Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Jo 5 šviesoforai, 12 kiemų ir 7 stotelės geraiu už kelis vingius
    Na tai aš vis tiek laukiu tamstos pasiūlymo. Gi nereikalauja daug laiko, paėmei ant paveiksliuko ir nubrėžei liniją. Pažiūrėsim ant kiek puikus susisiekimo takas bus

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Na tai aš vis tiek laukiu tamstos pasiūlymo. Gi nereikalauja daug laiko, paėmei ant paveiksliuko ir nubrėžei liniją. Pažiūrėsim ant kiek puikus susisiekimo takas bus
      Kam daryti blogai, jei galima gerai? Takas palei Ukmergės g. yra blogai. Takas pro ežeriukus yra gerai.
      Manau dviratininkai turėtų siūlyti, paišyti, kurie ten gyvena

      Aš ten nevažinėju, o ant paveiksliuko siūlyti - kaip reljefas? ir t.t. Specifiką reikia žinoti, ten važinėtis, gyventi. Nežiniukai jau sugalvojo - "palei Ukmergės g." Dviračių entuziastai ploja. Svarbu takas. O kad nesaugu, niekam nerūpi. Mašinos nuo Geros Vilties g. iki Senukų varo be sustojimo. Be trikdžių. Tai kaip tie dviračiai tilps Ukmergės g? Kur prasidės takas? kaip kirs GV gatvę? Kaip Pedagoginio žiedą? Ar bus iš niekur į kažkur?
      Paskutinis taisė Fulgur; 2017.12.07, 14:25.

      Comment


        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

        Rekeacinis, tai kada eina vingiais per žaliąsias teritorijas. Tie, kas dviratį naudoja kaip susisiekimo priemonę kasdien vykstant į darbą, nelabai nori daryti didelių vingių, jeigu yra tiesi alternatyva. Bet tai žinoma nereiškia, kad tas takas negalės būti naudojamas ir susisiekimui.
        Rekreaciniai yra pvz Belmonto, Kryžių arba Neries kilpų žiedai, kurie veda iš niekur į niekur. Jei takas bus kaip pavyzdyje - jis praktiškai tiesus kiek leidžia gamtinės sąlygos. Ir, svarbiausia, be šviesoforų, sankryžų ir išvažiavimų. Toks takas tikrai visais atžvilgiais geriau už tiesų palei GV ar Kalvarijų gatvę. Net ir tiesumo prasme - iš Ozo parko ar Baltupių į Žvėryną - būtų nedaug nukrypstama nuo tiesios linijos.

        Beje, esu matavęs kaip greičiau Jeruzalė-Senamiestis. Tiesiai per kalvarijų gatvę, su apylanka per Verkių gatvę ar dvirtakiu palei Nerį, įskaitant Kryžių taką. Palei Nerį kilometrais gaunasi daugiau, bet greičiausias variantas. Atsisėdi ir važiuoji kokiu nori greičiu. Nuo Bažnyčios/Vienuolyno nereikia nė karto sustoti iki pat šviesoforo prie Mindaugo tilto jau kitoje upės pusėje. Tuo tarpu važiuojant per miestą abiem maršrutais krūva šviesoforų, reikia žiūrėti pėsčiuosius ir auto.. Net ir drąskantis, skrendant per r.. geltoną, lendant tarp mašinų į priekį prie šviesoforo ir t.t.. Gaunasi ilgiau nei su tiek pat pastangų greitai (bet ramiai ir saugiai) pravažiuoti magistraliniu dvirtakiu.

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

          Kam daryti blogai, jei galima gerai? Takas palei Ukmergės g. yra blogai. Takas pro ežeriukus yra gerai.
          Manau dviratininkai turėtų siūlyti, paišyti, kurie ten gyvena

          Aš ten nevažinėju, o ant paveiksliuko siūlyti - kaip reljefas? ir t.t. Specifiką reikia žinoti, ten važinėtis, gyventi. Nežiniukai jau sugalvojo - "palei Ukmergės g." Dviračių entuziastai ploja. Svarbu takas. O kad nesaugu, niekam nerūpi. Mašinos nuo Geros Vilties g. iki Senukų varo be sustojimo. Be trikdžių. Tai kaip tie dviračiai tilps Ukmergės g? Kur prasidės takas? kaip kirs GV gatvę? Kaip Pedagoginio žiedą? Ar bus iš niekur į kažkur?
          Tai tamsta savo varianto taip ir nepasiūlot, tik lojat. Vis dar laukiu, gi esat profesorius, jaunimą mokot kaip reik tiesti dviračių takus. Nu tai laukiam laukiam

          EDIT: Į reljefą galit nežiūrėt, tai nesunkiai išsprendžiama problema (keltuvai). Geriau pasiūlykit tobulą maršrutą, bus įdomu pasižiūrėt. Primenu tik, kad nuo vakarinio aplinkkelio iki Konstitucijos pr. turi eiti.
          Paskutinis taisė Creatium; 2017.12.07, 14:31.

