Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė railman Rodyti pranešimą

    Chebra, pievas rašote: kalba ėjo apie visuotinį apmokestinimą, o dabar apie apmokestintas vietas
    Kaip tai pievas. Apmokestins visas vietas miestuose, tai visur ir bus apmokestintos vietos. Vadinasi bus reikalas ir ekonominė paskata savivaldybei jas prižiūrėti visur, o ne tik ten kur dabar apmokestinta.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Kaip tai pievas. Apmokestins visas vietas miestuose, tai visur ir bus apmokestintos vietos. Vadinasi bus reikalas ir ekonominė paskata savivaldybei jas prižiūrėti visur, o ne tik ten kur dabar apmokestinta.
      Tas minčių kratinys buvo visuotinį apmokestinimą, turi mašiną - moki, nors ir visiškai neturi kur pastatyti ir nakčiai palieki pėsčiųjų perėjoje. Na, o tamsta, pradėjai rašyti apie apmokestintas vietas ir jų priežiūrą bei kontrolę. Tai ir pavadinau pievomis...

      Comment


        Parašė railman Rodyti pranešimą

        Tas minčių kratinys buvo visuotinį apmokestinimą, turi mašiną - moki, nors ir visiškai neturi kur pastatyti ir nakčiai palieki pėsčiųjų perėjoje. Na, o tamsta, pradėjai rašyti apie apmokestintas vietas ir jų priežiūrą bei kontrolę. Tai ir pavadinau pievomis...
        Jūs rašėte:
        Parašė railman Rodyti pranešimą

        Šitame minčių kratinyje nepaaiškinta kokia yra/būtų visuotinio parkavimo apmokestinimo nauda?...
        Tai aš ir paaiškinau, kokia yra parkavimo apmokestinimo nauda. O ką jūs dar kito vartotojo komentare skaitėte tai atleiskite minčių skaityti negaliu.

        Comment


          Parašė railman Rodyti pranešimą

          Prisiminkite sniegingą 2017-2018 žiemą: į mokamas parkavimo vietas sostinėje nebuvo įmanoma įvairuoti. Išvalydavo po keletos dienų arba nutirpdavo greičiau, nei valytojai ateidavo. Taigi kas mokama - tas nėra labiau prižiūrima. Surinktas mokestis keliautų į bendrą katilą ir tikėtina, dalis į aplinkosauginius projektus, o tai reiškia į orą!
          Tai nori pasakyti, kad nemokamos vietos buvo nukastos ir puikiai prižiūrėtos, o mokamos nenukastos?

          Mano patirtis visiškai priešinga.

          Comment


            Parašė tajus3 Rodyti pranešimą

            Tai nori pasakyti, kad nemokamos vietos buvo nukastos ir puikiai prižiūrėtos, o mokamos nenukastos?

            Mano patirtis visiškai priešinga.
            Na, aš taip nesakiau. Tačiau ir tai yra tiesa: kalbant apie17/18 žiemą, verslo centrai ir prekybos centrai, mokslo įstaigos samdė ūkininkus ir valė nemokamus parkingus šalia jų. Tuo tarpu savivaldybė dirbo įprastai ir dėl to, kad mokame 2,5 Eur už valandą mėlynojoje zonoje, padidinto dėmesio nerodė. Naivu tikėtis, kad įvedus "visuotinį mokestį" į Jūsų kiemą atvyks greito reagavimo komanda ir išvalys sniegą tą pačią dieną. Taip kaip Taršos mokestis atsisuko prieš ekologiją, nes visas kaimas perka dar senesnius (pasilieka pinigų Taršos mokesčiui) dyzelinu varomus auto, taip ir visuotinis parkavimo mokestis būtų tik pasipinigavimas ir dar pablogintų autoparką, ir tikrai nepagerintų parkavimo infrastruktūros. Na, o už parkavimo priežiūrą tektų susimokėti, taip kaip aš dabar moku savo daugiabučio kieme.

            Švedijos, Jordanijos ar Kongo parkavimo apmokestinimo modelių pritaikymas Lietuvoje būtų idiotizmo viršūnė.

