Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • [PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

    Atrodo, iškilo reikalas sukurti temas apie kelius tose šalyse, kur dažniau lankosi lietuviai.
    Čia būtų galima keistis informacija apie naujus kelius, kelių remontus, kamščius, mokesčius už autostradas ir tunelius, eiles prie sienų, etc., etc...

    Pradžioje siūlau šias temas
    - Lenkijos keliai
    - Baltijos šalių keliai (LV, EE)
    - Vidurio Europos keliai
    - Vakarų Europos keliai (gal vėliau reikėtų išskirti Vokietiją ir kitas šalis)
    - Kairiaeismių šalių keliai (GB, IE)
    - NVS keliai (RU, UA, BY...)
    - Amerikos keliai
    Kai atsiras besilankančių III pasaulyje, reikės atskiros temos
    Paskutinis taisė Romas; 2007.11.09, 21:33. Priežastis: Nauja nuoroda

  • Lienzer
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Praeitą kartą važiuodami per Lenkiją suradom nakvynę Radoj Mazowieckoj, tai teko pravažiuoti S8 tarp Piotrkowo ir Varšuvos. Labai malonus greitkeliukas, net ir statomuose ruožuose eismas puikiai sutvarkytas, ir 60 km/h limito niekas nepaiso. Abi kryptys važiuoja viena baigta greitkelio puse, kaip per greitkelių remontus. Bent kol kas jame eismo labai nedaug.
    Vasara ten (Mszczonow atkarpoje) buvo dideli kamsciai, ypac Katowice kryptimi - dabar jau situacija geresne, pastatyti viadukai. Panasu, kad pavasari jau paleis pilnai eisma, galbut su laikinais ribojimais.

    Komentuoti:


  • Lienzer
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą



    Kažkiek seku Lenkijos greitkelių temą skyscrapercity.com forume. Rašė, kad žada platinti tarp Varšuvos ir Łódź (Lodzės) iš 2+2 į 3+3.
    Pridesiu, kad kalbama, jog pradzia tu darbu bus galbut jau 2019 (greiciausiai, kai visiskai pabaigs S8 ruoza iki Piotrkow ir sumazes tranzitinio eismo link Katowice), o iki 2021 ketina pabaigti, bet kol nera jokiu sprendimu, tai neaisku.
    Be to, ketinama islaikyti 2 x 2 juostu eisma visoje WAW-Lodze atkarpoje darbu metu.

    Komentuoti:


  • Lienzer
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

    Tai kad važiuojant į Vroclavą per S8 gaunasi gan apčiuopiamai toliau, nebent A2 iki Lodzės apmokestintų arba eismas ten tamptų nebepakenčiamas, tik tai priverstų pasukti per S8. Į Kotovicus tai ir dabar per S8 geriau, normaliai pravažiuojamas tas gabalas dar nepabaigtas. Spėčiau negelbės tas S8 atidarymas, akivaizdžiai reikia 3-os jusotos bent iki Lodzės
    Didele dalis eismo dabar vaziuoja link Katowice per A2 link Lodzes veliau nusukant link Piotrkow. Gmaps ir vietiniai navigacijos apps'ai taip rodo.
    Del Wroclaw - sutinku srautas vaziuoja ir vaziuos per Lodze.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Praeitą kartą važiuodami per Lenkiją suradom nakvynę Radoj Mazowieckoj, tai teko pravažiuoti S8 tarp Piotrkowo ir Varšuvos. Labai malonus greitkeliukas, net ir statomuose ruožuose eismas puikiai sutvarkytas, ir 60 km/h limito niekas nepaiso. Abi kryptys važiuoja viena baigta greitkelio puse, kaip per greitkelių remontus. Bent kol kas jame eismo labai nedaug.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Jau ir dabar atkarpa tarp Varšuvos ir Lodzės perkrauta vos ne visą parą. Daug fūrų, kurios dar kartais sugalvoja viena kitą lenkti 2 juostų kelyje. Ir dabartinį 140 km/h maksimalų greitį pasiekti išeina tik keletą kartų toje atkarpoje.
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    akivaizdžiai reikia 3-os jusotos bent iki Lodzės
    Kažkiek seku Lenkijos greitkelių temą skyscrapercity.com forume. Rašė, kad žada platinti tarp Varšuvos ir Łódź (Lodzės) iš 2+2 į 3+3.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.02.04, 22:23.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Turėtų truputi pasitaisyt situacija kai pabaigs S8 į pietus nuo Varšuvos ir atsiras alternatyva A2 važiuojant į Katovicus, Vroclavą ir bendrai pietvakarius. Paskutinį gabalą turėtų šį rudenį atidaryti.
    Tai kad važiuojant į Vroclavą per S8 gaunasi gan apčiuopiamai toliau, nebent A2 iki Lodzės apmokestintų arba eismas ten tamptų nebepakenčiamas, tik tai priverstų pasukti per S8. Į Kotovicus tai ir dabar per S8 geriau, normaliai pravažiuojamas tas gabalas dar nepabaigtas. Spėčiau negelbės tas S8 atidarymas, akivaizdžiai reikia 3-os jusotos bent iki Lodzės

