Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Čia kur toks įdomus straipsnis buvo? Puikiai žinau asfalto kainas. Gal kad bendra tako kaina pakyla 15-20proc. tai gal ir tiesa.
    http://www.statybunaujienos.lt/nauji...kia-retai/5590

    „Vilniaus savivaldybei pateikėme savo pasiūlymus, kaip galima būtų sutvarkyti duobėtas Neries krantines. Raudonas asfaltas kainuoja 15-20 proc. brangiau nei juodas. Tačiau kadangi jo būtų naudojama palyginti nedaug, bendra investicijų vertė reikšmingai nepadidėtų. Ši danga yra raudonos spalvos per visą storį, todėl nenusidėvi kaip dažai. Todėl tai būtų ilgalaikė investicija, kuri atsipirktų savo patrauklumu, papuoštų miestą, o krantines paverstų patraukliomis ir patogiomis žmonėms“, – neabejoja įmonės vadovas.

    Comment


      Graži reklama. Tik kažkodėl ta pati įmonė parduoda ne procentais, o kartais brangiau.
      Paskutinis taisė Ginthus; 2018.01.18, 12:25.

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        Nemenčinės takas yra pilkas. Vienur dviračių ir pėsčiųjų takas, kitur tik dviračių takas.

        Geriausias indikatorius būtų visur punktyrinės linijos, jos iškart atkreiptų dėmesį, jog tai kelias, o ne šaligatvis. Prieš mėnesį ant Vingio tilto susidarius pirmam šerkšnui beveik nebuvo įmanoma atskirt kokios spalvos danga, bet punktyras dar būtų gerai prasišvietęs. Tuo tarpu, visi kaip tyčia ir ėjo raudonu asfaltu...
        Galima linijas piešti ir ant raudono asfalto. Bet kokiu atveju, sprendimas visus naujus takus tiesti viena raudona spalva labai vykęs, geriausias dalykas nutikęs per 20 metų su Vilniaus dviračių infrastruktūra, gražu dabar žiūrėti, kai koks prekybcentris pasistatęs šalia nutiesia normalų raudoną taką, seniau būtų buvęs tik bendras šaligatvis iš plytelių.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Galima linijas piešti ir ant raudono asfalto. Bet kokiu atveju, sprendimas visus naujus takus tiesti viena raudona spalva labai vykęs, geriausias dalykas nutikęs per 20 metų su Vilniaus dviračių infrastruktūra, gražu dabar žiūrėti, kai koks prekybcentris pasistatęs šalia nutiesia normalų raudoną taką, seniau būtų buvęs tik bendras šaligatvis iš plytelių.
          Būtent. Gabaliukas prie gabaliuko ir po 5 m bus ištisinės juostos. Daugiau optimizmo.

          Comment


            Na jeigu laikys ir toliau tokius tempus, 2020 metais bus 100 km+ raudonų dviračių takų. Jei jie bus žymimi punktyru, vietomis krypčių rodyklėmis pėstiesiems tikrai bus aiškiau, kad tai nėra pėsčiųjų takas. Dabar matai, kai kuriose vietose pilkas asfaltas skirtas tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams (bendras takas). Bus raudonas, su dviračių tako ženklais, kelio žymėjimu, aukščių atskyrimu, vietomis eis tolėliau nuo šaligatvio - žmonėms ir bus aiškiau.
            Papildomai, atsiradus dviračių takų tinklui - susijungus pavienėms atkarpoms padidės ir dviratininkų skaičius. Padidės dviratininkų skaičius, sumažės pėsčiųjų ant dviračių tako skaičius.
            Dviračių kultūros, žmonių suvokimo, kad dviračių takas - ne pėsčiųjų takas šiuo metu mažai. Po 3 metų turėsime daugiau dviračių takų, po 10 metų dar daugiau. Žmonės tuo pačiu irgi po truputį keisis.

            Comment


              O tiesiamos dviračių takų atkarpos Antakalnyje/Žvėryne - išties džiugina. Po truputį dviračių takai gerėja. Norėtųsi, kad darbai vyktų pagal planą (2017 m jau turėjo pradėti tiesti dviračių taką palei Pilaitės pr., bet... Na vasarą panašu neblogi tempai dviračių takų tiesime nusimato.

              Per kitąmet vykstančius savivaldos rinkimus Šimašius girsis 50 km+ naujų raudonų dviračių takų. Per kadenciją dviračių takų tiesime bus nuveikta tikrai daug.

              Comment


                Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                Per kitąmet vykstančius savivaldos rinkimus Šimašius girsis 50 km+ naujų raudonų dviračių takų. Per kadenciją dviračių takų tiesime bus nuveikta tikrai daug.
                Galima pasidžiaugti, kad visi šnekės apie dviračių takus
                Tai tampa svarbiu dalyku.

