Parašė themanual
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO pakeisti visus tuos reikalavimus (aplinkosaugos, higienos ir t.t.) galima?Pasikartosiu, teismų nebuvo įmanoma išvengti, tarp pačių gyventojų yra rimtų teisininkų, kurie vis tiek rastų pagrindo užsukti teismus. Tai vyksta pastoviai ir dėl daug smulkesnių objektų,
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Saliamonas Rodyti pranešimąVietoje gyventojų kaltinimo gal reiktų pasižiūrėti į miesto planavimą (arba jo nebuvimą), tiksliau pasidomėti kaip ir kodėl miesto architekto skyrius į kairę ir į dešinę dalino statybų leidimus, sklypų paskirčių keitimus į gyvenamąją teritorijoje, kur tikriausiai prieš 30 metų bendrajame plane numatytas magistralinis kelias. Keista, kai dėl miesto planavimo dokumentų nesužiūrėjimo kaltinami eiliniai gyventojai (įdomu, kiek iš čia esančių prieš pirkdami butus nagrinėjosi vietos detalųjį planą, bendrąjį planą ir t.t.), tačiau nekalbama, kodėl miesto architektas leidžia gyvenamųjų kvartalų statybą ten, kur numatyta gatvė su sunkiojo transporto eismu, juk konfliktas tokiu atveju užprogramuotas.
Pagalvojus, esant tokiai "teisibei", tarpukario Lietuvoje nebūtų nieko pastatyta.
Iš kitos pusės daviau realų pavyzdį - Kalvarijų g. - 2 m nuo virtuvės lango važiuoja troleibusai ir kitas transportas. Yra ir naujų statinių pavyzdžių - "Vilniaus vartai" tiesiog virš intensyviausios miesto gatvės. Jei planuoti visus gyvenamuosius namus 100 m nuo gatvių, tai Vilnius bus ne 400 kv km, o 4000 kv. km ploto.
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąKažkaip praleidau, kurie čia tiksliai namai visą šitą reikalą užsuko?Paskutinis taisė Sula; 2020.07.01, 14:09.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąBus tiesiama keturių juostų gatvė su šviesoforais kas penkis šimtus metrų. Tokių gatvių Vilniuje pilna, aš nesuprantu, ką ir kaip turėtų savivaldybė planuoti, reguliuoti ir kokiu pagrindu uždrausti statybas privačiuose sklypuose? Vyksta normalus teisinis procesas, bent keli gyventojai yra teisininkai ir jie jau dešimt metų ruošėsi ir žinojo, kad eis iki galo, jog gatvė nebūtų nutiesta, o savivaldybei išvengti teismų nebuvo šansų.
Nebent išpirkinėti sklypus, bet to gyventojai ir siekia, o aš pavyzdžiui visiškai nenorėčiau, jog būtų daromos tokios procedūros iš valstybės biudžeto kai tam nėra pagrindo, juolab tuomet atsiras pilna kitų palei gatvę dar arčiau esančių sklypų savininkų, kurie irgi norės, jog būtų išpirkti jų sklypai su namais. Varyt buldozeriu kaip Romas nori irgi būtų tolygu pralaimėjimui, nes teismas vis tiek anksčiau ar vėliau priteistų didžiules kompensacijas vien dėl neteisėtų statybų nesibaigus teisminiam procesui, o ir nebe tie laikai, kad kažkas galėtų išlipti sausas iš balos viduryje dienos laužydamas įstatymus, taip kad savivaldybe čia viską daro gerai tiek planuojant, tiek teisiškai sprendžiant kylančias problemas.
Reikia džiaugtis, jog pagaliau Lietuvoje subrendo teisminiai procesai ir mitinis blogas miesto planavimas neturi nieko bendro su šituo, nes pasikartosiu - teismai buvo neišvengiami dėl gyventojų nusiteikimo ir jie to neslepė. Liepkalnio sankryža ir ta turėjo praeiti teisinį etapą, nors iš pradžių neatrodė, jog bus kažkoks pasipriešinimas. Tiesiog reikia susitaikyti, jog taip dabar visados bus, bent jau kol į valdžia negrįš autoritarinis rėžimas. Aišku dar yra galimybė skelbti gatvę valstybinės svarbos projektu, bet tai jau tik centrinės valdžios galiose ir nemanau, jog miestų gatvės kada nors taps tokiais projektais.
