Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pavyzdys, kaip daromi net nauji (šitas įrengtas berods 2015 gale. #Šimašeu) dviračių takai. Konkreti vieta Žalgirio/Linkmenų g. sankryža

    Paskutinis taisė John; 2017.12.02, 23:40.
    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

    Comment


      Tai viskas OK, Šimašius dabar geresnius takus ir daro.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Tai viskas OK, Šimašius dabar geresnius takus ir daro.
        Tai šitą irgi Šimašius darė

        O kur tie "geresni" pavyzdžiai, kur tokiose sankryžose padaryta gerai?
        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Tai šitą irgi Šimašius darė

          O kur tie "geresni" pavyzdžiai, kur tokiose sankryžose padaryta gerai?
          Šimašius jo nedarė.

          Geras pavyzdys (nors netobulas) yra Laisvės pr. tiesiamas takas. Deja, bet pilnai įrengta kol kas yra tik sankryža su Ateities g., kitos lauks kitų metų.

          EDIT: Jaučiamas kardinalus pokytis projektų ruošime ir apimtyje. Dabar bene kiekvienas dviračių klausimas išdiskutuojamas su dviratininkų bendruomene - anksčiau to visai nebuvo, taip pat bent dalinai (kol kas) įsiklausoma į rekomendacijas. To pasekoje greitai išvysim visai gerus dviračių infrastruktūros pavyzdžius: Narbuto g., Narbuto viadukas, Kernavės g. ir pan.
          Paskutinis taisė Creatium; 2017.12.03, 10:44.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Šimašius jo nedarė.

            Geras pavyzdys (nors netobulas) yra Laisvės pr. tiesiamas takas. Deja, bet pilnai įrengta kol kas yra tik sankryža su Ateities g., kitos lauks kitų metų.

            EDIT: Jaučiamas kardinalus pokytis projektų ruošime ir apimtyje. Dabar bene kiekvienas dviračių klausimas išdiskutuojamas su dviratininkų bendruomene - anksčiau to visai nebuvo, taip pat bent dalinai (kol kas) įsiklausoma į rekomendacijas. To pasekoje greitai išvysim visai gerus dviračių infrastruktūros pavyzdžius: Narbuto g., Narbuto viadukas, Kernavės g. ir pan.
            Šimašius meru tapo 2015 Balandį. Takas nutiestas kažkada 2015 gale. Taigi darė Šimašius. Suprantu, kad projektavo ne jis, bet jis turėjo visišką prerogatyvą viską ištaisyti.

            Ir ką turi omeny sakydamas "sankryža su Ateities g."? Laisvės pr. ir Ateities g. yra ta pati gatvė skirtingais vardais. Sankryžos jos neturi.
            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Šimašius meru tapo 2015 Balandį. Takas nutiestas kažkada 2015 gale. Taigi darė Šimašius. Suprantu, kad projektavo ne jis, bet jis turėjo visišką prerogatyvą viską ištaisyti.

              Ir ką turi omeny sakydamas "sankryža su Ateities g."? Laisvės pr. ir Ateities g. yra ta pati gatvė skirtingais vardais. Sankryžos jos neturi.
              Viduryje darbų, įvykus konkursams, keisti projekto nelabai pavyktų. Čia šiaip, kad nebereikėtų toliau tęsti kvailos diskusijos kas ką tiesė. Darbai buvo vykdomi pagal kreivai paruoštą projektą ir tiek. Kaltinti reikia projektuotojus, o ne merą.

              Laisvės pr. ir Ateities g. yra dvi skirtingos gatvės - kitaip turėtų tą patį pavadinimą. Nesuprantu ko tu čia nesupranti? Jeigu sankryžoje viena atkarpa vadinasi Laisvės pr., o kita - Ateities g., tai čia ir yra Laisvės pr./Ateities g. sankryža. Prisikabinai lygioje vietoje. Geriau jau būtum sukritikavęs ten nutiestą dviračių taką.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Viduryje darbų, įvykus konkursams, keisti projekto nelabai pavyktų.
                Nepamenu ar buvo tekę girdėti apie įgyvendintą projektą, kurio eigoje nebūtų vykdomi kažkokie pakeitimai.

                Darbai buvo vykdomi pagal kreivai paruoštą projektą ir tiek. Kaltinti reikia projektuotojus, o ne merą.
                Projektuotojai visada turi užsakovą, kuris prieš pateikiant galutinį projektą turi patvirtinti to projekto sprendinius. T.y. užsakovas (statytojas) reguliuoja projektavimo procesą ir jo rezultatą. Jeigu statytojas nevykdo savo funkcijos, tai kaltas tikrai ne projektuotojas.[/QUOTE]

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Nepamenu ar buvo tekę girdėti apie įgyvendintą projektą, kurio eigoje nebūtų vykdomi kažkokie pakeitimai.


