Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Puikiai suveiktų ir būtų gražu suvežt žemių ir supilt mini šlaitą. Mano kieme dėl natūralių priežasčių puikiai veikia. Dar variantas padaryt paaukšintus gatvės bortus, kad nežalot vaizdo kuoiukais.

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      Puikiai suveiktų ir būtų gražu suvežt žemių ir supilt mini šlaitą. Mano kieme dėl natūralių priežasčių puikiai veikia. Dar variantas padaryt paaukšintus gatvės bortus, kad nežalot vaizdo kuoiukais.
      Paaukštinti bortai yra tiesiog laisvos stovėjimo vietos visokiem kurių ratai aukštesni nei IQ. Rezultatas - sudaužyti bortai.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Paaukštinti bortai yra tiesiog laisvos stovėjimo vietos visokiem kurių ratai aukštesni nei IQ. Rezultatas - sudaužyti bortai.

        Gyventojų teigimu, tas bortas sunkiai pastebimas, ypač žiemą, kada ten pripustoma sniego, todėl vairuotojai netyčia užvažiuoja ir tiesiog pakimba ant jo. Taip gadinamas ir pats bortas, ir transporto priemonės.
        Telšių rajono savivaldybės administracijos Saugaus eismo komisijos pirmininko Rimanto Žebrausko pasiteiravome apie galimus problemos sprendimo būdus. Jis informavo, kad dabartinis borto aukštis – atitinkantis techninį reglamentą, todėl žeminti jo nežadama.

        http://tzinios.lt/vairuotojai-pyksta...RX7CsQDT2xpaaY
        Citata ir tai apie standartinį bortą. Aš turėjau omeny aukštesnį nei standartas, kad ir džipui mažai nepasirodytų.

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą



          Citata ir tai apie standartinį bortą. Aš turėjau omeny aukštesnį nei standartas, kad ir džipui mažai nepasirodytų.

          Turite omeny tokį bortą?


          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą



            Citata ir tai apie standartinį bortą. Aš turėjau omeny aukštesnį nei standartas, kad ir džipui mažai nepasirodytų.
            Matau aš pro langą aukštesnį nei standartinį bortą. Dažniausias pėsčiojo variantas - barboros mašinos. Jei ratas užlipa važiuos betkur, betkaip ir jiems nesvarbu.

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Na automobilių kiemuose pradėjo labai daugėti tik paskutinį dešimtmetį. Bent jau mūsų kieme ant žolės pradėjo statyti 2017 metų gale. Todėl kalbant apie tai akcentuoti tris dešimtmečius turbūt neverta.
              Kaip tik prieš savaitę žiūrėjau ES statistiką (į ją buvo neįtrauktos Bulgarija, Kipras ir Malta). Taigi, per penkis metus (2014-2018) iš 24 ES šalių automobilių skaičius (1000 gyventojų) labiausiai augo Rumunijoje - 34,1% (330), Lietuvoje - 24,1% (509), Kroatijoje - 19,4% (406), Latvijoje - 19,2% (329), Slovakijoje - 18,6% (427) ir Vengrijoje - 18,5% (372). Bendrąja skaitine reikšme 1000 gyventojų automobilių skaičius labiausiai augo Lietuvoje (+99). Tiesa, 2018 metais, dar nebuvome pasiekę ES vidurkio (531), turėjome panašiai automobilių Belgija (507), Olandija (511) ar Norvegija (514).

              Tuomet pasižiūrėjau 2019 metų duomenis Registroje ir statistikos departamento duomenis, automobilių skaičius išaugo iki 538 tūksančiui gyventojų. Taigi per 5 metus (2015-2019) automobilių skaičius išaugo 26,3% arba (+112). Kelis automobilius reiktų numesti dėl skaičiavimo metodikų (pastebėjau, kad skiriasi apie 3 automobiliais tūkstančiui gyventojų), bet esmė - automobilių skaičius Lietuvoje auga vis greičiau. Už mūsų liko tokios šalys kaip Švedija, Norvegija, Danija, Olandija, Belgija, Prancūzija, Suomija, Didžioji Britanija...

              Bonusas: vidutinis lengvųjų automobilių amžius ES siekė 10,9 metų, mažiausias vidutinis - Liuksemburge (6,3 metų), didžiausias vidutinis - Lietuvoje (16,9 metų).

              Bonusas Nr.2: vidutiniškai europietis vairuoja benziną (54,0%) bei dyzeliną (41,9%). Dažniausiai dyzeliną vairuoja Lietuvoje (75,2%) ir gerokai lenkia antroje vietoje esančią Latviją (60,9%).

