parkingas. Tik tiek, kad nervuoja visokie laužai.

                      Comment


                        Korių programa tęsiasi. Justiniškių g./Taikos g. sankryža: https://www.google.lt/maps/@54.72108...7i13312!8i6656
                        Jei bent gyvatvores kokias nors įrengtų palei perimetrą, būtų labai šaunu.

                        Click image for larger version  Name:	20181018_103342.jpg Views:	1 Size:	217,7 kB ID:	1676885

                        Comment


                          Smagu. Akivaizdu, kad toje vietoje parkavimo problema bus išspręsta, nebeliks nelegalaus parkavimo, o drausmingi vairuotojai nebestatys mašinų ant žolės, nes parkoci mašyna jau bus kur
                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                          Comment


                            Čia kaip iš neteisės gimė teisė.

                            Comment


                              Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                              Čia kaip iš neteisės gimė teisė.
                              Čia visiškas š sumaltas. Iš vienos foto jau galima priskaičiuoti kokius 5 rekomendacijų/taisyklių neatitikimus. Nu bet vargoliai gi gavo parkingą dykai - eis balsuot už antrą kadenciją.

                              Comment


                                Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                Čia kaip iš neteisės gimė teisė.
                                Hehe. Aš kaip tik prisiminiau šitą principą. Šiaip Šimašas yra lyg ir teisės PhD? Būtų visai įdomu išgirsti jo komentarą apie šitą teisės principą parkavimo "korių" kontekste.
                                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                Comment


                                  Abejoju ar tai labai paveiks balsavima. Siai dienai zmones ta reikala suvokia, kaip savaime suprantama dalyka. Kaip duobe kelyje reik lopyt - taip ir parkavimo vieta irengineti. Kitaip tariant reitingai greiciau smuks ju nedarant, nei kils juos darant.
                                  Paskutinis taisė Milwaukee; 2018.10.18, 20:21.

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Čia visiškas š sumaltas. Iš vienos foto jau galima priskaičiuoti kokius 5 rekomendacijų/taisyklių neatitikimus. Nu bet vargoliai gi gavo parkingą dykai - eis balsuot už antrą kadenciją.
                                    ironiška yra tai, kad vairotojei mėgstantys nemokamą parkingą, ten jo visvien negaus. Nes situacija bus iš principo lygiai tokia pati, kokia buvo anksčiau. T.y. ir vėl nebus kūr parkoci mašyna. Skirtumas tik tas, kad dabar nebus, kur parkoci didesniame plote.
                                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                    Comment


                                      Situacija primena man Bangkoko (Tailande) estakadinius greitkelius. Esami greitkeliai susiduria su kamščiais? Pastato naujų greitkelių, bet po atidarymo vos ne tą pačią dieną vėl kamštis, tik naujame greitkelyje.
                                      Paskutinis taisė digital; 2018.10.19, 18:27. Priežastis: ištrintas offtopic

                                      Comment


                                        ^^ Congestion charges yra labai gera ideja, ir daug buvo kalbama apie tai sitame forume. Problema yra tai kad miesto savivaldybe yra bestubure ir nenori dar labiau subjaurinti savo isvaizdos. Tuo labiau kad dabar Vilnius net negali (nenori) elementariu parkavimo pazeideju bausti kurie palieka savo automobilius neiigaliuju vietose, ant saligatvio, ar ant zoles. Dabar labai yra ant mados uzsiimti neadekvaciais sprendimais kaip gatviu platinimais ir koriu parkavimo vietas kurti.

                                        Comment


                                          Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                          ^^ Congestion charges yra labai gera ideja, ir daug buvo kalbama apie tai sitame forume. Problema yra tai kad miesto savivaldybe yra bestubure ir nenori dar labiau subjaurinti savo isvaizdos. Tuo labiau kad dabar Vilnius net negali (nenori) elementariu parkavimo pazeideju bausti kurie palieka savo automobilius neiigaliuju vietose, ant saligatvio, ar ant zoles. Dabar labai yra ant mados uzsiimti neadekvaciais sprendimais kaip gatviu platinimais ir koriu parkavimo vietas kurti.
                                          Ne tik gera idėja, bet būtina idėja, norint nežlugdyti miesto konkurencingumo ir gyvenimo kokybės. Vilniuje šiuo metu nėra jokios priemonės eismo spūsčių mažinimui. Išskyrus gatvių platinimą ir nelegalių parkingų legalizavimą, kas iš principo negali veikti ir duoda priešingą efektą.
                                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                          Comment

                                          Working...
                                          X