Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai kad tie pločiai esami jau, nekeis nieko važiuojamojoj dalyj, išskyrus trumpą atkarpą Žalgirio gatvėje, kur padarys daugiau siauresnių juostų.
    Kalba ėjo apie Rinktinės g. siaurinimą gaunant daugiau vietos šaligatviams ir dviračių takams.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Neturim mes dar politinės valios taupyt kelių tiesimo ir tvarkymo lėšas, todėl ir švaistom pinigus 10 metrų pločio 2 juostų gatvėms.
      O nebus platus asfalto gabalas pigiau nei skirtingų dangų kišenės parkavimui, salelės ir pan ir t.t.?

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

        Kalba ėjo apie Rinktinės g. siaurinimą gaunant daugiau vietos šaligatviams ir dviračių takams.
        Akurat, net nepastebėjau šito gabaliuko. Tiesiai priešais prokuratūrą naikinasi greitėjimo-lėtėjimo juostos. Matomai nesuko galvos dėl pločių perskirstymo ir tiesiog panaikino juostą. Gal gerai pasistengus būtų tilpę ir eismo juosta ir dar 2m parkingas. Bet matyt netilpo tai padarė paprasčiau.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          O nebus platus asfalto gabalas pigiau nei skirtingų dangų kišenės parkavimui, salelės ir pan ir t.t.?
          Nebus, nes parkavimui turėtų naudoti plyteles, o salelės įrengiamos ant asfalto (t.y. guminiai pagrindai montuojami ant jau pakloto asfalto). Be to koks skirtumas kaip tą asfaltą kloti, kai viskas vienu metu vis tiek daroma? Būtų brangiau jeigu reikėtų papildomai atvaryti visą techniką, kad išasfaltuoti mažą lopą. Kaip antai buvo Goštauto g. dviračių take, kur teko išpjautą gabalą užasfaltuoti raudonu asfaltu. Skundėsi Antonas, kad labai brangiai gavosi. Tai no shit.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Nebus, nes parkavimui turėtų naudoti plyteles, o salelės įrengiamos ant asfalto (t.y. guminiai pagrindai montuojami ant jau pakloto asfalto). Be to koks skirtumas kaip tą asfaltą kloti, kai viskas vienu metu vis tiek daroma? Būtų brangiau jeigu reikėtų papildomai atvaryti visą techniką, kad išasfaltuoti mažą lopą. Kaip antai buvo Goštauto g. dviračių take, kur teko išpjautą gabalą užasfaltuoti raudonu asfaltu. Skundėsi Antonas, kad labai brangiai gavosi. Tai no shit.
            Skirtumas atsiranda, kai suprojektuoja skirtingas dangos konstrukcijas su skirtingų rūšių asfaltais. Nes gi apkrovos skiriasi važiuojamojoj daly ir parkinge, tai ir konstrukcijas skirtingas suprojektuoja. O gamyklose gi neišbėga skirtingi asfaltai vieno mygtuko paspaudimu. Tad gaunasi, kad ir asfaltuoti tenka atskirai kitą dieną. Su raudono asfalto mažais lopais išvis košmaras. Tenka kaupti po kelis objektus, kad apsimokėtų asfaltą pradėti gaminti.
            Paskutinis taisė Ginthus; 2018.01.24, 13:08.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Nebus, nes parkavimui turėtų naudoti plyteles, o salelės įrengiamos ant asfalto (t.y. guminiai pagrindai montuojami ant jau pakloto asfalto). Be to koks skirtumas kaip tą asfaltą kloti, kai viskas vienu metu vis tiek daroma? Būtų brangiau jeigu reikėtų papildomai atvaryti visą techniką, kad išasfaltuoti mažą lopą. Kaip antai buvo Goštauto g. dviračių take, kur teko išpjautą gabalą užasfaltuoti raudonu asfaltu. Skundėsi Antonas, kad labai brangiai gavosi. Tai no shit.
              Pvz 10m pločio asfalto gabalas lyginant su 6m asfalto + 4m plytelių parkingui. Su asfaltu paprasta - pastatai bortelius, užkloji asfaltą vienu ypu ir baigtas darbas. Su plytelėm - atvaryt techniką asfaltui vistiek reikia. Bet tuo pačiu reikia ir kloti plyteles, daugiau bortelių (tarp asfalto ir plytelių, parkingo ir šaligatvio), formuoti saleles... Neduok dieve sugalvos tarp parkavimo vietų salelėse susodinti medžius Ir asfalto kvadratas santykinai brangiau gaunasi.

