Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Aš irgi tikėjausi, kad bus galima tiesiau važiuoti link Lazdynų. Šis lankas nelabai reikalingas dviratininkams (pėstiesiems taip - vietiniam susisiekimui).

    Nors ateityje laukčiau pėsčiųjų-dviračių viaduko Maxima Bazė - Gariūnai.
    Link Lazdynų tiesiau nelabai gausis, visvien tektų važiuoti pro dobilą lanku. Tad pasirinko visai racionalų variantą, maršruto ilgis smarkiai nesikeičia. Visai kitas reikalas, jei kada bus įdyvendintas Maximos ir Gariųnų apjungimas tuneliu.

    Comment


      Naujininkuose planuojamas naujas dviračių takas
      https://www.madeinvilnius.lt/naujien...viraciu-takas/

      au anksčiau informavome apie tai, kad Naujamiestyje nuo Tauro kalno iki pat Algirdo gatvės pabaigos bus tiesiamas dviračių takas, kuris galiausiai jungsis su projektuojama „Geležinkelio alėja“, o ši turėtų susijungti su naujuoju dviračių taku Naujininkuose. Šio dviračių tako trasa prasidėtų nuo tilto, kuris ribojasi su Geležinkelio gatve, ir baigtųsi ties Žirnių gatve, kur jungtų jau naujai tiesiamą ir anksčiau Žirnių g. įrengtą dviračių taką. Visas rekonstruojamo dviračių tako Švitrigailos gatvėje nuo Geležinkelio g. ir S. Dariaus ir S. Girėno g. gatvėje iki Žirnių g. sieks daugiau nei 1km.
      Gal kažką praleidau, o nėra planuojamo dviračio tako iki Eišiškių pl. ir Dariaus ir Girėno g. susikirtimo, nes juk didelis srautas žmonių galėtų nuo Eišiškių pl. (kur gyvena daug žmonių - Užusienis, Dilgynė ir pan.) įsilieti į šį taką ir judėti į miesto centrą, nes, beje, Eišiškių pl. iki minėto gatvės susikirtimo turi neblogą asfaltuotą šaligatvį, kuriuo patogu ir malonu važiuoti.
      Paskutinis taisė R.D.; 2018.03.14, 12:39.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
        Maršrutas pasirinktas keistas, nes psichologiškai norėtųsi jį tiesti šalia automagistralės
        Jei patinka šalia triukšmingo automobilių eismo važiuoti, tai ir dabar galima šalikele. Aš dažnai važiuoju taku nuo Grigiškių, ir beveik visada suku į Pirklių g. Atrodo, aš ne vienintelis toks: https://www.strava.com/heatmap#16.26...65595/hot/ride

        Comment


          Parašė alga Rodyti pranešimą

          Jei patinka šalia triukšmingo automobilių eismo važiuoti, tai ir dabar galima šalikele. Aš dažnai važiuoju taku nuo Grigiškių, ir beveik visada suku į Pirklių g. Atrodo, aš ne vienintelis toks: https://www.strava.com/heatmap#16.26...65595/hot/ride
          Problema ne triukšmas, o nusukimas. Juk dvirtakis per Gariūnus eina Maximos bazės pusėje. Išsuki į Pirklių, su eismu važiuoji ir peršokį į dvirtakį. Pasukus prieš pat viaduką - esi iš šalutinio kelio, turi arba praleisti transportą, arba per perėją naglai lįsti. Nusukinėt už viaduko apsimoka tik vėlai vakare/anksti ryte jei planuoji leistis nuo Gariūnų kalno su eismo, o ne dvirtakiu.

          Comment


            Info prie Mindaugo tilto.

            Comment


              Parašė Zorro Rodyti pranešimą
              Info prie Mindaugo tilto.

              Tarp Šilo tilto ir Gedimino pr. jau yra dviračių takas! Veikiantis.

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                Tarp Šilo tilto ir Gedimino pr. jau yra dviračių takas! Veikiantis.
                Labiau egzistuojantis žemėlapyje, nei realybėje. Be normalaus ženklinimo, dangos ir neatskirtas nuo automobilių eismo.

