Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • troy
    started a poll [VLN] Dviračių takai Vilniuje

    [VLN] Dviračių takai Vilniuje

    57
    Dažnai sezono metu (į darbą/paskaitas ir visur kitur)
    21,05%
    12
    Laisvalaikio pramogai
    50,88%
    29
    Nevažinėju
    28,07%
    16

    The poll is expired.

    Nežinau ar tinkamai įsiterpsiu. Nesu architektas.Tik architektūros vartotojas.Man įdomu dviračių takai Vilniuje ir aplink Vilnių. Gal kas turite slaptus gražius savo takus / keliukus kur yra mažai/ar išvis nėra mašinų.

    Jei įdomu pasiūlysiu ir savo maršrutų. B-)

  • MantasMa
    replied
    Na taip, apžiūrėjau, išarta ten gerai, provėžės gilios, tuoj reiks dar vieną aplinkkelį tiest.

    Komentuoti:


  • stop.this.train
    replied
    Parašė MantasMa Rodyti pranešimą
    Bet dar gana mandagiai vis tiek, nevažiuoja iki galo dviračių taku.
    Šiaip nuo tų kuolų įstatymo nesu prasilenkęs nei su vienu automobiliu apačioje. Veikia jie kažkiek.
    O čia tikrai vėžės automobilių, o ne kokių aplinkos tvarkytojų?
    Iš apačios kažkoks autobusiukas buvo privažiavęs, bet kai pamatė jog turiu telefoną ir fotografuoju, tai sustojo ties ta mėšlinga vieta ir apsisukęs nuvažiavo. Jeigu ten važinėja aplinkos tvarkytojai tai galėtų po savęs nusivalyti taką...

    Komentuoti:


  • MantasMa
    replied
    Bet dar gana mandagiai vis tiek, nevažiuoja iki galo dviračių taku.
    Šiaip nuo tų kuolų įstatymo nesu prasilenkęs nei su vienu automobiliu apačioje. Veikia jie kažkiek.
    O čia tikrai vėžės automobilių, o ne kokių aplinkos tvarkytojų?

    Komentuoti:


  • stop.this.train
    replied
    Žirmūnuose kur įrengė stulpelius ir sukasė barjerus jau atsirado naujas pravažiavimas. Automobilių vairuotojai Vilniuje yra patys efektyviausi kelių tiesėjai

    Click image for larger version

Name:	20200117_132019.jpg
Views:	1
Size:	378,7 kB
ID:	1776177

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Statinio griauti nereikia, nebent tą maža garažą (kuris nesijungia su pastatu). Ir taip deje Lietuvoje nėra normalaus Eminent Domain įstatymo.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Mažinamas sklypas - tai išperkamas valstybės poreikiams. Bet ten yra ir statinys. Kaip tada? Griaunama dalis statinio? Tokiu projektu dviračių tako čia nematytume dar ilgus ilgus ilgus metus.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Tai A juostą reikia iš gatvės dešinės pusės praplėsti, o ne perstumti į skiriamają dalį. Dabar tarp dviračių tako ir gatvės ten vietos pakankamai išskyrius prie pat sėlių gatvės, kur dėl gatvės reikmės turėtu būti mažinamas privatus sklypas. Kodėl jis ten išvis išsikišęs taip? Vietos ten yra, pačio statinio nekliudytų.Tik tas murinis garažiukas ant stogo turėtu ne šabakštyną kaip dabar o dviračių taką.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Nežinau ar sklypų ribos sutampa su draustinio ribomis. Bet spaudžia sklypo ribos ir daugiabučių ribos. Norint įkišti A juostą, ko gero tektų visai atsisakyt skiriamosios juostos ir ten daryt betoninę sienutę. Arba siaurint ir priešpriešinio eismo juostas, tada koks 1-2 metrai gal ir liktų pievelei. Bet kaštai turbūt išauga belenkaip. Anyway, problema ne tako artume prie gatvės. Norint dabar arba ateityje tiest A juostą reiks klibint ne dviračių takus, o visas eismo juostas.

