Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Horn Rodyti pranešimą

    Aš dar esu matęs planus griauti Banginį (Senukus) ir visą teritoriją su parkingu užstatyti daugiabučiais, komercija ir t.t.
    Kažkaip abejoju. Tiek Iki tiek Senukai neseniai investavo ir rekonstravo parduotuves. Tai nebent labaaai tolimi planai.

    Comment


      Parašė Horn Rodyti pranešimą

      Aš dar esu matęs planus griauti Banginį (Senukus) ir visą teritoriją su parkingu užstatyti daugiabučiais, komercija ir t.t.
      Aš esu tik girdėjęs, vizualiai neteko matyt nieko.

      Comment


        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

        Valdelizmas valdo. Sudėjus atmušėjus automobilių priekiai išlystų į važiuojamąją dalį, tektų daugiau manevruot - genocidas, ne kitaip. O vat pėstieji, dviratininkai, neįgalieji ir visi kiti lochai gali ir pasispaust.
        šiaip lochai ne kitaip, nes pretenzijų skirtingai nei automobilistai nerodo.

        Comment


          Parašė Kaid Rodyti pranešimą
          Sostinės vairuotojams atidaromos keturios atnaujintos automobilių stovėjimo aikštelės



          Štai taip Vilnius siekia darnaus judumo plano tikslų mažinti asmeninio transporto naudojimą, t. y. automobilių - atidaro net tris pigesnėmis kainomis pasižyminčias parkavimo aikšteles, centrinėje miesto dalyje (ploja atsitojus).
          Čia yra dvi medalio pusės. Kaina gal mažesnė, bet tokioj aikštelėje moka visi. Tuo tarpu gatvėse nėra tikslo mokėti, nes nepatikrins, o jeigu patikrins, tai VMI bauda 10-20€, arba gali sumokėti dienos rinkliavą, kuri ne ką brangiau, nei sąžiningai laiku mokėtum.

          Comment


            Pasipylė visų varguolių ašaros dėl brangaus parkavimo. Kas bus, kai paskelbs ypatingai uždelstą senamiesčio įvažiavimo mokestį? Gal "vilniečiai" išsikraustys?

            Zuoko maksimalus nusišnekėjimas:

            Tiems vilniečiams, kurie dar nebuvo nusivylę konservatoriais ir per Seimo rinkimus atidavė jiems savo balsus - gera proga apsvarstyti savo pasirinkimo teisingumą. Konservatoriaus Valdo Benkunsko vadovaujama Vilniaus miesto savivaldybė sostinės gyventojams nusprendė „atsidėkoti“ ir šiandien pasiūlė naujus parkavimo mokesčius. Skaičiai įspūdingi:
            Mėlynoje zonoje – nuo 2,5 Eur. padidinti iki 4,0 Eur. už valandą;
            Raudonoje zonoje – nuo 1,5 Eur. padidinti iki 2,5 Eur. už valandą;
            Geltonoje zonoje – nuo 0,6 Eur. padidinti iki 1,0 Eur. už valandą;
            Žalioje zonoje – nuo 0,3 Eur. padidinti iki 0,5 Eur. už valandą.
            Toks įkainių kėlimas nepagrįstas nei eismo reguliavimo poreikiu, nei ekonominiais skaičiavimais. Tai tiesiog primityvus bandymas padidinti miesto biudžetą, kurį visokie pusiau partiniai euročiulpiai ,,įsisavina‘‘ per všį ar viešinimo projektus.
            Dar labiau nesuvokiamas valdančiųjų noras padidinti automobilių dalinimosi platformų “car-sharing” įkainius. Visada siekėme, kad automobilių dalinimosi paslaugos būtų įtrauktos į bendrą viešojo transporto sistemą ir taip padėtų spręsti transporto kamščių problemas. Jas padėtų spręsti ir požeminės stovėjimo aikštelės. Deja, nuo 2015 Vilniuje nepastatyta nė viena požeminė aikštelė miesto centrinėje dalyje, nors yra net statybų leidimai (500 vietų požeminis parkingas prie Operos ir baleto teatro). Panašu, V.Benkunskas ne tik pamiršo savo pažadus, bet ir daro viską, kad iš miesto centro gyvybingumas išvis išnyktų. Užtenka pažiūrėti, kiek šiuo metu Senamiestyje uždarytų mažų parduotuvių ar kavinių. Kol miestas nepastato požeminių parkavimo aikštelių centre, gyventojams būtina pasiūlyti Europos miestuose taikomą praktiką nuo 20 vakaro iki 8 ryto netaikyti vietinės rinkliavos arba taikyti tik simbolinį mokestį.
            TV3:

            Spalį Vilniaus valdžia neposėdžiavo. Taryboje sprendimai veikiausiai nebuvo priimti artinantis Seimo rinkimams, kuriuose daug lėmė miestiečių balsai. Tačiau iš karto po rinkimų pasigirdo nemalonių žinių. Jeigu jos pasitvirtins, vairuotojams 66 proc. pabrangs automobilio statymas.

