Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Dviračių takai turi būti pirmiausiai su protu tiesiami.
    1300 m. atkarpoje Žolyno-Antkalnio gimnazija yra 7-8 vietos pėstiesiems kirsti gatvę per reguliuojamą šviesoforą. Tai tie pėstieji per raudoną ir lauks ant tako (arba takas ten nebus takas, nes pėsčiųjų pirmumas). Tai ar taip turi atrodyti geras dviračių takas?
    Čia būtent su protu ir tiesia. Ar važiuodamas pvz nuo ligoninės iki Šilo gatvės leistumeis prie upės? Arba nuo Šilo gatvės iki Petro/Povilo ar į Olandus? Be to net ir važiuojant tranzitu palei upę kažkaip reikia privažiuoti prie kelionės tikslo. Ar nuo upės reiktų teleportuotis? Pvz dabar tarp ligoninės ir Šilo tilto nusileisti prie upės galima tik per kiemus ir pievas. Jei gyveni viduryje tos atkarpos, reiks dvirtakio nuvažiuoti iki nusileidimo prie upės..

    Pėstieji ant tako nelauks. Vizualizacijoje matosi poros metrų tarpas tarp gatvės ir dvirtakio. O jei žmonės naglai stovės vidury dvirtakio - čia jau kita bėda.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Čia būtent su protu ir tiesia. Ar važiuodamas pvz nuo ligoninės iki Šilo gatvės leistumeis prie upės? Arba nuo Šilo gatvės iki Petro/Povilo ar į Olandus? Be to net ir važiuojant tranzitu palei upę kažkaip reikia privažiuoti prie kelionės tikslo. Ar nuo upės reiktų teleportuotis? Pvz dabar tarp ligoninės ir Šilo tilto nusileisti prie upės galima tik per kiemus ir pievas. Jei gyveni viduryje tos atkarpos, reiks dvirtakio nuvažiuoti iki nusileidimo prie upės..

      Pėstieji ant tako nelauks. Vizualizacijoje matosi poros metrų tarpas tarp gatvės ir dvirtakio. O jei žmonės naglai stovės vidury dvirtakio - čia jau kita bėda.
      Man labai keistas Lietuvos dviratininkų suvokimas, kad jie turi suuostyti visas išmetamąsias dujas.
      Olandų kalnas? Kur sunkvežimiai pučia juodus dūmus kriokdami į kalną? Kodėl būtent ten turi driektis maršrutas?
      Dviračio vienas iš privalumų ir yra, kad jo maršrutas neprivalo sutapti su mašinos. Tokius takus reikia skatinti.

      Dabartinis įsikibimas, kad Vakarinis aplinkkelis turi turėti dviračių taką :) nu valio, turės.

      Pėstieji. Blogis yra tas, kad pėstieji visada yra mažiausiai drausminga grupė. Kur norės ten lauks. Galų gale jam mygtuką reikia paspausti. Tai kur bus mygtukas, ten ir lauks. Savivaldybės gudročiai sudės pilkas plyteles ties perėja ir ten jau nebe dviračių takas. Problema užprogramuota. Judėjimo krypčių susikirtimas visada provokuoja konfliktines situacijas. Dabar atskiria dviračius nuo mašinų. Bet sukonfliktina su pėsčiaisiai. Bus įvykių - prikals kliūčių savivaldybė. Buomų, zigzagų ir pan. Bet kam daryti iš karto blogai?

      Kažkas sukdamas kairėn į kiemą nuo centro pusės taip pat per tą taką važiuos. Ir saugosis ne dviračių, o mašinų iš priekio. Gausis ne dviračių magistralė, o saugumo iliuzija. Dviratininkai važiuos greičiau nei dabar, bet tai tebus apgavystė.

      O galėtų būti...

      Šilo tiltas yra svarbi jungtis tarp Žirmūnų pakrantės dvirtakio ir Antakalnio. Tad patogus užvažiavimas prie BPC gaisrinės būtų puiku. Nusileidimo takeliai nuo Antakalnio gatvės bent jau be laiptų būtų puiku.

