Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Blogai, kai:
    - yra didelio intensyvumo gatvė;
    - gatvės plotis nėra pakankamas;
    - daug kam kilo klausimas dėl dangos slidumo (viename straipsnyje jau teko ir skaityti gyventojų atsiliepimus, kad danga labai slydi);
    - nelygi kelio danga;
    - toks takas nėra atskirtas nuo srauto (jeigu jis yra kiek intensyvesnis);

    - kodėl blogai didelio intensyvumo gatvėje?
    - laisvės prospekte gali praplėsti skiremosios juostos sąskaita
    - yra dažū kurie neslidūs
    - išlyginti danga nėra problema
    -nuo srauto galima atskirti atitvarais ar kitomis priemonėmis.
    Toks takas kuris suprojektuotas laives prospekte netinka kaip susisiekimo priemonė. Prie autobuso stotelės , prie sankryžos stabdyk pėstieji. Prie išvažiavimų ir sankryžų stabdyk tavęs gali nepastebėti automobilis, geriau važiuoti keliu.

    Comment


      Parašė Miestai Rodyti pranešimą
      Dar įdomu kodėl visuose sankryžose projektuojami takai per gatvę yra visomis kryptimis, negi planuojama ir kitoje laisvės prospekto pusėje dviračio takas, jai ne tai ką pravažiuoji sankryžą o ten tako nėra.
      Taip. Man Fb po vienu komentaru buvo atsakyta, kad ateityje toks pat takas atsiras ir kitoje Laisvės pr. pusėje.

      Parašė Miestai Rodyti pranešimą
      Blogai, kai:
      - yra didelio intensyvumo gatvė;
      - gatvės plotis nėra pakankamas;
      - daug kam kilo klausimas dėl dangos slidumo (viename straipsnyje jau teko ir skaityti gyventojų atsiliepimus, kad danga labai slydi);
      - nelygi kelio danga;
      - toks takas nėra atskirtas nuo srauto (jeigu jis yra kiek intensyvesnis);

      - kodėl blogai didelio intensyvumo gatvėje?
      - laisvės prospekte gali praplėsti skiremosios juostos sąskaita
      - yra dažū kurie neslidūs
      - išlyginti danga nėra problema
      -nuo srauto galima atskirti atitvarais ar kitomis priemonėmis.
      Toks takas kuris suprojektuotas laives prospekte netinka kaip susisiekimo priemonė. Prie autobuso stotelės , prie sankryžos stabdyk pėstieji. Prie išvažiavimų ir sankryžų stabdyk tavęs gali nepastebėti automobilis, geriau važiuoti keliu.
      Aukšto intensyvumo (čia įskaitant ir greitį) gatvėje atsiranda didelis pavojus dviratininkams dėl greičių skirtumų. Taip, galima montuoti atitvarus, bet tada smarkiai išauga reikalingas plotis (~20 cm nuo atitvaro iki naudojamo dviračių tako + bent metras iki važiuojančių automobilių). Galima platinti ir lyginti gatves, tačiau turbūt gaunasi panašus asfalto poreikis, kaip klojant greta pėsčiųjų. Dar pridėk, kad gatvėse reikėtų keisti vandens surinkimo principą, nes dabar dauguma grotelių yra gatvių kraštuose. Taip pat klausimas kaip reikėtų spręsti lietaus ir sniego taškymo problemą šlapiuoju metų laiku, arti automobilių važiuojantys dviratininkai pastoviai būtų šlapi dėl iš po ratų besitaškančių purvų.

      Kitas dalykas, dėl ko yra pavojus - tai sankryžos. Vairuotojas, darydamas dešinį posūkį turi labai didelę problemą pamatyti atvažiuojantį dviratininką. Tokią situaciją galima išgyventi važiuojant Gedimino pr., kur ne kartą teko matyti kaip automobiliai padaro posūkį dviratininkui prieš pat nosį. Olandijoje taikoma praktika, kad automobilių ir dviratininkų/pėsčiųjų susikirtimas turi būti kuo arčiau 90 laipsnių kampo. Todėl perėjos ir pervažos yra atitraukiamos nuo sankryžų gilyn, kad automobilio vairuotojas matytų atvažiuojantį dviratininką (vėl gi - greičių skirtumai) per priekinį/šoninį langą, o ne per mažą veidrodėlį.

