Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Palyginimas tai toks ne į temą. Gal geriau, kodėl tada pirmas aukštas turi mestis, jei penktame ir septintame aukšte sugalvojo padidinti balkonus, nes tų aukštų gyventojai nori didesnio ploto skalbiniam džaiuti?
    Kodėl išvis nebūtinam infrastruktūros palaikymui turi visi mestis ir netgi pritarti? Jeigu tai būtų situacija mano kieme, tai net neplanuočiau susimesti, nors ir turiu automobili. Kodėl žaliųjų plotų sąskaita turi būti didinamas patogumas kažkam kuo arčiau pasistatyti automobilį? Dabartiniu atveju beveik kiekvieną vakarą pats pasistatau automobilį už 250-300 m ir nematau jokių problemų tokį atstumą nueiti.
    Jeigu kieme yra gražu, veja ir pan., tada taip. Bet jei ten dabar mėšlynas, žolė išvažinėta, tada būčiau už korius.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą

      Palyginimas tai toks ne į temą. Gal geriau, kodėl tada pirmas aukštas turi mestis, jei penktame ir septintame aukšte sugalvojo padidinti balkonus, nes tų aukštų gyventojai nori didesnio ploto skalbiniam džaiuti?
      Kodėl išvis nebūtinam infrastruktūros palaikymui turi visi mestis ir netgi pritarti? Jeigu tai būtų situacija mano kieme, tai net neplanuočiau susimesti, nors ir turiu automobili. Kodėl žaliųjų plotų sąskaita turi būti didinamas patogumas kažkam kuo arčiau pasistatyti automobilį? Dabartiniu atveju beveik kiekvieną vakarą pats pasistatau automobilį už 250-300 m ir nematau jokių problemų tokį atstumą nueiti.
      Gražus kiemas su veja, želdiniais ir t.t. techniškai irgi nebūtina infrastruktūra. Man asmeniškai turi būti tiek žalias plotas, tiek tvarkingas parkingas. Džiaugiuosi, kad pajamos leidžia gyventi kur yra abu dalykai. Bet yra kas negali spręsti kompromisų mesdami pinigus į problemą ir tada tenka ieškoti kompromisų tarp kitų dviejų faktorių.

      Man asmeniškai auto statymas už kelių šimtrų metrų irgi yra tinkamas sprendimas. Bet kol nėra savivaldybės noro tinkamai prižiūrėti parkavimą ir kažkokiu būdu paskatinti daugiaaukštes aikšteles miegamuose rajonuose...
      Paskutinis taisė mantasm; 2020.05.05, 14:55.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Jeigu kieme yra gražu, veja ir pan., tada taip. Bet jei ten dabar mėšlynas, žolė išvažinėta, tada būčiau už korius.
        Tuomet lygiai taip pat sėkmingai galima susimesti ant kuoliukų (riedulių ar kt.) ribojančių galimybę išvažinėti žolę, bei vėjos atsodinimo pasodinant kokius kelis dekoratyvinius krūmus ir pastatant porą suolų. Tik vat čia vairuotojai tai jau tikrai nenorės mestis, bet nevairuojantys kažkodėl ant korių, pagal kai kuriuos, turėtų jau susimest geranoriškai. Be to vejos atsodinimas kainuotų gerokai pigiau ir reikėtų mažesnio gyventojų indėlio.

        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Gražus kiemas su veja, želdiniais ir t.t. techniškai irgi nebūtina infrastruktūra. Man asmeniškai turi būti tiek žalias plotas, tiek tvarkingas parkingas. Džiaugiuosi, kad pajamos leidžia gyventi kur yra abu dalykai. Bet yra kas negali spręsti kompromisų mesdami pinigus į problemą ir tada tenka ieškoti kompromisų tarp kitų dviejų faktorių.

