Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • troy
    started a poll [VLN] Dviračių takai Vilniuje

    [VLN] Dviračių takai Vilniuje

    57
    Dažnai sezono metu (į darbą/paskaitas ir visur kitur)
    21,05%
    12
    Laisvalaikio pramogai
    50,88%
    29
    Nevažinėju
    28,07%
    16

    The poll is expired.

    Nežinau ar tinkamai įsiterpsiu. Nesu architektas.Tik architektūros vartotojas.Man įdomu dviračių takai Vilniuje ir aplink Vilnių. Gal kas turite slaptus gražius savo takus / keliukus kur yra mažai/ar išvis nėra mašinų.

    Jei įdomu pasiūlysiu ir savo maršrutų. B-)

  • ttttt
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    2019 metai baigiasi ir galim pradėti skaičiuoti viščiukus. Suprantama, kad ne visi planai buvo įgyvendinti, užsibrėžus ambicingus tikslus vėlavimai yra natūralus procesas, su savo statybomis vėlavo ir Quadrums, ir K18b, ir Teslos Model 3, vėlavimas nėra problema, problema, kada dviračių takai apskritai nestatomi, kaip Vilniuje buvo dar ne taip jau ir seniai. Įsijungus Vilniaus interaktyvų žemėlapį suskaičiuoju 18-20 dviračių takų, kurie pažymėti kaip šių metų planai ir kaip suprantu be kokio vieno ar poros jie visi įgyvendinti arba netoli to. Bet sekantys metai turėtų būti absoliučiai rekordiniai, jie būtų rekordiniai net jei dalis planų nusikeltų į vėlesnį laiką. Kol kas vis dar pavieniai dviračių takai sekančiais metais jau labai aktyviai pradės jungtis į bendrą tinklą kas išties yra labai svarbu, nes jeigu tie, kas dviratį naudoja kaip susisiekimo priemonę, jais važinėjo ir tada, kai dviračių takų apskritai nebuvo, tai važinėjantiems dėl rekreacijos nepertraukiamas dviračių takas yra ganėtinai svarbu ir galimybė nepertraukiamai važinėti ne tik palei Nerį, bet ir po visą Vilnių, jau ne už kalnų.
    Čia kažkoks reklaminis savivaldybės postas ar jūs tiesiog labai retai keliaujat po miestą? Iš 17 dviračių takų aš vien nepradėtų suskačiuoju 6, jau nekalbant apie nebaigtus.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    2019 metai baigiasi ir galim pradėti skaičiuoti viščiukus. Suprantama, kad ne visi planai buvo įgyvendinti, užsibrėžus ambicingus tikslus vėlavimai yra natūralus procesas, su savo statybomis vėlavo ir Quadrums, ir K18b, ir Teslos Model 3, vėlavimas nėra problema, problema, kada dviračių takai apskritai nestatomi, kaip Vilniuje buvo dar ne taip jau ir seniai. Įsijungus Vilniaus interaktyvų žemėlapį suskaičiuoju 18-20 dviračių takų, kurie pažymėti kaip šių metų planai ir kaip suprantu be kokio vieno ar poros jie visi įgyvendinti arba netoli to. Bet sekantys metai turėtų būti absoliučiai rekordiniai, jie būtų rekordiniai net jei dalis planų nusikeltų į vėlesnį laiką. Kol kas vis dar pavieniai dviračių takai sekančiais metais jau labai aktyviai pradės jungtis į bendrą tinklą kas išties yra labai svarbu, nes jeigu tie, kas dviratį naudoja kaip susisiekimo priemonę, jais važinėjo ir tada, kai dviračių takų apskritai nebuvo, tai važinėjantiems dėl rekreacijos nepertraukiamas dviračių takas yra ganėtinai svarbu ir galimybė nepertraukiamai važinėti ne tik palei Nerį, bet ir po visą Vilnių, jau ne už kalnų.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Norit analogijos? ttttt rašo daugmaž: "ką tie durniai lenkai daro su S7? Nuo Varšuvos į Krokuvą važiuoji, tai yra greitkelis, tai nėra, tai vėl yra, tai vėl nėra. Tegu daro vientisą sistemą, o ne atkarpėles. Nekompetentiški korumpuoti vagiai."
    Analogiją sugalvot nėra sunku. Bet tai nekeičia to, ką aš sakiau: jokio skirtumo kuri kelio atkarpa turi taką, nes jei patogumas, nei greitis nuo to ypatingai nesikeičia. Kol nėra vientisų jungčių - tol nėra ir taškas.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Norit analogijos? ttttt rašo daugmaž: "ką tie durniai lenkai daro su S7? Nuo Varšuvos į Krokuvą važiuoji, tai yra greitkelis, tai nėra, tai vėl yra, tai vėl nėra. Tegu daro vientisą sistemą, o ne atkarpėles. Nekompetentiški korumpuoti vagiai."

