Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Japonijoje tvarka yra super. Nežinau ar tai galioja visoje Japonijoje, ar tik didžiuosiuose miestuose, bet Tokijuje veikia taip:

    1. Jeigu nori įsigyti auto, tai eini pirkti pas pardavėją ir šiaip tada gali prašyti, kad jis sutvarkytų popierius arba pats. Jeigu sugalvoji pats, tai sutari pirkti mašiną, bet jos įsigyti dar negali;
    2. Nueiti į policiją ir užpildai blanką, kad turi kur parkuoti mašiną. Jeigu nuomoji aikštelėje vietą, tai turi išrašą gauti, kad tokias paslaugas perki. Lygiai tas pats galioja, jeigu nuomoji butą ir aikštelė po namu ar šalia nėra tavo, tuomet iš namo (buto) šeimininko gauni lapą, kad ten yra aikštelė;
    3. Policijos blanke reikia parašyti markę, mašinos duomenys ir parašyti koks mašino plotis ir ilgis, nes realiai mašina gali netilpti į tą vietą. Reikia nupiešti situcijos planą, nes gali būti, kad negalėsite ten prisiparkuoti, nes manevruoti nebus vietos jūsų gabaritų mašinai, nors jinai ir telpa į vietą;
    4. Policijos pareigūnas per savaitę atvyks ir patikrins, kad viskas ok ir tada per dieną-dvi jums išduos leidimą ir lipduką, kurį turite priklijuoti ant galinio lango.
    5. Tada einate ir perkate mašiną, nes išduotas leidimas ją įsigyti.

    Gera tvarka, jokio Vilniaus chaoso.
    Pradžiai Vilniuje pakaktų paprastesnių priemonių: esamų įstatymų (KET parkavimo punktų) vykdymo ir parkavimo apmokestinimo visoje miesto teritorijoje. Nebūtinai branagiai, bet tiek, kad parkingus kaip metalo laužo surinkimo aikštelę naudojantys vadzyceliai, pagalvotų, ar tikrai verta laikyti savo metalo laužą daugiabučių kiemuose. Atsisijotų keliolika procentų mašinų. Ir vien tai būtų ženklus pagerėjimas.

    Kitas bekomprimisiškas žingsnis turrėtų būti VT gerinimas. Ne šiaip naujesnių autobusų papirkimas, bet esminis gerinimas. Tai tikriausiai reikštų ne vieną ir ne tris naujas tramvajaus linijas. Po to būtų galima daryti kitas priemones, kaip kad visokias papildomas kvotas, ribojimus ir t.t. Bet esminis reikalavimas turi būti geras VT, kuriuo naudotis nebūtų šlykštu, kaip yra šiandien.
    Paskutinis taisė John; 2018.09.27, 18:53.

    Comment


      Tai suprantama, kad tokio radikalumo nereikia, nes mes ne Japonija ir situacija čia kitokia. Tiesiog norėjau pailiustruoti šalies bandymą spręsti problemą. Galbūt mūsų valdžia atsakingai galėtų žiūrėti į tokius dalykus. Pvz., man niekaip nesuprantama, kodėl pas mus nuo vienos buto gali turėti neribotą kiekį mašinų. Mano kieme bent 3 šeimos turi dvi mašinas. Reiškias nuo 3 buto ne 3, o 6. Mes čia, forume, jau 1 mln. kartų diskutavome apie priemones. Sutinku su viešuojo transporto gerinimo planu, net jokių kalbų nėra tuo klausimu.
      Mane domina, ar egzistuoja Vilniaus savivaldybės miesto infrastruktūros kūrėjų planuose pasiūlymai, kaip spręsti tokias problemas mažiau skausmingai ir protingai. Bet šiaip, John, sutinku, kad gal pradėkime nuo siekio laikyti KET ir gauti baudas pagal KET, nes dabar kažkokia nesąmonė.

