Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Prekybcentriai tiesiog susitvarko SAVO parkingus, kaip jiems patogiau ir efektyviau. O problemos su parkavimu, įskaitant "nėra kur parkoci mašyna" yra grynai ir išskirtinai savivaldybės tingėjimo ar šiaip nenoro įvesti tvarkos toje srityje tiesioginis rezultatas. Variantų yra ne vienas. Reikia tik bent kruplelytės vaizduotės. Pora random idėjų, kurios veiktų 100% nuo day 1:

    Option 1: Nemokamas parking permit toje vietoje registruotiems gyventojams. Tarkim 1 leidimas nemokamas, 2as leidimas kokie 200Eur/metams, 3as 400Eur metams etc. Visiems kitiems parkingus on pay as you go basis kokie 3Eur/day. Problem solved be JOKIŲ papildomų išlaidų ar investicijų.

    Option 2: mokamas parkingas pagal zonas, kaip dabar. Visas Vilnius Žalia zona. Galbūt papildomas variantas fixed rate pilnai dienai kokie 3 Eurai. Problem solved be JOKIŲ papildomų investicijų.

    Option 3: saugomų aikštelių statymas ir jų nuomavimas local residents (registruotiems) už patrauklią kainą kiekviename rajone. Problem solved su gana nedidelėmis investicijomis.

    Kodėl tai nedaroma? Užsiimama kažkokiomis nesąmonėmis, kaip kažkokių bl*t šūdinų tinklų klojimais ant skaldos plečiant aikšteles, kurios visvien visais be išimties atvejais jau nuo pirmos dienos dabartinėmis sąlygomis bus pilnos ir vėl bus sakoma, kad "nėra kur parkoci mašyna".
    Nu nes jeigu šauni sau į koją ir pasidaro "sunku vaikščioti", tai dūrimas peiliu į kitą koją vaikščiojimo matyt nepalengvins, ar ne?
    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Option 1: Nemokamas parking permit toje vietoje registruotiems gyventojams. Tarkim 1 leidimas nemokamas, 2as leidimas kokie 200Eur/metams, 3as 400Eur metams etc. Visiems kitiems parkingus on pay as you go basis kokie 3Eur/day. Problem solved be JOKIŲ papildomų išlaidų ar investicijų.

      Option 3: saugomų aikštelių statymas ir jų nuomavimas local residents (registruotiems) už patrauklią kainą kiekviename rajone. Problem solved su gana nedidelėmis investicijomis.

      Kodėl tai nedaroma? Užsiimama kažkokiomis nesąmonėmis, kaip kažkokių bl*t šūdinų tinklų klojimais ant skaldos plečiant aikšteles, kurios visvien visais be išimties atvejais jau nuo pirmos dienos dabartinėmis sąlygomis bus pilnos ir vėl bus sakoma, kad "nėra kur parkoci mašyna".
      Nu nes jeigu šauni sau į koją ir pasidaro "sunku vaikščioti", tai dūrimas peiliu į kitą koją vaikščiojimo matyt nepalengvins, ar ne?
      Nedaro, nes per skysti kažką padaryti. O realiai manau, kad bijo meras prarasti rinkėjų balsus, jeigu padarys radikalią reformą. Net esu tuo įsitikinęs, nes kaip kiekvienas lietuvis negali pavažiuoti iki PC be mašinos, tai bus kažkokia gyvenimo katastrofa.

      Šiaip jūsų 1 ir 3 gali veikti kartu. Labai norėčiau, kad būtų išspręstos šitos bėdos. Vakar pravažiavau Asanavičiūtės g. ir Kavoliuko g. iki galo, tai pašiurpau, kaip galima gyventi tokioje mašinų apsuptyje, baisu. Beje, jūsų pirmas pasiūlymas veikia Varšuvoje. Tipo savo rajone (priregistravę automobilį vientinėje seniūnijoje ir gavę spec. lapelį) statote nemokamai, bet nuvažiavę į bet kokį kitą rajoną turite mokėti pinigus į parkomatą, statydamas bet kokiame kieme taip pat mokate, nes kodėl neturėtumėte? (mano kiemas, pvz., ilgus metus kenčia nuo VU studentų mašinų statymo, tad gyventojams tenka kartais statyti gatvėje mašina ir mokėti ir parkomatą ) Dėl antros mašinos (leidimo) absoliučiai sutinku. Tik dar bėda ta, kad pas mus viskas labai netolygiai. Darbo valandomis Karoliniškėse, Fabuose ir pan. nėra daug automobilių, skirtingai negu Naujamiestis, Senamiestis, bet į vakarą pasadaro kažkas baisaus. Jiems labiau padėtų tos daugiaaukštės parkavimo aikštelės, nes tokioje aplinkoje nenormalu gyventi.