                  Projektuotojai visada turi užsakovą, kuris prieš pateikiant galutinį projektą turi patvirtinti to projekto sprendinius. T.y. užsakovas (statytojas) reguliuoja projektavimo procesą ir jo rezultatą. Jeigu statytojas nevykdo savo funkcijos, tai kaltas tikrai ne projektuotojas.

                  Pritariu. Bet reikia mokėti pažvelgti į situaciją objektyviai. Naujai vadovauti atėjęs žmogus tikrai nesiims peržiūrinėti rekonstrukcijos projektų, juoba, kai tai nėra jo darbo specifika ir jis galbūt nenusimano apie tai. Todėl tą turi daryti paskirti žmonės. Jeigu iki tol savivaldybėje (iki šiol, beje) dirba tie patys žmonės, tai naujas vadovaujantis pirma turi išsiaiškinti kas su jais negerai, o tada imtis veiksmų juos pakeisti, o tada paskirti naujiems žmonėms imtis atsakingų veiksmų. Čia yra elementari darbo logika. Meras taip turi pakankamai klausimų pirmuosius darbo mėnesius, tad tikrai nereikia dėti vilčių, kad jis imtųsi peržiūrinėti techninius statybų projektus.

                  Vietoje kritikavimo jau atliktų darbų, geriau reikėtų imtis veiksmų, kad tokie dalykai nebesikartotų ir, kad būtų pakeisti klaidas eilę metų iš eilės darantys žmonės savivaldybėje. Va čia jau tikrai galima kritikuoti merą ir jo administraciją už mažą veiksnumą.
                  Paskutinis taisė Creatium; 2017.12.03, 12:19.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Viduryje darbų, įvykus konkursams, keisti projekto nelabai pavyktų. Čia šiaip, kad nebereikėtų toliau tęsti kvailos diskusijos kas ką tiesė. Darbai buvo vykdomi pagal kreivai paruoštą projektą ir tiek. Kaltinti reikia projektuotojus, o ne merą.

                    Laisvės pr. ir Ateities g. yra dvi skirtingos gatvės - kitaip turėtų tą patį pavadinimą. Nesuprantu ko tu čia nesupranti? Jeigu sankryžoje viena atkarpa vadinasi Laisvės pr., o kita - Ateities g., tai čia ir yra Laisvės pr./Ateities g. sankryža. Prisikabinai lygioje vietoje. Geriau jau būtum sukritikavęs ten nutiestą dviračių taką.
                    Sankryža yra, kur gatvės susikerta, ar ne?
                    Ar visgi turėjai omeny Laisvės pr./Ateities ir Baltrušaičio sanktyžą?
                    Paskutinis taisė John; 2017.12.03, 12:28.
                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą


                      Pritariu. Bet reikia mokėti pažvelgti į situaciją objektyviai. Naujai vadovauti atėjęs žmogus tikrai nesiims peržiūrinėti rekonstrukcijos projektų, juoba, kai tai nėra jo darbo specifika ir jis galbūt nenusimano apie tai. Todėl tą turi daryti paskirti žmonės. Jeigu iki tol savivaldybėje (iki šiol, beje) dirba tie patys žmonės, tai naujas vadovaujantis pirma turi išsiaiškinti kas su jais negerai, o tada imtis veiksmų juos pakeisti, o tada paskirti naujiems žmonėms imtis atsakingų veiksmų. Čia yra elementari darbo logika. Meras taip turi pakankamai klausimų pirmuosius darbo mėnesius, tad tikrai nereikia dėti vilčių, kad jis imtųsi peržiūrinėti techninius statybų projektus.

                      Vietoje kritikavimo jau atliktų darbų, geriau reikėtų imtis veiksmų, kad tokie dalykai nebesikartotų ir, kad būtų pakeisti klaidas eilę metų iš eilės darantys žmonės savivaldybėje. Va čia jau tikrai galima kritikuoti merą ir jo administraciją už mažą veiksnumą.
                      Žodžiu čia ne mero darbas, nes jis turi daug darbų ir nu negi jis čia dabar ką nors peržiūrės ir išvis ko čia kabinėjatės. Šimašiau, čia tu?
                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Sankryža yra, kur gatvės susikerta, ar ne?
                        Ar visgi turėjai omeny Laisvės pr./Ateities ir Baltrušaičio sanktyžą?
                        Tarsi tavo pasiūlytas variantas kažkuo labai skiriasi. Teršiam dabar forumą šūdo lygio diskusijomis apie tai ar gatvių susikirtimas yra sankryža ar ne. Geriau tą laiką skirtum Narbuto viaduko pasiūlymų peržiūrai ir komentarams.