              Čia tiktų man labai nepatinkanti frazė - bent jau kažkur Lietuvą pirmoje vietoje

              Šaltinis: ACEA

              Išvada: reikia daugiau parkavimo vietų, daugiau eismo juostų ir dažniau keliauti automobiliu. Juk turime dar kur tobulėti - JAV tūkstančiui gyventojų tenka apie 875 automobiliai
              Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2020.04.23, 20:03.

              Comment


                O čia ką tik vienas nabagas aiškino, kad savivaldybė turėtų pulti statyti daugiaaukštes automobilių stovėjimo aikšteles.
                If a lion could speak, we could not understand him.

                Comment


                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                  O čia ką tik vienas nabagas aiškino, kad savivaldybė turėtų pulti statyti daugiaaukštes automobilių stovėjimo aikšteles.
                  Siūlau vietoje savo provincialumo ir chamizmo demonstravimo pasidomėti nesenomis praktikomis Europoje tvarkantis su automobilių parkavimu, pvz čia:

                  https://apolitical.co/en/solution_ar...orlds-greenest

                  In Freiburg's Vauban quarter, there are no parking spaces: cars are relegated to two multi-storey car parks at the district’s outskirts, leaving the majority of street space to pedestrians and cyclists.
                  Daugiaaukščių parkingų įrengimas yra normali senų rajonų modernizavimo priemonė tokiose šalyse kaip Vokietija, kur panašiai kaip Lietuvoje, yra nemažas sovietinio tipo daugiabučių rajonų palikimas. Tokie seni namai neturi garažų/parkingų po namais/cokoliniuose aukštuose, o iš vidinių kiemų automobilius norime išgyvendinti. Po namais pasikasti ir padaryti požeminius parkingus teoriškai gal ir galima, bet praktiškai kainuotų beprotiškai daug ir užimtų daug laiko. Daugiaaukščiai parkingai tokiu būdu tampa bene geriausia priemonė tokių senų rajonų kontekste.
                  Nebent norite pasakyti, kad galima panaikinti parkingus vidiniuose senų namų kiemuose nepasiūlant jokios civilizuotos alternatyvos, tikintis, kad 95% žmonių senuose rajonuose tiesiog nustos naudotis automobiliu, kas yra idiotizmas. Bet kurią gerą idėją (pvz. išgyvendinti automobilius iš namų kiemų) galima nužudyti idiotiška-radikalia jos interpretacija.

                  Comment


                    Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą

                    Siūlau vietoje savo provincialumo ir chamizmo demonstravimo pasidomėti nesenomis praktikomis Europoje tvarkantis su automobilių parkavimu, pvz čia:

                    https://apolitical.co/en/solution_ar...orlds-greenest
                    Prieš puolant aiškinti apie progresyvias iniciatyvas galima būtų pasitikslinti wiki kad šis rojaus kampelis yra 5'500 gyvenama vieta vietoje buvusių kareivinių 230'000 turinčiame mieste...
                    P.S. Įdomu, kas ten sandėliukuose - dviračiai ar aliejinė-pluoštinė kultūra auginama?

                    https://en.wikipedia.org/wiki/Vauban,_Freiburg

                    Click image for larger version

Name:	coquartier_vauban_freibourg1.JPG
Views:	3
Size:	511,2 kB
ID:	1798170

                    Comment


                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                      O čia ką tik vienas nabagas aiškino, kad savivaldybė turėtų pulti statyti daugiaaukštes automobilių stovėjimo aikšteles.
                      Tiesą pasakius ir aš už daugiaaukštes (ar požemines) stovėjimo aikšteles - kad automobiliai būtų maksimaliai iškraustyti iš daugiabučių kiemų. Geriau 1 daugiaaukštė (požeminė) stovėjimo aikštelė ir 10 atlaisvintų kiemų, nei nauji koriai, kaimynijų programos darant daugiau parkavimo vietų, parkingo laukai. O kaip kitaip pasiekti, kad kiemai atsilaisvintų? Labai teoriškai žiūrint (nors statistika rodo kitką) - ilgalaikėje perspektyvoje automobilių skaičius sumažės, bet ne tiek, kad pakaktų esamų vietų (tai reiškia kiemuose visvien bus pilna automobilių).

                      Na va pavyzdys iš Braunšveigo, kaip galėtų atrodyti kiemai į juos neįsileidžiant automobilių, bet paliekant priešgaisrinius pravažiavimus.

