Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Vingio Parko takų atnaujinimo darbai (2017-05-04).
    <...> Takas nuo "Lakštingalos" link pėsčiųjų tilto. Čia kol kas paklotas tik vidutinio stambumo sluoksnis:

    Atvaizdas
    Šis vienas iš dviejų lygiagrečių takų yra dviračių ir pėsčiųjų takas. Įdomu kiek realu vieną jų priskirti tik dviračių takui. Labai tikiuosi, jog paskutinysis sluoksnis bus raudonas, juk Eurovelo 11, kaip suprantu, turėtų visas būti skirtas tik dviračiam, o ne tako dalyboms su pėsčiaisiais. Remiantis KET, tai ten tikrai sunku pravažiuot dviračiu pro pėsčiuosius, nes jų ten masės.
    Pasirodo Antonas pagaliau pradeda dirbti 4real, jo atsakymas į mano komentarą: „Labas! Planuojam, galvojom apie viršutinį taką - jį skirti dviračiams, tik reikės dar patogaus įvažiavimo į jį.”

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Pieninės g. projektas: https://www.dropbox.com/s/nrpbqsko37...C5%B3.pdf?dl=0

      Turi būti asfaltas, tai nesilaiko projekto.
      Nieks nieko neperdarines, taip pat buvo ir Dariaus ir Girėno g. Tiesiant įvažiavimą į Eišiškių pl. - daug kas rašė, kad plytelės negali ten būti, turi būti asfaltas, bet taip nieko ir nepakeitė - liko plytelės, kurios ir buvo sudėtos, nors turėjo būti asfaltas. Niekam neįdomu kaip turi būti, jei jau kloja plyteles, tai jos ir liks.

      Comment


        Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
        Nieks nieko neperdarines, taip pat buvo ir Dariaus ir Girėno g. Tiesiant įvažiavimą į Eišiškių pl. - daug kas rašė, kad plytelės negali ten būti, turi būti asfaltas, bet taip nieko ir nepakeitė - liko plytelės, kurios ir buvo sudėtos, nors turėjo būti asfaltas. Niekam neįdomu kaip turi būti, jei jau kloja plyteles, tai jos ir liks.
        Ne, tai viena yra kai turi būt, nes projektas toks, kita kai turi būt, nes turi būti. Jeigu statinys neatitinka projektą - tai jo negalima priduot. Taip viskas yra. Klausimas ar kas terliosis dėl to dabar, bet turėtų. Pažiūrėsim.

        Comment


          O kur pėsčiųjų šaligatvis? Ar čia nebaigtas dar projektas, ar ten tas trijų plytelių pločio takas skirtas pėstiesiems, kur jeigu eis du žmonės, tai turės vorele eiti.

          Comment


            Vėlgi, Antonas pakomentavo FB grupėj, jog terliosis ir turės susirinkt plyteles ir perasfaltuot. Beje, prie GH2 nors ir nebuvo projekte nurodytas asfaltas – geranoriškai sustojo plytelių klojimas ir liejosi asfaltas.

            Comment


              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
              O kur pėsčiųjų šaligatvis? Ar čia nebaigtas dar projektas, ar ten tas trijų plytelių pločio takas skirtas pėstiesiems, kur jeigu eis du žmonės, tai turės vorele eiti.
              Nu ten viskas

              Žmonės ten fb piktinosi, kodėl gi nebuvo siaurinama gatvė, ten vietos belenkiek galima atrasti. Kategorija leidžia siaurint, net ir dviračių eismą paleist galima būtų.

              Comment


                Antono atsakymas tiems, kas nesekat diskusijos Facebooke:

                Žodžiu, situacija tokia (nelabai gera):
                - Nepaisant to, kad pagal pirminį projektą visuose takuose buvo numatytas asfaltas, šitoje derinimo su tinklais metu atsirado trinkelės (dėl LITGRID reikalavimo 110 kV kabelių linijos apsaugos zonai).
                - Deja, neturime jokios įtakos LITGRID'ui, nes ne miesto įmonė (miesto įmonės kaip Vilniaus vandenys ir Šilumos tinklai - derina jau ir asfaltą).
                - Dar kartą priminsime visoms derinančioms institucijoms apie tai, kodėl asfaltas dviračių takuose svarbu (nepaisant išimties STR'e, apie kurį esu rašęs AM, kad būtų kitokia formuluotė), tuo pačiu rangovams pranešime, kad, jeigu jau juos ištinka trinkelės - jos būtų be nuožulų, tad gerokai patogesnės važiuoti nei tokios standartinės + būtų klojamos eglute.
                - Saltoniškių g. bus asfaltuotas dviračių takas.

                Jeigu pavyks, ir čia bandysime įtikinti rangovą perkloti trinkeles be nuožulų.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Antono atsakymas tiems, kas nesekat diskusijos Facebooke:
                  Tai priminkit man, kas ten purslais taškėsi, kad nuo šiol Vilniuje nei vieno tako iš trinkelių nebeleis statyt?
                  Beje, jei jau rangovams yra didelis skirtumas, iš kokios medžiagos daryti, tai gal vistik su reikalavimu ne viskas tvarkoj? Gerai dar, kad nereikalaujama sodinti medžių su mėlynais lapais. Nu, kad geriau matytusi.