https://citify.eu/a-gelgaudo-g-11/
https://citify.eu/salaspilio-g-15/
https://citify.eu/bajoru-alejos-6-etapas/
Liepkalnio g. tokios situacijos būtent ir buvo išvengta, nes aplink - pramoniniai/komerciniai pastatai, nėra kam rodyti blogo nusiteikimo. Pačiam nejuokinga, kai stambių starteginių miesto projektų sėkmė priklauso nuo gyventojų "gero nusiteikimo"?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą
Aš irgi pasikartosiu - teismai buvo išvengiami ir blogas gyventojų nusiteikimas buvo išvengiamas - nes su normaliu miesto planavimu aplink tokio lygio planuojamą gatvę galėjo nebūti jokių gyventojų ir jokio jų nusiteikimo. Nereikia kartoti tos nesąmoningos mantros, kad negalime uždrausti, nes "privatus sklypas" - privatus sklypas nereiškia kad gali jame statyti ką nori, miestas dėl rimtų priežasčių gali apriboti funkcines sklypo paskirtis, o planuojama magistralinė gatvė ir yra tokia rimta priežastis. Dabar aplink tą Mykolo Lietuvio g. per pristatė daugiabučių kompleksų, visokių "Bajorų kalvų ir Alėjų" arba dar naujesnių. Beje, daugiabučiai ten ir toliau planuojami/išdavinėjami leidimai:
https://citify.eu/a-gelgaudo-g-11/
https://citify.eu/salaspilio-g-15/
https://citify.eu/bajoru-alejos-6-etapas/
Liepkalnio g. tokios situacijos būtent ir buvo išvengta, nes aplink - pramoniniai/komerciniai pastatai, nėra kam rodyti blogo nusiteikimo. Pačiam nejuokinga, kai stambių starteginių miesto projektų sėkmė priklauso nuo gyventojų "gero nusiteikimo"?
Pats aiškinat apie gyventojų gerovės mažinimą, todėl nesuprantu, kodėl pašiepiate jų teises kaip "gerą nusiteikimą". Leninas Lukiškių aikštėje nebestovi ir niekas buldozeriu neis nepraėjus normaliam teisminiam procesui, kad ir kaip jūs svajojat apie tą aplinkkelį.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą
Aš irgi pasikartosiu - teismai buvo išvengiami ir blogas gyventojų nusiteikimas buvo išvengiamas - nes su normaliu miesto planavimu aplink tokio lygio planuojamą gatvę galėjo nebūti jokių gyventojų ir jokio jų nusiteikimo. Nereikia kartoti tos nesąmoningos mantros, kad negalime uždrausti, nes "privatus sklypas" - privatus sklypas nereiškia kad gali jame statyti ką nori, miestas dėl rimtų priežasčių gali apriboti funkcines sklypo paskirtis, o planuojama magistralinė gatvė ir yra tokia rimta priežastis. Dabar aplink tą Mykolo Lietuvio g. per pristatė daugiabučių kompleksų, visokių "Bajorų kalvų ir Alėjų" arba dar naujesnių. Beje, daugiabučiai ten ir toliau planuojami/išdavinėjami leidimai:
https://citify.eu/a-gelgaudo-g-11/
https://citify.eu/salaspilio-g-15/
https://citify.eu/bajoru-alejos-6-etapas/
Liepkalnio g. tokios situacijos būtent ir buvo išvengta, nes aplink - pramoniniai/komerciniai pastatai, nėra kam rodyti blogo nusiteikimo. Pačiam nejuokinga, kai stambių starteginių miesto projektų sėkmė priklauso nuo gyventojų "gero nusiteikimo"?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Gerai, kad dar kokios trobos gyventojai nepasiskundė, kad caras jiems davė leidimą statyti ir dabar aplink kilometro spinduliu negali būti jokių gatvių. Šito kvartalo gyventojai turbūt blogesnius teisininkus turėjo arba nežinojo, kiek kuriam teisėjui ko nešti, kitaip ir aplinkkelio neturėtume.
