Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Žvėryne aiškinama, kad apmokestinant labiausiai apkrautas gatves, visi mašinas pradės palikinėt nemokamose gatvelėse užkampiuose, tad apmokestinimas netektų prasmės..

    Comment


      Pora žodžių dėl Europos prekybos centro parkingo, kuriame vietoj popierėlių padarė numerių nuskaitymą (2 val nemokamai).
      Įvažiavau, pralėkiau kėlis aukštus, nerades vietos išvažiavau, nes neturiu noro statytis 5 aukšte. Apvažiavau pastatą, supratau kad gatvėje tuo labiau nerasiu vietos ir įvažiavau į parkingą vėl. Atsirado vieta, pastačiau, grįžau po 5 minučių, noriu išvažiuot - šlagbaumas sako MOKĖK.

      Skambinu į supportą ir jie man aiškina: "pas mus sistema tokia, kad jei išvažiavai ir vėl įvažiavai priskaičiuojam kaip už 2 valandas". Teko blokuot mašinas šalia, eiti 200 metrų iki aparato, mokėt 80 ct už tas alia dvi valandas. Štai taip.

      Moralas: jei jau įvažiavai, tai ten ir lik.

      Comment


        Dėl numerių nuskaitymo sistemų: įdomu, o jei bando įvažiuoti koks atitinkamas sportinis automobilis su nemontuojamais numeriais priekyje, kaip jam įvažiuoti? Nejau galu?

        Nežinau, gal dabar jau privaloma Lietuvoje registruotiems automobiliams dirbtinai susimontuoti priekinius numerius, bet, jeigu gerai pamenu, kažkada tikrai nebuvo tokios prievolės. Reiškiasi, net jei būtų dabar tokia prievolė — kaip tokiu atveju užsieniečiui su tokiu automobiliu įvažiuoti į tokius parking'us, kad ir į Vilniaus oro uostą?

        Tai galioja ir motociklams. Netobula kažkaip.

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Dėl numerių nuskaitymo sistemų: įdomu, o jei bando įvažiuoti koks atitinkamas sportinis automobilis su nemontuojamais numeriais priekyje, kaip jam įvažiuoti? Nejau galu?

          Nežinau, gal dabar jau privaloma Lietuvoje registruotiems automobiliams dirbtinai susimontuoti priekinius numerius, bet, jeigu gerai pamenu, kažkada tikrai nebuvo tokios prievolės. Reiškiasi, net jei būtų dabar tokia prievolė — kaip tokiu atveju užsieniečiui su tokiu automobiliu įvažiuoti į tokius parking'us, kad ir į Vilniaus oro uostą?

          Tai galioja ir motociklams. Netobula kažkaip.
          Jei labai sportinis automobilis, tai pravažiuosi po šlakbaumu Su motociklu irgi dažnai įmanoma pralysti tarp šlakbaumo ir tvoros (ar kas ten bebūtų kitoje jo pusėje).

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            Dėl numerių nuskaitymo sistemų: įdomu, o jei bando įvažiuoti koks atitinkamas sportinis automobilis su nemontuojamais numeriais priekyje, kaip jam įvažiuoti? Nejau galu?

            Nežinau, gal dabar jau privaloma Lietuvoje registruotiems automobiliams dirbtinai susimontuoti priekinius numerius, bet, jeigu gerai pamenu, kažkada tikrai nebuvo tokios prievolės. Reiškiasi, net jei būtų dabar tokia prievolė — kaip tokiu atveju užsieniečiui su tokiu automobiliu įvažiuoti į tokius parking'us, kad ir į Vilniaus oro uostą?

            Tai galioja ir motociklams. Netobula kažkaip.
            "Mums jūsų problemas.."

            Comment


              Ne, nieko panašaus – aš prie jūsų.

              Aš tik pasvarsčiau, jog keistai gaunasi: įrenginėjamos naujos technologijos, kad tobuliau viskas veiktų, o iš tikrųjų gaunasi jau ne taip ir tobulai. Aišku, tokia parkavimo sistema pritaikyta absoliučiai daugumai, bet vis tiek...