        Man asmeniškai auto statymas už kelių šimtrų metrų irgi yra tinkamas sprendimas. Bet kol nėra savivaldybės noro tinkamai prižiūrėti parkavimą ir kažkokiu būdu paskatinti daugiaaukštes aikšteles miegamuose rajonuose...
        Tvarkinga ir nesuniokota aplinka yra būtina ir techniškai ir netechniškai. Techniškai tuom, kad neapželdintas gruntas ir purvynai yra kietųjų dalelių ore šaltinis dėl ko blogėja gyvenimo kokybė.
        Kadangi diskusija prasidėjo dėl poreikio visiems gyventojams tą finansuoti, tai nėra jokios objektyvios priežasties net norėti, kad visi kažkaip turėtų būti priversti apmokėti naujų stovėjimo vietų įrengimą, kuriomis visi net ir nesinaudos.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Kodėl pirmo aukšto ir paskutinio aukšto gyventojai laiptinės remontui metasi po vienodai? Pirmas aukštas juk nevaikšto į viršutinį, kam mokėt už remontą ploto kurio nenaudoji...
          Nu sankauskai, iš tavęs tokios nesąmonės nesitikėjau. Gal žmogus neturi antros ar net vienintelės mašinos, nes viena iš priežasčių tam yra, kad jam patinka turėt mašinom neužstatytą aplinką apie namus? Nors labiausiai tikėtina, kad ten jau buvo normalus žalias plotas, kol vadiliotojai nepadarė dirvos, o dabar prašo susimest visų, kad jų dirvonas būtų įteisintas.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Tuomet lygiai taip pat sėkmingai galima susimesti ant kuoliukų (riedulių ar kt.) ribojančių galimybę išvažinėti žolę, bei vėjos atsodinimo pasodinant kokius kelis dekoratyvinius krūmus ir pastatant porą suolų. Tik vat čia vairuotojai tai jau tikrai nenorės mestis, bet nevairuojantys kažkodėl ant korių, pagal kai kuriuos, turėtų jau susimest geranoriškai. Be to vejos atsodinimas kainuotų gerokai pigiau ir reikėtų mažesnio gyventojų indėlio.
            Kodėl nenorės mestis? Toli gražu ne visi vairuojantys yra seriožos-su-pasatais-laiptinėj. Kaip ir ne visi nevairuojantys yra paspirtukininkai hipsteriai su Če maikonais, kuriems privatus automobilis yra didžiausias blogis. Bet sovietiniai kiemai su viena vieta penkiems butams tikrai neatitinka šiandienos realijų kaip bežiūrėsi.

            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Tvarkinga ir nesuniokota aplinka yra būtina ir techniškai ir netechniškai. Techniškai tuom, kad neapželdintas gruntas ir purvynai yra kietųjų dalelių ore šaltinis dėl ko blogėja gyvenimo kokybė..
            Tvarkingas parkingas irgi padeda. Svarbiausia ne tešlynas. O pievutė ar parkingas - skonio reikalas.

            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Kadangi diskusija prasidėjo dėl poreikio visiems gyventojams tą finansuoti, tai nėra jokios objektyvios priežasties net norėti, kad visi kažkaip turėtų būti priversti apmokėti naujų stovėjimo vietų įrengimą, kuriomis visi net ir nesinaudos.
            Kaip ir dėl laiptinės - ne visi naudosis viršutiniais aukštais. Bet daugeliu atvejų (liftas rodos vienintelė išimtis) 50% + 1 nubalsuoja ir susimoka visi. Kitaip daugiabučiuose niekas niekad nebūtų sutvarkoma.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Kodėl nenorės mestis? Toli gražu ne visi vairuojantys yra seriožos-su-pasatais-laiptinėj. Kaip ir ne visi nevairuojantys yra paspirtukininkai hipsteriai su Če maikonais, kuriems privatus automobilis yra didžiausias blogis. Bet sovietiniai kiemai su viena vieta penkiems butams tikrai neatitinka šiandienos realijų kaip bežiūrėsi.

