Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Būtent. Su Trakais susisiekimas itin nervina. Važiuoti iki Lentvario gatve ar pačiu Lentvariu realiai pavojinga. Vieną atkarpą padarė prieš 10 metų, dar kitą - po 10 metų. Gal iki 2050 m. sujungs pagaliau
    Visame mieste tas pats, nutiesiamos tik atkarpos, o normaliai jokiu maršrutu neišeina nuvažiuoti nuo taško A iki taško B. Juokingiausia, kad maršrutas į Trakus visuose turizmo informaciniuose laidininiuose parodomas kaip egzistuojantis ir siūloma juo važiuoti.

    Paskutinis taisė Lettered; 2018.04.03, 09:09.
    Flickr

    Comment


      Sorry, bet jūsų diskusija yra kiek absurdiška. Visų pirma, tai suradot metų problemą: nėra kaip iš Lazdynėlių nuvažiuoti į Pilaitę. Much wow. Jeigu tai vienintelė dviračių takų problema, tai galima užsikelt kojas ant stalo ir ramiai gyvent, nes čia problema menka ir ją išspręsti galima labai greitai.

      Vilnius neturi dviračių takų tinklo? Neturi, bet tam ir tiesiami dabar takai, kad jis atsirastų:

      1. Laisvės pr. dviračių takas nutiestas, sujungia Pilaitės pr. dviračių taką su Ateities g. dviračių taku.
      2. Pilaitės pr. dviračių takas nėra pilnas, šiemet bus nutiesta paskutinė jo jungtis.
      3. Narbuto g. dviračių takas baigiamas tech. projektas ir bus nutiestas nuo Spaudos rūmų iki Konstitucijos pr.
      4. Architektų g. dviračių takas užtikrins susisiekimą visiems Lazdynams su Laisvės pr. dviračių taku per Asanavičiūtės g. (dar neaiškus maršrutas, bet spėju, kad eis pro Pasakų parką).
      5. Justiniškų g. dviračių takas irgi jau netolimoje ateityje nusimato - bus sujungtas su Laisvės pr., Pilaitės pr., Narbuto g. dviračių takais.

      Tinklas bus. Jis nereikš, kad norėdami nesugalvosit vietų, kur link jis neveda (iš Lazdynų tiesiai į Pilaitę, ai nors pala, gi bus projektuojama Taurupės g.; ir pan.).

      O piktinamasis, kad mieste dviračių takas eina palei pagrindines susisiekimo arterijas yra išvis nesusivokimas dviračių judėjime ir nesupratimas koks yra skirtumas tarp dviračio kaip rekreacijos priemonės ir dviračio kaip susisiekimo transporto.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Sorry, bet jūsų diskusija yra kiek absurdiška. Visų pirma, tai suradot metų problemą: nėra kaip iš Lazdynėlių nuvažiuoti į Pilaitę.
        Niekas čia nesipiktina. Patys sugalvojot, kodėl ne iš Bukčių į Salininkus, pvz.?
        Gal geriau pereiname prie racionalesnių diskusijų?

        Juolab, aš, asmeniškai, pabrėžiu, kad dviračiu važinėju tik laisvalaikiu. Tai yra antraeilė funkcija, tegu svaresnį žodį taria tie, kas važinėja kasdien
        Kas važiuoja į darbą, gal norėtų geresnės jungties per Lazdynų tiltą? Važiuojant iš Erfurto g. tas Architektų g. takas nėra labai aktualus. Ar aš klystu?

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Niekas čia nesipiktina. Patys sugalvojot, kodėl ne iš Bukčių į Salininkus, pvz.?
          Gal geriau pereiname prie racionalesnių diskusijų?