      P.S. Mano planas būtų toks:
      1) Principingai laikytis KET ir bausti visus vejų niokotojus, t.y. 0 tolerancijos, be to, bauda turėtų būti didesnė, pvz., už parkavimą ant kietos dangos, nes dažnai stato ant plytelių, kurios po kurio laiko susivaro, išsiklibina, suskyla, todėl reikia miestui taisyti.
      2) Apmokestinti antrąjį ir t.t. šeimos automobilį nuo buto.
      3) Kiekviename didesniame mikrorajone rajone turėtų stovėti kelių aukštų stovėjimo aikštelė (tai nėra kosminiai pinigai), kur gyventojai galėtų išspirkti vietą. Jos galėtų būti saugomis, tai būtų ir darbo vieta kažkam ir saugiau, kad nesudaužys stiklų.
      4) Kažkas pieštarautų, bet aktyviau įrenginėtų korius tem, kur yra galimybė;
      5) Visas miestas turi būti apmokestintas ir subraukytas ne rajonais, o kvartalais, kuriam tu ir priklausytum. Ant mašinos būtų lipdukas, nurodantis tavo kvartalą, kur gali statyti nemokamai, o visi kiti (be išimties) - moka. Tai ypač aktualu ne sovietinių mikrorajonų gyventojams.

      Galiu įsivazduoti, kad jeigu koks meras tai paskelbtų, niekas jo nesuprastų ir politinė karjera Vilniuje būtų baigta.
      Paskutinis taisė R.D.; 2018.09.27, 21:11.

      Comment


        Click image for larger version

Name:	image_80721.jpg
Views:	2
Size:	591,7 kB
ID:	1673526
        Prieš daugelį metų, kai gyvenau šioje vietoje, čia buvo žalia veja ir vaikų žaidimo aikštelė, šalia įėjimų augo alyvos. Šimašius čia įrengtų korius, bet ar tai sprendimas ?

        Paskutinis taisė AudriusV; 2018.10.01, 20:49.

        Comment


          Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
          Prieš daugelį metų, kai gyvenau šioje vietoje, čia buvo žalia veja ir vaikų žaidimo aikštelė, šalia įėjimų augo alyvos. Šimašius čia įrengtų korius, bet ar tai sprendimas ?
          Turbūt tikrai prieš daug metų, nes prieš dešimtmetį vaizdelis buvo lygiai toks pats, kaip ir nuotraukoj.
          Realiai tai niekas netrukdo atskirti aiškiai parkavimo vietas, pasodinti kokius krūmelius tarpuose, išskirti vaikų žaidimo aikštelės zoną - įvesti elementarią tvarką.
          Paskutinis taisė Ginthus; 2018.10.02, 09:16.

          Comment


            Panasus parkingas yra Perdunkiemyje. Tiksliau keli, cia vienas is:
            Click image for larger version

Name:	20171015_145126.jpg
Views:	0
Size:	263,3 kB
ID:	1673583
            Click image for larger version

Name:	20171015_145138.jpg
Views:	1
Size:	261,7 kB
ID:	1673584
            pozeminiame parkinge matos kad vietu yra. Nuotrauka metu senumo, bet esu tikras nieko nepasikeite, nes panasus vaizdas nuo pat namo pastatymo 2007.

            Comment


              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

              pozeminiame parkinge matos kad vietu yra. Nuotrauka metu senumo, bet esu tikras nieko nepasikeite, nes panasus vaizdas nuo pat namo pastatymo 2007.
              O paskui visokie John aiškina, kad pas mus gatvės purvinos kaip Bangladeše. Tai čia valyk kad ir tris kart per dieną, vis tiek perdūnkiemiai smėlio priveš.

              Comment


                Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

                4 kuolai, stop juosta ir lentele PARKUOT DRAUDZIAMA - PRIVATI VALDA. Jei ne - skambutis policijai. Pradziai tiek pakaktu. Manau ARKADAI tai butu efektyviausias budas savo vietas iskaisioti. Butu win win.

                Arkados atveju, ta dykynė yra ne privatus sklypas (prisegtas pav. žemiau), taip kad nesuveiktų lentelė PRIVATI VALDA.

                ​​​​​​​ ​​​​​​​ ​

                ​​​​​​​

                Dėl Perkūnkiemio parkavimo, prieš kokį porą metų tame purvyne laikinai buvo įrengta mokama stovėjimo aikštelė, kažkiek prastumdytas gruntas, užvežta statybinio laužo, palyginta, buvo mokamo stovėjimo ženklas, mokomatas ir t.t.
                Bet berods tik kelis mėnesius teveikė.
                Aikštėle buvo apytuštė. Kad nemokėti už parkavimą, visi grūdosi dar tuomet į nesujungtą Perkūnkiemio gatvę.
                Attached Files
                Paskutinis taisė mayro; 2018.10.04, 14:25.

