Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Nemokes, pasirinks laikyti masina garaze uz 3 km nemokamai ir mieste vazines viesuoju transportu.
    Tai būtų dar geresnis variantas, bet nelabai veikiantis lietuviškam mentalitetui.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Tai būtų dar geresnis variantas, bet nelabai veikiantis lietuviškam mentalitetui.
      jis puikiai veikia Lietuvoj, nes lietuviai tiesiog neturi 10-20k parkingui. Tie kas turi nuperka naujus butus su pozeminiu, bet tai absoliuti mazuma. Didzioji dalis vilnieciu tikrai galetu stipriai naudotis VT, dviraciais ir kitokiu transportu turint omeny pakankamai nedideli miesta. Reikia tik tam sukurti palankias salygas, tuo tarpu ir baudomis.

      Comment


        Parkingus prižiūrėti, vystyti turėtų privatus kapitalas (Unipark ar pan.). Turėtų būti taip, kad jeigu prie namo yra barjeras ir ten uždara zona (suformuotas sklypas) - parkingo kontrolę vykdo patys gyventojai. Jeigu barjero nėra ir žemė valstybinė - kontrolę vykdo privatus kapitalas, žemę ,,nuomotų" privatininkui, rinktų duoklę kaip ir savivaldybė miesto centre. Realiai kiek pinigų būtų sutaupyta, nes tiek Šimašiaus, tiek ir Valstybinė policija nelabai dirba kontroliuojant pažeidėjus, nes jiems tai neįdomu, nėra motyvacijos-algą vis tiek gaus. Savivaldybės kontrolieriai dirbantys miesto centre - kontroliuoja, tai jų pagrindinis darbas. Kadangi parkingas už centro nemokamas, tai ten jie nekontroliuoja esančios betvarkės.

        Jeigu tu esi privatus kapitalas ir visos parkingo vietos apmokestintos (leidimas duos imti duoklę ir miegamajame rajone), tai tavo interesas - bausti nemokančius arba įdiegti tokius sprendimus, kad parkingu pasinaudoti nemokamai būtų neįmanoma arba beveik neįmanoma. Tuomet įmonė gali plėsti parkingus, investuoti. Tik klausimas, kiek privatus kapitalas norėtų lysti į miegamuosius rajonus, nes Santariškės ar Oro uostas - atskira kategorija. Miegamuosiuose rajonuose ,,klientai" būtų kur kas labiau vengiantys rinkliavos, piktesni, gudresni (kas liečia įstatymų nesilaikymą) ir agresyvesni. Sovietiniai klientai gali nebūti tokie palankūs investuotojui, nes socializmo esmė - nemokamas parkingas arti buto. Jei jo nėra - susikuriu ant žolės, ant šaligatvio, ant gatvės ar pėsčiųjų perėjos.

        Comment


          Šnipiškėse Durpių g. stato parkingą
          Click image for larger version

Name:	P01018-141026.jpg
Views:	1442
Size:	3,66 MB
ID:	1834536

          Comment


            Pagal google street view ten 2012 metais irgi buvo parkingas, ir dar tvora aptvertas.

            Comment


              Projektuojamas parkingas prie Lietkoopsąjungos administracinio pastato

              Vilniaus m. savivaldybė 2020.10.22
              Visuomenės informavimas apie numatomą antžeminio parkingo Gedimino pr. 28, Vilniuje, projektavimą
              Susipažinimas su projektiniais pasiūlymais vyksta nuotoliniu būdu, telefonas pasiteiravimui +37065544540, arba kreiptis el. paštu uab.provida@gmail.com iki: 2020-11-06
              Informacija, iki kada ir kokiu būdu iki viešo susirinkimo visuomenės atstovai projektuotojui gali teikti pasiūlymus dėl projektinių pasiūlymų El. paštu uab.provida@gmail.com iki: 2020-11-06

              Kur ir kada vyks viešasis susirinkimas (adresas, laikas) 2020-11-09 17:00
              Nuoroda į vaizdo transliaciją: https://us02web.zoom.us/j/8519673823...hvdENkdy9DUT09
              Susitikimo ID: 851 9673 8230
              Prisijungimo slaptažodis: 262037


              https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/
              https://www.docdroid.net/Mu6Ixrp/pro...mai-pdf#page=7

              Comment


                Mano Būstas apklausa.
                Attached Files

                Comment


                  Senoka ta apklausa, nebent gal jums vėliau atsiuntė nei mano namui. Atkrepikite dėmesį į kainą - 200 eurų mėnesiui arba 12000 eurų per 3 metus už vietą. Tuo tarpu sausame ir švariame požeminiame parkinge dabar galima išsinuomoti už 35 eurus mėnesiui arba (jei rasi kas parduos) nupirkti už 8000 eurų. Tai čia matyt kažką gerai parūkę jie tokias kainas surašė.