                      Comment


                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                        O čia ką tik vienas nabagas aiškino, kad savivaldybė turėtų pulti statyti daugiaaukštes automobilių stovėjimo aikšteles.
                        Aš būčiau už kad ir mokamas (pvz kad atsipirktu priežiūra/statybos) savivaldybei priklausančiasdaugiaaukštes jeigu tada pradėtu realiai bausti pažeidėjus aplinkui, nes atmazkes kad nėra kur parkoci nebebūtų. Automobiliai turi stovėti daugiaukštėse (požeminėse) o ne 5 metria nuo laiptinės durų.

                        O atsisakyti automobilių neišeis. Kaip minėjo ES vidurkio dar nepasiekėme, o geriau gyvenant automobilio noras (ne tas pats kaip poreikis) didėja.

                        Comment


                          Parašė mayro Rodyti pranešimą


                          Turite omeny tokį bortą?

                          Šitie pakankamai tragiški, Taline yra išdėliotos akmeninės skulptūros, jos kažkaip natūraliai įsilieija į Senamiestį.







                          Bet ypač geras sprendimas yra vazonai su augmenija - ypač žaliuojančia visus metus.

                          Paskutinis taisė Ciurlionis; 2020.04.24, 07:46.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                            Tiesą pasakius ir aš už daugiaaukštes (ar požemines) stovėjimo aikšteles - kad automobiliai būtų maksimaliai iškraustyti iš daugiabučių kiemų. Geriau 1 daugiaaukštė (požeminė) stovėjimo aikštelė ir 10 atlaisvintų kiemų, nei nauji koriai, kaimynijų programos darant daugiau parkavimo vietų, parkingo laukai. O kaip kitaip pasiekti, kad kiemai atsilaisvintų? Labai teoriškai žiūrint (nors statistika rodo kitką) - ilgalaikėje perspektyvoje automobilių skaičius sumažės, bet ne tiek, kad pakaktų esamų vietų (tai reiškia kiemuose visvien bus pilna automobilių).

                            Na va pavyzdys iš Braunšveigo, kaip galėtų atrodyti kiemai į juos neįsileidžiant automobilių, bet paliekant priešgaisrinius pravažiavimus.
                            Tai aš irgi už daugiaukštes aikšteles, tačiau tai vienareikšmiškai yra privataus verslo prerogatyva.
                            Kai tik savivaldybė imtųsi savo pareigų - atsakingai ir griežtai bausti pažeidėjus, verslas momentaliai (ir ženkliai greičiau nei savivaldybė) pasirūpintų, kad būtų kur statyti automobilius.
                            If a lion could speak, we could not understand him.

                            Comment


                              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                              Tai aš irgi už daugiaukštes aikšteles, tačiau tai vienareikšmiškai yra privataus verslo prerogatyva.
                              Kai tik savivaldybė imtųsi savo pareigų - atsakingai ir griežtai bausti pažeidėjus, verslas momentaliai (ir ženkliai greičiau nei savivaldybė) pasirūpintų, kad būtų kur statyti automobilius.
                              Verslas nesuinteresuotas tuo rūpintis, nes peningiau toliau štampuoti leičių kiemo lygio projektus. Galiu duoti pavizdį iš visai netoli manęs esančios aikštelės. Vasario mėnesį vietos kaina mėnesiui pakilo iš 32 į 39 eurus. Rezultatas - automobiliai stovi aplink mokamą aikštelę, o ne joje. Aplink esančio sklypo sąvininkas dabar įpareigotas įvesti tvarką. Beje už 39 E/mėn aištelės statybos atsipirktų per ~ 9 metus. (laikant kad priežiūra = 0) Verslui tokia investija yra prastas variantas, kai statant daugiabutį atsiperkama per 9-18 mėnesių.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Verslas nesuinteresuotas tuo rūpintis, nes peningiau toliau štampuoti leičių kiemo lygio projektus. Galiu duoti pavizdį iš visai netoli manęs esančios aikštelės. Vasario mėnesį vietos kaina mėnesiui pakilo iš 32 į 39 eurus. Rezultatas - automobiliai stovi aplink mokamą aikštelę, o ne joje. Aplink esančio sklypo sąvininkas dabar įpareigotas įvesti tvarką. Beje už 39 E/mėn aištelės statybos atsipirktų per ~ 9 metus. (laikant kad priežiūra = 0) Verslui tokia investija yra prastas variantas, kai statant daugiabutį atsiperkama per 9-18 mėnesių.
                                Tai žinoma. Kam mokėti už aikštelę, jei gali nemokamai parkuoti ant žolės ar šaligatvio.
                                Jei savivaldybė pradėtų vykdyti savo pareigas, vieta aikštelėje kainuotų ne 39€, o 139€, ir tai nebūtų lengva vietą gauti.
                                If a lion could speak, we could not understand him.

