Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Antakalnio talibanas jau sukilo prieš šitą, nes atseit naikinamas žalias tuščias pievos lopas. Įdomu ar neužlenks

    Comment


      Visuomenės informavimas apie numatomą multimodalinių kompleksinių aikštelių Antakalnio g. 130 ir Lizdeikos gatvėse projektavimą

      https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/

      Click image for larger version

Name:	modaline1.png
Views:	1
Size:	350,0 kB
ID:	1656813

      Comment


        Puiku, labai gerai parinkta vieta P&R aikštelei. Šiaip ir visas Antakalnio VT žiedas galėtų būti ja paverstas, tuos kelis ten likusius VT maršrutus reiktų pratęsti iki Plytinės žiedo, ypač troleibusus, ir atsikratyti tos laidų raizgalynės.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Visuomenės informavimas apie numatomą multimodalinių kompleksinių aikštelių Antakalnio g. 130 ir Lizdeikos gatvėse projektavimą


          https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/
          Vieta P+R aikštelėje tobula ir pats projektas atrodo neblogas.

          Tačiau vienas dalykas kurio ten trūksta: priemestinių autobusų terminalo.
          Dabar priemiestiniai autobusai sustodami Nemenčinės plento stotelėje blokuoja pusę stotelęs ir stipriai apsunkina likusio VT eismą.
          Neseniai ten teko važiuoti troleibusu. Stotelės įvažos pradžioje stovėjo du priemestiniai mikroautobusai, troleibusas juos apvažiavo, tačiau vietos "prisiploti" prie šaligatvio neužteko, taigi troleibusas žmones išleidinėjo ~2m nuo šaligatvio. Taip neturėtų būti.

          "Terminalas" (stotelė + stoginė) turėtų įtilpti toje vietoje, kur dabar planuojamos 9 vietos neįgaliesiems ir šeimoms ir ypatingų investicijų nereikalauja.

          Comment


            Rašyk projektuotojui, gal atsižvelgs.

            Comment


              Super, ilgai laukiau šitoj vietoj P+R. Tikiuosi talibanas nesustabdys, o vairuotojai naudosis. Tikiuosi, nepamirš 4G pridėti stojimo Nemenčinės pl. stotelėj.

              Comment


                Parašė neamos Rodyti pranešimą
                Antakalnio talibanas jau sukilo prieš šitą, nes atseit naikinamas žalias tuščias pievos lopas. Įdomu ar neužlenks
                Gal galima nuorodą, ar čia ne virtualioj erdvėj? Įdomu, kokie jų argumentai. Jau ir žolė turi teises... ir iš kur tie žmonės imasi? Elementarus durnumas ar noras pasipinigauti?
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Medžių, beje, numatoma žymiai daugiau negu ten yra dabar.

                  Comment


                    Parašė abruo Rodyti pranešimą

                    Gal galima nuorodą, ar čia ne virtualioj erdvėj? Įdomu, kokie jų argumentai. Jau ir žolė turi teises... ir iš kur tie žmonės imasi? Elementarus durnumas ar noras pasipinigauti?
                    Grupė "Antakalniečių bendruomenė" facebook'e.

                    Comment


                      Parašė abruo Rodyti pranešimą

                      Gal galima nuorodą, ar čia ne virtualioj erdvėj? Įdomu, kokie jų argumentai. Jau ir žolė turi teises... ir iš kur tie žmonės imasi? Elementarus durnumas ar noras pasipinigauti?

                      https://www.facebook.com/groups/9224...5740790182507/
                      https://www.facebook.com/groups/9224...c_location=ufi

                      Gerai Jums kalbėti, kai šalia negyvenate ir vietoje bene vienintelio likusio žalio ploto negaunate asfalto gabalo ir nereikalingo pastato. Ir taip jau Antakalnio terasos visus išdūrė - vietoje paskutiniame etape turėjusio būti verslo centro palei kelią išdygo net trys gyvenamieji namai
                      Ta vieta iš visų pusių apsupta parkais ir žaliais plotais vien tik 100 metrų atstumu (link VU, link baltarusių universiteto, prie LABAS parko), tai tikrai atrodo, kad tie žmonės iš paralelinės visatos

                      Comment


                        Parašė abruo Rodyti pranešimą

                        Gal galima nuorodą, ar čia ne virtualioj erdvėj? Įdomu, kokie jų argumentai. Jau ir žolė turi teises... ir iš kur tie žmonės imasi? Elementarus durnumas ar noras pasipinigauti?
                        Gal darosi piarą ir paskui bandys eiti ar į savivaldybių, ar į Seimo rinkimus?

                        Comment


                          Ne, ten teisiog tokia žmonių kompanija, kuriems apgriuves medinukas (ar pvz. buvęs karininkų bendrabutis, kuris jau 10 metų išdaužtais langais) yra geriau nei naujas gražus pastatas (nes bomžai yra geriau, nei normali kaiminystė), uosialapiu klevų naikint negalima (nes "gi gražu"), Antakalnio g. plėsti įrengiant A juostą link miesto negalima (buvo toks projektas - sustabdė nuo Žolyno iki Šilo g., iš vis reikia SIAURINTI Antakalnio g. kad niekas ja nepravažiuotų)

                          Comment


                            Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                            Ne, ten teisiog tokia žmonių kompanija, kuriems apgriuves medinukas (ar pvz. buvęs karininkų bendrabutis, kuris jau 10 metų išdaužtais langais) yra geriau nei naujas gražus pastatas (nes bomžai yra geriau, nei normali kaiminystė), uosialapiu klevų naikint negalima (nes "gi gražu"), Antakalnio g. plėsti įrengiant A juostą link miesto negalima (buvo toks projektas - sustabdė nuo Žolyno iki Šilo g., iš vis reikia SIAURINTI Antakalnio g. kad niekas ja nepravažiuotų)
                            Sutinku su tavo atsakymu, isskyrus komentara apie Antakalnio gatve. As gyvenu salia, ir nemanau kad ja reiketu platinti. A juosta turetu buti padaryti is jau egzistuojancios juostos ir tiek.