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

            Kam daryti blogai, jei galima gerai? Takas palei Ukmergės g. yra blogai. Takas pro ežeriukus yra gerai.
            Manau dviratininkai turėtų siūlyti, paišyti, kurie ten gyvena

            Aš ten nevažinėju, o ant paveiksliuko siūlyti - kaip reljefas? ir t.t. Specifiką reikia žinoti, ten važinėtis, gyventi. Nežiniukai jau sugalvojo - "palei Ukmergės g." Dviračių entuziastai ploja. Svarbu takas. O kad nesaugu, niekam nerūpi.
            Ne taip ten baisu. Ukmergės gatvėje nėra tiek daug išsukimų. Gretimose gatvėse daug baisiau važiuoti tarp suparkuotų mašinų ir daugybės išvažiavimų iš kiemų. Jei padarys pakankamai gilius vingius - bus normaliai.

            Įdomiau ką darys su Ukmergės kalnu. Yra takelis per miškelį į Žvėryną. Bet po to važiuoti Paribio gatve menkas malonumas, o normaliam dvirtakiui vargu ar yra vietos. Daryti tiesų dvirtakį nuo kalno šalia Ukmergės gatvės mano nuomone būtų prasta idėja. Psichai gali ir taip A juosta nuskristi, o nemažai žmonių bijos ir leisis užspaudę stabdžius. Pėstiesiems irgi ne į sveikatą skraidantys nuo kalno ant 70km/h.

            Comment


              Palei Ukmergės gatvę (ties Šeškine, Fabijoniškėmis) ir dabar galima iš bėdos važiuoti - kažkiek yra tako, kažkiek šaligatvio, kuriuo nelabai kas vaikšto. Važiuojant link centro ties Šeškinės poliklinika viaduku pervažiuoti į kitą gatvės pusę ir dviračių taku (pažymėtas ant šaligatvio) kirsti Ozo gatvę, tada nusileisti į Žvėryną, išlįsti į Miglos gatvę ir pro Panoramą pasiekti Edukologinio žiedą. Vasarą šiuo maršrutu daug kas važinėja ir centrą galima saugiai pasiekti.
              Bet po to važiuoti Paribio gatve menkas malonumas
              Nereikia ja važiuoti - užtenka kirsti ir siaura Stirnų gatve išlįsti prie Panoramos. Nors gal patogiau tai daryti Pieninės gatve ir išlįsti į dviračių taką Saltoniškių gatvėje.
              Minti į kalną Ukmergės gatve prasta mintis vien dėl taršos. Bet įmanoma ir dabar, nes abiejose pusėse yra šaligatviai, kurie nelabai kam daugiau reikalingi.
              Paskutinis taisė senasnamas; 2017.12.07, 15:01.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Tai tamsta savo varianto taip ir nepasiūlot, tik lojat. Vis dar laukiu, gi esat profesorius, jaunimą mokot kaip reik tiesti dviračių takus. Nu tai laukiam laukiam
                Na aš jūsų neįžeidinėju. Tik sakau, kad tako vieta netinkama, ir jei dėl įvykių pridės Z barjerų, tai dviratininkus erzins ir jie nesinaudos. Pavažiuoji, nulipi, persivedi, pavažiuoji, nulipi, persivedi. O kur išmetamos dujos, purvas, triukšmas (db), dulkės (kaip autobusai atrodo naujieji, tokios ir gatvės).

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                  Na aš jūsų neįžeidinėju. Tik sakau, kad tako vieta netinkama, ir jei dėl įvykių pridės Z barjerų, tai dviratininkus erzins ir jie nesinaudos. Pavažiuoji, nulipi, persivedi, pavažiuoji, nulipi, persivedi. O kur išmetamos dujos, purvas, triukšmas (db), dulkės (kaip autobusai atrodo naujieji, tokios ir gatvės).
                  Aš irgi lyg neįžeidžiau. Profesoriaus titulas labai gerbiamas.