              Kaip ir dėl laiptinės - ne visi naudosis viršutiniais aukštais. Bet daugeliu atvejų (liftas rodos vienintelė išimtis) 50% + 1 nubalsuoja ir susimoka visi. Kitaip daugiabučiuose niekas niekad nebūtų sutvarkoma.
              Susimoka visi, nes tai bendroji dalinė nuosavybė ir jos priežiūra (jos finansavimas) yra visų bendrasavininkų prievolė. Naujos aikštelės įrengimas, sklype, kuris net nėra tų gyventojų nuosavybė ar kt. pagrindų jų valdomas, tikrai nėra esamo statinio priežiūra - eksploatacija.
              Todėl ir buvau paminėjęs techniškai būtiną infrastruktūrą. Nes tai, kas buvo įrengta pastatant namą, priėjimai prie laiptinių, privažiavimai prie jų (net ir reglamentuojamas vietų skaičius), tai techniškai būtina infrastruktūra, kurią turėtų prižiūrėti visi gyventojai (dėl mūsų renkamos valdžios skystumo, visa tai dar neperduota gyventojams ir prižiūrima iš bendro miesto biudžeto), tačiau bet kokio naujo objekto statyba (aikštelės įrengimas), tikrai nėra ta infrastruktūra, kuria visi bendrasavininkai turi prižiūrėti.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Susimoka visi, nes tai bendroji dalinė nuosavybė ir jos priežiūra (jos finansavimas) yra visų bendrasavininkų prievolė. Naujos aikštelės įrengimas, sklype, kuris net nėra tų gyventojų nuosavybė ar kt. pagrindų jų valdomas, tikrai nėra esamo statinio priežiūra - eksploatacija.
                Todėl ir buvau paminėjęs techniškai būtiną infrastruktūrą. Nes tai, kas buvo įrengta pastatant namą, priėjimai prie laiptinių, privažiavimai prie jų (net ir reglamentuojamas vietų skaičius), tai techniškai būtina infrastruktūra, kurią turėtų prižiūrėti visi gyventojai (dėl mūsų renkamos valdžios skystumo, visa tai dar neperduota gyventojams ir prižiūrima iš bendro miesto biudžeto), tačiau bet kokio naujo objekto statyba (aikštelės įrengimas), tikrai nėra ta infrastruktūra, kuria visi bendrasavininkai turi prižiūrėti.
                Bet dėl, pavyzdžiui, laiptinės sutvarkymo kokybiškiau nei buvo padaryta statant klausimų nekyla.

                Dėl žemės priklausomybės - taip, problema kompleksinė ir ją reikia išspręsti. Bet faktiškai kiemai yra bendroji daugiabučio nuosavybė. Kas norės nusimest priežiūrą - visada atras būdų. Būna kas ir dėl laiptinės viršutinių aukštų tvarkymo skundžiasi.

                Sakykim jei būtų nuo pastatymo milžiniškas parkingas ir dalis namo gyventojų norėtų perdarytį į žalią erdvę. O dalis nenorėtų prisidėti, nes nesėdi kieme, langai į kitą pusę ir t.t. Ar tada taikytum tuos pačius argumentus kodėl dalis gyventojų galėtų neprisidėti?

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Susimoka visi, nes tai bendroji dalinė nuosavybė ir jos priežiūra (jos finansavimas) yra visų bendrasavininkų prievolė. Naujos aikštelės įrengimas, sklype, kuris net nėra tų gyventojų nuosavybė ar kt. pagrindų jų valdomas, tikrai nėra esamo statinio priežiūra - eksploatacija.
                  Todėl ir buvau paminėjęs techniškai būtiną infrastruktūrą. Nes tai, kas buvo įrengta pastatant namą, priėjimai prie laiptinių, privažiavimai prie jų (net ir reglamentuojamas vietų skaičius), tai techniškai būtina infrastruktūra, kurią turėtų prižiūrėti visi gyventojai (dėl mūsų renkamos valdžios skystumo, visa tai dar neperduota gyventojams ir prižiūrima iš bendro miesto biudžeto), tačiau bet kokio naujo objekto statyba (aikštelės įrengimas), tikrai nėra ta infrastruktūra, kuria visi bendrasavininkai turi prižiūrėti.
                  Jeigu dauguma gyventojų nusprendžia, kad jiems nereikia žolės, kas tame blogo? Dauguma pvz. senamiesčio kiemų užgrūsti automobiliais, kur net žmogui sunku praeiti, jau nekalbant apie kažkokią pievą. Savivaldybė galbūt turėtų riboti tik maksimalų parkingo vietų skaičių, kad jis nebūtų perteklinis ir didesnis nei 1 vieta vienam butui kaip numatyta naujuose daugiabučiuose.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Jeigu dauguma gyventojų nusprendžia, kad jiems nereikia žolės, kas tame blogo? Dauguma pvz. senamiesčio kiemų užgrūsti automobiliais, kur net žmogui sunku praeiti, jau nekalbant apie kažkokią pievą. Savivaldybė galbūt turėtų riboti tik maksimalų parkingo vietų skaičių, kad jis nebūtų perteklinis ir didesnis nei 1 vieta vienam butui kaip numatyta naujuose daugiabučiuose.
                    Nebenoriu kartotis. Bet labai jau keistai skamba tas "dauguma gyventojų nusprendžia, kad jie ne savo sklype nenori žolės, todėl likusi mažuma turi už tai irgi susimokėti". Gerai, kad dar taip mūsų valstybėje nevyksta, nes kitą kartą dauguma gyventojų nuspręs, kad vietoje tamstos individualaus namo ir nuosavo sklypo, būtų geriau matyti supynes ir nugriovę namą jas pastatys, nes nu gi "dauguma nusprendė".
                    Kitas dalykas, kad ir dabar įrengiant korius, savivaldybė/seniūnijos argumentuoja (diskusija Pašilaičių fb apie naujus korius), kad dauguma gyventojų pageidavo. Tik man didelis klausimas kaip jie tą pageidavimą išreiškė. Kad buvo visuotinis balsavimas kažkaip abejoju. O jeigu gauni 2 prašymus įrengti korius ir 0 prieštaravimų, tai - dauguma pageidavo