                Comment


                  Pilaitėje (Įsrūties g.) pradėjo įrenginėti papildomas stovėjimo vietas, taip pat sužymėjo Kiss & Ride prie mokyklų.

                  Comment


                    Parašė mayro Rodyti pranešimą


                    Arkados atveju, ta dykynė yra ne privatus sklypas (prisegtas pav. žemiau), taip kad nesuveiktų lentelė PRIVATI VALDA.

                    ​​​​​​​ ​​​​​​​ ​

                    ​​​​​​​

                    Dėl Perkūnkiemio parkavimo, prieš kokį porą metų tame purvyne laikinai buvo įrengta mokama stovėjimo aikštelė, kažkiek prastumdytas gruntas, užvežta statybinio laužo, palyginta, buvo mokamo stovėjimo ženklas, mokomatas ir t.t.
                    Bet berods tik kelis mėnesius teveikė.
                    Aikštėle buvo apytuštė. Kad nemokėti už parkavimą, visi grūdosi dar tuomet į nesujungtą Perkūnkiemio gatvę.
                    Viską išspręstų uždraudimas parkuoti visur, išskyrus specialiai pažymėtas vietas, ir efektyvus to enforcinimas. Bet jokia valdžia to nedarys, nes didžioji dalis rinkėjų vis dar yra "aš be mašinos negaliu, su visokiais varguoliais autobuse nevažiuosiu" ir "ar aš durnas už parkingą mokėti?".
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Atkarpa nuo Baravyko g. iki Baltojo tilto. Nurodyta darbų pabaiga 2019 m. balandis, tačiau kiek pamenu, FB rašė, iki birželio mėn. Arba jau atmintis meluoja.



                      Retas atvejis, kai padaro saugų praėjimą pėstiesiems statybos darbų metu



                      Iš kitos pusės:


                      Comment


                        Lygtai pėstiesiems per sunku pereiti perėja į kitą gatvės pusę, tik perteklinės statybos sąnaudos.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                          Lygtai pėstiesiems per sunku pereiti perėja į kitą gatvės pusę, tik perteklinės statybos sąnaudos.
                          O kas brangiau kainuoja: sugydyti partrenkto pėsčiojo koją ar pastatyti tvoreles?

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                            Lygtai pėstiesiems per sunku pereiti perėja į kitą gatvės pusę, tik perteklinės statybos sąnaudos.
                            Pritarsiu. Yra situacijų kai reikalingi pėsčiųjų "koridoriaus" įrengimo sprendimai, tačiau čia tikrai ne tas atvejis. Perėjos yra, šaligatviu eismas nėra labai intensyvus ir juo labiau visoje atkarpoje šioje pusėje nėra jokio objekto dėl kurio reikėtų būtent eiti šia puse.
                            Šiuo atveju net visiškai nesvarbu kieno pinigai švaistomi (ar užsakovo, kuris moka už papildomas tvoras, ar rangovo kurio statybvietės išlaidos didėja) tačiau čia tiesiog lygioje vietoje pinigai išmetami "į balą".

                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                            Tai, kad buvo. Jau įvardijau: tai judraus eismo pavojus pėstiesiems. Dvigubas pavojus, nes reikėtų du kartus kirsti gatvę.
                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Suprantu, kad iš teisinės pusės kas nors galėtų prisiteisti iš statybininkų, nes atseit jei nebūtų remonto, nebūtų ėjęs per perėją ir pan ir t.t. Bet žiūrint iš loginės pusės... Gal tada su perėja ne viskas tvarkoj?
                            Nieko iš statybininkų niekas neprisiteistų. Yra įrengtos nuolatinės perėjos, jos tinkamai paženklintos ir jos traktuojamos kaip saugios. Priešingu atveju jas turėtų panaikinti. O ir eismas ten nėra toks intensyvus, kad būtų nesaugu pereiti. Kai jis intensyvus, tai ir transportas juda lėtokai.
                            Rangovo atsakomybė būtų, jeigu įrengtu laikiną perėją ir ją padarytų ne pagal reikalavimus.

                            P.S. yra nesaugiau ir iš pėsčiojo perspektyvos nejaukiau eiti tokiame "garde" važiuojamojoje dalyje, kuris atitvertas tik lengvai pastumiama tvorele nuo intensyvaus ir greitai judančio transporto, nei saugiai pereiti gatvę ir eiti normaliu šaligatviu, kurį nuo judančio transporto skiria stovinčių automobilių eilė. Vat būtent šis padarytas sprendimas yra labai nesaugus, nes automobiliui užtektų užkliudyti vien tvorelės atramas ar pačią tvorelę ir tada pajudėjusi (ar besiverčianti) tvorelė gali pakankamai sunkiai sužaloti pėstyjį. T.y. net nebūtinas tiesioginis kontaktas su transporto priemone.