                  Comment


                    Tai juk pats matote, kad ir stengiasi neleisti, dėl LITGRID matyt nepagalvojo/nenumatė iš anksto. Bet kaip suprantu vis tiek blogai, nes nekenčiami liberalai valdžioje.

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Tai juk pats matote, kad ir stengiasi neleisti, dėl LITGRID matyt nepagalvojo/nenumatė iš anksto. Bet kaip suprantu vis tiek blogai, nes nekenčiami liberalai valdžioje.
                      Blogai yra tai, kad projektas patvirtinimas, o po to keičiamas išorinių jėgų pageidavimu, kai savivaldybės atstovai (Anton) to net nežino (nors savivaldybėje už tai atsakingi turbūt žino). Dar blogiau yra tai, kaip tokie projektai apskritai yra parengiami, ten belenkiek nesąmonių yra, pradedant nuo kelio pločio ir baigiant pėsčiųjų tako pločiu (3 plytelės), kur dirbs tūkstančiai žmonių. Naujoji valdžia jau du metus valo savo įmones, laikas būtų apsivalyti patiems ir išmesti visus atsakingus, kurie deda parašus ant tokių projektų. Už galvos jau labai seniai susiėmę dviratininkų ir pėsčiųjų atstovai, tos pačios nesąmonės metai iš metų daromos. Bet visiems savivaldybėje vienodai, niekas nekelia atsakomybės klausimo.

                      EDIT: šiuo atveju savivaldybės atstovai galėjo nurodyti naudoti kitokias plyteles dar tada, kai sužinojo Litgrid reikalavimus. Bet to nedarė, nes tingėjo turbūt.

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Tai juk pats matote, kad ir stengiasi neleisti, dėl LITGRID matyt nepagalvojo/nenumatė iš anksto. Bet kaip suprantu vis tiek blogai, nes nekenčiami liberalai valdžioje.
                        Politika man nerūpi (o tai dar netyčia apkaltinsiu ką nors protekcionizmu). Diskutuoju grynai iš techninės pusės. Jei yra numatyta išimtis kloti trinkeles inžinerinių tinklų vietoje, tai matyt ne iš prišto laužta ir taip reikia. O mieste tų inžinerinių tinklų knibždėte knibžda. Be to trinkelės verčia važiuoti lėčiau, kai asfaltas leidžia užsimiršti ir išvystyti žymiai didesnius greičius. Bendrose judėjimo zonose su pėsčiaisiais bei prie sankryžų tai tik didina nelaimių riziką. Tuo tarpu savivaldybė visvien varo savo piarą su asfaltu.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                          Politika man nerūpi (o tai dar netyčia apkaltinsiu ką nors protekcionizmu). Diskutuoju grynai iš techninės pusės. Jei yra numatyta išimtis kloti trinkeles inžinerinių tinklų vietoje, tai matyt ne iš prišto laužta ir taip reikia. O mieste tų inžinerinių tinklų knibždėte knibžda. Be to trinkelės verčia važiuoti lėčiau, kai asfaltas leidžia užsimiršti ir išvystyti žymiai didesnius greičius. Bendrose judėjimo zonose su pėsčiaisiais bei prie sankryžų tai tik didina nelaimių riziką. Tuo tarpu savivaldybė visvien varo savo piarą su asfaltu.
                          Nebūtų tavo minimos problemos, jeigu viskas būtų įrenginėjama taip, kaip turi būti. Antai dviračių eismas turėtų būti atskirtas nuo pėsčiųjų: pvz. aukščiu, t.y. būti aukščiau už mašinas, bet žemiau už pėsčiuosius. Arba kaip nors kitaip (pvz. žalia zona, augalais). Tas daroma su automobiliais, tas pats turi būti daroma ir su dviratininkais.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Nebūtų tavo minimos problemos, jeigu viskas būtų įrenginėjama taip, kaip turi būti. Antai dviračių eismas turėtų būti atskirtas nuo pėsčiųjų: pvz. aukščiu, t.y. būti aukščiau už mašinas, bet žemiau už pėsčiuosius. Arba kaip nors kitaip (pvz. žalia zona, augalais). Tas daroma su automobiliais, tas pats turi būti daroma ir su dviratininkais.
                            Tai kad kai kur ir pas mis Vilniuje taip daroma, pvz. Prie Salininkų maximos būtent taip įrengtas dviračio takas, skirtingo lygio nei pėsčiųjų ir dar atskirtas nuo kelio. Šiaip tai turbūt vienintelis toks tako pavyzdys Vliniuje, visur kitur tai kaip papuola taip ir daro.

