Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Nauja atšaka nuo „Gariūnų”, su tuneliu po A1. Takas jungiamas su esamu asfaltuotu dviračių ir pėsčiųjų taku į Grigiškes. Geltona linija žymi suprojektuotą naują taką, bet statybų planai nukelti / įšaldyti:

    Click image for larger version

Name:	Gariunai.png
Views:	225
Size:	768,4 kB
ID:	1856983
    Vilnius City Cycling Map by Road Surface // https://www.google.com/maps/d/edit?m...255731234&z=13

    Nuo „Gariūnų” Grigiškių kryptimi:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_154052.jpg
Views:	226
Size:	2,50 MB
ID:	1856984

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_154114.jpg
Views:	224
Size:	2,59 MB
ID:	1856985

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_154203.jpg
Views:	223
Size:	2,17 MB
ID:	1856986

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_154252.jpg
Views:	223
Size:	2,22 MB
ID:	1856987

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_154336.jpg
Views:	221
Size:	2,24 MB
ID:	1856988

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_154410.jpg
Views:	225
Size:	2,17 MB
ID:	1856989

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_154433.jpg
Views:	222
Size:	1,93 MB
ID:	1856990

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_154550.jpg
Views:	224
Size:	1,65 MB
ID:	1856991

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_154647.jpg
Views:	223
Size:	1,82 MB
ID:	1856992

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_154806.jpg
Views:	223
Size:	1,54 MB
ID:	1856993

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_154844.jpg
Views:	224
Size:	1,70 MB
ID:	1856994

    Vaizdai atgal:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_155000.jpg
Views:	223
Size:	1,69 MB
ID:	1856995

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_155323.jpg
Views:	224
Size:	2,06 MB
ID:	1856996

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Taigi čia kolkas yra tik papaišymų ir "va kas galėtų būti, jeigu nupirktumėt seną pastatą" lygyje, juolab atsirado vėliau, nei dvirtakio projektas, tad nelabai suprantu, kokiu būdu tai pateisina faktą, kad dabar nuties šūdinai.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ten to parkingo kažkada (gal visai greitai) turėtų nelikti, nes yra kažkokie planai statyti verslo centrą. Tai jeigu dabar tobulai nepadarys, galės už privačias lėšas tuos 10 metrų pataisyt. Šaligatvis tada išvis turėtų eit palei pastatą.

    O sujungimus su esamais takais manau pataisys (jeigu dar nepataisė) darbo metu.

    Paskutinis taisė Creatium; 2021.01.15, 17:13.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Click image for larger version

Name:	Untitled-1.png
Views:	666
Size:	228,9 kB
ID:	1854823
    Panašu, kad stotelė vėl bus įrengta pagal geriausias STR pažeidinėjimo taisykles. #nūtaičiasenasprojektas

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Panašu, privatus parkingas valstybiniame sklype svarbiau, nors jį ir pertvarkys. Jeigu darytų dvirtakį arčiau gatvės, tai reikėtų 1 m šoninės skiriamosios juostos (pagal STR), kaip yra kitoje sankryžoje, kur dvritakis arčiau gatvės. Čia, skyrus 1 m šoninei juostai, 3 m dvirtakiui – šaligatvis siaurėtų iki siauresnio nei 1,5 m minimumas (žr. ties šiaurine perėja).

    Žodžiu, turbūt bus taip, kaip yra. Reiktų rekonstruot kitą pusę, bet pinigų nėra.
    Bet ties VT sustojimu tai kažkaip sugebėjo paaukot parkingo. Nors būtent toje vietoje buvo galima išsiversti panaikinant įvažą. Dabar visvien liko neadekvatus praėjimas tarp laukimo paviljono ir gatvės borto.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    2021-01-14 Vilnius, Konstitucijos pr.
    Užbetonuoti nespėjo, tai negi daba laužysi klojinius su sniegu...