      Paskutinis taisė Fulgur; 2017.11.29, 23:17.

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

        Man labai keistas Lietuvos dviratininkų suvokimas, kad jie turi suuostyti visas išmetamąsias dujas.
        Olandų kalnas? Kur sunkvežimiai pučia juodus dūmus kriokdami į kalną? Kodėl būtent ten turi driektis maršrutas?
        Dviračio vienas iš privalumų ir yra, kad jo maršrutas neprivalo sutapti su mašinos. Tokius takus reikia skatinti.

        Dabartinis įsikibimas, kad Vakarinis aplinkkelis turi turėti dviračių taką :) nu valio, turės.

        Šilo tiltas yra svarbi jungtis tarp Žirmūnų pakrantės dvirtakio ir Antakalnio. Tad patogus užvažiavimas prie BPC gaisrinės būtų puiku. Nusileidimo takeliai nuo Antakalnio gatvės bent jau be laiptų būtų puiku.

        Pėstieji. Blogis yra tas, kad pėstieji visada yra mažiausiai drausminga grupė. Kur norės ten lauks. Galų gale jam mygtuką reikia paspausti. Tai kur bus mygtukas, ten ir lauks. Judėjimo krypčių susikirtimas visada provokuoja konfliktines situacijas. Bus įvykių - prikals kliūčių savivaldybė. Bet kam daryti iš karto blogai?

        Kažkas sukdamas kairėn į kiemą nuo centro pusės taip pat per tą taką važiuos. Ir saugosis ne dviračių, o mašinų iš priekio. Gausis ne dviračių magistralė, o saugumo iliuzija. Dviratininkai važiuos greičiau nei dabar, bet tai tebus apgavystė.

        Man labai keistas nesuvokimas, kad dviratininkai nori važiuoti trumpiausiu ir patogiausiu keliu.

        Kaip man iš Antakalnio nuvažiuoti į Užupį ar į Pavilnį ne per Olandų gatvę? Per senamiestį gaunasi lankas ir vistiek dujas uostysiu.

        Pėstieji lygiai taip pat sėkmingai stovės ant dvirtakio prie upės. Kaip ir besišnekučiuojantys dviratininkai. Klausimas tik tame, ar dviratininkai turės toliau painiotis po troleibusais, pyktis su pėsčiaisiais ar turės bent kažkokią savo teritoriją. Dvirtakis su stoviniuojančiais pėsčiaisais bus N kartų geriau nei dabartinė situacija. Kurios dvirtakis palei upę nė kiek neišsprendžia.

        Beje, tuo pačiu Vakariniu aplinkeliu esu mynęs savaitgalį anksti ryte kai praktiškai nėra eismo. Daug patogiau nei per Laisvės prospektą, ypač kol nėra dvirtakio. Bet net ir po to aplinkelis be šviesoforų bus labai viliojanti alternatyva...

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Man labai keistas nesuvokimas, kad dviratininkai nori važiuoti trumpiausiu ir patogiausiu keliu.

          Kaip man iš Antakalnio nuvažiuoti į Užupį ar į Pavilnį ne per Olandų gatvę? Per senamiestį gaunasi lankas ir vistiek dujas uostysiu.

          Pėstieji lygiai taip pat sėkmingai stovės ant dvirtakio prie upės. Kaip ir besišnekučiuojantys dviratininkai. Klausimas tik tame, ar dviratininkai turės toliau painiotis po troleibusais, pyktis su pėsčiaisiais ar turės bent kažkokią savo teritoriją. Dvirtakis su stoviniuojančiais pėsčiaisais bus N kartų geriau nei dabartinė situacija. Kurios dvirtakis palei upę nė kiek neišsprendžia.

          Beje, tuo pačiu Vakariniu aplinkeliu esu mynęs savaitgalį anksti ryte kai praktiškai nėra eismo. Daug patogiau nei per Laisvės prospektą, ypač kol nėra dvirtakio. Bet net ir po to aplinkelis be šviesoforų bus labai viliojanti alternatyva...
          Aplinkkelyje yra per didelis greičių skirtumas dviračių ir mašinų draugystei. 20 kmh prieš 90 kmh. Tegu šlaitu daro tą taką, o ne apačioje.