            Panašu, kad naują 0,2 euro už valandą rinkliavą planuojama įvesti visame mieste arba visuose kiemuose, kur bendruomenės prašymu apmokestintas automobilių statymas neturint leidimo.
            Vydūnas Sadauskas:

            Nepavadinsi vien „higieniniais“ pataisymais, kaip bandoma pateisinti. Atrodo, kad noras išvaryti automobilius iš centro yra didžiulis, nors kompleksinių sprendimų kaip didinti parkavimo vietų skaičių nėra. Pristatymo metu bandoma lyginti su Amsterdamu, Kopenhaga, nors Vilnius neturi nei metro, nei tramvajaus, o pats Vilnius yra labai išsiplėtęs į priemiesčius, todėl ne viskas taip paprasta, kaip tik lengva ranka „didinti“ rinkliavą už parkavimą. Su paspirtuku irgi vargiai nuveši vaikus iš Balsių į Užupį, nes vietoje kaip taisyklė vietų vaikams mokyklose ar darželiuose pakankamai nėra priemiesčiuose.
            Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	437
Size:	134,9 kB
ID:	2162276

            Comment


              labai logiškas sprendimas sumažinti (atstatyti) mėlynąją zoną, ir apsiriboti senamiesčiu. o dėl didėjančios rinkliavos - tai nėra labai didelis didėjimas. vis tiek nesiekia civilizuotų šalių įkainių. O kas vairuoja, tam tai nebus dideli pinigai. nes automobiliui išleidžia daugiau.

              Comment


                Verkiant reikia didinti įkainius už stovėjimą, nes nėra kur prisiparkuoti centriuke. Kad būtų sąžiningiau, siūlau mokesčius padaryti progresnius, idant ponai mokėtų po tarkim 1000€ už valandą, o varguoliai po 1€.

                Comment


                  Kad reikia ribot stovėjimo laiką iki 2h tam tikrose gatvėse ar jų atkarpose, tai faktas, nes kokioj žalioj-geltonoj zonoj centre, su laisvos vietos paieškom didelė problema.
                  Paskutinis taisė Garbanius; 2024.10.29, 20:54.

                  Comment


                    Ne paskutinėj vietoj turėtų būti ir leidimų gyventojams branginimas.

                    Comment


                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                      Pasipylė visų varguolių ašaros dėl brangaus parkavimo. Kas bus, kai paskelbs ypatingai uždelstą senamiesčio įvažiavimo mokestį? Gal "vilniečiai" išsikraustys?
                      O įdomu žmonėms su negalia nėra kažkokių išimčių? Nes toks jausmas, kad visi ašarotojai negali subinės pavilkti ir ateiti iš toliau, jei stovėti kažkurioje zonoje per brangu.

                      Comment


                        Įkainių didinimas neduos jokių rezultatų nes 95% automobilių stovi yra su gyventojų leidimais kur net melynoje zonoje yra vos keli euroa už mėnesį. Reikai didinti gyventojų leidumų kainas bent 10 kartų, tada gal ir atsiras vietų kur statyti.

                        Comment


                          Savaitgaliais automobilio statymas centre yra gerokai mažesnė problema nei darbo dieną. Tai savaitgaliais gyventojai bėga iš centro arba visgi yra klaidinga prielaida, kad jų automobiliai yra priežastis.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Savaitgaliais automobilio statymas centre yra gerokai mažesnė problema nei darbo dieną. Tai savaitgaliais gyventojai bėga iš centro arba visgi yra klaidinga prielaida, kad jų automobiliai yra priežastis.
                            Savaitgaliais vietiniai gyentojai išvažiuoja į sodybas, pas gimines, į prekybcentrius ir t.t. Kai darbo dienom arba dirba iš namų, arba į darbą nusigauna kitokiu transportu.

                            Taip pat bent seniau buvo prekyba gyventojų leidimais kai dirbantys centre susiveikdavo leidimus centre gyvenančių pažįstamų vardu.

                            Comment


                              Kodėl nesvarsto gerokai išplėsti mokamų parkavimo zonų? Yra kažkur planai stalčiuose, tai pirmyn, nereikės nei branginti valandinio mokesčio, bus gerokai efektyviau, nes juk krūva, arčiau centro dirbančių, vairuotojų, automobiliais apstato visas Rasas, Naujininkus, virš Olandų žiedo esantį kvartalą ir netingi pasivaikščioti, vardan sutaupytų euriukų. Šiaip, apmokestinti reikia visą miestą, leidimus branginti, ypač antram automobiliui ir pamatysit, kaip iš gatvių dings 30% retai eksploatuojamo šlamšto. Už surinktas lėšas, Zuokas galės daryti spaudimą merams, kad įrengtų tai, ko jis prisižadėjęs neįrengė. Sarkazmas, bet klykia ten, kur pats nieko nepadarė, išskyrus vieną požeminę aikštelę, pridalino leidimų svečių namams be parkingų ir t.t., tingiu plėstis.

