Savivaldybė facebook'e patvirtino, kad asfaltuos šią atkarpą. Covid pinigai keliukui. Tai pasirodo 50tūkst. eurų pakanka 400m 1x1 atkarpai. Miško ralis jau neužilgo.
Savivaldybė facebook'e patvirtino, kad asfaltuos šią atkarpą. Covid pinigai keliukui. Tai pasirodo 50tūkst. eurų pakanka 400m 1x1 atkarpai. Miško ralis jau neužilgo.
Nesuprantu, jei tiksliai žinai ką, prašau, paaiškink išsamiau.
Viena vertus dviračiu nuostabus maršrutas tarp Fabijoniškių ir Santariškių (dar turėtų artimu metu išasfaltuoti Bajorų sodų 1-ąją), kita vertus ~1km tiesiosios, kuriose neabejotinai lakstys automobiliai. Na arčiau fabijoniškių vingiuota ir daug kalnelių, o čia tikriausiai bus tiesus it styga gabalas.
O dėl Covid, tai turiu omenyje Anti-covid pasėkmių plano lėšos. Šis keliukas pateko į jas.
Lietuvos kelių infrastruktūrai gerinti susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevič įsakymais paskirstytos likusios nepanaudotos lėšos iš Vyriausybės skirtų papildomų 150 mln. eurų.
Tai lėšos, kurias šalies savivaldybėms ir Lietuvos automobilių kelių direkcijai prie Susisiekimo ministerijos pavyko sutaupyti atliekant kelių infrastruktūros darbų viešuosius pirkimus. Dalis lėšų liko nepanaudota dėl neįvykusių viešųjų pirkimų bei kai kuriems kelių objektams panaudojus kitus finansavimo šaltinius. Iš viso paskirstyta apie 10 mln. eurų suma, kuri bus investuojama į šalies kelius.
Už šias sutaupytas lėšas bus remontuojami keliai, vedantys į teritorijas, kuriose kuriamos darbo vietos, į kurortines bei rekreacines vietoves, esantys pasienio ruože. Šalies gyvenvietėse padaugės kelių su asfalto danga, bus nutiesti nauji dviračių ir pėsčiųjų takai.
Susisiekimo ministerija primena, kad šios lėšos yra skiriamos įgyvendinant Ekonomikos skatinimo ir koronaviruso (COVID-19) plitimo sukeltų pasekmių mažinimo priemonių planą. Finansuotinus kelių objektus atrinko Susisiekimo ministerijos sudaryta Valstybinės ir vietinės reikšmės kelių objektų, finansuojamų iš Ekonomikos skatinimo ir koronaviruso (COVID-19) plitimo sukeltų pasekmių mažinimo priemonių plano lėšų, atrankos komisija.
Už Krivicko link Fabų siauras kelias tarp medžių su jau išdaužytais kelkraščiais. Vietom reikia ir sustoti prasilenkiant. O kai pabaigs dabartinius darbus, srautas abejom kryptim ten tikrai labai išaugs.
Visi Lietuvos portalai jau rašo apie šios atkarpos asfaltavimą (nevengiant gan pompastiškų antraščių) ir ten pilna visokių komentarų. Keliuose radau mintį, kad tie keli namai, kurie stabdo generalinį ML atnaujinimą dabar gauna trūkstamą jungtį link miesto. O visi kiti tame krašte gyvenantys arba gauna dar didesnį tranzitą po langais (Krivicko g.) arba ir toliau važiuos per purvynus (Nuo Ukmergės/Vandenio iki Krivicko).
Bajorų kalvų gyventojams irgi labai aktualu ir naudinga, nes pagal mokyklų suskirstymą jie priskirti Fabijoniškėm.
Sostinės pakraštyje esanti Mykolo Lietuvio gatvė iki metų pabaigos sulauks kardinalių pokyčių
Už Krivicko link Fabų siauras kelias tarp medžių su jau išdaužytais kelkraščiais. Vietom reikia ir sustoti prasilenkiant. O kai pabaigs dabartinius darbus, srautas abejom kryptim ten tikrai labai išaugs.
