Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    O kam pavalgymui centre reikalingas auto? Troleibusas netinka? Per daug laiko atima iš savaitgalio? Ar per brangu tas 60 centų bilietas? O gal vis gi "neonoras" lipti į VT?
    Žmonės šiais laikais savaitgaliui (ar net vienai dienai) skrendą į kokį nors Europos miestą apsipirkti, pavalgyti ar šiaip pasivaikščioti. Kas gyvena arti, patogu ir VT, bet iš toliau ar kitų miestų važiuoja auto, ypač su mažais vaikais ir pan., tai jei panaikinam nebrangų parkavimą net tik centre, bet ir šalia jo, darom iš centro tam tikrą rezervatą, ar tikrai toks tikslas turėtų būti?
    Flickr

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      O kam pavalgymui centre reikalingas auto? Troleibusas netinka? Per daug laiko atima iš savaitgalio? Ar per brangu tas 60 centų bilietas? O gal vis gi "neonoras" lipti į VT?
      Straipsnio turbūt neskaitei. Gi viena pašnekovė sakė, kad VT blogis dėl to, kad nepažymėjus bilieto tenka mokėti baudą. Juk dėl "žmogiškų" priežasčių nesusimokėjus, visi turi būti supratingi ir atlaidus bei leisti važinėti nemokamai. Ji gi tokią paslaugą visiems daro, kad įlipa į VT ir keliauja savo reikalais.
      Man tai įdomu ar tokia pilietė dėl "žmogiškų priežasčių" nepamiršta kuro įsipilti ir sustojus viduryje sankryžos tuščiu baku ką kaltina: automobilio gamintoją, degalinės operatorių ar miesto merą

      Parašė booraz Rodyti pranešimą

      Park and Ride aikštelės turėtų išpopuliarėti tiems, kurie atvažiuoja iš Pasienio terasų dirbti į Vilniaus centrą.
      Šiaip jos jau pakankamai išpopuliarėjo. Jau laikas atsirasti naujoms. Nes Žvėryne išvis vietų nebūna, o Ukmergės g. irgi tik vienetai laisvų vietų.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        O kam pavalgymui centre reikalingas auto? Troleibusas netinka? Per daug laiko atima iš savaitgalio? Ar per brangu tas 60 centų bilietas? O gal vis gi "neonoras" lipti į VT?
        Nu gi visą algą automobiliui išleido, tai reikia pasirodyti kokį "krūtą" BMW nusipirko.

        Comment


          O kas nors buvot savaitgalį senamiestyje? Man tai nepasirodė mažiau automobilių ar žmonių, nesuprantu iš kur ta panika. Dėl raudonos zonos prie upės tai labai gerai, sutvarkius krantines ir artėjant vasarai tos vietos tikrai vėl užsipildys. Dabar yra normalus pereinamasis laikotarpis, kai žmonės dar mąsto ar ir kaip keisti savo įpročius.

          Comment


            Važiavau į du renginius vakare po darbo. Automobilį abu kartus reikėjo palikti mėlynoj zonoj. Vos radau vietą - sukdamas ratą iš antro karto. Stovėjimas kainavo 11€ (7+4). Man atrodo nepigu. Bet spėju, kad per pigu. Kitaip būtų daugiau laisvų vietų.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą

              Gatvė buvo pilna stovinčių visą darbo dieną. T.y. atvažiuojančių ryte, sėdinčių ofise ir išvažiuojančių vakare. Ar tai kažkaip susiję su pavalgymais ir apsipirkimais, bei centrinės dalies "gyvybe"? Stovėjimo vietos gatvėje tikrai neturi būti skirtos stovintiems ilgą laiką be jokio realaus poreikio tą daryti. Gatvėje turi būti pakankamai nemaža stovėjimo vietų apyvarta, kad esant poreikiui atvažiuoti 1-2 val. tu galėtum tą padaryti, pasistatyti automobilį netoliese savo tikslo, tik savaime aišku už tą susimokant. Dabar atvažiavus kokiais reikalais į kažkokį objektą, tai reikėdavo automobilį pastatyti bala žino kur, eiti vėl neaišku kaip toli, nes visas artimiausiais vietas užsiimdavo tie, kurie atvažiuodavo 7.30 ir išvažiuos 17.30. Koks čia kam patogumas iš to?

