Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    nepamirškit, kad sveria kartu su keleiviais ir kroviniu, tai reikia atsižvelgti jei kažką sunkaus pasikrovęs veži. Prieš kokius penkis metus buvom sustabdyti Austrijoje. Važiavom tuomet su campervanu perdarytu iš standartinio ducato. Pagal techn. specifikaciją jam toli iki 3.5t bet po perdarymo prisidėjo nemažai svorio ir buvom keturiese su belekiek daiktų. Šiek tiek viršijom limitą po paklaidos, pareigūnai į derybas nesileido. Tiksliai nepamenu baudos dydžio, bet pasirodė labai didelė. Turėjom arba kažką išlaipinti arba kažkaip atsikratyti daiktų , tai išpylėm virš 100l vandens ir tuomet paleido

    Comment


      Parašė tomoxas Rodyti pranešimą
      viaToll jam nereikia.
      Peugeot Expert yra lengvasis automobilis, kuriam pakanka B kategorijos. Kad viaTOLL nereikia tai nereiškia, kad kelionė autostradomis nekainuos. A2 Varšuva - Poznanė kainuos apie 40PLN, jei nepabrango. Bet vis tiek DAUG geriau, nei nemokamu vietiniu šunkeliu. Tik kuro tai geriau nesipilti autostradoje, nes antkainis nesveikas.

      As much power as necessary, as much freedom as possible

      Comment


        Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

        Peugeot Expert yra lengvasis automobilis, kuriam pakanka B kategorijos. Kad viaTOLL nereikia tai nereiškia, kad kelionė autostradomis nekainuos. A2 Varšuva - Poznanė kainuos apie 40PLN, jei nepabrango. Bet vis tiek DAUG geriau, nei nemokamu vietiniu šunkeliu. Tik kuro tai geriau nesipilti autostradoje, nes antkainis nesveikas.
        Aš ir nesakiau kad kelionė autostradomis nekainuos. Keli pranešimai atgal aš įkėliau nuotrauka - screenshot'a, kuriam matosi visa reikalinga informacija, įskaitant ir kelionės kaina autostrada (į viena pusę). Ir pilnai sutinku su Jumis kad autostrada yra žymiai geriau važiuoti negu vietiniu - 92 keliu, kuris eina paraleliai A2.

        Klausimas buvo toks:
        Važiuosime su autobusiuku, kurio svoris daugiau nei 3,5 t. "Peugeot Expert". (tiek aš tesuprantu). Ar reikalingas dar koks papildomas mokestis?
        Mano supratimu, klausimas buvo apie vinjetes arba šiuo atvėju viaToll, kadangi vinječių Lenkijoje kiek žinau nebėra. Peugeot Expert automobilis 3,5t nesveria, todėl jokie papildomi mokeščiai (Neskaitant autostrados mokeščio) jam negalioja.

        Comment


          , mergaitė taip paklausė, kad esu tikras, kad neskiria viaTOLL nuo autostrados mokesčio... Gal bus aiškiau nuo mūsų pliurpalų, o gal ir ne
          As much power as necessary, as much freedom as possible

          Comment


            Parašė linarese Rodyti pranešimą

            Šitą ir galvoju.
            Pritariu marsrutui per Klodzko vaziuojant i Praha. Nors ties siena PL/CZ (apie 50-80km i abi puses) eismas ir suleteja, bet visur kitur puikus keliai.
            Per Katowice vaziuoti ilgesnis kelias ir vis dar gali buti piko metu kamsciu prie Czestochowa.
            Vaziuoti per Liberec (CZ) - irgi ilgesnis marsrutas.

            Comment


              Parašė alga Rodyti pranešimą

              Važiavau juo rugsėjo mėnesį. Ten yra visaip. Yra gero kelio, yra bruko, yra labai gumbuoto seno asfalto. Trumpas priminimas, kaip atrodė kelionė per Lenkiją Berlyno ar Prahos kryptimi prieš 20 metų. Google mano, kad ten greičiau, tai galima pagal nuotaiką, ar norisi turistauti, ar ne. Aukščiau esu įdėjęs porą foto.
              Tas kelias iki pat ziemos buvo tvarkomas nuo Korycin tesiant kelio dangos atnaujinima.
              Vis dar yra kokiu <10 km senojo kelio atkarpa tarp Korycin ir Knyszyn.
              Siaip labai smagus ten kelias, jei norisi pamatyt krastovaizdzio, sustoti graziam miestuke (Tykocin) ir bent kiek nukirpti Bialystok-Augustow atkarpa, kurioje dazniausiai daug eismo ir nedaug galimybiu lenkimams.

