Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Mano klausimas būtų kitoks. Kodėl parkavimo vietos įrengiamos tiesiog gatvėse, kurios pastatytos už mokesčių mokėtojų pinigus kitam tikslui!
    Gal pagaliau reiktų įrengti tikras parkavimo vietas, o ne užgriozdinti miesto gatvių tinklą?
    Upės g. kaip tik labai tinkama parkavimui, ten nėra tikslo leisti eismą 4 juostomis. Bet apmokestinti manau tikrai nereiktų, kaip tik reiktų plėsti nemokamų parkavimo vietų tinklą aplink centrą/senamiestį. Dabar nebebus tikslo palikti automobilio Upės g. ir per Baltąjį tiltą eiti pėsčiomis į centrą, jei ten ir ten mokama.
    Flickr

    Comment


      Naujas parkingas prie Antakalnio klinikų.



      Comment


        Vėl "parkingas" Litexpo


        Delfi.lt 2016.02.25
        Atvažiavę į Knygų mugę tokio vaizdo nesitikėjo: šokinėjo per balas kaip stirnos



        http://www.delfi.lt/news/daily/lithu....d?id=70521042

        Comment


          2016 02 08 - Keičiasi automobilių statymo tvarka dalyje Naujamiesčio
          Nuo šių metų vasario 18 d. keičiasi automobilių statymo tvarka dalyje Naujamiesčio mikrorajono gatvių. Pokyčiai įgyvendinami gyventojų ir mikrorajone įsikūrusių įmonių atstovų prašymu – dienos metu neįmanoma rasti laisvų stovėjimo vietų Smolensko, Statybininkų ir aplinkinėse gatvėse.



          „(...) Siekiant užtikrinti tvarkingą automobilių statymą gyventojams ir įmonėms bei sureguliuoti stovėjimo trukmę ir bus keičiama stovėjimo tvarka“, – sako SĮ „Susisiekimo paslaugos“ l. e. p. direktorė Modesta Gusarovienė.

          http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=837

          Naujamiesčio chruščiovinių daugiabučių gyventojai, kur prie namų nėra ne tik kiemo aikštelių, bet ir privažiavimų prie laiptinių patys paprašė, kad būtų apmokestintas mašinų stovėjimas gatvėse šešias dienas per savaitę.

          Visiškai kaip sovietiniais laikais - "po nastojatel'nym pros'bam trudiaščichsia uvieličena cena na hleb i moloko", arba "Liaudies seimas, vykdydamas Tarybų Lietuvos darbo žmonių valią, prašo draugą Staliną priimti..."

          Dar būtų galima suprasti stovėjimo apmokestinimą tik darbo metu šalia ofisų Smolensko gatvėje; tačiau net "žaliojoje" zonoje už stovėjimą reikia mokėti ir šeštadieniais.
          Paskutinis taisė Romas; 2016.02.28, 16:31.

          Comment


            Gyventojai gaus nemokamo stovėjimo korteles, o pašalinių bus mažiau, nes reikės mokėti. Tai kad pilnai galiu patikėti, kad gyventojai prašė, nes jiems tai naudinga.

            Comment


              Aš ten gyvenu. Tikrai buvo problemų, jei ryte išvažiuoji ir grįžti iki 17val., tai nėra vietos pastatyti auto. Visos problemos prasidėjo, kai Rimi užtvėrė aikšteles. Gyventojams kaina 7 eurai su centais metams. Leidimas statyti visose aplinkinėse gatvėse. Manau, kad tokia suma nėra didelė, o garantuoja, kad visada rasi, kur mašina pastatyti.

              Comment


                /\ Klausimas ne apie parkavimą.
                Būtų labai įdomu pamatyti gyventojų prašymą apmokestinti mašinų stovėjimą prie savo namų. Vargu ar toks prašymas kur nors egzistoja, išskyrus kai kurių savivaldybės valdininkų fantazijas.
                Paskutinis taisė Romas; 2016.02.28, 16:32.

                Comment


                  Raštiško prašymo manau tikrai nėra, bet skambučių visai gali būti.

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    /\ Klausimas ne apie parkavimą.
                    Būtų labai įdomu pamatyti gyventojų prašymą apmokestinti mašinų stovėjimą prie savo namų. Vargu ar toks prašymas kur nors egzistoja, išskyrus kai kurių savivaldybės valdininkų fantazijas.
                    Keistas nusistatymas, kad gyventojai gali nenorėti tvarkos. Jeigu nėra kiemo aikštelės ir juo labiau turi tik vieną automobilį, tai toks noras yra visiškai suprantamas žinant, kad tikrai ten gatvės visada būdavo užgrūstos. Juk geriau susimokėti tuos kelis eurus už metinį leidimą ir turėti realesnį šansą surasti vietą, nei važinėti ratais aplink kvartalą ir vis tiek nerasti.
                    Kažkokio prašymo būtinybės irgi nėra. Savivaldybė atsakingą už šią sritį ir pagal galimybes įvedinėja tvarką. Juo labiau egzistuoja gyventojų leidimų mechanizmas.
                    Manau tiesiog buvo atskiri prašymai telefonu, el.paštu ar net koks vienas kitas gyventojo raštas. Abejoju, kad minėtu gyventojų prašymą, jei nebūtų nei vieno tokio prašymo.