          Jūs prisiekęs dviratininkas, tai važiuosite visur.
          Deja, bet dujų uostymas atbaido daugumą kitų nuo dviračio. Vietoj raudonų trikelių Olandų g. tegu per mišką nutiesia Antaklanis Užupis su lempom. Tik DVIRAČIAM.

          Comment


            Nelabai suprantu Fulgur bėdavojimųsi. Na tiesia tuos takus ir gerai, tik džiaugtis reikia. Ar čia problemos dėl to, kad ne ten tiesia? Pirmiau nutiest palei upes, o paskui jau galima palei Antakalnio gatvę? Vis tiek šalia gatvių reikės dviračių takų, kaip Stokholme ar Kopenhagoj jie yra.

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

              Aplinkkelyje yra per didelis greičių skirtumas dviračių ir mašinų draugystei. 20 kmh prieš 90 kmh. Tegu šlaitu daro tą taką, o ne apačioje.

              Jūs prisiekęs dviratininkas, tai važiuosite visur.
              Deja, bet dujų uostymas atbaido daugumą kitų nuo dviračio. Vietoj raudonų trikelių Olandų g. tegu per mišką nutiesia Antaklanis Užupis su lempom. Tik DVIRAČIAM.
              Manau, tai ir yra didžiausia bėda, kad dviračiai yra priskiriami rekreacijai, poilsiui. Vienoje kategorijo su baidarėmis ar slidininkais.
              Kai tuo tarpu turėtų būti kuriama infrastruktūra dviračiams, kaip realiai alternatyvai automobiliui ir viešajam transportui.
              If a lion could speak, we could not understand him.

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                Aplinkkelyje yra per didelis greičių skirtumas dviračių ir mašinų draugystei. 20 kmh prieš 90 kmh. Tegu šlaitu daro tą taką, o ne apačioje.

                Jūs prisiekęs dviratininkas, tai važiuosite visur.
                Deja, bet dujų uostymas atbaido daugumą kitų nuo dviračio. Vietoj raudonų trikelių Olandų g. tegu per mišką nutiesia Antaklanis Užupis su lempom. Tik DVIRAČIAM.
                Visiškai sutinku, kad aplinkelyje su dviračiu nejauku, ypač piko metu. Apačioje negalėtų būti vien dėl greitėjimo/lėtėjimo juostų.

                Esmė ta, kad Olandų gatvei alternatyvos nėra. Siaurose Antakalnio gatvelėse normalus dviračių takas netilps. Iš patirties galiu pasakyti, kad uostyti dujas Olandų gatvėje yra n kartų saugiau nei važiuoti siauromis užstatytomis gatvelėmis kai nežinai iš kur gali gauti su durelėmis, kada atbulas išlįs iš kiemo ar vaikai išbėgs. Be to, siauromis gatvelėmis besirangant gaunasi daugiau kilometrų nei pjaut tiesiai per Olandus. Šilo gatvė tiek per siaura, tiek per didelis lankas. Tiesiai per miškelius - sudėtingas reljefas, tvoros, kiemai ir t.t. Susisiekimui netinka. Rekreacijai visiškai tinka ir dabar :)

                Kita labai reikalinga dviračių jungtis - tarp Žirmūnų dvirtakio palei Nerį ir Kalvarijų/Jeruzalės dvirtakio prie seminarijos. Trūksta labai nedaug, kad būtų geras susisiekimas iš centro/Žirmūnų/Antakalnio į Jeruzalę/Santariškes/Bajorus/Riomerio universitetą ir toliau. Kiek matau yra nemažai važinėjančių per Kalvarijų kryžių kelią. Bet prastesniu oru miško keliukai ir grįstas status nusileidimas yra.. įdomu :)