Visi Lietuvos portalai jau rašo apie šios atkarpos asfaltavimą (nevengiant gan pompastiškų antraščių) ir ten pilna visokių komentarų. Keliuose radau mintį, kad tie keli namai, kurie stabdo generalinį ML atnaujinimą dabar gauna trūkstamą jungtį link miesto. O visi kiti tame krašte gyvenantys arba gauna dar didesnį tranzitą po langais (Krivicko g.) arba ir toliau važiuos per purvynus (Nuo Ukmergės/Vandenio iki Krivicko).
Bajorų kalvų gyventojams irgi labai aktualu ir naudinga, nes pagal mokyklų suskirstymą jie priskirti Fabijoniškėm.
Rašo, kad ateityje išasfaltuos ir likusią atkarpą, tai automatiškai nebeturėtų būti stabdymų normalios gatvės rekonstrukcijos iš to mažo Krivicko g. kvartaliuko pusės, nes tranzitas bus bet kuriuo atveju.
Savivaldybė beveik pusės kilometro ilgio gatvės atkarpoje paklos naują dangą, o ateityje bus tvarkoma ir likusi gatvės dalis.
o nera, kad tiek keli namai irgi kentes neblogai nuo isaugusio srauto?
Kaip šioje temoje buvo rašyta didžiausi priešininkai yra keli namai palei M.Lietuvio gatvę.
Realiai važiuojant tų namų net nesimato, ten pakankamai tanki medžių juosta - https://goo.gl/maps/4woRjAxSvkBFS8s88 (2012 metų situacija)
Tai kad jie ten kažką labai pajus abejoju...
Kai bus išasfaltuotas duobėtas ruožas nuo Mokslininkų gatvės, padidės srautas į Fabijoniškes per Br. Krivicko gatvę. Prieš posūkį šalia tų namų bus nuolatinis stabdymas ir gazavimas.
Be stabdymo pro šalį važiuojantis srautas keltų mažesnį triukšmą ir taršą.
Pasistačius namą prie magistralinio kelio sankryžos ramybės oazės sunku tikėtis.
Nu bet, asiradus naujai keturių eismo juostų Mykolo Lietuvio gatvei šitas padidėjęs srautas visai palei nosį tuo paasfaltuotu keliuku nusiimtų. Gal tai bus paskata tiem protestuotojam nebeprotestuot jei jie kažkaip protauja?
o nera, kad tiek keli namai irgi kentes neblogai nuo isaugusio srauto?
Kentės dabar labiausiai B. Krivicko g. gyventojai, o ten namų dar daugiau ir dar brangesni nei tas viską stabdęs mažas kvartaliukas palei M. Lietuvio gatvę, tai dabar galima tikėtis lobinimo iš Krivico g. gyventojų, kad kuo greičiau būtų nutiesta visa ML gatvė, jog pas juos nebeliktų tranzito.
Kentės dabar labiausiai B. Krivicko g. gyventojai, o ten namų dar daugiau ir dar brangesni nei tas viską stabdęs mažas kvartaliukas palei M. Lietuvio gatvę, tai dabar galima tikėtis lobinimo iš Krivico g. gyventojų, kad kuo greičiau būtų nutiesta visa ML gatvė, jog pas juos nebeliktų tranzito.
Juolab, kad ten yra ir savų aktivistų ir savų kietakakčių
<..>
Šiais metais turėjo būti įrengtas B. Krivicko g. pėsčiųjų takas nuo M.Indriliūno g. iki L. Giros g., bet atsirado trukdžių.
<..>
..šiais metais bus įrengtas pėsčiųjų takas nuo B. Krivicko /Mačernio g. sankryžos iki pėsčiųjų tako, kuris yra miške ir veda link L. Giros autobusų žiedo, tik apie 100 metrų. O kita pėsčiųjų tako dalis šiais metais gali būti ir neįrengta nes B. Krivicko g. 9 sklypo savininkas Vadim Mitruščenkov, kuris dirba Vilniaus miesto savivaldybėje nenori ir trukdo, šio pėsčiųjų tako atsiradimui. Vadim M. nori, kad B. Krivicko g. pėsčiųjų takas būtų įrengiamas kitoje kelio pusėje, todėl Vilniaus miesto savivaldybė planuoja organizuoti gyventojų apklausą/balsavimą dėl pėsčiųjų tako (kurioje kelio pusėje jį įrengti).
<..>
Comment