Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pokyčiai šalia geležinkelio – numatoma įrengti naują „Geležinkelio alėją“

    Gal kur nors yra pilnas projektas? Pagaliau matyti kažkokios dviračių takų tinklo užuomazgos.

    Comment


      Parašė kutas Rodyti pranešimą
      Pokyčiai šalia geležinkelio – numatoma įrengti naują „Geležinkelio alėją“

      Gal kur nors yra pilnas projektas? Pagaliau matyti kažkokios dviračių takų tinklo užuomazgos.
      Puslapis ar du atgal.

      Comment


        Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

        Kažkaip buvo kalbama, kad bus jungtis su Oro Uostu, bet pagal projektą, tai dviračio takas tik iki žirnių g. - bus dar vienas atskiras projektas, ar kaip, įdomu? Nes dabar baigiasi jis random vietoje, galėtų bent sujungti su dviračio taku kuris yra palei Žirnių g., kokio 100 metrų neužteko.
        Kažkaip neužfiksdavau tos atkarpos palei dobilo sankryžą. Ten dar vis neišasfaltuotas takas? Jį sujungus, tai ir būtų jungtis su oro uostu, tik kad pro IKEA

        Comment


          Kaip suprantu iš projekto Dariaus ir Girėno g. siaurosios dalies (automobilių) tarp viaduko per aplinkkelį ir Kapsų gatvės platinti neketinama?
          Svarbu, kad nebūtų dviračių takas suprojektuotas taip, kad po kelių metų platinant važiuojamąją dalį, reikės viską tiesti iš naujo.

          Comment


            Parašė vėkas Rodyti pranešimą

            Kaip suprantu iš projekto Dariaus ir Girėno g. siaurosios dalies (automobilių) tarp viaduko per aplinkkelį ir Kapsų gatvės platinti neketinama?
            Svarbu, kad nebūtų dviračių takas suprojektuotas taip, kad po kelių metų platinant važiuojamąją dalį, reikės viską tiesti iš naujo.
            O kam ten platint tą gatvę? Ji jau dabar lengvai sutalpina 4 juostas, ką spręstų daugiau juostų?

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Kažkaip neužfiksdavau tos atkarpos palei dobilo sankryžą. Ten dar vis neišasfaltuotas takas? Jį sujungus, tai ir būtų jungtis su oro uostu, tik kad pro IKEA
              Ne, ten yra tik pėsčiųjų takas su dar tarybinių plytelių liekanomis.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                O kam ten platint tą gatvę? Ji jau dabar lengvai sutalpina 4 juostas, ką spręstų daugiau juostų?
                Jei ten telpa 4 juostos, kodėl tuomet visada būna nubrėžtos tik dvi?

                Neteigiu, kad jų ten reikia daugiau, man rodos pakaktų korektiškai subraižyti 4 eismo juostas arba jei to padaryti neįmanoma dėl pločio trūkumo - platinti minimaliai iki reikiamo pločio.

                Comment


                  Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                  Kaip suprantu iš projekto Dariaus ir Girėno g. siaurosios dalies (automobilių) tarp viaduko per aplinkkelį ir Kapsų gatvės platinti neketinama?
                  Svarbu, kad nebūtų dviračių takas suprojektuotas taip, kad po kelių metų platinant važiuojamąją dalį, reikės viską tiesti iš naujo.
                  Rašykit pastabas. Kitaip tas "po kelių metų" niekad neateis. Sėkmingai "užmiršo" pora dešimtmečių - užmirš ir toliau.
                  Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                  Jei ten telpa 4 juostos, kodėl tuomet visada būna nubrėžtos tik dvi?

                  Neteigiu, kad jų ten reikia daugiau, man rodos pakaktų korektiškai subraižyti 4 eismo juostas arba jei to padaryti neįmanoma dėl pločio trūkumo - platinti minimaliai iki reikiamo pločio.
                  Būtent, kad visai nedaug reikia platinti. Bet kažkodėl toje siauriausioje vietoje, dar dviračių taką patraukia arčiau gatvės, tai atėjus laikui platinti - nebeliks jokios žalios juostos, bus takas įspraustas tarp medžių ir magistralinės gatvės borto. Taką reikia permesti už medžių.
                  Paskutinis taisė Ginthus; 2018.02.12, 15:38.

                  Comment


                    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                    Jei ten telpa 4 juostos, kodėl tuomet visada būna nubrėžtos tik dvi?

                    Neteigiu, kad jų ten reikia daugiau, man rodos pakaktų korektiškai subraižyti 4 eismo juostas arba jei to padaryti neįmanoma dėl pločio trūkumo - platinti minimaliai iki reikiamo pločio.
                    Telpa laisvai ten 4 juostos. Kodėl nesubraižo - klausimas jau ne man. Pas mus apskritai yra didelės problemos su kelių žymėjimais, tad gal nereikia stebėtis...