                Comment


                  Visuomenės informavimas apie numatomą Rinktinės gatvės atkarpos nuo Šeimyniškių gatvės iki Žalgirio gatvės Vilniuje, rekonstravimą http://www.vilnius.lt/index.php?2761389456
                  Visuomenės informavimas apie numatomą Žalgirio gatvės atkarpos nuo Tuskulėnų gatvės iki Linkmenų gatvės Vilniuje, rekonstravimą http://www.vilnius.lt/index.php?3361492973

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    Visuomenės informavimas apie numatomą Rinktinės gatvės atkarpos nuo Šeimyniškių gatvės iki Žalgirio gatvės Vilniuje, rekonstravimą http://www.vilnius.lt/index.php?2761389456
                    Visuomenės informavimas apie numatomą Žalgirio gatvės atkarpos nuo Tuskulėnų gatvės iki Linkmenų gatvės Vilniuje, rekonstravimą http://www.vilnius.lt/index.php?3361492973
                    Žalgirio gatvėje taisytina visuomeninio transporto stotelė. Nereiktų dartyti, kad šaligatvis nuo laukimo paviljono vientisai tęsiasi siaurėdamas ir pereina į techninį šaligatvį. Tai užprogramuoja, kad pėstieji anot kirtę dvirtakį, tiesiog eis išilgai, kol užlips ant dvirtakio. Keleivių paviljonas turi būti atkirsta sala su aiškiai apibrėžtomis vietomis, kur reiktų pereiti dviračių taką.
                    Paskutinis taisė Ginthus; 2018.01.23, 07:52.

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Žalgirio gatvėje taisytina visuomeninio transporto stotelė. Nereiktų dartyti, kad šaligatvis nuo laukimo paviljono vientisai tęsiasi siaurėdamas ir pereina į techninį šaligatvį. Tai užprogramuoja, kad pėstieji anot kirtę dvirtakį, tiesiog eis išilgai, kol užlips ant dvirtakio. Keleivių paviljonas turi būti atkirsta sala su aiškiai apibrėžtomis vietomis, kur reiktų pereiti dviračių taką.
                      Dviračių takas bus žemiau pėsčiųjų tako + bus pažymėtas punktyrine linija. Tiesa, pagal brėžinį matosi, kad ties stotelėmis dviračių takas pakils iki vieno lygio, kad pėstieji (ypač neįgalieji ir mamos su vežimėliais) galėtų pereiti. Ar bus problema - sunku pasakyti. Vizualiai bus pakankamai informacijos, kad pėstieji suprastų kas ir kur.

                      Comment


                        Tai informacijos pakanka ir automagistralėse, kad saugiai važiuoti, bet visvien tveriami atitvarai, kad neišsitaškytų, bei tvoros, kad kėgliai nebėgiotų... Su pakilimais žinoma labai geras sprendimas.

                        Comment


                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Visuomenės informavimas apie numatomą Rinktinės gatvės atkarpos nuo Šeimyniškių gatvės iki Žalgirio gatvės Vilniuje, rekonstravimą http://www.vilnius.lt/index.php?2761389456
                          Visuomenės informavimas apie numatomą Žalgirio gatvės atkarpos nuo Tuskulėnų gatvės iki Linkmenų gatvės Vilniuje, rekonstravimą http://www.vilnius.lt/index.php?3361492973
                          Panašu, kad įsiklausė į daug kartų kartotas pastabas dviračių takams dviračių takai vientisi, yra aukščių skirtumai, stotelės papildomai atskirtos tvorele. PAGALIAU!

                          Tačiau su gatvėmis dar reikia padirbėti:
                          - Rinktinės g. - 2 eismo juostos po 5,00 metrus. Gatvės kategorija C2, juostos plotis 3,00-3,50 m. Ar čia numato 3,00 m juostą ir 2,00 metrų parkavimo zoną kiekvienoje pusėje? Jei taip, tai neblogai...
                          - Žalgirio g. - 4 eismo juostos po 3,75 metro. Gatvės kategorija C1, juostos plotis 3,00-3,50 m. O gal čia numato 4 juostas po3,50 metro ir 1,00 metro skiriamąją? O gal ateityje 5 juostos po 3,00 metrus pasidomėsiu.

                          Comment


                            Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                            Panašu, kad įsiklausė į daug kartų kartotas pastabas dviračių takams dviračių takai vientisi, yra aukščių skirtumai, stotelės papildomai atskirtos tvorele. PAGALIAU!

