Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Išeina taip, kad tarp Kauno ir Panerių g. iš dalies (trumpoje atkarpoje) bus net du dviračių takai, nes prie naujo Kauno/Algirdo daugiabučio juk toje vietoje yra išasfaltuotas dviračių takas. Tad nebūtų protingiau toje vietoje nesiaurinti kelio, o tiesiog nukreipti į tą taką.
    Nebūtų. Protingiau būtų Algirdo g. daryti taką kaip numatyta, o šaligatvyje esantį siaurą takelį naikinti arba išvis nuimant asfaltą ir paklojant plyteles arba bent jau nuimant visokį dviračių tako žymėjimą.

    Comment


      Nesutinku, nes prie to namo yra puiki danga, nepalyginti su tuo, kas dabar bus, o bus tiesiog didžiojoje atkarpos dalyje sudrožtas kelio pakraštys (nudažytas kokia nors spalva), kur po lietaus ilgai stovės vanduo. Gyvenu netoli, tai galiu įsivazduoti padėtį.

      Comment


        Gatvėse su tiek eismo išvis nereikia dvirtakio. Kaip dažnai šluos tą taką? Ar bus pertvarkyta lietaus kanalizacija? Ar žiemą valys sniegą ir užtikrins, kad nesusidarytų ledas? Druskos ant dvirtakio tai neveikia.

        Comment


          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
          Nesutinku, nes prie to namo yra puiki danga, nepalyginti su tuo, kas dabar bus, o bus tiesiog didžiojoje atkarpos dalyje sudrožtas kelio pakraštys (nudažytas kokia nors spalva), kur po lietaus ilgai stovės vanduo. Gyvenu netoli, tai galiu įsivazduoti padėtį.
          Užteka pasižiūrėti brėžinį. Dviračių takas bus asfaltuotas naujai, o jo kelkraštyje su pėsčiųjų taku bus vandens surinkimo latakai.

          Comment


            Creatium, aš jokiu būdu neprieštarauju idėjai turėti gerą dviračių taką. Kadangi gyvenu šalia, tai man tas takas irgi labai aktualus. Labai džiaugiuosi. Bet štai toji vieta, t.y. atkarpa, kuri galėtų būti išnaudojama ir nereiktų šalia kelio nieko daryti. Ir, beje, toje vietoje, prieš Kauno/Algirdo sankryžą bus tik viena juosta (pagal projektą), kas labai blogai, nes dabar dvi. Labai kimšis gatvė. O jeigu būtų leidę toje atkarpoje važiuoti dviračiais palei namą, kur yra dviračių takas, o toliau už Kauno g. įsilietų į nubraižytą dviračių taką, tai tuomet liktų dvi juostos: pirmoji tiesiai ir į dešinę, antroji - į kairę. O dabar visi tie, kurie bandys sukti į kairę žiauriai stabdys eismą. Na, bet čia mano maži pastebėjimai, kaip galima būtų optimizuoti šitą vietą, neneigiant pačios dviračių tako įdėjos.

            Comment


              Parašė R.D. Rodyti pranešimą
              Creatium, aš jokiu būdu neprieštarauju idėjai turėti gerą dviračių taką. Kadangi gyvenu šalia, tai man tas takas irgi labai aktualus. Labai džiaugiuosi. Bet štai toji vieta, t.y. atkarpa, kuri galėtų būti išnaudojama ir nereiktų šalia kelio nieko daryti. Ir, beje, toje vietoje, prieš Kauno/Algirdo sankryžą bus tik viena juosta (pagal projektą), kas labai blogai, nes dabar dvi. Labai kimšis gatvė. O jeigu būtų leidę toje atkarpoje važiuoti dviračiais palei namą, kur yra dviračių takas, o toliau už Kauno g. įsilietų į nubraižytą dviračių taką, tai tuomet liktų dvi juostos: pirmoji tiesiai ir į dešinę, antroji - į kairę. O dabar visi tie, kurie bandys sukti į kairę žiauriai stabdys eismą. Na, bet čia mano maži pastebėjimai, kaip galima būtų optimizuoti šitą vietą, neneigiant pačios dviračių tako įdėjos.
              Kokio pločio tas takas? Neturiu naujų nuotraukų, bet pagal Vilniaus savivaldybės žemėlapį, tai tako plotis yra apie metrą.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Kokio pločio tas takas? Neturiu naujų nuotraukų, bet pagal Vilniaus savivaldybės žemėlapį, tai tako plotis yra apie metrą.
                Nepamenu, tikrai nevarysiu matuoti Nėra labai platus, bet nieko blogo, kad kažkokia atkarpa siaurėsne.