              Kitas dalykas, kad niekas neįvyksta staiga. Akivaizdu, kad jeigu automobiliai dingo, tai tie žmonės kažkaip į darbus atvažiuoja, gal VT, gal kooperuojasi ir keliese važiuoja vienu automobiliu ar atmina dviračiu. TIkrai abejoju ar jie, kaip minėjo "straipsnio herojai" dėl to, kad stovėjimas tapo brangus nebevažiuoja į darbą ir geriau sėdi namie. Tokie pokyčiai būtini ir jie nėra greiti. Norint miestą pravalyti nuo automobilių, tai ne vienerių metų ilgas ir sistemingas darbas. Tikrai per vieną sausio 1-osios naktį viskas nepasikeis. Juo labiau, kad visiems užsimanius taip staiga persėsti į VT, jie tiesiog fiziškai į jį netilptų.
              Galėtų padaryti kaip Rygoje mačiau ir gal dar kitur yra praktika, kad pirma valanda pigesnė, po to brangsta. Tai skatina ir panaudoti, bet ir "dalintis", t.y. naudotis infrastruktūra efektyviai. Dabar gaunasi kad truputį bukai žiūrima, neanalizuojant kas kodėl stato.

              Comment


                Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
                Važiavau į du renginius vakare po darbo. Automobilį abu kartus reikėjo palikti mėlynoj zonoj. Vos radau vietą - sukdamas ratą iš antro karto. Stovėjimas kainavo 11€ (7+4). Man atrodo nepigu. Bet spėju, kad per pigu. Kitaip būtų daugiau laisvų vietų.
                Atkreipkite dėmesį, jog pačiame senamiestyje dauguma automobilių stovi su leidimais (gyventojai ar prisiregistravę gyvenamą vietą gali gauti leidimus už simbolinę kainą).
                Flickr

                Comment


                  Savaitgalį iškeičiau mėlynąją zoną į požeminį parkingą Vilniaus centre, aišku finansiniais sumetimais. Kaip tik savaitę atgal svarsčiau, kaip ten viskas pasenę. Pasiėmus mašiną teko pasikalbėti su vietiniu darbuotoju, nes norėjau kortele atsiskaityt. Tai neužilgo (savaitės-dviejų bėgyje) turėtų būti paleisti nauji atsiskaitymo aparatai plius nereikės bilietukus spausdinti. Pagaliau žingsnis į priekį.

                  Aišku vietų plotis parkinge tai...

                  Comment


                    As is karto sakiau kad buvusioje melynojoje zonoje reikes naujos dar brangesnes zonos. Nes dabar ta dalis kuri apstatydavo viska aplink saugant pinigus, nelendant i pati senamiesti dabar neturi prasmes taip daryt. Dabar jau galima vaziuoti iki pat Ausros vartu ir ten parkuotis, why not, jei ten kur statesi anksciau pabrango ir dabar vienoda kaina. Todel tai yra nelogiska, reikejo ne siaip platint melyna zona o raudona paverst melyna, o melyna paverst kokia nors ruda su dar brangesniu parkingu.

                    Comment


                      Mėlynos zonos pakraščiuose automobilių praktiškai nėra visą dieną. Nieks tikriausiai nenori daug mokėti o po to dar kulniuoti kokius kelis kilometrus iki traukos centrų. Tikriausiai dabar visi važiuoja tik arba į senamiestį arba į didžiuosius prekybos centrus, nes ten savaitgaliais dabar apgultys.