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Jau ir dabar atkarpa tarp Varšuvos ir Lodzės perkrauta vos ne visą parą. Daug fūrų, kurios dar kartais sugalvoja viena kitą lenkti 2 juostų kelyje. Ir dabartinį 140 km/h maksimalų greitį pasiekti išeina tik keletą kartų toje atkarpoje.
    Turėtų truputi pasitaisyt situacija kai pabaigs S8 į pietus nuo Varšuvos ir atsiras alternatyva A2 važiuojant į Katovicus, Vroclavą ir bendrai pietvakarius. Paskutinį gabalą turėtų šį rudenį atidaryti.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Tam tikri ruožai, ypač tam tinka Berlynas-Varšuva, tikrai galėtų turėti, kad ir 200 km/h ribojimą, jei iš vis nepadarius neriboto greičio.
    Jau ir dabar atkarpa tarp Varšuvos ir Lodzės perkrauta vos ne visą parą. Daug fūrų, kurios dar kartais sugalvoja viena kitą lenkti 2 juostų kelyje. Ir dabartinį 140 km/h maksimalų greitį pasiekti išeina tik keletą kartų toje atkarpoje.

    Komentuoti:


  • Dariukas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Tam tikri ruožai, ypač tam tinka Berlynas-Varšuva, tikrai galėtų turėti, kad ir 200 km/h ribojimą, jei iš vis nepadarius neriboto greičio.
    negalėtų, nes greičio skirtumas būtų apie 120 lyginant su sunkiuoju transportu. ir dabar tas 60 km/h greičių skirtumas per didelis 2 juostoms

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Lienzer Rodyti pranešimą
    Forumuose kalbama, kad dabar realus greitis, iki kurio nebusi fiksuojamas - 160km/h.
    Tam tikri ruožai, ypač tam tinka Berlynas-Varšuva, tikrai galėtų turėti, kad ir 200 km/h ribojimą, jei iš vis nepadarius neriboto greičio.

    Komentuoti:


  • Lienzer
    replied
    Dar keletas naujienu apie A2:
    1. Lenkijos spaudoje pasirode naujiena, kad iskart uz WAW esanti sala busimam mokejimo punktui bus ismontuojama - tad kelias iki Lodzes liks nemokamas:
    http://www.wpr24.pl/nie-bedzie-brame...2-w-brwinowie/

    2. Anksciau A2 mokamoje atkarpoje "neoficialiai" nepatruliuodavo policija su greicio matuokliais, siuo metu ten visoje mokamoje atkarpoje nuolat patruliuoja iki 7 nezenklintu automobiliu - Skoda Octavia, BMW3 (treciuku PL policija vien nezymetu turi virs simto visoje Lenkijoje), Opel Insignia. Forumuose kalbama, kad dabar realus greitis, iki kurio nebusi fiksuojamas - 160km/h.

    Komentuoti:


  • Lienzer
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    P.S. Nejaučiu didelio malonumo drožti ekspresówka 160 km/h, o to nedarant nėra prasmės daryti kablio link Baltstogės, taigi ir toliau važiuosiu pro Łomžą.
    Kalbant apie greiti, kolega, teisingai ivardijat pagridini vardikli renkantis marsruta - jei atkarpoje Bialystok-WAW neketinate virsyti leistino 120km/h, tai nera verta sukti link Bialystoko, o geriau vaziuoti per Lomza - kilometru maziau, o ir srautas atidarius S8 nuo Bialystok sumazejes.

    Komentuoti:


  • Lienzer
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Važiavau juo rugsėjo mėnesį. Ten yra visaip. Yra gero kelio, yra bruko, yra labai gumbuoto seno asfalto. Trumpas priminimas, kaip atrodė kelionė per Lenkiją Berlyno ar Prahos kryptimi prieš 20 metų. Google mano, kad ten greičiau, tai galima pagal nuotaiką, ar norisi turistauti, ar ne. Aukščiau esu įdėjęs porą foto.
    Tas kelias iki pat ziemos buvo tvarkomas nuo Korycin tesiant kelio dangos atnaujinima.
    Vis dar yra kokiu <10 km senojo kelio atkarpa tarp Korycin ir Knyszyn.
    Siaip labai smagus ten kelias, jei norisi pamatyt krastovaizdzio, sustoti graziam miestuke (Tykocin) ir bent kiek nukirpti Bialystok-Augustow atkarpa, kurioje dazniausiai daug eismo ir nedaug galimybiu lenkimams.

