Parašė spekas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Kita problema su sovietiniu palikimu tai kad kiemų suplanavimas yra antitezė geram planavimui. Vien ko verti sprendimai kuomet asfaltas eina palei pastatą, gražiausiose kiemo vietose kur turėtų būti kaip tik žaluma ir žaidimo aikštelės. Reikia ne tik plėsti P vietas, o pertvarkyti patį suplanavimą. Pvz:
Ar toks variantas geresnis?:
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Nevisai aišku, su ku diskutuojate (nes forume yra gana priešingos nuomonės)
Vienas mano vizijos pavyzdys yra aukščiau: idėja kiemams prie buvusios Spartos. Pavaizduoju sprendimą, kurio būtų sprendžiama pagrindinės sovietinių kiemų problemos:
- per mažas P vietų skaičius
- šiuolaikiniam projektavimui prieštaraujantys sprendimai tokie kaip netinkamose vietose paklotas asfaltas išasfaltuojant labai gerus žaliuosius plotus
- ramių erdvių trūkumas kuomet po visur paleistas eismas, išmėtytas parkingas
- ramesnės, saugesnės erdvės nebuvimas žaisti vaikams, nes aplink pastatus asfalto privyniota
- tyvuliuojantys neįveiklinti žolės plotai. Pvz jei žolės plotas perimetru apsuptas asfaltu, žolės plotas bus nenaudojamas, nes nuo tokios erdvės psichologiškai norisi laikytis atokiau. Vaikų mamos irgi nebus linkusios leisti į tokius plotus, nes reikės kirsti vietas kur vyksta auto eismas. O jei viename kiemo gale paaukoti žolę P vietoms, o kitame gale panaikinti asfaltą ir įrengti žalią plotą nuo pastato iki pastato tuomet toks žolės plotas iš karto tampa įveiklinamas, nes ten žmonės trauks pabūti ramiai, vaikai ramiai ir saugiai žaisti, o gan uždaroje kiemo vietoje (aplink supa pastatai) nebus birbinama varikliais ir tt..Paskutinis taisė spekas; 2024.11.27, 17:22.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
O jūs, beje, imate situacijas, kuomet keimuose yra kokios 5 P vietos 20čiai butų su pievų jūromis ir sakote, kad jokiu būdu nereikia plėsti P vietų bent iki 20 P vietų 20čiai butų... Supraskite, nematau pagrindo varyti ant vairuotojų, kai kiemuose nėra pasiektas bent jau 1 prie 1 santykis.
Ir kodėl ignoruojate teiginius, kad daugiau parkingo vietų nulems didesnius kamščius, o tai jau dabar yra problema?
O dėl 2,5 vietos tai turbūt nesupratote ką tai reiškia. Paskaitykite tą vietą dar kartą: „parkingui reikia ne 1, bet 2,5 vietų vienam automobiliui, nes jis po miestą juda iš vieno parkingo į kitą, o 95% laiko vis tik stovi. Stovi prie namų, darbo, darželio, parduotuvės ir pan. Bet net ir tiek erdvės mieste atsirastų“.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Ir kodėl ignoruojate teiginius, kad daugiau parkingo vietų nulems didesnius kamščius, o tai jau dabar yra problema?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Kokiu būdu daugiau parkingo prie daugiabučių nulems didesnius kamščius?
Nors pvz. mano vaikai važinėja praktiškai kai nėra kamščių (išeiginėmis). Darbo dienomis beveik nenaudoja asmeninio automobilio.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKiek supratau "daugiau parkingo = daugiau važinėjančių automobilių".
Nors pvz. mano vaikai važinėja praktiškai kai nėra kamščių (išeiginėmis). Darbo dienomis beveik nenaudoja asmeninio automobilio.