                Comment


                  Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                  Labiau egzistuojantis žemėlapyje, nei realybėje. Be normalaus ženklinimo, dangos ir neatskirtas nuo automobilių eismo.
                  Viskas ten gerai. Reikia ties "Fabriku" sutvarkyti 200 metrų ir nuo Žirmūnų tilto iki Irkluotojų bazės. Vizualiai siaura ir nesmagu minti.

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                    Viskas ten gerai. Reikia ties "Fabriku" sutvarkyti 200 metrų ir nuo Žirmūnų tilto iki Irkluotojų bazės. Vizualiai siaura ir nesmagu minti.
                    Ženklu informuojama apie tako projektavimą kairiajame Neries krante.

                    Comment


                      Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                      Ženklu informuojama apie tako projektavimą kairiajame Neries krante.
                      Kai kurie žmonės vis dar įsivaizduoja, kad norėdamas nuvažiuoti nuo namo iki parduotuvės turėtum nuvažiuoti iki artimiausio tilto, pervažiuoti į kitą upės pusę, tada važiuoti palei upę, grįžt atgal kitu tiltu ir privažiuoti prie parduotuvės. Arba galėtum sėst į mašiną, pavažiuoti 500 metrų ta pačia gatve ir būti parduotuvėje.

                      Comment


                        Vilnius patogesnis dviratininkams – daugiau kaip 1500 naujų dviračių stovų

                        Sostinėje prasidėjo pavasariniai darbai – dviratininkams įrengiama daugiau kaip 1500 naujų dviračių stovų mieste. Dažniausiai dviratininkų lankomuose maršrutuose atsiradę apverstos U formos dviračių laikikliai leidžia saugiai ir patogiai palikti dviratę transporto priemonę ir toliau keliauti pėsčiomis...
                        Pirmieji 250 nerūdijančio plieno stovų buvo įrengti šalia didžiausių traukos objektų ar poilsio zonų/lankytinų vietų: Gedimino ir Konstitucijos prospektuose, Vokiečių, Didžiojoje, Lvovo, K. Kalinausko ir kitose gatvėse. Tačiau atsižvelgus į vilniečių prašymus, dviračių stovus planuojama įrengti ne tik centrinėje miesto dalyje, bet ir nuo centro nutolusiuose rajonuose. Vilniečiai kviečiami teikti pasiūlymus, kur papildomai reikėtų įrengti dviračių stovus...
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Gariūnai - Lazdynai.
















                          Comment



                            Lrytas.lt 2018.03.26
                            Vilniuje atidaroma brangiai kainavusi perėja
                            Sostinės Laisvės prospekte šį penktadienį bus atidaryta nauja saugi požeminė pėsčiųjų perėja.


                            Lazdynų, Karoliniškių ir Viršuliškių rajonus skiriantis itin judrus šešių eismo juostų Laisvės prospektas taps saugesnis tiek dviratininkams, tiek pėstiesiems. Naujoji perėja – 43 m ilgio ir 4 m pločio.

                            Sostinės savivaldybės teigimu, požeminė perėja įrengta vos per pusę metų, savivaldybei pasitelkus privačias lėšas.
                            Tiesa, vairuotojai pastebėjo, kad statybos šioje vietoje truko gerokai ilgiau

                            UAB „Lidl Lietuva“ perėjos įrengimui skyrė daugiau kaip 291 tūkst. Eur, tiek pat lėšų skyrė ir Vilniaus savivaldybė (...)

                            https://auto.lrytas.lt/naujienos/201...ojams-5435983/

                            Comment


                              Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                              O kas nepatogaus, jei bus prižiūrimas ir veiks liftas?
                              Ant lifto esantys lipdukai nurodo, kad juo leista naudotis tik neįgaliesiems ir su vaikų vežimėliais, bet ne dviratininkams.

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                Ant lifto esantys lipdukai nurodo, kad juo leista naudotis tik neįgaliesiems ir su vaikų vežimėliais, bet ne dviratininkams.
                                Negalvojau, kad dviratininkams didelė problema įveikti požeminę perėją...

