Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Didžiausias absurdas mieste, tai parkavimo vietų "įrengimas" tiesiog važiuojamoje dalyje. Ir taip padaryta didžiojoje Vilniaus dalyje.

    Comment


      .
      Patvirtintos 4 zonos, kuriose nustatyti koeficientai – kiek mažiausiai ar daugiausiai automobilių parkavimo vietų turės įrengti objekto statytojas. Pavyzdžiui, sostinės Senamiesčio 1-ojoje zonoje patvirtintas 0,25 minimalus ir 0,5 maksimalus koeficientas, t.y. čia statomam 100 kv.m. biurui ar keturiems butams statytojas privalės įrengti mažiausiai vieną parkavimo vietą, o daugiausiai – dvi vietas. Vilniaus miegamuosiuose rajonuose tokios lubos nenustatytos – čia bus galima įrengti maksimalų parkavimo vietų skaičių, o statytojas vietą automobiliui privalės užtikrinti kiekvienam butui ar biuro patalpai.
      http://www.vilnius.lt/index.php?2931779331

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
        Pakalni cia sunku kaltint, nes tokia yra tendencija europoje - mazinti parkavimo vietas kovojant su automibilizacija. Bet pas mus viskas visada per kita vieta, jie siek tiek pamirso, kad Vilniuje nera patogaus viesojo transporto. Turint omeny klimata, as netikiu kad zmones perses i VT kol nebus metro. O jau musu karta jo tikrai nepamatys, tai kad vienintele iseitis Vilniui yra... gyventoju mazinimas ir emigracija. Ot tada gerai, nieko nereikia daryt.
        Aš ir taip manau. Logika suprantama. Bet ji neveiks. Neįvertinamas kultūrinis faktorius, t.y. asmeninio automobilio svarba mūsų kultūroje. Kad ir kaip ten mavevruotum, nepavyks persodinti kritinės masės iš asmeninio auto į viešąjį. Na, nebent, nebent, tas būtų pats geriausias Europoj. Modernios mašinos, komfortas, greitis, tankus grafikas. Kai kalba, atseit, padaryti, aikšteles, į kurias atvažiaves, paliktum auto ir persėstum į viešąjį... Nebūdamas auto fanatu (mėgstu kokybišką viešąjį!), pats taip nedaryčiau, nes klapata. Nes nieko nespėčiau. Pritariu ir dėl klimato. Automobilis mūsų salygomis yra kaip važinėjantys namai. Visada su tavimi.

        Comment



          Vilnius priėmė kardinalų sprendimą: gyventojus privers nebeturėti automobilių


          https://auto.lrytas.lt/naujienos/201...blema-3962990/

          Comment


            Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

            Patvirtintos 4 zonos, kuriose nustatyti koeficientai – kiek mažiausiai ar daugiausiai automobilių parkavimo vietų turės įrengti objekto statytojas. Pavyzdžiui, sostinės Senamiesčio 1-ojoje zonoje patvirtintas 0,25 minimalus ir 0,5 maksimalus koeficientas, t.y. čia statomam 100 kv.m. biurui ar keturiems butams statytojas privalės įrengti mažiausiai vieną parkavimo vietą, o daugiausiai – dvi vietas. Vilniaus miegamuosiuose rajonuose tokios lubos nenustatytos – čia bus galima įrengti maksimalų parkavimo vietų skaičių, o statytojas vietą automobiliui privalės užtikrinti kiekvienam butui ar biuro patalpai.
            Kažkokie desperatiški veiksmai norint parodyti kad kažką daro. Senamiestyje per 27 nepriklausomybės metus pastatyta max gal 10 projektų su požeminėm parkavimo vietomis. Kaip ribojimas iki 2 parkingo vietų 4 butams gali kažkokių budu įtakoti automobilių skaičių Senamiestyje jei ten naujų projektų ir atititinkamai automobilių kiekio didėjimas naujų gyventojų sąskaita yra ties paklaidos riba. Atrodo sprendimas paprastas: daromos didžiulės daugiaaukštės aikštelės aplink Senamiestį ir naikinamos stovėjimo vietos pačiame Senamiestyje, kad galima būtu normaliai pasiparkuoti ir nueiti kur rekia. Bet šitokie sprendimai ne mūsų genijams. Dėl NMC irgi klausimas ar ribojimai nepaskatins statyti biurų ir namų užmiestyje (nes ten ribojimų nėra) su atitinkamoms infrastruktūros nebuvimo problemomis ir dar didesniais kamsčiais.

            Šiaip jei dar abejojau ar balsuoti už Šimašių (nes daro ir nemažai gerų dalykų), tai įtikino balsuoti prieš nes vistik jo nęsamoningų ir kvailų darbų kiekis yra didesnis.
            Paskutinis taisė Gladiator; 2017.12.21, 12:59.