          Juolab, aš, asmeniškai, pabrėžiu, kad dviračiu važinėju tik laisvalaikiu. Tai yra antraeilė funkcija, tegu svaresnį žodį taria tie, kas važinėja kasdien
          Kas važiuoja į darbą, gal norėtų geresnės jungties per Lazdynų tiltą? Važiuojant iš Erfurto g. tas Architektų g. takas nėra labai aktualus. Ar aš klystu?
          Kas važinėja į darbą, tai Architektų g. takas dar mažiau aktualus, ten laisvai galima važiuoti ir gatve ar labai plačiu šaligatviu, problema kaip nuvažiuoti nuo lazdynų iki centro ir kitų rajonų. Tam labai pravertų tiltas per Nerį į vingio parką.
          Paskutinis taisė Lettered; 2018.04.03, 09:46.
          Flickr

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            O piktinamasis, kad mieste dviračių takas eina palei pagrindines susisiekimo arterijas yra išvis nesusivokimas dviračių judėjime ir nesupratimas koks yra skirtumas tarp dviračio kaip rekreacijos priemonės ir dviračio kaip susisiekimo transporto.
            Tai kad atvirkščiai - susisiekimui bus pasirenkami patogesni keliai pakraščiais, o ne malimasis tarp pėsčiųjų bei VT stotelių. Apie kokį susisiekimą miesto mastu galima kalbėti, jei jau projektavimo stadijoje dviračius priskiriame prie pėsčiųjų?

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Niekas čia nesipiktina. Patys sugalvojot, kodėl ne iš Bukčių į Salininkus, pvz.?
              Gal geriau pereiname prie racionalesnių diskusijų?

              Juolab, aš, asmeniškai, pabrėžiu, kad dviračiu važinėju tik laisvalaikiu. Tai yra antraeilė funkcija, tegu svaresnį žodį taria tie, kas važinėja kasdien
              Kas važiuoja į darbą, gal norėtų geresnės jungties per Lazdynų tiltą? Važiuojant iš Erfurto g. tas Architektų g. takas nėra labai aktualus. Ar aš klystu?
              Ginthus piktinosi, bet jo ir mano sekantis komentarai buvo ištrinti. Nežinau kodėl. Jo mintis buvo: kam tas takas Architektų g., jei iš Lazdynėlių į Pilaitę negalėsiu nuvažiuoti patogiai per miškus. Fuck that logic.

              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Tai kad atvirkščiai - susisiekimui bus pasirenkami patogesni keliai pakraščiais, o ne malimasis tarp pėsčiųjų bei VT stotelių. Apie kokį susisiekimą miesto mastu galima kalbėti, jei jau projektavimo stadijoje dviračius priskiriame prie pėsčiųjų?
              Kokiais pakraščiais? Kaip tu siūlai važiuoti nuo Rimi prie pašto iki Sausio 13-osios vidurinės dviračiu? Parodyk maršrutą, tada galėsim diskutuoti toliau. Nes tamsta pats sau prieštaraujat.

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Kas važinėja į darbą, tai Architektų g. takas dar mažiau aktualus, ten laisvai galima važiuoti ir gatve ar labai plačiu šaligatviu, problema kaip nuvažiuoti nuo lazdynų iki centro ir kitų rajonų. Tam labai pravertų tiltas per Nerį į vingio parką.
                "Ir gatve ir plačiu šaligatviu" - visur jais galima važiuot, kam tada išvis kažką tiesti? Visiškai ne argumentas.

                Kad galima rasti patogesnę jungtį - irgi faktas. Bet ne ta situacija mieste, kad galima kiekvieną rajoną su centru jungti atskiromis jungtimis. Dabar teks tenkintis pagrindine būsima magistrale Narbuto g., o su laiku bus pastatytas ir tas tiltas prie Litexpo, galėsit kaip nors pro Vingio parką ir Žvėryną važiuot. Tiesiog nevyksta viskas vienu metu, o atsižvelgti į išskirtinius kai kurių norus nuvažiuoti į specifinę vietą, negalima, nes pirma reikia žiūrėti kas duos daugiausiai naudos visiems.