                  Paminėtos kliūtys yra iš oro ištrauktos, nes nematėt siūlomo projekto (aš irgi nemačiau, matyt dar rengiamas). Bet sprendimų yra labai daug. Vienas jų - tako atitraukimas sudarant 90 laipsnių kampą ir taip užtikrinant vairuotojų puikų matomumą ir kartu suteikiant pirmenybę dviratininkams. Niekas jokių barjerų nestatys ir nulipti nuo dviračio tikrai nelieps. O kaip dabar netraiškomi pėstieji, nebus traiškomi ir dviratininkai.

                  Šiaip faktas, kad tamsta nepateikia savo trasos varianto tik parodo, kad to kito varianto nelabai ir yra.

                  Comment


                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                    Nereikia ja važiuoti - užtenka kirsti ir siaura Stirnų gatve išlįsti prie Panoramos. Nors gal patogiau tai daryti Pieninės gatve ir išlįsti į dviračių taką Saltoniškių gatvėje.
                    Minti į kalną Ukmergės gatve prasta mintis vien dėl taršos. Bet įmanoma ir dabar, nes abiejose pusėse yra šaligatviai, kurie nelabai kam daugiau reikalingi.
                    Jei reikia į Konstitucijos prospektą - patogiau nusileisti iki pat sankryžos su GV ir ten per šviesoforą pervažiuoti link Lvovo gatvės. Patogiau nei pro Panoramą ir tada per Pedagoginio žiedą.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                      Aš irgi lyg neįžeidžiau. Profesoriaus titulas labai gerbiamas.

                      Paminėtos kliūtys yra iš oro ištrauktos, nes nematėt siūlomo projekto (aš irgi nemačiau, matyt dar rengiamas). Bet sprendimų yra labai daug. Vienas jų - tako atitraukimas sudarant 90 laipsnių kampą ir taip užtikrinant vairuotojų puikų matomumą ir kartu suteikiant pirmenybę dviratininkams. Niekas jokių barjerų nestatys ir nulipti nuo dviračio tikrai nelieps. O kaip dabar netraiškomi pėstieji, nebus traiškomi ir dviratininkai.

                      Šiaip faktas, kad tamsta nepateikia savo trasos varianto tik parodo, kad to kito varianto nelabai ir yra.
                      Profesorius berods tik vienas čia - Al1 (jis pats sakė daktarą turi). Daktaras yra mokslinis, profesorius pedagoginis laipsnis. Bet kas antras daktaras profesoriumi tampa
                      Beje, lojimas ten buvo.

                      Barjerus ne aš sugalvojau - jie atsirado prie europinių žiedų.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                        Jei reikia į Konstitucijos prospektą - patogiau nusileisti iki pat sankryžos su GV ir ten per šviesoforą pervažiuoti link Lvovo gatvės. Patogiau nei pro Panoramą ir tada per Pedagoginio žiedą.
                        čia galima antrą Vytis vs. kalnelis lukiškėse diskusiją skelt - nei velnio ne patogiau! visada renkuosi Miglos kalnelį/Pieninės/Pedagoginį.
                        palei Ukmergės g. nuo/į kalną tai stačiai vėžys, o ne važiavimas, jei dujokaukės nenešioji.

                        Comment


                          Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą

                          čia galima antrą Vytis vs. kalnelis lukiškėse diskusiją skelt - nei velnio ne patogiau! visada renkuosi Miglos kalnelį/Pieninės/Pedagoginį.
                          palei Ukmergės g. nuo/į kalną tai stačiai vėžys, o ne važiavimas, jei dujokaukės nenešioji.
                          Ačiū už nuomonę.
                          Gal sustabdysime nesąmonę - ataskaitose švytės nutiesti kilometrai, kuriais niekas nesinaudos.

                          Comment


                            Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą

                            čia galima antrą Vytis vs. kalnelis lukiškėse diskusiją skelt - nei velnio ne patogiau! visada renkuosi Miglos kalnelį/Pieninės/Pedagoginį.
                            palei Ukmergės g. nuo/į kalną tai stačiai vėžys, o ne važiavimas, jei dujokaukės nenešioji.
                            Nuo kalno praktiškai visada A juosta nuvažiuoju. Tada per šviesoforą vienareikšmiškai patogiau. Kai teko leistis per miškelį - instinktyviai pasukau per šviesoforą. Gal tavo variantas ir patogesnis jei esi taip įpratęs.

                            Į kalną senai neteko važiuot, bet seniau jei mažai eismo - važiuodavau per viaduką ir šaligatviu į viršų. Jei dieną - tada geriau per šviesoforą, pro Panoramą ir per miškelį. Labai nemėgstu pedagoginio žiedo tiek per perėjas, tiek su eismu - abiem atvejais nejauku..

