Parašė SoulMulticast
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai būtų dar geresnis variantas, bet nelabai veikiantis lietuviškam mentalitetui.
- 2 patinka
Comment
-
Parkingus prižiūrėti, vystyti turėtų privatus kapitalas (Unipark ar pan.). Turėtų būti taip, kad jeigu prie namo yra barjeras ir ten uždara zona (suformuotas sklypas) - parkingo kontrolę vykdo patys gyventojai. Jeigu barjero nėra ir žemė valstybinė - kontrolę vykdo privatus kapitalas, žemę ,,nuomotų" privatininkui, rinktų duoklę kaip ir savivaldybė miesto centre. Realiai kiek pinigų būtų sutaupyta, nes tiek Šimašiaus, tiek ir Valstybinė policija nelabai dirba kontroliuojant pažeidėjus, nes jiems tai neįdomu, nėra motyvacijos-algą vis tiek gaus. Savivaldybės kontrolieriai dirbantys miesto centre - kontroliuoja, tai jų pagrindinis darbas. Kadangi parkingas už centro nemokamas, tai ten jie nekontroliuoja esančios betvarkės.
Jeigu tu esi privatus kapitalas ir visos parkingo vietos apmokestintos (leidimas duos imti duoklę ir miegamajame rajone), tai tavo interesas - bausti nemokančius arba įdiegti tokius sprendimus, kad parkingu pasinaudoti nemokamai būtų neįmanoma arba beveik neįmanoma. Tuomet įmonė gali plėsti parkingus, investuoti. Tik klausimas, kiek privatus kapitalas norėtų lysti į miegamuosius rajonus, nes Santariškės ar Oro uostas - atskira kategorija. Miegamuosiuose rajonuose ,,klientai" būtų kur kas labiau vengiantys rinkliavos, piktesni, gudresni (kas liečia įstatymų nesilaikymą) ir agresyvesni. Sovietiniai klientai gali nebūti tokie palankūs investuotojui, nes socializmo esmė - nemokamas parkingas arti buto. Jei jo nėra - susikuriu ant žolės, ant šaligatvio, ant gatvės ar pėsčiųjų perėjos.
- 1 patinka
Comment
-
Projektuojamas parkingas prie Lietkoopsąjungos administracinio pastato
Vilniaus m. savivaldybė 2020.10.22
Visuomenės informavimas apie numatomą antžeminio parkingo Gedimino pr. 28, Vilniuje, projektavimą
Susipažinimas su projektiniais pasiūlymais vyksta nuotoliniu būdu, telefonas pasiteiravimui +37065544540, arba kreiptis el. paštu uab.provida@gmail.com iki: 2020-11-06
Informacija, iki kada ir kokiu būdu iki viešo susirinkimo visuomenės atstovai projektuotojui gali teikti pasiūlymus dėl projektinių pasiūlymų El. paštu uab.provida@gmail.com iki: 2020-11-06
Kur ir kada vyks viešasis susirinkimas (adresas, laikas) 2020-11-09 17:00
Nuoroda į vaizdo transliaciją: https://us02web.zoom.us/j/8519673823...hvdENkdy9DUT09
Susitikimo ID: 851 9673 8230
Prisijungimo slaptažodis: 262037
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/
https://www.docdroid.net/Mu6Ixrp/pro...mai-pdf#page=7
Comment
-
Senoka ta apklausa, nebent gal jums vėliau atsiuntė nei mano namui. Atkrepikite dėmesį į kainą - 200 eurų mėnesiui arba 12000 eurų per 3 metus už vietą. Tuo tarpu sausame ir švariame požeminiame parkinge dabar galima išsinuomoti už 35 eurus mėnesiui arba (jei rasi kas parduos) nupirkti už 8000 eurų. Tai čia matyt kažką gerai parūkę jie tokias kainas surašė.
- 2 patinka
Comment
-
Tenka lankytis vienoje Maxima parduotuveje. Aikstele kaip ir dauguma, taciau turi rysku skirtuma: stovejimo vietos nesuzymetos baltom linijom. Aikstele isklota pilkos spalvos trinkelem, o linijos - raudonos. Maxima parase kad viskas ok, nes aikstele ne gatve ir jiems nieko cia blogo. Taip net graziau. Nors kai tamsu liniju nesimato.
Ka sako taisykles? Kelių horizontaliojo ženklinimo taisyklės taikomos kelių ir gatvių horizontaliajam ženklinimui Lietuvos Respublikos teritorijoje. Tai Maxima teisi? Nebereik aiksteliu zymet? Galima israst nauja zenklinimo buda?
Plius pesciuju pereja irgi taip pat ,,pazymeta". Galvojau, kad aikstele irgi Lietuva, irgi gatve, bet lyg ne? Eismas vyksta, auto statomos, bet... Ka manote?
Comment
-
Parašė Maduk1 Rodyti pranešimąTenka lankytis vienoje Maxima parduotuveje. Aikstele kaip ir dauguma, taciau turi rysku skirtuma: stovejimo vietos nesuzymetos baltom linijom. Aikstele isklota pilkos spalvos trinkelem, o linijos - raudonos. Maxima parase kad viskas ok, nes aikstele ne gatve ir jiems nieko cia blogo. Taip net graziau. Nors kai tamsu liniju nesimato.
Ka sako taisykles? Kelių horizontaliojo ženklinimo taisyklės taikomos kelių ir gatvių horizontaliajam ženklinimui Lietuvos Respublikos teritorijoje. Tai Maxima teisi? Nebereik aiksteliu zymet? Galima israst nauja zenklinimo buda?
