Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Čia kaip iš neteisės gimė teisė.
    Čia visiškas š sumaltas. Iš vienos foto jau galima priskaičiuoti kokius 5 rekomendacijų/taisyklių neatitikimus. Nu bet vargoliai gi gavo parkingą dykai - eis balsuot už antrą kadenciją.

    Comment


      Parašė R.D. Rodyti pranešimą
      Čia kaip iš neteisės gimė teisė.
      Hehe. Aš kaip tik prisiminiau šitą principą. Šiaip Šimašas yra lyg ir teisės PhD? Būtų visai įdomu išgirsti jo komentarą apie šitą teisės principą parkavimo "korių" kontekste.
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment


        Abejoju ar tai labai paveiks balsavima. Siai dienai zmones ta reikala suvokia, kaip savaime suprantama dalyka. Kaip duobe kelyje reik lopyt - taip ir parkavimo vieta irengineti. Kitaip tariant reitingai greiciau smuks ju nedarant, nei kils juos darant.
        Paskutinis taisė Milwaukee; 2018.10.18, 20:21.

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Čia visiškas š sumaltas. Iš vienos foto jau galima priskaičiuoti kokius 5 rekomendacijų/taisyklių neatitikimus. Nu bet vargoliai gi gavo parkingą dykai - eis balsuot už antrą kadenciją.
          ironiška yra tai, kad vairotojei mėgstantys nemokamą parkingą, ten jo visvien negaus. Nes situacija bus iš principo lygiai tokia pati, kokia buvo anksčiau. T.y. ir vėl nebus kūr parkoci mašyna. Skirtumas tik tas, kad dabar nebus, kur parkoci didesniame plote.
          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

          Comment


            Situacija primena man Bangkoko (Tailande) estakadinius greitkelius. Esami greitkeliai susiduria su kamščiais? Pastato naujų greitkelių, bet po atidarymo vos ne tą pačią dieną vėl kamštis, tik naujame greitkelyje.
            Paskutinis taisė digital; 2018.10.19, 18:27. Priežastis: ištrintas offtopic

            Comment


              ^^ Congestion charges yra labai gera ideja, ir daug buvo kalbama apie tai sitame forume. Problema yra tai kad miesto savivaldybe yra bestubure ir nenori dar labiau subjaurinti savo isvaizdos. Tuo labiau kad dabar Vilnius net negali (nenori) elementariu parkavimo pazeideju bausti kurie palieka savo automobilius neiigaliuju vietose, ant saligatvio, ar ant zoles. Dabar labai yra ant mados uzsiimti neadekvaciais sprendimais kaip gatviu platinimais ir koriu parkavimo vietas kurti.

              Comment


                Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                ^^ Congestion charges yra labai gera ideja, ir daug buvo kalbama apie tai sitame forume. Problema yra tai kad miesto savivaldybe yra bestubure ir nenori dar labiau subjaurinti savo isvaizdos. Tuo labiau kad dabar Vilnius net negali (nenori) elementariu parkavimo pazeideju bausti kurie palieka savo automobilius neiigaliuju vietose, ant saligatvio, ar ant zoles. Dabar labai yra ant mados uzsiimti neadekvaciais sprendimais kaip gatviu platinimais ir koriu parkavimo vietas kurti.
                Ne tik gera idėja, bet būtina idėja, norint nežlugdyti miesto konkurencingumo ir gyvenimo kokybės. Vilniuje šiuo metu nėra jokios priemonės eismo spūsčių mažinimui. Išskyrus gatvių platinimą ir nelegalių parkingų legalizavimą, kas iš principo negali veikti ir duoda priešingą efektą.
                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                Comment


                  Visada stebiuosi, kad siūlomi elementarūs sprendimai pateikiami kaip kažkas super-inovatyvaus. Tiesiogiai su VT tema tai nesisieja.
                  Ir, klausimas, ar tokie sprendiniai tinka Vilniui, bent jau copy-paste formoje.

                  Comment


                    Demokratijoje gyvenam. Prašom balsuoti už tuos kurie pasisakys už kelių siaurinimą. Aš asmeniškai manau kad kelių platinimas kur tai protinga ir estakados kamščius mažina todėl balsuosiu už pro-infrastruktūrinį kandidatą.

                    Comment


                      Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                      Demokratijoje gyvenam. Prašom balsuoti už tuos kurie pasisakys už kelių siaurinimą. Aš asmeniškai manau kad kelių platinimas kur tai protinga ir estakados kamščius mažina todėl balsuosiu už pro-infrastruktūrinį kandidatą.
                      Reikia tai dėti į kitą temą. Aš už tai, kad parkavimo vietos nebūtų įrengiamos važiuojamoje dalyje, kaip dabar daroma didžiąja dauguma.