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Visame mieste tas pats, nutiesiamos tik atkarpos, o normaliai jokiu maršrutu neišeina nuvažiuoti nuo taško A iki taško B. Juokingiausia, kad maršrutas į Trakus visuose turizmo informaciniuose laidininiuose parodomas kaip egzistuojantis ir siūloma juo važiuoti.

                  Klipas 2015 metu, bet jame parodytose vietose kiek zinau niekas nepasikeite? Kalbekim ne apie ateities planus, o apie realia situacija. 3 metai praejo.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Ginthus piktinosi, bet jo ir mano sekantis komentarai buvo ištrinti. Nežinau kodėl. Jo mintis buvo: kam tas takas Architektų g., jei iš Lazdynėlių į Pilaitę negalėsiu nuvažiuoti patogiai per miškus. Fuck that logic.

                    Kokiais pakraščiais? Kaip tu siūlai važiuoti nuo Rimi prie pašto iki Sausio 13-osios vidurinės dviračiu? Parodyk maršrutą, tada galėsim diskutuoti toliau. Nes tamsta pats sau prieštaraujat.
                    Nu jei žodžiai iki smegenų daeina iškraipyti, tai ir logic gaunasi fucking. Aš ne prieš dviračių takus Lazdynuose, o prieš koncepsiją juos visur tapatinti su pėsčiųjų šaligatviais. Jei tikslas yra šio mikrorajono dyventojus prijungti prie magistralinių takų - tuomet valio, bet jei tai ir yra tinklo dalis tranzitui, tai atsiprašau, bet kasdien maltis šaligatviais per visą miestą nėra ptrauklus susisiekimo būdas.

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Nu jei žodžiai iki smegenų daeina iškraipyti, tai ir logic gaunasi fucking. Aš ne prieš dviračių takus Lazdynuose, o prieš koncepsiją juos visur tapatinti su pėsčiųjų šaligatviais. Jei tikslas yra šio mikrorajono dyventojus prijungti prie magistralinių takų - tuomet valio, bet jei tai ir yra tinklo dalis tranzitui, tai atsiprašau, bet kasdien maltis šaligatviais per visą miestą nėra ptrauklus susisiekimo būdas.
                      Tai aš jau kelintą kartą ne pirmoje diskusijoje prašau: rodyk konkrečius maršrutus, tada kalbėsim. Nes malti liežuviu sugebi, nelogiškus pasiūlymus dalinti greitas, bet kai reikia konkrečiai nurodyti ką siūlai kitaip - tai labai greitai dingsti. Rodyk Architektų g. planuojamo dviračių tako alternatyvą.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Tai aš jau kelintą kartą ne pirmoje diskusijoje prašau: rodyk konkrečius maršrutus, tada kalbėsim. Nes malti liežuviu sugebi, nelogiškus pasiūlymus dalinti greitas, bet kai reikia konkrečiai nurodyti ką siūlai kitaip - tai labai greitai dingsti. Rodyk Architektų g. planuojamo dviračių tako alternatyvą.
                        Nu bet užgaulumas pačio neišpasakytas. Maršrutų pavyzdžius susisiekimui tarp miesto dalių daviau. Reikia maršruto nuo pašto iki mokyklos tame pačiame mikrorajone? For real? Dviračiu?

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Nu bet užgaulumas pačio neišpasakytas. Maršrutų pavyzdžius susisiekimui tarp miesto dalių daviau. Reikia maršruto nuo pašto iki mokyklos tame pačiame mikrorajone? For real? Dviračiu?
                          Tai kitaip tariant neturi geresnio varianto už dviračių tako Architektų g. trasą? Galima buvo nuspėti.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                            Tai kitaip tariant neturi geresnio varianto už dviračių tako Architektų g. trasą? Galima buvo nuspėti.
                            Nuo vieno objekto iki kito objekto toje pačioje gatvėje rasti geresnį maršrutą... atstumu per dvi VT stoteles... žinok važiuočiau per senamiestį, kad tik paerzinti tamstą

