Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Lygtai pėstiesiems per sunku pereiti perėja į kitą gatvės pusę, tik perteklinės statybos sąnaudos.
    Pritarsiu. Yra situacijų kai reikalingi pėsčiųjų "koridoriaus" įrengimo sprendimai, tačiau čia tikrai ne tas atvejis. Perėjos yra, šaligatviu eismas nėra labai intensyvus ir juo labiau visoje atkarpoje šioje pusėje nėra jokio objekto dėl kurio reikėtų būtent eiti šia puse.
    Šiuo atveju net visiškai nesvarbu kieno pinigai švaistomi (ar užsakovo, kuris moka už papildomas tvoras, ar rangovo kurio statybvietės išlaidos didėja) tačiau čia tiesiog lygioje vietoje pinigai išmetami "į balą".

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Tai, kad buvo. Jau įvardijau: tai judraus eismo pavojus pėstiesiems. Dvigubas pavojus, nes reikėtų du kartus kirsti gatvę.
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Suprantu, kad iš teisinės pusės kas nors galėtų prisiteisti iš statybininkų, nes atseit jei nebūtų remonto, nebūtų ėjęs per perėją ir pan ir t.t. Bet žiūrint iš loginės pusės... Gal tada su perėja ne viskas tvarkoj?
    Nieko iš statybininkų niekas neprisiteistų. Yra įrengtos nuolatinės perėjos, jos tinkamai paženklintos ir jos traktuojamos kaip saugios. Priešingu atveju jas turėtų panaikinti. O ir eismas ten nėra toks intensyvus, kad būtų nesaugu pereiti. Kai jis intensyvus, tai ir transportas juda lėtokai.
    Rangovo atsakomybė būtų, jeigu įrengtu laikiną perėją ir ją padarytų ne pagal reikalavimus.

    P.S. yra nesaugiau ir iš pėsčiojo perspektyvos nejaukiau eiti tokiame "garde" važiuojamojoje dalyje, kuris atitvertas tik lengvai pastumiama tvorele nuo intensyvaus ir greitai judančio transporto, nei saugiai pereiti gatvę ir eiti normaliu šaligatviu, kurį nuo judančio transporto skiria stovinčių automobilių eilė. Vat būtent šis padarytas sprendimas yra labai nesaugus, nes automobiliui užtektų užkliudyti vien tvorelės atramas ar pačią tvorelę ir tada pajudėjusi (ar besiverčianti) tvorelė gali pakankamai sunkiai sužaloti pėstyjį. T.y. net nebūtinas tiesioginis kontaktas su transporto priemone.

    Darant tokius "koridorius" važiuojamojoje dalyje, juos reikėtų atitverti betoniniais ar metaliniais sukabintais atitvarais (arba bent betoniniais blokais).


    Comment



      ​Čia tas minėto tako tiesimas Upės gatvėje sukėlė problemų.

      15min.lt 2018.10.11
      Vilniečiai piktinasi, kad Upės gatvėje eismas neįmanomas,

      Https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...es-221-1042934

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        ​Čia tas minėto tako tiesimas Upės gatvėje sukėlė problemų.

        15min.lt 2018.10.11
        Vilniečiai piktinasi, kad Upės gatvėje eismas neįmanomas,

        Https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...es-221-1042934
        Per pietus šiandien važiavau dviračiu toje vietoje. tvoros jau patrauktos. Pėstieji eina pirma juosta (tokius sutikau 2) "Problem solved".


        O šiaip, darbai atrodo pakankamai sparčiai vyksta. Prie Baravyko g. jau atvažiavę volai, sustatyti pamatai elektros stulapms. Panašu, kad 20-40 cm siaurės gatvė.

        Comment


          Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

          Gali būti. Važiuodamas vyliausi, kad visgi siaurins (linija eina ties nuotekų grotelių centru) ir į bortelį įmontuos nuotekų groteles.
          Na kur jau ten siaurint, dabar tvoros sustatytos biški toliau nei buvo parkuojamos mašinos, tai prasilenkt su autobusu jau buvo keblu. O ten vistik daug žmoniu vakarais atvažiuoja pailsėt, lipa iš mašinos, tai reiktu kažkiek saugos atstumo kad kažko nekliudyt.

          Comment


            Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

            Na kur jau ten siaurint, dabar tvoros sustatytos biški toliau nei buvo parkuojamos mašinos, tai prasilenkt su autobusu jau buvo keblu. O ten vistik daug žmoniu vakarais atvažiuoja pailsėt, lipa iš mašinos, tai reiktu kažkiek saugos atstumo kad kažko nekliudyt.
            Pasikartosiu ką rašiau keliais psl. atgal: gatvės plotis viršija STR, net įvertinant autobusų pločius.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Pasikartosiu ką rašiau keliais psl. atgal: gatvės plotis viršija STR, net įvertinant autobusų pločius.
              Nu kad netiesa, nes gabaritas autobusų eismui turi būti 7,5m (tarp priparkuotų automobilių). Susiaurinus iki tamstos norimo pločio tektų uždrausti autobusų eismą
              Paskutinis taisė Ginthus; 2018.10.15, 10:30.

