Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ciurlionis
    replied
    Senamiestyje iš viso jokių dviračių linijų neturi būti, jie važiuoti turi tiesiog važiuojamąja dalimi pirmenybės teise. Atrodo 21a., VMS administracija apie save kalba, kaip progresyvią, o sprendimai 20 a. vidurio.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Gaila, kad tas nepadaryta rekonstruojant Totorių ar Labdarių gatves.
    Kad padaryt normaliai reikia galvot, daryt projektus, žodžiu dirbt, o to nesinori, tad paprasčiau yra "padaryt remontą".

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Na, ji yra vienos iš kilpų išleidžiamoji gatvė, taigi eismas momentais gali būti gan tankus.
    Berlyne eismas taip pat gan tankus, bet ten dviratininkai be problemų važiuoja pirmąja eismo juosta ir tai yra tik automobilių vairuotojų problema.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

    Kam is viso reikia to atskirimo tarp vaziuojamosios ir saligatviu dalies, juk cia vis tiek ne tranzitine gatve, automatiskai limituoja naudojimo galimybes viesoj erdvej.
    Na, ji yra vienos iš kilpų išleidžiamoji gatvė, taigi eismas momentais gali būti gan tankus.

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Bet ten tik maža dalis viso senamiesčio gyvenama zona, turėtų būti visas senamiestis, plius niekur neturėtų būti asfalto (kaip pvz.Rygos senamiestyje). Labas geras pavyzdys Savičiaus g. rekonstrukcija, kur neliko asfalto, praplatėjo šaligatviai ir kas keliasdešimt metrų atsirado kalneliai. Gaila, kad tas nepadaryta rekonstruojant Totorių ar Labdarių gatves.
    Kam is viso reikia to atskirimo tarp vaziuojamosios ir saligatviu dalies, juk cia vis tiek ne tranzitine gatve, automatiskai limituoja naudojimo galimybes viesoj erdvej.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Senamiestyje apskritai nereikalingi dviračių takai ir pėsčiųjų perėjos, visa teritorija turėtų būti po ženklu "gyvenama zona" (jei to nėra iki šiol). Kilpinio eismo idėja labai gera ir senai laukta, tik gaila, kad iš estetinės pusės (kas senamiesčiui taip pat labai svarbu) taip baisiai įgyvendinta.
    Būtent. Dar norėčiau papildyti, kad senamiesčio beveik visos gatvės, ypač kuo labiau centro, turi būti rekonstruojamos, lietvamzdžiai pajungiami į kanalizaciją, visi šaligatviai ir esamos eismo juostos sulyginami į vieną lygį.

    Universiteto g. yra dar vienas gerai iliustruojantis bardaką pavyzdys. Buvo remontuojama ar rekonstruojama gatvė (nežinau, nes šaligatvių platinimas kaip ir užduoda rekonstrukcijos statusą, bet kaip buvo padaryta tai daugiau remonto sunku pavadinti). Ją rekonstruojant reikėjo pajungti lietvamzdžius į kanalizaciją, šaligatvius leisti žemyn, o jei jau STR prikimba su reikalavimu ženkilnti dvirtakį, kad juo būtų galima dviem kryptymis važiuoti (gyvenamojoje zonoje irgi to STR reikalauja? Senamiestyje negalima išimties padaryti dėl susiformavusio užstatymo būdo?), tuomet buvo galima kitokios išvaizdos trinkelių vieną juostą pravesti - ir atrodytų estetiškai tvarkingai, ir nereikėtų perdažynėti, ir berazumiai reikalaujantys aklai STR tokiose situacijose laikytis būtų patenkinti.

    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	304
Size:	81,4 kB
ID:	1814181
    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	305
Size:	72,9 kB
ID:	1814182
    https://maps.vilnius.lt/teritoriju-planavimas#layers

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Yra Senamiestis gyvenamoji zona, bet vairuotojams kažkaip vienodai, ir policija pažeidėjais nesidomi. Kartą Universiteto g. ant šaligatvio buvo užlipęs kažkoks mikriukas. Jį apeidamas pėsčiomis sutrukdžiau skubėti kažkokiems vairuotojams, buvau apipypintas. Priėjau prie lango paklaust, kas negerai. Argumentai apie gyvenamąją zoną nieko neįtikino.
    Bet ten tik maža dalis viso senamiesčio gyvenama zona, turėtų būti visas senamiestis, plius niekur neturėtų būti asfalto (kaip pvz.Rygos senamiestyje). Labas geras pavyzdys Savičiaus g. rekonstrukcija, kur neliko asfalto, praplatėjo šaligatviai ir kas keliasdešimt metrų atsirado kalneliai. Gaila, kad tas nepadaryta rekonstruojant Totorių ar Labdarių gatves.



