Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Antraštė iš esmės yra klaidinanti. Dėdulei kažkoks kognityvinis disonansas. Iš vienos pusės dėdulė sako, kad sunku rasti kažkokį aparatą, bet tada pats sako, kad viskas labai aišku ir tiesiog reikia sekti ženklus
    O šiaip tai galiu patvirtinti, kad ten viskas labai aišku. Parkavimas yra mokamas ir apie tai informuoja kelio ženklai. Tiesiog Lidl savo pirkėjams suteikia privilegiją nemokamai parkuotis 60 minučių ir apie tai irgi informuoja tiek kelio ženklai, tiek papildomi informaciniai užrašai. Žodžiu labai šleivas straipsnis su istorija apie visiškai nieką.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Antraštė iš esmės yra klaidinanti. Dėdulei kažkoks kognityvinis disonansas. Iš vienos pusės dėdulė sako, kad sunku rasti kažkokį aparatą, bet tada pats sako, kad viskas labai aišku ir tiesiog reikia sekti ženklus
      O šiaip tai galiu patvirtinti, kad ten viskas labai aišku. Parkavimas yra mokamas ir apie tai informuoja kelio ženklai. Tiesiog Lidl savo pirkėjams suteikia privilegiją nemokamai parkuotis 60 minučių ir apie tai irgi informuoja tiek kelio ženklai, tiek papildomi informaciniai užrašai. Žodžiu labai šleivas straipsnis su istorija apie visiškai nieką.
      Problema tame, kad sistema nauja ir neįprasta. O dažnas Vilnietis pratęs, kad visokie ribojimai, jei neužkalta lentomis (neįrengtas šlagbaumas), yra fignia ir nereikia kreipti dėmesio. Gi ir kitose gyvenimo sferose linkę laikytis įpročių, o ne skaityti juodu ant balto.
      Paskutinis taisė Ginthus; 2021.02.16, 09:23.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Problema tame, kad sistema nauja ir neįprasta. O dažnas Vilnietis pratęs, kad visokie ribojimai, jei neužkalta lentomis, yra fignia ir nereikia kreipti dėmesio. Gi ir kitose gyvenimo sferose linkę laikytis įpročių, o ne skaityti juodu ant balto.
        Tiesa, ženklų skaitymas ir paisymas nėra dažno lietuvio vairuotojo įprotis.

        Comment


          Nesu nei karto nieko suvedinejes ir nemaciau, kad kas nors prie lidlo kazka suvedinetu. Man paciam ta tvarka mistine ir neaiski ir net neturiu jokio noro ja dometis. Jei gauciau bauda, ko gero pradeciau vaziuoti i netoliese esancias maxima ar rimi, kurios sugeba pasistatyti slagbaumus.

          Comment


            Parašė Zygis Rodyti pranešimą
            Nesu nei karto nieko suvedinejes ir nemaciau, kad kas nors prie lidlo kazka suvedinetu. Man paciam ta tvarka mistine ir neaiski ir net neturiu jokio noro ja dometis. Jei gauciau bauda, ko gero pradeciau vaziuoti i netoliese esancias maxima ar rimi, kurios sugeba pasistatyti slagbaumus.
            Taigi tiesiog mokama aikštelė, stovi tai nurodantis ženklas pagal KET, negi lietuviai tokie išlepinti nemokamo parkavimo kad net nepažįsta tokių ženklų gaunasi, kad statotės nesusimokėjęs mokamoje aikštelėje, tai turbūt tik laiko klausimas kuomet maxima gaus naują klientą

            Comment


              Parašė themanual Rodyti pranešimą

              Taigi tiesiog mokama aikštelė, stovi tai nurodantis ženklas pagal KET, negi lietuviai tokie išlepinti nemokamo parkavimo kad net nepažįsta tokių ženklų gaunasi, kad statotės nesusimokėjęs mokamoje aikštelėje, tai turbūt tik laiko klausimas kuomet maxima gaus naują klientą
              Tegul lidlas sprendzia galvosukius, jei susigalvojo savo sistema

              Comment


                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                Taigi tiesiog mokama aikštelė, stovi tai nurodantis ženklas pagal KET, negi lietuviai tokie išlepinti nemokamo parkavimo kad net nepažįsta tokių ženklų gaunasi, kad statotės nesusimokėjęs mokamoje aikštelėje, tai turbūt tik laiko klausimas kuomet maxima gaus naują klientą
                Taigi 60 min. ar kiek ten nemokamai, kaip ir daugumoje aikštelių prie krautuvių pora h būna nemokamos, mokėti reikia tik jei užsibūni ilgiau. Tas žmogus kaip suprantu užsibuvo ilgiau, todėl ir teko mokėti.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                  Problema tame, kad sistema nauja ir neįprasta.
                  Tikrai ne nauja - apie ją prieš kelis metus buvo rašyta ir delfiuose, ir mūsų forume.
                  Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                  Comment


                    Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                    Tegul lidlas sprendzia galvosukius, jei susigalvojo savo sistema
                    Ta prasme susimokėjimas už stovėjimą automobilių aikštelėje yra „galvosūkis“? M'key...
                    If a lion could speak, we could not understand him.

                    Comment


                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                      Ta prasme susimokėjimas už stovėjimą automobilių aikštelėje yra „galvosūkis“? M'key...
                      Mokejimas parduotuves aiksteleje? Aha, neturiu noro eit ir suvedinet savo numeri. Tegul pasistato slagbauma.

