Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
    Tiesiama Leičių g. jungtis perkūnkiemyje. Parkavimo vietų palei gatvę nenumatyta, šalia anreka stato 4 ar 5 devynaukščius, kur parkavimas tik mokamas po nsmu. Žodžiu toliau kalami vinys į šito rajono karstą
    Taigi numatoma, kad 2050 m. Vilniuje automobilių liks kaip 1970 m. - turės tik nomenklatūrininkai.

    Comment


      Parašė k0fis Rodyti pranešimą
      Tiesiama Leičių g. jungtis perkūnkiemyje. Parkavimo vietų palei gatvę nenumatyta, šalia anreka stato 4 ar 5 devynaukščius, kur parkavimas tik mokamas po nsmu. Žodžiu toliau kalami vinys į šito rajono karstą
      O tai reikėtų po namu nedaryt, o gatvėje įrengti 5000 nemokamų vietų? Kaip tik reik džiaugtis, kad jeigu yra po namu - tai gatvėje neįrengiamos jokios nemokamos vietos.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

        O tai reikėtų po namu nedaryt, o gatvėje įrengti 5000 nemokamų vietų? Kaip tik reik džiaugtis, kad jeigu yra po namu - tai gatvėje neįrengiamos jokios nemokamos vietos.
        Reiktų gatvėje įrengti civilizuotas vietas gatvės kraštuose. Kad nebūtų chaotiško parkavimo. Ateityje apmokestinti, mažinti pagal poreikius ir pan ir t.t. Ir vaizdas normalus, ir skatinama nelaužyt įstatymų.

        Aišku kitas variantas būtų pastatyti "sustoti draudžiama" ženklus ir visus griežtai bausti. Bet faktas, kad to nebus.

        Comment


          Kiek suprantu, naujuose projektuose jau už parkavimo vietą praktiškai gatvėje ima didelius pinigus.

          Comment


            Parašė k0fis Rodyti pranešimą
            Tiesiama Leičių g. jungtis perkūnkiemyje. Parkavimo vietų palei gatvę nenumatyta, šalia anreka stato 4 ar 5 devynaukščius, kur parkavimas tik mokamas po nsmu. Žodžiu toliau kalami vinys į šito rajono karstą
            O ten kur stato tuos namus tai tokia nemaža dykra buvo. Ir užstatys su šiuo projektu tik kokius 1/3 tos dykros. Ten dar galės nemažai sukišt namų. Jiem reikia tik gero išvažiavimo į aplinkelį. O pozemines aikstelės kaip tik ir išeitis tam skruzdėlynui. Į to rajono įvaizdžio karstą jau nebėr vietos kur bent vieną vinį tilptų sukalt.

            Comment


              Parašė k0fis Rodyti pranešimą
              Tiesiama Leičių g. jungtis perkūnkiemyje. Parkavimo vietų palei gatvę nenumatyta, šalia anreka stato 4 ar 5 devynaukščius, kur parkavimas tik mokamas po nsmu. Žodžiu toliau kalami vinys į šito rajono karstą
              Būtu mano valia butų be parkavimo vietų iš vis negalima būtų pardavinėti. Gatvės skirtos važinėjimui, o ne parkavimui.

              Comment


                Labai gražiai čia rašot, bet garantuoju kad ta gatvė bus priparkuota vienoje pusėje, kaip ir visos kitos perkūnkiemyje ir dėl to niekada nebus normali gatvė. Dėl to, kad parkavimo vietos palei gatvę kažkoks blogis, tai išvis susilaikysiu nuo komentarų, ypač ŠITOJE gatvėje/rajone.
                Paskutinis taisė k0fis; 2018.09.27, 11:02.

                Comment


                  Nesuprantu logikos norėti stovėjimo vietų gatvėse, o ne po namais. Užima plotą kurį būtų galima panaudoti tai pačiai aplinkai pagerinti, blogina matomumą, didina chaosą. Žiemos rytais birzga varikliai, gramdomas ledas, lyjant šiaip nemalonu. Bet kol vieta aikštelėje yra papildoma opcija, o gatvėse įrengiamos nemokamos vietos - požeminės aikštelės stovi pustuštės, o aplinkinės gatvės užparkuotos.

                  Comment


                    Gatvėje galėtų būti mokamos vietos svečiams.

