Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dviračių takas turi eiti arčiau gatvės, o pėsčiųjų toliau, nes žmonės visada nori būt toliau nuo mašinų. Net antroj foto matosi, kad kažkas eina dvirtakiu. O vingiai tam, kad apvažiuot stoteles ir požemines perėjas.

    2 foto matosi klaida, vietos ten yra ir taką tiesiog buvo galima pastumti toliau, iškertant medžius, nes pėstiesiems palikta per mažai vietos.

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

      Maždaug taip:
      Įdomu, ar nupieš zebrus ant dviračių takų? Jau dabar aišku, kad ties tais vingiais nei vienas pestysis nesižvalgys.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Maždaug taip:
        Tvorelėmis stotelės bus atskirtos. Tad vienintelis skirtumas yra status susikirtimas - pėsčiųjų perėja dviračių take.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

          Tvorelėmis stotelės bus atskirtos. Tad vienintelis skirtumas yra status susikirtimas - pėsčiųjų perėja dviračių take.
          Vienintelis ar ne vienintelis, bet bent sutariam kad skirtumas yra.

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Vienintelis ar ne vienintelis, bet bent sutariam kad skirtumas yra.
            Taip, pritariu, kad taip būtų geriau. Kitą kartą tokias pastabas pasistenk pateikti, kai yra ruošiamas brėžinys/projektas.

            Comment


              Na galės dabar dviratininkas legaliai prasinešti tarp pėsčiųjų ir gal net ką išversti iš kojų. Na bus legaliai teisus?
              Nereikia norėti idealybės. Legaliai ir dabar dažnas dviratininkas vieno pasivažinėjimo metu gali partrenkti dviženklį skaičių pėsčiųjų, einančių dviračių takais, bei mėgautis savo teisumu. Tik niekas to nedaro, nes sveikas protas yra aukščiau. Daug kas išvis važinėja dviračiu šaligatviais ir neturi su pėsčiaisiais jokių problemų. Nereikia mieste esančio dviračių tako suvokti kaip galimybės netrukdamai lėkti 40 km/h greičiu. Aišku, kai kuriems greičio ribojimo ženklai praverstų, nes savarankiškai nuspręsti, koks greitis yra saugus, sudėtinga .

              Padarytų dvirtakį atskirai - juo vistiek pėstieji vaikščiotų. Pvz Jeruzalėje nuo Santariškių žiedo link centro. Palei gatvę šaligatvis, o už 20m pievoj dvirtakis. Rezultatas - niekas nenori eiti palei gatvę ir tiek pėstieji, tiek dviratininkai naudojasi dvirtakiu
              Taip, nes dviračių takas yra arčiau kioskų, parduotuvės, tai tiesiog patogesnis. O ties stotele pėstieji išvis vaikšto dviračių taku užsisvajoję ir nesidairydami. Dėl pėsčiųjų ugdymo tiesiog reikia didesnio dviratininkų srauto . Kai per valandą pravažiuoja keli dviratininkai, pėstieji dažnai net nepagalvoja, kad tai yra dviračių takas. Pastebėjau, kad ant Baltojo tilto pėstieji vaikšto gana tvarkingai. Dviračių takas išskirtas tik baltomis linijomis, bet ten dviratininkų pravažiuoja gana daug, tai pėstieji gana greitai susivokia, kad jiems reikia pasitraukti.

              Comment


                ko gero pats puikiausias dalykas matosi 4oje nuotraukoje - šitaip teisingai daromų susikirtimų su įvažiavimais dar neteko matyti pas mus. super!

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  O kaip tu išspręstum dviračių tako maršrutą pro stotelę? Padėliok ant popieriaus ir surask geriausią savo siūlomą sprendimą. Tik nepamiršk, kad pėstieji lipdami ir išlipdami iš VT tikrai nežiūrės ar neatvažiuoja dviratininkas.