    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	1 Size:	440,3 kB ID:	1775756

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Bet dabar ten dviračių takas yra toliau nuo važiuojamosios dalies. Ta dabar yra draustinio teritorijoje, o naujo draustinio teritorijoje tiesi nebegalima?
    Veikiausiai taip. Daug senų, nuo sovietmečio likusių objektų yra draustinio teritorijoje, bet visi nauji objektai tai arba mediniai, arba iš birių dangų

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Berods taip yra dėl Karoliniškių kraštovaizdžio draustinio teritorijos, kuri užgriebia nemažą plotą aplink gatvę. Dėl to ir dviračių takas taip arti važiuojamosios dalies. Manau, kad VT juostos ten nebus niekad.
    Bet dabar ten dviračių takas yra toliau nuo važiuojamosios dalies. Ta dabar yra draustinio teritorijoje, o naujo draustinio teritorijoje tiesi nebegalima?


    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    As visai nesuprantu tokios A juostos prasmes. Dabar daromoje vietoje kamsciu beveik nebuna. Svarbiausios vietos - pries sviesoforus ir sankryzas o ne po.

    Ritinio piko metu kamščiai ten būna ir atskiroje juostoje tikrai galės važiuoti greičiau. Ti galėjo ne puse gatvės o visą nutiesti, nes būtent antrojoje dalyje VT juda lėčiau.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    As visai nesuprantu tokios A juostos prasmes. Dabar daromoje vietoje kamsciu beveik nebuna. Svarbiausios vietos - pries sviesoforus ir sankryzas o ne po.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Net ne 2-3 minutės. Įsibėgėjus nuo Narbuto kalno galima laisvai palaikyti gerą greitį iki duobės ir prilėtinti tik lipant iš jos link Panoramos. Dabar teks sustot prie šviesoforo ir lėtai pradėt nuo jo važiuot. Sumoj ir 5 ir daugiau minučių gausis. Gal efektyviau bus su vėjeliu nuskrist Sėlių gatve žemyn ir tada tiesiai link upės arba per kiemus grįžt link Narbuto.
    Jei nebaisu važiuot Sėlių g. ir daryti posūkį į kairę, tai liks potencialas apvažiuoti šviesoforą per Lapių ar gal net geriau, bet nesaugiau per atitinkamo pavadinimo Erelių g.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Dovydas Rodyti pranešimą

    Būtent, tas labiausiai ir piktina. Skrendi nuo kalno 50-60 km/h ir še tau, suk į šoną, sustok, spausk šviesoforo mygtuką, tapk pėsčiuoju ir vėl pradėk nuo 0. Kokioje nors D gatvėje toks sprendimas būtų normalu, bet Narbuto nuokalnėje - tiesiog piktina.
    Matyt dėl to ir A juostos nedaro iki Sėlių gatvės. Kad dviratininkus suvaryt į dvirtakį ir nesudarytų konkurencijos VT skrisdami A juosta

    Komentuoti:


  • Dovydas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Net ne 2-3 minutės. Įsibėgėjus nuo Narbuto kalno galima laisvai palaikyti gerą greitį iki duobės ir prilėtinti tik lipant iš jos link Panoramos. Dabar teks sustot prie šviesoforo ir lėtai pradėt nuo jo važiuot. Sumoj ir 5 ir daugiau minučių gausis. Gal efektyviau bus su vėjeliu nuskrist Sėlių gatve žemyn ir tada tiesiai link upės arba per kiemus grįžt link Narbuto.
    Būtent, tas labiausiai ir piktina. Skrendi nuo kalno 50-60 km/h ir še tau, suk į šoną, sustok, spausk šviesoforo mygtuką, tapk pėsčiuoju ir vėl pradėk nuo 0. Kokioje nors D gatvėje toks sprendimas būtų normalu, bet Narbuto nuokalnėje - tiesiog piktina.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Berods taip yra dėl Karoliniškių kraštovaizdžio draustinio teritorijos, kuri užgriebia nemažą plotą aplink gatvę. Dėl to ir dviračių takas taip arti važiuojamosios dalies. Manau, kad VT juostos ten nebus niekad.
    Tai draustinyje negalima net dviračių ar pėsčiųjų takų tiesti? Čia panašu į eilinį savivaldybės apsileidimą, kada remontuojant gatves ir šaligatvius net boldiūrų nesugebama nuleisti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Dovydas Rodyti pranešimą