                            Tačiau su gatvėmis dar reikia padirbėti:
                            - Rinktinės g. - 2 eismo juostos po 5,00 metrus. Gatvės kategorija C2, juostos plotis 3,00-3,50 m. Ar čia numato 3,00 m juostą ir 2,00 metrų parkavimo zoną kiekvienoje pusėje? Jei taip, tai neblogai...
                            - Žalgirio g. - 4 eismo juostos po 3,75 metro. Gatvės kategorija C1, juostos plotis 3,00-3,50 m. O gal čia numato 4 juostas po3,50 metro ir 1,00 metro skiriamąją? O gal ateityje 5 juostos po 3,00 metrus pasidomėsiu.
                            Žalgirio gatvėje penkta juosta ties sankryžomis nepamaišytų. Plati skiriamoji - taip pat.

                            Comment


                              Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                              Panašu, kad įsiklausė į daug kartų kartotas pastabas dviračių takams dviračių takai vientisi, yra aukščių skirtumai, stotelės papildomai atskirtos tvorele. PAGALIAU!

                              Tačiau su gatvėmis dar reikia padirbėti:
                              - Rinktinės g. - 2 eismo juostos po 5,00 metrus. Gatvės kategorija C2, juostos plotis 3,00-3,50 m. Ar čia numato 3,00 m juostą ir 2,00 metrų parkavimo zoną kiekvienoje pusėje? Jei taip, tai neblogai...
                              - Žalgirio g. - 4 eismo juostos po 3,75 metro. Gatvės kategorija C1, juostos plotis 3,00-3,50 m. O gal čia numato 4 juostas po3,50 metro ir 1,00 metro skiriamąją? O gal ateityje 5 juostos po 3,00 metrus pasidomėsiu.
                              Neblogas spejimas del 2m parkavimo zonos, bet esu labai priesiskai nusiteikes sitai nesamonei, jei ji bus taip igyvendinta. Parkavimo vietos turi buti kita danga ir padarytos kaip kisenes, o ne kaip eismo juostos gabalas, tad neturi ieiti i jos ploti.

                              Comment


                                Neturim mes dar politinės valios taupyt kelių tiesimo ir tvarkymo lėšas, todėl ir švaistom pinigus 10 metrų pločio 2 juostų gatvėms.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Neturim mes dar politinės valios taupyt kelių tiesimo ir tvarkymo lėšas, todėl ir švaistom pinigus 10 metrų pločio 2 juostų gatvėms.
                                  Tai kad tie pločiai esami jau, nekeis nieko važiuojamojoj dalyj, išskyrus trumpą atkarpą Žalgirio gatvėje, kur padarys daugiau siauresnių juostų.

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Tai kad tie pločiai esami jau, nekeis nieko važiuojamojoj dalyj, išskyrus trumpą atkarpą Žalgirio gatvėje, kur padarys daugiau siauresnių juostų.
                                    Kalba ėjo apie Rinktinės g. siaurinimą gaunant daugiau vietos šaligatviams ir dviračių takams.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Neturim mes dar politinės valios taupyt kelių tiesimo ir tvarkymo lėšas, todėl ir švaistom pinigus 10 metrų pločio 2 juostų gatvėms.
                                      O nebus platus asfalto gabalas pigiau nei skirtingų dangų kišenės parkavimui, salelės ir pan ir t.t.?

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Kalba ėjo apie Rinktinės g. siaurinimą gaunant daugiau vietos šaligatviams ir dviračių takams.
                                        Akurat, net nepastebėjau šito gabaliuko. Tiesiai priešais prokuratūrą naikinasi greitėjimo-lėtėjimo juostos. Matomai nesuko galvos dėl pločių perskirstymo ir tiesiog panaikino juostą. Gal gerai pasistengus būtų tilpę ir eismo juosta ir dar 2m parkingas. Bet matyt netilpo tai padarė paprasčiau.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          O nebus platus asfalto gabalas pigiau nei skirtingų dangų kišenės parkavimui, salelės ir pan ir t.t.?
                                          Nebus, nes parkavimui turėtų naudoti plyteles, o salelės įrengiamos ant asfalto (t.y. guminiai pagrindai montuojami ant jau pakloto asfalto). Be to koks skirtumas kaip tą asfaltą kloti, kai viskas vienu metu vis tiek daroma? Būtų brangiau jeigu reikėtų papildomai atvaryti visą techniką, kad išasfaltuoti mažą lopą. Kaip antai buvo Goštauto g. dviračių take, kur teko išpjautą gabalą užasfaltuoti raudonu asfaltu. Skundėsi Antonas, kad labai brangiai gavosi. Tai no shit.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X