Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL]"Via Baltica" Lenkijoje. Augustavo ir Suvalkų aplinkkeliai [E67/ S8-S61]

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Man rodos nutraukė kontraktus su konkursus laimėjusiomis įmonėmis. Viena lygtais bankrutavo ar tiesiog nevykdė įsipareigojimų, o kita užsiprašė daugiau pinigų.
    Šiaip žiūrint į skaičius, net laikant jog laimėjusieji siūlė neadekvačiai žemas kainas ir vertinant viską pagal kitus siūlymus, tai per kelis metus labai stipriai Lenkijoje išaugo kelių tiesimo kainos
    Kaip supratau čia Lenkijos padėtį pakomentavot Skaičiau Skyscrapercity.com kur lenkai visur keikė tą Salini, pvz. dėl jo vėluoja Čenstachovos aplinkkelio atidarymas, o važiuojant A1 į šiaurę nuo Katovicų, kryptis link Lodzės, Varšuvos prastai informuota, tai to aplinkkelio labai labai trūksta visom prasmėm

    Truputį nesusikoncentravau ir norėjau paklaust ar kažką keitė su nuovažomis dėl degalinių situacijos Lietuvoje? Bet jaučiu Lietuvoj net konkursų turbūt jokių nebuvo, o pamaniau, kad kažkas jau buvo ir keitėsi rangovai

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Žad abaigti iki 2025, bet nelabai tikiu, atsiras "objektyvių" priežasčių.
      https://www.vz.lt/transportas-logist...s-iki-pasienio
      Iki kada Lenkija ruošiasi baigti savo pusėje?

      http://ssc.siskom.waw.pl/eng.html

      Pagal šį žemėlapį, lenkai daugumą atkarpų pažymėję 2021 metais.
      Tačiau pirma ir paskutinė atkarpos neturi aiškumo, nes su laimėtoju buvo nutrauktos sutartys,nors turėjo darbus pradėti dar šiemet...
      Paskutinis taisė Romas; 2019.12.01, 16:58. Priežastis: Pridėtas žemėlapis

      Comment


        Trečiadienį lenkų GDDKiA pranešė, kad pasirašė kontraktus su Budimex ir Polaqua suprojektuot ir pastatyt dvi likusias naujosios Via Baltikos sekcijas Lenkijos teritorijoj tarp Suvalkų-LT sienos ir Šniadovo-jungties su S8. Pirmoji sekcija turėtų būti baigta 2022 rudenį, o antroji 2023 trečią ketvirtį. Tiksliai nežinau ar tuo pačiu tai turėtų būti visų Via Baltikos statybos/modernizacijos darbų pabaiga, nes prieštai lyg buvau skaitęs, kad Lomžos aplinkkelis bus pabaigtas paskutinis. Galbūt toks buvo planas prieš kontraktų nutraukimą su italais ir ispanais. Galiu ir klyst nes mano lenkų kalbos žinios nesiekia daug toliau negu tas pagrindinis žodis tinkamas visom gyvenimo situacijom apibūdint ir viskas tik su Google translate pagalba. Vienaip ar kitaip džiugu girdėti, kad kitoj pusėj sienos darbai juda ir projektas nenugulė į stalčių. Teko skaityt, kad kelių tiesimo darbai aplamai paskutiniu metu labai smarkiai pabrango ir turėtų brangti dar labiau dėl kylančio minimumo ir darbo jėgos trūkumo, nes ukrainiečiai vis dažniau renkasi turtingesnias ES šalis kaip pvz Vokietija. Tikėtina, kad auksiniai kelių tiesimo laikai Lenkijoj baigiasi. 2020 naudojimui atiduoti bus “vos” 117km naujo kelio kas yra antras mažiausias kilometrų skaičius per paskutinį dešimtmetį.
        Darbų kaina siekia 1.8 milijardo zlotų (~€425mln) už 44km ruožą. Palyginimui sekcija tarp Marijampolės ir sienos buvo skelbta galėtų kainuot apie €300mln už 40 km. Aišku kažin ar galima tiesiog taip paprastai lyginti 2 skaičius nes yra labai daug vieksnių įtakojančių galutinę sumą nuo jungčių ir viadukų skaičiaus iki garso sienelių ilgio ar spėju grunto kokybės. Visas naujosios Via Baltikos ruožas Lenkijos teritorijoj turėtų siekti apie 210km. Kolkas naudojimui atiduoti tik 25.5km - Suvalkų aplinkkelis ir Augustovo aplinkkelio dalis. Šiuo metu projektuojami 66.3km kelio, o likusiuose 78.1km jau vyksta realūs darbai. Tarpušvenčiu kaip tik teko pro ten važiuoti tai atkarpoje tarp Lomžos ir Szczuczyno darbai vyksta ir atrodo gana įspūdingai supilti kalnai smėlio, skaldos ir rastų iš iškirstų aplinkinių miškų per kuriuos eis nauja trasa. Kolkas panašu, kad darbai eismui įtakos neturi, bet spėčiau jeigu vasarą ar kitais metais tektų važiuot į vakarus tai turbūt bandyčiau aplenkti šią atkarpą ir rinkčiausi kelią pro Balstogę, kas ir šiaip galbūt yra geresnis variantas nors kilometrų ir daugiau gaunasi.