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Gal kas dalyvavote Žalgirio g. dvirtakio svarstymuose (prieš 2 metus - priedų nuoroda nebeveikia) ir pamenat ar buvo atkreiptas dėmesis į nesutampančią dviračių pervažą?
    Pagal rangovo techninę pertrauką iki Balandžio, panašu, kad pavasarį jau bus tiesiamas. Pagal pirkimo dokumentus, panašu, kad palikta taip (nesimato pilnai šios sankryžos) - kaip atrodo galutinis neaišku.

    Click image for larger version Name:	Žalgirio g..jpg Views:	0 Size:	626,8 kB ID:	1854744
    Panašu, privatus parkingas valstybiniame sklype svarbiau, nors jį ir pertvarkys. Jeigu darytų dvirtakį arčiau gatvės, tai reikėtų 1 m šoninės skiriamosios juostos (pagal STR), kaip yra kitoje sankryžoje, kur dvritakis arčiau gatvės. Čia, skyrus 1 m šoninei juostai, 3 m dvirtakiui – šaligatvis siaurėtų iki siauresnio nei 1,5 m minimumas (žr. ties šiaurine perėja).

    Žodžiu, turbūt bus taip, kaip yra. Reiktų rekonstruot kitą pusę, bet pinigų nėra.

    Jei visgi kažkas rašysit, tai pasiūlykit darbo projekte įspėjamąjį paviršių akliesiems kloti lygiagrečiai nukreipiamąjai krypčiai, kaip Japonijoj kloja.

    Click image for larger version

Name:	Untitled-1.png
Views:	666
Size:	228,9 kB
ID:	1854823

    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Tuo pačiu kitoje sankryžoje dar nemačiau tokio sprendimo, gal žinote kas čia pažymėta raudonai? Iškeliamas dvirtakis? Kokia to funkcija?
    Šachmatus buvo projektavę ir Pilaitės pr. Realybėje jie nepažymėti, o kalniuko jokio nėra. Net ten klojant automobilinius įvažiavimo bortus (aukštesni nei dviračių) jokio peraukštėjimo visiškai nesijaučia, net pereinant į plokščius bortus. Eišiškių pl. irgi projektuoti šachmatai, įdomu, kaip realizuosis. Šiaip ne dviračius stabdyt reikia, o tvorų nepamiršt ties paviljonu. Čia, legendoje nežymi, jog numatytos, nors brežiny kažkas papaišyta.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    2021-01-14 Vilnius, Konstitucijos pr.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Прием, прием, delfi.ru?

    Kaip man jum paaiškint, kad neįstrigt čia dviem savaitėm komentuojant?

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Tai problema yra netinkamas takas ar netinkama vieta? Savivaldybė darosi piarą tarp sodininkų atsivelgdama į Seimo rinkimų rezultatus vienmandatėse ir bando pasimeilikaut?
    • Netinkamas takas (prieštarauja DJMP);
    • netinkama vieta (prieštarauja DJMP);
    • takas jau buvo viešintas ir jam pritarta dar prieš rinkimus.

    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    O tai kaip baigėsi? Žiūriu ar čia žiema ar kas, bet stringa visi projektai iš eilės. Krantinės konkursas lygtais sustabdytas teismo, Narbuto nutrauktas, Kernavės g. turbūt irgi laidot jau reikia. Nepavyko nužudyti dar vieno projekto?
    • Tikiuosi pavyko (projektuotojo paklausus, kodėl nesilaikoma 3-jų skirtingų įstatymų (dokumentų), atsakė, kad kiti projektuotojai irgi nesilaiko, todėl ir jis nesilaiko (pateikė pavyzdį nelegalaus tako prie „Litexpo”, kurio deja nepavyko sustabdyti, va ir turim precedentą).