      Taip pat kyla klausimas kaip spręsti kairiųjų dviratininkų posūkių problemą sankryžose?

      Dėl tako Laisvės pr. sunku tvirtai pasakyti. Didžiojoje dalyje vietų jis bus fiziškai atskirtas nuo pėsčiųjų srauto (žoles gabalu arba aukščių skirtumu), todėl bėdų neturėtų būti. Ties stotelėmis bus susikirtimas su pėsčiaisiais, taip. Tačiau reikia turėti omenyje, kad susisiekimo atžvilgiu niekas dviračiais nelaksto 30+ km greičiu. Minėti susikirtimai su pėsčiaisiais yra gerokai mažesnė problema dėl mažesnio greičių skirtumo, negu susikirtimai su automobilių srautu.

      Minėta problema su išvažiavimais ar sankryžomis yra analogiška problemoms, kurios gali atsirasti važiuojant ir keliu. Ties stotelėmis būtų didelė problema viešojo transporto ir dviratininkų susikirtimas dėl mano jau minėtų greičių skirtumų ir mažų veidrodėlių faktoriaus.

      Beje, dažai anksčiau ar vėliau nusitrins. Klausimas tada ar geriau kas keli metai iš naujo dažyti ar dėti jau dažytą asfaltą. Pastaruoju atveju vėl gi, nesigaus net finansiniai sutaupymai tiesiant taką ant kelio.

      Tad tik pasikartosiu, jog Kauno sprendimas tinkamas mažo greičio (ne veltui turbūt greitį riboja iki 30 km/h) ir mažo intensyvumo gatvėse. Aukšto eismo ir greičio gatvėse tokie takeliai turėtų daugiau potencialios žalos, negu naudos dviratininkams.

      P.S. Na ir dar kartą paminėsiu, kad šalia pėsčiųjų takų einantis dviračių takas turi galimybę būti nukreiptas dar giliau nuo automobilių eismo (pvz. Laisvės pr. vietomis), šito privalumo ant kelio nesukursi.
      Paskutinis taisė Creatium; 2017.07.13, 23:58.

      Comment


        Buvau Vingio parke ant dienu, visgi nueme ta nesamoninga pertvara, dabar geras platus praejimas-pravaziavimas!

        Comment


          Naujas takas verkiuose Žaliųjų ežerų g.









          Deja, takas greitai susiaurėja ir visai baigiasi.



          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Naujas takas verkiuose Žaliųjų ežerų g.









            Deja, takas greitai susiaurėja ir visai baigiasi.



            O! Kokioje čia vietoje? Nieko nieko, patyliukais ir visai neblogas takas gavosi (na, jo atkarpa).

            Comment


              Balsiuose.

              Comment


                "Šimašeus" dviračių takas bendram darbų vaizdui susidaryti









                Abu takai trumpam išsikirs. Link centro:



                O čia link Vingio parko:



                Artėjant link krantinės Žvėryne. Čia toks darbu plotas, kad susidaro įspūdis jog tiesiama kažkokia gatvė, o ne takai







                O čia ties, berods, vaikų darželiu. Dingo ir senoji jo tvora:





                Tai tiek šiam kartui
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Click image for larger version

Name:	IMG_1884.JPG
Views:	1
Size:	351,1 kB
ID:	1574846
                  Flickr

                  Comment


                    Smagu matyt naujai tiesiamus takus. Tuo tarpu prieš porą dienų partrenkęs pėsčiąjį, kuris išsitėškė ant asfalto, registravau problemą: http://www.vilnius.lt/index.php?3783838768

                    Policininkas minėjo, jog įrengti tvorą-atitvarą labai brangu ir nieks neįrengs. Įdomu kiek iš tiesų realu tikėtis, jog įrengs...

