Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • troy
    started a poll [VLN] Dviračių takai Vilniuje

    [VLN] Dviračių takai Vilniuje

    57
    Dažnai sezono metu (į darbą/paskaitas ir visur kitur)
    21,05%
    12
    Laisvalaikio pramogai
    50,88%
    29
    Nevažinėju
    28,07%
    16

    The poll is expired.

    Nežinau ar tinkamai įsiterpsiu. Nesu architektas.Tik architektūros vartotojas.Man įdomu dviračių takai Vilniuje ir aplink Vilnių. Gal kas turite slaptus gražius savo takus / keliukus kur yra mažai/ar išvis nėra mašinų.

    Jei įdomu pasiūlysiu ir savo maršrutų. B-)

  • Romikas
    replied
    ...

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Asfaltuotų dviračių takų plėtra 1985-2016 metais



    Jeigu galite patikslinti ar pataisyti, prašau nesidrovėti.
    Stepono Batoro, nuo Rudens stotelės iki sankryžos su Viršupio, manau irgi 198X.
    Plytinės iki posūkio į Dvarčionys kokiais 2007.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Įdomu kas nutiko su Žaliųjų ežerų dvirtakio įkalnių asfaltavimu. Gabaliuką išasfaltavo, o kitose atkarpose paruošė pagrindą ir... tyla. Jau net ir kuoliukus nurinko lyg niekur nieko nebuvę

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Jeigu nepavyks 3km tako pradėti, tai bent galima bus pasidžiaugti 300m atkarpa kitur.



    Šaltinis: vilnius.lt
    Linkmenų takas stovi išraustas jau keletą mėnesių (tiesiog sugadino šaligatvius ir taip paliko), prie Forumo išraustas jau nuo vasaros pradžios (stovi paruoštas, bet be kietos dangos, nors "po Žolinių viskas bus kitaip ir negalės stovėt daugiau 2 parų"), jokių darbų nes oficiali versija yra "neužtenka žmonių visiems objektams", bet pradeda raust naują... #logika

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Jeigu nepavyks 3km tako pradėti, tai bent galima bus pasidžiaugti 300m atkarpa kitur.

    Vilniuje Žirmūnuose Apkasų gatvėje <...> Iki metų pabaigos bus nutiesta beveik 300 metrų ilgio dviračių ir pėsčiųjų tako atkarpa, o likusi dalis(200m) bus baigta kitų metų vasarą.
    Šaltinis: vilnius.lt

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ketvirtą kartą kartojamas pirkimas. Nu gal gi pavyks šį kartą?

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Šiandien paskelbtas konkursėlis: "Kairės Neries krantinės pusės sutvarkymo, dviračių ir pėsčiųjų takų Vilniuje statybos darbai su darbo projekto parengimu"

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=480652

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Žinoma trūkstama asfaltuotų dviračio takų info:

    Senoji Ukmergės g.

    Riešės - Mažosios Riešės kelias

    Salomėjos Nėries g. (fragmentas)

    Nemenčinės pl. pirmasis asfaltas iki rekonstrukcijos (bene turėtų būti seniausias dvirtakis) Restauracija ruožo prie pat Nemenčinės.

    Vingio parko asfaltas (be gatvės nuo Geležinio vilko)

    Pašilaičių žiedai (fragmentuoti)


    Dviračių takų "draugiškose" gatvėse manau nežymėti (Vingio parko estrada - Gerosios vilties g., Kęstučio g., I.Šimulionio g., Kalvarijų g. paralelė, Verkių g.)
    Paskutinis taisė Riedis; 2019.10.15, 09:15.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Asfaltuotų dviračių takų plėtra 1985-2016 metais



    Jeigu galite patikslinti ar pataisyti, prašau nesidrovėti.
    Paskutinis taisė Riedis; 2019.10.14, 17:23.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    ...ar tikrai kazkas galvoja, kad pestieji ten neis dviraciu taku? Darant tokia infrastruktura tiesiog uprogramuojama amzinam karui tarp pesciuju ir dviratininku. Tiesus ruozas kur dviraciai leks 30 kmh ir mamos su vezimeliais...
    Tikra tiesa, mane, tiesą sakant, šitame dvirtaky jau gan stipriai užkniso tos mamytės. Nesuprantu jų mąstymo, ir vienur ir kitur yra asfaltuotas takas, tad nėra argumento, kad per dvirtakį vėžimėlis mažiau kratosi. Pačios durnos, tai dar ir kelia pavojų savo vaikų saugumui, nes tai tik laiko klausimas kada kas nors įvažiuos į ją ir jos vežimėlį.