              Comment


                Manau, reikia susitaikyti, kad nemokamas parkingas Vilniuje ilgainiui išnyks, kaip išnyko ir daugelyje Europos sostinių. Ne metų ir ne penkių klausimas, tačiau dabartinių zonų praplėtimas tikrai ne paskutinis.

                Natūralu, kad didėjant miesto gyventojui tankiui, ką dabar matome centriniuose rajonuose - kalbant tiek apie gyvenamąsias, tiek apie darbo ir paslaugų teikimo vietas, tiesiog fiziškai nebegali išsitekti tiek automobilių, nepaisant tobulinamos infrastruktūros.

                Dėl perpildytų nebrangių parkavimo zonų arba nemokamų parkavimo zonų iki šiol konkuruodavo ir tie, kuriems tikrai reikia į tą teritoriją atvykti, ir tie, kuriems tiesiog taip patogiau. Apmokestinus parkingą ar pabranginus, kaip ir komunikavo savivaldybė, aš tikrai permąstysiu ar automobiliu ten reikia važiuoti; o kai tikrai tikrai reikia, būsiu tikras, kad rasiu parkingo vietą ir nereikės nešti ligonio, pavyks krovinį įsikrauti, užbėgti patogiai į įstaigą ar pan.

                Comment


                  Nemokamų parkingų miesto centre net neturi būt. Ir iš viso, centras turi priklausyt pagrinde VT ir pėstiesiems.
                  You might surprise yourself.

                  Miestai.net FB

                  Comment


                    Vilniaus savivaldybė vairuotojams ruošia itin griežtą baudimo įrankį


                    Savivaldybė nedrausmingus vairuotojus, nepaisančius „Įvažiuoti draudžiama“ ženklų Gedimino prospekto atkarpoje nuo Katedros iki Vilniaus gatvės, drausmins įrengdama filmavimo kameras. Planuojama, kad jau šiais metais visame Gedimino prospekte bus įrengta 11 vaizdo stebėjimo kamerų.

                    Comment


                      Geriau sutvarkytų iškylančius strypus.

                      Comment


                        Vis svarstau, ar sulauksime kada laiko, kai Vilniaus savivaldybė imsis iš esmės spręsti automobilių stovėjimo aikštelių prie daugiabučių klausimą. Kaip manot? Ne viena kitą pilotinį projektėlį įgyvendins, bet įrengs, pertvarkys, išgrįs šimtus ir tūkstančius vietų. Įkeliu vienos "stovėjimo aikštelės" pavyzdį (Birželio 23 g.), kurį pavadinau: "įrodymas, kad mes ne šiaurės Europa, o rytų".



                        Comment


                          Parašė Knope Rodyti pranešimą
                          Vis svarstau, ar sulauksime kada laiko, kai Vilniaus savivaldybė imsis iš esmės spręsti automobilių stovėjimo aikštelių prie daugiabučių klausimą. Kaip manot? Ne viena kitą pilotinį projektėlį įgyvendins, bet įrengs, pertvarkys, išgrįs šimtus ir tūkstančius vietų. Įkeliu vienos "stovėjimo aikštelės" pavyzdį (Birželio 23 g.), kurį pavadinau: "įrodymas, kad mes ne šiaurės Europa, o rytų".

                          Atvaizdas


                          Atvaizdas
                          Savivaldybė suorganizavo viešąjį transportą. Taip pat ir šių namų gyventojams. Kokį viešą interesą tenkintų automobilių stovėjimo aikštelės įrengimas šiame konkrečiame kieme? Butai juk ne municipaliniai? Klausimai retoriniai, bet atsakymas dėl Europos regiono yra jūsų privačioj kišenėj.