    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Man tai keista jog siūloma visai kita trasa, tai jei čia tik problema jog eurovelo pavadinimas, tai ignoruokit pavadinimą ir leiskit gyventojams džiaugtis suprojektuotais takais kurie bus begalybę kartų geriau už esamą situaciją būtent ten kur juos planuoja tiesti. O eurovelo tobulasis variantas su estakadomis ar kita trasa lai palaukia tuos dvidešimt metų, dėl jo tikrai neturi likti netvarkytos dabar norimos sutvarkyti gatvės ir tragedijos nebus jei tam takui bus laikinai suteiktas eurovelo trasos pavadinimas, dabar jis n-ioliką metų suteiktas daug prastesniams takams ir vietoms kur takų išvis nėra
    • Jums kažkas neaišku pasakyme, kad pačio miesto patvirtintame plane ir strategijoje Žaliųjų Ežerų g. dvirtakis numatytas tik 70-u nr. eilėje? Dviračių spec. planas net nėra įpusėtas įgyvendinti, kur sužymėtas prioritetas miesto branduolyje, o ne miesto pakraštyje, miesto, kuris plotu 4 kartus didesnis už Paryžių.

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Būtent, juk dabar žmonės gatve važiuoja. Gali būti daug takų - ir šitas, kurio dondc nenori, ir naujas, kuris eis per vasiukų estakadas. Jie vienas kitam netrukdys, tik papildys.
    Nieks nieko nepapildys niekada. Numatytas 1 takas, kokį pastatys, toks ir bus. Daug takų negali būti, nes miestas neturi pinigų. Svarstymo metu paminėta, kad pinigų nėra ir jų nenumatoma. Neskaitant trijų ES takų ir kelių atkarpų statant pastatus privatininkams, šiemet nei naujų dviračių takų plėtrai, nei remontui nenumatoma nei cento. Kaip ir šaligatviam ir laiptam.

    ---

    • Savivaldybė be jokių ES projektų, nederančia su patvirtintais miesto planais, savavališkai savo iniciatyva – neturėdama pinigų – užsakė taką ne tik Žaliųjų Ežerų g., kaip numato Dviračių spec. planas, bet pratęsė užsakymą iki miesto ribos – ko nenumato planas. Nors dar net neįpusėjo išpildyti numatytų trasų, bet „perka” naujas.

    • Dviračių spec. planas yra skirtas 2014–2020 m. periodui. Vilniaus miesto darnaus judumo planas buvo parengtas 2018 m. gruodį, turbūt ne pigiai (ten virš 1 000 psl. dokumentacijos), kuris numato dabar užsakytos jungties tarp Žaliųjų Ežerų g. ir Balsio ežero atsisakyti, o nurodo taką nuo Žaliųjų Ežerų g. kreipti ne į šiaurę, o – pietus, link upės:

    Click image for larger version  Name:	DJMP_zemelapis.jpg Views:	0 Size:	431,9 kB ID:	1854775

    Click image for larger version  Name:	DJMP_soc._saugu_1_811_p..jpg Views:	0 Size:	114,9 kB ID:	1854776

    Click image for larger version  Name:	DJMP_soc._saugu_2.jpg Views:	0 Size:	249,5 kB ID:	1854777

    • Pagal DJMP, šis užsakytas dviračių ir pėsčiųjų takas yra negalimo tipo, trūkstant vietos, dėl pinigų stygiaus ar dar ko, turėjo būti projektuotas tik dviračių takas. Nors KET draudžia pėstiesiems ten būti, bet kita taisyklė leidžia, nesant kitoms galimybėms, glaustis tako pakraščiu. Tik tokiu atveju takas įgauna susisiekimo prasmę. Užsienyje išvis draudžiama šaligatviais važiuoti (UK, Šveicarijoje galima iki 12 m. amžiaus), tai kas čia per „rytų bloko-bendras-socialistinis takas”?