                            Bet iš principo tai taip, dvirtakis jokiu būdu neturėtų kilti/leistis palei Ukmergės gatvę. Kas nori pasivaržyt su autobusais ir angelais sargais - A juosta laukia.. Visiems kitiems daug geriau per miškelį.

                            Comment


                              Labai nemėgstu pedagoginio žiedo tiek per perėjas, tiek su eismu - abiem atvejais nejauku..
                              Taip, tas tiesa. Deja, baisiai bjauri vieta, kiekvienakart tenka sukast dantis. Bet viltys su mero pažadais dėl pėsčiųjų viaduko ten - mirs paskutinės..

                              Bet iš principo tai taip, dvirtakis jokiu būdu neturėtų kilti/leistis palei Ukmergės gatvę. Kas nori pasivaržyt su autobusais ir angelais sargais - A juosta laukia.. Visiems kitiems daug geriau per miškelį.
                              Puikiai pasakyta!

                              Comment


                                Per vieną naktį, (taip, visą naktį dirbo) išasfaltavo A. Telyčėno gatvę (Santariškės). Tačiau ne pagal šį projektą: http://www.vilnius.lt/index.php?1955883224 , o kažkaip vingiuotai.

                                Comment


                                  Pažiūrėjus Telyčėno g. projektą, ten turėjo būti dviračių takas iš trinkelių. Trinkelės jau paklotos irgi ar tik pagrindai paruošti? Pabandyčiau Viešpatį Anton'ą informuot, gal įmanoma asfaltu trinkeles pakeist, jei dar ne vėlu.

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    Pažiūrėjus Telyčėno g. projektą, ten turėjo būti dviračių takas iš trinkelių. Trinkelės jau paklotos irgi ar tik pagrindai paruošti? Pabandyčiau Viešpatį Anton'ą informuot, gal įmanoma asfaltu trinkeles pakeist, jei dar ne vėlu.
                                    Kolkas mačiau tik asfaltą, dar nei bordiūrų, nei dviračių tako, nei šaligatvio.

                                    Comment


                                      Jei projektas keistas, tai gal atsisakė visai tų takų. Toliau toje gatvėje tik auto kelias ir pievos. Matyt, ateity vienu ypu šaligatvius ir / ar dvirtakius ties.

                                      Comment


                                        Kitąmet P. Vileišio gatvėje nusidrieks naujas dviračių ir pėsčiųjų takas

                                        Šiemet Vilniaus savivaldybė numačiusi užbaigti net 12 km naujų dviračių takų statybos darbus, o kitiems metams suplanavusi nutiesti dar daugiau kaip 20 km. Vilniaus dviračių takų žemėlapyje atsiranda taip reikalingos pagrindinės takų jungtys, kurių iki tol trūko. Vilniaus dviračių infrastruktūros žemėlapyje netrukus atsiras naujas pėsčiųjų dviračių takas. P. Vileišio gatvė bus rekonstruota ir pritaikyta pėstiesiems, bei dviratininkams. Bus įrengtas raudono asfalto dviračių takas, pėsčiųjų šaligatviai, apšvietimas, suoliukai, sutvarkyta aplinka.
                                        Ši gatvė bus sutvarkyta pagal „dviračių gatvės“ principą: važiuojamąją dalį pritaikant dviračių eismui, o transporto priemonių greitį apribojant ne tik kelio ženklais, bet ir kitomis greičio mažinimo priemonėmis.
                                        P.Vileišio gatvėje bus įrengtos iškiliosios sankryžos, pėsčiųjų perėjimai, trapeciniai greičio mažinimo kalneliai, kurių kraštuose suprojektuotos 1,20 m pločio juostos be nuolydžių, siekiant užtikrinti didesnį dviratininkų eismo patogumą.
                                        Gatvės važiuojamojoje dalyje, nuo Šilo tilto iki brolių Vileišių skvero, bus įrengta raudonos spalvos asfalto danga, o centre atsiras 1,00 - 1,50 m pločio užvažiuojama trinkelių dangos salelė. Vakarinėje gatvės pusėje, siekiant sudaryti sąlygas pėstiesiems eiti arčiau Neries upės, bus įrengtas 1,50-3,00 m pločio šaligatvis.
                                        Rytinėje gatvės pusėje, bus įrengtas gatvės apšvietimas, o sankryžose ir pėsčiųjų perėjimų vietose suprojektuotas kryptinis apšvietimas.


                                        http://www.vilnius.lt/index.php?3210054877

                                        Comment


                                          Taigi matome asfaltas, mašinos vizualizacijoje. Kokia dar dviračių gatvė. Projektą įdėtų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X