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Čia kaip sugalvojus statyt metro nutiest liniją nuo Stoties iki Senamiesčio ir paskui liniją nuo Žvėryno iki Pilaitės ir paskui sakyt "nu ir kas, kad nutiesė ne nuo Senamiesčio iki Žveryno, o nuo Žveryno iki Pilaitės, važiuojant iš Pilaitės į Stotį visai jokio skirtumo kurioje dalyje metro nutiestas, o kurioje ne..."
    Jeigu dviračiu ar paspirtuku negali važiuot ne dviračių taku, tai tada analogija tinkama. Kitu atveju - ne.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Nes dabar tarkim gyvenu aš kažkur prie naujo Žirmūnų tako prie Šiaurės miestelio, nu ok, gražus takas, net visai būtų paprikolu palikt savo seną bemsą kieme, paimt paspirtuką ir be kamščių nuvaryt į centriuką, bet nusileidžiu aš nuo kalno iki Šilo tilto, baigiasi dvirtakis ir oh hello sovietiniai šaligatviai, kreivos trinkelės ir visos kitos Žirmūnų atrakcijos...
    Nusileidus dviračiu iki Šilo tilto, niekas per Žirmūnus nebevažiuoja, visi renkasi važiuoti palei Nerį, kur jau daugybė metų veikia dviračių takas. Bet šiaip reikia nepamiršti, kad yra tiesiami ne tik dviračių takai, o dažniausiai atliekama visa gatvės rekonstrukcija - asfaltas, pakelės bortai, pėsčiųjų, dviračių takai ir net sankryžos. Ir jeigu yra planuojama tokia gatvės rekonstrukcija, tai tuo pačiu neįrenginėti ten dviračių tako, 'nes jis nesijungia su kitu', nėra labai protinga. Bet dauguma naujų dviračių takų turi jungtis su kitais dviračių takais ir su lyg kiekvienais metais, daugėjant dviračių takų, tų jungčių irgi daugėja.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Piktiniesi lygioje vietoje. Ar takas bus pirmoje kelionės dalyje ar antroje - visai jokio skirtumo. Investuot vien į centrą irgi nėra labai gerai, kai rajonai tokios būklės.
    Čia kaip sugalvojus statyt metro nutiest liniją nuo Stoties iki Senamiesčio ir paskui liniją nuo Žvėryno iki Pilaitės ir paskui sakyt "nu ir kas, kad nutiesė ne nuo Senamiesčio iki Žveryno, o nuo Žveryno iki Pilaitės, važiuojant iš Pilaitės į Stotį visai jokio skirtumo kurioje dalyje metro nutiestas, o kurioje ne..." Skirtumas toks, kad jeigu plėsti dviračių takus kaip tinklą (o ne išmėtyt gabaliukus po visą miestą ir paskui bandyt juos sujungt), tuo tinklu naudotusi žymiai daugiau žmonių. Ir nėra būtina, kad tas tinklas būtų centre, svarbu kad tai būtų sujungtas tinklas, o ne 300 metrų takas, kuris 5 metus lauks sujungimo ir tik tada jis taps kam nors patrauklus ir juo pradės naudotis. Nes dabar tarkim gyvenu aš kažkur prie naujo Žirmūnų tako prie Šiaurės miestelio, nu ok, gražus takas, net visai būtų paprikolu palikt savo seną bemsą kieme, paimt paspirtuką ir be kamščių nuvaryt į centriuką, bet nusileidžiu aš nuo kalno iki Šilo tilto, baigiasi dvirtakis ir oh hello sovietiniai šaligatviai, kreivos trinkelės ir visos kitos Žirmūnų atrakcijos... Ir kažkaip jau nebepaprikolu, gal geriau dar 3 metelius pavažinėsiu su bemsų, kol nuties dvirtakį iki centriuko.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Na tai aš žinau kas su kuo turi susijungti, aš kalbu apie tai, kad kodėl nenutiest iš pradžių Rinktinės atkarpos, o paskui Apkasų, kodėl nenutiest nuo centro iki Šilo tilto, o paskui toliau į Žirmūnus, kodėl nenutiest Goštauto atkarpos nuo Baltojo tilto iki Gedo prospekto, o paskui toliau... Ta pati Giedraičių gatvė - puiku, kad tiesia dvirtakį, bet tai ar per vieną dieną jie tai nusprendė padaryt? Negi negalima buvo iš anksto pagalvot apie papildomus 200 metrų iki KP dvirtakio, kad visam laikui išspręst klausimą su ta vieta?
    Tai nes yra projektai ir jų ribos. Giedraičių g. projektas berods dar iš Zuoko laikų. O likusią atkarpą irgi projektavo, dabar turbūt duos Eikai prafinansuot.