                Comment


                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                  Manau, tai ir yra didžiausia bėda, kad dviračiai yra priskiriami rekreacijai, poilsiui. Vienoje kategorijo su baidarėmis ar slidininkais.
                  Kai tuo tarpu turėtų būti kuriama infrastruktūra dviračiams, kaip realiai alternatyvai automobiliui ir viešajam transportui.
                  Būtent. Dviračio pagrindinis privalumas ir yra optimizavimas kertant kampus. Taip pat privažiavimas nuo pat taško A iki pat taško B. "Dujų uostymas" užima ntąją vietą problemų sąraše. Maža to, vien nestovint bendroje eilėje prie šviesoforo ši problema tampa iš principo nebeaktuali.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Būtent. Dviračio pagrindinis privalumas ir yra optimizavimas kertant kampus. Taip pat privažiavimas nuo pat taško A iki pat taško B. "Dujų uostymas" užima ntąją vietą problemų sąraše. Maža to, vien nestovint bendroje eilėje prie šviesoforo ši problema tampa iš principo nebeaktuali.
                    O kokioj išskirtinėj eilėj tamsta prie šviesoforo stovite?

                    Comment


                      Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                      O kokioj išskirtinėj eilėj tamsta prie šviesoforo stovite?
                      Kodėl išskirtinėje? Bendroje eilėje, tik akcentas turbūt buvo NESTOVINT EILĖJE - važiuoji tiesiai prie šviesaforo.
                      If a lion could speak, we could not understand him.

                      Comment


                        Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                        O kokioj išskirtinėj eilėj tamsta prie šviesoforo stovite?
                        Toj pačioj kur ir kiti eismo dalyviai. Kartais kaip sankauskas sako nestovint eilėj ir prasispraudžiant tiesiai prie šviesoforo. Nors kartais tenka pastovėt ir tiesiogine prasme eilėje kai dėl vienų ar kitų aplinkybių prasisprausti nėra kaip.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Viskas normalu, aš irgi taip darau. Senamiestyje, naujamiestyje takai bus šalia gatvės, bet likusiuose rajonuose daug kur yra galimybės takus tiesti atskirai nuo gatvių per pievas ir miškelius, o žmonėms tokie patinka, takas palei Nerį žirmūnuose turbūt pats populiariausias.
                          Tu, tamsta, jau tradiciškai supranti pusę teksto ir tada komentuoji. Nesiplėsiu daug čia, geriau paskaityk ką po kitų komentarais parašysiu.

                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                          Dviračių takai turi būti pirmiausiai su protu tiesiami.
                          1300 m. atkarpoje Žolyno-Antkalnio gimnazija yra 7-8 vietos pėstiesiems kirsti gatvę per reguliuojamą šviesoforą. Tai tie pėstieji per raudoną ir lauks ant tako (arba takas ten nebus takas, nes pėsčiųjų pirmumas). Tai ar taip turi atrodyti geras dviračių takas?
                          Tu čia kabiniesi prie faktinio nieko: kai diskutuojam kur turėtų būti dviračių takai, tu prisikabini prie mažos vizualizacijos, kuri neaišku ką rodo, nes dar nėra net projektinių pasiūlymų.

                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                          Man labai keistas Lietuvos dviratininkų suvokimas, kad jie turi suuostyti visas išmetamąsias dujas.
                          Olandų kalnas? Kur sunkvežimiai pučia juodus dūmus kriokdami į kalną? Kodėl būtent ten turi driektis maršrutas?
                          Dviračio vienas iš privalumų ir yra, kad jo maršrutas neprivalo sutapti su mašinos. Tokius takus reikia skatinti.

                          Dabartinis įsikibimas, kad Vakarinis aplinkkelis turi turėti dviračių taką :) nu valio, turės.

                          Pėstieji. Blogis yra tas, kad pėstieji visada yra mažiausiai drausminga grupė. Kur norės ten lauks. Galų gale jam mygtuką reikia paspausti. Tai kur bus mygtukas, ten ir lauks. Savivaldybės gudročiai sudės pilkas plyteles ties perėja ir ten jau nebe dviračių takas. Problema užprogramuota. Judėjimo krypčių susikirtimas visada provokuoja konfliktines situacijas. Dabar atskiria dviračius nuo mašinų. Bet sukonfliktina su pėsčiaisiai. Bus įvykių - prikals kliūčių savivaldybė. Buomų, zigzagų ir pan. Bet kam daryti iš karto blogai?