                              Comment


                                Nesuprantama, kiek turi būti atsilupusi valdžia kuri sugalvoja tokius sprendimus.
                                Pagal geriausias sovietines tradicijas - "darbo liaudies prašymu" apmokestinamas parkavimas kiemuose

                                15min.lt 2024.10.30
                                Ar Vilniaus valdžia apmokestins stovėjimą visuose daugiabučių kiemuose?
                                Ilja Karužis siūlo leisti bendruomenėms nustatyti „baltosios“ parkavimo zonos teritorijas. t.y. kiemus, kurie iki šiol nepatenka į mokamo parkavimo zonas.

                                https://www.15min.lt/verslas/naujien...e-1636-2333802
                                ELTA 2024.10.30
                                Vilniaus valdžia planuoja didinti rinkliavą už automobilių stovėjimą
                                Vilniaus miesto savivaldybė siūlo didinti rinkliavą už automobilių stovėjimą mieste. Naujais sostinės valdžios užmojais (...) pasipiktino savivaldybės tarybos narys Vydūnas Sadauskas.
                                Pasak jo, pritarus tokiam siūlymui, parkavimas vilniečiams gali kainuoti brangiau nei bilietas į teatrą ar susitikimo pietūs.
                                „Rinkimai baigėsi, o Vilniaus Ekonomikos ir finansų komitetą iš karto pasiekė daugumos siūlymai drastiškai didinti parkavimo įkainius Vilniaus mieste.
                                Atrodo, kad ir tuo dar neapsiribota, nes kartu siūloma apmokestinti ir daugiabučių namų kiemus įvedant naują „baltąją“ zoną su tam tikromis išimtimis. Šioje zonoje siūlomas įkainis 0,2 Eur vienai valandai, bet čia automobiliai ir stovi ilgiausiai.
                                Raudonoji zona taip pat būtų ženkliai išplečiama mieste, o įkainis šioje zonoje būtų toks, koks dabar yra mėlynojoje zonoje. Dvi valandos mėlynojoje zonoje kainuos 8 eurai, kas tikrai yra nemažai“, – tokiu savivaldybės siūlymu stebėjosi politikas. (...)

                                Anot V. Sadausko, nepamiršti ir elektromobilius vairuojantys gyventojai.
                                „Tie, kas myli elektromobilius, informuoju, kad ir Jūsų nepamiršo. Kai tik elektromobilių procentas mieste pasieks 3 procentus, jų parkavimas taip pat bus apmokestinamas. Tikrai teiksime siūlymus, siekiant kompleksinių sprendimų, o ne eiti tik „didinimo“ keliu“, – rašė jis

                                https://www.diena.lt/naujienos/vilni...vejima-1198018

                                Ir iš kur atsiranda tokie talibaniški konjaunuoliai - kad tik žmonėms būtų blogiau

                                Vidury dienos manipuliuojama stebuklingu 85%užpildymo skaičumi, nutylint, kad didelę dalį to skaičiaus sudaro nemokamai parkuojami elektormobiliai

                                LRT.lt 2024.10.30
                                JUDU apie planus branginti stovėjimą Vilniuje: esami mokesčiai nesprendžia problemų
                                Kaip LRT.lt teigė JUDU (savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“) judumo transformacijos vadovas Jonas Damidavičius, pokyčiai dėl rinkliavos už automobilių stovėjimą mieste brendo jau kurį laiką.
                                „Pirmiausia, Vilniaus savivaldybės taryba yra patvirtinusi Darnaus judumo planą. Jame keliamas ambicingas tikslas – siekti, kad 2030 metais kelionės automobiliais, viešuoju transportu ir pėsčiomis sudarytų maždaug lygias dalis. Šiuo metu pėsčiomis ir viešuoju transportu kelionės sudaro po maždaug ketvirtadalį visų kelionių mieste, o automobiliu vyksta kas antra gyventojų kelionė. (...)


                                Pašnekovas pridūrė, kad smarkiai kitus kelionių būdus lenkiantis kelionių automobiliu skaičius lemia itin didelį poreikį stovėjimo vietoms, ypač centrinėje miesto dalyje. Anot jo, didelėje dalyje šiuo metu apmokestintų stovėjimo vietų Vilniuje užimtumas siekia 85 proc. ir daugiau, todėl vairuotojams tenka sukti ratus aplink norimas, bet nuolat užimtas stovėjimo vietas.