              Ar asfaltas ryškiai brangiau už plyteles ir per tai atsiperka?

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Pvz 10m pločio asfalto gabalas lyginant su 6m asfalto + 4m plytelių parkingui. Su asfaltu paprasta - pastatai bortelius, užkloji asfaltą vienu ypu ir baigtas darbas. Su plytelėm - atvaryt techniką asfaltui vistiek reikia. Bet tuo pačiu reikia ir kloti plyteles, daugiau bortelių (tarp asfalto ir plytelių, parkingo ir šaligatvio), formuoti saleles... Neduok dieve sugalvos tarp parkavimo vietų salelėse susodinti medžius Ir asfalto kvadratas santykinai brangiau gaunasi.

                Ar asfaltas ryškiai brangiau už plyteles ir per tai atsiperka?
                Nežinau tikslių skirtumų. Bet medžių sodinimo į kainą gi neįtrauksi - galima ir nesodinti. Nors patartina. Skiriasi ir priežiūros kainos: kur valyti ir lopyti duobes plačiame kelyje, o kur siaurame. Na, o labai plečiant kainą galima įvertinti ir sumažėjusių avarijų skaičių.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Nežinau tikslių skirtumų. Bet medžių sodinimo į kainą gi neįtrauksi - galima ir nesodinti. Nors patartina. Skiriasi ir priežiūros kainos: kur valyti ir lopyti duobes plačiame kelyje, o kur siaurame. Na, o labai plečiant kainą galima įvertinti ir sumažėjusių avarijų skaičių.
                  Galima ir plytelių į kainą neįtraukt - galima smėlį palikt Kiek tenka matyti duobės dažniausiai susidaro važiuojamoje dalyje, o ne parkavime. Plytelėmis išklotuose parkinguose taip pat trupa ir išsibanguoja plytelės. Aišku gal nuimt kelias plyteles, sutvarkyt pagrindą ir sudėt atgal pigiau nei užlopyt asfaltą, nežinau.

                  Avarijų sumažėtų arba sumažėjus eismo arba sumažėjus greičiui. Abiem atvejais tai nėra be pasekmių miestui kaip visam. Reiškia kitur padidėjo eismo arba padidėjo tarša dėl daugiau stovinčių ar lėčių važiuojančių automobilių.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Galima ir plytelių į kainą neįtraukt - galima smėlį palikt Kiek tenka matyti duobės dažniausiai susidaro važiuojamoje dalyje, o ne parkavime. Plytelėmis išklotuose parkinguose taip pat trupa ir išsibanguoja plytelės. Aišku gal nuimt kelias plyteles, sutvarkyt pagrindą ir sudėt atgal pigiau nei užlopyt asfaltą, nežinau.

                    Avarijų sumažėtų arba sumažėjus eismo arba sumažėjus greičiui. Abiem atvejais tai nėra be pasekmių miestui kaip visam. Reiškia kitur padidėjo eismo arba padidėjo tarša dėl daugiau stovinčių ar lėčių važiuojančių automobilių.
                    Gatvių siaurinimas yra viena patikimiausių priemonių greičio mažinimui. Pas mus gi yra 5 metrų pločio juosta su 40km/h ribojimu. Ir po to verkiam: niekas nesilaiko ribojimų...