    Kas tie visi? Pėstieji? Nes dviratininkai, atriedėję žemyn Narbuto g važiuojamaja dalimi prie Sėlių g nestoja ir tiesiog nuvažiuoja tiesiai su srautu. Dabar jie bus priversti sukti į Sėlių g ir laukti žalio signalo, o ciklas ten tikrai labai ilgas. Aš jau vien dėl tų veltui prarastų 2-3 minučių jausčiau pagundą važiuoti važiuojamąja dalimi, o ne taku. Aš suprantu, kodėl daromas tako vingis apie aukščiau minėtą pastatą. Tas vingis didesnių problemų nekelia ir laiko daug nesugaišins, apvažiuosiu tuos metrus be problemų. Bet kodėl daromas toks sėlių g. kirtimas - absurdas lygioje vietoje - man tai nesuprantama. Užuot per 3 sekundes pervažiavęs sankryžą dabar turėsiu 3 minutes laukti.
    Net ne 2-3 minutės. Įsibėgėjus nuo Narbuto kalno galima laisvai palaikyti gerą greitį iki duobės ir prilėtinti tik lipant iš jos link Panoramos. Dabar teks sustot prie šviesoforo ir lėtai pradėt nuo jo važiuot. Sumoj ir 5 ir daugiau minučių gausis. Gal efektyviau bus su vėjeliu nuskrist Sėlių gatve žemyn ir tada tiesiai link upės arba per kiemus grįžt link Narbuto.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kodėl iš karto nedaroma A juosta bent iki Sėlių g.? Arba, jei daro dviračių taką, kodėl nepalieka vietos A juostai ateityje? Dabar nei šis nei tas su ta A juosta, dingsta viduryje Narbuto g., kur labiausiai užsikišęs eismas, po to vėl atsiranda ties Erelių g.
    Berods taip yra dėl Karoliniškių kraštovaizdžio draustinio teritorijos, kuri užgriebia nemažą plotą aplink gatvę. Dėl to ir dviračių takas taip arti važiuojamosios dalies. Manau, kad VT juostos ten nebus niekad.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai matėm, kaip po lentelių nukabinimo jau trečią dieną nulėkė pas ministrą atšaukinėti ir dar gavo nuo Skvernelio pamokslą apie "nesąmones su pralaidumais mieste" ir dargi siūlymus leisti visiems važinėtis A juostomis. Tai įsivaizduokim triukšmą, jei visur imtų juostas atiminėti iš vadeliotojų.
    Zuokas atėmė ir nieko neatsitiko, politinės valios reikalas.

    Komentuoti:


  • Dovydas
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Galėsit pyktį išlieti įjungdamas pėsčiųjų šviesoforą per Narbuto g. (juokauju žinoma, nedarykite taip)
    Tą pėsčiųjų šviesoforą prie stotelės "Žvėrynas" reikia naikinti, taip pat pėsčiųjų šviesoforą prie Erelių/Stumbrų. Vietoje jų įrengti pėsčiųjų ir dviratininkų viaduką, sujungiantį abi Lokių g. dalis. Tas viadukas galėtų tapti dviračių takų magistralės Šeškinė-Centras dalis.

    Komentuoti:

Working...
X