                          Kažkas sukdamas kairėn į kiemą nuo centro pusės taip pat per tą taką važiuos. Ir saugosis ne dviračių, o mašinų iš priekio. Gausis ne dviračių magistralė, o saugumo iliuzija. Dviratininkai važiuos greičiau nei dabar, bet tai tebus apgavystė.

                          O galėtų būti...

                          Šilo tiltas yra svarbi jungtis tarp Žirmūnų pakrantės dvirtakio ir Antakalnio. Tad patogus užvažiavimas prie BPC gaisrinės būtų puiku. Nusileidimo takeliai nuo Antakalnio gatvės bent jau be laiptų būtų puiku.
                          Tarkim tau reikia nuvažiuoti nuo buvusioje "Eglutės" parduotuvėje įsikūrusios IKI iki Grybo g. esančio medicinos centro. Trumpiausias maršrutas: per Antakalnio g., į Klininkų g. ir į Grybo g.. Atstumas gaunasi 1.3 km, 9 minutės. Dabar pridėkim, kad tu siūlai važiuoti per Vileišio g.: kertam nuo Širvio g. Antakalnio g. ir leidžiamės į Vileišio g., važiuojam iki Šilo tilto, kylam į kalniuką, vėl kertam Antakalnio g., į Šilo g. ir patenkam į Grybo g. Atstumas 2.1 km, 12 min.

                          Rezultatas: tokį maršrutą rinktis žmogus, kuris išvažiavo pasivažinėti, o ne greičiau pasiekti kelionės tikslą. Tai kitaip tariant rekreacinis tikslas. Tokiu požiūriu besivadovaudami mes niekada nepasieksim didesnio dviračių naudojimo. Pirmiausia pakeisk savo požiūrį: dviratis kaip susisiekimo priemonė, greito, efektyvaus ir saugaus. Kodėl netiesti dviračių tako per mišką? Galima, jeigu jis veda į Rokantiškes ar Naująją Vilnią iš Antakalnio. Bet mieste (čia turiu omenyje tankiai užstatytas teritorijas) dviračių takai turi privesti ten, kur žmonėms bendrai reikia patekti: iki parduotuvių, kirpyklų, ofisų, gyvenamųjų namų, banko ir t.t. Kokiais maršrutais tai pasiekti? Tiesti dviračių takus palei C ir B kategorijos gatves (A kategorija - greitkeliai, o D kategorijoje dėl mažo greičio tinka važiuoti kartu su automobiliais, bent teoriškai). Absoliučiai visos šios kategorijos gatvės turėtų turėti dviračių takus iš abiejų pusių. Ir čia ne fantazija: pažiūrėkit į jau belenkiek kartų minėtas Olandiją, Daniją. Taip, per metus to nepasieksi, bet besipriešindami šiam procesui to tikslo išvis niekada nepasieksim. Tada geriau net nepradėti vargti ir iš karto platinti visas gatves siaurinant šaligatvius.

                          Vileišio g. dviračių takas bus, kaip bus ir Antakalnio g. Abu projektai ruošiami. Problema ta, kad Antakalnio g. ruošiamas blogas projektas, kuris prieštarauja savivaldybės viešai dėstomai politikai: žadama platinti Antakalnio g. ir taip skatinti automobilizmą.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Problema ta, kad Antakalnio g. ruošiamas blogas projektas, kuris prieštarauja savivaldybės viešai dėstomai politikai: žadama platinti Antakalnio g. ir taip skatinti automobilizmą.

                            Pagal tokią logiką ir Vakarinis aplinkelis, ML, Šiaurinė ir pan ir t.t. yra "blogi" projektai, nes skatina automobilizmą.