                    Plytelės turbūt nebūtinai išsikraipo. Manau nuo pagrindo priklauso. Bet šiaip tai jo, jas ištiesint ko gero pigiau. Antai prie Katedros aikštės prieš kelis mėnesius sutvarkė kelių metų senumo įdubą, nė ženklo, o viską padarė gal per dieną ar pan. Su asfaltu sudėtingiau. Beje, nežinau kaip yra iš tikrųjų, bet kažkada seniai teko girdėt, kad stovėjimo vietomis (kai pastovus slėgis į vieną vietą) asfaltas nėra tinkamas (nes yra truputį minkštas), todėl plytelės geriau. Pavyzdžiui, ne šiaip sau turbūt daugiabučių kiemus bene visur kloja plytelėmis.

                    Dar galima įvertinti ir sumažėjusį paviršių įkaitimą (taigi kiek mažesnę oro temperatūrą), nes plytelės kur kas daugiau atspindi saulės, negu asfaltas.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Gatvių siaurinimas yra viena patikimiausių priemonių greičio mažinimui. Pas mus gi yra 5 metrų pločio juosta su 40km/h ribojimu. Ir po to verkiam: niekas nesilaiko ribojimų...
                      Iš dalies taip. Bet jei gatvė dėl prastai išvystyto gatvių tinklo praktiškai neatitinka savo teorinės kategorijos, jos susiaurinimas tik perkels problemas kitur. Miegamuose rajonuose šalutinėse gatvėse aišku geras sprendimas.

                      Spėju tiek asfaltą, tiek plyteles galima įrengti kokybiškai su geru pagrindu. Arba atvirkščiai. Tik klausimas kokia finansinė išraiška

                      Dėl oro temperatūros tai plytelės + medžiai + žolės intarpai vienareikšmiškai geriau. Tik klausimas kiek tai prabanga, o kiek būtinybė.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Iš dalies taip. Bet jei gatvė dėl prastai išvystyto gatvių tinklo praktiškai neatitinka savo teorinės kategorijos, jos susiaurinimas tik perkels problemas kitur. Miegamuose rajonuose šalutinėse gatvėse aišku geras sprendimas.

                        Spėju tiek asfaltą, tiek plyteles galima įrengti kokybiškai su geru pagrindu. Arba atvirkščiai. Tik klausimas kokia finansinė išraiška

                        Dėl oro temperatūros tai plytelės + medžiai + žolės intarpai vienareikšmiškai geriau. Tik klausimas kiek tai prabanga, o kiek būtinybė.
                        Ar neatitinka dėl to, kad blogai suprojektuota ar neatitinka dėl to, kad daug automobilių mieste? Kas pirmas, višta ar kiaušinis? Jeigu gatvė yra žemos kategorijos, tai tokia ir turi būti. Jeigu norim kitko - kelkim gatvės kategoriją. Bet tada gali atsirasti kitų bėdų, pvz., per dažnos sankryžos, per dažni išvažiavimai iš kiemų ir pan. (nors nežinau ar pastarieji yra reglamentuojami).

