Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Riedis
    replied
    Grinda skelbia neužilgo pradėsianti vandentvarkos projektą, kuris apims rezervuaro statybas ties Miglos g. (tarp Šeškinės ir Žvėryno). Kiek suprantu, turėtų perdaryti šiuo metu itin baisios kokybės bendrą pėsčiųjų ir dviračių taką.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20210618-151958_Chrome.jpg
Views:	123
Size:	93,2 kB
ID:	1894077

    Vizualizacija iš Grindos facebook (kairėje Miglos takas)

    Click image for larger version  Name:	201772000_1490631667935257_764234433518118356_n.jpg?_nc_cat=105&ccb=1-3&_nc_sid=8024bb&efg=eyJpIjoidCJ9&_nc_ohc=UWKuw7Rb-o8AX-2wuAS&_nc_ht=scontent.fvno5-1.fna&tp=14&oh=8d7a3f4042f4b2191410600ebcd4a620&oe=60D08F33.jpg Views:	0 Size:	392,8 kB ID:	1894076
    Paskutinis taisė Riedis; Vakar, 14:25.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nežinau ar legaliai, ar nelegaliai pakeista, ar tiesiog buvo klaida žemėlapyje, bet buvau įsitikinęs, jog ten D kat. Kitaip nebūčiau kategoriškai jiems rašęs.

    Jų PP nurodyta išvis, kad ten tik E kat. (koncentravosi tik į dvirtakį, nors projektuoja skersai gatvės ir abejose jos pusėse), bet esu įsitikinęs, kad tikrinau ir savivaldybės paties pateiktą žemėlapį, nes informacija PP buvo netinkamai pateikta.
    Click image for larger version

Name:	download.png
Views:	164
Size:	206,3 kB
ID:	1894065


    Gi VMS nuolat pažeidžia įstatymus, o ar aš jums kada melavau?

    Va, Pirklių g. D kat.:
    Click image for larger version

Name:	download (1).png
Views:	160
Size:	507,1 kB
ID:	1894063

    Tai kas dabar teisus? Beje, pagal STR net ir C kat. atveju privalo išsilaikyt dvirtakių ir šaligatvių lygis.

    Click image for larger version

Name:	download (2).png
Views:	145
Size:	17,7 kB
ID:	1894064

    Patikrinau dar kartą PP, tai – jeigu nesukeisti PP – daugelis įvažiavimų išlaiko vientisą aukšingumą takams, bet įvažiavimo bortai vis tiek nenumatyti, o takų danga nutrūksta (nėra raudono asfalto pervažose ir šaligatvio plytelių) ir net vietoj esamų trinkelių į „Smurfit Kappa” – klos „paaukštintą” asfaltą. Kaip rodo praktika, su tokiais pradiniais žymėjimais realybėje po projekto ir darbo projekto nebebūtų išlaikytas tas takų aukštis. Būtų, kaip naujojoje Pilaitėje įvažiavimai į kiemus.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Tai, kad Pirklių g. yra C kategorijos, pagal maps.vilnius.lt

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	203
Size:	107,1 kB
ID:	1894027

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Ironiška, kad net į tokį užkampį kartą teko važiuot miesto dviračiu su reikalais į vieną iš tų angarų. Dabar sporto tikslais naudosiuos tuo tuneliu ir šiuo naujuoju garbės ratu, nes praeitą kartą net pasuktą kaklą įskaudo, laukiant kol baigsis mašinų srautas nuo Gariūnų ties įsukimu į A1 (link Kauno).

    Pirklių g. pati yra D kat., beje. Vien dėl to pavyko išmušt „vieną lygį” dviračių ir pėsčiųjų takams. Kas tingėjo skaityt susirašynėjimą, tai gaila, bet buvo atsisakę taikyti skirtingą dviračių ir pėsčiųjų takų aukštį (per dviračių bortą) bei nesutiko naikinti skersinių bortų pervažose. Visgi, jei net statys vientisą aukštingumą dviračiams ir pėstiesiems ties įvažiavimais į kiemus, tai tokioj vietoj labai tikėtina paliks ir greitus įsukimus mašinoms, t. y. beveik garantuotai nebus nomralių įvažiavimo agresyvių bortų, kad mažint mašinų greitį.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied


    Click image for larger version  Name:	download.png Views:	202 Size:	1,79 MB ID:	1893611

    3.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20210616_170617.jpg Views:	203 Size:	1,23 MB ID:	1893614
    [/QUOTE]

    https://www.facebook.com/AugisUbanav...20557663632669

    Reportažas iš vietos, kaip vietinis verslininkas vykdė veiklą valstybinėje žemėje, bet dabar nepatenkintas, kad savivaldybė savo žemėse takus tiesia


    Iškarpoje matosi, kad stoginė yra už sklypo ribų, o visi ratų montavimo reikalai vykdavo raudonųjų linijų ribose:
    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	211
Size:	110,5 kB
ID:	1893942
    Paskutinis taisė Kaid; 2021.06.17, 22:30.