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Yra racijos Ginthus siūlyme. Kodėl gi būtent dviračių takus pririšame prie esamų gatvių? Ne visur ir Vilniuje jie yra sutapdinti. Ypač, jei dviračiui yra galimybė sutrumpinti kelią ir padaryti važiavimą kur kas malonesnį.
                              Pvz. aš ir pats į Karoliniškes dviračiu važiuoju pro Pasakų parką. O ir link Pilaitės tikrai ne Laisvės prospektu.
                              Nors, aišku, rekreacinis važinėjimas skiriasi nuo važiavimo darbo tikslais.
                              O kur dabar yra tiesiami dviračių takai, kuriuos galima būtų tiesti miškuose ar kitaip kertant kampus? Apie Architektų g. jungtį su Laisvės pr. dviračių taku (jis, beje, ties Sodra užsisuka į Asanavičiūtės g.). Asanavičiūtės g. tiesti jungtį yra labai logiška: taip tas dviračių takas užkabins nemažą dalį Karoliniškių gyventojų. O jungtį su Architektų g. galima padaryt visaip, bet apie tai info kol kas visai nėra.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                Tai kitaip tariant neturi geresnio varianto už dviračių tako Architektų g. trasą? Galima buvo nuspėti.
                                Nupiešiau, kas būtų geriau lazdynų ir karoliniškių gyventojams. Beje, net tie patys planuojami geltonai pažymėti takai neaišku, kuriame dešimtmetyje bus įgyvendinti, pvz. šalia Oslo g.

                                Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	2
Size:	303,0 kB
ID:	1631657
                                Attached Files
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Nuo vieno objekto iki kito objekto toje pačioje gatvėje rasti geresnį maršrutą... atstumu per dvi VT stoteles... žinok važiuočiau per senamiestį, kad tik paerzinti tamstą
                                  Tai malonu, kad pritari, jog Architektų g. dviračių takas yra reikalingas ir planuojamas geru maršrutu

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Nupiešiau, kas būtų geriau lazdynų ir karoliniškių gyventojams. Beje, net tie patys planuojami geltonai pažymėti takai neaišku, kuriame dešimtmetyje bus įgyvendinti, pvz. šalia Oslo g.

                                    Kaip tai neaišku? Architektų g. ir Asanavičiūtės g. jau šiemet bus nutiesti.

                                    Dabar pažiūrim į tavo pasiūlymus. Nei vienas iš jų neprieštarauja dabar tiesiamų dviračių takų vietoms, o tiesiog jas papildo. Tai čia nieko naujo. Juk pats sakiau, kad tarkim jungtis per naują Vingio parko tiltą ties Litexpo būtų labai faina ir gera. Bet tai yra pasiūlymas ateičiai, nes dabar nėra tikslas Lazdynų gyventojams sudaryti patogiausią maršrutą iki centro. Juk tikslas yra sukurti bazę magistralinių dviračių takų, kurie apjungtų didžiausią gyventojų dalį. Takas palei Nerį faina ir ok, bet Karoliniškių gyventojams (tiems, kurie gyvena arčiau aplinkkelio) jis duos mažai naudos, nes visų pirma reiks iki jo nusigaut (tam reikės dviračių tako palei tą pačią Asanavičiūtės g. ir pan.).

                                    Neminint, kad tavo pasiūlyti maršrutai yra skirti nuvažiuoti iš konkretaus taško A į konkretų tašką B. Takas palei Laisvės pr. leidžia nuvažiuoti į daug taškų ir iš daug taškų. Pagauni ką sakau? Čia kaip aplinkkelis be nusukimų į rajonus. Patogu, greita, bet nuvažiuosi tik iš konkrečios vietos į konkrečią vietą, be galimybės patekti prie dažniausiai lankomų objektų (parduotuvės, poliklinikos, you name it).
                                    Paskutinis taisė Creatium; 2018.04.03, 10:24.