            Comment


              Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

              <...> Dėl NMC irgi klausimas ar ribojimai nepaskatins statyti biurų ir namų užmiestyje (nes ten ribojimų nėra) su atitinkamoms infrastruktūros nebuvimo problemomis ir dar didesniais kamsčiais. <...>
              Tai galės prie Spaudos rūmų ir dar Verslo trikampyje vystyt. Labai geras balansas gausis, net miesto plėtros strategijoj numatyta skaidyt biurus po skirtingas miesto vietas.

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                Tai galės prie Spaudos rūmų ir dar Verslo trikampyje vystyt. Labai geras balansas gausis, net miesto plėtros strategijoj numatyta skaidyt biurus po skirtingas miesto vietas.
                Būtent, juolab prie spaudos rūmų puiki infrastruktūra atvažiuoti iš visų miesto rajonų be reikalo nesigrūdant į centrą, tiek automobiliu, tiek VT.
                Flickr

                Comment


                  Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                  Patvirtintos 4 zonos, kuriose nustatyti koeficientai – kiek mažiausiai ar daugiausiai automobilių parkavimo vietų turės įrengti objekto statytojas. Pavyzdžiui, sostinės Senamiesčio 1-ojoje zonoje patvirtintas 0,25 minimalus ir 0,5 maksimalus koeficientas, t.y. čia statomam 100 kv.m. biurui ar keturiems butams statytojas privalės įrengti mažiausiai vieną parkavimo vietą, o daugiausiai – dvi vietas. Vilniaus miegamuosiuose rajonuose tokios lubos nenustatytos – čia bus galima įrengti maksimalų parkavimo vietų skaičių, o statytojas vietą automobiliui privalės užtikrinti kiekvienam butui ar biuro patalpai.
                  Efektyviau būtų nebedalinti senamiesčio gyventojams pigių parkavimosi leidimų. Prie namo daugiau vietų neatsiras, bet sėkmingai užiminės artimiausias viešas parkavimo vietas.

                  Kitas blogis - valstybinių institucijų rezervuotos stovėjimo vietos darbuotojams. Siūlyčiau kelti vietų rezervavimo įkainius, bet vargu ar valstybinėms institucijoms tas įdomu.

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    Tai galės prie Spaudos rūmų ir dar Verslo trikampyje vystyt. Labai geras balansas gausis, net miesto plėtros strategijoj numatyta skaidyt biurus po skirtingas miesto vietas.
                    Prie Spaudos rūmų ir dabar galima. Apart žemo architetūrinio lygio B klasės ofisų ten niekas neatsiranda, o jei daugiau ko atsirastų tai ir kamsčiai ten dar padidetų nes šviesoforo ciklai įvažiuojant į Pilaitės pr. pailgėtų. Tai klausimas ar savivaldybė nori spresti realias problemas ar įgyvendinėti savo kvailas plėtros strategijas?

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Efektyviau būtų nebedalinti senamiesčio gyventojams pigių parkavimosi leidimų. Prie namo daugiau vietų neatsiras, bet sėkmingai užiminės artimiausias viešas parkavimo vietas.
                      Būtent.
                      Melynoje zonoje gyventojas gauna du leidimus..Centre ten iš viso viskas "po ranka". Pėškom, dviračiu ar taksi. Kam dvi mašinos lengvatinėm sąlygom?

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                        Būtent.
                        Melynoje zonoje gyventojas gauna du leidimus..Centre ten iš viso viskas "po ranka". Pėškom, dviračiu ar taksi. Kam dvi mašinos lengvatinėm sąlygom?
                        Pirmas leidimas 43 eur metams, tikrai nebrangu ir galėtų padidinti mokestį, bet antras 52 eur mėnėsiui tikrai nėra labai pigu.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Pirmas leidimas 43 eur metams, tikrai nebrangu ir galėtų padidinti mokestį, bet antras 52 eur mėnėsiui tikrai nėra labai pigu.
                          Jei €52/mėn nėra labai pigu, turbūt neperki buto senamiestyje...

