Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė k0fis Rodyti pranešimą

    Tiesiant gatvę įrengtos normalios stovėjimo vietos su įvaža, ką užstos? Pristatyti automobiliai, kurie ten tikrai bus pristatyti tiesiog gatvėje, tai tikrai netik matomumą užstos, bet ir prasilenkti trukdys. Garažai po namais yra labai gerai tik realybė tokia, kad mokamų paravimo vietų šitam rajone kiek tik nori, pilna, tiek požeminių tiek antžeminių - stovi pustuštės jau daugiau kaip 10 metų, nei perka, nei nuomuoja Ir toliau stovės o šaligatviai/pievos ir dar viena nauja gatvė bus nustatyta automobiliais.
    Bet su tuo reikia kovoti ne įrengiant daugiau nemokamų vietų, o naikinant galimybę nelegaliai statyti automobilius. Dabar jūs gi su pažeidėjais siūlot kovoti legalizuojant pažeidimus. Kas, šiaip, iš dalies daroma miegamuosiuose rajonuose įrengiant "žaliuosius korius". Tik ten atskirais atvejais problema yra kitur (pvz., ne visi rajonai turi pakankamai net mokamų vietų).

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Bet su tuo reikia kovoti ne įrengiant daugiau nemokamų vietų, o naikinant galimybę nelegaliai statyti automobilius. Dabar jūs gi su pažeidėjais siūlot kovoti legalizuojant pažeidimus. Kas, šiaip, iš dalies daroma miegamuosiuose rajonuose įrengiant "žaliuosius korius". Tik ten atskirais atvejais problema yra kitur (pvz., ne visi rajonai turi pakankamai net mokamų vietų).
      Visų pirma, aš taip nesiūlau kovoti su pazeidėjais, aš už kad gatvėje taip pat būtų mokama,pvz. žalia zona, bet vietos turi būti kur parkuoti, nes prisiparkuoti butinybė ne tik gyventojams bet ir visiems kitiems kurie atvyksta. Ir mano nuomuone nenormalu, kai statomi 5 devynaukšciai su komercinėm patalpom pirmuose aukštuose ir įrengiamos maks. 4 parkavimo vietos prie namo. Užprogramuotos problemos.
      Paskutinis taisė k0fis; 2018.09.27, 12:33.

      Comment


        Apmokestintas turi būti VISAS dabar nemokamas Parkavimas (gatvėje, atviruose kiemuose etc.). Tiesiog visas Vilnius padarytas žalia zona ar panašiai. Tokių būdu atsisijotų nemaža dalis tokių, kuriems mašina mažiau reikalinga, o tie, kuriems tikrai reikalinga, turėtų daugiau vietos. Problem solved.
        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          Parašė spirit Rodyti pranešimą

          Dar galima pridėt baudavimą už parkavimą ant vejos. Kažkaip man atrodo kad savivaldybė vengia užsiimt automobilizacijos mažinimu. Jau vien ko vertas tas dalykas kad dabar yra masiškai įrenginėjamos parkavimosi vietos miegamūjų rajonų kiemuose.
          Meras daro tai, ko reikia žmonėms, o žmonėms reikia ne baudų, o daugiau parkavimo vietų. Kada žmonėms nebepatiks automobilizacija, tada prasidės baudos ir parkavimo vietų mažinimas.
          Flickr

          Comment


            Savotiška mintis.
            Gal reikėtų plaukti į platesnius vandenis ir kandidatuoti su tokia programa į merus ar prezidentus. O gal į europarlamentą - ten būsi saugiame atstume nuo Lietuvos ir niekas čia negirdės tokių talibaninių idėjų.

            Rašant tokias nesąmones diskusiją reikėtų pratęsti temoje "Šiaip linksma", arba perkelti temą į Prospektą.
            Paskutinis taisė Romas; 2018.09.27, 17:58.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Apmokestintas turi būti VISAS dabar nemokamas Parkavimas (gatvėje, atviruose kiemuose etc.). Tiesiog visas Vilnius padarytas žalia zona ar panašiai. Tokių būdu atsisijotų nemaža dalis tokių, kuriems mašina mažiau reikalinga, o tie, kuriems tikrai reikalinga, turėtų daugiau vietos. Problem solved.
              Gera mintis, bet galima pradėti nuo to, kaip yra padaryta (jeigu aš gerai prisimenu) Singapūre ar Japonijoje: neturi garažo/išpirktos vietos parkinge - neužregistruosi mašinos. Gyveni Vilniuje, o garažą turi Skuode - OK, registruokis.