      Bet duodu ranką nukirsti, pas mus nieko nebus padaryta, pamatysite. Jie Vilniuje gerai platins gatves ir sudarinės geresnes sąlygas vairuotojams, negu padarys geresnį VT (autobusus, troleibusus ir galbūt tramvajų). Čia žlugęs reikalas tikėtis iš miesto valdžios tokių dalykų.

      Comment


        Parašė R.D. Rodyti pranešimą
        Bet duodu ranką nukirsti, pas mus nieko nebus padaryta, pamatysite. Jie Vilniuje gerai platins gatves ir sudarinės geresnes sąlygas vairuotojams, negu padarys geresnį VT (autobusus, troleibusus ir galbūt tramvajų). Čia žlugęs reikalas tikėtis iš miesto valdžios tokių dalykų.
        Kad nėra niekur planų kardinaliai platinti gatvių (išskyrus kelis dabar vykdomus tikrai reikalingus projektus, pvz., GV). O VT atnaujinamas tiek, kiek niekada anksčiau. Tiek pat daug dėmesio ir alternatyviems keliavimo būdams (tvarkomi šaligatviai, smarkiai gerėja dviračių infrastruktūra). Tad jūsų teiginiai nėra visiškai paremti faktais.

        Dėl reformų. Jo, problemos. Pažiūrėkit koks šaršalas su šiukšlių išvežimu kilo. Tiesiog pasaulio pabaiga daugumai. Ir čia kalbame apie šiukšles, t.y. dalyką, kuris šiaip žmonėms visai nėra svarbus (pažiūrėkit kiek šiukšliname patys). Tai automobiliai visai būtų kosmosas. Eitų visas miestas su šakėmis į savivaldybę, visai nesvarbu kas jai vadovautų tuo metu.

        Bet šiaip yra ir pokyčiu. Pavyzdžiui, apmokestintas Naujamiestis arba Žvėrynas. Netobulai, bet vis gi. Ir svarbiausia - gyventojų prašymu.

        Comment


          Creatium, žinote, jūs turite daugiau optimizmo ir kažkokios meilės Vilniaus miesto valdžiai. Bėda tame, kad pats esu vilnietis nuo gimimo, todėl man tos problemos yra labai matomos ir nesprendžiamos daugelį metų. Bet kai gyveni Vilniuje ir nežinai, kaip yra kažkur netoli, tuomet atrodo gal ir nieko, pakenčiama, bet kadangi tenka kartas nuo karto važinėti po Lenkiją, Vokietiją, Austriją ir pan., tai pradėda tiesiog skaudėti žiūrint, kokiame apsileidimo lygyje esame. Ir čia kažkoks gatvės paplatinimas nieko nepadės. Apie ką kalba Jonas, kalbu ir aš, kad kažkodėl nenorima peržengti kapstimosi smėlio dežei ir pereiti į aukštesnį lygį miesto tvarkyme. Tai ne pinigų klausimas, o organizacijos. Jeigu kažkokiems asilams užtenko idėjos padaryti kažkokį Park & Ride, tai jiems turbūt užtenka minčių padaryti kažką, kas yra užsienyje geriau sugalvota, bet ne. Čia du lygmenys: vienas yra mentalinis (sunkiai įveikiamas) ir antras materialinis, kuris irgi sunkiai įveikiamas. Viską pasako tai, kad HBO Vilniuje filmuoja filmą apie Černobylį. Ir smagu, kad filmuoja, bet kartu graudu...