                    Comment


                      Klaipėdoje panaši tvarka. VIsas centras ir prieigos iš esmės yra mokama zona. Gyventojai, įmonės gauna leidimus, bet daugiabučių kiemuose, kurie patenka į zoną, iš esmės niekas nepasikeitė. Nes negali pasikeisti - mašinų kiekis juk nesumažėjo.
                      N N N

                      Comment


                        Parašė LBP Rodyti pranešimą
                        Klaipėdoje panaši tvarka. VIsas centras ir prieigos iš esmės yra mokama zona. Gyventojai, įmonės gauna leidimus, bet daugiabučių kiemuose, kurie patenka į zoną, iš esmės niekas nepasikeitė. Nes negali pasikeisti - mašinų kiekis juk nesumažėjo.
                        Jeigu teritorijoje yra tik gyvenamieji statiniai, tuomet reikšmingų pokyčių tas tikrai neatneš, nes dėl to juk gyventojai neišsikraustys. Tiesiog tai gali padėti apmažinti nenaudojamų ar labai retai naudojamų automobilių, kurie yra ne vienintelis šeimos automobilis.
                        Kiek kitaip yra mišriose teritorijose, kurias dalinasi gyventojai ir verslo įmonės. Mokamas stovėjimas apmažina darbuotojų automobilių skaičių, kurie atvažiuoja ryte ir išvažiuoja po darbo, prastovėję visą diena nejudamai.
                        O toks interesas gali būti ir iš dalies darbdavių, jeigu darbuotojas važinėja automobiliu ir darbo reikalais. Juk pvz. 15 min sugaištų ieškant vietos pastatyti automobilį, darbdaviui gali kainuoti brangiau nei valanda ar kelios stovėjimo (priklausomai nuo atlyginimo dydžio, stovėjimo zonos valandinio įkainio). Jau tada geriau kompensuoti išlaidas stovėjimui, bet turėti galimybę laisvai sustoti netoliese.

                        Tik kaip dėl leidimų įmonėms. Už kokius nuopelnus jos juos gauna? Jeigu visi apdalijami leidimais, tai tikrai situacijos apmokestinimas nepakeis.

                        Comment


                          Klaipėdoje leidimus gauna įmonės, kurios įsikūrusios konkrečioje zonoje nurodytu atstumu (200m ar pan.). Kaip ir gyventojai - arba turintys butus, arba nuomininkai.
                          N N N

                          Comment


                            Parašė LBP Rodyti pranešimą
                            Klaipėdoje panaši tvarka. VIsas centras ir prieigos iš esmės yra mokama zona. Gyventojai, įmonės gauna leidimus, bet daugiabučių kiemuose, kurie patenka į zoną, iš esmės niekas nepasikeitė. Nes negali pasikeisti - mašinų kiekis juk nesumažėjo.
                            Ar daugiabučių gyventojai turi mokėti už stovėjimą?

                            Comment


                              Jeigu nepasirūpina leidimu - be abejo. Dar nereikia mokėti ir leidimų apskritai, kai namo gyventojai - bendrija, pasirūpina kiemo nuosavybe. Čia yra geroji dalis - jeigu geranoriškai nenorima "įsiteisinti" kiemo kaip nuosavybės, tuomet gal noras atsiras privertus mokėti mokesčius. Bent dalis namų Klaipėdoje susitvarkė reikalus
                              N N N

                              Comment


                                Parašė LBP Rodyti pranešimą
                                Dar nereikia mokėti ir leidimų apskritai, kai namo gyventojai - bendrija, pasirūpina kiemo nuosavybe.
                                Deja, toje Naujamiesčio dalyje kiemuose beveik nėra parkingų. Kiemo nuosavybės įteisinimas čia nieko nepakeis - reikės mokėti už stovėjimą.
                                Paskutinis taisė Romas; 2016.06.05, 11:02.

