Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Burbulai.

    "Pradėsime tiesti 25 km 2017-18 m."=2018 gruodžio 1 d. ant sniego paklojus 100 m asfalto pažadas skaitysis įgyvendintas.

    250 probleminių vietų - jau baigtinis veiksmas. Suremontuosime. Matyt realu kur bortelį pažeminti, kur kelio ženklą iškelti. Čia gerai.

    Comment


      Burbulai pučiami buvo prie Zuoko, dabar pažadai daugiau mažiau vykdomi, tebūnie kai kurie projektai ir kiek veluojant, tai normalu, tačiau svarbiausia, kad ne vizualizacijos paišomos, o realiai darbai įgyvendinami. Nėra daug priežasčių abejoti kodėl Vilniuje neturėtų būti nutiesti tie 25 km. naujų dviračių takų. Peikiamas Šimašius, kad per mažai piarina naujus projektus, o kai numeta kažkokias skaidres - vėl blogai, mat burbulus pučia

      Comment


        3 stulp. - projektavimo pradžia
        4 - darbų pradžia



        https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

        Comment


          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
          Burbulai pučiami buvo prie Zuoko, dabar pažadai daugiau mažiau vykdomi, tebūnie kai kurie projektai ir kiek veluojant, tai normalu, tačiau svarbiausia, kad ne vizualizacijos paišomos, o realiai darbai įgyvendinami. Nėra daug priežasčių abejoti kodėl Vilniuje neturėtų būti nutiesti tie 25 km. naujų dviračių takų. Peikiamas Šimašius, kad per mažai piarina naujus projektus, o kai numeta kažkokias skaidres - vėl blogai, mat burbulus pučia
          Pavasarį bus du metai valdžioje. Kur tie "sėkmės projektai"? Paimkime, kad ir dviračių sritį. Vienintelis - krantinė.

          Oranžinių plėtra? Abort. Liko elitui (Senamiestis) ir menininkams (Užupis). Net į Naujamiestį nepakilo.
          Islandijos? Abort (prieštarauja KET, bus panaikinta). Nors meras turi įtakos, kad KET punktas neatsirastų (ar vėliau įsigaliotų).
          Gedimino pr. sugrąžinimas dviračiams ir pėstiesiems vakare-naktį? Abort. Laksto taksi, mašinos.
          Laiptukai Narbuto? Laukia.
          Šviesoforai dviračiams? Lenmputės yra, bet nėra patogių mygtukų.

          Dabar aš pabrėžiu, jis net nežada PABAIGTI tų 25 km. Jis kalba "pradėsime tiesti". Jo pažadas yra pradėti.
          Paskutinis taisė Fulgur; 2016.12.23, 11:45.

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Islandijos? Abort (prieštarauja KET, bus panaikinta). Nors meras turi įtakos, kad KET punktas neatsirastų (ar vėliau įsigaliotų).
            Prioritetas turi būti saugumas, todėl jokių KET punktų panaikinimų ar atidėjimų neturi būti. Islandijos g. padaryta nesąmonė, gerai, kad bent dviratininkų ten tik vienas kitas. Automobiliams skirta juosta palikta pernelyg siaura ir dėl šone statomų automobilių beveik visada didesnių gabaritų automobiliai (mikroautobusai, mažieji sunkvežimiai ir pan.) turi vienu ratu užvažiuoti ant ir taip siauro dviračių tako. Esant intensyvesniam dviračių eismui ten saugiai prasilenkti su priešpriešais važiuojančiais automobiliais būtų labai nesaugu (apskritai toks priešpriešinis eismas ribotose edvėse nėra saugus, nes visada nukentės tik dviratininkas).
            Juo labiau tas priešpriešinio eismo dviračių takas Islandijos g. niekur neveda. Jis netikėtai pasibaigia kaip netikėtai ir prasideda. Pompastikos buvo daug, o nauda neaiški.

            Comment


              /\ Labai blogas dalykas visame Senamiestyje yra, kad nėra numatyta vietų laikinam sustojimui prekių iškrovimui. Todėl visur galime matyti apstatytų šaligatvių, dviračių takų visokiais mikriukais ar sunkvežimiais su avarinėm šviesom.

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Pavasarį bus du metai valdžioje. Kur tie "sėkmės projektai"? Paimkime, kad ir dviračių sritį. Vienintelis - krantinė.

                Oranžinių plėtra? Abort. Liko elitui (Senamiestis) ir menininkams (Užupis). Net į Naujamiestį nepakilo.
                Islandijos? Abort (prieštarauja KET, bus panaikinta). Nors meras turi įtakos, kad KET punktas neatsirastų (ar vėliau įsigaliotų).
                Gedimino pr. sugrąžinimas dviračiams ir pėstiesiems vakare-naktį? Abort. Laksto taksi, mašinos.
                Laiptukai Narbuto? Laukia.
                Šviesoforai dviračiams? Lenmputės yra, bet nėra patogių mygtukų.