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                              Politika man nerūpi (o tai dar netyčia apkaltinsiu ką nors protekcionizmu). Diskutuoju grynai iš techninės pusės. Jei yra numatyta išimtis kloti trinkeles inžinerinių tinklų vietoje, tai matyt ne iš prišto laužta ir taip reikia. O mieste tų inžinerinių tinklų knibždėte knibžda. Be to trinkelės verčia važiuoti lėčiau, kai asfaltas leidžia užsimiršti ir išvystyti žymiai didesnius greičius. Bendrose judėjimo zonose su pėsčiaisiais bei prie sankryžų tai tik didina nelaimių riziką. Tuo tarpu savivaldybė visvien varo savo piarą su asfaltu.
                              Inzineriniai tiklai eina ir po gatvemis bet kazkodel reikalavimu gatves vietomis isgrysti trinkelemis nera. PAsirodo dviratininkus galima pastumdyti bet automobilistu ne.
                              flickr >>>

                              Comment


                                Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                Inzineriniai tiklai eina ir po gatvemis bet kazkodel reikalavimu gatves vietomis isgrysti trinkelemis nera. PAsirodo dviratininkus galima pastumdyti bet automobilistu ne.
                                Po gatvėmis tinklai paprastai klojami apsauginiuose dėkluose, tad prireikus gaslima tiesiog prakišti naujus kabelius (arba prastumti naujus dėklus uždaru būdu) net nestabdant eismo. Papasokosiu kaip bus su spalvotaisiais dviračių takais. Kažkam prireiks prasitiesti kabelį. Perkas taką pusmetrio pločio tranšėja. Po to ims ieškoti, kas gali atstatyti asfaltą. O jo išviso bus vienas kvadratas. Tai yra apie centnerį asfalto. Asfaltas primenu ne juodas. Negali tiesiog iš bendro srauto atpilti ir nudažyti. Reikia gaminti atskirą spalvotą partiją. Partiją centneriui asfalto? Žinot kokia bus savikaina? Vien linijos paleidimas kainuoja šimtus eurų. Tad lauks, kol susikaups kelios dešimtys tokių tranšėjų. Dviratininkai tuomet gerą pusmetį keiksnos savivaldybę, kad niekaip nesutvarko tų duobių. Vat tuomet galėsim forume padiskutuot kas ką ir dėl ko stumdo.

                                Comment


                                  Kalbant apie Vilniaus dviračių takus, tai kelios atkarpos iš trinkelių čia mažiausia problema, žinant, kokia apskritai takų būklė ir iš vis, kiek jų tik tėra.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                    Po gatvėmis tinklai paprastai klojami apsauginiuose dėkluose, tad prireikus gaslima tiesiog prakišti naujus kabelius (arba prastumti naujus dėklus uždaru būdu) net nestabdant eismo. Papasokosiu kaip bus su spalvotaisiais dviračių takais. Kažkam prireiks prasitiesti kabelį. Perkas taką pusmetrio pločio tranšėja. Po to ims ieškoti, kas gali atstatyti asfaltą. O jo išviso bus vienas kvadratas. Tai yra apie centnerį asfalto. Asfaltas primenu ne juodas. Negali tiesiog iš bendro srauto atpilti ir nudažyti. Reikia gaminti atskirą spalvotą partiją. Partiją centneriui asfalto? Žinot kokia bus savikaina? Vien linijos paleidimas kainuoja šimtus eurų. Tad lauks, kol susikaups kelios dešimtys tokių tranšėjų. Dviratininkai tuomet gerą pusmetį keiksnos savivaldybę, kad niekaip nesutvarko tų duobių. Vat tuomet galėsim forume padiskutuot kas ką ir dėl ko stumdo.
                                    Projektavimo sąlygų problema. Alternatyvos konfliktinėms vietoms:
                                    • Uždrausti projektuoti dviračių takus išilgai inžinerinių tinklų apsaugos zonų / sankirtose leisti trinkelių dangą
                                    • Inžinerinių tinklų apsaugos zonų ribose leisti projektuoti juodo asfalto takų atkarpas paliekant specialų žymėjimą

                                    Comment


                                      Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                                      Projektavimo sąlygų problema. Alternatyvos konfliktinėms vietoms:
                                      • Uždrausti projektuoti dviračių takus išilgai inžinerinių tinklų apsaugos zonų / sankirtose leisti trinkelių dangą
                                      • Inžinerinių tinklų apsaugos zonų ribose leisti projektuoti juodo asfalto takų atkarpas paliekant specialų žymėjimą
                                      Tokiu atveju mieste takai atrodytų kaip velykiniai margučiai

                                      Comment


                                        Saulėtekio al. ir Laisvės pr. dviračių takų įgyvendinamas jau nusikėlė keliais mėnesiai į priekį (Saulėtekio iki birželio mėn., Laisvės iki liepos galo) pasak šio sąrašo: https://docs.google.com/spreadsheets...5-M/edit#gid=0

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Saulėtekio al. ir Laisvės pr. dviračių takų įgyvendinamas jau nusikėlė keliais mėnesiai į priekį (Saulėtekio iki birželio mėn., Laisvės iki liepos galo) pasak šio sąrašo: https://docs.google.com/spreadsheets...5-M/edit#gid=0
                                          O nuo kur iki kur eis Laisvės pr. dviračių takas? Juk ne per visą prospektą, taip?
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X