                    Comment


                      Niekas ir neneigia, kad sklypų juridinį statusą reiktų sutvarkyti. Tik sakom, kad daugiabučiuose visiems pokyčiams užtenka daugumos noro ir mažumai tenka prisidėti, net jei jiems tiesiogiai tai nėra naudinga.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                        Niekas ir neneigia, kad sklypų juridinį statusą reiktų sutvarkyti. Tik sakom, kad daugiabučiuose visiems pokyčiams užtenka daugumos noro ir mažumai tenka prisidėti, net jei jiems tiesiogiai tai nėra naudinga.
                        O tai norai turi atitikti kažkokius protingumo reikalavimus, ir būti įstatymo numatytose ribose, ar tiesiog užtenka daugumos noro?
                        If a lion could speak, we could not understand him.

                        Comment


                          Man irgi smalsu, jeigu vienas kaimynas pasiūlo investuoti į piramidės schemą ir dauguma sutinka, ar aš irgi privalėsiu merkti pinigus?

                          Comment


                            Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                            Kaina butui: 1 k. butas apie 24 Eur, 2 k. butas apie 34 Eur, 3 k. butas apie 46 Eur. Kaimyninis namas nusprendė, kad mestis per brangu Geriau, palauks, kol savivaldybė sutvarkys po dešimt metų.
                            Vieno mėnesio parkavimo kaina tam kad įrengti parkavimo aikštelę 10+ metų? Jiems perbrangu? Tai gal tada tegu automobilį parduoda.

                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Kodėl pirmo aukšto ir paskutinio aukšto gyventojai laiptinės remontui metasi po vienodai? Pirmas aukštas juk nevaikšto į viršutinį, kam mokėt už remontą ploto kurio nenaudoji...
                            Pirmo aukšto gyventojai ir už liftų priežiūrą moka.

                            Parašė themanual Rodyti pranešimą

                            puikus palyginimas O jeigu viršutinio aukšto gyventojai nusprendžia, jog esamo stogo per mažai ir reikia statyti antrą stogą ant esamo viršaus, tai irgi visi turi mestis, nors pastato tinkamam eksplotavimui pakanka ir vieno stogo?

                            Stogo remontui taip pat yra mokama iš visų, net gyvenančių pirmame aukšte.



                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                              Stogo remontui taip pat yra mokama iš visų, net gyvenančių pirmame aukšte.
                              Nepainiokim remonto su antstato statyba

                              Comment


                                Rygoje myli automobilius ne mažiau nei pas mus, mini galerija apie tai kaip bandoma sugrąžinti šaligatvį pėstiesiems



                                Comment


                                  Šiaip antžeminio parkingo kaina, mikrorajonuose, kurie yra pakankamai netoli centro siekia apie 6000-8000 €. Jei imam tą auksinį vidurkį 10 metų, tai parkavimo kaina tampa 700 € metams arba 60 € į mėnesį, dwr žemės mokestis ir du kart į metus aikštelės valymo mokestis.

                                  Bet jei nusiperki butą senos statybos name, nei už parkingą nemoki, nei už žemę, nei už priežiūra ir dar gali stumti ant savivaldos, kad ji niekuo nesirūpina.