                Dabar aš pabrėžiu, jis net nežada PABAIGTI tų 25 km. Jis kalba "pradėsime tiesti". Jo pažadas yra pradėti.
                Sorry, manau čia pagrinde demagogija, kai norima kabinėtis, tai staiga dviračių mygtuko paspaudimo patogumas ar 6 laiptukų neįrengimas pasidaro svarbesniu vertinant darbus, nei ta pati Neries krantinė. Prikiši netgi Gedimino prospektą, nors pirmą kartą per daugiau nei 10 metų ten buvo gerinama dviračių infrastruktūra - praplatinti dviračių takai. Priminsiu, kad dviračių infrastruktūros kūrime buvo ir daug daugiau darbų, nevardinant smulkmenų ar kur koks dviračių takelis buvo nutiestas, galima paminėti, kad pirmą kartą Vilniuje buvo pradėti tiesti raudoni dviratininkų takai ir iš esmės pakeistas dviračių transporto takų tiesimo reglamentas. Nebuvo dar Vilniuje tokių metų, kad dviračių transporto infrastruktūros srityje būtų buvę nuveikta tiek daug darbų, Zuokas turbūt per 4 metus nieko panašaus nesugebėjo padaryti, kiek čia per metus. Ir tai dar ne viskas, kaip suprantu 2017-ieji dviračių infrastruktūros plėtrai bus dar geresni.

                Comment


                  /\ Tik patikslinu, kad raudonas dviračių takas buvo nutiestas dar į Pilaitę prie Zuoko.

                  Comment


                    /\
                    tiesą sakant apie tą Pilaitės taką net nežinojau. Vadinas raudoni dviračių takai Vilniuje nebuvo visiška naujiena, tačiau jeigu gerai pamenu naujiena buvo tai, kad būtent toks tiesimo būdas (raudonas asfaltas) buvo įformintas dviračių takų tiesimo taisyklių reglamentuose.

                    Comment


                      Salininkuose raudonas dviraračių takas irgi, ir gan senai.

                      Comment


                        Realybė tokia, kad apart to 100 metų naujo tako palei krantinę daugiau niekur naujų takų taip ir nebuvo nutiesta ir nesimato, kad bus nutiesta, nebent vėl kokios kelių šimtų metrų atkarpos dėl eilinio PR. Akivaizdu, kad tai nėra Šimašiaus vienas iš prioritetų.
                        Flickr

                        Comment


                          Prie realybės galėtumėm priskaičiuoti dar ir pirmuosius raudono asfalto dviračių takus centriniame Vilniuje, kurie buvo nutiesti rekonstruojant Žalgirio gatvės pabaigą. Bet suprantama, kad per metus jokių super didelių žygdarbių net neįmanoma nuveikti - tai daugiau buvusių darbų įgyvendinimas, nes naujų projektų ruošimas užtrunka ir laiko ir finansavimą dar reikia pramušti. Tačiau 2017-iais jau pradės į trasą eiti Šimašiaus nauji, o ne seni Zuoko projektai, tai ir dviračių takų tiesimo mąstai turėtų keistis, ypač turint omeny aptvarkytą sostinės biudžetą. Ir tie planuojami nutiesti 25 km. naujų dviračių takų, kai visame Vilniuje jų yra tik apie 100 km., yra labai daug.

                          Comment


                            /\ Blogai IMHO yra tai, kad projektai ruošiami ne iš anksto, o gavus finansavimą. Iš aukščiau esančios lentelės matom, kad visų darbų projektai tik bus pradėti ruošti (nors pvz. Senvagės tako projektą jau esame matę, tai jis turėtų būti kaip ir paruoštas).

                            Comment


                              Tai projektų ruošimui finansų irgi reikia.

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                Tai projektų ruošimui finansų irgi reikia.
                                Akivaizdu. Bet jeigu savivaldybė negeba per du metus rasti keliasdešimties tūkstančių eurų ar mažiau (o gal daugiau, nežinau kiek tai kainuoja?), tai keistokai atrodo...

                                Jau nekalbant apie tai, kad pinigai išmušinėjami be projektų (taip išeina).

                                Comment


                                  Mano supratimu tai kaip tik gerai, kad projektai ruošiami tik tada, kada juos realiai įgyvendinti galima. Projektų ruošimas taip pat pinigus kainuoja ir turbūt ne tokius jau mažus, ypač jeigu projektas daromas kokybiškai, su visokiomis vietos studijomis, srautų analizėmis ir pan. Padarius projektą ir jį padėjus į stalčių penkiems metams, o dar blogiau 10-čiai, man kažkaip atrodo vos ne visus juos po to reikėtų koreguoti ir taisyti.
                                  Per tiek laiko gali:
                                  • Pasikeisti technologijos
                                  • Pasikeisti aplinka (pvz. šalia atsiranda prekybcentris, nauja gatvė ar koks kitas objektas, įtakojantis ne tik tiesiamo tako poziciją, bet ir srautus).
                                  • Pasikeisti standartai (pvz. standartinis dviračių tako plotis)
                                  • Kita