              Comment


                Japonijoje tvarka yra super. Nežinau ar tai galioja visoje Japonijoje, ar tik didžiuosiuose miestuose, bet Tokijuje veikia taip:

                1. Jeigu nori įsigyti auto, tai eini pirkti pas pardavėją ir šiaip tada gali prašyti, kad jis sutvarkytų popierius arba pats. Jeigu sugalvoji pats, tai sutari pirkti mašiną, bet jos įsigyti dar negali;
                2. Nueiti į policiją ir užpildai blanką, kad turi kur parkuoti mašiną. Jeigu nuomoji aikštelėje vietą, tai turi išrašą gauti, kad tokias paslaugas perki. Lygiai tas pats galioja, jeigu nuomoji butą ir aikštelė po namu ar šalia nėra tavo, tuomet iš namo (buto) šeimininko gauni lapą, kad ten yra aikštelė;
                3. Policijos blanke reikia parašyti markę, mašinos duomenys ir parašyti koks mašino plotis ir ilgis, nes realiai mašina gali netilpti į tą vietą. Reikia nupiešti situcijos planą, nes gali būti, kad negalėsite ten prisiparkuoti, nes manevruoti nebus vietos jūsų gabaritų mašinai, nors jinai ir telpa į vietą;
                4. Policijos pareigūnas per savaitę atvyks ir patikrins, kad viskas ok ir tada per dieną-dvi jums išduos leidimą ir lipduką, kurį turite priklijuoti ant galinio lango.
                5. Tada einate ir perkate mašiną, nes išduotas leidimas ją įsigyti.

                Gera tvarka, jokio Vilniaus chaoso.

                Comment


                  Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                  Gera tvarka, jokio Vilniaus chaoso.
                  Pritarčiau tokiai tvarkai. Dabar gi yra taip, prisiperka snargliai grabų už 300€, užgrūda kiemus ir dar avarijas kasdien daro.

                  Comment


                    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                    Japonijoje tvarka yra super. Nežinau ar tai galioja visoje Japonijoje, ar tik didžiuosiuose miestuose, bet Tokijuje veikia taip:

                    1. Jeigu nori įsigyti auto, tai eini pirkti pas pardavėją ir šiaip tada gali prašyti, kad jis sutvarkytų popierius arba pats. Jeigu sugalvoji pats, tai sutari pirkti mašiną, bet jos įsigyti dar negali;
                    2. Nueiti į policiją ir užpildai blanką, kad turi kur parkuoti mašiną. Jeigu nuomoji aikštelėje vietą, tai turi išrašą gauti, kad tokias paslaugas perki. Lygiai tas pats galioja, jeigu nuomoji butą ir aikštelė po namu ar šalia nėra tavo, tuomet iš namo (buto) šeimininko gauni lapą, kad ten yra aikštelė;
                    3. Policijos blanke reikia parašyti markę, mašinos duomenys ir parašyti koks mašino plotis ir ilgis, nes realiai mašina gali netilpti į tą vietą. Reikia nupiešti situcijos planą, nes gali būti, kad negalėsite ten prisiparkuoti, nes manevruoti nebus vietos jūsų gabaritų mašinai, nors jinai ir telpa į vietą;
                    4. Policijos pareigūnas per savaitę atvyks ir patikrins, kad viskas ok ir tada per dieną-dvi jums išduos leidimą ir lipduką, kurį turite priklijuoti ant galinio lango.
                    5. Tada einate ir perkate mašiną, nes išduotas leidimas ją įsigyti.

                    Gera tvarka, jokio Vilniaus chaoso.
                    Pradžiai Vilniuje pakaktų paprastesnių priemonių: esamų įstatymų (KET parkavimo punktų) vykdymo ir parkavimo apmokestinimo visoje miesto teritorijoje. Nebūtinai branagiai, bet tiek, kad parkingus kaip metalo laužo surinkimo aikštelę naudojantys vadzyceliai, pagalvotų, ar tikrai verta laikyti savo metalo laužą daugiabučių kiemuose. Atsisijotų keliolika procentų mašinų. Ir vien tai būtų ženklus pagerėjimas.