                    Comment


                      Parašė kutas Rodyti pranešimą
                      Nesuprantu logikos norėti stovėjimo vietų gatvėse, o ne po namais. Užima plotą kurį būtų galima panaudoti tai pačiai aplinkai pagerinti, blogina matomumą, didina chaosą. Žiemos rytais birzga varikliai, gramdomas ledas, lyjant šiaip nemalonu. Bet kol vieta aikštelėje yra papildoma opcija, o gatvėse įrengiamos nemokamos vietos - požeminės aikštelės stovi pustuštės, o aplinkinės gatvės užparkuotos.
                      Jei pozeminis parkingas yra pustustis, o gatvese pristampuota masinu, tai sprest problema galima nesunkiai. Investuotojui tereikia reguliariai kas vakara visus nufotkini, pranest e-policijai ir rurinti taip istisus kelis menesius, kol liaudis supras, kad pirkti parkingo vieta yra gerokai pigiau. O ir investuotojas greiciau realizuotu savo pozemini NT turta. Man asmeniskai parkingas yra aktualus tuom, kad kaip baltas zmogus galiu pasistatyt auto, o negadint sau nervu sukdamas 4 ratus ieskant kur ikist snapa, vazinet bortais, bergzdziai skerstis su kaimynais del uzstatymo ir taip toliau ir panasiai. Jei investuotojas siulo buta su antzeminiu chaosiniu nemokamu parkingu(kitaip tariant nieko nesiulo) kaip yra KORIAI-2, tai jis man apskritai neegzistuoja, kaip projektas, nes jis nuo pat pradziu jau atsiduoda diskomfortu gyvent.
                      Kauno-Algirdo kvartale berods buvo sustatyti keli zenklai 'stoveti draudziama' palei gatve. Visi gyventojai itare samokslo teorija is PRODO grupes. Gal taip, gal ne, bet parkingo vietu perkamumas tikriausiai zenkliai padidejo.
                      Paskutinis taisė Milwaukee; 2018.09.27, 12:37.

                      Comment


                        Parašė kutas Rodyti pranešimą
                        Nesuprantu logikos norėti stovėjimo vietų gatvėse, o ne po namais. Užima plotą kurį būtų galima panaudoti tai pačiai aplinkai pagerinti, blogina matomumą, didina chaosą. Žiemos rytais birzga varikliai, gramdomas ledas, lyjant šiaip nemalonu. Bet kol vieta aikštelėje yra papildoma opcija, o gatvėse įrengiamos nemokamos vietos - požeminės aikštelės stovi pustuštės, o aplinkinės gatvės užparkuotos.
                        Tiesiant gatvę įrengtos normalios stovėjimo vietos su įvaža, ką užstos? Pristatyti automobiliai, kurie ten tikrai bus pristatyti tiesiog gatvėje, tai tikrai netik matomumą užstos, bet ir prasilenkti trukdys. Garažai po namais yra labai gerai tik realybė tokia, kad mokamų paravimo vietų šitam rajone kiek tik nori, pilna, tiek požeminių tiek antžeminių - stovi pustuštės jau daugiau kaip 10 metų, nei perka, nei nuomuoja Ir toliau stovės o šaligatviai/pievos ir dar viena nauja gatvė bus nustatyta automobiliais.
                        Paskutinis taisė k0fis; 2018.09.27, 12:25.

                        Comment


                          Parašė k0fis Rodyti pranešimą

                          Tiesiant gatvę įrengtos normalios stovėjimo vietos su įvaža, ką užstos? Pristatyti automobiliai, kurie ten tikrai bus pristatyti tiesiog gatvėje, tai tikrai netik matomumą užstos, bet ir prasilenkti trukdys. Garažai po namais yra labai gerai tik realybė tokia, kad mokamų paravimo vietų šitam rajone kiek tik nori, pilna, tiek požeminių tiek antžeminių - stovi pustuštės jau daugiau kaip 10 metų, nei perka, nei nuomuoja Ir toliau stovės o šaligatviai/pievos ir dar viena nauja gatvė bus nustatyta automobiliais.
                          Kodėl turėtų būti pasiduodama gyventojų šantažui: "mokamų vietų netrūksta, bet mes tikrai nemokėsime, statysime bet kur ir bet kaip, kol savivaldybės lėšomis nebus įrengta nemokamų parkavimo vietų"?

                          Comment


                            Parašė kutas Rodyti pranešimą

                            Kodėl turėtų būti pasiduodama gyventojų šantažui: "mokamų vietų netrūksta, bet mes tikrai nemokėsime, statysime bet kur ir bet kaip, kol savivaldybės lėšomis nebus įrengta nemokamų parkavimo vietų"?
                            Iš esmės ne savivaldybės lėšomis, o visų mokesčių mokėtojų.

                            Comment


                              Parašė k0fis Rodyti pranešimą

                              Tiesiant gatvę įrengtos normalios stovėjimo vietos su įvaža, ką užstos? Pristatyti automobiliai, kurie ten tikrai bus pristatyti tiesiog gatvėje, tai tikrai netik matomumą užstos, bet ir prasilenkti trukdys. Garažai po namais yra labai gerai tik realybė tokia, kad mokamų paravimo vietų šitam rajone kiek tik nori, pilna, tiek požeminių tiek antžeminių - stovi pustuštės jau daugiau kaip 10 metų, nei perka, nei nuomuoja Ir toliau stovės o šaligatviai/pievos ir dar viena nauja gatvė bus nustatyta automobiliais.
                              Bet su tuo reikia kovoti ne įrengiant daugiau nemokamų vietų, o naikinant galimybę nelegaliai statyti automobilius. Dabar jūs gi su pažeidėjais siūlot kovoti legalizuojant pažeidimus. Kas, šiaip, iš dalies daroma miegamuosiuose rajonuose įrengiant "žaliuosius korius". Tik ten atskirais atvejais problema yra kitur (pvz., ne visi rajonai turi pakankamai net mokamų vietų).