    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Senamiestyje apskritai nereikalingi dviračių takai ir pėsčiųjų perėjos, visa teritorija turėtų būti po ženklu "gyvenama zona" (jei to nėra iki šiol). Kilpinio eismo idėja labai gera ir senai laukta, tik gaila, kad iš estetinės pusės (kas senamiesčiui taip pat labai svarbu) taip baisiai įgyvendinta.
    Yra Senamiestis gyvenamoji zona, bet vairuotojams kažkaip vienodai, ir policija pažeidėjais nesidomi. Kartą Universiteto g. ant šaligatvio buvo užlipęs kažkoks mikriukas. Jį apeidamas pėsčiomis sutrukdžiau skubėti kažkokiems vairuotojams, buvau apipypintas. Priėjau prie lango paklaust, kas negerai. Argumentai apie gyvenamąją zoną nieko neįtikino.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šimašiaus Tujų takas ties ta vieta, kur 2018 po "dudžiausios per paskutinius 300 metų" liūties susideformavo tako danga. Tai po šių metų "didžiausios per paskutinius 300 metų" liūties, surprise surprise, nutiko lygiai tas pats. Ta pati tako atkarpa vėl susigumbavusi ir greičiau įsibėgėjus visai realu nuskristi nuo dviračio ar paspirtuko toje vietoje.
    Matyt, ten veržiasi gruntiniai vandenys, kažkokie šaltiniai? Įdomu, koks yra technologiškai teisingas sprendimas tokiai problemai.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą

    Man tai baisiau ne tos vietos, kur grindinys nelygus dėl suprantamų priežasčių (Arsenalo gatvėje grindinys senas, aplink Rotušės aikštę specialiai grublėtas), bet, pvz., Gedimino prospektas, kuris remontuotas ne per seniausiai ir plytelės turėtų būti lygios, bet nieko ten lygaus nėra, nes masiškai ištrupėję.
    O Velomaratonas turėtų daugiau dalyvių, jei "išimtų" iš trasos tą Arsenalo gatvę. Atseit plentinė trasa, bet joje patogiau yra su kalnų dviračiu
    Senamiestyje nėra lengva pagal tas linijas važinėti: daug posūkių, nedrausmingų pėsčiųjų, intensyvesnis eismas. Jos daugiau dėl grožio nei dėl praktinės naudos.
    O nepakanka Velomaratone dalyvių? Sportininkų ir semi-sport finišavusių netoli 300, daugiau, nei leidžia startuot Tour de France vienu metu. Mėgėjų parade irgi tūkstančiai, visi 10 km užpildyti dviratininkų srautu.

    Atrodo, turit kažkokius klaidingus įsivaizdavimus apie plentines lenktynes: profesionaliame pasaulyje labai prestižinės yra Paris-Roubaix varžybos, kur trečdalis kelio būna siaubingais grįstais laukų keliais, Ronde van Vlaandren, kur trasa suka kilpomis tarp kelių super stačių ir super brutalių grįstų įkalnių. Italijoj Strade Bianche varžybos kabina žvyrkelius, nuo kurių viskas aplimpa balkšvom dulkėm arba, jei drėgna, pilkšvu purvu, Lietuvoj Plento taurės Semeliškių etape trasa eina per šio miestelio Basanavičiaus gatvę su baisiu apvalių akmenų grindiniu, Šakių etape išvis yra plentiniams dviračiams netinkama išplauto žvyrkelio įkalnė, kuri ir su MTB būtų šioks toks iššūkis, dauguma dalyvių jos ir neįveikia nenušokę: https://www.youtube.com/watch?v=7tVw_NWu7oQ. Šitos sunkiosios vietos sudaro galimybes taktiniams veiksmams, leidžia geriausiems, drąsiausiems ir techniškiausiems pabėgti nuo būrio, sudaro visą varžybų intrigą.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Jeigu rimtai, tai neįsivaizduoju kokiam debilui galėjo kilti mintis nupaišyt dviračių takus ant tokio stambaus, aštraus ir absoliučiai nei dviračiams, nei, tuo labiau, paspirtukams, netinkančio bruko, kaip aplink Rotušę, ant kurio viskas dreba net važiuojant su mašina, bet oh well, #ambicijos...
    Senamiestyje apskritai nereikalingi dviračių takai ir pėsčiųjų perėjos, visa teritorija turėtų būti po ženklu "gyvenama zona" (jei to nėra iki šiol). Kilpinio eismo idėja labai gera ir senai laukta, tik gaila, kad iš estetinės pusės (kas senamiesčiui taip pat labai svarbu) taip baisiai įgyvendinta.