                          Comment


                            Parašė Knope Rodyti pranešimą
                            Vis svarstau, ar sulauksime kada laiko, kai Vilniaus savivaldybė imsis iš esmės spręsti automobilių stovėjimo aikštelių prie daugiabučių klausimą. Kaip manot? Ne viena kitą pilotinį projektėlį įgyvendins, bet įrengs, pertvarkys, išgrįs šimtus ir tūkstančius vietų. Įkeliu vienos "stovėjimo aikštelės" pavyzdį (Birželio 23 g.), kurį pavadinau: "įrodymas, kad mes ne šiaurės Europa, o rytų".
                            O aš vis svarstau kada gi pabaigsime norėti visko nemokamai ir iš bendros kišenės? Kodėl miesto biudžeto lėšos turi būti skiriamos kažkieno privačių interesų (galimybės laikyti automobilį, už kurio turėjima niekas nemokama) tenkinimui? Jau per akis ir to, kad biudžeto lėšomis tvarkoma danga daugiabučių kiemuose. Šiaurės ar Vakarų Europa nuo Rytų Europos tuom ir skiriasi, kad ten susimokama ir kažkas gaunama, o rytuose - kaulijama nemokamai.
                            Kodėl aš pirkdamas būstą susimoku ir už visą infrastruktūrą prie namo, ir kartu apmoku visą tolimesnę jos priežiūrą (valymas, apšvietimas, tvarkymas ir t.t.), kai miestas prie to visiškai neprisideda, bet savo sumokėtais mokesčiais turiu prisidėti prie kažkieno stovėjimo vietos šalia seno daugiabučio įrengimo, jos tvarkymo, apšvietimo, žolės pjovimo ir t.t....

                            Trūkstą stovėjimo vietų? Sprendimas yra. Įsteigiate bendriją, suformuojate sklypą aplink daugiabutį, jį išsinuomojate, susitvarkote dokumentus, dengiate dalį infrastruktūros gerinimo išlaidų ir turite rezultatą. Bet tai niekam netinka, nes tada reikės savo sklypą prižiūrėti, jį patiems apšviesti, valyti, pjauti žolę ir t.t.

                            Aišku tą galėtų padaryti ir savivaldybė: sukurti aikštelių prie daugiabučių plėtrai skirtą programą, kuri būtu finansuojama ne bendro miesto tvarkymo biudžeto lėšomis, o skolintomis lėšomis. Savivaldybė sutvarkytų, išplėstų aikšteles ir jas apmokestintų. Gyventojai galėtų pirkti leidimus ir tokių būdų per apskaičiuotą metų skaičių būtų susigrąžinamos lėšos už įvykdytas investicijas. Tai vienintelis būdas kaip savivaldybė tą turėtų padaryti. Tik ar bus sutinkančių ir nekils prieštaravimų bangos?
                            Paskutinis taisė sleader; 2017.02.25, 10:02.

                            Comment


                              Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                              Savivaldybė suorganizavo viešąjį transportą. Taip pat ir šių namų gyventojams. Kokį viešą interesą tenkintų automobilių stovėjimo aikštelės įrengimas šiame konkrečiame kieme? Butai juk ne municipaliniai? Klausimai retoriniai, bet atsakymas dėl Europos regiono yra jūsų privačioj kišenėj.
                              Nesu tikras, kam priklauso žemė prie daugiabučių? Patys gyventojai neturi ir neturės lėšų tiek investuoti. O viešasis interesas toks - tvarkinga aplinka. Ir funkcionalumas. Negi būsite toks radikalus, jog siūlysite atsisakyti automobilių?

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                O aš vis svarstau kada gi pabaigsime norėti visko nemokamai ir iš bendros kišenės? Kodėl miesto biudžeto lėšos turi būti skiriamos kažkieno privačių interesų (galimybės laikyti automobilį, už kurio turėjima niekas nemokama) tenkinimui? Jau per akis ir to, kad biudžeto lėšomis tvarkoma danga daugiabučių kiemuose. Šiaurės ar Vakarų Europa nuo Rytų Europos tuom ir skiriasi, kad ten susimokama ir kažkas gaunama, o rytuose - kaulijama nemokamai.
                                Kodėl aš pirkdamas būstą susimoku ir už visą infrastruktūrą prie namo, ir kartu apmoku visą tolimesnę jos priežiūrą (valymas, apšvietimas, tvarkymas ir t.t.), kai miestas prie to visiškai neprisideda, bet savo sumokėtais mokesčiais turiu prisidėti prie kažkieno stovėjimo vietos šalia seno daugiabučio įrengimo, jos tvarkymo, apšvietimo, žolės pjovimo ir t.t....