                            Darant tokius "koridorius" važiuojamojoje dalyje, juos reikėtų atitverti betoniniais ar metaliniais sukabintais atitvarais (arba bent betoniniais blokais).


                            Comment



                              ​Čia tas minėto tako tiesimas Upės gatvėje sukėlė problemų.

                              15min.lt 2018.10.11
                              Vilniečiai piktinasi, kad Upės gatvėje eismas neįmanomas,

                              Https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...es-221-1042934

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                ​Čia tas minėto tako tiesimas Upės gatvėje sukėlė problemų.

                                15min.lt 2018.10.11
                                Vilniečiai piktinasi, kad Upės gatvėje eismas neįmanomas,

                                Https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...es-221-1042934
                                Per pietus šiandien važiavau dviračiu toje vietoje. tvoros jau patrauktos. Pėstieji eina pirma juosta (tokius sutikau 2) "Problem solved".


                                O šiaip, darbai atrodo pakankamai sparčiai vyksta. Prie Baravyko g. jau atvažiavę volai, sustatyti pamatai elektros stulapms. Panašu, kad 20-40 cm siaurės gatvė.

                                Comment


                                  Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                                  Gali būti. Važiuodamas vyliausi, kad visgi siaurins (linija eina ties nuotekų grotelių centru) ir į bortelį įmontuos nuotekų groteles.
                                  Na kur jau ten siaurint, dabar tvoros sustatytos biški toliau nei buvo parkuojamos mašinos, tai prasilenkt su autobusu jau buvo keblu. O ten vistik daug žmoniu vakarais atvažiuoja pailsėt, lipa iš mašinos, tai reiktu kažkiek saugos atstumo kad kažko nekliudyt.

                                  Comment


                                    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                                    Na kur jau ten siaurint, dabar tvoros sustatytos biški toliau nei buvo parkuojamos mašinos, tai prasilenkt su autobusu jau buvo keblu. O ten vistik daug žmoniu vakarais atvažiuoja pailsėt, lipa iš mašinos, tai reiktu kažkiek saugos atstumo kad kažko nekliudyt.
                                    Pasikartosiu ką rašiau keliais psl. atgal: gatvės plotis viršija STR, net įvertinant autobusų pločius.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Pasikartosiu ką rašiau keliais psl. atgal: gatvės plotis viršija STR, net įvertinant autobusų pločius.
                                      Nu kad netiesa, nes gabaritas autobusų eismui turi būti 7,5m (tarp priparkuotų automobilių). Susiaurinus iki tamstos norimo pločio tektų uždrausti autobusų eismą
                                      Paskutinis taisė Ginthus; 2018.10.15, 10:30.

                                      Comment


                                        Parašė ginthus Rodyti pranešimą

                                        nu kad netiesa, nes gabaritas autobusų eismui turi būti 7,5m (tarp priparkuotų automobilių). Susiaurinus iki tamstor norimo pločiio tektų uždrausti autobusų eismą.
                                        iš str:

                                        Click image for larger version  Name:	image_81069.jpg Views:	1 Size:	13,9 kB ID:	1676238


                                        Click image for larger version  Name:	image_81070.png Views:	1 Size:	12,4 kB ID:	1676239

                                        Teoriškai autobusas ir lengvoji galėtų prasilenkti 5 metrų plotyje. Lėtai, taip, bet ir projektinis greitis tokios gatvės yra 40 km/h.
                                        Paskutinis taisė Creatium; 2018.10.15, 10:26.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          iš str:


                                          Teoriškai autobusas ir lengvoji galėtų prasilenkti 5 metrų plotyje. Lėtai, taip, bet ir projektinis greitis tokios gatvės yra 40 km/h.
                                          Kaip matom paties pateiktame paveiksliuke - tarp autobusų - 40cm, ir po 50cm kraštuose turi būti užtikrinti gabaritiniai saugos atstumai. Jei nebūtų parkavimo abiejose pusėse, tuomet dar galima gabaritą užtikrinti techniniu šaligatviu. Bet turbūt parkavimo tokioje gatvėje neatsisakysime.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X