Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ši tema yra apie parkavimo infrastruktūrą.

    Diskusijos apie netilpusius į legalius parkingus yra kitoje temoje "Tvarkau miestą"
    Parodomasis Savivaldybės aktyvumas kovojant su pasekmėmis dėl pačios Savivaldybės sukurtų sisteminių problemų irgi nagrinėjamas kitoje parkavimo temoje "Tvarkau miestą"

    Comment


      Romai, tai pats gi parašei paskutinį sakinį - "Kai visi Šnipiškių namai bus pastatyti, bus labai aktyvi tema apie ne vietoje parkuojančius". Dėl to ir vystosi diskusija čia.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Romai, tai pats gi parašei paskutinį sakinį - "Kai visi Šnipiškių namai bus pastatyti, bus labai aktyvi tema apie ne vietoje parkuojančius". Dėl to ir vystosi diskusija čia.
        Su palyginimais reikia būti atsargiam ir pačiam...
        Jei vystysis diskusija apie pažeidimus, teks nukopijuoti /perkelti pranešimus, kur pranešama į savivaldybę apie problemas, kurias daugeliu atvejų sukėlė pati savivaldybė.

        Šioje temoje diskutuojama apie parkavimo infrastruktūrą.

        Comment


          Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

          Gal kazkoks istatymas yra tam? Man galetu praverst
          Tikslaus įstatymo nežinau. Buvo rašomi skundai, kad iš purvyno nešamas purvas ir kai sausa dulkės tiesiai į langus kaimyniniam namui. galiausiai savivladybė suregavo ir įpareigojo sąvininką. Kai buvo užstatytas įvažiavimas grandine atsirado ir pats sąvininkas ir paaiškino, kad iš savivaldybės privertė jį uždaryti įvažiavimą. Žadėjo įrengti tinkamai mokamą aikštelę, bet jau ~ metus nieko nevyksta ten.


          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Tikslaus įstatymo nežinau. Buvo rašomi skundai, kad iš purvyno nešamas purvas ir kai sausa dulkės tiesiai į langus kaimyniniam namui. galiausiai savivladybė suregavo ir įpareigojo sąvininką. Kai buvo užstatytas įvažiavimas grandine atsirado ir pats sąvininkas ir paaiškino, kad iš savivaldybės privertė jį uždaryti įvažiavimą. Žadėjo įrengti tinkamai mokamą aikštelę, bet jau ~ metus nieko nevyksta ten.

            Aciu, bandysiu panasiai daryt

            Comment



              Vilniaus darnaus judumo pasiūlymas ministerijoms – atsisakyti rezervuotų parkavimo vietų

              https://vilnius.lt/lt/2021/01/22/vil...rkavimo-vietu/

              Vilniaus miesto savivaldybės administracija Vyriausybę ir visas ministerijas kviečia prisidėti prie darnaus judumo idėjų mieste realiais veiksmais. Centre esančias institucijas savivaldybė ragina atsisakyti rezervuotų automobilių stovėjimo vietų, o darbuotojams kaip motyvacinę priemonę taikyti ilgalaikių viešojo transporto bilietų kompensavimą.

              „Šiuo metu didžioji dalis valstybinių įstaigų, prie kurių rezervuojamos automobilių stovėjimo vietos, yra miesto centre – čia poreikis parkavimui natūraliai didžiausias, todėl jos turėtų būti prieinamos visiems vilniečiams. Dabar, žinoma, šios problemos neaktualios, tikiuosi, kad ir visi ministerijų darbuotojai sėkmingai dirba nuotoliniu būdu, bet grįžtant iš karantino šis klausimas iškart sugrįš, todėl susitvarkyti reikėtų jau dabar. Ir tai labai atitiktų Vyriausybės programoje matomą ambicingą kryptį įgyvendinti Lietuvos žaliąjį kursą, mažinti oro taršą, skatinti mažiau naudotis automobiliais“, – sako Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktorius Povilas Poderskis.

              Vilniaus miesto savivaldybės administracija siūlo atsisakyti rezervuotų vietų prie valstybės įstaigų, institucijų ir tarnybų. Tam, kad kompleksiškai būtų sprendžiami parkavimo iššūkiai, Vilniuje tiesiami nauji pėsčiųjų ir dviračių takai, įrengiamos trūkstamos jungtys būtent su miesto centru, įrengiami dviračių stovai. Esant poreikiui, savivaldybė pasiruošusi bendradarbiauti – prie Vyriausybės ar ministerijų įrengti naujų dviračių stovų.