                  Comment


                    Net jei galėčiau įpirkti, su Mano būstu reikalų neturėčiau iš principo. Korumpuota, laukinio kapitalizmo principais veikianti kontora, padėjusi skersą ant gyventojų.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Tenka lankytis vienoje Maxima parduotuveje. Aikstele kaip ir dauguma, taciau turi rysku skirtuma: stovejimo vietos nesuzymetos baltom linijom. Aikstele isklota pilkos spalvos trinkelem, o linijos - raudonos. Maxima parase kad viskas ok, nes aikstele ne gatve ir jiems nieko cia blogo. Taip net graziau. Nors kai tamsu liniju nesimato.

                      Ka sako taisykles? Kelių horizontaliojo ženklinimo taisyklės taikomos kelių ir gatvių horizontaliajam ženklinimui Lietuvos Respublikos teritorijoje. Tai Maxima teisi? Nebereik aiksteliu zymet? Galima israst nauja zenklinimo buda?

                      Plius pesciuju pereja irgi taip pat ,,pazymeta". Galvojau, kad aikstele irgi Lietuva, irgi gatve, bet lyg ne? Eismas vyksta, auto statomos, bet... Ka manote?

                      Comment


                        KET galioja ir privačiuose aikštelėse/kieme, bet čia susidurti teko tik iš vairuotojų pažeidimų pusės, dėl ženklinimo nežinau kaip.

                        Comment


                          Perėjos aikštelėje išvis nereikia, nes pėstieji turi pimenybę by default. Dėl ženklinimo panašu, kad gali daryt kokį nori. Privati erdvė, savivaldybė ateit paženklinti negali. Su ženklų statymu irgi taip pat.

                          Comment


                            Parašė Maduk1 Rodyti pranešimą
                            Tenka lankytis vienoje Maxima parduotuveje. Aikstele kaip ir dauguma, taciau turi rysku skirtuma: stovejimo vietos nesuzymetos baltom linijom. Aikstele isklota pilkos spalvos trinkelem, o linijos - raudonos. Maxima parase kad viskas ok, nes aikstele ne gatve ir jiems nieko cia blogo. Taip net graziau. Nors kai tamsu liniju nesimato.

                            Ka sako taisykles? Kelių horizontaliojo ženklinimo taisyklės taikomos kelių ir gatvių horizontaliajam ženklinimui Lietuvos Respublikos teritorijoje. Tai Maxima teisi? Nebereik aiksteliu zymet? Galima israst nauja zenklinimo buda?

                            Plius pesciuju pereja irgi taip pat ,,pazymeta". Galvojau, kad aikstele irgi Lietuva, irgi gatve, bet lyg ne? Eismas vyksta, auto statomos, bet... Ka manote?
                            Taisyklėse nėra nurodyta, kad ženklinimas turi būti būtent balta spalva. Yra precedentas, kai žmogus gavo baudą už pastatytą mašiną skersai kitokios spalvos trinkelių linijų:

                            https://eteismai.lt/byla/25013452708...2-113-744/2017

                            tiesa, bauda buvo panaikinta teisme.

                            Kadangi parkingas su tamsios spalvos trinkelėmis ir raudonos spalvos ženklinimo trinkelėmis atrodo mažiau baisiai nei asfalto jūra su baltais dažais, šiuo atveju nematau problemos.
                            Paskutinis taisė Ignalina; 2021.01.07, 15:23.

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                              Kadangi parkingas su tamsios spalvos trinkelėmis ir raudonos spalvos ženklinimo trinkelėmis atrodo mažiau baisiai nei asfalto jūra su baltais dažais, šiuo atveju nematau problemos.
                              Pritariu. Ir ne tik estetiškesnis vaizdas, bet ir ilgaamžiškesnis, ekologiškesnis, nereikia kas kelis metus perdažyti linijų. Galbūt tik klausimas dėl trinkelių spalvų kontrasto, raudona galėtų būti ryškesnė, arba pilka šviesesnė.

                              Comment


                                Kelių horizontaliojo ženklinimo taisyklės nenurodo, kad siaura ištisinė linija, žyminti transporto priemonių stovėjimo vietų ribas, privalo būti baltos spalvos. Tai nurodo Kelių eismo taisyklės - https://www.keliueismotaisykles.info...nklinimas.html . Paveiksliukuose matosi, be to, koks kvailys paišytų juodas linijas ant juodo asfalto.

                                Parkavimo aikštelė su tamsesnėmis nei pati aikštelė ,,linijomis" - tas pats, kas aikštelė be linijų. Tamsiu paros metu linijų tiesiog nesimato. O trinkelės - prastas sprendimas. Čia ne nuosavo namo kiemas, čia vyksta kažkoks judėjimas. 2 mėnesiai praėjo nuo parduotuvės atidarymo ir dažai jau atsilupę vietomis (linijas ir rodykles visgi baltai išdažė), plius byra trinkelės. Pigiai ir tikrai neilgaamžiškai atrodo, ekologija nekvepia irgi. Asfaltas nėra jūra, o tinkamas paviršius, prie kurio net dažai prikimba ir laikosi, nebyra kaip trinkelės - tikrai ilgaamžiškas sprendimas.