                      Comment


                        Parkavimo vietos važiuojamojoje dalyje yra visame pasaulyje ir nereikia išradinėti dviračio. Tiesiog tose gatvėse, kur VT eismas yra instensyvus, tokių parkavimo vietų gatvėje neturi būti, ypač statant galu su pusės automobilio užvažiavimu ant šaligatvio. Taip pat reikia drausti statyti mikrobus ir krovininius sunkvežimius tokiose parkavimo vietose. Taip pat dėl prekių atvežimo centrinėje miesto dalyje - jį iš viso reikėtų padaryti ne piko metu. Ir bausti ne tik vairuotoją, bet ir prekybininkus, jei prekės atvežamos nenustatytu laiku.

                        Comment


                          Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                          Demokratijoje gyvenam. Prašom balsuoti už tuos kurie pasisakys už kelių siaurinimą. Aš asmeniškai manau kad kelių platinimas kur tai protinga ir estakados kamščius mažina todėl balsuosiu už pro-infrastruktūrinį kandidatą.
                          Reikia, bet sudėtinga. Plačioji visuomenės dalis vis dar mano, kad gatvių platinimas yra puikus dalykas. Mūsų, manančių kitaip, yra visai nedaug.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Reikia tai dėti į kitą temą. Aš už tai, kad parkavimo vietos nebūtų įrengiamos važiuojamoje dalyje, kaip dabar daroma didžiąja dauguma.
                            Bet apart gatvės vaizdo, nedidelis skirtumas ar bus padaryta kaip Žvejų gatvėje, ar kaip yra Upės ar Naugarduko. Jei bus padaryta "ne važiuojamojoje dalyje", bet šalia 1.5 juostos pločio gatvė, bus blogiau, nei "važiuojamojoje" dalyje parkavimas su tinkamais gatvių pločiais, saugiai įrenktom perėjom ir pan ir t.t.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Reikia, bet sudėtinga. Plačioji visuomenės dalis vis dar mano, kad gatvių platinimas yra puikus dalykas. Mūsų, manančių kitaip, yra visai nedaug.
                              Problema, kad "gatvių siaurintojai" nueina iki absurdo. Kai būna nepatenkinti pvz GV/Ateities nuovažių platinimu Nei platinimas, nei siaurinimas nėra gerai kai prieinama iki religinio noro visur daryti pagal vieną kurpalių.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Bet apart gatvės vaizdo, nedidelis skirtumas ar bus padaryta kaip Žvejų gatvėje, ar kaip yra Upės ar Naugarduko. Jei bus padaryta "ne važiuojamojoje dalyje", bet šalia 1.5 juostos pločio gatvė, bus blogiau, nei "važiuojamojoje" dalyje parkavimas su tinkamais gatvių pločiais, saugiai įrenktom perėjom ir pan ir t.t.
                                Šiaip didžiojoje daugumoje gatvių galima padėtį smarkiai pataisyti paprasčiausiai pasiaurinant tik vietas prie pėsčiųjų perėjų. Taip ir perėjos taptų saugesnės ir parkavimo vietos automatiškai atsidurtų kišenėse (bent vizualiai). Kai kuriais atvejais dar tektų porą lietaus surinkimo šulinukų prie perėjų pastatyti, bet tai visvien ženkliai pigiau nei perkelti visoje gatvėje.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Bet apart gatvės vaizdo, nedidelis skirtumas ar bus padaryta kaip Žvejų gatvėje, ar kaip yra Upės ar Naugarduko. Jei bus padaryta "ne važiuojamojoje dalyje", bet šalia 1.5 juostos pločio gatvė, bus blogiau, nei "važiuojamojoje" dalyje parkavimas su tinkamais gatvių pločiais, saugiai įrenktom perėjom ir pan ir t.t.
                                  Šiaip skirtumas didelis. Užtenka palyginti Upės g. vidutinį greitį ir Žvejų g. vidutinį greitį (duomenų neturiu, tik iš asmeninių pastebėjimų). "Ne važiuojamojoje dalyje" reiškia, kad parkavimui yra įrengtos atskiros zonos, t.y. arba trinkelėmis išklota ar kitaip aiškiai atskirta vieta parkingui. Tai susiaurina gatvę mažų mažiausiai vizualiai, taip pat įveda tvarką.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Šiaip skirtumas didelis. Užtenka palyginti Upės g. vidutinį greitį ir Žvejų g. vidutinį greitį (duomenų neturiu, tik iš asmeninių pastebėjimų). "Ne važiuojamojoje dalyje" reiškia, kad parkavimui yra įrengtos atskiros zonos, t.y. arba trinkelėmis išklota ar kitaip aiškiai atskirta vieta parkingui. Tai susiaurina gatvę mažų mažiausiai vizualiai, taip pat įveda tvarką.
                                    Aš iš savo asmeninių pastebėjimų sakyčiau, kad Upės gatvėje irgi gan lėtai važiuoja. Bent toje užparkuotoje dalyje arčiau Balto tilto. Ties posūkiu į Forum Palace taip, kita istorija. Bet ten ir parkavimo nebūna. Tarp priparkuotų nelaksto, nes nežinia kada išlįs kas iš šono ar atidarys dureles, palieka pusiau įstrižai auto ir pan ir t.t.

                                    Pritariu, kad gatvės vaizdą padaro tvarkingesniu.