                      Comment


                        Šiaip būtų labai įdomu sužinoti kokia dalis stovinčių yra su leidimais gyventojams ir ar neriekėtu būtent tų leidimų branginti, vietoj pačios zonos.

                        Comment


                          Parašė Globalus Rodyti pranešimą
                          Viršuliškiu skg.
                          Click image for larger version

Name:	P00207-172455.jpg
Views:	1
Size:	162,5 kB
ID:	1781801Click image for larger version

Name:	P00207-172423.jpg
Views:	1
Size:	181,2 kB
ID:	1781800
                          Biski nesuprantu cia tu parkavimo sprendimu. Ten toliau yra parkavimo kisenes prie Litgrid pastato, tai kaip galima leisti zmonem parkuotis gatveje ir tuo paciu kurti parkavimo kisenes. As niekur kitur gyvenime neesu mates (apart Lietuvoje) kad viena gatves atkarpa leistu parkuotis gatveje ir tuo paciu turetu automobiliu parkavimo kisenes. Ir aisku as net nekalbu apie ta debiliska dviraciu taka kuris veda i niekur. Tokioje gatves kategorijoje dviraciu eismas turetu judeti kartu su automobiliais gatveje.

                          Click image for larger version

Name:	image_96445.jpg
Views:	1
Size:	194,2 kB
ID:	1782336

                          Comment


                            Toje nuotraukoje parkavimas ir nėra galima. Nėra 3 metrų iki ištisinės linijos, neįmanoma pravažiuoti nekrtant ištisinės linijos. Toks automobilis turėtu būti nutemptas nes dėl jo eismas į vieną puse išvis tampa neįmanomas (pagal KET).

                            Comment


                              D​​​​​​elfi.lt 2020.01.12
                              Vilniuje didės stovėjimo aikštelių įkainiai
                              SĮ „Susisiekimo paslaugos“ praneša, jog nuo šių metų kovo 1 d. keičiasi automobilių statymo įkainiai įmonės eksploatuojamose automobilių stovėjimo aikštelėse Gedimino pr. 9A, Tilto g. 14, Vilniuje ir T. Kosciuškos g. 1A.
                              Įvertinus pastarųjų mėnesių aikštelių užimtumą, nuo kovo 1 d. keičiami trumpalaikio bei ilgalaikio stovėjimo įkainiai.

                              Trumpalaikio automobilių statymo įkainiai:
                              • Valandinis įkainis automobilių stovėjimo aikštelėse Gedimino pr. 9A ir Tilto g. 14 keičiasi iš 1,2 į 1,3 euro.
                              • Valandinis įkainis automobilių stovėjimo aikštelė1A keičiasi iš 0,40 į 0,60 euro.
                              https://m.delfi.lt/miestai/vilnius/a...hp?id=83513865

                              Comment


                                Trūksta vietos – trūksta ir iniciatyvos

                                Statistikos duomenimis, Panevėžyje dabar važinėja tiek automobilių, kad visų jų po vieną užtektų kas antram miesto gyventojui. Tokiai prabangai dar sovietmečiu įrengtos daugiabučių namų aikštelės tapo akivaizdžiai per ankštos. Tačiau po gero dešimtmečio lėšų aikštelių plėtrai pagaliau suradusios Panevėžio savivaldybės pasiūlymas sudomino tik kelias bendrijas.

                                Click image for larger version

Name:	automobiliai-aikštelės-1980x1470.jpg
Views:	2
Size:	484,9 kB
ID:	1783215
                                Nors daugiabučių kiemuose automobilių aikštelės užgrūstos, visgi tik septyni namai panoro, Savivaldybei paremiant finansiškai, jas pasiplatinti.

                                „Regitros“ duomenimis, Panevėžyje šiuo metu registruota apie 45 tūkst. lengvųjų automobilių. Pastaruosius trejus metus šis skaičius vos mažėjo (2017 – 47,2 tūkst., 2018 – 48,9 tūkst.), tačiau net ir tokios tendencijos byloja, kad Aukštaitijos sostinės gyventojai tikrai ratuoti.