          Comment


            Parašė R.D. Rodyti pranešimą
            Creatium, žinote, jūs turite daugiau optimizmo ir kažkokios meilės Vilniaus miesto valdžiai. Bėda tame, kad pats esu vilnietis nuo gimimo, todėl man tos problemos yra labai matomos ir nesprendžiamos daugelį metų. Bet kai gyveni Vilniuje ir nežinai, kaip yra kažkur netoli, tuomet atrodo gal ir nieko, pakenčiama, bet kadangi tenka kartas nuo karto važinėti po Lenkiją, Vokietiją, Austriją ir pan., tai pradėda tiesiog skaudėti žiūrint, kokiame apsileidimo lygyje esame. Ir čia kažkoks gatvės paplatinimas nieko nepadės. Apie ką kalba Jonas, kalbu ir aš, kad kažkodėl nenorima peržengti kapstimosi smėlio dežei ir pereiti į aukštesnį lygį miesto tvarkyme. Tai ne pinigų klausimas, o organizacijos. Jeigu kažkokiems asilams užtenko idėjos padaryti kažkokį Park & Ride, tai jiems turbūt užtenka minčių padaryti kažką, kas yra užsienyje geriau sugalvota, bet ne. Čia du lygmenys: vienas yra mentalinis (sunkiai įveikiamas) ir antras materialinis, kuris irgi sunkiai įveikiamas. Viską pasako tai, kad HBO Vilniuje filmuoja filmą apie Černobylį. Ir smagu, kad filmuoja, bet kartu graudu...
            "Meilę" (nors nevadinčiau taip, labiau vadinčiau objektyviu požiūriu) jaučiu, nes matau realius pokyčius daugelyje sričių (nors tikrai ne visose). Bet čia mes galime greitai pradėti tą pačią diskusiją kiek galima daryti, kiek turi būti daroma ir kiek visi nori, kad būtų daroma. Nežinau ar verta.

            Parkavimo problema nėra sprendžiama. Bent jau viešai kol kas neskelbiama apie tai, nors visokių pavienių dalykų atsiranda. Pavyzdžiui, centrinėje dalyje planuojama montuoti daviklius parkavimo vietose. Tai aš čia neneigiu, kad problema yra ir kol kas nėra kompleksiškai sprendžiama. Norėjau atkreipti dėmesį į tamstos biased teiginius, kad niekas nedaroma, keliai platinami, o vt neatnaujinamas.

            Comment


              Parašė R.D. Rodyti pranešimą
              Nedaro, nes per skysti kažką padaryti. O realiai manau, kad bijo meras prarasti rinkėjų balsus, jeigu padarys radikalią reformą. Net esu tuo įsitikinęs, nes kaip kiekvienas lietuvis negali pavažiuoti iki PC be mašinos, tai bus kažkokia gyvenimo katastrofa.
              O aš manau, kad dzin jiems tie rinkėjai ir labiau rūpi pačių piniginės. Įsivaizduojat kiek auto važinėjasi padalinta visokiems žentams, dukroms, žmonoms bei meilužėms?

              Comment


                Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                Nedaro, nes per skysti kažką padaryti. O realiai manau, kad bijo meras prarasti rinkėjų balsus, jeigu padarys radikalią reformą. Net esu tuo įsitikinęs, nes kaip kiekvienas lietuvis negali pavažiuoti iki PC be mašinos, tai bus kažkokia gyvenimo katastrofa.
                Privažiuoti galima ir be mašinos, tik tempti Maximos maišus, vaiką su vežimėliu į Ikarusą labai nepatogu, sunku ir daug laiko kainuoja, tai meras nenori savo miestiečiams gyvenimą sunkinti, o kaip tik palengvinti, todėl ir daro tas aikšteles.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Privažiuoti galima ir be mašinos, tik tempti Maximos maišus, vaiką su vežimėliu į Ikarusą labai nepatogu, sunku ir daug laiko kainuoja, tai meras nenori savo miestiečiams gyvenimą sunkinti, o kaip tik palengvinti, todėl ir daro tas aikšteles.
                  Teoriškai tokius turėtų su laiku perimti "Barbora" ir panašūs servisai. Tiesiog kol fainiau ir patogiau nueit į parduotuvę, galimos alternatyvos nesvarstomos. O ir tokias paslaugas sunkiau sufektyvint be didelio masto. Vištos ir kiaušinio dilema, kaip ir su VT

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Dėl reformų. Jo, problemos. Pažiūrėkit koks šaršalas su šiukšlių išvežimu kilo. Tiesiog pasaulio pabaiga daugumai. Ir čia kalbame apie šiukšles, t.y. dalyką, kuris šiaip žmonėms visai nėra svarbus (pažiūrėkit kiek šiukšliname patys). Tai automobiliai visai būtų kosmosas. Eitų visas miestas su šakėmis į savivaldybę, visai nesvarbu kas jai vadovautų tuo metu.
                    Kai aš darbe įvedu kokią naujovę, tuojau kyla nereali pasipriešinimo banga. Ir nesvarbu, kad žmonėms nuo tų naujovių tikrai bus geriau - mažiau darbo. Kažkodėl žmonės natūraliai priešinasi naujovėms, pokyčiams. Yra gerai taip, kaip yra, nes jie taip pripratę.

                    Čia perskaičiau daug protingų minčių dėl įvairių miesto problemų sprendimo. Gal miesto valdžios nepasiekia tokios mintys, gal jie patys neišmąsto tokių sprendimų? Čia yra kas nors iš ten?