                            Comment


                              Mano nuomone, galėjo bent metru praplatinti nedidinant juostų skaičiaus, nes dabar troleibusui važiuojant pirma juosta mašina jau nebelabai telpa neišlendant į priešpriešinę, ypač ties vingiais. Realiai, taip pat labai praverstų arba kairiųjų posūkių uždraudimas, arba "kišenių" jiems padarymas, bet minima bendruomenė labai džiaugėsi ir tai sustabdžiusi.
                              Grįžtant prie parkavimo - jie patys mini, kad yra pakankamai vietų visiems parkuoti netoli, bet... ties Žirgo g. 2 namo gyventojai nuolat mašinas palieka po ženklų (pažiūrėkite pranešimų kiekį adresu "Nemenčinės pl. 2), studentai irgi pilna pristato ir tada kai į NFTMC turi sunkvežimis su puspriekabe atvežti skystą azotą - ir nebeišsisukinėja, tenka ieškoti žmonių ir kartais policiją kviesti

                              Comment


                                Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                                Mano nuomone, galėjo bent metru praplatinti nedidinant juostų skaičiaus, nes dabar troleibusui važiuojant pirma juosta mašina jau nebelabai telpa neišlendant į priešpriešinę, ypač ties vingiais. Realiai, taip pat labai praverstų arba kairiųjų posūkių uždraudimas, arba "kišenių" jiems padarymas, bet minima bendruomenė labai džiaugėsi ir tai sustabdžiusi.
                                Grįžtant prie parkavimo - jie patys mini, kad yra pakankamai vietų visiems parkuoti netoli, bet... ties Žirgo g. 2 namo gyventojai nuolat mašinas palieka po ženklų (pažiūrėkite pranešimų kiekį adresu "Nemenčinės pl. 2), studentai irgi pilna pristato ir tada kai į NFTMC turi sunkvežimis su puspriekabe atvežti skystą azotą - ir nebeišsisukinėja, tenka ieškoti žmonių ir kartais policiją kviesti
                                Vietos nelieka, nes net troleibusai nerizikuoja važiuoti palei pat kraštą ir daužytis į lietaus groteles. Tam reiktų įrenginėti bent tas pusiau įleistas į bortą. Tuomet atiduoti pirmą juosta viešąjam, taksi bei elektromobiliams (dabar jau ir hibridams?). Juk skatiname ir ekologiją, ar ne? O tai susisiekimo ministerija jau šika į kelnes, kad elektromobilizmo skatinti nebereikia, vos tik šalyje atsirado per šimtą elektromobilių. O prie to paties žinoma įrengti ir dviračių takus bei parkingus. Čia net pensininkai turėtų tik pritarti tokiems dalykams.

                                Comment


                                  Antakalnio g. situacija įdomi - jai tarsi ir netinka būti tranzitine gatve dėl tankaus užstatymo istoriniais pastatais ir senais daugiabučių kvartalais, šalia ligoninės, švietimo įstaigos. Gyventojus galima suprasti. Kita vertus rytiniame Neries krante šiai gatvei nelabai yra alternatyvų. Vienoje pusėje Sapieginės kalvos, o kitoje pusėje - Vileišio g. - jau nuspręsta teikti pirmenybę pėstiesiems/dviratininkams.

                                  Comment


                                    Parašė kutas Rodyti pranešimą
                                    Antakalnio g. situacija įdomi - jai tarsi ir netinka būti tranzitine gatve dėl tankaus užstatymo istoriniais pastatais ir senais daugiabučių kvartalais, šalia ligoninės, švietimo įstaigos. Gyventojus galima suprasti. Kita vertus rytiniame Neries krante šiai gatvei nelabai yra alternatyvų. Vienoje pusėje Sapieginės kalvos, o kitoje pusėje - Vileišio g. - jau nuspręsta teikti pirmenybę pėstiesiems/dviratininkams.
                                    Antakalnio gatvės nėra visiškai reikalo platinti, labai gera dabartinė situacija su 4 siauromis juostomis, transportas juda lėčiau, ne taip laksto kaip pvz. kitoje upės pusėje esančia Žirmūnų g.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Nemokamos automobilių stovėjimo aikštelės – tik elektromobiliams

                                      Sostinėje koreguojama vietinės rinkliavos taikymo tvarka elektromobiliams ir hibridiniams automobiliams. Vilniaus miesto savivaldybės tarybai vakar priėmus sprendimą, vietinė rinkliava už naudojimąsi mokamomis automobilių stovėjimo vietomis nebus taikoma tik visiškai elektra varomiems automobiliams, neturintiems vidaus degimo variklio.

                                      Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ktromobiliams/ .
                                      Visiskai pritariu. Cia Vyriausybes fail'as kad plug-in hybridams pradejo dalint EV numerius.
                                      Kita vertus uzjauciu visus kurie prisipirko Q7 3.0 TDI V6 su 17 kwh baterija vardan nemokamo parkingo centre. Na, bet A juostos dar liko
                                      Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.07.26, 15:45.

                                      Comment


                                        Laikraštis "Kauno diena" 1997 m. spalio 15 d.

                                        Comment


                                          Naujos parkavimo vietos ir apšvietimas Žemynos g. (žemėlapis)

                                          Click image for larger version

Name:	DSC_1786.JPG
Views:	1
Size:	302,7 kB
ID:	1657615
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X