Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nu as saves neisivaizduoju vaziuojanti saligatviu kokiu 10-15 km/h ), neapsakoma geda butu. Tokiu net negali vadinti normaliais dviratininkais. Arba isivaizduok dviratininka su geru plentiniu dviraciu, su apranga ir besitysianti saligatviu ), anekdotas beveik butu.
    Vaziuoju gatve, sankryzose kairius posukius darau irgi tik gatve, zodziu visur kaip ir su automobiliu, nesvarbu ar ziedas ar dar kas. Tai gaunasi labai greitas ir patogus vaziavimas. Be to saligatviu draudziama dviraciu vaziuoti.

    Comment


      Parašė Enttas Rodyti pranešimą
      Nu as saves neisivaizduoju vaziuojanti saligatviu kokiu 10-15 km/h ), neapsakoma geda butu. Tokiu net negali vadinti normaliais dviratininkais. Arba isivaizduok dviratininka su geru plentiniu dviraciu, su apranga ir besitysianti saligatviu ), anekdotas beveik butu.
      Vaziuoju gatve, sankryzose kairius posukius darau irgi tik gatve, zodziu visur kaip ir su automobiliu, nesvarbu ar ziedas ar dar kas. Tai gaunasi labai greitas ir patogus vaziavimas. Be to saligatviu draudziama dviraciu vaziuoti.
      Tau - greitas ir patogus važiavimas. Automobilininkams esi lėtai judanti, tačiau baisiai manevringa ir visiškai neprognozuojama kliūtis, kurią užkliudžius pasėkmės būtų kur kas liūdnesnės nei užkliudžius kitą automobilį.
      Got sun in my face, sleeping rough on the road

      Comment


        petrozijau,
        ar esi vazinejes dviraciu po vilniaus miesta?
        mielu noru ir as vazineciau dviraciu takais, jei jie butu nutiesti patogiose vietose ir be kliuciu (tokiu kaip kreivos saligatvio plyteles, nenuzeminti bordiurai ir t.t...)
        be to, oficialiu dviraciu taku vilniuj labai mazai, todel kartais kai reikia pakliuti is tasko A i taska B, kito kelio nelieka.
        be to, kai vaziuoji saligatviu, tampi pavojingas pestiesiems, kurie yra dar manevringesni ir dar maziau prognozuojami nei dviratininkai.

        as asmeniskai saves nevadinu "vazinejanciu vien gatvemis"
        - tiesiog elgiuosi pagal situacija:
        jei gatve rami ir apytuste - vaziuoju gatve, taciau jei getveje "mesmale" - uzvaziuoju ant saligatvio, ar bent jau sankryza kertu kartu su pesciaisiais.

        Comment


          Parašė Enttas Rodyti pranešimą
          Nu as saves neisivaizduoju vaziuojanti saligatviu kokiu 10-15 km/h ), neapsakoma geda butu. Tokiu net negali vadinti normaliais dviratininkais. Arba isivaizduok dviratininka su geru plentiniu dviraciu, su apranga ir besitysianti saligatviu ), anekdotas beveik butu.
          Vaziuoju gatve, sankryzose kairius posukius darau irgi tik gatve, zodziu visur kaip ir su automobiliu, nesvarbu ar ziedas ar dar kas. Tai gaunasi labai greitas ir patogus vaziavimas. Be to saligatviu draudziama dviraciu vaziuoti.
          Gerai, o kiek tokių ,,profesionalų'' dviratininkų su plento dviračiais yra procentaliai? Dauguma važinėja su kalnų ar miesto dviračiais. O tie kas važinėja kokia Ozo gatve ir vaidina ,,transporto priemones'', kai šalia tuščiais šaligatvis yra tikri savižudžiai. Reikia vadovautis ir sveiku protu, ne tik KET. Dauguma dviratininkų žūsta važiuodami gatve o ne šaligatviu.
          Flickr

          Comment


            Be to kaip vaziuoti saligatviu imanoma normaliai? Pvz. padidinus greiti siek tiek dar nutrenksi koki maza vaika ir garantuotai bus kaltas dviratininkas, tad galima tureti dideliu problemu. O kadangi normaliu dviraciu taku praktiskai nera, tad vazineju tik gatvemis.