                Comment


                  Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                  Nepamenu, tikrai nevarysiu matuoti Nėra labai platus, bet nieko blogo, kad kažkokia atkarpa siaurėsne.
                  Jeigu takas yra vieno metro pločio, kas yra šiaip tikėtina (pvz., prie Naugarduko Maximos toks yra), tai čia yra labai blogai, nes projektuojamas naujas takas yra dvipusis I kategorijos magistralinis takas.

                  Iš dviračių plėtros iki 2020 plano:

                  Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	0
Size:	299,8 kB
ID:	1615700

                  Comment


                    Puiku, kad projektai tobulėja. Šį kartą nesikabinėsiu - tingiu

                    Comment


                      Visuomenės informavimas apie numatomą Širvintų gatvės, pėsčiųjų ir dviračių tako tarp Širvintų ir Kernavės gatvių bei Kernavės gatvės atkarpos nuo Linkmenų iki Ozo gatvės Vilniuje, projektavimą

                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        O aš tai šito paskutinio projekto visiškai nesupratau. Daugiau tarpų, kur tako nėra, nei atkarpų su taku. Kam išvis ten jį projektuoti, jei jis netelpa?

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          O aš tai šito paskutinio projekto visiškai nesupratau. Daugiau tarpų, kur tako nėra, nei atkarpų su taku. Kam išvis ten jį projektuoti, jei jis netelpa?
                          Čia projektuojama visa gatvė, pavadinimas nėra visai tikslus (nėra viską pasakantis).

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            O aš tai šito paskutinio projekto visiškai nesupratau. Daugiau tarpų, kur tako nėra, nei atkarpų su taku. Kam išvis ten jį projektuoti, jei jis netelpa?
                            Legenda reikia skaityti. Tie stačiakampiai raudoni yra nurodyti želdiniai. Pusėje projekto pats dviračių takas eina vientisas. Kitoje projekto dalyje yra bendra, bet smarkiai vingiuota gatvė su dviračių eismu bei pažymėta gyvenamosios zonos ženklu, tad atskiro tako nebereikia.

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą

                              Legenda reikia skaityti. Tie stačiakampiai raudoni yra nurodyti želdiniai. Pusėje projekto pats dviračių takas eina vientisas. Kitoje projekto dalyje yra bendra, bet smarkiai vingiuota gatvė su dviračių eismu bei pažymėta gyvenamosios zonos ženklu, tad atskiro tako nebereikia.
                              Wow. Želdiniai raudoni... gerai, dar kad ne mėlyni...

                              Comment


                                Visuomenės informavimas apie numatomą dviračių tako Švitrigailos gatvėje nuo Geležinkelio g. ir S. Dariaus ir S. Girėno g. gatvėje iki Žirnių g., Vilniuje, projektavimą

                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Kažkaip buvo kalbama, kad bus jungtis su Oro Uostu, bet pagal projektą, tai dviračio takas tik iki žirnių g. - bus dar vienas atskiras projektas, ar kaip, įdomu? Nes dabar baigiasi jis random vietoje, galėtų bent sujungti su dviračio taku kuris yra palei Žirnių g., kokio 100 metrų neužteko.

                                  Comment


                                    Pokyčiai šalia geležinkelio – numatoma įrengti naują „Geležinkelio alėją“

                                    Gal kur nors yra pilnas projektas? Pagaliau matyti kažkokios dviračių takų tinklo užuomazgos.

                                    Comment


                                      Parašė kutas Rodyti pranešimą
                                      Pokyčiai šalia geležinkelio – numatoma įrengti naują „Geležinkelio alėją“

                                      Gal kur nors yra pilnas projektas? Pagaliau matyti kažkokios dviračių takų tinklo užuomazgos.
                                      Puslapis ar du atgal.

                                      Comment


                                        Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                                        Kažkaip buvo kalbama, kad bus jungtis su Oro Uostu, bet pagal projektą, tai dviračio takas tik iki žirnių g. - bus dar vienas atskiras projektas, ar kaip, įdomu? Nes dabar baigiasi jis random vietoje, galėtų bent sujungti su dviračio taku kuris yra palei Žirnių g., kokio 100 metrų neužteko.
                                        Kažkaip neužfiksdavau tos atkarpos palei dobilo sankryžą. Ten dar vis neišasfaltuotas takas? Jį sujungus, tai ir būtų jungtis su oro uostu, tik kad pro IKEA

                                        Comment


                                          Kaip suprantu iš projekto Dariaus ir Girėno g. siaurosios dalies (automobilių) tarp viaduko per aplinkkelį ir Kapsų gatvės platinti neketinama?
                                          Svarbu, kad nebūtų dviračių takas suprojektuotas taip, kad po kelių metų platinant važiuojamąją dalį, reikės viską tiesti iš naujo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X