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                            Pakalni cia sunku kaltint, nes tokia yra tendencija europoje - mazinti parkavimo vietas kovojant su automibilizacija. Bet pas mus viskas visada per kita vieta, jie siek tiek pamirso, kad Vilniuje nera patogaus viesojo transporto. Turint omeny klimata, as netikiu kad zmones perses i VT kol nebus metro. O jau musu karta jo tikrai nepamatys, tai kad vienintele iseitis Vilniui yra... gyventoju mazinimas ir emigracija. Ot tada gerai, nieko nereikia daryt.
                            Tik yra vienas niuansas, lyginant su Europos miestais. Vilniaus plėtra labai ekstensyvi ir drastiškai apribojus parkavimo vietų skaičių centre, verslas iš jo pabėgs. Vakarų Europoje miestų plėtra labai planinga ir nėra taip, kad valdžia lankstosi prieš kiekvieną "šventą" investuotoją. Pirmiasia valdžia su bendruomene suplanuoja, o tik po to siūlo verslui užstatyti teritoriją. Pas mus gi stato verslas, o valdžia tik dalina formalius leidimus ir t.t. Kas bus po to su infrastruktūra, jai nerūpi. Aišku, vėliau būna kišami milžiniški valdiški pinigai, kad ją ten įrengti, ar tasomos ir dažniausiai nepataisomos verslo padarytos transporto problemos, pastačius tam tikrus objektus, kurių konkrečioje vietoje neturėtų būti, ar jie turėtų būti mažesni ir pan.
                            Žodžiu, ir vėl gausime dar vieną ekstensyvios plėtros bangą. Taip, centre bus laisviau. Bet žmonėms reikės važiuoti į miesto pakraščius ir užsikimšinės miesto pakraščiai bei pagrindiniai išvažiavimai (ar įvažiavimai) į miestą. Jei centre dar palyginti gerai išplėtotas viešasis transportas, tai pakraščiuose arba jo nėra, arba jis toks, kad juo gali naudotis tik tie, kurie turi marias laiko ir taupo pinigus.
                            Paskutinis taisė Al1; 2017.12.21, 21:18.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Žodžiu, ir vėl gausime dar vieną ekstensyvios plėtros bangą. Taip, centre bus laisviau. Bet žmonėms reikės važiuoti į miesto pakraščius ir užsikimšinės miesto pakraščiai bei pagrindiniai išvažiavimai (ar įvažiavimai) į miestą. Jei centre dar palyginti gerai išplėtotas viešasis transportas, tai pakraščiuose arba jo nėra, arba jis toks, kad juo gali naudotis tik tie, kurie turi marias laiko ir taupo pinigus.
                              Pagalvojau kad realiai biurų rinkos tai iš vis neįtakos ir vystytojai vietų turės tiek kiek patys panorės. Sukontroliuoti galima gyvenamųjų pastatų parkavimo vietas kurios parduodamos ir registruojamos Registrų Centre kaip atskiri turto venetai. Tuo tarpu kas liečia biurus tai vystytojas statys daleiskim 2 aukštus po žeme ir vieną ar pusę požeminio aukšto pažymės kaip technines patalpas vėdinimo įrenginiams ar lietaus vandens filtrams ar galų gale valytojų šluotų saugojimui, o vėliau nieko to neįrengs bet su bidoneliu dažų sužymės 'laikinas' parkavimo vietas. Tikrai niekas nevaikščios ir netikrins kiek ten tų vietų realiai yra jei pagal dokumentus viskas bus tvarkoje. Netgi gyvenamosios paskirties pastate tokiu būdu vietų skaičių galima padidinti su sąlyga kad gyventojai nuomuosis tas vietas iš vystytojo, o ne pirks (ale plačiai aprašyta Gulbinų Turizmo schema). Čia manau už šito reikalavimo visokių avulių ausys kyšo nes jie seniai lobavo minimalių reikalavimų mažinimą kad sumažintų kaštus, bet visgi gyvenam konkurencinėje aplinkoje ir laimės tie kas pasiūlys komfortiškesnius biurus/butus su daugiau parkavimo vietų.
                              Paskutinis taisė Gladiator; 2017.12.22, 08:13.

                              Comment


                                Visų pirma tai riboti žadama senamiestyje ir centre. O juose ir taip didelių biurų neįkiš. Dauguma parkavimo vietų yra gatvėse. Bet kokiu atveju bus eksktensyvi miesto plėtra į pakraščius, dažniausiai palei pagrindinius kelius iš miesto ir toks miesto augimas į plotį neaugant gyventojų skaičiui yra didelis blogis. Dar labiau didėja poreikis geram susisiekimui, o viešasis transportas gero susisiekimo su pakraščiais užtikrinti net ir V. Europos miestuose negali. Vienas autobusas per valandą ar dvi netenkina absoliučios daugumos. Tokiu atveju, pamatysime, kai per ateinančius 5-8 metus, pavyzdžiui, Vakarinis Vilniaus aplinkkelis bus apstatytas ir nebeatliks savo funkcijų, nes taps vidine miesto gatve. Kaip kad tokia tapo Ukmergės gatvė nuo Šeškinės link miesto ribos.
                                Vakarų Europoje panaši tvarka, kokią siūlo valdžia, veikia dėl to, kad miesto plėtra planingai užsiima miesto valdžia ir galutinį sprendimą priima ji, o ne verslas prašo leidimo, o valdžia jį duoda su minimaliom sąlygom, visiškai neplaningai ir t.t. Kol nebus būtent tokios miesto plėtros, tol ši ar panaši valdžios iniciatyva tik skatins ekstensyvią plėtra, miesto nesveiką augimą į pakraščius, centro ištuštėjimą ir netgi apmirimą.
                                Paskutinis taisė Al1; 2017.12.22, 08:28.