    Click image for larger version  Name:	DJMP_tarprajoniniai_takai.jpg Views:	0 Size:	123,0 kB ID:	1854778

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Dėl antro klausimo. Dvirtakis visur bus žemiau pėsčiųjų tako, bet ten, kur galimas pėsčiųjų kirtimas - pakils iki jų lygio. Ir bus patogiau pėstiesiems ir kartu veiks kaip perspėjimo priemonė dviratininkams. Panašiai kaip automobilių keliuose iškeltos perėjos. Tas pats berods buvo numatyta ir ties stotelėmis.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Gal kas dalyvavote Žalgirio g. dvirtakio svarstymuose (prieš 2 metus - priedų nuoroda nebeveikia) ir pamenat ar buvo atkreiptas dėmesis į nesutampančią dviračių pervažą?
    Pagal rangovo techninę pertrauką iki Balandžio, panašu, kad pavasarį jau bus tiesiamas. Pagal pirkimo dokumentus, panašu, kad palikta taip (nesimato pilnai šios sankryžos) - kaip atrodo galutinis neaišku.

    Click image for larger version  Name:	Žalgirio g..jpg Views:	0 Size:	626,8 kB ID:	1854744


    Tuo pačiu kitoje sankryžoje dar nemačiau tokio sprendimo, gal žinote kas čia pažymėta raudonai? Iškeliamas dvirtakis? Kokia to funkcija?

    Click image for larger version

Name:	Žalgirio g. 2.jpg
Views:	735
Size:	703,2 kB
ID:	1854749
    Paskutinis taisė Riedis; 2021.01.15, 10:28.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Būtent, juk dabar žmonės gatve važiuoja. Gali būti daug takų - ir šitas, kurio dondc nenori, ir naujas, kuris eis per vasiukų estakadas. Jie vienas kitam netrukdys, tik papildys.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    O tai kaip baigėsi? Žiūriu ar čia žiema ar kas, bet stringa visi projektai iš eilės. Krantinės konkursas lygtais sustabdytas teismo, Narbuto nutrauktas, Kernavės g. turbūt irgi laidot jau reikia. Nepavyko nužudyti dar vieno projekto?

    Man tai keista jog siūloma visai kita trasa, tai jei čia tik problema jog eurovelo pavadinimas, tai ignoruokit pavadinimą ir leiskit gyventojams džiaugtis suprojektuotais takais kurie bus begalybę kartų geriau už esamą situaciją būtent ten kur juos planuoja tiesti. O eurovelo tobulasis variantas su estakadomis ar kita trasa lai palaukia tuos dvidešimt metų, dėl jo tikrai neturi likti netvarkytos dabar norimos sutvarkyti gatvės ir tragedijos nebus jei tam takui bus laikinai suteiktas eurovelo trasos pavadinimas, dabar jis n-ioliką metų suteiktas daug prastesniams takams ir vietoms kur takų išvis nėra

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Nepavieniai piliečiai priima sprendimus miesto vystymo klausimais. Ten sodai, o BP teritoriją priskia, kaip konversijos iš sodų į gyvenamuosius. Jei nenori auginti burokų, o nusprendei apsigyventi, kur nėra šaligatvių – tavo valia. Žemėlapį pateikiau, kur nurodo, jog visame mieste yra suplanuotas takų įrengimo eiliškumas, t. y. visame miesto branduolyje turėjo būti takai, kol ateis eilė sodams miesto pakraštyje (15 km, nuo miesto centro).
    Tai problema yra netinkamas takas ar netinkama vieta? Savivaldybė darosi piarą tarp sodininkų atsivelgdama į Seimo rinkimų rezultatus vienmandatėse ir bando pasimeilikaut?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Pakeis su laiku, jei bus poreikis. Sprendimus priimantieji irgi keisis, nieko nėra amžino. Kaip kitur Europoje yra?
    Vienos konvencijos gairės atitinka tai, ką mes turim:

    https://ec.europa.eu/transport/road_...ir_vehicles_en

    Bet yra vietinių ypatybių, pvz. Vokietijoj yra išimtys plentiniams dviračiams: nereikia atšvaitų, neprivaloma važiuoti dvirtakiu. Didžiojoj Britanijoj panašiai, plentiniam dviračiui šviesiu paros metu atšvaitai neprivalomi.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Geriau tegu žmonės iki stotelės ir parduotuvės eina nepšviesta išdaužyta šalikele? Vakar kaip tik mačiau kaip sningant vos nenukirto pėsčiojo. Aišku kaltas pėstysis, atšvaitai buvo nuskalbti ir vos matėsi.