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      Smagu matyt naujai tiesiamus takus. Tuo tarpu prieš porą dienų partrenkęs pėsčiąjį, kuris išsitėškė ant asfalto, registravau problemą: http://www.vilnius.lt/index.php?3783838768

                      Policininkas minėjo, jog įrengti tvorą-atitvarą labai brangu ir nieks neįrengs. Įdomu kiek iš tiesų realu tikėtis, jog įrengs...
                      Ne policininkui spręsti brangu tai ar ne. Prie Europos šita problema yra žymiai aktualesnė, bet ten nieko nedaroma.
                      You might surprise yourself.

                      Miestai.net FB

                      Comment


                        Be abejo, manau reikia tik sukurti precedentą, todėl net džiaugiuosi, jog įvyko toks įvykis, kurį oficialiai pavyko registruoti. Įtariu, jog nėra nei vieno panašaus atitvaro, nebent prie Rimi žalgirio g., bet ten, jei gerai pamenu, tik dėl aukščių skirtumų atskirti dviračiai nuo automobilių aikštelės.

                        P. S. Trys pėstieji (40–50-mečiai) bandė ramiai pasišalint, o policija turėjo jų kiemuose ieškot, bet vis tik rado.

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                          Smagu matyt naujai tiesiamus takus. Tuo tarpu prieš porą dienų partrenkęs pėsčiąjį, kuris išsitėškė ant asfalto, registravau problemą: http://www.vilnius.lt/index.php?3783838768

                          Policininkas minėjo, jog įrengti tvorą-atitvarą labai brangu ir nieks neįrengs. Įdomu kiek iš tiesų realu tikėtis, jog įrengs...
                          Panašiai yra ir kitur ir net nepatekus į incidentą aišku, kad taip yra blogai ir tik laiko klausimas, kol kas nors bus rimčiau sužalotas. Tai yra ne pinigų, o elementaraus aplaidumo problema.

                          Prisiminkim atvejį Narbuto g. prieš kelis metus, kai dėl savivaldybės aplaidumo žuvo dviratininkas. Tas atvejis tikriausiai irgi buvo iš serijos "niekas čia nedarys" ir "nu kam čia reikia, ir taip gerai". Kai žuvo žmogus, tada visgi sutvarkė probleminę vietą.
                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Smagu matyt naujai tiesiamus takus. Tuo tarpu prieš porą dienų partrenkęs pėsčiąjį, kuris išsitėškė ant asfalto, registravau problemą: http://www.vilnius.lt/index.php?3783838768

                            Policininkas minėjo, jog įrengti tvorą-atitvarą labai brangu ir nieks neįrengs. Įdomu kiek iš tiesų realu tikėtis, jog įrengs...
                            Pagal vidutinio samdomo darbuotojo atlyginimo vertinimo skalę - gal ir brangu. Kokie 30 Eur už metrą elementarios pėsčiųjų tvorelės. Na nebent ten kokio nerūdijančio plieno norėsit, tai tuomet bus brangiau. Na ir horizontaliam ženklinimui dar porą šimtų eurų damest reiktų. Čia spaust prie sienos reikia seniūniją. Jei tokia problema jiems neiškeliama, tai dar šimtą metų jos net nepastebės.
                            Paskutinis taisė Ginthus; 2017.07.24, 07:21.

                            Comment


                              Parašė SPX Rodyti pranešimą
                              "Šimašeus" dviračių takas bendram darbų vaizdui susidaryti









                              Abu takai trumpam išsikirs. Link centro:



                              O čia link Vingio parko:



                              Artėjant link krantinės Žvėryne. Čia toks darbu plotas, kad susidaro įspūdis jog tiesiama kažkokia gatvė, o ne takai







                              O čia ties, berods, vaikų darželiu. Dingo ir senoji jo tvora:





                              Tai tiek šiam kartui
                              Bus berods 3 ar tai 3,5 metro pločio takas.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                Bus berods 3 ar tai 3,5 metro pločio takas.
                                Pats dviračių takas iki 3m, bet daug kur šalia jo bus ir pėsčiųjų šaligatvis.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Panašiai yra ir kitur ir net nepatekus į incidentą aišku, kad taip yra blogai ir tik laiko klausimas, kol kas nors bus rimčiau sužalotas. Tai yra ne pinigų, o elementaraus aplaidumo problema.