            Comment


              Enttai, tu kažkoks kategoriškas. Juk viskas, kaip kažkas sakė, priklauso nuo situacijos. Jei gatvė rami - važiuoji gatve, jei ten košė - šoki ant šaligatvio. O čia vėl... Jei švaru - važiuoji greitai, jei matai žmonių, link kurių artėji - elgiesi atsakingai ir prognozuoji. Juk negali aklai lėkti ne tik automobilį vairuodamas, bet ir dviračio pedalus mindamas. o dėl "neapsakomos gėdos" važiuoti šaligatviu man iš viso mįslė...
              N N N

              Comment


                Didesnė tikimybė pačiam būti nutrenktam gatvėje ir dar vairuotojui problemų pridaryti. Kiek žmonių žūsta pertrenkti dviratininkų Lietuvoje? Visą gyvenima apvažinėju žmones ir nematau jokių problemų tame.
                Flickr

                Comment


                  Ir dar pridursiu: kol meras Vilniaus valdzioje bus Imbrasas - senas, prorusiskas diedas, tol nieko gero Vilniuje dviraciu srityje nesulauksime. Vilniui reikia jaunesnio, energingo, vakarietisku paziuriu mero.
                  Tegul nuvaziuoja i koki Berlyna ir paziuri kokia turi buti dviraciu infrastruktura, o pas mus cia tik zaidimai ka daro su tais takais.

                  Comment


                    Na, taigi buvo.. Zuokas. Ir ką? Kas iš tų gerų idėjų, jei jos ne iki galo normaliai daromos. Todėl ir rėkia vėliau ant kiekvieno kampo "Zuokas vagis", "Zuokas pinigus vėjais leidžia".
                    Progresui reikia ne tik modernaus mero, bet ir modernios visuomenės (ką turi Berlynas ar Skandinavijos miestai, kur dviračius nakčiai galima palikti gatvėje, o ryte rasti juos toje pačioje vietoje. Aišku, yra ir ten negerų dalykų)
                    N N N

                    Comment


                      Viena karta buvau uzsidejes kamera ant dviracio vairo, tai vaziuodamas pafilmavau biski. Va viena video idejau - nusileidimas nuo Seskines kalno, 67 km/h, aplenkti 2 autobusai ir vilkikas . Aisku 67 km/h nuo Seskines nera daug, kadangi su hybridiniu dviraciu as vazineju, pvz. su geru plentiniu ten 80 km/h butu galima psiekti.

                      http://www.youtube.com/watch?v=6KtLUHa8JfM

                      Comment


                        O tu visada važiuoji viešajam transportui skirta juosta? nemažai taisyklių pažeidimų
                        N N N

                        Comment


                          Parašė LBP Rodyti pranešimą
                          O tu visada važiuoji viešajam transportui skirta juosta? nemažai taisyklių pažeidimų
                          Nesupratau biski. Tu nori pasakyti kad su dviraciu negalima vaziuoti A juosta? Nenusisnekek Negi man reikia vaziuoti pirma ar antra juosta, o ne kuo arciau kelkrascio? Kadangi dviratininkui reikia vaziuoti kuo arciau kelkrascio, tad savaime suprantama kad A juosta galima dviratininkams vazineti. Beje del A juostu tai pastebejau ju daugeja VIlniuje ir tai yra labai naudinga dviratinikams. Kadangi ten automobiliai lengvieji nevaziuoja, tai gali su dviraciu kad ir viduri jusotos vaziuoti, tik autobusus reikia praleisti.