                    Vaizdas iš Google: https://www.google.lt/maps/@54.66005...7i13312!8i6656

                    Kelio dangos plotis yra 12 metrų siauriausioje vietoje, kas yra po 3m juostoje. Gal tokio pločio juostų neleidžiama turėti C1 kategorijos gatvėje? Nes šiaip to pločio pilnai pakanka.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Kelio dangos plotis yra 12 metrų siauriausioje vietoje, kas yra po 3m juostoje. Gal tokio pločio juostų neleidžiama turėti C1 kategorijos gatvėje? Nes šiaip to pločio pilnai pakanka.
                      C1 - 3,5 metro eismo juostos plotis, C2 - 3,25 metro.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                        Būtent, kad visai nedaug reikia platinti. Bet kažkodėl toje siauriausioje vietoje, dar dviračių taką patraukia arčiau gatvės, tai atėjus laikui platinti - nebeliks jokios žalios juostos, bus takas įspraustas tarp medžių ir magistralinės gatvės borto. Taką reikia permesti už medžių.
                        ą reikia ne už medžių permetinėti, o nuo Pelesos gatvės tiesti vakarinėje Dariau ir Grėno gatvės pusėje, nes: a) tarp Pelesos ir Brolių gatvių takas ten jau yra; b) nuo Brolių iki Žirnių/Tūkstantmečio yra platūs šaligatviai (ir mažiau pėsčiųjų nei rytinėje pusėje)..

                        Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                        Comment


                          Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                          C1 - 3,5 metro eismo juostos plotis, C2 - 3,25 metro.
                          Realiai vietos ten tikrai yra tiek vienoje, tiek kitoje kelio pusėje, kad praplatinti kelią po 1 metrą į kiekv. pusę. Reiktų tik noro iš Savivaldybės pusės sutvarkyti šią kelio atkarpą...

                          Comment


                            Keista kodėl nesimato A juostos kuria prieš metus planavo, Dariaus ir Girėno gatvėje nuo Eišiškių pl. iki Kapsų g. (centro kryptimi). https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...-221-796540?v3

                            Comment


                              Parašė Miestai Rodyti pranešimą
                              Keista kodėl nesimato A juostos kuria prieš metus planavo, Dariaus ir Girėno gatvėje nuo Eišiškių pl. iki Kapsų g. (centro kryptimi). https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...-221-796540?v3
                              Galbūt projektuotojai nežino apie vienas kito projektus. Arba šiaip paskelbė, nes sakyti gi gali, ką nori. Taip jau buvo su Liepkalnio g. šaligatviais - dar pirmaisiais Šimašiaus metais buvo pažadėta virš 1 kilometro šaligatvių iš Neries plokščių toje gatvėje, link Salininkų žiedo. Spėkite, kiek metrų naujų šaligatvių yra šioje vietoje dabar? Lygus 0. Pažadai nėra lygu realiems darbams.


                              Comment


                                Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                                Realiai vietos ten tikrai yra tiek vienoje, tiek kitoje kelio pusėje, kad praplatinti kelią po 1 metrą į kiekv. pusę. Reiktų tik noro iš Savivaldybės pusės sutvarkyti šią kelio atkarpą...
                                Platinti ten būtina bent jau iki ant tilto esančių juostų pločio. Kas ten dažnai važiuoja - supras, nes mažai kas laikosi taisyklės "arčiau dešinio krašto", todėl lenkimas yra loterija, juostų išpiešimas nepadės, nes trūksta min. po 0,5 m. pločio. Vietos tam sočiai.

                                Comment


                                  Susitikime su Pašilaičių gyventojais sostinės meras aptarė rajono perspektyvas http://www.vilnius.lt/index.php?984912965
                                  Šiemet gyventojai jau galės džiaugtis pabaigtu dviračių taku ir naujais šaligatviais palei Laisvės prospektą nuo Sodros iki Ateities g. - pernai pradėti darbai didžiąja dalimi baigti ir liko sutvarkyti vos keletą trumpų atkarpų. Jau vasarą planuojama pradėti tvarkyti takus palei Justiniškių gatvę.
                                  Be to, šiemet taip pat bus suprojektuoti dviračių takai palei Ukmergės gatvę nuo Vakarinio aplinkkelio iki Konstitucijos prospekto, o darbai prasidės kitąmet.

                                  Comment


                                    Laisvės pr. liko ne tik pabaigti dviračių taką, bet ir pakeisti plyteles didelėje dalyje kelio. Buvo žadėta tą padaryti kartu su dviračių tako tiesimu. Žiūrėsim ar padarys.

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Susitikime su Pašilaičių gyventojais sostinės meras aptarė rajono perspektyvas http://www.vilnius.lt/index.php?984912965
                                      Plius dar:
                                      Šiuo metu projektuojama Pavilnionių gatvė, kuri sujungs Vakarinį aplinkkelį ir Ukmergės gatvę. Daugiau kaip kilometro ilgio, 23 metrų pločio, 4 eismo juostų, Pavilnionių gatvės statybos darbus ketinama pradėti jau kitąmet. Taip pat šioje gatvėje bus nutiestas ir tokio pat ilgio dviračių takas.

                                      Comment


                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        Taip pat šioje gatvėje bus nutiestas ir tokio pat ilgio dviračių takas.
                                        O pėstiesiems šaligatviai bus? Ar tik vairuotojai ir velosipidistai nusipelnė mero dėmesio?

                                        Comment


                                          Taigi buvo PP, bus ir šaligatviai ir perėjos ir kt.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X