    Piktiniesi lygioje vietoje. Ar takas bus pirmoje kelionės dalyje ar antroje - visai jokio skirtumo. Investuot vien į centrą irgi nėra labai gerai, kai rajonai tokios būklės.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Goštauto g. takas jungiasi su Gedo pr., jungsis su kairiųjų krantinių projektu iki pat Antakalnio. Žirmūnų visos atkarpos greit susijungs (liko atkarpa nuo LIDL). Tiesiama Apkasų g. jungsis su Rinktinės taku ir Žalgirio g. Visos nutiestos atkarpos yra dalis didesnės atkarpos.
    Na tai aš žinau kas su kuo turi susijungti, aš kalbu apie tai, kad kodėl nenutiest iš pradžių Rinktinės atkarpos, o paskui Apkasų, kodėl nenutiest nuo centro iki Šilo tilto, o paskui toliau į Žirmūnus, kodėl nenutiest Goštauto atkarpos nuo Baltojo tilto iki Gedo prospekto, o paskui toliau... Ta pati Giedraičių gatvė - puiku, kad tiesia dvirtakį, bet tai ar per vieną dieną jie tai nusprendė padaryt? Negi negalima buvo iš anksto pagalvot apie papildomus 200 metrų iki KP dvirtakio, kad visam laikui išspręst klausimą su ta vieta?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Goštauto g. takas jungiasi su Gedo pr., jungsis su kairiųjų krantinių projektu iki pat Antakalnio. Žirmūnų visos atkarpos greit susijungs (liko atkarpa nuo LIDL). Tiesiama Apkasų g. jungsis su Rinktinės taku ir Žalgirio g. Visos nutiestos atkarpos yra dalis didesnės atkarpos.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą

    Nebūkim tokie pesimistai Nereiks 2032. Dar prie themanual komentaro pridėčiau, jog nemažai atkarpų yra suformuojamos vykstant naujiems projektams ir jos kol kas gaunasi iš niekur į niekur.
    Aš nekalbu apie tuos dvirtakius, kuriuos nutiesia vystytojai statant savo projektus. Su tuo yra viskas gerai. Kalbu būtent apie VMS pasirinktas vietas.