    Kam tos tvoreles prie tilto, ar negalima buvo uzsodint krumais?
    Ten pagrindinė aplinkos tvarkymo koncepcija yra visais būdais atskirt žmones nuo upės, kas sekmingai daroma krūmais, medžiais ir tvorom.

    Bet tai kam tie senoviniai zibintai, kurie priderinti prie Uzupio krantiniu, nors yra Paupy, kur stato skandinaviska architektura? Prie ko tie azurai turetu derintis? Kazkoks Sankt Peterburgas
    Nu tei če gi SY-NA-MĖS-TIS! Ka nimatot žymėlapy? O Synamėsty tūri būci synoviniai nias JUNĖSKO! - Esu įsitikinęs, kad maždaug tokie argumentai ir buvo, nes dažniausiai VMS viskas daroma per daug nemąstant.
    Paskutinis taisė ttttt; 2019.10.14, 14:56.

    Komentuoti:


  • MaK
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tvarkant šaligatvį prie Kareivių g. pradžioje buvo panaikinę įvažiavimą ir sudėję normalius bortus, bet vėliau kažkodėl viską atkūrę, tik protu nesuvokiama kam to reikia.
    Kaip paminejo auksciau - dazniausia nukerta posuki I kaire Zirmunu /Kareiviu sankryzoje. Bortus pakeite, nes kreipesi Pliaterytes progimnazija, kad galima butu privaziuoti prie progimnazijos nuo Valakupiu tilto. Del to ivykio, per Rugsejo 1 svente labia giresi progimnazijos direktorius kartu su busima seimune P.Kuzmickiene
    Paskutinis taisė 99; 2019.10.15, 09:21.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Apie šios gatvės žymėjimą pradėjo tartis dar prieš asfaltavimo darbus. Tada aš ir siūliau įvest atskirą spalvą.
    Tai pasiūlymų manau buvo daug ir įvairių. Aš siūliau normaliais bordiūrais atskyrinėti ties perėjomis ir įvažomis. Na bet kaip visad pasirinktas pigiausias-paprasčiausias variantas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Sudėtinga yra, kai iš pradžių suplanuoji paprastąjį pakilimo tako perasfaltavimą, o po to aktyvistai priverčia pergalvoti ir įpiešti dviračių taką ir sprendimas priimamas jau po asfaltavimo
    Apie šios gatvės žymėjimą pradėjo tartis dar prieš asfaltavimo darbus. Tada aš ir siūliau įvest atskirą spalvą.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Na nesuprantančiam atrodo paprasta - išasfaltavai paskutini sluoksni juoda ant automobilių dalies, neliečiant dviračių tako. Po to užasfaltuojamas paskutinis sluoksnis iš rudo asfalto dviračių take. Nežinančiam kažkokių specifinių niuansų atrodo kaip ir nelabai čia kas sudėtingo.
    Sudėtinga yra, kai iš pradžių suplanuoji paprastąjį pakilimo tako perasfaltavimą, o po to aktyvistai priverčia pergalvoti ir įpiešti dviračių taką ir sprendimas priimamas jau po asfaltavimo
    Jei kalbam apie technologiją, tai nėra sudėtinga. Tiesiog daugiau perėjimų klotuvu (gali prireikti kito mažesnio klotuvo), nes taką atskirai asfaltuot reikia, ir atitinkamai ilgiau užtrunka. Na ir aišku kaina to asfalto dviguba. Gal ir gerai, kad neišasfaltavo, nes dar neaišku ar viskas veiks ir nereiks vėl perdaryti.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.10.14, 06:08.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Pritariu, kad pėsčiųjų takas (turbūt 1,5 metro) yra nesuprantamai siauras. Na, bet turbūt reiks žiūrėt kaip bus. Blogiausiu atveju naikint dviračių taką.