Comment
-
Jeigu projekto įgyvendinimas užtruks 7m. ir ilgiau ,mano nuomonė geriausias sprendimas laikinas asfaltavimas ,ten ne tiek ir daug reiktu asfaltuoti .
https://www.youtube.com/watch?v=KjbWtvJL6E0
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Gerai, kad dar kokios trobos gyventojai nepasiskundė, kad caras jiems davė leidimą statyti ir dabar aplink kilometro spinduliu negali būti jokių gatvių. Šito kvartalo gyventojai turbūt blogesnius teisininkus turėjo arba nežinojo, kiek kuriam teisėjui ko nešti, kitaip ir aplinkkelio neturėtume.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Gerai, kad dar kokios trobos gyventojai nepasiskundė, kad caras jiems davė leidimą statyti ir dabar aplink kilometro spinduliu negali būti jokių gatvių. Šito kvartalo gyventojai turbūt blogesnius teisininkus turėjo arba nežinojo, kiek kuriam teisėjui ko nešti, kitaip ir aplinkkelio neturėtume.
https://www.diena.lt/naujienos/vilni...-kirvis-909021
Apskritai Vakarinis aplinkelis žymiai mažiau apstatytas namais, o ir tie nuotraukoje gerokai toliau nuo aplinkelio nei dabartiniai namai šalia M. Lietuvio g.
Palyginimas su "Vilniaus vartais" išvis ne į temą. Vienas dalykas statyti namą miesto centre, šalia seniausiai egzistuojančios g., kur nėra laisvos žemės, kitas dalykas miesto pakraštyje gamtos apsuptyje per 10-15 m. pristatyti namų, įskaitant daugiabučių, ir paskui visai šalia jų tiesti aplinkelį tikintis gyventojų gero nusiteikimo.
Dėl to ar aplinkelis ar gatvė nesiginčysiu (beje Cityfy M. Lietuvio g. vadinama šiauriniu aplinkeliu), esmė ta, kad tai bus B1 kategorijos 4 juostų gatvė, kurioje galimas 70 km/h greitis ir visų krovininio transporto priemonių eismas.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1325566?copied
Comment
-
Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
Na šioje konkrečioje VA vietoje vis tiek savivaldybė kažkiek prasileido, nes ties tais namais yra faktinis susiaurėjimas iki 2 juostų.....
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Gerai, kad dar kokios trobos gyventojai nepasiskundė, kad caras jiems davė leidimą statyti ir dabar aplink kilometro spinduliu negali būti jokių gatvių. Šito kvartalo gyventojai turbūt blogesnius teisininkus turėjo arba nežinojo, kiek kuriam teisėjui ko nešti, kitaip ir aplinkkelio neturėtume.
....
- 4 patinka
Comment
-
Apeliacinis teismas dažniausia nenagrinėja esmės, o žiūri ar viskas teisinga procedūriškai.
Tiksliai nežinau, bet matyt miesto administracija atsistojo į bekompromisinę pozą (kas dažnai nutinka). Berods, nieku gyvu nenorima atitraukti gatvės nuo to kvartaliuko, nors būtent ten vietos yra. Gal tai ir brangiau kainuotų valdininkams ir miestiečiams, bet dabar apskritai stojo viskas dešimtmečiui.
Projektų įgyvendinimo tempai yra vienas iš svarbiausių efektyvios vadybos kriterijų. Šiuo atveju savivaldybė pralošia, o perspektyvos dar liūdnesnės.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąjei nusprestu traukti, tai atsidurtu teismuose del kitu priezasciu, kaip misko kirtimas ir pan.
Juolab, kad tuos laukinius keliukus bus galima uždaryti ir užsodinti.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąApeliacinis teismas dažniausia nenagrinėja esmės, o žiūri ar viskas teisinga procedūriškai.
Tiksliai nežinau, bet matyt miesto administracija atsistojo į bekompromisinę pozą (kas dažnai nutinka). Berods, nieku gyvu nenorima atitraukti gatvės nuo to kvartaliuko, nors būtent ten vietos yra. Gal tai ir brangiau kainuotų valdininkams ir miestiečiams, bet dabar apskritai stojo viskas dešimtmečiui.
Projektų įgyvendinimo tempai yra vienas iš svarbiausių efektyvios vadybos kriterijų. Šiuo atveju savivaldybė pralošia, o perspektyvos dar liūdnesnės.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Miško sklypo dalies paskirties keitimą galima suderinti ir iškirsti. Yra net ne dešimtys pavyzdžių.
Juolab, kad tuos laukinius keliukus bus galima uždaryti ir užsodinti.
Ir tada prasidės protestai dėl medžių saugojimo, dar kas paduos į teismą dėlbto, kad savivaldybėvkenkia viešąjam interesui gamtą naikindama.
Panašu tiesiog, kad projektai dabar bus lėtesni ir brangesni, nes teks kaip įmanoma daugiau atsižvelgti į visų interesus. Teks gatves šalia namų daryti lėtesnes ir siauresnes, o jei kur labai reikia greitkelio, jį sukišti į tunelį kaip vakariniame aplinkelyje.Post in English - fight censorship!
Comment
Comment