                                Trūkstą stovėjimo vietų? Sprendimas yra. Įsteigiate bendriją, suformuojate sklypą aplink daugiabutį, jį išsinuomojate, susitvarkote dokumentus, dengiate dalį infrastruktūros gerinimo išlaidų ir turite rezultatą. Bet tai niekam netinka, nes tada reikės savo sklypą prižiūrėti, jį patiems apšviesti, valyti, pjauti žolę ir t.t.

                                Aišku tą galėtų padaryti ir savivaldybė: sukurti aikštelių prie daugiabučių plėtrai skirtą programą, kuri būtu finansuojama ne bendro miesto tvarkymo biudžeto lėšomis, o skolintomis lėšomis. Savivaldybė sutvarkytų, išplėstų aikšteles ir jas apmokestintų. Gyventojai galėtų pirkti leidimus ir tokių būdų per apskaičiuotą metų skaičių būtų susigrąžinamos lėšos už įvykdytas investicijas. Tai vienintelis būdas kaip savivaldybė tą turėtų padaryti. Tik ar bus sutinkančių ir nekils prieštaravimų bangos?
                                Pirmasis variantas, kad viską tvarko bendrija nerealus, nes pas mus silpnos (ir neturtingos) bendruomenės arba jų išvis nėra. Antras pasiūlymas - puikus. Kitaip, ir toliau bus murkdomasi purve.

                                Comment


                                  Parašė Knope Rodyti pranešimą
                                  Nesu tikras, kam priklauso žemė prie daugiabučių? Patys gyventojai neturi ir neturės lėšų tiek investuoti. O viešasis interesas toks - tvarkinga aplinka. Ir funkcionalumas. Negi būsite toks radikalus, jog siūlysite atsisakyti automobilių?
                                  Nebūtina aikštelės asfaltuoti. Žemę bendrija gali išsinuomoti ar net išsipirkti, kaip ir buvo minėta. Pavyzdžiui, galit įsirengti tuos naujus "žaliuosius korius": http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...i-221-688407#_

                                  Savivaldybės ir viešasis interesas tikrai yra tvarkinga aplinka. Todėl šiuo atveju savivaldybė turėtų atitverti tą žalią zoną ir ją sutvarkyti užsėdama žole

                                  Parašė Knope Rodyti pranešimą
                                  Pirmasis variantas, kad viską tvarko bendrija nerealus, nes pas mus silpnos (ir neturtingos) bendruomenės arba jų išvis nėra. Antras pasiūlymas - puikus. Kitaip, ir toliau bus murkdomasi purve.
                                  Neturit bendruomenės, tai sukurkit. Čia tas pasiteisinimas "nėra bendruomenės" yra toks pat "duokit", o ne "padarysiu".

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Nebūtina aikštelės asfaltuoti. Žemę bendrija gali išsinuomoti ar net išsipirkti, kaip ir buvo minėta. Pavyzdžiui, galit įsirengti tuos naujus "žaliuosius korius": http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...i-221-688407#_

                                    Savivaldybės ir viešasis interesas tikrai yra tvarkinga aplinka. Todėl šiuo atveju savivaldybė turėtų atitverti tą žalią zoną ir ją sutvarkyti užsėdama žole