                                Comment


                                  Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                  O kas nepatogaus, jei bus prižiūrimas ir veiks liftas?
                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                  Viskas, ko reikia - tai nuolat prižiūrėti liftus. Augant visuomenės sąmoningumui ir savivaldybės biudžete atsirandant vis daugiau lėšų, liftai turėtų iš nepraktiško tapti įprastu dalyku. Tada ir nebeliks jūsų minėtų problemų.
                                  Viskas tik prielaidose, jei veiks, jei bus prižiūrimas ir t.t. Nors visi puikiai žinome, kad po kelių metų jis nei veiks, nei bus tinkamai prižiūrimas.
                                  Elementarus pvz. yra požeminė perėja prie Europos aikštes, kuri yra pačios savivaldybės pašonėje, miesto centre ir kur pėsčiųjų srautas tikrai didelis, tačiau niekas normaliai neprižiūrima. Tiesa nežinau, gal šiai dienai liftai suremontuoti, bet nuo pastatymo jie normaliai teveikė max metus.

                                  Arba tarkime, naujoji (užbaigta senoji) požeminė perėja Pilaitėje. Ten tas keltuvas normaliai funkcionuoja šiai dienai? Ar neįgaliajam yra sąlygos juo pačiam vienam tinkamai pasinaudoti, išvis jam yra pakankamai informacijos kaip juom naudotis? T.y. jis ten buvo suprojektuotas ir sumontuotas, kad iš tiesų miestas būtų patogus miestiečiams, ar tik tam, kad be jo p. Nijolė neuždėtų parašo ant statybos užbaigimo akto?

                                  Šiaip iš tiesų esame "bananų respublika", nes ten kur tikrai reikia, nesugebame surasti pinigų investicijoms ir sutvarkymams, važinėjame išbyrėjusiu asfaltu, vaikštome suklypusiais šaligatviais, o kur nereikia investuojame didžiulius pinigus ir tuo pačiu "užsiprogramuojame" didesnį lėšų poreikį eksploatacijai. Tiesiog nesugebame tinkamai pasirinkti prioritetų ir nukreipti resursų tinkama linkme. Buvo normalus sprendimas su reguliuojama pėsčiųjų perėja, kuri buvo patogi tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams. Tačiau reikėjo investuoti krūvą pinigų, kad pėstiesiems ir dviratininkams taptų nepatogiau, o tada reikės kasmet paskirti dar kažkokią sumą pinigų, kad išlaikyti bent minimalų patogumą/prieinamumą visiems - liftus. Nors iki tol buvęs sprendimas investicijų beveik neprašė, tačiau ir ten nebuvo sugebama palaikyti dangų (šaligatvių) geros būklės ir laiku atinaujinti ženklinimą.
                                  Ir visa tai vien dėl to, kad automobiliai galėtų greičiau praskrieti šią vietą ir ilgiau stovėti prie sekančio šviesoforo. Kadangi automobiliai greičiau važiuos, tai tuoj bus investuojama papildomai į greičio kontrolės priemonės, nes čia juk ne greitkelis ir greitai skrieti nėra ko.

                                  Visi šie įgyvendinami projektai prieštarauja visoms kuriamoms judrumo, darnumo ir kt. koncepcijoms ir planams, bei jų tikslams. T.y. popieriuje viskas aprašoma ir nupiešiama vienaip, o daroma tarsi būtų visai kiti tikslai. Nėra konkrečios strategijos, o jeigu bent jau kryptis yra aiški, tai akivaizdu, kad VMS nėra aiškios priemonės, kaip keliauti link tos krypties.

                                  Apie durnus, netoliaregiškus ir švaistūniškus sprendimus statybų ar infrastruktūros srityse galėčiau čia baisiai išsiplėsti, bet paklodžių nerašysiu. Svarbu, kad PR pranešimuose galima įdėti naujų objektų nuotraukų ir parašyti kaip viskas gerėja

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą



                                    Viskas tik prielaidose, jei veiks, jei bus prižiūrimas ir t.t. Nors visi puikiai žinome, kad po kelių metų jis nei veiks, nei bus tinkamai prižiūrimas.
                                    Elementarus pvz. yra požeminė perėja prie Europos aikštes, kuri yra pačios savivaldybės pašonėje, miesto centre ir kur pėsčiųjų srautas tikrai didelis, tačiau niekas normaliai neprižiūrima. Tiesa nežinau, gal šiai dienai liftai suremontuoti, bet nuo pastatymo jie normaliai teveikė max metus.