    Komentuoti:


  • AšNeRobotas
    replied
    Kai kuriose vietose paliktos siauresnės trinkelių atkarpos.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210617_155528.jpg
Views:	249
Size:	1,53 MB
ID:	1893906Click image for larger version

Name:	IMG_20210617_155517.jpg
Views:	245
Size:	1,46 MB
ID:	1893907
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210617_155925.jpg
Views:	248
Size:	1,70 MB
ID:	1893908
    Ir čia normaliai nesugeba užtvert. Asfaltas visiškai šviežias.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210617_160022.jpg
Views:	247
Size:	1,50 MB
ID:	1893909

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Pala, patyliukais pradėjo tiesti?
    Prieš savaitę ar dvi jau mačiau pradėtus darbus ties dobilu. Stipriai vėlavo pradėti statybas, gal laukdami tunelio statybų pabaigos.

    Siūlymai ir atsakymai PP apie būsimus sprendinius:
    Click image for larger version  Name:	kls.png Views:	0 Size:	1013,2 kB ID:	1893692 Click image for larger version  Name:	ats.png Views:	0 Size:	1,95 MB ID:	1893693

    Teikiant „alternatyvų siūlymą” koreguoti trasą, dar nebuvo jokios info apie planuotą tunelį, tai finiše viskas gerai gavos (nors ir neatsižvelgė į siūlymą). Stulpą, kurio nenorėjo traukti, lyg ir pašalino jau, yra pievutėje šviežiai praraustos žemės kabeliui patraukti.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tai, kad nebaigta. Nėra žymėjimo, nėra kalnelių. Viskas bus.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Baigtas takas Ozo g. ties GV sankryža. Dabar laukiam pirmos nelaimės, kad būtų susivokta padaryti kalnelius/iškilias perėjas ir pėsčiųjų/dviračių perėjos ženklą pastatyti. Nesuvokiama, kaip tokį nepabaigtą ir nesaugų sprendimą paliko.

    Click image for larger version Name:	IMG_20210616_091902_edit_258678597718340.jpg Views:	0 Size:	811,9 kB ID:	1893665
    Jau parašiau savivaldybei dėl iškilių perėjų, įdomu ką atrašys.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Baigtas takas Ozo g. ties GV sankryža. Dabar laukiam pirmos nelaimės, kad būtų susivokta padaryti kalnelius/iškilias perėjas ir pėsčiųjų/dviračių perėjos ženklą pastatyti. Nesuvokiama, kaip tokį nepabaigtą ir nesaugų sprendimą paliko.

    Click image for larger version  Name:	IMG_20210616_091902_edit_258678597718340.jpg Views:	0 Size:	811,9 kB ID:	1893665

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Pala, patyliukais pradėjo tiesti?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Paprašytas užsieniečio, stojau padėt fūrai pajudėt atbuliniu atgal į Gariūnų g., stabdžiau eismą 2 juostuose iš 3-jų (įskaitant greitėjimo-nusukimo), tai pafotografavau taką šalia.

    Palei geltoną (tiksliau juodą liniją):

    Click image for larger version

Name:	download.png
Views:	443
Size:	1,79 MB
ID:	1893611

    1.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210616_170416.jpg
Views:	437
Size:	1,44 MB
ID:	1893612

    2.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210616_170531.jpg
Views:	439
Size:	1,28 MB
ID:	1893613

    3.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210616_170617.jpg
Views:	437
Size:	1,23 MB
ID:	1893614

    4.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210616_170647.jpg
Views:	435
Size:	1,34 MB
ID:	1893615

    5.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210616_170739.jpg
Views:	437
Size:	1,34 MB
ID:	1893616

    6.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210616_170744.jpg
Views:	437
Size:	1,26 MB
ID:	1893617

    7.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210616_170856.jpg
Views:	436
Size:	1,39 MB
ID:	1893618

    8.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210616_171010.jpg
Views:	434
Size:	1,20 MB
ID:	1893619