                                Juokingai skamba - dažnai perdažyti linijas aikštelėje. Koks ten eismas? Čia gi ne Geležinio vilko g. Kartą per porą metų nėra daug. Įdomu, kas kiek laiko reikės keisti trinkeles ir perdažyti linijas, rodykles ten.

                                Čia platesnė problema - Lietuvoje per daug sudėtinga suvokti, kad parkavimo aikštelė turi būti su aiškiai sužymėtomis parkavimo vietomis, kitu atveju - tai nepatogu. Gal būt paliktos teisinės spragos, įstatymai to nenurodo, kai kur privati nuosavybė. Bet tai ne nuostabu, nes pas mus daug gatvių tapo parkavimo aikštelėmis - jei ten nežymi, nors ant gatvės kaip ir privaloma žymėti, tai ir kitur tikrai galima nežymėti ar žymėti savaip - kiekvienas kuria savo atskiras taisykles.

                                Comment


                                  Nemačiau Maximos, apie kurią eina kalba, aikštelės vaizdo, bet štai geras pavyzdys iš kitos temos


                                  Dėl principingo teisės aktų laikymosi - na turbūt nebūtų problema stovėjimo vietas skiriančias linijas iškloti ne 6 baltų trinkelių pločiu, o 1?

                                  Comment


                                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą

                                    Dėl principingo teisės aktų laikymosi - na turbūt nebūtų problema stovėjimo vietas skiriančias linijas iškloti ne 6 baltų trinkelių pločiu, o 1?
                                    Ignoruojant aktus, toks ženklinimas daug geresnis - lieka pakankamai vietos praeiti tarp automobilių, taip pat mažesnė tikimybė, kad kažkas išlipantis trenks durelėmis.

                                    Comment


                                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                      Sujungus Linkmenų g. tarp Žalgirio ir Ozo g. ji BP ir pažymėta kaip C kategorijos - nunatyta iki 2030m. Tik viešojo transporto plane ten kažkodėl nenumatyta stotelių. Principe ten paleidus kokį 49 aba 69, o Kernavės g. - Žalgirio - Linkmenų 88, arba 26 paleistas vėl nuo Ozo iki Žaliojo tilto per Ozą/Šnipiškes būtų smarkiai pagerintas susisiekimas. Dabartiniai maršrutai labai nepatogūs keliaujant į kitą upės pusę, net persėsti nelabai yra kur (Kalvarijų - Žalgirio problematika).

                                      Tik klausimas ar bus palikta galimybė iš PC Ozas patekti į Kernavės g. nebent per Geležinio Vilko mazgą, o priešinga kryptim reiktų 3 juostas kirtinėt, tai smarkiai abejoju tokia jungtim, nebent rekonstruotų sankryžą.

                                      Ties vienkiemiais tai kaži ar vertas maršrutas, o nuo ryčiau esančių daugiabučių kalvarijų g. pakankamai arti.
                                      Iš Linkmenų gatvės tarp Žalgirio ir Ozo gatvės kažkokios rimtesnės tranzitinės padaryti nepavyks. Ji elementariai per siaura ir platinti nebus kaip, nes arti perimetriniu užstatymu apstatyta namais. Be to dar nuolat pusiau užparkuota.

                                      Dėl to jei kada ir buvo planuota paleisti ja eismą tarp Žalgirio ir Ozo gatvių iki kažkada tai not gonna happen, nes nebėra kur to daryti.
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        Parašė index Rodyti pranešimą

                                        Iš Linkmenų gatvės tarp Žalgirio ir Ozo gatvės kažkokios rimtesnės tranzitinės padaryti nepavyks. Ji elementariai per siaura ir platinti nebus kaip, nes arti perimetriniu užstatymu apstatyta namais. Be to dar nuolat pusiau užparkuota.

                                        Dėl to jei kada ir buvo planuota paleisti ja eismą tarp Žalgirio ir Ozo gatvių iki kažkada tai not gonna happen, nes nebėra kur to daryti.
                                        Kur ten jau taip nėra vietos platinti? Parkingą galima apriboti.

                                        Comment


                                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                          Ignoruojant aktus, toks ženklinimas daug geresnis - lieka pakankamai vietos praeiti tarp automobilių, taip pat mažesnė tikimybė, kad kažkas išlipantis trenks durelėmis.
                                          Padeda ir nuo tų kurie puse rato ant linijos stovi bet "sutelpa". Kai grįžti ir randi iš abiejų pusių taip tai sprendi rebusą kaip įlipti į automobilį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X