                                    Arba tarkime, naujoji (užbaigta senoji) požeminė perėja Pilaitėje. Ten tas keltuvas normaliai funkcionuoja šiai dienai? Ar neįgaliajam yra sąlygos juo pačiam vienam tinkamai pasinaudoti, išvis jam yra pakankamai informacijos kaip juom naudotis?

                                    Šiaip iš tiesų esame "bananų respublika", nes ten kur tikrai reikia, nesugebame surasti pinigų investicijoms ir sutvarkymams, važinėjame išbyrėjusiu asfaltu, vaikštome suklypusiais šaligatviais, o kur nereikia investuojame didžiulius pinigus ir tuo pačiu "užsiprogramuojame" didesnį lėšų poreikį eksploatacijai. Tiesiog nesugebame tinkamai pasirinkti prioritetų ir nukreipti resursų tinkama linkme. Buvo normalus sprendimas su reguliuojama pėsčiųjų perėja, kuri buvo patogi tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams. Tačiau reikėjo investuoti krūvą pinigų, kad pėstiesiems ir dviratininkams taptų nepatogiau, o tada reikės kasmet paskirti dar kažkokią sumą pinigų, kad išlaikyti bent minimalų patogumą/prieinamumą visiems - liftus. Nors iki tol buvęs sprendimas investicijų beveik neprašė, tačiau ir ten nebuvo sugebama palaikyti dangų (šaligatvių) geros būklės ir laiku atinaujinti ženklinimą.
                                    Ir visa tai vien dėl to, kad automobiliai galėtų greičiau praskrieti šią vietą ir ilgiau stovėti prie sekančio šviesoforo. Kadangi automobiliai greičiau važiuos, tai tuoj bus investuojama papildomai į greičio kontrolės priemonės, nes čia juk ne greitkelis ir greitai skrieti nėra ko.

                                    Visi šie įgyvendinami projektai prieštarauja visoms kuriamoms judrumo, darnumo ir kt. koncepcijoms ir planams, bei jų tikslams. T.y. popieriuje viskas aprašoma ir nupiešiama vienaip, o daroma tarsi būtų visai kiti tikslai. Nėra konkrečios strategijos, o jeigu bent jau kryptis yra aiški, tai akivaizdu, kad VMS nėra aiškios priemonės, kaip keliauti link tos krypties.

                                    Apie durnus, netoliaregiškus ir švaistūniškus sprendimus statybų ar infrastruktūros srityse galėčiau čia baisiai išsiplėsti, bet paklodžių nerašysiu. Svarbu, kad PR pranešimuose galima įdėti naujų objektų nuotraukų ir parašyti kaip viskas gerėja
                                    Nesuprantu, kam rašyti šias paklodes dėl projekto, kuris jau įgyvendintas. Toliau reikia kalbėti apie jo palaikymą, o ne ką reikėjo daryti anksčiau. Didžiajai daliai žmonių bus nei šilta, nei šalta ar čia požeminė, ar antžeminė perėja. Kitas dalykas, kiek pamenu, pats labai mėgstate akcentuoti saugumą. Dabar jau buvusi perėja buvo itin nesaugi. Kiekvieną dieną ten važiuoju ir vien aš mačiau bent tris potencialiai blogai galėjusias baigtis situacijas. Stebuklas, kad ten nebuvo žūčių (ar nebuvo?).

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Visada galima bambėti, kad padarė per vėlai ir ne taip. Taip. Bet ar turi prasmę? Ne. Vis tiek tai duoda naudą, net ir tuo požiūriu, kad šviesoforo eliminavimas sumažina oro užterštumą.
                                      Bet koks sprendimas kažkam duodą naudą, o kažkam sukelia nepatogumų. Ar tikrai jis davė tokią naudą, kad atpirktų investicijas ir kai kuriems sukeltus nepatogumus?
                                      Neradau aktualių taršos žemėlapių, kurie suformuoti jau po aplinkkelio atidarymo, tačiau kažkaip labai abejoju ar čia šiuo metu buvo probleminė vieta dėl oro taršos ir ar bus kažkoks ženklesnis pagerėjims. Už mažesnę investicijų sumą, veikiausiai buvo galima įrengti daugiau želdynų, kurie būtų priimtinesni ir aplinkiniams ir veiktų taršos klausimu.