                                Comment


                                  Gal savivaldybė bent teiktųsi įrengti tikras parkavimo aikšteles aplink miesto branduolį?? Drausti ir rinkti babkes iš važiuojamoje dalyje "parkuojamų" automobilių yra primityviausias sprendimas, o pateikiama kaip koks nors progresas.
                                  Yra aikštelė Maironio g., bet, manau, kad jai ten nėra tinkamiausia vieta. Yra apgailėtinas parkingas-purvynas prie Seimo.
                                  P&R sistemos šiemetinė parodija gėdingai žlugo.

                                  Kaip vienas iš praktikoje naudotų variantų (nors ne geriausias) buvo prie Savanorių RIMI Supermarketo, kol jo neuždarė savo reikmėm.

                                  Visuose normaliuose didmiesčiuose dideli parkingai yra prie transporto mazgų miesto perimetre, dažnai su kombinuotu prekybos-pramogų kompleksu šalia.

                                  Tragiška situacija ir miegamuosiuose rajonuose. Net prie sovietų, kai automobilių buvo 10 kartų mažiau, buvo įrengti parkingai, garažai (dabar didelė dalis panaikinta). Mūsų savivaldybė tiesiog "dėjo skersą" ant problemos ir viltis deda į automobilizmo mažėjimą 2050 metais. O ką - pigu ir daryti nieko nereikia.
                                  Paskutinis taisė Sula; 2017.12.22, 08:53.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Yra aikštelė Maironio g., bet, manau, kad jai ten nėra tinkamiausia vieta.
                                    O kas negerai su Tymo turgaus/Maironio aikštele? Patogus privažiavimas iš Batoro/Drujos pusės. Pėstute greitai ir patogiai pasiekiama visa rytinė senamiesčio pusė, Užupis. Iki Katedros irgi netoli ir atvažiavus iš tos pusės neapsimoka lįsti giliau - galima numest auto prie Tymo turgaus ir pasivaikščioti neužkišant Šventaragio gatvės. Vienintelis trūkumas - neretai būna perpildyta. Reiktų daugiaaukštės, kas negražiai atrodytų. Arba pakišt po kalnu požeminę. Bet turbūt kainuotų labai labai labai daug

                                    Kitas geras parkingas yra Olandų prie laidojimo namų. Bet iš ten ateiti į Senamiestį per kalnų parką arba siaurom Užupio gatvelėm prastesniu oru menkas malonumas. VT susisiekimo su senamiesčiu iš ten rodos irgi nėra?

                                    Dar galėtų Trijų Kryžių parkingą perdaryti į daugiaaukštę. Jis ir taip užkištas į užkamnpį, vaizdo negadintų. Kiek mačiau ten dažnai pilna.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      O kas negerai su Tymo turgaus/Maironio aikštele?
                                      Neasfaltuota, linijų nėra, vargiai ar apšviesta vakarais, nekalbant apie kameras - viskas su ja blogai. Tokių mažų aikštelių turi buti bent 10-20 aplink Senamiestį, tada galima kalbėti apie eismo mažinimą pačiame Senamiestyje.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        O kas negerai su Tymo turgaus/Maironio aikštele?
                                        Ji praktiškai yra Senamiestyje! Jau ten reiktų riboti eismą. Ir sutvarkyta prastai - nors grindinį pakloti galima? Plius nėra normalių VT jungčių.

                                        Comment


                                          Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                                          Neasfaltuota, linijų nėra, vargiai ar apšviesta vakarais, nekalbant apie kameras - viskas su ja blogai. Tokių mažų aikštelių turi buti bent 10-20 aplink Senamiestį, tada galima kalbėti apie eismo mažinimą pačiame Senamiestyje.
                                          Kad prasta būklė tai pritariu. Bet man įdomu kuo "jai ten nėra tinkamiausia vieta". Manau pati vieta ten labai gera, tik reikia tinkamai sutvarkyti infrastruktūrą.

                                          10-20 tokio dydžo aikštelių gal būtų per daug. Bet bent kelios aikštelės iš visų pusių (Halės turgus/Stotis, Naugarduko/Pylimo kampas, Mindaugo tiltas) ryškiai pagerintų situaciją.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X