    Ženklo nuėmimą visada galima prastumt.
    Nepavieniai piliečiai priima sprendimus miesto vystymo klausimais. Ten sodai, o BP teritoriją priskia, kaip konversijos iš sodų į gyvenamuosius. Jei nenori auginti burokų, o nusprendei apsigyventi, kur nėra šaligatvių – tavo valia. Žemėlapį pateikiau, kur nurodo, jog visame mieste yra suplanuotas takų įrengimo eiliškumas, t. y. visame miesto branduolyje turėjo būti takai, kol ateis eilė sodams miesto pakraštyje (15 km, nuo miesto centro).

    Paprastai yra bendrinė nuostata prekėms / paslaugoms, jog bent kol galioja garantija, jokių pakeitimų produktui negalima daryti. Keliams kiek, 5–7 m. tikrai yra?

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Lyg jau priimtas KET pakeitimas, kad galima ignoruoti dviračių taką jei jo būklė nepatinkinama. Šitoj vietoj nuo kalno dviračių tako būklė automatiškai nepatenkinama.
    Tas pateiktas pavyzdys iš Nemenčinės pl., kai policija nuvarė dviratininkus į 1975 m. statytą ir neremontuotą dvirtakį, buvo tada, kai ta nuostata galiojo. Įdomu, kaip realybėje pokalbis atrodo, pareiškus policijai apie „automatiškai nepatenkinamą būklę”. Kiek susidūriau kitose situacijose, tai pradėjus šakotis iškarto baudą nustieikę rašyti, o po to gali eit nebent į teismą.

    ---
    Vieną iš opcijų DJMP numato įrengti atskirą dviračių taką be šaligatvio. Nors KET draudžia pėstiesiems eiti dvirtakiu, yra kita taisyklė, kuri leidžia glaustis tako pakraščiu pėstiesiems, nesant kitoms galimybėms. Šiuo atveju, parinkta teisiškai neįmanoma opcija.
    Paskutinis taisė dondc; 2021.01.14, 11:15. Priežastis: * Nemenčinės takas statytas 1975 m.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Gal tokiu atveju paprasčiau pakeisti taisykles, kad dviratininkams-sportininkams galima būtų važiuoti ir gatve (ypač komandai).
    Lyg jau priimtas KET pakeitimas, kad galima ignoruoti dviračių taką jei jo būklė nepatinkinama. Šitoj vietoj nuo kalno dviračių tako būklė automatiškai nepatenkinama.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Siūlau prisijungti ir blokuoti tokį projektą. Geriau išvis jokio netiestų, nei tokį.
    Geriau tegu žmonės iki stotelės ir parduotuvės eina nepšviesta išdaužyta šalikele? Vakar kaip tik mačiau kaip sningant vos nenukirto pėsčiojo. Aišku kaltas pėstysis, atšvaitai buvo nuskalbti ir vos matėsi.

    Ženklo nuėmimą visada galima prastumt.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Turbūt panašiai, nes daug valstybių ratifikuoja tuos pačius dokumentus. Čia tiesiog turėtų neįrengti kelio ženklų „dviračių ir pėsčiųjų takas”. Jų dar neprojektavo, bet po saugaus eismo ekspertizės, projektuotojas sakė, tikriausiai uždės.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Pakeis su laiku, jei bus poreikis. Sprendimus priimantieji irgi keisis, nieko nėra amžino. Kaip kitur Europoje yra?

    Komentuoti:

Working...
X