                                  Ko pasekoje parkuoji ant šaligatvių ir žolės, o gavęs baudą, keli į fb video apsiverkęs, kad karantinas.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Šiandien Kaune buvau po ilgesnės pertraukos savo malonumui, o ne su reikalais


                                    Buvo maloni smulkmena, kad Kauno centre savaitgaliais parkavimas nemokamas
                                    Su didžiuliu malonumu (ir atitinkamais arbatpinigiais) padaryta apyvarta Kauno kavinėms

                                    Comment


                                      Kaune ilgą laiką savaitgalį kad ir su nemokamu parkavimu buvo mizernai žmonių, paskutiniais metais gan išaugo miesto centro lankymas, KM prospekte atsirado mokamas parkingas. Dar prieš gerus metus parkavimas centre buvo mokamas tik I-V 8-17h. Manau laiko klausimas, kad apmokestins ir šeštadienius.

                                      Comment


                                        Jei kur nors reikėtų įvesti parkavimo ribojimus ar apmokestinimą savaitgaliais, tai populiariausiose Neries regioninio parko vietose.

                                        Gerieji pavyzdžiai, kur nieko nereikia keisti:

                                        Grabijolai. Parkingas yra kaimo ir pažintinio tako pakraštyje.


                                        Karmazinų takas



                                        Toliau - gegužės ilgojo savaitgalio nuotraukos
                                        Aikštelė per Karmazinų piliakalnio


                                        Nors turbūt ten būna dienų, kai mašinos netelpa aikštelėje



                                        O dabar pavyzdžiai, kai infrastruktūra neatlaiko
                                        Tautiečiai žino tik 2-3 įdomesnius objektus ir visi kaip susitarę važiuoja tik ten:
                                        Dūkštų ąžuolyno pažintinis takas


                                        Dūkštos upelio pažintinis takas

                                        Comment


                                          Sudėtingiausia situacija savaitgaliais yra Šilėnuose
                                          Gegužės pirmą savaitgalį suskaičiavau 48 mašinas, dar koks tuzinas buvo miško aikštelėse prie asfaltuoto keliuko į Šilėnus
                                          Ten buvo tokie vaizdai:

















                                          O per šiltą praėjusį savaitgalį ten buvo tokios spūstys, kad Neries RP direkcijas jau prašo ten nevykti.

                                          15min.lt 2020.05.11
                                          Neries regioninio parko darbuotojai prašo nevykti į Šilėnus
                                          Šilėnuose, kur šį pavasarį atidarytas naujasis pažintinis takas, jau sunku išsitekti vietos gyventojams – anot Neries RP direktorės, jie nebegali vaikų išleisti vienų į lauką, nes aplink nuolat važiuoja automobiliai, išvažinėti jų keliai ir takeliai, išmindžiotos pievos ir laukai.
                                          Ta infrastruktūra, kuri sukurta, tiesiog neatlaiko. Žmonės, kurie ten gyvena, paskendę dulkėse, išvažinėtos žmonių pievos, pakelės. Gyevno jie ramiai, gražiai, o dabar jau vaikai į gatvę išeiti negali, jų situacija pasikeitė kardinaliai. Iš tiesų šitam mes nebuvome pasiruošę, mes to net nenumatėme, kad gali būti toks srautas ir kad vien tako yra maža. Visų pirma reikia padaryti kelius, aikšteles, sustatyti riboženklius ir tik tada tą gražiąją dalį.



                                          Nereis RP direktorės teigimu, kol kas tikimasi žmonių sąmoningumo, tačiau jau galvojama ir apie rimtesnius ribojimus – tą reikės svarstyti su kitomis institucijomis, tarkim, Vilniaus rajono savivaldybe, kurios teritorijoje yra Šilėnų pažintinis takas, Valstybine miškų urėdija.

                                          Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...1316276?copied

                                          https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...us-642-1316276
                                          Šilėnuose prie kaimo nėra aikštelės.
                                          Tačiau maža aikštelė nieko negelbės, kai tokios minios plūsta į gamtos prieglobstį. O didelio parkingo regioniniame parke tikrai nereikia

                                          Savaitgaliais Šilėnų bažnyčioje 10:00 būna pamaldos; miestiečiai išsimiegoję susirenka vėliau;
                                          Turbūt daug nekainuotų apmokestinti po savaitgaliais po 12:00 įvažiavimą ar parkavimą. Automatizavimo su parkomatais ir kameromis gal nereikia - užtektų įdarbinti porą vietinių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X