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Minsko pl. gan iš anksto nutiesė gabaliuką dvirtakio (Šalia viaduko). Iš Liepkalnio g. pusės taip pat iškasti pakraščiai.
    Kiek pamenu iš projekto, čia nuotraukoje matomas gana keistas sprendimas užbaigti dviračių taką šaligatviu.

    Gerai būtų, kad ir likusius kelis šimtus metrų iki savivaldybės ribos nutiestų per ateinantį dešimtmetį - nuo Vilniaus rajono ribos eina visai neblogas takas iki pat Nemėžio.
    Paskutinis taisė adomazzz; 2020.07.08, 22:25.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Minsko pl. gan iš anksto nutiesė gabaliuką dvirtakio (Šalia viaduko). Iš Liepkalnio g. pusės taip pat iškasti pakraščiai.

    Click image for larger version

Name:	682020151624.jpg
Views:	671
Size:	226,5 kB
ID:	1813827

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Ir išvis, ttttt, kaip įsivaizduojat tinkamus dvirtakius Rotušės aikštėj ir bendrai Senamiesty? Išlupt raudoną granitą ir patiest asfaltą? Paveldosauga neleis. Pakeist granitą lygesniu, bet ne slidžiu? ¯\_(ツ)_/¯
    Nereikia ir įsivaizduot, Universiteto gatvės danga tinka ir Senamiesčiui, ir dviračiams, ir paspirtukams, ir net longboard'ams.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Gal kol kas neklojam, yra ir daugiau svarbesnių darbų.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Ką ten prižiūrėti, jei nekokybiškos plytelės tiesiog trupa. Pirmiausia reikia kokybiškų medžiagų ir kokybiško darbo.
    Na tuomet klojam gedimino prospektą iš naujo. Dalį jau uždarėm, uždarom eismą likusioje dalyje ir klojam šaligatvius. Vistiek dabartiniuose per lauko kavines praeiti neįmanoma.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Gedimino propsektą rekonstravo prieš 17 metų ir turbūt visą tą laiką neprižiūrėjo.
    Ką ten prižiūrėti, jei nekokybiškos plytelės tiesiog trupa. Pirmiausia reikia kokybiškų medžiagų ir kokybiško darbo.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą

    Man tai baisiau ne tos vietos, kur grindinys nelygus dėl suprantamų priežasčių (Arsenalo gatvėje grindinys senas, aplink Rotušės aikštę specialiai grublėtas), bet, pvz., Gedimino prospektas, kuris remontuotas ne per seniausiai ir plytelės turėtų būti lygios, bet nieko ten lygaus nėra, nes masiškai ištrupėję.
    Gedimino propsektą rekonstravo prieš 17 metų ir turbūt visą tą laiką neprižiūrėjo. Reikia džiaugtis, kad dar jis tokio gero stovio atsižvelgiant į aplinkybes. Nors tiesa bandė kaikurias trinkeles keisti 2012 metais.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Arsenalo g. -- super baisus brukas, bet yra Velomaratono trasos vinis. Palyginus tu tom vietom, Rotušės aikštė yra vienas malonumas.
    Man tai baisiau ne tos vietos, kur grindinys nelygus dėl suprantamų priežasčių (Arsenalo gatvėje grindinys senas, aplink Rotušės aikštę specialiai grublėtas), bet, pvz., Gedimino prospektas, kuris remontuotas ne per seniausiai ir plytelės turėtų būti lygios, bet nieko ten lygaus nėra, nes masiškai ištrupėję.
    O Velomaratonas turėtų daugiau dalyvių, jei "išimtų" iš trasos tą Arsenalo gatvę. Atseit plentinė trasa, bet joje patogiau yra su kalnų dviračiu
    Senamiestyje nėra lengva pagal tas linijas važinėti: daug posūkių, nedrausmingų pėsčiųjų, intensyvesnis eismas. Jos daugiau dėl grožio nei dėl praktinės naudos.
    Paskutinis taisė senasnamas; 2020.07.08, 09:27.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė gediminasz Rodyti pranešimą

    Jau pradeda priminti Olandiją, kur toks ženklinimas ant kiekvieno kampo

    Click image for larger version Name:	Screenshot 2020-07-07 at 21.46.18.png Views:	0 Size:	252,2 kB ID:	1813647

    Tik panašu, kad olandai nesivargina žymėti dviračių juostos važiuoti priešinga kryptimi, kas man atrodo kur kas estetiškiau. Bet matyt pas mus to neleidžia taisyklės?

    Click image for larger version Name:	Screenshot 2020-07-07 at 21.54.24.png Views:	0 Size:	292,1 kB ID:	1813648

    O jeigu ir yra baltos linijos, tai dažnai jos būna iš baltų trinkelių.
    Kaune senamiestį nėra linijų, tik ženklai.

    Komentuoti:

Working...
X