                                https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ndzia-problemu
                                Paskutinis taisė Romas; 2024.10.30, 21:24.

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Nesuprantama, kiek turi būti atsilupusi valdžia kuri sugalvoja tokius sprendimus.
                                  Pagal geriausias sovietines tradicijas - "darbo liaudies prašymu" apmokestinamas parkavimas kiemuose

                                  15min.lt 2024.10.30
                                  Ar Vilniaus valdžia apmokestins stovėjimą visuose daugiabučių kiemuose?


                                  ELTA 2024.10.30
                                  Vilniaus valdžia planuoja didinti rinkliavą už automobilių stovėjimą



                                  Ir iš kur atsiranda tokie talibaniški konjaunuoliai - kad tik žmonėms būtų blogiau

                                  Vidury dienos manipuliuojama stebuklingu 85%užpildymo skaičumi, nutylint, kad didelę dalį to skaičiaus sudaro nemokamai parkuojami elektormobiliai

                                  LRT.lt 2024.10.30
                                  JUDU apie planus branginti stovėjimą Vilniuje: esami mokesčiai nesprendžia problemų
                                  šiaip tarybiniai reliktai, kaip tamsta visko "na chaliava" nori. tai kas čia komjaunuolis.

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Nesuprantama, kiek turi būti atsilupusi valdžia kuri sugalvoja tokius sprendimus.
                                    Pagal geriausias sovietines tradicijas - "darbo liaudies prašymu" apmokestinamas parkavimas kiemuose
                                    O kaip jūs siūlytumėte mažinti parkavimą ant vejos (ar gal iš viso to nereikia?)?

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Nesuprantama, kiek turi būti atsilupusi valdžia kuri sugalvoja tokius sprendimus.
                                      Pagal geriausias sovietines tradicijas - "darbo liaudies prašymu" apmokestinamas parkavimas kiemuose
                                      Ne per prievarta, o bendrijoms prašant. Yra kiemų, kur nuolat parkuojasi aplinkinių įstaigų darbuotojai/lankytojai, kad nemokėt už parkingą. Spėju tamstai ir pačiam nepatiktų savas kiemas užgrūstas svetimų

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Ne per prievarta, o bendrijoms prašant. Yra kiemų, kur nuolat parkuojasi aplinkinių įstaigų darbuotojai/lankytojai, kad nemokėt už parkingą. Spėju tamstai ir pačiam nepatiktų savas kiemas užgrūstas svetimų
                                        Prieš savaitę būtent taip ir pagalvojau, kad žaliosios zonos įvedimas gal bent kažkiek padėtų kontroliuoti situaciją mano naujame kieme. Kaip tik keliuosi į naują vietą gyventi sename rajone, kur yra nemažas atvirai prieinamas parkingas, kuriuo naudojasi keletas daugiabučių kiemų bei keli nedideli verslai bei didelė gydymo įstaiga. Darbo valandų metų atvažiuoti pas save į namus ir prisiparkuoti iš esmės labai sudėtinga, tuo tarpu vakare stovėjimo vietų visiškai pakanka. Taigi šiuo atveju mokesčio įvedimas didžiausio naudojimo piko metu būtų net labai tikslingas ir galbūt sukurtų šiokią tokią kontrolę.

                                        Comment


                                          Visų pirma, galima ir neapmokestinti, ir apmokestinti, abu variantai įvestų tvarką, jeigu neapmokestintų kiemų atveju, būtų suformuoti sklypai ir atiduoti bendrijoms tvarkytis. Kitas variantas, kai sklypas neapima kieme esančios aikštelės, leisti ją išsinuomoti ir nustatyti parkavimo tvarką. Būtų žinoma taisyklė, kad įgrūdant naują daugiabutį su 40 butų ir 20 parkingo vietų, pirkėjas, neįsigijęs parkingo, tiesiog nebeturės kur parkuotis ir privalės atsisakyti automobilio, o ne vadovautis chaotiška taisykle, kad tai vieša, rasiu kur numest. Gal ir įstatymus pakoreguos, kad vystom tokį NT, kurie užtikrins bent po vieną parkingo vietą butui (pageidautina tik požeminį), o už papildomą prašome susimokėti arba atsisakyti ir naudotis VT. Ką tai duos, manau visi supranta, netankis beprotiškai, atsiras tvarka, mažiau streso, kad vakare grįžęs turėsiu jaustis kaltas,ratu užlipęs ant bordiūro, užstatęs įvažiavimą ir t.t. Lyg ir Japonijoje yra taisyklė, kad pirkdamas automobilį, turi įrodyti turįs parkingo vietą, kitaip naudosies VT.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X