                                Comment


                                  Jo, o naujuju daygiabuciu namu kvartailai ale perkunkiemis/linksmasis ir kiti geto stiliaus kvartalai nenumato antzeminio parkungo tik pozemines stovejimo aiksteles kurias reikia nusipirkti. Na matote, mes gyvename liberalaus kapitalizmo laikais todel kas turi pinigu nusiperka nama uzdarojoje gyvenvietėje kur buna nuosavas garazas ir parkavimo vietos prie namu, o kiti kas kaip gali. Todel nelabai kam idomu plesti parkavimo vietas prie daugiabuciu ir pan. Nu jeigu nepatinka sienos atviros, niekas nieko nelaiko.

                                  Comment


                                    Parašė arian_l Rodyti pranešimą
                                    Jo, o naujuju daygiabuciu namu kvartailai ale perkunkiemis/linksmasis ir kiti geto stiliaus kvartalai nenumato antzeminio parkungo tik pozemines stovejimo aiksteles kurias reikia nusipirkti. Na matote, mes gyvename liberalaus kapitalizmo laikais todel kas turi pinigu nusiperka nama uzdarojoje gyvenvietėje kur buna nuosavas garazas ir parkavimo vietos prie namu, o kiti kas kaip gali. Todel nelabai kam idomu plesti parkavimo vietas prie daugiabuciu ir pan. Nu jeigu nepatinka sienos atviros, niekas nieko nelaiko.
                                    Yra tam tikros logikos neskatinti automobilizacijos. Neskatinimas - tai dažniausiai būna didesnė mokestinė našta, eismo ribojimai, akcizai, didelės parkavimo kainos. Kitaip tariant sudaromos (dažniausiai) finansinės kliūtys auto turėtojams. Privalomas auto vietos išsipirkimas yra logiškas dalykas: jeigu pirkėjui nereikia automobilio ir vietos jam - kodėl jis turi už tą vietą mokėt? Juk antžeminių vietų įrengimas taipogi kainuoja.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Privalomas auto vietos išsipirkimas yra logiškas dalykas: jeigu pirkėjui nereikia automobilio ir vietos jam - kodėl jis turi už tą vietą mokėt? Juk antžeminių vietų įrengimas taipogi kainuoja.
                                      Vadovaujantis ta pačia logika nereikia ir medžių, šiukšlių rūšiavimo konteinerių, vaikų žaidimo aikštelių, apšvietimo... Nu man nereikia, kodėl aš turiu mokėti?
                                      P.S. Ai dar tiesa, kai pasensiu ir išeisiu pensijon, tai dar nereikės ir šildymo bute, nes gi pinigų išmetimas...
                                      Paskutinis taisė Ginthus; 2016.04.22, 05:57.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                        Vadovaujantis ta pačia logika nereikia ir medžių, šiukšlių rūšiavimo konteinerių, vaikų žaidimo aikštelių, apšvietimo... Nu man nereikia, kodėl aš turiu mokėti?
                                        P.S. Ai dar tiesa, kai pasensiu ir išeisiu pensijon, tai dar nereikės ir šildymo bute, nes gi pinigų išmetimas...
                                        Kai ištrauki vieną mintį iš konteksto - tai tikrai atrodo labai kvaila. Bet jeigu sujungi su politika mažinti automobilių patrauklumą, tada logika atsiranda.

                                        Comment


                                          Prie kurių „Lidl“ parduotuvių bus apmokestintas automobilių stovėjimas, kol kas tiksliai neįvardijama. Tačiau žinoma, kad Šiaurės prospekto parduotuvės klientai apsipirkti turės spėti per 90 min. Vėliau jiems tektų susimokėti už automobilio stovėjimą. Apie tai byloja prie aikštelės pastatyti kelio ženklai.

                                          A.Gaižauskienė sakė, kad 90 min. pasirinkta įvertinus klientų apsipirkimo laiką kitose šalyse. Pasak jos, paprastai įsigyti prekių trunka trumpiau, bet Lietuvoje laikas šiek tiek padidintas, kad pirkėjams nekiltų jokių rūpesčių.

                                          Už kiekvieną vėlesnę valandą teks mokėti po 1 eurą. Klientai susimokėti už stovėjimą galės įrengtuose parkomatuose arba SMS žinute. „Lidl“ atstovė sakė, kad vėliau tai bus galima padaryti ir mobiliąja programėle.

                                          „Automobilių aikštelių kontrolę atliks šias paslaugas teikiančios įmonės specialistai. Paprastumas – vienas iš pagrindinių mūsų veiklos principų. Tad, svarstydami tinkamiausią automobilio stovėjimo apmokestinimo modelį, atsisakėme pakeliamų užtvarų ir kitokių įrenginių“, – aiškino A.Gaižauskienė.
                                          Iki šiol Lietuvoje nesu matęs ilgesnį laiką veikusių, mokamų aikštelių be užtvaro (arba vaikštančio personalo). Ar Lidl būdas legalus ir įmanomas Lietuvoje? Kas tą reglamentuoja?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X