                        Kitas dalykas, kad šiuo atveju vienas iš magistralinių dviračių takų bus tiesiamas 3m dvipusio eismo pločio, kai reikėtų 3,5m ir tą iš dalies lemia tai, kad nėra užtektinai vietos. Nekalbant apie tai, kad nebėra vietos želdynams. Na ir dar pridėkim saugumą ir kitus jau išvardintus elementus. Negana to, gatvė siaurinama būtų nemažinant juostų skaičiaus, nes ja ir taip visi važiuoja 1 eile, ne 2.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Ar neatitinka dėl to, kad blogai suprojektuota ar neatitinka dėl to, kad daug automobilių mieste? Kas pirmas, višta ar kiaušinis? Jeigu gatvė yra žemos kategorijos, tai tokia ir turi būti. Jeigu norim kitko - kelkim gatvės kategoriją. Bet tada gali atsirasti kitų bėdų, pvz., per dažnos sankryžos, per dažni išvažiavimai iš kiemų ir pan. (nors nežinau ar pastarieji yra reglamentuojami).
                          Visų gatvių pavertimas žema kategorija automobilių skaičiaus nesumažins. Nebent taip pat, kaip deklaracija BP, kad automobilių mažės Bet, bent trumpuoju periodu, tarša padidės.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Visų gatvių pavertimas žema kategorija automobilių skaičiaus nesumažins. Nebent taip pat, kaip deklaracija BP, kad automobilių mažės Bet, bent trumpuoju periodu, tarša padidės.
                            Vartyt nieko nereikia. Užtenka pasižiūrėk kokios yra dabar kategorijos ir kiekvieną iš gatvių privesti prie tai kategorijai tinkamo profilio. Jeigu netenkina būsimas rezultatas - didinam konkrečios gatvės kategoriją ir ją perdarom pagal naują kategoriją. Nes dabar daugumoje gatvių yra betvarkė ir chaosas. O naujai perasfaltuojant gatves nekreipiamas dėmesys į problemas.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Vartyt nieko nereikia. Užtenka pasižiūrėk kokios yra dabar kategorijos ir kiekvieną iš gatvių privesti prie tai kategorijai tinkamo profilio. Jeigu netenkina būsimas rezultatas - didinam konkrečios gatvės kategoriją ir ją perdarom pagal naują kategoriją. Nes dabar daugumoje gatvių yra betvarkė ir chaosas. O naujai perasfaltuojant gatves nekreipiamas dėmesys į problemas.
                              Ir tada gausis dar didesni kamščiai ir tarša, nes daroma ne iš to galo. Gal pirma reiktų užsiimti eismo problemų sprendimu. O po to, sumažinus eismo, rekonstruoti gatves į tinkamas lėtam eismui.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Ir tada gausis dar didesni kamščiai ir tarša, nes daroma ne iš to galo. Gal pirma reiktų užsiimti eismo problemų sprendimu. O po to, sumažinus eismo, rekonstruoti gatves į tinkamas lėtam eismui.
                                Kokie tie eismo problemų sprendimai?

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Kokie tie eismo problemų sprendimai?
                                  Pvz normalus park&ride, parkavimo centre branginimas ir darbovietės rezervuojamų (ar kitaip galutiniam vartotojui nemokamų) vietų senamiestyje/centre mažinimas. Kad važiuojantys į centrą visai dienai ir prasėdintys ofise turėtų labai tiesioginių finansinių paskatų persėsti į VT.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Pvz normalus park&ride, parkavimo centre branginimas ir darbovietės rezervuojamų (ar kitaip galutiniam vartotojui nemokamų) vietų senamiestyje/centre mažinimas. Kad važiuojantys į centrą visai dienai ir prasėdintys ofise turėtų labai tiesioginių finansinių paskatų persėsti į VT.
                                    Aha, bet vietų mažinimas gi yra analogija gatvių siaurinimui. Kitaip tariant sudaroma kliūtis, pasunkinimas tiems, kurie naudojasi automobiliui. Beveik visais atvejais tie pasunkinimai yra palengvinimai pėstiesiems, dviratininkams ar kitoms grupėms. Tas pats ir su kelių infrastruktūra.

                                    Bene visoje Vakarų Europoje taikomi ir paskatinimo ir ribojimo metodai vienu metu. Atsiranda P&R, pamažėja parkavimo vietų centre. Nutiesiamas aplinkkelis, pasiaurinama gatvė centre ir t.t.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Aha, bet vietų mažinimas gi yra analogija gatvių siaurinimui. Kitaip tariant sudaroma kliūtis, pasunkinimas tiems, kurie naudojasi automobiliui. Beveik visais atvejais tie pasunkinimai yra palengvinimai pėstiesiems, dviratininkams ar kitoms grupėms. Tas pats ir su kelių infrastruktūra.