                                Naujus metus Panevėžys pradėjo turėdamas 85 878 gyventojų. Taigi vidutiniškai kas antras turi po vieną lengvąją mašiną. Toks mobilumas panevėžiečius džiugina, tačiau kur statyti ratuotą turtą?

                                Antai Tulpių gatvės daugiabučių namų kvartalo daugelyje automobilių stovėjimo aikštelių yra tik apie 20 vietų, o šalia jų esančiuose namuose – po šimtą butų ir dar daugiau jų gyventojų.

                                „Statome, kur tik randame vietos: ir gatvėje, ir prie vaikų darželio, ir prie gyvenamųjų namų kiemų. Neseniai sulaukiau baudos – esu gana sąžininga vairuotoja, tad puoliau aiškintis, kas nutiko. Pasirodo, buvau apskųsta Savivaldybei, nes vienu ratu užvažiavau ant krepšinio aikštelės, kuri taip pat užbarikaduojama mašinomis. Atvyko viešosios tvarkos inspektoriai, rado pažeidimą ir už tą vieną ratą ant krepšinio aikštelės paskyrė nuobaudą“, – pasakojo Tulpių gatvės gyventoja Saulė.

                                Atbaido ilgas kelias

                                Panevėžio savivaldybė pernai kvietė daugiabučių namų bendrijas teikti paraiškas, tvarkyti būtinus dokumentus ir su Savivaldybės finansine parama pasididinti, rekonstruoti savo automobilių stovėjimo aikšteles.

                                Tokią pagalbą paskutinį kartą Panevėžio valdžia gyventojams siūlė tik 2007 metais. Tuomet iš miesto biudžeto bendrijoms siūlyta 50 proc. aikštelėms tvarkyti reikalingos sumos.

                                Click image for larger version

Name:	automobiliai-aikštelės-3-e1579597547404.jpg
Views:	2
Size:	94,1 kB
ID:	1783216
                                Statistikos duomenimis, Panevėžyje dabar važinėja tiek automobilių, kad visų jų po vieną užtektų kas antram miesto gyventojui.

                                „2008 metais mūsų siūlyta parama pasinaudojo tik kelios bendrijos. Po ilgos pertraukos pernai vėl atsirado galimybė padėti gyventojams susitvarkyti daugiabučių namų aikšteles, bet vėl sulaukėme tik septynių paraiškų. Nors Savivaldybė sutiko kompensuoti iki 70 proc. aikštelei sutvarkyti reikalingos pinigų sumos, bendrijos baidosi didelio darbo rengiant projektus, nuomos būdu perimant valstybinės žemės nuosavybę, ruošiant dokumentaciją. Vien paraiškos neužtenka, gal todėl toks menkas susidomėjimas“, – svarsto Infrastruktūros skyriaus specialistė Loreta Babilauskienė.

                                Septyni pionieriai

                                Rekonstruoti aikšteles su savivaldybės parama šiemet panoro Beržų g. 33-iojo, Beržų g. 35-ojo, J. Basanavičiaus g. 66-ojo, Žemaičių g. 25-ojo, Tulpių g. 20-ojo, Kniaudiškių g. 39-ojo ir Kniaudiškių g. 45-ojo namo bendrijos. Jos jau pervedė į miesto biudžetą ne mažiau nei 30 proc. apskaičiuotos sąmatos dalį.

                                Savivaldybė apskaičiavo, jog septynias aikšteles rekonstruoti kainuos 94 950 eurų. 2020 m. miesto biudžete šiems darbams turės būti numatyta 70 proc. apskaičiuotos sumos, tai yra 66 465 eurai. Kitą dalį turės prisidėti pačios namų bendrijos.

                                Projektas dėl lėšų iš miesto biudžeto skyrimo artimiausiu metu bus svarstomas Savivaldybės tarybos posėdyje.