                            A juosta ten bus labai gerai. Neįsivaizduoju kiek reiktų "mažinti automobilizmą", kad Antakalnio gatvėje užtektų 1 juostos, o kitą atiduoti A juostai. Ypač su tiek kairių posukių, kurių dėl gatvių tinklo nesigautų panaikinti.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą


                              Pagal tokią logiką ir Vakarinis aplinkelis, ML, Šiaurinė ir pan ir t.t. yra "blogi" projektai, nes skatina automobilizmą.

                              A juosta ten bus labai gerai. Neįsivaizduoju kiek reiktų "mažinti automobilizmą", kad Antakalnio gatvėje užtektų 1 juostos, o kitą atiduoti A juostai. Ypač su tiek kairių posukių, kurių dėl gatvių tinklo nesigautų panaikinti.
                              Antakalnio g. yra C kategorijos gatvė, joje gali būti ne daugiau 4 eismo juostų (tą nustato STR). Negana to, ji nėra koks nors aplinkkelis. O tu kalbi apie aplinkkelius, kurie skirti nuimti transportui nuo centrinio miesto.

                              Norint pasiekti užsibrėžtą automobilizmo lygio mažėjimą reikia ne gerinti sąlygas vairuotojams (platinant kelius, etc.), o gerinti sąlygas alternatyviems keliavimo metodams, dažnai bloginant sąlygas automobiliams. Čia aš nieko naujo nepasakau: visa tai įgyvendinama krūvoje pasaulio šalių, kurios imasi kovoti su automobiliais ir jų keliamomis problemomis. Ir tai veikia. Niekur, absoliučiai niekur, nebuvo išspręstos automobilių keliamos problemos platinant kelius.

                              Comment


                                Visiskai sutinku kad Antakalnio g. reikia platint. Ji turi buti 5 juostu (tai tegu pakeicia kategorija). Vidurine juosta visa turi buti atiduota kairiniams posukiams pakaitomis is vienos/kitos krypties, dvi krastines tik VT, ir dar dvi - po viena is kiekvienos puses normaliam automobiliu eismui ir tuomet tai taptu normali gatve. Dabar daro vel kazkokia misraine tik tam kad daryt

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Antakalnio g. yra C kategorijos gatvė, joje gali būti ne daugiau 4 eismo juostų (tą nustato STR). Negana to, ji nėra koks nors aplinkkelis. O tu kalbi apie aplinkkelius, kurie skirti nuimti transportui nuo centrinio miesto.

                                  Norint pasiekti užsibrėžtą automobilizmo lygio mažėjimą reikia ne gerinti sąlygas vairuotojams (platinant kelius, etc.), o gerinti sąlygas alternatyviems keliavimo metodams, dažnai bloginant sąlygas automobiliams. Čia aš nieko naujo nepasakau: visa tai įgyvendinama krūvoje pasaulio šalių, kurios imasi kovoti su automobiliais ir jų keliamomis problemomis. Ir tai veikia. Niekur, absoliučiai niekur, nebuvo išspręstos automobilių keliamos problemos platinant kelius.
                                  Praleidi tai, kad de facto Antakalnio gatvė yra naudojama kaip tranzitinė. Ne mažiau nei pvz Švitrigailos. Tik padaryti kaip ten po vieną A ir po vieną normalią juostą uždraudžiant pasukt į kairę nesigaus net ir prie kelis kartus mažesnio eismo. Praplatinti ir pridėti A juostas geriausias sprendimas. Automobilizmo sąlygos ten ir taip liūdnos, nėra ką bloginti.