                                    Comment


                                      Štai maždaug toks maršrutas (google maps net neduoda dviračiams), kuriuo kolega kartais dviračiu atvažiuoja į darbą iš Lazdynų. Dalis kelio nelabai komfortiška (todėl važiuoja tik retkarčias, o norėtų dažniau). Link Centro važiuoti kur kas geriau.
                                      https://www.google.lt/maps/dir/54.67...be63ac!1m0!3e2

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Kaip tai neaišku? Architektų g. ir Asanavičiūtės g. jau šiemet bus nutiesti.

                                        Dabar pažiūrim į tavo pasiūlymus. Nei vienas iš jų neprieštarauja dabar tiesiamų dviračių takų vietoms, o tiesiog jas papildo. Tai čia nieko naujo. Juk pats sakiau, kad tarkim jungtis per naują Vingio parko tiltą ties Litexpo būtų labai faina ir gera. Bet tai yra pasiūlymas ateičiai, nes dabar nėra tikslas Lazdynų gyventojams sudaryti patogiausią maršrutą iki centro. Juk tikslas yra sukurti bazę magistralinių dviračių takų, kurie apjungtų didžiausią gyventojų dalį. Takas palei Nerį faina ir ok, bet Karoliniškių gyventojams (tiems, kurie gyvena arčiau aplinkkelio) jis duos mažai naudos, nes visų pirma reiks iki jo nusigaut (tam reikės dviračių tako palei tą pačią Asanavičiūtės g. ir pan.)
                                        Kada geltonai pažymėtas takas iki Trakų bus nutiestas taip ir neaišku...
                                        Takai palei Nerį iš abiejų pusių per visą miestą manau yra ne tik šiaip fainas dalykas, bet būtų pagrindinės susiekimo arterijos, panašiai kaip dabar takas palei Nerį žirmūnuose yra intensyviausias takas mieste, nors jis irgi nėra labai arti gyventojams kaip būtų koks takas palei pačią Žirmūnų g.

                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Štai maždaug toks maršrutas (google maps net neduoda dviračiams), kuriuo kolega kartais dviračiu atvažiuoja į darbą iš Lazdynų. Dalis kelio nelabai komfortiška (todėl važiuoja tik retkarčias, o norėtų dažniau). Link Centro važiuoti kur kas geriau.
                                        https://www.google.lt/maps/dir/54.67...be63ac!1m0!3e2
                                        Ar saugu ir šiaip malonu važiuoti viaduku virš savanorių žiedo kartu su fūrom 100 km/h?
                                        Paskutinis taisė Lettered; 2018.04.03, 10:36.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Kada geltonai pažymėtas takas iki Trakų bus nutiestas taip ir neaišku...
                                          Takai palei Nerį iš abiejų pusių per visą miestą manau yra ne tik šiaip fainas dalykas, bet būtų pagrindinės susiekimo arterijos, panašiai kaip dabar takas palei Nerį žirmūnuose yra intensyviausias takas mieste, nors jis irgi nėra labai arti gyventojams kaip būtų koks takas palei pačią Žirmūnų g.
                                          Iki Trakų išties neaišku, bet tai tikrai nėra miesto susisiekimo prioritetas.

                                          Matai, takai yra kelių kategorijų, kaip gatvės: tranzitiniai, artimo susisiekimo ir pan. Tas minimas takas yra berods Eurovelo trasos dalis, jis yra magistralinis takas. Bet juo nevažiuosi, kai reikia nuo daugiabučio iki parduotuvės nusigaut. Yra manančių, kad galima tą padaryti pėsčiųjų šaligatviais, bet logiškai mastant ir yra tiesiami (bent planuojami) dubliuojantys dviračių takai, kurie leis važiuoti rajonų viduje arba tarp artimų rajonų. Nes kai reik nuo Nemenčinės nuvažiuoti į Oro uostą, tai magistralinis takas patogu. Bet kai reikia nuo Minsko IKI nuvažiuoti link Mokesčių inspekcijos Šiaurės miestelyje, tai maršrutas kitoks.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X