                                Vienintelė galima kliūtis, kuri, pasak Savivaldybės specialistų, galėtų sukliudyti ar užvilkinti aikštelių įrengimą daugiabučių namų kiemuose, tai viešieji pirkimai. Kiltų didelių sunkumų, jei neatsirastų, kas už apskaičiuotą sumą sutiktų atlikti darbus.

                                Click image for larger version

Name:	15.jpg
Views:	2
Size:	96,2 kB
ID:	1783217

                                Visi nesutilps

                                Visų septynių daugiabučių bendrijų vadovai jau laukia, kada jų aikštelės taps patogesnės. Net tris paraiškas dėl siūlomos Savivaldybės paramos dar pernai pateikė Valdas Bedalis, atstovaujantis Beržų g. 33-iojo, 35-ojo ir J. Basanavičiaus g. 66-ojo namų bendrijoms.

                                „Prieštaravimų dėl aikštelės rekonstrukcijos buvo, bet tam yra Bendrijų įstatymas, kuris viską sustatė į vietas. Gyventojų susirinkimuose nuspręsta tvarkytis“, – teigė trijų bendrijų pirmininkas.

                                Jo vadovaujamuose namuose gyvena daug jaunimo, kuriems reikalinga daugiau vietos automobiliams.

                                „Ir po rekonstrukcijos sutalpinsime tik dviejų laiptinių automobilius, o dar keturios laiptinės ieškosis vietos kitur. Bet dabar svarbiausia kiemus išasfaltuoti, sužymėti stovėjimo vietas, kad būtų tvarkinga ir modernu“, – apie lūkesčius pasakojo V. Bedalis.

                                Karas tarp kaimynų

                                Karingai savo automobilių aikštelę įrengia Tulpių g. 20-ojo namo bendrija. Čia dauguma kaimynų nusprendė, kad paprastos įvažos šimtui butų nebeužtena ir reikia daugiau vietos mašinoms. Visgi atsirado būrelis gyventojų, kurie pasiruošę kryžiaus kelius nueiti, kad tokio patogumo nebūtų.

                                Policiją, prokuratūrą ir kitas tarnybas pasiekė oficialus skundas, neva Tulpių g. 20 namo bendrijos pirmininkas buldozeriu stumia automobilių aikštelės projektą ir nepaiso kitų nuomonės.

                                „Dar kartą noriu savo kaimynams pasakyti, kad aikštelę įrengiu ne aš, o bendrija. Jau priduoti visi dokumentai, paraiška ir laukiame finansavimo. Bus tikrai patogiau, nesineš purvas į namus“, – teigė bendrijos pirmininkas Algimantas Rudys.

                                Ši bendrija nusprendė 40 proc. prisidėti prie savo sumanymui reikalingų lėšų. Kai kurie butai jiems apskaičiuotas įmokas iš karto susimokėjo, kai kurie pageidavo tą daryti dalimis.

                                „Po 10 eurų kas mėnesį visus metus – tokias įmokas dengia išsimokėtinai norėję mokėti kaimynai. Tačiau yra tokių, kurie visai nenorėjo mokėti ir jiems gresia antstoliai, nes įstatymų reikia laikytis. Bendrija nusprendė įrengti aikštelę ir toks sprendimas galioja visiems. Jei ir neturi automobilio, tai nereiškia, kad kada nors tavo butui nereikės vietos kieme“, – aiškino A. Rudys.

                                Daugiabučio planai – turėti 550 kv. m asfaltuotą, tvarkingą aikštelę. Apskaičiuota, kad jai reikės daugiau nei 30 tūkst eurų, patys gyventojai iš šios sumos apmokės 12 tūkst. eurų.