- 1 patinka
Comment
-
Jeigu mes rimtai kalbame apie automobilių mieste ribojimą per parkingą (ne tik centre bet ir miegamuosiuose rajonuose), tai reikėtų tuo pačiu nepamiršti ir atvykusių iš už miesto automobilių (sodai, priemiesčiai) kažkokį ribojimą. Nes kitaip labai negražiai gaunasi - miestiečiai turi ne tik glaustai gyventi (atsisakydami dalies komforto) bei visų kelių asfaltavimą apmokėti, bet dar ir tuos kelius atlaisvinti atvykėlių automobiliams.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąJeigu mes rimtai kalbame apie automobilių mieste ribojimą per parkingą (ne tik centre bet ir miegamuosiuose rajonuose), tai reikėtų tuo pačiu nepamiršti ir atvykusių iš už miesto automobilių (sodai, priemiesčiai) kažkokį ribojimą. Nes kitaip labai negražiai gaunasi - miestiečiai turi ne tik glaustai gyventi (atsisakydami dalies komforto) bei visų kelių asfaltavimą apmokėti, bet dar ir tuos kelius atlaisvinti atvykėlių automobiliams.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
O tai kaimiečiai nemokamai galės statyti mieste?
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
mieste vis tiek bus pilna vietų, kur nebus apmokestinta - industriniai rajonai, visokie ofisynai, kur privačios aikštelės, akropoliai ir pan. Bet net jei jų nebūtų, atvykėliui reikės palikti mašiną 8 valandoms per darbo dieną, miestiečiui gi - visą parą (plius dar savaitgaliai), kas stato juos į nelygią padėtį. Tai kad nesigautų taip, kad gyvenamųjų rajonų gyventojų automobilių skaičių apribojome (per parkingą prie namų), bet tą vietą užimtų antras ir trečias atvykėlių šeimos automobilis. Tai, beje, dar labiau paskatintų suburbizaciją, nes normaliai naudotis civilizacijos pasiekimais galės tik gyvenantys už miesto.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Šita "nelygybė" irgi nesunkiai taisoma. Jei nebus laisvo nemokamo parkingo kiemuose, tai neapsimokės užiminėti, o verčiau pasinaudoti P&R aikštele. Praeito mero eksperimentas nelabai pasiteisino, nes vienas sraigtelis neveikia be viso mechanizmo
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąArba (kas labiau tikėtina) grūsis parduotuvių, ofisų aikštelėse, užstatinės vienas kitą, bet vis tiek važiuos su mašina. Iliustracijai:
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąNaivu tikėtis kad žmonės be prievartos keis savo įpročius. Toje pačioje Prahoje, kur yra ne tik tramvajus, bet ir metro (kurio mes garantuotai neturėsime, net su pačiu pozityviausiu vystymosi scenarijumi) visi priemiesčiai kasryt traukia į miestą. Ir tikrai ne į P+R aikšteles.
Tuo tarpiu Vilniuje jų kiek, keturios? Ir visas rodo pustuštesPaskutinis taisė Ginthus; 2024.11.28, 11:22.
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąNaivu tikėtis kad žmonės be prievartos keis savo įpročius. Toje pačioje Prahoje, kur yra ne tik tramvajus, bet ir metro (kurio mes garantuotai neturėsime, net su pačiu pozityviausiu vystymosi scenarijumi) visi priemiesčiai kasryt traukia į miestą. Ir tikrai ne į P+R aikšteles.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nebent ten gyvenat ir žinot kasdienybę? Nes greitai permetus googlemaps p+r aikšteles, užimtumas matomas gan didelis.
Tuo tarpiu Vilniuje jų kiek, keturios? Ir visas rodo pustuštes
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nebent ten gyvenat ir žinot kasdienybę? Nes greitai permetus googlemaps p+r aikšteles, užimtumas matomas gan didelis.
Tuo tarpiu Vilniuje jų kiek, keturios? Ir visas rodo pustuštes
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tuo tarpu nemokamų vietų didinimas niekada nepatenkins paklausos ir tik nuolatos tuštintų biudžetą
Nemokamų vietų didinimas visada patenkins paklausą, niekas nepirks penkto automobilio šeimai tik tam kad užimti parkavimo vietą.
-
Comment
Comment