                                    Neturit bendruomenės, tai sukurkit. Čia tas pasiteisinimas "nėra bendruomenės" yra toks pat "duokit", o ne "padarysiu".
                                    Koriai - gera idėja. Reikia plačiau taikyti. Jei užsėtų (kaip sakot), būtų nuostabu. Ir nepulkit iškart Tai nuotrauką, kurią padariau eidamas pro šalį. Ten, kur mes gyvename, aplinka prižiūrima. Iš dalies dėl to, kad naujesnis rajonas ir erdvesni kiemai. Todėl niekas nelipa ant žalių zonų. Kalbant apie bendruomenę, pats suprantant, kad ne visada ji susikuria. Bendruomenę sukurt, tai ne lego pilį pastatyt, ypač posovietinėmis sąlygomis, kai gyventojai dar ginčijasi dėl to, kas turi mokėti už kilimėlį tambure... Todėl turi būt politika "iš viršaus": skatinimas ar primygtinis rekomendavimas.

                                    Comment


                                      15min.lt 2017.02.24
                                      Knygų mugės lankytojus stovėjimo aikštelėje pasitinka „purvo vonios“
                                      Jau 18-ą kartą vykstantį „Knygų mugė“ į parodų centrą „Litexpo“ vėl sutraukė tūkstančius lankytojų. Kaip ir anksčiau, taip ir dabar, lankytojai automobilius priversti palikti stovėjimo aikštelėje, kuri primena bekelės varžybų trasą.
                                      (...)









                                      Parodų ir konferencijų centras „Litexpo” šį mėnesį skelbs konkursą šalia esančioms automobilių stovėjimo aikštelėms asfaltuoti. Planuojama, kad pabaigus aikštelių sutvarkymo darbus, jose automobilių stovėjimo vietų padaugės nuo 400 iki 900.

                                      Per metus „Litexpo“ sulaukia apie 3 tūkst. įvairių renginių dalyvių ir daugiau kaip 350 tūkst. lankytojų. Mes pritraukiame didžiausias Baltijos regiono parodas ir tarptautinius renginius, o žvyro aikštelės nėra mus tenkinanti „vizitinė kortelė”.
                                      Projektą įgyvendinus jau didžiųjų rudens parodų – „Baldai“, BAF – dalyviai bei lankytojai pajus asfaltuotų automobilių stovėjimo aikštelių privalumus“, – sako „Litexpo“ generalinis direktorius Mindaugas Rutkauskas.

                                      Jo teigimu, šiuo metu yra paskelbtas rangos darbų techninių specifikacijų projektas, o po savaitės tikimasi skelbti rangovo konkursą. Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Automobilių stovėjimo aikštelės vaizdai „Tikimės, kad konkurso metu atrinktas rangovas 1,5 hektaro plotą išasfaltuos per vasarą.

                                      Būdami savo srities lyderiai norime užtikrinti visą paslaugų spektrą ir patogumą savo klientams.





                                      Nors vis dar išlieka neapibrėžtumas dėl planuojamo statyti tilto per Nerį, nes ir nuo jo priklauso aikštelių išdėstymas, ilgiau delsti nebegalime. Projektuosime automobilių stovėjimo aikšteles, taikydamiesi prie įvairių galimų būsimo tilto variantų"

                                      http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ena-221-760180

                                      Comment


                                        30 metų tos pačios kalbos, tie patys vaizdai.
                                        N N N

                                        Comment


                                          Šeštadienio vaizdai Litexpo parkinge
                                          Iš pat ryto buvo gruodas ir atrodė, kad jei bus grūstis, tai bent nebus purvo.
                                          Prieš 10:00 pavyko surasti vietą netoli išvažiavimo.

                                          Tačiau apie 12:30 buvo įprastas "parodų rinkos lyderiui" vaizdas







                                          Vis dėlto šlykščiausia "Litexpo" parkinge ne purvas, o jokio eismo reguliavimo "purvo parkinguose" nebuvimas. Absurdiška, kai įvažiuojančios į "parkingą" mašinos grūdasi blokuodamos išvažiuojančius.

                                          Ir ką daryti dviem mašinoms važiuojančioms priešinga kryptimi vidury mašinimis užstatyto purvyno?..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X