Parašė vaidasp
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)
Collapse
X
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimątai tie gyventojai, palei kurių sklypus ėjo ši gatvė, ką nors laimėjo ar ne? Pasikeitė kas nors šiame projekte?
PS Sorry, pats nieko tokio neįžiūrėjau.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąSumažėjo vienu šviesoforu pagal šituos brėžinius.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Įvardinkite ko neva trūksta. Pokyčių nematau.
EDIT: ai jos ir anksčiau nebuvo, sorry, suklydau.Paskutinis taisė themanual; 2019.11.13, 17:12.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąŠioje sankryžoje ženkliai mažesnis kiekis sunkiojo ir lengvojo krovininio transporto intensyvumas/procentas ir berods Mykolo Lietuvio g. neleis sunkiajam važiuoti (išskyrus autobusus).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jeigu neleis, kaip tada fūra, važiuojanti pvz. nuo gariūnų, pateks į molėtų plentą? Per centrą GV? Nesuprantu logikos, kodėl negalėtų leisti, labai arti tos gatvės gyvenamųjų namų labai mažai, visos pagrindinės bajorų, visorių, santariskiu gyvenvietes pakankmai dideliu atstumo nuo ML, praktiškai visa trasa eina mišku ir pro visokius servisus.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Logikas labai paprasta - nes to nenori projektą stabdantys gyventojai.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet ten maximum keliolika namų, ar dėl to turėtų būti stabdomi tokie svarbūs ir dideli infrastruktūros projektai? Juolab ta gatvė neatsirado staigiai iš oro, numatyta BP dar nuo sovietmečio.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jeigu neleis, kaip tada fūra, važiuojanti pvz. nuo gariūnų, pateks į molėtų plentą? Per centrą GV? Nesuprantu logikos, kodėl negalėtų leisti, labai arti tos gatvės gyvenamųjų namų labai mažai, visos pagrindinės bajorų, visorių, santariskiu gyvenvietes pakankmai dideliu atstumo nuo ML, praktiškai visa trasa eina mišku ir pro visokius servisus.
Dalis šio eismo numatytai aplenks "centrą" (Geležinio Vilko g. per upę) per Vakarinį aplinkkelį ir Šiaurinę g, kita dalis toliau kursuos Geležiniu Vilku.
Tikrasis šiaurinis vilniaus aplinkkelis ves rekonstruotu 108 keliu (vietomis pakoreaguota trasa), kuris nuo pat Nemenčinės per Riešę, Maišiagalą sieks A1 (Vilnius-Kaunas-Klaipėda). Ši jungtis potencialiai ateityje nuims tranzitinį užmiestinį krovininį transportą.
O vietiniams gyventojams "ant kelio", tai žinoma nesinori tos Mykolo Lietuvio gatvės. Kuo toliau tuo eismas joje intensyvės ir tolimąjame plane ji atliks itin svarbų vaidmenį susisiekime. Dabar ten juokingas srautas palyginus su tuo kas laukia.
Parašė themanualManau pirma nuties gatvę, o ant sekančių rinkimų, jeigu pasikeis meras (o gal ir nebūtinai), padarys kokį papildomą PAV ir nusirinks tuos ženklus. Ten beje sunkiasvoris transportas jau dabar kartais užklystaPaskutinis taisė Riedis; 2019.11.18, 20:06.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąVietinio sunkiojo transporto neišvengsi, reikia tai reikia - net statybos kitaip neįvyktų. Tranzito nereikia skatinti, kai yra projektuojama naujai ir logistikos vystymasis yra nusistovėjęs. Baisiausia laukia, kai bus kapitalinė Žaliųjų ežerų g. rekonstrukcija ir tiltas Ožkiniuose iki Nemenčinės plento. Tada masyvus lengvojo krovininio transporto tranzitas nebeišvengiamas (iki Šiaurinės g. paskutinio etapo). Neaišku tik kokia seka vyks visi šitie darbai.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė HSV Rodyti pranešimą
Logistikos centrai ir terminalai daugumoje yra išsidėstę pietinėje ir pietvakarinėje Viniaus dalyje. Neužmirškite apie iš jų išvežamus krovinius į Rusiją. Vežėjams bus aktuali tranzito į Rusiją trasa Vilnius - Utena - Zarasai - Daugpilis ir t.t. Iš pietinės ir vakarinės miesto dalies Vakariniu aplinkkeliu toks sunkusis transportas tikrai norės patekti artimiausiu keliu į Molėtų plentą, vadinasi Mykolo Lietuvio gatvė bus artimiausia jungtis
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Buvo nuskambėjęs pažadas neleisti sunkiasvorio transporto šia būsima gatve. Klausimas tik kiek realu tikėtis, kad bus laikomasi apribojimų - alternatyvus maršrutas 108 keliu yra ženkliai ilgesnis.
Comment
-
Parašė Riedis108 keliu jau ir dabar vyksta ~200 krovinio per parą. Nekalbant apie kariuomenės technikos logistiką. Streetview net prasilenkia su daug "furų". Myniau Nemenčinė - Žaliųjų ežerų g. ir atgal - tai labai nesaugus ruožas - sutinku. Todėl ir turėtų būti rekonstruojamas. Vilniaus rajono BP numatyta trasa.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąBet fūros autostrados privalumų neišnaudoja ir laiko/pinigų nuostolis gerokai didesnis.
Atstumas skiriasi apie 30-40 km važiuojant per Ukmergę. Vos 10-20 km važiuojant 108 keliu.
Be to, klausimas ar daugiau neišdeginsi kuro visuose Mykolo Lietuvio g. šviesoforuose ir Molėtų pl. šalia Vilniaus. O dar posūkiai į kairę (ML g. - Molėtų pl. ir Basanvičiaus g. - Kupiškio g. [Utenoje])
A2 Ženkliai labiau pritaikytas ir sankirtos adekvačios krovininiam transportui. Gal tik A6 vedantis per miestelius problematiškesnis, bet ten teoriškai didžiulis Kauno koridorius.
P.S. Suprantu, kai Šiaurinėje g. nebuvo numatyti šviesoforai, tai net krovininis teoriškai mažiau taršiai pravažiuotų miestu, bet dabar tai deja bus taršiau - bet pėstiesiems/dviratininkams patogiau.Paskutinis taisė Riedis; 2019.11.19, 23:20.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Logikas labai paprasta - nes to nenori projektą stabdantys gyventojai.
- 5 patinka
Comment
-
Bent 5 metus...
P.S. pažįstamas jau 10 metų gyvena šalia, tai sako, kad jau atsikraustant buvo žinoma gatvės trasa. Tai kiek visas procesas bendrai užima laiko, 20-25 metus?
O dar juokėmės iš sovietų, kad lėtai ir nekordinuotai viskas judėdavo...Paskutinis taisė Sula; 2019.11.25, 10:56.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąPoderskio FB siena:
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąBent 5 metus...
- 1 patinka
Comment
Comment