                          Comment


                            Na, dar ištisinės juostos kirtimas (ar čia irgi dviračiams negalioja?), važiavimas per raudoną šviesoforą. Be to, nelabai panašu, kad laikaisi reikalavimo važiuoti kuo arčiau kelkraščio.
                            N N N

                            Comment


                              Dar galima autobuso oro maišu naudotis, bet tokie ir kiti panašūs žaidimai tik Lietuvoj veikia, nes čia autobusų stabdžiai ne tokie geri kaip teko įsitikinti, o pvz Londone geriau nesekti autobusų, nes labai daug stotelių ir pas juos itin geri stabdžiai ... pasekmės manau aiškios.


                              O šiaip mieste važinėti normaliai dviračiu tik gatvėmis, o takais tik jei jie būtų nenutrūkstami - pvz magistraliniai takai palei Nerį. Dabartiniai takai tai cirkas: bordiurai bet kaip sudėti, takas kartu su pėsčiųjų, kurie dar drįsta piktintis jei skambini ir pan. Tai kas belieka, ogi keliu važiuoti. Dar centre nepavažinėsi šaligatviais padoriu greičiu, nes mėgsta ir vairuotojai staiga išlysti iš kiemų, ir žmonės išbėgti iš už kampo.

                              Autobusų juostos tikrai geras dalykas ir jei jomis negalima važinėti, tai škandalas.
                              Propoganda ir penas mintims >>>

                              Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                              www.ted.com

                              Comment


                                Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
                                Dar galima autobuso oro maišu naudotis, bet tokie ir kiti panašūs žaidimai tik Lietuvoj veikia, nes čia autobusų stabdžiai ne tokie geri kaip teko įsitikinti, o pvz Londone geriau nesekti autobusų, nes labai daug stotelių ir pas juos itin geri stabdžiai ... pasekmės manau aiškios.


                                O šiaip mieste važinėti normaliai dviračiu tik gatvėmis, o takais tik jei jie būtų nenutrūkstami - pvz magistraliniai takai palei Nerį. Dabartiniai takai tai cirkas: bordiurai bet kaip sudėti, takas kartu su pėsčiųjų, kurie dar drįsta piktintis jei skambini ir pan. Tai kas belieka, ogi keliu važiuoti. Dar centre nepavažinėsi šaligatviais padoriu greičiu, nes mėgsta ir vairuotojai staiga išlysti iš kiemų, ir žmonės išbėgti iš už kampo.

                                Autobusų juostos tikrai geras dalykas ir jei jomis negalima važinėti, tai škandalas.
                                Jūs duodat... " mėgsta ir vairuotojai staiga išlysti iš kiemų, ir žmonės išbėgti iš už kampo ". Daugiau atsakingumo iš jūsų pusės tikrai nepamaišytų. Čia tas pats, kaip lenkti sunkvežimį važiuojant į įkalnę, nematant, kas už jos.
                                Kaip sakoma, yra ne tik teisės, bet ir pareigos. HAU
                                N N N

                                Comment


                                  Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
                                  Dar galima autobuso oro maišu naudotis, bet tokie ir kiti panašūs žaidimai tik Lietuvoj veikia, nes čia autobusų stabdžiai ne tokie geri kaip teko įsitikinti, o pvz Londone geriau nesekti autobusų, nes labai daug stotelių ir pas juos itin geri stabdžiai ... pasekmės manau aiškios.


                                  O šiaip mieste važinėti normaliai dviračiu tik gatvėmis, o takais tik jei jie būtų nenutrūkstami - pvz magistraliniai takai palei Nerį. Dabartiniai takai tai cirkas: bordiurai bet kaip sudėti, takas kartu su pėsčiųjų, kurie dar drįsta piktintis jei skambini ir pan. Tai kas belieka, ogi keliu važiuoti. Dar centre nepavažinėsi šaligatviais padoriu greičiu, nes mėgsta ir vairuotojai staiga išlysti iš kiemų, ir žmonės išbėgti iš už kampo.