    Kas dar nepatinka - tai tie pėsčiųjų atitvarai nuo pakrančių. Kam jie? Jų paskirtis juk kita. Vaikų, pvz., neapsaugo visiškai (nors tai, sakyčiau, yra didžiausia rizikos grupė šioje teritorijoje).
    Man irgi nesuprantama kodėl tokį siaurą taką nusprendė įrengti, bet aš nemanau, kad dėl to, jog ten neužteko vietos. Problema, kad didžiojoje tako dalyje jis yra ganėtinai toli atitrauktas nuo upės ir mano supratimu tai yra netgi didesnė klaida, nei siauras pėsčiųjų takas. Visgi paupio takas ir turėtų eiti kuo arčiau upės tam, kad ta upė matytųsi, nes dabar ten upę labiau girdėti galima, nei matyti. Tie atitvarai įrengti tose vietose, kur nebuvo vietos atitraukti taką ir jį įrengė prie šlaito - taip, kaip turėjo visą taką įrengti. Gaila, kad tinkamu nuo upės atstumu tose vietose įrengė ne iš gero projektavimo, o iš būtinybės. Atitvarai kaip suprantu yra neva apsaugoti, kad kas nors ten nenukristų, bet tai kvailystė, niekas ten nekritalios, jeigu žmonės kažkaip sugeba Neries krantine vaikščiojant nenukristi, tai čia kur kas mažiau pavojinga vieta. Galbūt tik prie tiltelio tie atitvarai turi prasmę, nes ten akmenimis šlaitas išgrįstas. Dėl augmenijos - tai tikrai nereikėtų ten dar ir krūmais taką nuo upės atskirti. Tiesą sakant upę ir taką vis dar skiria per daug visokių krūminų ir medžių, o dar ir naujų prisodino. Bene vienintelė vieta, kur atsiveria upė, yra prie tiltelio ir bent jau man ta vieta atrodo šimtus kartų geresnė ir jaukesnė, nei likęs takas.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Tos tvorelės būtų kur kas naudingesnės jei stovėtų tarp pėsčiųjų ir dviračių takų

    Aišku, geriau išvis be jų.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Viskas tai pradeda primint 2007 stiliuka.. kazkoks kichas su senoves nevykusia imitacija. Kol nebuvo prikise tiek tvoreliu, tai dar ne taip reze akis. Bet dabar kazkoks nonsenas: ar tikrai kazkas galvoja, kad pestieji ten neis dviraciu taku? Darant tokia infrastruktura tiesiog uprogramuojama amzinam karui tarp pesciuju ir dviratininku. Tiesus ruozas kur dviraciai leks 30 kmh ir mamos su vezimeliais...

    Kam tos tvoreles prie tilto, ar negalima buvo uzsodint krumais?
    Kodel dviraciu stovai yra prie pesciuju tako, o ne prie dvirtakio?

    Bet tai kam tie senoviniai zibintai, kurie priderinti prie Uzupio krantiniu, nors yra Paupy, kur stato skandinaviska architektura? Prie ko tie azurai turetu derintis? Kazkoks Sankt Peterburgas
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.10.13, 22:02.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Pritariu, kad pėsčiųjų takas (turbūt 1,5 metro) yra nesuprantamai siauras. Na, bet turbūt reiks žiūrėt kaip bus. Blogiausiu atveju naikint dviračių taką.

    Kas dar nepatinka - tai tie pėsčiųjų atitvarai nuo pakrančių. Kam jie? Jų paskirtis juk kita. Vaikų, pvz., neapsaugo visiškai (nors tai, sakyčiau, yra didžiausia rizikos grupė šioje teritorijoje).

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Stendas tai skirtas tiltui ir šlaito tvarkymui kitapus upės. Šį dviračių taką palei pakrante įrenginėjo Gatvių statyba pagal kitą projektą.
    Tik tokioje vietoje tas pėsčiųjų takas gerokai persiauras. Nors dar didžiuliai kvartalai greta nebaigti ir neapgyvendinti, bet pėsčiųjų srautas net ir šiandien (sekmadieni) vakare (~20 val.) pakankamas, kad dažnai sudėtinga prasilenkti. Dviračių taką geriau būtų nukreipę tiesiai per Aukštaičių g. (tiesiog pačia gatve), o pakrantę palikę tik pėstiesiems. Lygiai ta pati problema ir ant dabartinio tako palei Tymo turgų. Pėsčiųjų ten būna daug ir jie eina dviračių takui, tai žymiai patogiau judėti gatve nei laviruoti tarp žioplinėjančių turistų ir vedžiojančių šunis.
    Paskutinis taisė sleader; 2019.10.13, 21:23.

    Komentuoti:

Working...
X