                    Kitas bekomprimisiškas žingsnis turrėtų būti VT gerinimas. Ne šiaip naujesnių autobusų papirkimas, bet esminis gerinimas. Tai tikriausiai reikštų ne vieną ir ne tris naujas tramvajaus linijas. Po to būtų galima daryti kitas priemones, kaip kad visokias papildomas kvotas, ribojimus ir t.t. Bet esminis reikalavimas turi būti geras VT, kuriuo naudotis nebūtų šlykštu, kaip yra šiandien.
                    Paskutinis taisė John; 2018.09.27, 18:53.
                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                    Comment


                      Tai suprantama, kad tokio radikalumo nereikia, nes mes ne Japonija ir situacija čia kitokia. Tiesiog norėjau pailiustruoti šalies bandymą spręsti problemą. Galbūt mūsų valdžia atsakingai galėtų žiūrėti į tokius dalykus. Pvz., man niekaip nesuprantama, kodėl pas mus nuo vienos buto gali turėti neribotą kiekį mašinų. Mano kieme bent 3 šeimos turi dvi mašinas. Reiškias nuo 3 buto ne 3, o 6. Mes čia, forume, jau 1 mln. kartų diskutavome apie priemones. Sutinku su viešuojo transporto gerinimo planu, net jokių kalbų nėra tuo klausimu.
                      Mane domina, ar egzistuoja Vilniaus savivaldybės miesto infrastruktūros kūrėjų planuose pasiūlymai, kaip spręsti tokias problemas mažiau skausmingai ir protingai. Bet šiaip, John, sutinku, kad gal pradėkime nuo siekio laikyti KET ir gauti baudas pagal KET, nes dabar kažkokia nesąmonė.

                      P.S. Mano planas būtų toks:
                      1) Principingai laikytis KET ir bausti visus vejų niokotojus, t.y. 0 tolerancijos, be to, bauda turėtų būti didesnė, pvz., už parkavimą ant kietos dangos, nes dažnai stato ant plytelių, kurios po kurio laiko susivaro, išsiklibina, suskyla, todėl reikia miestui taisyti.
                      2) Apmokestinti antrąjį ir t.t. šeimos automobilį nuo buto.
                      3) Kiekviename didesniame mikrorajone rajone turėtų stovėti kelių aukštų stovėjimo aikštelė (tai nėra kosminiai pinigai), kur gyventojai galėtų išspirkti vietą. Jos galėtų būti saugomis, tai būtų ir darbo vieta kažkam ir saugiau, kad nesudaužys stiklų.
                      4) Kažkas pieštarautų, bet aktyviau įrenginėtų korius tem, kur yra galimybė;
                      5) Visas miestas turi būti apmokestintas ir subraukytas ne rajonais, o kvartalais, kuriam tu ir priklausytum. Ant mašinos būtų lipdukas, nurodantis tavo kvartalą, kur gali statyti nemokamai, o visi kiti (be išimties) - moka. Tai ypač aktualu ne sovietinių mikrorajonų gyventojams.

                      Galiu įsivazduoti, kad jeigu koks meras tai paskelbtų, niekas jo nesuprastų ir politinė karjera Vilniuje būtų baigta.
                      Paskutinis taisė R.D.; 2018.09.27, 21:11.

                      Comment


                        Click image for larger version

Name:	image_80721.jpg
Views:	1
Size:	591,7 kB
ID:	1673526
                        Prieš daugelį metų, kai gyvenau šioje vietoje, čia buvo žalia veja ir vaikų žaidimo aikštelė, šalia įėjimų augo alyvos. Šimašius čia įrengtų korius, bet ar tai sprendimas ?

                        Paskutinis taisė AudriusV; 2018.10.01, 20:49.

                        Comment


                          Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                          Prieš daugelį metų, kai gyvenau šioje vietoje, čia buvo žalia veja ir vaikų žaidimo aikštelė, šalia įėjimų augo alyvos. Šimašius čia įrengtų korius, bet ar tai sprendimas ?
                          Turbūt tikrai prieš daug metų, nes prieš dešimtmetį vaizdelis buvo lygiai toks pats, kaip ir nuotraukoj.
                          Realiai tai niekas netrukdo atskirti aiškiai parkavimo vietas, pasodinti kokius krūmelius tarpuose, išskirti vaikų žaidimo aikštelės zoną - įvesti elementarią tvarką.
                          Paskutinis taisė Ginthus; 2018.10.02, 09:16.