              Comment


                Parašė alga Rodyti pranešimą
                P.S. Nejaučiu didelio malonumo drožti ekspresówka 160 km/h, o to nedarant nėra prasmės daryti kablio link Baltstogės, taigi ir toliau važiuosiu pro Łomžą.
                Kalbant apie greiti, kolega, teisingai ivardijat pagridini vardikli renkantis marsruta - jei atkarpoje Bialystok-WAW neketinate virsyti leistino 120km/h, tai nera verta sukti link Bialystoko, o geriau vaziuoti per Lomza - kilometru maziau, o ir srautas atidarius S8 nuo Bialystok sumazejes.

                Comment


                  Dar keletas naujienu apie A2:
                  1. Lenkijos spaudoje pasirode naujiena, kad iskart uz WAW esanti sala busimam mokejimo punktui bus ismontuojama - tad kelias iki Lodzes liks nemokamas:
                  http://www.wpr24.pl/nie-bedzie-brame...2-w-brwinowie/

                  2. Anksciau A2 mokamoje atkarpoje "neoficialiai" nepatruliuodavo policija su greicio matuokliais, siuo metu ten visoje mokamoje atkarpoje nuolat patruliuoja iki 7 nezenklintu automobiliu - Skoda Octavia, BMW3 (treciuku PL policija vien nezymetu turi virs simto visoje Lenkijoje), Opel Insignia. Forumuose kalbama, kad dabar realus greitis, iki kurio nebusi fiksuojamas - 160km/h.

                  Comment


                    Parašė Lienzer Rodyti pranešimą
                    Forumuose kalbama, kad dabar realus greitis, iki kurio nebusi fiksuojamas - 160km/h.
                    Tam tikri ruožai, ypač tam tinka Berlynas-Varšuva, tikrai galėtų turėti, kad ir 200 km/h ribojimą, jei iš vis nepadarius neriboto greičio.

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                      Tam tikri ruožai, ypač tam tinka Berlynas-Varšuva, tikrai galėtų turėti, kad ir 200 km/h ribojimą, jei iš vis nepadarius neriboto greičio.
                      negalėtų, nes greičio skirtumas būtų apie 120 lyginant su sunkiuoju transportu. ir dabar tas 60 km/h greičių skirtumas per didelis 2 juostoms

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                        Tam tikri ruožai, ypač tam tinka Berlynas-Varšuva, tikrai galėtų turėti, kad ir 200 km/h ribojimą, jei iš vis nepadarius neriboto greičio.
                        Jau ir dabar atkarpa tarp Varšuvos ir Lodzės perkrauta vos ne visą parą. Daug fūrų, kurios dar kartais sugalvoja viena kitą lenkti 2 juostų kelyje. Ir dabartinį 140 km/h maksimalų greitį pasiekti išeina tik keletą kartų toje atkarpoje.

                        Comment


                          Parašė alga Rodyti pranešimą

                          Jau ir dabar atkarpa tarp Varšuvos ir Lodzės perkrauta vos ne visą parą. Daug fūrų, kurios dar kartais sugalvoja viena kitą lenkti 2 juostų kelyje. Ir dabartinį 140 km/h maksimalų greitį pasiekti išeina tik keletą kartų toje atkarpoje.
                          Turėtų truputi pasitaisyt situacija kai pabaigs S8 į pietus nuo Varšuvos ir atsiras alternatyva A2 važiuojant į Katovicus, Vroclavą ir bendrai pietvakarius. Paskutinį gabalą turėtų šį rudenį atidaryti.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Turėtų truputi pasitaisyt situacija kai pabaigs S8 į pietus nuo Varšuvos ir atsiras alternatyva A2 važiuojant į Katovicus, Vroclavą ir bendrai pietvakarius. Paskutinį gabalą turėtų šį rudenį atidaryti.
                            Tai kad važiuojant į Vroclavą per S8 gaunasi gan apčiuopiamai toliau, nebent A2 iki Lodzės apmokestintų arba eismas ten tamptų nebepakenčiamas, tik tai priverstų pasukti per S8. Į Kotovicus tai ir dabar per S8 geriau, normaliai pravažiuojamas tas gabalas dar nepabaigtas. Spėčiau negelbės tas S8 atidarymas, akivaizdžiai reikia 3-os jusotos bent iki Lodzės
                            As much power as necessary, as much freedom as possible