                  Vingiavimai yra skirti apvažiuoti kliūtims. Ir jie yra tik ties stotelėmis bei šiuo atveju ties požemine perėja. Visur kitur takas eina tiesiai palei kelią.
                  Apie tai yra kalbėta ir ne kartą. Visiems aišku, kam tie vingiavimai. Pasikartosiu, kad tiesiant dviračių taką senoje infrastruktūroje, tokių dalykų sunku išvengti, jie buvo ir bus. Toks dviračių tako vingiavimas neišpręs keleivinio transporto keleivių problemos kertant dviračių taką ar jis metras, ar pusantro nuo stotelės, kaip ėjo, taip ir eis kiaurai, nebent bus atitvertas atitvaru. Saulėtekyje studentai išlipę iš autobusų net neapsižvalgo kur eina, nes viskas vyksta instinktyviai, kuo trumpesniu keliu pasiekti barakus, todėl dviratininkas, mindamas pro tokias vietas, turi būti atidesnis, nežiūrint ar tas takas vingiuotas, ar tiesus, rizika ta pati.

                  Comment


                    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                    Apie tai yra kalbėta ir ne kartą. Visiems aišku, kam tie vingiavimai. Pasikartosiu, kad tiesiant dviračių taką senoje infrastruktūroje, tokių dalykų sunku išvengti, jie buvo ir bus. Toks dviračių tako vingiavimas neišpręs keleivinio transporto keleivių problemos kertant dviračių taką ar jis metras, ar pusantro nuo stotelės, kaip ėjo, taip ir eis kiaurai, nebent bus atitvertas atitvaru. Saulėtekyje studentai išlipę iš autobusų net neapsižvalgo kur eina, nes viskas vyksta instinktyviai, kuo trumpesniu keliu pasiekti barakus, todėl dviratininkas, mindamas pro tokias vietas, turi būti atidesnis, nežiūrint ar tas takas vingiuotas, ar tiesus, rizika ta pati.
                    Tereikia pradėti į dviračių takus žiūrėti, kaip į transporto priemonių kelius ir taikyti keliams įprastas saugumo priemones:
                    nuleisti takus nuo bordiūrų į gatvės lygį (arba tarpinį lygį tarp šaligatvio ir gatvės), pėstiesiems kirsti dviračių takus kaip ir automobilių gatves perėjomis ir pan.
                    Paskutinis taisė Ginthus; 2017.09.18, 11:40.

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Tereikia pradėti į dviračių takus žiūrėti, kaip į transporto priemonių kelius ir taikyti keliams įprastas saugumo priemones:
                      nuleisti takus nuo bordiūrų į gatvės lygį (arba tarpinį lygį tarp šaligatvio ir gatvės), pėstiesiems kirsti dviračių takus kaip ir automobilių gatves perėjomis ir pan.
                      Labai logiška, nes tai yra transporto priemonė ir padidinto pavojaus šaltinis. Tik pažeminti takai turėtų būti pakankamai platūs, kad prasilenkiant nereikėtų pedalais bardiūrų kabint.

                      Comment


                        Nenuleisti borteliai išvis yra nesusipratimas, kuris net neaišku kodėl išvis egzistuoja. Jie nepatogūs ne tik dviratininkams, bet ir vežimėliams, riedučiams, lagaminams su ratukais ir net pėstiesiems.

                        Comment


                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                          Nenuleisti borteliai išvis yra nesusipratimas, kuris net neaišku kodėl išvis egzistuoja. Jie nepatogūs ne tik dviratininkams, bet ir vežimėliams, riedučiams, lagaminams su ratukais ir net pėstiesiems.
                          Ėjo kalba apie dviračių takų ir pėsčiųjų takų aukščių skirtumą. Toks skirtumas dabar bus įgyvendintas tiesiant Vileišio g. dviračių taką. Tarp pėsčiųjų ir dviratininkų bus berods 27 laipsnių bordiūrai.

                          Comment


                            Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                            Dviračių takas turi eiti arčiau gatvės, o pėsčiųjų toliau, nes žmonės visada nori būt toliau nuo mašinų. Net antroj foto matosi, kad kažkas eina dvirtakiu. O vingiai tam, kad apvažiuot stoteles ir požemines perėjas.

                            2 foto matosi klaida, vietos ten yra ir taką tiesiog buvo galima pastumti toliau, iškertant medžius, nes pėstiesiems palikta per mažai vietos.
                            Būtent. Psichologiškai visada norisi laikyti atstumą nuo skirtingais greičiais vykstančių srautų - ypatingai norisi atsitraukti nuo greitesnių srautų. Taigi, seka tokia: kelias, dviračių takas, šaligatvis. Žinoma, gali būti išimčių atitinkamai situacijai, bet tai turi būti išimtis, o ne taisyklė ar tendencija.