              Comment


                Parašė ginthus Rodyti pranešimą

                nu kad netiesa, nes gabaritas autobusų eismui turi būti 7,5m (tarp priparkuotų automobilių). Susiaurinus iki tamstor norimo pločiio tektų uždrausti autobusų eismą.
                iš str:

                Click image for larger version  Name:	image_81069.jpg Views:	1 Size:	13,9 kB ID:	1676238


                Click image for larger version  Name:	image_81070.png Views:	1 Size:	12,4 kB ID:	1676239

                Teoriškai autobusas ir lengvoji galėtų prasilenkti 5 metrų plotyje. Lėtai, taip, bet ir projektinis greitis tokios gatvės yra 40 km/h.
                Paskutinis taisė Creatium; 2018.10.15, 10:26.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  iš str:


                  Teoriškai autobusas ir lengvoji galėtų prasilenkti 5 metrų plotyje. Lėtai, taip, bet ir projektinis greitis tokios gatvės yra 40 km/h.
                  Kaip matom paties pateiktame paveiksliuke - tarp autobusų - 40cm, ir po 50cm kraštuose turi būti užtikrinti gabaritiniai saugos atstumai. Jei nebūtų parkavimo abiejose pusėse, tuomet dar galima gabaritą užtikrinti techniniu šaligatviu. Bet turbūt parkavimo tokioje gatvėje neatsisakysime.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Kaip matom paties pateiktame paveiksliuke - tarp autobusų - 40cm, ir po 50cm kraštuose turi būti užtikrinti gabaritiniai saugos atstumai. Jei nebūtų parkavimo abiejose pusėse, tuomet dar galima gabaritą užtikrinti techniniu šaligatviu. Bet turbūt parkavimo tokioje gatvėje neatsisakysime.
                    Jo, bet tada kas ko neatitinka? Arba viršijamas leistinas juostų plotis arba nesilaikoma saugių atstumų? Klausimas kokiam greičiui tie atstumai nurodyti (STR to neradau), nes juk 100km/h ir 20km/h skirsis. Nes tarkim lygiagretaus statymo apsaugos zona išvis yra 0.75 metro - tai dar daugiau gaunasi, juostų pločiai tada po kokius 3,75 metro

                    Plius ką mes lyginam. Jeigu gatvė įrengiama Žvejų g. principu - tai juostų pločiai gali būti minimalūs, o parkingai labiau įgilinti, taip išlaikant apsaugos zonas. Aš tikrai nesiūlau siaurint gatvę ir palikti parkingą tokį padriką, koks yra dabar. Siūlau Žvejų g. variantą taikyt. Ten autobusų eismas berods neuždraustas.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                      Jo, bet tada kas ko neatitinka? Arba viršijamas leistinas juostų plotis arba nesilaikoma saugių atstumų? Klausimas kokiam greičiui tie atstumai nurodyti (STR to neradau), nes juk 100km/h ir 20km/h skirsis. Nes tarkim lygiagretaus statymo apsaugos zona išvis yra 0.75 metro - tai dar daugiau gaunasi, juostų pločiai tada po kokius 3,75 metro

                      Plius ką mes lyginam. Jeigu gatvė įrengiama Žvejų g. principu - tai juostų pločiai gali būti minimalūs, o parkingai labiau įgilinti, taip išlaikant apsaugos zonas. Aš tikrai nesiūlau siaurint gatvę ir palikti parkingą tokį padriką, koks yra dabar. Siūlau Žvejų g. variantą taikyt. Ten autobusų eismas berods neuždraustas.
                      Taip, Žvejų g. variantas čia labai tiktų.

                      Comment


                        Vengdami mokesčių už stovėjimą, vairuotojai ėmėsi radikalių kovos priemonių
                        https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=79330365

                        Vilniuje vis augant mokamų stovėjimo vietų skaičiui, į darbus automobiliais važiuojantys ir jų nemokamai palikti negalintys vilniečiai sugalvojo gudrybę, nustebinusią net policijos pareigūnus.
                        Pažėjus į foto, tai tikrai visi vargšai, mašinos bomžiškos, pinigų kišenėje nėra, t.y. 30 ct už valandą.

