Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal popierinis variantas kur nors guli archyvuose ar senajam TPDR (ne TPDRIS), nes ta atkarpa yra principe susijusi su mokslinio branduolio raidos programa, kuri jau berods nuo 200? galioja.

    Pačio gatvės platinimo/rekonstrukcijos projekto dar nėra, bent jau viešai prieeinama. Susirinkime minėta apie sklypų planus toje atkarpoje.

    Turu įtarimų, kad svarbus ir Bendrojo plano įsigaliojimas - derinant su ten įsikūrusiomis įmonėmis. Kiek suprantu su viešinimu nesklandumų buvo (pateikiant atnaujintą informaciją į TPDRIS), bet gal tai ir nesusiję su šia atkarpa.
    Paskutinis taisė Riedis; 2019.12.05, 11:17.

    Comment


      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
      Gal popierinis variantas kur nors guli archyvuose ar senajam TPDR (ne TPDRIS), nes ta atkarpa yra principe susijusi su mokslinio branduolio raidos programa, kuri jau berods nuo 200? galioja.

      Pačio gatvės platinimo/rekonstrukcijos projekto dar nėra, bent jau viešai prieeinama. Susirinkime minėta apie sklypų planus toje atkarpoje.

      Turu įtarimų, kad svarbus ir Bendrojo plano įsigaliojimas - derinant su ten įsikūrusiomis įmonėmis. Kiek suprantu su viešinimu nesklandumų buvo (pateikiant atnaujintą informaciją į TPDRIS), bet gal tai ir nesusiję su šia atkarpa.
      Radau tokį numerį T00054375, bet elektroninėj sistemoje nėra, tai gal tikrai popierinis variantas tik egzistuoja.

      Comment


        Vyriausiasis Vilniaus architektas apie miesto ateitį: nerimą kelia miegamieji rajonai
        ...su visuomenė apsvarstytas Mykolo Lietuvio gatvės planas ir tikimės, kad šiemet bus patvirtintas.
        https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=83173279

        Comment


          Sodininkų bendrija Aušra
          SKUNDAS
          Dėl Vilniaus miesto savivaldybės administracijos atsakymo įvertinus pasiūlymus dėl teritorijų planavimo dokumento Nr. K-VT-13-18-109
          Valstybinei teritorijų planavimo ir statybos inspekcijai prie Aplinkos ministerijos
          2019-12-20
          Detaliajame plane nenumatyta galimybė planuojamoje Mykolo Lietuvio gatvėje ties Noragiškių gatve įrengti sankirtą, o planuojama sankryža su šviesoforu, numatant galimybę iš B kategorijos gatvės sukti į D kategorijos gatvę, kas sąlygos tranzitinio eismo galimybę.

          2019-12-13 d. gautas Vilniaus miesto savivaldybės atsakymas Nr. A51-120669/19(3.3.16.1E-AD24) „Dėl parengtų apie 26,16 ha teritorijos detaliojo plano Mykolo Lietuvio gatvei tiesti sprendinių“ (toliau – Atsakymas), kuriame nurodoma, jog Pareiškėjos pasiūlymas buvo aptartas 2019-11-26 vykusio viešo svarstymo metu ir nutarta, kad pagal Detalųjį planą nutiesus Mykolo Lietuvio gatvę Noragiškių gatvės laikina jungtis su Geležinio Vilko gatve turi būti nutraukta, kas panaikins galimą tranzitinio eismo galimybę.
          (...)

          Projektuojama Mykolo Lietuvio gatvė yra B kategorijos gatvė, tuo tarpu Noragiškių gatvė yra D kategorijos gatvė. Pagal reglamentavimą tokių gatvių susikirtimo vietoje turi būti numatoma skirtingų lygių sankirta. Tačiau analizuojant Detaliojo plano sprendinius matyti, kad juose nėra numatyta teritorija dviejų lygių sankirtos įrengimui, o Mykolo Lietuvio gatvės dalyje ties Noragiškių gatve yra numatoma įrengti šviesoforu reguliuojamą sankryžą.

          Tokie Detaliojo plano sprendiniai tiesiogiai prieštarauja 2019-04-27 įsigaliojusiems Reglamento pakeitimams, kurie, kaip nurodyta, numato, jog B kategorijos gatvės su D kategorijos gatve susikirtimo vietoje gali būti numatyta tik skirtingų lygių sankirta, o ne tiesioginiai įvažiavimai/išvažiavimai).

          https://www.sb-ausra.lt/wp-content/u...vei-tiesti.pdf
          Taip betobulinant projektą jo įgyvendinimas nusikels dar toliau.

          Kur kas labiau reikėtų dviejų lygių sankryžos Mokslininkų-Geležinio Vilko-Molėtų pl. sankryžoje ir kitame gale - su Ukmergės gatve..

          Comment


            Bus jiems projektuoti didesnės svarbos B kategorijos gatvę su sunkiuoju transportu tarp gyvenamųjų rajonų gatvelių. Taip pat bendrajame plane esamos juokingo pločio sodų gatvelės be šaligatvių sužymėtos kaip būsimos C kategorijos. Realiai jei tikrai toks reglamentas, tai ten pirma aplinkines gatves reiks sutvarkyti iki tiesiant aplinkkelį. Arba sumažinti pačio aplinkkelio kategoriją. Įdomu ką pasakys šiuo klausimu komitete poryt.

            Comment


              Na, galima visai nedaryt jungties su Noragiškių g. Bet ten tos pačios problemos su visomis gatvelėmis turėtų būti.

              Kita vertus Laisvės pr. yra C kategorijos, vietomis 70 km/h leidžiamas greitis. Tai kaip ir galėtų būti.

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Sodininkų bendrija Aušra
                Mykolo Lietuvio gatvė yra B kategorijos gatvė, tuo tarpu Noragiškių gatvė yra D kategorijos gatvė. Pagal reglamentavimą tokių gatvių susikirtimo vietoje turi būti numatoma skirtingų lygių sankirta.
                Nelabai supratau, kur yra toks reikalavimas? Man atrodo, kad Vilniuje tokių sankryžų yra N, ir beveik visos viename lygyje. Iš žymiausių tie patys Gariūnai, kur A kategorijos susikirtimas su D, Pilaitės pr. B kategorijos, Ukmergės g. B, Savanorių pr. B kategorijos su daugeliu sankryžų ir t.t.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Na, galima visai nedaryt jungties su Noragiškių g. Bet ten tos pačios problemos su visomis gatvelėmis turėtų būti.

                  Kita vertus Laisvės pr. yra C kategorijos, vietomis 70 km/h leidžiamas greitis. Tai kaip ir galėtų būti.
                  Šita gatvė turės n šviesoforų, perėjų, važiuos VT ir pan., realiai kažkas panašaus kaip Ateities g., kur net praktiškai būtų sunku įsibėgėti iki 70 km/h, kodėl ML reikalinga net B kategorija?
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Šita gatvė turės n šviesoforų, perėjų, važiuos VT ir pan., realiai kažkas panašaus kaip Ateities g., kur net praktiškai būtų sunku įsibėgėti iki 70 km/h, kodėl ML reikalinga net B kategorija?
                    galbut B galima nupaisyt platesnes juostas, uzlieti daugiau asfalto, pristatyti tvoreliu visur? Nu kad butu i panasu i civilizacija

                    Comment

                    Working...
                    X