              Be to, ministerijos automobilių parkavimo iššūkius kviečiamos spręsti ir aktyviau skatinant darbuotojus dirbti nuotoliniu būdu – taip būtų mažinami srautai. Rezervuotų automobilių parkavimo vietų poreikį mažintų ir dažnesnis elektromobilių naudojimas. Jų vairuotojams taikomos įvairios skatinamosios priemonės, tarp jų ir nemokamas parkavimas.
              Vilniaus miesto savivaldybės administracija Vyriausybę ir visas ministerijas kviečia prisidėti prie darnaus judumo idėjų mieste realiais veiksmais. Centre esančias institucijas savivaldybė ragina atsisakyti rezervuotų automobilių stovėjimo vietų, o darbuotojams kaip motyvacinę priemonę taikyti ilgalaikių viešojo transporto bilietų kompensavimą.

              „Šiuo metu didžioji dalis valstybinių įstaigų, prie kurių rezervuojamos automobilių stovėjimo vietos, yra miesto centre – čia poreikis parkavimui natūraliai didžiausias, todėl jos turėtų būti prieinamos visiems vilniečiams. Dabar, žinoma, šios problemos neaktualios, tikiuosi, kad ir visi ministerijų darbuotojai sėkmingai dirba nuotoliniu būdu, bet grįžtant iš karantino šis klausimas iškart sugrįš, todėl susitvarkyti reikėtų jau dabar. Ir tai labai atitiktų Vyriausybės programoje matomą ambicingą kryptį įgyvendinti Lietuvos žaliąjį kursą, mažinti oro taršą, skatinti mažiau naudotis automobiliais“, – sako Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktorius Povilas Poderskis.

              Vilniaus miesto savivaldybės administracija siūlo atsisakyti rezervuotų vietų prie valstybės įstaigų, institucijų ir tarnybų. Tam, kad kompleksiškai būtų sprendžiami parkavimo iššūkiai, Vilniuje tiesiami nauji pėsčiųjų ir dviračių takai, įrengiamos trūkstamos jungtys būtent su miesto centru, įrengiami dviračių stovai. Esant poreikiui, savivaldybė pasiruošusi bendradarbiauti – prie Vyriausybės ar ministerijų įrengti naujų dviračių stovų.

              Be to, ministerijos automobilių parkavimo iššūkius kviečiamos spręsti ir aktyviau skatinant darbuotojus dirbti nuotoliniu būdu – taip būtų mažinami srautai. Rezervuotų automobilių parkavimo vietų poreikį mažintų ir dažnesnis elektromobilių naudojimas. Jų vairuotojams taikomos įvairios skatinamosios priemonės, tarp jų ir nemokamas parkavimas.

              Kelionės viešuoju transportu padeda spręsti ne tik parkavimo vietų trūkumo problemą. Tai prisideda prie automobilių srauto mažėjimo, mažina oro užterštumą, taip pat padeda siekti labiau subalansuoto ir darnesnio judėjimo mieste.

              „Kasmet atliekame keliavimo įpročių apklausas – viešojo sektoriaus įstaigose maždaug 44 proc. darbuotojų atvyksta į darbą viešuoju transportu. Dar apie 37 proc. tų, kurie dabar juo nesinaudoja, keliautų autobusais ir troleibusais, jei darbdavys juos paskatintų. Ministerijas labai skatiname kreiptis – atliksime tyrimus ir taip galėsime patikslinti lėšų poreikį, galimus judumo pokyčius ir mažėjančių dotacijų dydį. Be to, šiuo metu keičiame viešojo transporto bilietų kainodarą, kuria įmones ir organizacijas skatinsime pirkti ilgalaikius bilietus savo darbuotojams“, – sakė įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorė Modesta Gusarovienė.

              Viešojo transporto bilietai, pasak M. Gusarovienės, yra papildoma darbuotojų motyvavimo priemonė, aiškiai atspindinti ir socialinę darbdavių atsakomybę. Tokią priemonę ne vienus metus taiko savivaldybė, o iš viso bilietų darbuotojams 2020 metais įsigijo net 763 įmonės. Kreiptis dėl ilgalaikių bilietų galima el. paštu rinkodara@vilniustransport.lt.

              Comment


                Galėtu pasiūlyti ir privačioms institucijos atsisakyti rezervuotų vietų (nors čia sprendžia policija).

                Comment

                Working...
                X