                    Comment


                      Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                      Kai aš darbe įvedu kokią naujovę, tuojau kyla nereali pasipriešinimo banga. Ir nesvarbu, kad žmonėms nuo tų naujovių tikrai bus geriau - mažiau darbo. Kažkodėl žmonės natūraliai priešinasi naujovėms, pokyčiams. Yra gerai taip, kaip yra, nes jie taip pripratę.
                      Labai pažystama situacija. Keista, kai žmonės priešinasi pvz. duomenų bazės sukūrimui, kur kartą suvedus duomenis, juos gali automatiškai panaudoti visiems reikiamiems dokumentams (sutartims, važtaraščiams, faktūroms, įsakymams),taip palengvinant darbą visiems, kad nebereiktų kiekvienam visko perrašinėti nuo popieriaus, bet visi bijo to baubo nes kažką naujo reiks daryti.

                      Comment


                        Auto mokestis, ar parkavimo mokestis čia labai padėtų, bet tai būtų savižudybė tai valdžiai, todėl abejoju, jog kažkas jo imsis. Čia kažkaip reikia mažais žingsniukais tą įgyvendinti. Beje parkingo problemą su laiku tikiuosi kiek pagerins populiarėjantis car-sharingas (CityBee ir Spark).

                        Comment


                          "Litexpo" aikštelė:







                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            Nieko nėra gražiau už šviežio asfalto vaizdą. Na, gal dar šviežio burgerio su bulvytėm ir kola vaizdas.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Kažin kada gi žada pilnai baigti?

                              Comment


                                Kaip ir baigta, trūksta ten kažkokių dar elementų, bet danga paklota, horizontaliai suženklinta.
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Parašė Horn Rodyti pranešimą
                                  Auto mokestis, ar parkavimo mokestis čia labai padėtų, bet tai būtų savižudybė tai valdžiai, todėl abejoju, jog kažkas jo imsis. Čia kažkaip reikia mažais žingsniukais tą įgyvendinti. Beje parkingo problemą su laiku tikiuosi kiek pagerins populiarėjantis car-sharingas (CityBee ir Spark).
                                  Miegamuosiuose rajonuose vargu ar autodalyba pagerins parkavimą. Pvz prie manęs dieną nerasi nė vieno, o naktį pilna. Šitu atžvilgiu naudojimo režimas tas pats, kaip normalios auto. Nebent per tą pusę, kad tikėtis, jog jų pasiūla visada bus mažesnė nei paklausa ir dalis norinčių auto nuvažiuos VT. Kita vertus - neradęs komunalinės auto kelis kartus, nusispjaus ir nusipirks savo...

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Ačiū už info, ten irgi kartais tekdavo trumpint kelią.
                                    Tikiuosi Lidl nesusimontuos tokių. Man kaip tik per vieną jų aikštelę į dešinę pusę gaunasi pasukti greičiau, nei per tuos naujuosius šviesoforus be lentelių (nuo kada ten jas visur nukabins?).
                                    Tokius reikia prie Norfos Žvalgų gatvėje, nes daug protingųjų per aikštelę apvažiuoja dalį kamščio rytais.

                                    Comment


                                      Tas 1x per para aikstelese turbut daug kur galioja. Atsimenu buvau ivaziaves i Europa, pravariau keleta aukstu, neradau vietos, isvaziavau (faktiskai iskart), apvaziavau aplink pastato irgi vietos neradau, ivaziavau vel aikstelen ir kokiam 5 aukste jau rades vieta pasistaciau. Po 10 minuciu grizus teko susimoket, nes nemokamai galima ivaziuoti tik viena karta i para.

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                        Tas 1x per para aikstelese turbut daug kur galioja. Atsimenu buvau ivaziaves i Europa, pravariau keleta aukstu, neradau vietos, isvaziavau (faktiskai iskart), apvaziavau aplink pastato irgi vietos neradau, ivaziavau vel aikstelen ir kokiam 5 aukste jau rades vieta pasistaciau. Po 10 minuciu grizus teko susimoket, nes nemokamai galima ivaziuoti tik viena karta i para.
                                        Savanorių Rimi tarkim neriboja įvažiavimų.

                                        Comment


                                          Prie SEB Arenos bus platinama stovėjimo aikštelė. Jau prasidėjo žemės darbai:

                                          Click image for larger version

Name:	Annotation.png
Views:	0
Size:	80,6 kB
ID:	1641202

                                          Comment

                                          Working...
                                          X