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    Visiskai sutinku kad Antakalnio g. reikia platint. Ji turi buti 5 juostu (tai tegu pakeicia kategorija). Vidurine juosta visa turi buti atiduota kairiniams posukiams pakaitomis is vienos/kitos krypties, dvi krastines tik VT, ir dar dvi - po viena is kiekvienos puses normaliam automobiliu eismui ir tuomet tai taptu normali gatve. Dabar daro vel kazkokia misraine tik tam kad daryt
                                    Buvo siūlymas dviratininkams važiuoti pro Žirmūnų g. Tą patį siūlau aš automobiliams. Žirmūnų g. yra B1 kategorijos, joje galima be problemų didinti juostų skaičių. Negana to, Žirmūnų g. yra ženkliai rečiau užstatyta (faktiškai tik iš vienos pusės, kai Antakalnio g. iš visų), todėl joje ir didesnė tarša darys mažiau problemų.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Praleidi tai, kad de facto Antakalnio gatvė yra naudojama kaip tranzitinė. Ne mažiau nei pvz Švitrigailos. Tik padaryti kaip ten po vieną A ir po vieną normalią juostą uždraudžiant pasukt į kairę nesigaus net ir prie kelis kartus mažesnio eismo. Praplatinti ir pridėti A juostas geriausias sprendimas. Automobilizmo sąlygos ten ir taip liūdnos, nėra ką bloginti.
                                      Situaciją spręsti galima nesudėtingai: pagrindinės sankryžos jau dabar yra išplatintos, todėl ten kairiuosius posūkius galima atskirti ir palikti. Smulkesnėse gatvelėse tuos posūkius uždrausti. Tuomet visi, kam reikia į kairę, turėtų pavažiuoti iki pagrindinių sankryžų ir tada atlikti tą posūkį. Variantų yra.

                                      Gatvės praplatinimas reikš, kad pagerės eismo situacija. Bus gerai, kol į ją nepersikels dalis eismo iš Žirmūnų g. ir kitų gatvių. Tada Antakalnio g. užsikimš ir reikės vėl platinti. Čia yra elementarios standartinės situacijos.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Situaciją spręsti galima nesudėtingai: pagrindinės sankryžos jau dabar yra išplatintos, todėl ten kairiuosius posūkius galima atskirti ir palikti. Smulkesnėse gatvelėse tuos posūkius uždrausti. Tuomet visi, kam reikia į kairę, turėtų pavažiuoti iki pagrindinių sankryžų ir tada atlikti tą posūkį. Variantų yra.

                                        Gatvės praplatinimas reikš, kad pagerės eismo situacija. Bus gerai, kol į ją nepersikels dalis eismo iš Žirmūnų g. ir kitų gatvių. Tada Antakalnio g. užsikimš ir reikės vėl platinti. Čia yra elementarios standartinės situacijos.
                                        Platinant kaip siūlo SoulMulticast eismo pralaidumas nepagerėtų, bet gatvė pataptų saugesnė visiems eismo dalyviams. VT greitis gerokai padidėtų, paskatintų persėst į viešą transportą.

                                        Uždraudus kairius posūkius daugiau eismo atsirastų paralelinėse gatvelėse ir kiemuose. Naujamiestyje yra geras gatvių tinklas ir išskaudo tą srautą. Antakalnyje situacija biški kitokia. Be to salelės posūkiui į kairę galbūt padėtų sumažinti eismo greitį.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Platinant kaip siūlo SoulMulticast eismo pralaidumas nepagerėtų, bet gatvė pataptų saugesnė visiems eismo dalyviams. VT greitis gerokai padidėtų, paskatintų persėst į viešą transportą.

                                          Uždraudus kairius posūkius daugiau eismo atsirastų paralelinėse gatvelėse ir kiemuose. Naujamiestyje yra geras gatvių tinklas ir išskaudo tą srautą. Antakalnyje situacija biški kitokia. Be to salelės posūkiui į kairę galbūt padėtų sumažinti eismo greitį.
                                          Ne visai taip. Aš iš dalies sutikčiau su papildomos juostos įrengimu ties keliomis esminėmis sankryžomis (tik skirtą posūkiui į kairę), 2-3. Tai, ką siūlo savivaldybė (bent pagal vizualizaciją - čia irgi dar nėra garantas, kad taip ir galutinai siūlys), t.y. įrengti papildomą juostą visoje atkarpoje. Tai reikš, kad padidės pralaidumas atskirose atkarpose, dėl ko potencialiai padidės eismo greitis, tarša ir triukšmas. Bus važiuojama taip, kaip važiuojama dabar: didelis greitis abiejose juostose su apvažiavimais ir juostų keitimais ties kiekvienu posūkiu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X