                                Comment


                                  Lrytas.lt 2020.04.24
                                  Vykstantiems į prekybos centrus – svarbus prašymas dėl automobilių statymo
                                  Prekybos centrų atstovai sako, kad stovėjimo aikštelėse automobilius prašoma parkuoti į kas antrą vietą ir taip išlaikyti saugų atstumą nuo kitų lankytojų.

                                  https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...tymo-14629689/

                                  Comment


                                    По просьбам трудящихся

                                    Po daugkartinių gyventojų prašymų pagaliau apmokestintas Antakalnis ir likęs Naujamiestis

                                    Vilniuje – automobilių stovėjimo rinkliavos pokyčiai: nuo gegužės apmokestinama daugiau vietų
                                    Dalyje sostinės gatvių keičiasi automobilių stovėjimo tvarka. Nuo gegužės 1 d. pagrindinių miesto paplūdimių prieigos – Balsio ežero, Valakampių pirmojo ir antrojo paplūdimio, Tapelių ir Balžio ežerų – tampa geltonąja rinkliavos zona. Parkavimo tvarkos pakeitimai įvedami ir dalyje Antakalnio bei Naujamiesčio, kurių gatvės nuo šiol pateks į žaliąją rinkliavos zoną. Šią savaitę vyksta ženklinimo, parkavimo aparatų įrengimo darbai, o vairuotojų prašoma atidumo ir stebėti kelio ženklus, kurie nurodys, kokiu laiku reikia mokėti už stovėjimą

                                    Dėl daugelio gatvių, kur keičiame automobilių stovėjimo tvarką, esame gavę nemažai pačių gyventojų prašymų įvesti rinkliavos zonas – visuomet stengiamės į juos atsižvelgti“, – sako SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorė Modesta Gusarovienė.

                                    M. Gusarovienė priduria, kad pradėjus rinkti vietinę rinkliavą, gyventojai, kiti vairuotojai greičiau ir sklandžiau randa, kur pastatyti automobilį – nesusidaro spūstys, eismo trikdymas ieškant vietos.

                                    https://www.delfi.lt/miestai/vilnius....d?id=84143311


                                    Labai primena sovietinius laikus, kai "po daugkartinių dirbančiųjų prašymų" (po mnogočislennym pros'bam trudiaščichsia) būdavo keliamos kainos.

                                    https://iz.ru/news/589636

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Lrytas.lt 2020.04.24
                                      Vykstantiems į prekybos centrus – svarbus prašymas dėl automobilių statymo
                                      Niekur nepastebėjau, kad kas taip darytų. Net jei ir aikštelė nepilna - grūdasi, kad tik arčiau įėjimo

                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      По просьбам трудящихся

                                      Labai primena sovietinius laikus, kai "po daugkartinių dirbančiųjų prašymų" (po mnogočislennym pros'bam trudiaščichsia) būdavo keliamos kainos.

                                      https://iz.ru/news/589636
                                      Sarkazmą užskaitau. Bet tikrai atsiranda prašančių. Ir nuo šito niekur nesidėsime - paklausa su pasiūla kažkaip turi pasiekti balansą.
                                      Paskutinis taisė Ginthus; 2020.04.27, 19:02.

                                      Comment


                                        Neskubėčiau teigti, kad gyventojų prašymai įvesti rinkliavą už parkavimą yra fiktyvūs ar išgalvoti savivaldybės. Pvz. dėl Sapiegų parko kaimynystės, galite pasižiūrėti parko rekonstrukcijos viešo svarstymo įrašą internete (berods https://www.youtube.com/watch?v=e0pmti8R5-0), kur vietiniai gyventojai skundžiasi parkavimo chaosu, užstatytomis gatvėmis, tarša ir t.t.
                                        Apskritai parkavimo apmokestinimas turėtų būti patrauklus dalykas bent kiek savo kaimynyste besirūpinantiems gyventojams - atvažiavę gudručiai negali kelioms paroms palikti savo kibirų, nes "taip patogu", visi pradeda planuoti kiek ir kada parkuotis, o ne tiesiog numesti automobilį, todėl paprastai vietose, kuriose įvestas mokamas parkingas, atsiranda žymiai daugiau tvarkos. Vietiniai gi gali išsiimti leidimus ir kaimynystėje statyti automobilius už simbolinį metinį mokestį, taigi gyventojams tai tikrai patrauklus ir naudingas dalykas.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą


                                          Sarkazmą užskaitau. Bet tikrai atsiranda prašančių. Ir nuo šito niekur nesidėsime - paklausa su pasiūla kažkaip turi pasiekti balansą.
                                          Prašantys pateikia įrodymų kad turi automobilį?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X