Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vienas butas - vienas leidimas. Antrą statyk už pinigus. Toks principas turėtų būti. Va kur reikėtų daugiaaukščių parkingų, tai miegamuosiuose rajonuose. O vietų skaičius prie namų turėtų būti ribojamas. Plius turėtų būti pravažiavimas toks, kad pravažiuotų sunkvežimis ir gaisrinė. Ir už pravažiavimų užstatymą turėtų būti baudžiama kur kas rimčiau nei už parkavimą ant šaligatvio, žolės ir neleidžiamoje vietoje. Bausti reikia leisti ir gaisrinei ar greitajai pagalbai, jei ji negali pravažiuoti dėl užstatytų mašinų. Be jokios policijos atvykimo.
    Sprendimas Stokholme:
    "Gaisrinės kelias" (Brandveg)
    https://www.google.lt/maps/@59.36844...7i13312!8i6656

    Bet tam reikalinga prielaida - visos parkavimo vietos suskaičiuotos. Kitaip nieko nebus.

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

      šiukšles galima vežti ir kablukais - bet kiek tai kainuos ir kas sumokės? Kuo mažesnė mašina, tuo didesnės darbo užmokesčio išlaidos šiukšlių tonai. Taip pad dyzelio. Dėl lizingo, gali būti, kad vienodos.

      Jei Senamiesčio gyventojams bus "senamiesčio tarifas", tai OK. Jei tarifas bus vienodas, bet Senamiesčio šiukšles apmokės savivaldybė iš 1 proc. NT mokesčio senamiestyje irgi OK. Bet jei tuos kablukus apmokės močiutės Lazdynuose, tai ne OK.
      Gyvenimas senamiestyje ir taip nėra pigus. Nieko ten trangiško nebus, gal net ir kainos nepadidės. Transporto priemonių svorį reikia riboti. Kodėl visokie PC į parduotuves ne senamiestyje veža prekes dideliais sunkvežimiais su puspriekabėmis ar priekabomis, o į senamiestį visgi veža su vidutinio dydžio sunkvežimiais. Taip ir šiukšlėms nėra jokio reikalo vežti su dideliais sunkvežimiais, kurie gadina šaligatvius, apdaužo pastatų sienas ar trukdo eismui.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

        Gyvenimas senamiestyje ir taip nėra pigus. Nieko ten trangiško nebus, gal net ir kainos nepadidės. Transporto priemonių svorį reikia riboti. Kodėl visokie PC į parduotuves ne senamiestyje veža prekes dideliais sunkvežimiais su puspriekabėmis ar priekabomis, o į senamiestį visgi veža su vidutinio dydžio sunkvežimiais. Taip ir šiukšlėms nėra jokio reikalo vežti su dideliais sunkvežimiais, kurie gadina šaligatvius, apdaužo pastatų sienas ar trukdo eismui.
        Palyginkite IKI kur nors Naujoje Vilniuje kainas ir "IKI Konstitucinis teismas". Nustebsite, kad pastarosios pirkėjai susimoka. NORFA ir LIDL neturi toje zonoje parduotuvių ne todėl, kad jų neįpirktų, o greičiausiai todėl, kad būtų sunku privežti.

        Comment


          Bendrojo plano keitimas: automobilių stovėjimo aikštelės Vilniaus centre

          Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...lniaus-centre/

          Comment


            Litexpo stovėjimo aikštelė 2018-01-09. Įdomus toks rezultatas gavosi, tikėjausi kažkiek didesnio išpildymo.













            Kažkaip galvojau, kad ir to kampas bus sutvarkytas, bet panašu, kad liks taip kaip yra, nebent užpils juodžemio, kad žolė suželtų





            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Trūksta vietų medžiams.

              Comment


                O ten ne miškas šalia? Kam dar tų medžių?

                Comment


                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                  O ten ne miškas šalia? Kam dar tų medžių?
                  Amazonė irgi miškas, tai kam medžiai Lietuvoje?

                  Medžiai prie kietųjų paviršių naudingi keliais aspektais: mažina dulkių kiekį ir sudaro šešėlį ant kietųjų paviršių. Pastarasis faktorius yra ypatingai svarbus tokiuose objektuose, kaip stovėjimo aikštelės.

                  Comment


                    Linkmenu Rimi deda slagbaumus ant savo dideles aiksteles. Aplinkiniam ofisam maziau parkingo bus, nes nuolatos masinu budavo pilna palei Linkmenu ir Zalgirio gatves + dings kampo kirtimas i GV

                    Comment


                      Delfi.lt 2018.03.29
                      Pradėtas Santariškių stovėjimo aikštelių atnaujinimas
                      Pirmojo etapo metu bus ne tik atnaujintos bei naujai įrengtos 341 vietos, bet ir atlikta kitų infrastruktūros gerinimo darbų.


                      https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=77565433
                      Paskutinis taisė Romas; 2018.03.29, 11:50.