                          Comment


                            Panasus parkingas yra Perdunkiemyje. Tiksliau keli, cia vienas is:
                            Click image for larger version

Name:	20171015_145126.jpg
Views:	1
Size:	263,3 kB
ID:	1673583
                            Click image for larger version

Name:	20171015_145138.jpg
Views:	1
Size:	261,7 kB
ID:	1673584
                            pozeminiame parkinge matos kad vietu yra. Nuotrauka metu senumo, bet esu tikras nieko nepasikeite, nes panasus vaizdas nuo pat namo pastatymo 2007.

                            Comment


                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                              pozeminiame parkinge matos kad vietu yra. Nuotrauka metu senumo, bet esu tikras nieko nepasikeite, nes panasus vaizdas nuo pat namo pastatymo 2007.
                              O paskui visokie John aiškina, kad pas mus gatvės purvinos kaip Bangladeše. Tai čia valyk kad ir tris kart per dieną, vis tiek perdūnkiemiai smėlio priveš.

                              Comment


                                Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

                                4 kuolai, stop juosta ir lentele PARKUOT DRAUDZIAMA - PRIVATI VALDA. Jei ne - skambutis policijai. Pradziai tiek pakaktu. Manau ARKADAI tai butu efektyviausias budas savo vietas iskaisioti. Butu win win.

                                Arkados atveju, ta dykynė yra ne privatus sklypas (prisegtas pav. žemiau), taip kad nesuveiktų lentelė PRIVATI VALDA.

                                ​​​​​​​ ​​​​​​​ ​

                                ​​​​​​​

                                Dėl Perkūnkiemio parkavimo, prieš kokį porą metų tame purvyne laikinai buvo įrengta mokama stovėjimo aikštelė, kažkiek prastumdytas gruntas, užvežta statybinio laužo, palyginta, buvo mokamo stovėjimo ženklas, mokomatas ir t.t.
                                Bet berods tik kelis mėnesius teveikė.
                                Aikštėle buvo apytuštė. Kad nemokėti už parkavimą, visi grūdosi dar tuomet į nesujungtą Perkūnkiemio gatvę.
                                Attached Files
                                Paskutinis taisė mayro; 2018.10.04, 14:25.

                                Comment


                                  Pilaitėje (Įsrūties g.) pradėjo įrenginėti papildomas stovėjimo vietas, taip pat sužymėjo Kiss & Ride prie mokyklų.

                                  Comment


                                    Parašė mayro Rodyti pranešimą


                                    Arkados atveju, ta dykynė yra ne privatus sklypas (prisegtas pav. žemiau), taip kad nesuveiktų lentelė PRIVATI VALDA.

                                    ​​​​​​​ ​​​​​​​ ​

                                    ​​​​​​​

                                    Dėl Perkūnkiemio parkavimo, prieš kokį porą metų tame purvyne laikinai buvo įrengta mokama stovėjimo aikštelė, kažkiek prastumdytas gruntas, užvežta statybinio laužo, palyginta, buvo mokamo stovėjimo ženklas, mokomatas ir t.t.
                                    Bet berods tik kelis mėnesius teveikė.
                                    Aikštėle buvo apytuštė. Kad nemokėti už parkavimą, visi grūdosi dar tuomet į nesujungtą Perkūnkiemio gatvę.
                                    Viską išspręstų uždraudimas parkuoti visur, išskyrus specialiai pažymėtas vietas, ir efektyvus to enforcinimas. Bet jokia valdžia to nedarys, nes didžioji dalis rinkėjų vis dar yra "aš be mašinos negaliu, su visokiais varguoliais autobuse nevažiuosiu" ir "ar aš durnas už parkingą mokėti?".
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Atkarpa nuo Baravyko g. iki Baltojo tilto. Nurodyta darbų pabaiga 2019 m. balandis, tačiau kiek pamenu, FB rašė, iki birželio mėn. Arba jau atmintis meluoja.



                                      Retas atvejis, kai padaro saugų praėjimą pėstiesiems statybos darbų metu



                                      Iš kitos pusės:


                                      Comment


                                        Lygtai pėstiesiems per sunku pereiti perėja į kitą gatvės pusę, tik perteklinės statybos sąnaudos.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                          Lygtai pėstiesiems per sunku pereiti perėja į kitą gatvės pusę, tik perteklinės statybos sąnaudos.
                                          O kas brangiau kainuoja: sugydyti partrenkto pėsčiojo koją ar pastatyti tvoreles?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X