                                  Autobusų juostos tikrai geras dalykas ir jei jomis negalima važinėti, tai škandalas.
                                  Sutinku su tavimi. Dviraciu takai tikrai cirkas pas mus. Pats kartais pasinaudoju oro maisu, tai pvz. visa Kalvariju gatve pravaziuot galiu kokiu 50 km/h, buna kad net riedi nemindamas o greitis nelabai krenta, tikras malonumas taip vaziuot, bet aisku reikia budi labai budriam ir pasiruosusiam stabdyti. Kitas minusas tas, kad jei vaziuoji prilipes paskui autobusa, tai nepastebi duobiu, kurios staigiai pasirodo.

                                  Comment


                                    Parašė LBP Rodyti pranešimą
                                    Jūs duodat... " mėgsta ir vairuotojai staiga išlysti iš kiemų, ir žmonės išbėgti iš už kampo ". Daugiau atsakingumo iš jūsų pusės tikrai nepamaišytų. Čia tas pats, kaip lenkti sunkvežimį važiuojant į įkalnę, nematant, kas už jos.
                                    Kaip sakoma, yra ne tik teisės, bet ir pareigos. HAU
                                    Taip. Dėl atsakingumo sutinku 100%. Stengiuosi rodyti posūkius ranka ir pan, važinėju net dieną su mirgsiukais ir stengiuosi nedaryti staigių judesių (nebent aplinkybės verčia).

                                    Bet vis tiek važinėjau ir važinėsiu gatvėmis, nes tik taip įmanoma kur nors nuvažiuoti laiku arba kartais net greičiau nei automobiliu.

                                    O važinėjimas šaligatviais ir pan tik laisvalaikiu


                                    P.S. Jei jau daryti dviračių takus, tai juos geriau daryti prie kelkraščio ir net šiek pakeltus nuo važiuojamsios dalies. Taip pat padaryti aukščių skirtumą ir su pėsčiųjų takais. Ala Skandinavjos šalyse, Olandijoje kitose dviračius ir sveiką gyvenimo būdą mėgstančiose šalyse.
                                    Paskutinis taisė tricky_kid; 2008.09.05, 15:19.
                                    Propoganda ir penas mintims >>>

                                    Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                                    www.ted.com

                                    Comment


                                      Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
                                      Bet vis tiek važinėjau ir važinėsiu gatvėmis, nes tik taip įmanoma kur nors nuvažiuoti laiku arba kartais net greičiau nei automobiliu.
                                      Kodel tik kartais greiciau nei automobiliu? Pvz. piko metu tai su dviraciu visada zymiai greitesnis esi nei su automobiliu. Pvz. Is Jeruzales i Sauleteki vaziuojant kokia 8.30 val. ryto tai Kalvariju gatveje nezmoniska spustis visda buna (beveik nuo Jeruzales baznycios iki kuro apraturos sankryzos). Tad 8 km distancija su dviraciu nuvaizuoju per 25 minutes, o kazkada teko su automobiliu vaziuoti ta pat atstuma per ta kamsti, tai apie 45-50 minuciu uztrukau

                                      Comment


                                        Parašė julius Rodyti pranešimą
                                        petrozijau,
                                        ar esi vazinejes dviraciu po vilniaus miesta?
                                        mielu noru ir as vazineciau dviraciu takais, jei jie butu nutiesti patogiose vietose ir be kliuciu (tokiu kaip kreivos saligatvio plyteles, nenuzeminti bordiurai ir t.t...)
                                        be to, oficialiu dviraciu taku vilniuj labai mazai, todel kartais kai reikia pakliuti is tasko A i taska B, kito kelio nelieka.
                                        be to, kai vaziuoji saligatviu, tampi pavojingas pestiesiems, kurie yra dar manevringesni ir dar maziau prognozuojami nei dviratininkai.