                      Comment


                        15min.lt
                        Santariškėse įrengs ir atnaujins 300 stovėjimo aikštelių vietų
                        Viso iki 2019 m. pabaigos „UniPark“ įmonių grupei priklausanti UAB „Santariškių parkavimo paslaugos“ atnaujins 507 esamas ir naujai įrengs 2 250 naujų automobilių stovėjimo vietų

                        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...etu-221-948232

                        Comment


                          Gal kas žinote kokia situacija su stovėjimo aikštele prie Litexpo, ją ten užbaigs daryti, ar dabartinis rezultatas jau galutinis? Nes kažkaip apsilankius tai visiškai nepanašu jog ji baigta, nors spaudoje dar 2017 m. gruodžio mėn. buvo atidarymo "ceremonijos" nuotraukos su juostelės kirpimu.

                          Nepaisant to, kad nėra apšvietimo atramų ir įvažiavimai nuo gatvės nesukloti, tai dar kampuose ir asfaltą pakrapščius koja, galima iki skaldos "dasikasti" Nelabai supratau kaip tokį objektą galima iškilmingai atidarinėti.


                          Paskutinis taisė sleader; 2018.04.03, 20:37.

                          Comment


                            Kaip aš suprantu, tai dar turi pabaigti.

                            Comment


                              „Statyk ir važiuok“ aikštelėse švilpauja vėjai, tačiau jų planuojama dar daugiau

                              Pirmų trijų aikštelių įrengimas Vilniui kainavo 55 tūkst. eurų. Visų trijų aikštelių išlaikymas kainuoja 3 tūkst. eurų per mėnesį.

                              Sėlių g. 62 (Žvėryno) „Statyk ir važiuok“ aikštelėje per dieną parkuojasi maždaug 11 automobilių, V. Gerulaičio g. 1 (priešais verslo centrą „Technopolis“, netoli „Siemens“ arenos) maždaug 2,5 automobilių, o Ukmergės g. 246 (šalia PC „Senukai“) maždaug 1,5 automobilio.
                              https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=77611935

                              Comment


                                /\ Šiam PiaRinam projektui tinkamesnė vieta ne infrastruktūros, o savivaldybės temoje. Perkelta.
                                Jei P+R projekto vaisiais kas nors realiai naudosis, tuomet jam atsiras vietos ir infrastruktūros temoje.

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                  „Statyk ir važiuok“ aikštelėse švilpauja vėjai, tačiau jų planuojama dar daugiau

                                  https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=77611935
                                  Įdomu, kad Žvėryno aikštele realiai naudojamasi. Vieta nėra kažkuo ypatinga. Gal artumas prie centro padeda?

                                  Paskutinis taisė Romas; 2018.04.05, 16:10. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus m. savivaldybė"

                                  Comment


                                    Parašė Creatium

                                    Įdomu, kad Žvėryno aikštele realiai naudojamasi. Vieta nėra kažkuo ypatinga. Gal artumas prie centro padeda?
                                    Straipsnyje atskleidzia kodel:

                                    Geresnė situacija buvo tik Sėlių g., šalia Žvėryno žiedo, kur aikštelėje buvo 11 automobilių. Tačiau nereikia pamiršti, kad nuo lapkričio pabaigos parkavimas visame Žvėryne yra apmokestintas, taigi palikti transporto priemonę aikštelėje už 2 eurus visai dienai apsimoka labiau nei žaliojoje stovėjimo zonoje.

                                    Comment


                                      Tai kad straipsnyje nelabai buvo kažko naujo apie būsimas aikšteles (jų vietas, kada įrengs ir pan.), tai nieko baisaus, kad toks straipsnis apie nieką buvo perkeltas.

                                      Comment


                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        Tai kad straipsnyje nelabai buvo kažko naujo apie būsimas aikšteles (jų vietas, kada įrengs ir pan.), tai nieko baisaus, kad toks straipsnis apie nieką buvo perkeltas.
                                        Straipsnis apie infrastruktūrą - parkavimo aikšteles. Arba turi būti VLN Infrastruktūros temoje arba Parkavimo temoje. Kitaip viską galima kelti čia: darželių atnaujinimą, viešųjų erdvių įrengimą ir ką tik nori, viską galima pavadinti PR'u ir "susiję su savivaldybe".

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Straipsnis apie infrastruktūrą - parkavimo aikšteles. Arba turi būti VLN Infrastruktūros temoje arba Parkavimo temoje.
                                          PR straipsnis apie P+R bus pradubliuotas ir infrastruktūros temoje.
                                          Vietos visiems pranešimamas užteks.

                                          Tik vienas klausimas.
                                          Ar kas nors iš čia esančių naudojosi P+R paslauga ir galės pateikti savo įspūdžius.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X