            Comment


              Galimas variantas neįvedant mokesčio vietoje gyvenantiems. Tarkim pagal seniūniją, kurioje esi registruotas. Vienas auto nemokamai, antras už nelabai didelę kainą, trečias už didesnę etc. Aišku tuo pačiu riektų ir logiškai pozicionuojamų komunalinių parkingų, kur jų akivaizdžiai trūksta.
              Čia tik šiaip visiškai iš lempos pavyzdys. Sprendimų tikrai yra ir nėra jokių priežasčių jų neįgyvendinti.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Galimas variantas neįvedant mokesčio vietoje gyvenantiems. Tarkim pagal seniūniją, kurioje esi registruotas. Vienas auto nemokamai, antras už nelabai didelę kainą, trečias už didesnę etc. Aišku tuo pačiu riektų ir logiškai pozicionuojamų komunalinių parkingų, kur jų akivaizdžiai trūksta.
                Čia tik šiaip visiškai iš lempos pavyzdys. Sprendimų tikrai yra ir nėra jokių priežasčių jų neįgyvendinti.
                Sprendimas gali būti vienas: gyveni šitoje seniūnijoje 10 metų - gauni vieną parkavimo vietą, gyveni 20 metų - gauni dvi vietas ir t.t. Jeigu šitie laikotarpiai yra per dideli - galima juos didinti iki 20, 40 metų; mažinti negalima.
                Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                Comment


                  Kaip siūlytumėt daryti su parkavimo aikštelėmis, kurias bendrijos savo lėšomis įsirengė (ir iš esmės prižiūri) pagal sutartį su savivaldybe?

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Kaip siūlytumėt daryti su parkavimo aikštelėmis, kurias bendrijos savo lėšomis įsirengė (ir iš esmės prižiūri) pagal sutartį su savivaldybe?
                    "Privati nuosavybė yra neliečiama".
                    Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      "Privati nuosavybė yra neliečiama".
                      Bet mokesčius renka ir nuo privačios nuosavybės

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Galimas variantas neįvedant mokesčio vietoje gyvenantiems. Tarkim pagal seniūniją, kurioje esi registruotas. Vienas auto nemokamai, antras už nelabai didelę kainą, trečias už didesnę etc. Aišku tuo pačiu riektų ir logiškai pozicionuojamų komunalinių parkingų, kur jų akivaizdžiai trūksta.
                        Čia tik šiaip visiškai iš lempos pavyzdys. Sprendimų tikrai yra ir nėra jokių priežasčių jų neįgyvendinti.

                        Kai Vilniuje parkavimas yra out of control, šimtai ar tūkstančiai automobilių nakvos ant žolės, "po ženklu" ar kitaip pažeisdami KET, kalbėti apie tokiu sprendimų įgyvendinimą yra tas pats kaip diskutuoti apie Rail Baltica 2

                        Beje, tokių sprendimų administravimas ir kontrolė kainuotų nemažus pinigus. Ir kaip sėkmingai veiks? Visi žinome, kad jei
                        šroto bičai daužtą mašiną į Jūsų kiemą įmes "pasaugojimui", metų prireiks ją iškrapštyti ir visi super sprendimai patirs fiasko...

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Sprendimas gali būti vienas: gyveni šitoje seniūnijoje 10 metų - gauni vieną parkavimo vietą, gyveni 20 metų - gauni dvi vietas ir t.t. Jeigu šitie laikotarpiai yra per dideli - galima juos didinti iki 20, 40 metų; mažinti negalima.
                          Trečią vietą gauni po mirties.

                          Gal pakaks rašyti nesąmones?

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Bet mokesčius renka ir nuo privačios nuosavybės
                            Nepatinka mokėti turto mokesčius? - parduok turtą.
                            Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Nepatinka mokėti turto mokesčius? - parduok turtą.
                              Ne tame bajeris. Tie, kurie naudojasi tiesiog miesto (ir mano kaip mokesčių mokėtojo) turtu, kažkodėl nemoka nieko. Dar kai kas turi naglumo pastayti automobilius iš kitų namų, nes ten "nėra vietos".

                              Comment


                                Parašė railman Rodyti pranešimą

                                Na, aš taip nesakiau. Tačiau ir tai yra tiesa: kalbant apie17/18 žiemą, verslo centrai ir prekybos centrai, mokslo įstaigos samdė ūkininkus ir valė nemokamus parkingus šalia jų. Tuo tarpu savivaldybė dirbo įprastai ir dėl to, kad mokame 2,5 Eur už valandą mėlynojoje zonoje, padidinto dėmesio nerodė. Naivu tikėtis, kad įvedus "visuotinį mokestį" į Jūsų kiemą atvyks greito reagavimo komanda ir išvalys sniegą tą pačią dieną. Taip kaip Taršos mokestis atsisuko prieš ekologiją, nes visas kaimas perka dar senesnius (pasilieka pinigų Taršos mokesčiui) dyzelinu varomus auto, taip ir visuotinis parkavimo mokestis būtų tik pasipinigavimas ir dar pablogintų autoparką, ir tikrai nepagerintų parkavimo infrastruktūros. Na, o už parkavimo priežiūrą tektų susimokėti, taip kaip aš dabar moku savo daugiabučio kieme.