Plius pesciuju pereja irgi taip pat ,,pazymeta". Galvojau, kad aikstele irgi Lietuva, irgi gatve, bet lyg ne? Eismas vyksta, auto statomos, bet... Ka manote?
https://eteismai.lt/byla/25013452708...2-113-744/2017
tiesa, bauda buvo panaikinta teisme.
Kadangi parkingas su tamsios spalvos trinkelėmis ir raudonos spalvos ženklinimo trinkelėmis atrodo mažiau baisiai nei asfalto jūra su baltais dažais, šiuo atveju nematau problemos.Paskutinis taisė Ignalina; 2021.01.07, 15:23.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKadangi parkingas su tamsios spalvos trinkelėmis ir raudonos spalvos ženklinimo trinkelėmis atrodo mažiau baisiai nei asfalto jūra su baltais dažais, šiuo atveju nematau problemos.
- 2 patinka
Comment
-
Kelių horizontaliojo ženklinimo taisyklės nenurodo, kad siaura ištisinė linija, žyminti transporto priemonių stovėjimo vietų ribas, privalo būti baltos spalvos. Tai nurodo Kelių eismo taisyklės - https://www.keliueismotaisykles.info...nklinimas.html . Paveiksliukuose matosi, be to, koks kvailys paišytų juodas linijas ant juodo asfalto.
Parkavimo aikštelė su tamsesnėmis nei pati aikštelė ,,linijomis" - tas pats, kas aikštelė be linijų. Tamsiu paros metu linijų tiesiog nesimato. O trinkelės - prastas sprendimas. Čia ne nuosavo namo kiemas, čia vyksta kažkoks judėjimas. 2 mėnesiai praėjo nuo parduotuvės atidarymo ir dažai jau atsilupę vietomis (linijas ir rodykles visgi baltai išdažė), plius byra trinkelės. Pigiai ir tikrai neilgaamžiškai atrodo, ekologija nekvepia irgi. Asfaltas nėra jūra, o tinkamas paviršius, prie kurio net dažai prikimba ir laikosi, nebyra kaip trinkelės - tikrai ilgaamžiškas sprendimas.
Juokingai skamba - dažnai perdažyti linijas aikštelėje. Koks ten eismas? Čia gi ne Geležinio vilko g. Kartą per porą metų nėra daug. Įdomu, kas kiek laiko reikės keisti trinkeles ir perdažyti linijas, rodykles ten.
Čia platesnė problema - Lietuvoje per daug sudėtinga suvokti, kad parkavimo aikštelė turi būti su aiškiai sužymėtomis parkavimo vietomis, kitu atveju - tai nepatogu. Gal būt paliktos teisinės spragos, įstatymai to nenurodo, kai kur privati nuosavybė. Bet tai ne nuostabu, nes pas mus daug gatvių tapo parkavimo aikštelėmis - jei ten nežymi, nors ant gatvės kaip ir privaloma žymėti, tai ir kitur tikrai galima nežymėti ar žymėti savaip - kiekvienas kuria savo atskiras taisykles.
Comment
-
Nemačiau Maximos, apie kurią eina kalba, aikštelės vaizdo, bet štai geras pavyzdys iš kitos temos
Dėl principingo teisės aktų laikymosi - na turbūt nebūtų problema stovėjimo vietas skiriančias linijas iškloti ne 6 baltų trinkelių pločiu, o 1?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimą
Dėl principingo teisės aktų laikymosi - na turbūt nebūtų problema stovėjimo vietas skiriančias linijas iškloti ne 6 baltų trinkelių pločiu, o 1?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąSujungus Linkmenų g. tarp Žalgirio ir Ozo g. ji BP ir pažymėta kaip C kategorijos - nunatyta iki 2030m. Tik viešojo transporto plane ten kažkodėl nenumatyta stotelių. Principe ten paleidus kokį 49 aba 69, o Kernavės g. - Žalgirio - Linkmenų 88, arba 26 paleistas vėl nuo Ozo iki Žaliojo tilto per Ozą/Šnipiškes būtų smarkiai pagerintas susisiekimas. Dabartiniai maršrutai labai nepatogūs keliaujant į kitą upės pusę, net persėsti nelabai yra kur (Kalvarijų - Žalgirio problematika).
Tik klausimas ar bus palikta galimybė iš PC Ozas patekti į Kernavės g. nebent per Geležinio Vilko mazgą, o priešinga kryptim reiktų 3 juostas kirtinėt, tai smarkiai abejoju tokia jungtim, nebent rekonstruotų sankryžą.
Ties vienkiemiais tai kaži ar vertas maršrutas, o nuo ryčiau esančių daugiabučių kalvarijų g. pakankamai arti.
Dėl to jei kada ir buvo planuota paleisti ja eismą tarp Žalgirio ir Ozo gatvių iki kažkada tai not gonna happen, nes nebėra kur to daryti.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Iš Linkmenų gatvės tarp Žalgirio ir Ozo gatvės kažkokios rimtesnės tranzitinės padaryti nepavyks. Ji elementariai per siaura ir platinti nebus kaip, nes arti perimetriniu užstatymu apstatyta namais. Be to dar nuolat pusiau užparkuota.
Dėl to jei kada ir buvo planuota paleisti ja eismą tarp Žalgirio ir Ozo gatvių iki kažkada tai not gonna happen, nes nebėra kur to daryti.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Ignoruojant aktus, toks ženklinimas daug geresnis - lieka pakankamai vietos praeiti tarp automobilių, taip pat mažesnė tikimybė, kad kažkas išlipantis trenks durelėmis.
- 1 patinka
Comment
Comment