                        Comment


                          Nepaisant krūvos Šimašiaus trūkumų, jam valdant dviračių takų ko gero bus nutiesta daugiau nei per visų ankstesnių merų kadencijas kartu sudėjus. Tai prieš kritikuojant dėl smulkmenų pirmiau reikėtų suskaičiuoti kilometrus.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                            Tarsi tavo pasiūlytas variantas kažkuo labai skiriasi. Teršiam dabar forumą šūdo lygio diskusijomis apie tai ar gatvių susikirtimas yra sankryža ar ne. Geriau tą laiką skirtum Narbuto viaduko pasiūlymų peržiūrai ir komentarams.
                            Tiesiog pataisiau tamstos parašytą netikslumą. Atsiprašau, jei dėl to supykote. Tiesiog kitą kartą pasistenkite rašyti aiškiau ir tokių nesusikalbėjimų pavyks išvengti. Ačiū.
                            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Tiesiog pataisiau tamstos parašytą netikslumą. Atsiprašau, jei dėl to supykote. Tiesiog kitą kartą pasistenkite rašyti aiškiau ir tokių nesusikalbėjimų pavyks išvengti. Ačiū.
                              Jokio netikslumo nėra.

                              EDIT: Tiesiog vengdamas pripažinti gerą dviračių tiesimo pavyzdį prisikabinai prie orinės nesusijusios problemos ir dar iš to diskusiją sugebėjai išvartyt. Sveikinu. Tuo tarpu po kelių dienų vėl kritikuosi, kad nesugebama nutiesti normalaus dviračių tako.

                              Comment


                                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                Nepaisant krūvos Šimašiaus trūkumų, jam valdant dviračių takų ko gero bus nutiesta daugiau nei per visų ankstesnių merų kadencijas kartu sudėjus. Tai prieš kritikuojant dėl smulkmenų pirmiau reikėtų suskaičiuoti kilometrus.
                                Gal dar pradėk matuoti dviračių takus pagal asfalto svorį. Nutiesta 100 tonų dviračių tako. Beat that

                                Šiaip ne kilometrai svarbu, o reali nauda ir tinkamumas naudoti pagal paskirtį. Kas iš to, jei ten yra takas, kuris netinka dviračiams važiuoti?
                                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                Comment


                                  Man tai geriau takas su trūkumais nei jokio tako - ir jei kažkur ne taip pasisuka ar užsibaigia, tai nesureikšminu. Zuoko dėl dviračių takų tai niekas nekritikavo, nes jis jų netiesė . Tai nereikia norėti, kad iš karto viskas būtų kaip Amsterdame.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Tarsi tavo pasiūlytas variantas kažkuo labai skiriasi. Teršiam dabar forumą šūdo lygio diskusijomis apie tai ar gatvių susikirtimas yra sankryža ar ne. Geriau tą laiką skirtum Narbuto viaduko pasiūlymų peržiūrai ir komentarams.
                                    Taigi juk žymiai lengviau ateiti ir paloti ant Šimašiaus, negu ten kažką gilintis ir bandyti komentuoti.

                                    Comment


                                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                      Man tai geriau takas su trūkumais nei jokio tako - ir jei kažkur ne taip pasisuka ar užsibaigia, tai nesureikšminu. Zuoko dėl dviračių takų tai niekas nekritikavo, nes jis jų netiesė . Tai nereikia norėti, kad iš karto viskas būtų kaip Amsterdame.
                                      Man daug geriau jokio tako, nei takas su trūkumais.

                                      Jei nėra tako, gali be problemų važiuoti važiuojamąja kelio dalimi. Jei šalia nutiestas takas, kuriuo praktiškai neįmanoma važiuoti (90% dviračių takų Lietuvoje), kyla potencialios konfliktinės situacijos su policija, kuri dažnai nepagrįstai reikalauja važiuoti dviračių taku.
                                      If a lion could speak, we could not understand him.

                                      Comment


                                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                                        Jei nėra tako, gali be problemų važiuoti važiuojamąja kelio dalimi. Jei šalia nutiestas takas, kuriuo praktiškai neįmanoma važiuoti (90% dviračių takų Lietuvoje), kyla potencialios konfliktinės situacijos su policija, kuri dažnai nepagrįstai reikalauja važiuoti dviračių taku.
                                        Jau nebėra šitos nesąmonės. Nors ir seniau nė karto neesu sulaukęs pastabų iš pareigūnų dėl šūdtakių ignoravimo.

                                        Kai kelyje nėra dviračių tako, pėsčiųjų ir dviračių tako arba dešinėje kelio pusėje nėra dviračių juostos, kelkraščio, taip pat tais atvejais, kai jais važiuoti negalima (duobėti ir panašiai), leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta
                                        57 punktas http://www.keliueismotaisykles.info/...ruotojams.html

                                        Comment


                                          Hm, tai taip gi ir sakiau - jei yra dviračių takas, naujais nutiestas, bet suprojektuotas taip, kad juo važiuoti praktiškai neįmanoma, važiuojamąja dalimi važiuoti kaip ir neleistina, nebent argumentuotum taisyklės panašiai išlyga.
                                          If a lion could speak, we could not understand him.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X