                                Švedijos, Jordanijos ar Kongo parkavimo apmokestinimo modelių pritaikymas Lietuvoje būtų idiotizmo viršūnė.
                                Nu va matai, iš tikro ir pritari man. Aikštelės su aiškiais savininkais ir mokėtojais už jas (verslo centrai ir t.t.) buvo prižiūrimos. Niekieno aikštelės buvo neprižiūrimos. Kai gyventojai mokėtų už savo parkavimo vietą, tai ir jaustų, kad kažką turi už tai gauti ir jie tikrai priverstų ją nukasti.

                                Comment


                                  Panašu, kad Tallinno savivaldybė didino parkingus sovietinių daugiabučių kvartaluose. Lietuvoje, kur valstybė (ar savivaldybė) neturi ir negali, toks bolševizmas nepraeina.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Reik atskirti paprastą dalyką - daugiabučių kiemai (kiemai skirti parkuotis, stovėjimo aikštelės, koriai ir pan) ir gatvės, pagal priminį sumanymą skirtos važiuoti.

                                    Realiai kas darosi kiemuose, kas darosi aikštelėse - čia tų daugiabučių namų gyventojų reikalas. Taip turi būti formuojama politika ir mąstymas. Ar piliečiui Jonui įdomu, kas vyksta Petro kieme? Aišku, kad ne, nes jis nesilanko ten. Tai Petro kiemas, jo problemos. Mes už Petrą nenuspręsime. Biurokratui iš savivaldybės irgi nelabai įdomu, o Šimašiaus ar VRM policijai dar mažiau įdomu.

                                    Ir Petras nenuspręs už Joną. Kiekvienas savo kieme tegu tvarkosi - stato barjerus, tvoras, žymi juostas, fotkina pažeidėjus kaimynus ir pan. Įdomiausiai, kad gatvės, skirtos važiuoti tampa parkavimo aikštelėmis, kiekvienas dar likęs laisvas plotelis ,,privatizuojamas". Miestas iš to negauna jokios naudos.

                                    Comment


                                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                      Panašu, kad Tallinno savivaldybė didino parkingus sovietinių daugiabučių kvartaluose. Lietuvoje, kur valstybė (ar savivaldybė) neturi ir negali, toks bolševizmas nepraeina.
                                      Tai pas mus irgi didino. Koriai ir pan.

                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Ne iš KET pažeidėjų, o iš skolininkų.
                                      Skolininkų nesusimokėjus baudas už ket pažeidimus.

                                      Parašė Maduk1 Rodyti pranešimą
                                      Realiai kas darosi kiemuose, kas darosi aikštelėse - čia tų daugiabučių namų gyventojų reikalas. Taip turi būti formuojama politika ir mąstymas. Ar piliečiui Jonui įdomu, kas vyksta Petro kieme? Aišku, kad ne, nes jis nesilanko ten. Tai Petro kiemas, jo problemos. Mes už Petrą nenuspręsime. Biurokratui iš savivaldybės irgi nelabai įdomu, o Šimašiaus ar VRM policijai dar mažiau įdomu.

                                      Ir Petras nenuspręs už Joną. Kiekvienas savo kieme tegu tvarkosi - stato barjerus, tvoras, žymi juostas, fotkina pažeidėjus kaimynus ir pan. Įdomiausiai, kad gatvės, skirtos važiuoti tampa parkavimo aikštelėmis, kiekvienas dar likęs laisvas plotelis ,,privatizuojamas". Miestas iš to negauna jokios naudos.
                                      Aš už Petrą nuspręsiu ir jeigu petro kieme parkuojasi ant šaligatvio apie tai pranešiu. O visokiu barjerų kiemuose nereikai ir negalima statyti. Kiemas yra vieša bendro naudojimo infrastruktūra ir jos užtverti nereikia. Įvažiavimo į kiemą išvis užtverti negalima dėl servitutinio privažiavimo.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        Tai pas mus irgi didino. Koriai ir pan.
                                        Matyt nepakankamai.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                          Matyt nepakankamai.
                                          O kiek yra pakankamai?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X