                                    O lakstančių visada yra. Net ir miegamuose rajonuose kur pridėliota gulinčių policininkų su tvarkingais parkingais šonuose atsiranda debilų kurie praskrieja 70km/h.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Ne tik gera idėja, bet būtina idėja, norint nežlugdyti miesto konkurencingumo ir gyvenimo kokybės. Vilniuje šiuo metu nėra jokios priemonės eismo spūsčių mažinimui. Išskyrus gatvių platinimą ir nelegalių parkingų legalizavimą, kas iš principo negali veikti ir duoda priešingą efektą.
                                      Tas platinimas man yra kažkoks mitas, nebent autobusų juostų įrengimas irgi laikomas kaip priemonė, bet ji akivaizdu tokia nėra, nes jomis gali naudotis tik viešasis transportas, kuris sudaro mažą dalį eismo
                                      . Kada paskutinį kartą buvo ištisai platinta gatvė Vilniuje? Pietinio aplinkkelio atkarpos?
                                      Beje platinimai prieš sankryžas yra bugfix'as to kas turėjo būti padaryta iškart tiesiant gatves ir yra normali praktika, kuri pirmiausia lokalioje vietoje sprendžią problemą nestabdyti didesnio srauto dėl mažesnio srauto poreikio keisti judėjimo kryptį. Ši problema blogai suprojektuotoje sankryžoje gai iškilti ir sekmadienį anksti ryte ir nuo bendrų spūsčių nepriklauso.
                                      Ir taip, tai mažina kamščius piko metu ir galima sakyti skatina automobilizmą, bet neplatinti probleminių sankryžų yra persišovimas sau per koją ir ekonomiškai, ir ekologiškai.
                                      Siaurinti dalį gatvių galima, kol tai nedaroma arterinėse gatvėse ar ties sankryžomis. ir tam yra kažkoks pagrindas (autobusų juosta nearterinėje gatvėje antros juostos sąskaita; dviračių tako įrengimas ir šaligatvių platinimas kur nėra/neatitinka standartų; parkavimo vietų sutvarkymas, tranzitinio eismo pašalinimas).
                                      Pagal paskutinius projektus, kur rekonstruojamos gatvės/ tiesiamos naujos, tokios tendencijos ir yra matomos, taip kad nematau reikalo panikuoti.
                                      Paskutinis taisė tomtom; 2018.10.24, 10:49.

                                      Comment


                                        Puikus video apie parkavimą.

                                        Įspėjimas vadzycelyams, gali sukelti nervinius priepuolius ir konvulsijas.

                                        https://www.facebook.com/theguardian...4382116829916/
                                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                          Bausti pažeidėjus yra policijos funkcija, ne savivaldybės. Savivaldybė gali bausti tik už neapmokėtą parkavimą, gal dar statymą ant žolės (aplinkosaugos skyrius). Šimašius galėtų paraginti, paprašyti policiją aktyviau dirbti. Deja, daugiau svertų jis tam neturi.
                                          O kodėl negali visas Vilnius būti mokama zona, pavyzdžiui, žalia? Tuomet savivaldybės pareigūnai pajudintų šiknas ir aktyviau baustų tuos, kurie stato nemokamai arba fiksuotų tuos, kurie stato apskritai vengiant susimokėti t.y. ant žolės, sankryžose, ant perėjų - ten, kur parkavimas apskritai nenumatytas pagal KET. Dabar jiems motyvacijos nėra, nes pinigėliai nebyra į biudžetą. Būtų tvarkingai sužymėtos parkavimo vietos, sunumeruotos, išduoti leidimai mėnesiui/metams statyti, kas neperka - tas moka už valandas. Įdarbintų daugiau žmonių, kurie fiksuotų pažeidėjus, mokėtų jiems priedus pagal fiksuotų įvykių kiekį ir t.t.

                                          Problema tikrai, nors ir didžiulė, bet gali būti sprendžiama, idėjos siūlytos savivaldybei n kartų. Paprasčiausiai biurokratai net prie liberalo mero (ar jis tikrai liberalas?) Šimašiaus savaip supranta liberalizmą (visi daro kas ką nori-laisvė). Šiaip liberalizme akcentuojamas įstatymo laikymasis (įstatymo viršenybė-rule of law), gi Vilniuje akcentuojamas visiškas bukas biurokratizmas (rule of sovietism) ir vengimas imtis tvarkos darymo ne fasadiniame Gedimino pr., bet kur nors Justiniškių ar Pilaitės mikrorajonuose.

                                          Kasdien dešimtys praneša apie KET pažeidėjus, o prasmė kokia? Ratas sukasi toliau. Gerai daugelis pastebėjo apie masinį KET pažeidinėjimą kiemuose ir tas chaosas tiek išaugo, kad sunku suprasti tą buką nenorą dirbti rimtai prevenciškai. Sovietinis mąstymas kapitalizmo sąlygomis neveikia. Tiems biurokratams taip lėtai daeina elementarūs dalykai. Policija apskritai nevertina parkavimo pažeidimų kaip rimto KET pažeidimo. Įteisinti KET pažeidėjai - pažeidėjai pagal įstatymą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X