        https://www.gddkia.gov.pl/pl/a/36272/Via-Baltica-nowe-umowy-nowi-wykonawcy
        https://moto.rp.pl/tu-i-teraz/36755-podrozeje-budowa-drog-zabraknie-rak-do-pracy

        Comment


          Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
          Pirmoji sekcija turėtų būti baigta 2022 rudenį, o antroji 2023 trečią ketvirtį. Tiksliai nežinau ar tuo pačiu tai turėtų būti visų Via Baltikos statybos/modernizacijos darbų pabaiga, nes prieštai lyg buvau skaitęs, kad Lomžos aplinkkelis bus pabaigtas paskutinis. Galbūt toks buvo planas prieš kontraktų nutraukimą su italais ir ispanais.
          Būtent taip Lomžos aplinkkelis turėtų būti atidarytas iki 2021-ųjų pabaigos ir prieš tų kontraktų nutraukimą tai išties buvo paskutinė atkarpa. Tačiau dėl to, kad piečiausioje ir šiauriausioje atkarpose reikėjo skelbti naujus pirkimus, būtent tos atkarpos bus pabaigtos vėliausiai. Tad iki 2021-ųjų metų pabaigos dauguma naujojo kelio Lenkijos pusėje jau bus atidaryta, o iki 2023-ųjų turėtų pabaigti likusias 2 atkarpas (jeigu, žinoma, nebus nenumatytų vėlavimų).

          Nuolat atnaujinami darbų (visoje Lenkijoje) žemėlapiai:
          1. https://www.dropbox.com/s/hklowukui4...rsel.png?raw=1
          2. http://ssc.siskom.waw.pl/

          Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
          spėčiau jeigu vasarą ar kitais metais tektų važiuot į vakarus tai turbūt bandyčiau aplenkti šią atkarpą ir rinkčiausi kelią pro Balstogę, kas ir šiaip galbūt yra geresnis variantas nors kilometrų ir daugiau gaunasi.
          Kiek žinau tai vis daugiau žmonių renkasi kelią per Balstogę. Pvz. jeigu važiuoti iš Vilniaus į Varšuvą (per Kauną ir Balstogę), tai jau apie 2/3 kelio jau turi automagistralės ar greitkelio statusą (bet čia skaičiuoju kartu su Kauno aplinkkeliu, kuris berods tokio statuso neturi, nors standartas panašus)
          Paskutinis taisė tomczu; 2020.01.11, 13:41.

          Comment

          Working...
          X