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                Bet su tuo reikia kovoti ne įrengiant daugiau nemokamų vietų, o naikinant galimybę nelegaliai statyti automobilius. Dabar jūs gi su pažeidėjais siūlot kovoti legalizuojant pažeidimus. Kas, šiaip, iš dalies daroma miegamuosiuose rajonuose įrengiant "žaliuosius korius". Tik ten atskirais atvejais problema yra kitur (pvz., ne visi rajonai turi pakankamai net mokamų vietų).
                                Visų pirma, aš taip nesiūlau kovoti su pazeidėjais, aš už kad gatvėje taip pat būtų mokama,pvz. žalia zona, bet vietos turi būti kur parkuoti, nes prisiparkuoti butinybė ne tik gyventojams bet ir visiems kitiems kurie atvyksta. Ir mano nuomuone nenormalu, kai statomi 5 devynaukšciai su komercinėm patalpom pirmuose aukštuose ir įrengiamos maks. 4 parkavimo vietos prie namo. Užprogramuotos problemos.
                                Paskutinis taisė k0fis; 2018.09.27, 13:33.

                                Comment


                                  Apmokestintas turi būti VISAS dabar nemokamas Parkavimas (gatvėje, atviruose kiemuose etc.). Tiesiog visas Vilnius padarytas žalia zona ar panašiai. Tokių būdu atsisijotų nemaža dalis tokių, kuriems mašina mažiau reikalinga, o tie, kuriems tikrai reikalinga, turėtų daugiau vietos. Problem solved.
                                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                  Comment


                                    Parašė spirit Rodyti pranešimą

                                    Dar galima pridėt baudavimą už parkavimą ant vejos. Kažkaip man atrodo kad savivaldybė vengia užsiimt automobilizacijos mažinimu. Jau vien ko vertas tas dalykas kad dabar yra masiškai įrenginėjamos parkavimosi vietos miegamūjų rajonų kiemuose.
                                    Meras daro tai, ko reikia žmonėms, o žmonėms reikia ne baudų, o daugiau parkavimo vietų. Kada žmonėms nebepatiks automobilizacija, tada prasidės baudos ir parkavimo vietų mažinimas.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Savotiška mintis.
                                      Gal reikėtų plaukti į platesnius vandenis ir kandidatuoti su tokia programa į merus ar prezidentus. O gal į europarlamentą - ten būsi saugiame atstume nuo Lietuvos ir niekas čia negirdės tokių talibaninių idėjų.

                                      Rašant tokias nesąmones diskusiją reikėtų pratęsti temoje "Šiaip linksma", arba perkelti temą į Prospektą.
                                      Paskutinis taisė Romas; 2018.09.27, 18:58.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Apmokestintas turi būti VISAS dabar nemokamas Parkavimas (gatvėje, atviruose kiemuose etc.). Tiesiog visas Vilnius padarytas žalia zona ar panašiai. Tokių būdu atsisijotų nemaža dalis tokių, kuriems mašina mažiau reikalinga, o tie, kuriems tikrai reikalinga, turėtų daugiau vietos. Problem solved.
                                        Gera mintis, bet galima pradėti nuo to, kaip yra padaryta (jeigu aš gerai prisimenu) Singapūre ar Japonijoje: neturi garažo/išpirktos vietos parkinge - neužregistruosi mašinos. Gyveni Vilniuje, o garažą turi Skuode - OK, registruokis.
                                        Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                        Comment


                                          Japonijoje tvarka yra super. Nežinau ar tai galioja visoje Japonijoje, ar tik didžiuosiuose miestuose, bet Tokijuje veikia taip:

                                          1. Jeigu nori įsigyti auto, tai eini pirkti pas pardavėją ir šiaip tada gali prašyti, kad jis sutvarkytų popierius arba pats. Jeigu sugalvoji pats, tai sutari pirkti mašiną, bet jos įsigyti dar negali;
                                          2. Nueiti į policiją ir užpildai blanką, kad turi kur parkuoti mašiną. Jeigu nuomoji aikštelėje vietą, tai turi išrašą gauti, kad tokias paslaugas perki. Lygiai tas pats galioja, jeigu nuomoji butą ir aikštelė po namu ar šalia nėra tavo, tuomet iš namo (buto) šeimininko gauni lapą, kad ten yra aikštelė;
                                          3. Policijos blanke reikia parašyti markę, mašinos duomenys ir parašyti koks mašino plotis ir ilgis, nes realiai mašina gali netilpti į tą vietą. Reikia nupiešti situcijos planą, nes gali būti, kad negalėsite ten prisiparkuoti, nes manevruoti nebus vietos jūsų gabaritų mašinai, nors jinai ir telpa į vietą;
                                          4. Policijos pareigūnas per savaitę atvyks ir patikrins, kad viskas ok ir tada per dieną-dvi jums išduos leidimą ir lipduką, kurį turite priklijuoti ant galinio lango.
                                          5. Tada einate ir perkate mašiną, nes išduotas leidimas ją įsigyti.

                                          Gera tvarka, jokio Vilniaus chaoso.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X