                                  Prisiminkim atvejį Narbuto g. prieš kelis metus, kai dėl savivaldybės aplaidumo žuvo dviratininkas. Tas atvejis tikriausiai irgi buvo iš serijos "niekas čia nedarys" ir "nu kam čia reikia, ir taip gerai". Kai žuvo žmogus, tada visgi sutvarkė probleminę vietą.
                                  Tu čia apie tą atvejį Narbuto g. kur laiptai? Jei sutvarkymu laikote ženklo pastatymą ir kelių stulpelių įrengimą, tai čia yra nulis. Man išvis nesuprantama sovietinių laikų mada daryt kažkokius laiptus tokiose vietose. Dėl grožio? Reljefo nelygumams tipo kompensuot? Ten be problemų galėjo tiesiai tas šaligatvis būti nutiestas kaip ir pati Narbuto g.
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Parašė SPX Rodyti pranešimą

                                    Tu čia apie tą atvejį Narbuto g. kur laiptai? Jei sutvarkymu laikote ženklo pastatymą ir kelių stulpelių įrengimą, tai čia yra nulis. Man išvis nesuprantama sovietinių laikų mada daryt kažkokius laiptus tokiose vietose. Dėl grožio? Reljefo nelygumams tipo kompensuot? Ten be problemų galėjo tiesiai tas šaligatvis būti nutiestas kaip ir pati Narbuto g.
                                    Matomai viršijo takams rekomenduojamą 5% išilginį nuolydį, todėl ir įdėjo laiptus. O kai "konvertavo" į pėsčiųjų - dviračių taką, tai jau niekas nerūpėjo apart linijos nubrėžimo. Savotiškas kuriozas, kaip projektuotojai stropiai laikydavosi bendro išilginio nuolydžio, tačiau rampas darydavo bilekaip. Ai nėr čia ko visokioms mamoms su vežimėliais bei dviračiais duotis.
                                    Paskutinis taisė Ginthus; 2017.07.24, 09:35.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Pagal vidutinio samdomo darbuotojo atlyginimo vertinimo skalę - gal ir brangu. Kokie 30 Eur už metrą elementarios pėsčiųjų tvorelės. Na nebent ten kokio nerūdijančio plieno norėsit, tai tuomet bus brangiau. Na ir horizontaliam ženklinimui dar porą šimtų eurų damest reiktų. Čia spaust prie sienos reikia seniūniją. Jei tokia problema jiems neiškeliama, tai dar šimtą metų jos net nepastebės.
                                      Aš vakar užregistravau šitą problemą prie Europos "miesto problemose". Būtų gerai kad kiti tokias problemas ten užregistruotų.
                                      You might surprise yourself.

                                      Miestai.net FB

                                      Comment


                                        Siandien buvo postas Dviraciu taku kuriozu grupeje Facebuke: Naujas dviračių takas Kareivių gatvėje (kurio nera), ir apskritai apie tai, kad Kareiviu gatves rekonstrukcija neatitinka jokiems STR reikalavimams, paskaitykite.

                                        Comment


                                          Parašė SPX Rodyti pranešimą

                                          Tu čia apie tą atvejį Narbuto g. kur laiptai? Jei sutvarkymu laikote ženklo pastatymą ir kelių stulpelių įrengimą, tai čia yra nulis. Man išvis nesuprantama sovietinių laikų mada daryt kažkokius laiptus tokiose vietose. Dėl grožio? Reljefo nelygumams tipo kompensuot? Ten be problemų galėjo tiesiai tas šaligatvis būti nutiestas kaip ir pati Narbuto g.
                                          Tai nėra nulis. Stulpeliai tam dviratininkui būtų išgelbėję gyvybę, nes jie atkreipia dėmesį prieš kliūtį. Bet dėl laiptų visiškai sutinku. Apskritai sovietai nemėgo nuolydžių, tinkamų vežimėliams, neįgaliesiems, dviratininkams. Dar blogiau yra tai, kad praėjus 27 metams, niekaip neusgebam to ištaisyti.
                                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                          Comment

                                          Working...
                                          X