                      Comment


                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                        Ta prasme susimokėjimas už stovėjimą automobilių aikštelėje yra „galvosūkis“? M'key...
                        Jei susidūrus pirmą kartą nėra iš karto aišku ir reikia skaityti navigacijas - tuomet galvosūkis.

                        Comment


                          Apie šią sistemą jau buvo identiškas straipsnis. Čia yra turbūt pirmas variantas lietuvoje kuomet taip reikia suvedinėti ir kai tik pastatė ten reikėdavo eiti greitai nes kol nueisi iki aparato jau gali ateiti tikrintojas (poto matyt nusibodo tai nebemačiau tikrinant). Šiaip yra labai durnas variantas, daug geriau kur aikštelėse numerius nuskaito aparatas, kaip yra visur kitur. Čia matyt todėl kad nebūtų kas pasistato čia bet eina į sporto klubą 3 aukšte, mat tai buvo populiarus variantas prieš LIDL įsirengiant.

                          P.S. Tame lidle nebuvau ir aparato neieškojau, tai nežinau kaip sunku jį surasti, bet vien tai kad reikia jo ieškoti ir įvedinėti iškart laikyčiau nepriimtinu dalyku ir rinkčiausi kitą parduotuvę.

                          Comment


                            Operos ir baleto teatras iki 2028-ųjų planuoja turėti naują priestatą

                            „Dabar pasirinkta kita strategija. Nutarta nestatyti požeminio parkingo, bus tiesiog statomas priestatas. Yra patvirtintas investicinis projektas, ruošiami tolimesni veiksmai (...). Bendra apimtis yra iki 20 mln. investicijos iki 2028 metų“, – sakė J.Sakalauskas.

                            Anot jo, viena sutartis su Viešųjų investicijų plėtros agentūra jau sudaryta, pagal ją numatyta už 2 mln. eurų atnaujinti esamą pastatą.

                            Priestatas, pasak jo, galėtų būti 3–5 tūkst. kv. metrų ploto, ne didesnis nei keturių aukštų, jame būtų įrengta kamerinė salė repeticijoms su orkestru, įrengiant visą scenografiją, kurią vėliau būtų galima lengvai transportuoti į didžiąją salę.
                            Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/kultura/naujien...1458964?copied

                            Comment


                              Nusivilimas yra tas, kad atsisakoma požeminės aikštelės, kuri galėjo tapti pagrindine miesto parkavimo vieta centre. Ja pasinaudojus, būtų galima panaikinti labai daug antžeminio parkingo aplinkiniuose kvartaluose. Jei neturi pinigų, negi sunku viešosios privašiosios partnerystės modeliu pasinaudoti....

                              Comment


                                Taigi yra jau požeminė aikštelė po Kudirkos aikšte ir mažai žinoma daugiaaukštė aikštelė Tilto gatvėje, negi mažai? Geriau būtų tuos pinigus skirti aikštelei kur nors prie MO muziejaus (nebūtinai prie pat jo, bet pvz. po skveru šalia Naugarduko/Pylimo sankryžos).
                                Paskutinis taisė Pilaitis; 2021.02.20, 23:45.
                                Už dviračius ir troleibusus!

                                Comment


                                  Viršuliškių g. prie Viršuliškių stogų projekto, panašu, planuojama įrengti paralelinio parkavimo kišenes. Klausimas, kam to reikia? Nebent planuojama juostų skaičių didinti iki 4? Bet tokių planų lyg ir nėra toje gatvėje?

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Klausimas, kam to reikia?
                                    Na, matomumą išsukant iš kiemo pagerins. Daugiau saugumo, daugiau komforto. Želdynų bereikalingai sumažės, tai blogai.

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                      Na, matomumą išsukant iš kiemo pagerins. Daugiau saugumo, daugiau komforto. Želdynų bereikalingai sumažės, tai blogai.
                                      Matomumui padidinti nebūtina platinti gatvės. Klausimas buvo, kam iškeliamas parkavimas į želdinius vietoje to, kad sutvarkyti jau esamą.
                                      Bet nenustebsiu, kad įvažiavimui į kiemą bus nupieštos dedikuotos posūkių juostos...
                                      Paskutinis taisė Ginthus; 2021.03.01, 07:19.

                                      Comment


                                        Na ten sankaupa didelė mašinų. Nėra Šešuolių g. tęsinio, tai visada prie šviesoforo netrumpa eilė mašinų judančių link Akropolio. Bent į vieną įsukimą į kiemą (arčiausiai sankryžos) jau dabar yra geltonas vaflis.

                                        Comment


                                          Šiaurės Europos valstybės sostinė. Senamiestis. 2021.



                                          Comment


                                          • Blaze
                                            Blaze commented
                                            Editing a comment
                                            Pylimo gatvės potencialas milžiniškas ir aš tikiuosi, kad rengiamas koks nors mega rekonstrukcijos projektas, kuris paverstų šitą vietą į vos ne į dar vieną Gedimino pr., kur žmonės eitų pasivaikščioti, apžiūrėti architektūros, apsipirkti, pasėdėti kavinėse. Mažų mažiausiai gatvėje reikia mažinti tranzito kiekį, įrengti dviračių ir kur galima plačius pėsčiųjų takus. Jeigu tokia mega rekonstrukcija ten neplanuojama, tada tikrai labai keista, nes jau net mikrorajonuose nebeliko tokių išbyrėjusių šaligatvių.

                                          • Resutas
                                            Resutas commented
                                            Editing a comment
                                            Už tvorėlių pastatymo kainą tas plyteles galėjo laisvai sutvarkyti...
                                        Working...
                                        X