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tai apie tą sutalpinimą ir kalbu, t.y. kai dviračių takas eina kaip išorinis žiedas (kaip žiede video). Nes pas mus visur dviračių takai eina labiau kaip pėsčiųjų takai.
    Supratau, na tai šiuo atveju tai neturi nieko bendro su tako buvimu dvipusiu. Svarbiausia kad būtų pagal olandišką žiedą sužymėtos pervažos visomis kryptimis, o dėl pačių takų tai manau kad labiau susiję su taupumu ir tuo kad vis dar atsargiai projektuojama dviračių infrastruktūra tenkinantis dviračių takais vienoje pusėje gatvės. Aš aišku vis tiek manau jog platūs dvipusiai takai tegu ir vienoje gatvės pusėje yra geriau už vienpusius ar išvis dviračių juostas, bet dar geriau yra dvipusiai takai abejose gatvės pusėse. Jeigu taupoma ar tvarkoma tik viena gatvės pusė tuomet galėtų bent jau aplink sankryžas padaryti takus iš visų pusių, tai šiuo atveju tokie nevisiškai užbaigti žiedai ir man nepatinka, bet vėlgi - svarbiausia jog būtų pervažos iš visų pusių.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tai apie tą sutalpinimą ir kalbu, t.y. kai dviračių takas eina kaip išorinis žiedas (kaip žiede video). Nes pas mus visur dviračių takai eina labiau kaip pėsčiųjų takai.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Man įdomu kodėl niekur nėra projektuojami olandiški žiedai su dviračių takais? Ar dėl to, kad pas mus dvipusiai takai?
    Ką turite omeny olandiški? Čia praktiškai ir bus kaip Olandijoje, vienoje pusėje tik bus bendras takas, bet normalios pervažos bus iš visų pusių, taip kad kas liečia svarbiausius žiedo aspektus tai man rodos čia viskas labai olandiška.

    Dėl dvipusių takų tai Olandijoje yra įvairių žiedų, mažesniuose dažniausiai dėl vietos trūkumo pačiame žiede daro vienpusį eismą (takai iki žiedo tokiu atveju gali būti ir vienpusiai ir dvipusiai), kur vietos daugiau ar žiedas didesnis - daro dvipusį eismą. Yra žiedų su miksuotu eismu - pusėje žiedo dvipusis, o kitoje pusėje vienpusis, šitam video toks pavaizduotas:



    Pas mus tik gaila kažkodėl patingi pabandyti sutalpinti takus aplink visą žiedą, ypač jeigu tako iš kurios nors pusės nėra (man rodos Geležinkelio g. ir Kernavės g. tokius suprojektavo). Kita problema kad apskritai pas mus šviesoforai labai mėgstami, ilgą laiką visur juos (dažnai be reikalo) kišdavo, dabar tik pasirodo šiek tiek daugiau žiedinių sankryžų projektuose.
    Paskutinis taisė themanual; 2021.06.15, 16:54.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Man įdomu kodėl niekur nėra projektuojami olandiški žiedai su dviračių takais? Ar dėl to, kad pas mus dvipusiai takai?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Numatytas totalinis dviračių pirmumas prieš mašinas! Visais įmanomais atvejais, tiek žiede, tiek per aplinkkelio dobilą. Įdomu, nes prieš mėnesiuką Pilaitės pr. dobile atsisakė projektuoti pirmumą suteikiančius ženklus dviračių eismui.

    Žiūrėsim ką dabar, marozai ir marozovos kelyje, kuriems nepatinka dviračiai.

    Komentuoti:


  • Alfas Vingys
    replied
    Sūduvių gatvės rekonstrukcijos projektas Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje:

    https://citify.eu/suduviu-g-atkarpa/...CjvQPAfvUOy4rU

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Taip, G atkarpos dalis, visus dokumentus su parašais galit rast VMS puslapyje.



    Jau daugiau nei prieš metus buvau rašęs VMS dėl šito, bet jie tiesiog neatrašė, kas yra keista, nes dažniausiai bent atrašo savo tradiciniam "ačiū už jūsų pastabą/nuomuonę, bet mum vapšė po..." stiliuje. Tiesiog nematau priežasties kodėl negalėjo nutiesti prieš pusantrų-dviejus metus kartu su likusiu taku, o dabar labai panašu, kad kažkas nusprendė netiesti 100 metrų dvirtakio ir šaligatvio (kiek, imant labai apibendrintai, tai gali kainuoti?), paskui įtraukt šitą atkarpą į Kalvarijų gatvės remontą/rekonstrukciją ir antrą kartą paimti pinigėlius už tai, kas jau prieš 2 metus turėjo būti nutiesta.
    Tai reiktų FB parašyti ir paklausti Nikitino. Jis visada atsako.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Įsižiūrėjau į darbų ribą, tai išeina ta pervaža nepatenka į projektą. Nepatenka ir į „kitos gatvės pusės projektą”. Hm. Buvau įsitikinęs, jog Senvagės projektas apima ir pilnai tą kitą gatvės pusę, net kur dabar daro ties viadukais. Šiaip ar taip, tie smėlynai už šviesoforų yra jau gal pusantrų metų.

    Komentuoti:

Working...
X