                                      Bene visoje Vakarų Europoje taikomi ir paskatinimo ir ribojimo metodai vienu metu. Atsiranda P&R, pamažėja parkavimo vietų centre. Nutiesiamas aplinkkelis, pasiaurinama gatvė centre ir t.t.
                                      Susiaurinus eismo juostą gatvėje sumažėja greitis ir tiek. Be to, tiesiog viešų vietų mažinimas nieko gero. Darbuotojai atvažiuos anksti ryte ir ras kur įkišt mašiną. Atvažiuojantys trumpam vistiek važiuos su mašina ir kur nors ją su(si)kiš. Eismo problema ir kamščių sukėlėjai iš principo yra pirmieji, o ne antrieji. Daug geriau būtų finansiškai skatinti nevažiuoti visai dienai į centrą, bet atvažiavus trumpam leisti kultūringai prisiparkuoti už galbūt ne tokią kultūringą kainą.

                                      Normalus P&R kol kas pas mus neatsiranda. Gatvių tinklo išbaigtumui irgi dar trūksta nemažai. Aplinkelis nelabai nuėmė eismo nuo Naugarduko ar Rinktinės gatvių, kurias siūlo siaurinti. Suprasčiau jei siūlytų ta proga siaurinti kokią gatvę Karoliniškėse ar Pašilaičiuose

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Susiaurinus eismo juostą gatvėje sumažėja greitis ir tiek. Be to, tiesiog viešų vietų mažinimas nieko gero. Darbuotojai atvažiuos anksti ryte ir ras kur įkišt mašiną. Atvažiuojantys trumpam vistiek važiuos su mašina ir kur nors ją su(si)kiš. Eismo problema ir kamščių sukėlėjai iš principo yra pirmieji, o ne antrieji. Daug geriau būtų finansiškai skatinti nevažiuoti visai dienai į centrą, bet atvažiavus trumpam leisti kultūringai prisiparkuoti už galbūt ne tokią kultūringą kainą.

                                        Normalus P&R kol kas pas mus neatsiranda. Gatvių tinklo išbaigtumui irgi dar trūksta nemažai. Aplinkelis nelabai nuėmė eismo nuo Naugarduko ar Rinktinės gatvių, kurias siūlo siaurinti. Suprasčiau jei siūlytų ta proga siaurinti kokią gatvę Karoliniškėse ar Pašilaičiuose
                                        Rinktinės g. čia tik kaip pavyzdys, nors ir visai geras. Mieste yra pilna tokių pačių (nebūtinai tokio pat eismo intensyvumo) gatvių, kuriose yra tos pačios problemos. Galiausiai kartoju dar kartą: jeigu norim, kad Rinktinės g. būtų intensyvaus eismo gatvė - praplatinam ją (nors turbūt užtektų ir esamo pločio), papaišom papildomų juostų ir vuolia - viename plotyje tilps daugiau automobilių.

                                        Siaurinant gatvę nebūtinai sumažėja eismo greitis (jeigu eismo dalyviai laikosi taisyklių, tai visai nesumažėja), bet tuo pačiu padidėja ne tik vairuotojų saugumas, bet ir kitų dalyvių - pėsčiųjų, dviratininkų, pagerėja aplinkos situacija, atsiranda tvarka. Jeigu viena gatvės juosta yra 5-6 m pločio, nėra problemos daryti visokius apvažiavimus pažeidžiant taisykles ir dar visokių dalykų. Nesaugu niekam.

                                        Naugarduko g. yra D1 kategorijos, Rinktinės g. - C2 (aukštesnės). Pavyzdžiui 4 juostų Kauno g. yra C2, o būsima 2 juostų Kernavės g. - irgi.

                                        Comment


                                          Visuomenės informavimas apie dviračių tako Geležinkelio g. nuo Švitrigailos g. iki Stoties aikštės, Vilniuje, projektavimą

                                          http://www.vilnius.lt/index.php?3636085041

                                          Comment

                                          Working...
                                          X