                            Comment


                              Parašė alga Rodyti pranešimą

                              Jau ir dabar atkarpa tarp Varšuvos ir Lodzės perkrauta vos ne visą parą. Daug fūrų, kurios dar kartais sugalvoja viena kitą lenkti 2 juostų kelyje. Ir dabartinį 140 km/h maksimalų greitį pasiekti išeina tik keletą kartų toje atkarpoje.
                              Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                              akivaizdžiai reikia 3-os jusotos bent iki Lodzės
                              Kažkiek seku Lenkijos greitkelių temą skyscrapercity.com forume. Rašė, kad žada platinti tarp Varšuvos ir Łódź (Lodzės) iš 2+2 į 3+3.
                              Paskutinis taisė PoDV; 2019.02.04, 22:23.

                              Comment


                                Praeitą kartą važiuodami per Lenkiją suradom nakvynę Radoj Mazowieckoj, tai teko pravažiuoti S8 tarp Piotrkowo ir Varšuvos. Labai malonus greitkeliukas, net ir statomuose ruožuose eismas puikiai sutvarkytas, ir 60 km/h limito niekas nepaiso. Abi kryptys važiuoja viena baigta greitkelio puse, kaip per greitkelių remontus. Bent kol kas jame eismo labai nedaug.

                                Comment


                                  Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                                  Tai kad važiuojant į Vroclavą per S8 gaunasi gan apčiuopiamai toliau, nebent A2 iki Lodzės apmokestintų arba eismas ten tamptų nebepakenčiamas, tik tai priverstų pasukti per S8. Į Kotovicus tai ir dabar per S8 geriau, normaliai pravažiuojamas tas gabalas dar nepabaigtas. Spėčiau negelbės tas S8 atidarymas, akivaizdžiai reikia 3-os jusotos bent iki Lodzės
                                  Didele dalis eismo dabar vaziuoja link Katowice per A2 link Lodzes veliau nusukant link Piotrkow. Gmaps ir vietiniai navigacijos apps'ai taip rodo.
                                  Del Wroclaw - sutinku srautas vaziuoja ir vaziuos per Lodze.

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą



                                    Kažkiek seku Lenkijos greitkelių temą skyscrapercity.com forume. Rašė, kad žada platinti tarp Varšuvos ir Łódź (Lodzės) iš 2+2 į 3+3.
                                    Pridesiu, kad kalbama, jog pradzia tu darbu bus galbut jau 2019 (greiciausiai, kai visiskai pabaigs S8 ruoza iki Piotrkow ir sumazes tranzitinio eismo link Katowice), o iki 2021 ketina pabaigti, bet kol nera jokiu sprendimu, tai neaisku.
                                    Be to, ketinama islaikyti 2 x 2 juostu eisma visoje WAW-Lodze atkarpoje darbu metu.

                                    Comment


                                      Parašė alga Rodyti pranešimą
                                      Praeitą kartą važiuodami per Lenkiją suradom nakvynę Radoj Mazowieckoj, tai teko pravažiuoti S8 tarp Piotrkowo ir Varšuvos. Labai malonus greitkeliukas, net ir statomuose ruožuose eismas puikiai sutvarkytas, ir 60 km/h limito niekas nepaiso. Abi kryptys važiuoja viena baigta greitkelio puse, kaip per greitkelių remontus. Bent kol kas jame eismo labai nedaug.
                                      Vasara ten (Mszczonow atkarpoje) buvo dideli kamsciai, ypac Katowice kryptimi - dabar jau situacija geresne, pastatyti viadukai. Panasu, kad pavasari jau paleis pilnai eisma, galbut su laikinais ribojimais.

                                      Comment


                                        Keletas atnaujinimu is A2 kelio:
                                        1. Vos isvaziavus is Varsuvos A2 keliu link Berlyno esantys mokejimo punktai jau ardomi - pries menesi ten vyko intensyvus darbai, kurie pries savaite buvo sustoje. Tad gera zinia - iki Lodzes turbut kelias liks nemokamas.
                                        2. A2 atkarpoje prie Poznanes intensyviai vykdomi platinimo iki 3 juostu darbai, del to net tamsiu parod smetu smarkiai leteja eismas, o dienos metu pasitaiko ir kamsciu.

                                        Comment


                                          Sakykite, ar visa A4 yra mokama?

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X