                                        as asmeniskai saves nevadinu "vazinejanciu vien gatvemis"
                                        - tiesiog elgiuosi pagal situacija:
                                        jei gatve rami ir apytuste - vaziuoju gatve, taciau jei getveje "mesmale" - uzvaziuoju ant saligatvio, ar bent jau sankryza kertu kartu su pesciaisiais.
                                        Dviračiu Vilniuje važinėju ne metus ir ne dvejus. Bet niekad jo nevertinau kaip rimtos transporto priemonės. Lėta, sezoninė ir nekomfortabili. Tik tiek, kad pigi. Buvo mintis važinėti dviračiu į universitetą (dviračių takas yra visą kelią), bet nutariau, kad patogiau vaikščiot pėsčiom arba važinėt automobiliu (priklausomai nuo aplinkybių).

                                        Dėl šaligatvių. Kai važiuoji šaligatviu pats kontroliuoji situaciją (o ne užkrauni papildomų problermų kitiems eismo dalyviams). Ir būt nepavojingu pėstiesiems mano supratimu nėra sunku.

                                        O va Entto įdėtas video tik pailiustruoja situaciją - važiuojama bet kaip (juk teisių niekas neatims, nes jų nėra), o jau kaip nenukalt dviratininko tegul kiekvienas mąsto pats.
                                        Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                        Comment


                                          Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                          Dviračiu Vilniuje važinėju ne metus ir ne dvejus. Bet niekad jo nevertinau kaip rimtos transporto priemonės. Lėta, sezoninė ir nekomfortabili.
                                          na cia zinai, kaip ir del skonio, sunku gincytis, gal tiesiog nuo situacijos priklauso,
                                          del sezoniskumo tai sutinku, bet del letumo - nea.
                                          tam tikrose vilniaus vietose dviratis yra zymiai greitesnis uz masina, ne karta dariau eksperimenta -
                                          pavyzdziui, susitari su draugu, kuris turi masina, kad vaziuosim nuo katedros iki stoties.
                                          daznai draugo tekdavo laukti kokias 5 - 10 minuciu... (ir cia visai ne piko valandomis, bet nakti)

                                          o del rimtumo -
                                          1) sita priemone rimta tuo, kad gelbsti miesta nuo kamsciu.
                                          2) pranasesne uz viesaji transporta tuom, kad nereikia jos laukti, kad nuveza iki pat duru.
                                          3) pranasesne tam tikrose vietose ir uz automobili, (senamiestyje bei miesto centre, bei tokiose vietose kur susidaro kamsciai), ja galima pravaziuot ten, kur automobiliu daznai negalima arba neiseina (pesciuju takai, vienos krypties gatves, kokiu pilna senamiestyje, ir t.t...)
                                          taip pat, jei turi gera spyna, nera parkavimo problemu.

                                          labai paprastas palyginimas:
                                          gyvenu antakalnyje, dirbu senamiestyje, kai vazinejau troleibusu, mano kelione trukdavo apie 40 minuciu, o jei kamsciai, tai ir ilgiau. su dviraciu ta pati atstuma nepriklausomai nuo piko, nuvaziuoju per 10 - 15 minuciu.
                                          automobiliu nevazineju del senamiestyje daznu parkavimo problemu bei daznai susidaranciu kamsciu (vienas kolega, buvo striges kamstyje visai salia darbo, ir prastovejo jame apie 1 valanda - nei islipt is masinos ir eit pesciom, nei gryzt atgal...)

                                          dviratis yra kompaktiskam miestui, arba didelio miesto centrui idealus transportas, zinoma, jei gyvenciau kokioj pilaitej ar perkunkiemy, vazinet i darba senamiestyje ir atgal kiekviena diena man butu didelis issukis

                                          bet, kaip sakoma: sportas=sveikata!
                                          Paskutinis taisė julius; 2008.09.05, 22:21.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X