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Nepamirškit, kad ne visi visada važiuoja į miesto centrą. Daug judėjimo vyksta ir tarp rajonų. Pavyzdžiui, iš Pašilaičių į Karoliniškes.
    Na tai gerai, su tuo nėra problemų, pvz Laisvės pr. dvirtakis yra labai gerai... bet pavyzdžiui Goštauto, Žirmūnų nuo Šilo tilto iki Lidl, Apkasų, Gelvonų, visi jie yra iš niekur į niekur. Aš suprantu, kad planuojama kažkada juos su kažkuo sujungt, bet pavyzdžiui jeigu visi žino, kad kelis metus bus statomas naujas didelis rajonas (Paupys) ir kad jame planuojama tiesti dvirtakį, tai negi nėra logiškiau nutiesti dvirtakį nuo to rajono pavyzdiui iki Gedimino prospekto, sutvarkant tokias third world vietas ir nedaryt miestui gėdos prieš turistus, kurių ten yra labai daug, nei tiesti kažkokias neaiškias atkarpas ir paskui laukt 5 (o su VMS gal ir 10) metų iki kol jie ten kažką sujungs?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Nepamirškit, kad ne visi visada važiuoja į miesto centrą. Daug judėjimo vyksta ir tarp rajonų. Pavyzdžiui, iš Pašilaičių į Karoliniškes.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Aha, arba 2032... O yra koks nors racionalus paaiškinimas, kodėl negalima jų tiesti iš kokios nors vienos vietos, pavyzdžiui centro, ir tolygiai plėsti iki tų "2023" (ar kokie ten dabar eiliniai pažadai), kad iki to laiko daug metų jais galima būtų patogiai naudotis?
    Nebūkim tokie pesimistai Nereiks 2032. Dar prie themanual komentaro pridėčiau, jog nemažai atkarpų yra suformuojamos vykstant naujiems projektams ir jos kol kas gaunasi iš niekur į niekur.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Aha, arba 2032... O yra koks nors racionalus paaiškinimas, kodėl negalima jų tiesti iš kokios nors vienos vietos, pavyzdžiui centro, ir tolygiai plėsti iki tų "2023" (ar kokie ten dabar eiliniai pažadai), kad iki to laiko daug metų jais galima būtų patogiai naudotis?
    Tiesiama daug kur su europiniais pinigais ir dėl įvairių priežasčių vieni projektai įgyvendinami greičiau, kiti lėčiau.
    Realiai, kad pagrindinės tinklo dalys susijungtų trūksta tik normalaus tako Narbuto g.. Kitais metais jį nutiesus senamiestis ir NMC bus pasiekiamas iš Pilaitės, Karoliniškių, Viršuliškių, Justiniškių bei Pašilaičių.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą

    Kantrybės. Dviračių takai susijungs į vieną sistemą 2023m.
    Aha, arba 2032... O yra koks nors racionalus paaiškinimas, kodėl negalima jų tiesti iš kokios nors vienos vietos, pavyzdžiui centro, ir tolygiai plėsti iki tų "2023" (ar kokie ten dabar eiliniai pažadai), kad iki to laiko daug metų jais galima būtų patogiai naudotis?

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Parašė KaJenius Rodyti pranešimą

    Todel kad savivaldybe niekada nemasto i prieki. Dar kitaip tai vadinasi tunnel vision kai matau tik tai ka turiu atlikt, bet tai kas uz projekto ribu visiskai nebeidomu. Cia kaip su dviraciu takais, daug pabarstytu atkarpu po puse kilometro, bet i viena visuma niekas nesusijungia.
    Kantrybės. Dviračių takai susijungs į vieną sistemą 2023m.

    Komentuoti:


  • KaJenius
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tai, kad Ozo g. sankryža neįėjo į projekto ribas. Ten tas išplatėjimas yra, nes gi bus Ozo g tęsinys. Man labiau klausimas kyla nafig reikėjo Ąžuolyno g. daryt posūkiui juostas, jeigu ten ta gatvė bus vos ne akligatvis po kitų projektų pabaigimo.
    Todel kad savivaldybe niekada nemasto i prieki. Dar kitaip tai vadinasi tunnel vision kai matau tik tai ka turiu atlikt, bet tai kas uz projekto ribu visiskai nebeidomu. Cia kaip su dviraciu takais, daug pabarstytu atkarpu po puse kilometro, bet i viena visuma niekas nesusijungia.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Techninis klausimas labiau išmanantiems - ar viskas yra ok su dvirtakių tiesimu kai lauke yra -2 ir neblogai sninga? Su gatvės tiesimu kaip ir neturėtų būti problemu, bet dvirtakiai juk žymiai plonesni, ar tai nesvarbu?
    Na plonesnis sluoksnis stingsta truputį greičiau, nei storesnis. Bet asfaltą galima sėkmingai pakloti ir prie -10. Svarbu pats asfaltas klojant būtų ne vėsesnis 80 laipsnių ir spėtų suvoluoti, kol nesustingo. Dėl sniego labai jaudintis nereikia, nes klotuvui pervažiavus ten jis akimirksniu ištirpsta ir išgaruoja.
    Jei kalbam ne apie asfaltą, o apie pagrindus, tai dar įšalas nėra gilus ir leidžia tinkamai sutankint.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.12.05, 13:33.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Techninis klausimas labiau išmanantiems - ar viskas yra ok su dvirtakių tiesimu kai lauke yra -2 ir neblogai sninga? Su gatvės tiesimu kaip ir neturėtų būti problemu, bet dvirtakiai juk žymiai plonesni, ar tai nesvarbu?

    Komentuoti:

Working...
X