    Komentuoti:


  • Lienzer
    replied
    Parašė linarese Rodyti pranešimą

    Šitą ir galvoju.
    Pritariu marsrutui per Klodzko vaziuojant i Praha. Nors ties siena PL/CZ (apie 50-80km i abi puses) eismas ir suleteja, bet visur kitur puikus keliai.
    Per Katowice vaziuoti ilgesnis kelias ir vis dar gali buti piko metu kamsciu prie Czestochowa.
    Vaziuoti per Liberec (CZ) - irgi ilgesnis marsrutas.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    , mergaitė taip paklausė, kad esu tikras, kad neskiria viaTOLL nuo autostrados mokesčio... Gal bus aiškiau nuo mūsų pliurpalų, o gal ir ne

    Komentuoti:


  • tomoxas
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

    Peugeot Expert yra lengvasis automobilis, kuriam pakanka B kategorijos. Kad viaTOLL nereikia tai nereiškia, kad kelionė autostradomis nekainuos. A2 Varšuva - Poznanė kainuos apie 40PLN, jei nepabrango. Bet vis tiek DAUG geriau, nei nemokamu vietiniu šunkeliu. Tik kuro tai geriau nesipilti autostradoje, nes antkainis nesveikas.
    Aš ir nesakiau kad kelionė autostradomis nekainuos. Keli pranešimai atgal aš įkėliau nuotrauka - screenshot'a, kuriam matosi visa reikalinga informacija, įskaitant ir kelionės kaina autostrada (į viena pusę). Ir pilnai sutinku su Jumis kad autostrada yra žymiai geriau važiuoti negu vietiniu - 92 keliu, kuris eina paraleliai A2.

    Klausimas buvo toks:
    Važiuosime su autobusiuku, kurio svoris daugiau nei 3,5 t. "Peugeot Expert". (tiek aš tesuprantu). Ar reikalingas dar koks papildomas mokestis?
    Mano supratimu, klausimas buvo apie vinjetes arba šiuo atvėju viaToll, kadangi vinječių Lenkijoje kiek žinau nebėra. Peugeot Expert automobilis 3,5t nesveria, todėl jokie papildomi mokeščiai (Neskaitant autostrados mokeščio) jam negalioja.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė tomoxas Rodyti pranešimą
    viaToll jam nereikia.
    Peugeot Expert yra lengvasis automobilis, kuriam pakanka B kategorijos. Kad viaTOLL nereikia tai nereiškia, kad kelionė autostradomis nekainuos. A2 Varšuva - Poznanė kainuos apie 40PLN, jei nepabrango. Bet vis tiek DAUG geriau, nei nemokamu vietiniu šunkeliu. Tik kuro tai geriau nesipilti autostradoje, nes antkainis nesveikas.

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    nepamirškit, kad sveria kartu su keleiviais ir kroviniu, tai reikia atsižvelgti jei kažką sunkaus pasikrovęs veži. Prieš kokius penkis metus buvom sustabdyti Austrijoje. Važiavom tuomet su campervanu perdarytu iš standartinio ducato. Pagal techn. specifikaciją jam toli iki 3.5t bet po perdarymo prisidėjo nemažai svorio ir buvom keturiese su belekiek daiktų. Šiek tiek viršijom limitą po paklaidos, pareigūnai į derybas nesileido. Tiksliai nepamenu baudos dydžio, bet pasirodė labai didelė. Turėjom arba kažką išlaipinti arba kažkaip atsikratyti daiktų , tai išpylėm virš 100l vandens ir tuomet paleido

    Komentuoti:


  • tomoxas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Pagal dokumentus yra bendroji masė iki 3,5 t. Bet komersantai ją dažnai viršija. Tačiau lenkų kelių inspekcija dažnai sveria mobiliomis svarstyklėmis, tai galima užsirauti ant nemenkos baudos.
    Niekados nesu mates kad Lenkų kelių inspekcija arba kitaip - Inspekcja Transportu Drogowego, stabdytų lengvasias mašinas. Pagrindinį dėmesį jie skiria sunkiajam transportui bei autobusam. Kelis kartus esu mates krovininius mikroautobusus, tačiau kalba eina apie Sprinter'ius ir pan.

    Peugeot Expert talpina max. 9 žmones. Pagal informacija pateikta viaToll.pl, galima daryti išvada kad mašina traktuojama kaip lengvasis automobilis. Kadangi Peugeot Expert mikroautobusas traktuojamas kaip lengvasis automobilis, viaToll jam nereikia.

    Vairuotojai, vairuojantys transporto priemones arba transporto priemonių junginius, kurių bendras leistinas svoris didenis nei 3,5 tonos, negali mokėti rinkliavos rankiniu būdu. Šių transporto priemonių vairuotojai privalo naudotis elektronine kelių rinkliavos sistema viaTOLL.

    Rankine kelių rinkliavos sistema gali naudotis vairuotojai, vairuojantys:

    - Mikroautobusas, kuriame sėdimų vietų skaičius 9 arba mažiau (kartu su vairuotoju)

    - Mikroautobusas, kuriame sėdimų vietų skaičius 9 arba mažiau (kartu su vairuotoju) su priekaba, kai transporto priemonės ir priekabos bendras leistinas svoris ≤ 3,5 tonos

    Komentuoti:

Unconfigured Ad Widget

Collapse
Working...
X