                                      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                      Negalvojau, kad dviratininkams didelė problema įveikti požeminę perėją...
                                      Nėra didelė problema, bet jeigu važiuojant mieste reikia pastoviai nulipti nuo dviračio, tai jį vestis per normalią perėją, tai vestis per požeminę, ar tai iš tiesų yra miestas, kuris patogus susisiekimui dviračiu? Ar tik apsimetantis tokiu. Norėčiau atkreipti dėmesį, kad pagal paskutines tendencijas pėstieji ir dviratininkai yra svarbiausi, aktualus jų judėjimo patogumas, o automobiliai nustumti į paskutinį planą. (Bet čia tik kalbose ir gražiai įliustruotuose planuos, realybėje - priešingai )

                                      Įsivazduokime kaip patogu būtų mieste važiuoti automobiliu, jeigu kas 500 metrų stovėtų užtvarai (šlagbaumai), kuriuos norint atidaryti ir važiuoti toliau, reikėtų išlipti iš automobilio, jį apeitį ir paspausti mygtuka

                                      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                      Nesuprantu, kam rašyti šias paklodes dėl projekto, kuris jau įgyvendintas. Toliau reikia kalbėti apie jo palaikymą, o ne ką reikėjo daryti anksčiau. Didžiajai daliai žmonių bus nei šilta, nei šalta ar čia požeminė, ar antžeminė perėja. Kitas dalykas, kiek pamenu, pats labai mėgstate akcentuoti saugumą. Dabar jau buvusi perėja buvo itin nesaugi. Kiekvieną dieną ten važiuoju ir vien aš mačiau bent tris potencialiai blogai galėjusias baigtis situacijas. Stebuklas, kad ten nebuvo žūčių (ar nebuvo?).
                                      Tiesiog, kad sukelti diskusiją ir galbūt bent ateityje nekartoti tokių klaidų. Kažkaip vien tylėti ir susitaikyti nesinori, kai matai, kad miestas "planuojamas" įgyvendinant prieš trisdešimtmetį suplanuotus sprendimus ir visiškai nežiūrint ar šiai dienai jie dar aktualūs, ar jau nebe.

                                      Nesaugi ji buvo veikiausiai dėl pėsčiųjų elgesio, kai jie eidavo nepaisydami draudžiamo signalo. Ar ne taip? Kaip inžinerinė priemonė, tai reguliuojama perėja yra visiškai saugi. Taigi čia yra kita, kontrolės problema. Kai tai nekontroliuojama ir žmonės gali laisvai nepaisyti signalų. Kitas dalykas, kad pati gatvė netinkamo profilio ir labiau panaši į greitkelį, bet su įvažiavimais į kiemus ir šaligatviais palei gatvę.


                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Bet koks sprendimas kažkam duodą naudą, o kažkam sukelia nepatogumų. Ar tikrai jis davė tokią naudą, kad atpirktų investicijas ir kai kuriems sukeltus nepatogumus?
                                        Neradau aktualių taršos žemėlapių, kurie suformuoti jau po aplinkkelio atidarymo, tačiau kažkaip labai abejoju ar čia šiuo metu buvo probleminė vieta dėl oro taršos ir ar bus kažkoks ženklesnis pagerėjims. Už mažesnę investicijų sumą, veikiausiai buvo galima įrengti daugiau želdynų, kurie būtų priimtinesni ir aplinkiniams ir veiktų taršos klausimu.


                                        Nėra didelė problema, bet jeigu važiuojant mieste reikia pastoviai nulipti nuo dviračio, tai jį vestis per normalią perėją, tai vestis per požeminę, ar tai iš tiesų yra miestas, kuris patogus susisiekimui dviračiu? Ar tik apsimetantis tokiu. Norėčiau atkreipti dėmesį, kad pagal paskutines tendencijas pėstieji ir dviratininkai yra svarbiausi, aktualus jų judėjimo patogumas, o automobiliai nustumti į paskutinį planą. (Bet čia tik kalbose ir gražiai įliustruotuose planuos, realybėje - priešingai )
                                        Vis tiek nesuprantu, kaip ši perėja susijusi su dviratininkais, jei per ją neina joks dviračių takas...

                                        Comment


                                          Ar didelė problema apvažiuoti dviračiu ir kirsti pvz.: po tiltu prie Circle K ?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X