                                Neatsigina svetimų

                                Besidžiaugdami tikriausiai jau šiemet atsirasiančiomis naujomis automobilių aikštelėmis pirmininkai turi ir blogą nuojautą, kad taps kitų namų įkaitais. Vis dar daug kiemų taip ir neturės savo ratams vietos, o Panevėžyje tai vienoje, tai kitoje gatvės atkarpoje uždraudžiant automobiliams stovėti, kelios rekonstruotos aikštelės sulauks daugiau nepageidautinų svečių.

                                Taip jau nutiko F. Vaitkaus g. 3 namo kieme. Čia bendrija seniai įsirengė ne vieną, o visas tris automobilių stovėjimo aikšteles ir, jei ne prašalaičiai, dar turėtų bent dešimt laisvų vietų savo transportui.

                                „Mes gal prieš 15 metų savo lėšomis įsirengėme aikšteles, dvi jų laikinos, iki šiol tik pažvyruotos. Sulaukę tinkamo laiko, rodosi, 2007-aisiais, gavome ir Savivaldybės paramą tiems darbams. Tačiau atsirado kita bėda – nebeatsiginame kaimyninių namų gyventojų, jie ne tik užima mūsų automobilių vietas, bet mašinas palieka ir ant žaliosios vejos ar tiesiai po langais“, – piktinasi F. Vaitkaus g. daugiabučio namo bendrijos pirmininkas Alfredas Juodokas.

                                Anksčiau, anot jo, bent Savivaldybės viešosios tvarkos specialistai tokius pažeidėjus tramdydavo, o dabar pirmininkas savo kieme kontrolės pasigenda.

                                Be to, A. Juodoko nuomone, reikėtų dar labiau aktyvinti daugiabučių namų aikštelių rekonstrukciją, kad visi turėtų vietos savose teritorijose.

                                „Aikštelių problemos mieste nesibaigs, kol iniciatyvos nesiims tiek pirmininkai, tiek Savivaldybė. Paplatinti kiemą automobiliams nėra toks didelis rūpestis – jei nėra galimybės ar trūksta lėšų, juk galima laikinas aikšteles įsirengti. Čia tik pirmininkų noro ir pastangų reikia. Savivaldybė turėtų juos skatinti imtis tokio darbo, nes jos žemėje kol kas ir stovi tie namai“, – įsitikinęs A. Juodokas.

                                Panevėžio miesto statinių naudotojų sąraše dabar yra 758 daugiabučiai namai, dalis jų apskritai neturi automobilių stovėjimo aikštelių.

                                Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...r-iniciatyvos/
                                Attached Files

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Parkavimo vietą nusipirkti išdidumas neleidžia?
                                  Rašė, jog jai atsikrausčius jau buvo išparduotos visos požeminės vietos. Beje, o galima nusipirkti paprastą antžeminę vietą standartiniame daugiabučių kieme? Kiek kainuoja?

                                  Comment


                                    Auksinė taisyklė, visada butą reikia pirkti(ar nuomotis) su parkingo vieta arba susitaikyti, kad nebus, kur parkuotis.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                      Rašė, jog jai atsikrausčius jau buvo išparduotos visos požeminės vietos. Beje, o galima nusipirkti paprastą antžeminę vietą standartiniame daugiabučių kieme? Kiek kainuoja?
                                      Tai tada reikia nesikraustyti į tokį butą, jeigu matomos potencialios problemos ateityje. Arba keisti įpročius, atsisakyti nuosavo automobilio ir keliauti VT, dviračiu, pesčiomis ar pan.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                        Tai tada reikia nesikraustyti į tokį butą, jeigu matomos potencialios problemos ateityje. Arba keisti įpročius, atsisakyti nuosavo automobilio ir keliauti VT, dviračiu, pesčiomis ar pan.
                                        O yra rajonų kur nėra problemų su parkavimu ? Ar visus siunti lauk į užmiestį ?

                                        Comment


                                          Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                          O yra rajonų kur nėra problemų su parkavimu ? Ar visus siunti lauk į užmiestį ?
                                          Šimšėje nėra problemų.
                                          If a lion could speak, we could not understand him.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X