                            Comment


                              Parašė spekas Rodyti pranešimą

                              Būtent. Psichologiškai visada norisi laikyti atstumą nuo skirtingais greičiais vykstančių srautų - ypatingai norisi atsitraukti nuo greitesnių srautų. Taigi, seka tokia: kelias, dviračių takas, šaligatvis. Žinoma, gali būti išimčių atitinkamai situacijai, bet tai turi būti išimtis, o ne taisyklė ar tendencija.
                              Stotelių, įvažiavimų, sankryžų lankstai ir yra išimtys. Tik kai jos kartojasi kas 100 metrų, tuomet tampa tendencija. Todėl dviračių takus reikia projektuoti arba atskirai pievoje (užmiesčio keliams bei greito eismo gatvėms) arba nuleisti į gatvės lygį ir nieko neaplenkinėti (miesto gatvėms su greičiu 50).

                              Comment


                                O kur tu Laisvės prospekto atveju "pievoje" padarytum dviračių taką? Gautųsi dar daugiau vingių jei kur yra vietos - atitraukinėt, kur nėra - prie gatvės.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                  O kur tu Laisvės prospekto atveju "pievoje" padarytum dviračių taką? Gautųsi dar daugiau vingių jei kur yra vietos - atitraukinėt, kur nėra - prie gatvės.
                                  Daugiau nesigautų. Siaurose vietose prie stotelių bei įvažiavimų būtų ten pat kur ir dabar. Tiesiog nesikryžiuotų su šaligatviu.
                                  P.S. beje, to parkingo prie Karoliniškių poliklinikos neturėjo pagal planus siaurinti ir taisyti įvažiavimo? Kažin kodėl persigalvojo?
                                  Paskutinis taisė Ginthus; 2017.09.19, 07:48.

                                  Comment


                                    Prie Pašilaičių troleibusų žiedo:



                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Daugiau nesigautų. Siaurose vietose prie stotelių bei įvažiavimų būtų ten pat kur ir dabar. Tiesiog nesikryžiuotų su šaligatviu.
                                      P.S. beje, to parkingo prie Karoliniškių poliklinikos neturėjo pagal planus siaurinti ir taisyti įvažiavimo? Kažin kodėl persigalvojo?
                                      Turėjo. Galbūt problema ta pati, kaip ir dėl išvažiavimų. Buvo paaiškinimas, jog kažkas ne taip su nuotekų surinkimu, kanalizacija. Per daug tvarkyt reiktų ir per daug €€€, atrodo.

                                      Schema: https://www.dropbox.com/s/5mvezkrr4e...20pr..pdf?dl=0

                                      Comment


                                        Su vingiais ir nauju taku susijęs klausimas. Gal kas nors gali paaiškint, kodėl Lietuvos dviračių takuose nėra pėsčiųjų perėjų? Net Lenkijoje yra zebras ant dviračių tako, jeigu jis kertasi su pėsčiųjų taku. Būna ir perspėjantis ženklas pėstiesiems (paveiksliukas: dviratis partrenkia žmogų). Ar Lietuvoj nesutvarkyti kažkokie teisiniai dalykai? O jei tokių yra, tai kur jos?
                                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                        Comment


                                          Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                          Su vingiais ir nauju taku susijęs klausimas. Gal kas nors gali paaiškint, kodėl Lietuvos dviračių takuose nėra pėsčiųjų perėjų? Net Lenkijoje yra zebras ant dviračių tako, jeigu jis kertasi su pėsčiųjų taku. Būna ir perspėjantis ženklas pėstiesiems (paveiksliukas: dviratis partrenkia žmogų). Ar Lietuvoj nesutvarkyti kažkokie teisiniai dalykai? O jei tokių yra, tai kur jos?
                                          Gal vis dar neapsisprendžia, kokią vietą eismo dalyvių hierarchijoje turi užimti dviratininkai? Esu matęs atvejį, kur dviračių tako susikirtimo su pėsčiųjų taku vietoje pirmenybė atiduodama pastariesiems ir nutrūksta dviračių takas, o ne šaligatvis.
                                          Kitaip tariant dar yra kur tobulėti ir vytis vakarų patirtį.
                                          Paskutinis taisė Ginthus; 2017.09.20, 06:27.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X