                        Comment


                          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                          Vengdami mokesčių už stovėjimą, vairuotojai ėmėsi radikalių kovos priemonių
                          https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=79330365

                          Pažėjus į foto, tai tikrai visi vargšai, mašinos bomžiškos, pinigų kišenėje nėra, t.y. 30 ct už valandą.
                          Visai dienai pastačius susidarys beveik 3 EUR.
                          Klausimas, o P&R aikštelė jau užpildyta?

                          P.S. įtariu, kad ženklus nuėmė ne parkuotojai.

                          Comment


                            Vėlgi, nutempinėjimas išspręstų problemą. Būna ir taip, kad perpardavinėtojai taip "sandėliuoja" automobilius. Atokesniam rajone jau porą metų po kelis automobilius stovėdavo palei gatvę be numerių.

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Vėlgi, nutempinėjimas išspręstų problemą. Būna ir taip, kad perpardavinėtojai taip "sandėliuoja" automobilius. Atokesniam rajone jau porą metų po kelis automobilius stovėdavo palei gatvę be numerių.
                              Prie mano namų yra tokia situacija dabar. Pastoviai atvežami ir išvežami automobiliai. Prieš kelis metus kreipiausi į savivaldybę, tie persiuntė į policiją dėl nelegalios veiklos. Pastarieji ilgai nagrinėjo, klausinėjo, bet taip nieko ir nenustatė, nes patingėjo vietoje pastebėti situaciją.

                              Šiuo metu stovi daugybė automobilių su nuleistomis padangomis, jų tarpe ir keli seni policijos džipai. Vėl raportavau savivaldybei, tai atsakė, kad liepė savininkams susitvarkyt. Kol kas jokių pokyčių. Kovosim toliau

                              Comment


                                Normalioje salyje automobiliai negali buti palikti viesoje vietoje be numeriu - neskaitant nelegalu parkavima, cia automatiskai butu papildoma bauda + automobilio nutempimas. Jeigu policija netingetu dar galima surasti kam automobilis registruotas pagal VIN numeri, bet aisku jie tingi elementariu dalyku padaryti. As vis dar nesuprantu kodel miesto savivaldybei tokie dalykai nerupi?

                                Edit - dar paskaicius to straipsnio komentarus biski baisu pasidare ko zmones tikisi is miesto infrastrukturos. Kekvienam po atskira nemokama parkavimo vieta prie darbo ir buto langu.... Kaip Lietuviui, geda matyti ir skaityti kad zmones taip galvoja.
                                Paskutinis taisė MindesAcc; 2018.10.17, 11:26.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Prie mano namų yra tokia situacija dabar. Pastoviai atvežami ir išvežami automobiliai. Prieš kelis metus kreipiausi į savivaldybę, tie persiuntė į policiją dėl nelegalios veiklos. Pastarieji ilgai nagrinėjo, klausinėjo, bet taip nieko ir nenustatė, nes patingėjo vietoje pastebėti situaciją.

                                  Šiuo metu stovi daugybė automobilių su nuleistomis padangomis, jų tarpe ir keli seni policijos džipai. Vėl raportavau savivaldybei, tai atsakė, kad liepė savininkams susitvarkyt. Kol kas jokių pokyčių. Kovosim toliau
                                  Jei įmanoma - turbūt paprasčiausias būdas bendrijai (primetu, kad daugiabučio kiemas?) išsinuomot sklypą. Kitaip kova su vėjo malūnais. Jei kažkaip ir įtikina sąvininkus išvežt - greit atveža naujų. Toks jausmas, kad tiesiog sukeičia iš skirtingų kiemų kur pradeda skųstis

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Jei įmanoma - turbūt paprasčiausias būdas bendrijai (primetu, kad daugiabučio kiemas?) išsinuomot sklypą. Kitaip kova su vėjo malūnais. Jei kažkaip ir įtikina sąvininkus išvežt - greit atveža naujų. Toks jausmas, kad tiesiog sukeičia iš skirtingų kiemų kur pradeda skųstis
                                    Ne, ne bendrijos kiemas, o viešas didelis parkingas. Tik tiek, kad nervuoja visokie laužai.

                                    Comment


                                      Korių programa tęsiasi. Justiniškių g./Taikos g. sankryža: https://www.google.lt/maps/@54.72108...7i13312!8i6656
                                      Jei bent gyvatvores kokias nors įrengtų palei perimetrą, būtų labai šaunu.

                                      Click image for larger version  Name:	20181018_103342.jpg Views:	1 Size:	217,7 kB ID:	1676885

                                      Comment


                                        Smagu. Akivaizdu, kad toje vietoje parkavimo problema bus išspręsta, nebeliks nelegalaus parkavimo, o drausmingi vairuotojai nebestatys mašinų ant žolės, nes parkoci mašyna jau bus kur
                                        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                        Comment


                                          Čia kaip iš neteisės gimė teisė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X