                                  Jeigu prieš tai buvo priruošta visam miestui dviračių takų projektų, kuriuose buvo numatytos naudoti plytelės, tai juos visus vos ne į šiukšlinę galima mesti, nes niekas plytelių dviračių takuose kloti nebeleidžia. Seno projekto redagavimas, o dar blogiau naujo darymas, kai senasis tiesiog nebetinka, kainuoja papildomus pinigus. Taigi permokama du kartus - kai išleisti pinigai projektams neduoda jokios naudos, nes pastarieji padedami į stalčius ir kai po to juos reikia koreguoti ar naujus daryti. Dėl to man rodos būtų geriau, kad ruoštų tik tuos projektus, kuriuos tikrai žino, kad įgyvendins. Tebūnie tas įgyvendinimas numatytas kad ir po trijų metų, bet ne tokiu principu, kad paruošiamas projektas 'nes galbūt kažkada jo prireiks'.

                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Akivaizdu. Bet jeigu savivaldybė negeba per du metus rasti keliasdešimties tūkstančių eurų ar mažiau (o gal daugiau, nežinau kiek tai kainuoja?), tai keistokai atrodo...
                                  Nežinau kurio projekto ruošimui savivaldybė nesugeba rasti pinigų, kaip tik atrodo kad ruošia naujus projektus, juk tu pats numetei linką su planuojamais naujais takais. Be to kaip suprantu ruošiamas projektas ir dviračių tako per Šnipiškes palei Geležinio vilko gatvę.
                                  Paskutinis taisė Eidvis; 2016.12.23, 14:43.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Akivaizdu. Bet jeigu savivaldybė negeba per du metus rasti keliasdešimties tūkstančių eurų ar mažiau (o gal daugiau, nežinau kiek tai kainuoja?), tai keistokai atrodo...

                                    Jau nekalbant apie tai, kad pinigai išmušinėjami be projektų (taip išeina).
                                    Būtų norėję, būtų senai pradėję takus tiesti, tam nereikia daug lėšų pakloti asfalto gabaliuką ant pievos. Krantines norėjo, tai labai greitai rekonstravo.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Na, gal tada nereikia ir pykti labai ant ankstesnės valdžios, kad neva nieko nedarė, tik projektų visokių priruošė. To dėka dabartinė valdžia nuo pat pradžių galėjo bent kažkokius projektus įgyvendint. O tai dabar bene du metai praėjo, o per trečius pradedame ruošti naujus projektus, per ketvirtus gal pradėsim įgyvendint.

                                      Comment


                                        Aš ant senosios valdžios tikrai nepykstų dėl tų projektų parengimo, kurie šiuo metu yra įgyvendinami. Toks procesas ir turi būti: paruošiamas projektas ir po to jis įgyvendinamas, nesvarbu kas valdžioje bebūtų. Man tik nepatinka tie ruošiami projektai, kurie ruošiami jų sandėliavimui stalčiuje. Ir po Šimašiaus inauguracijos praėjo ne beveik du metai, o beveik pusantrų (metai ir 7 mėn).
                                        Projektų pačią pirmą dieną ruošti tikriausiai irgi negalėjo, pirmiausiai turėjo atlikti studijas, kurie projektai yra patys reikalingiausi. Tik tai išstudijavę ir atrinkę reikalingiausius projektus, galėjo pradėti ir jų projektavimą. Taip jau yra, kad nauji projektai sunkiai gimsta per tiek laiko, tačiau tai natūralus procesas ir nieko čia nepakeisi, dėl to Šimašius ir įgyvendina tuos senuosius Zuoko projektus ir tai tikrai nėra blogai nei kad įgyvendina, nei kad jie buvo paruošti. Blogai kai būna paruošti ir neįgyvendinami.

                                        Comment


                                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                          Prikiši netgi Gedimino prospektą, nors pirmą kartą per daugiau nei 10 metų ten buvo gerinama dviračių infrastruktūra - praplatinti dviračių takai.
                                          <..>
                                          Nebuvo dar Vilniuje tokių metų, kad dviračių transporto infrastruktūros srityje būtų buvę nuveikta tiek daug darbų, Zuokas turbūt per 4 metus nieko panašaus nesugebėjo padaryti, kiek čia per metus. Ir tai dar ne viskas, kaip suprantu 2017-ieji dviračių infrastruktūros plėtrai bus dar geresni.
                                          Kai žmogus gavęs valdžią 100 dienų nieko nepadaro, tai negaila. Reikia susivokti, susidėlioti prioritetus. Bet per 2 metus "tik krantinė" - tai čia idėjų badas ir negalia.

                                          Žadėjo Cyclocity išplėsti ? Nepavyko. Tada žadėjo antrą sistemą, kad konkuruotų. Vėl nepavyko. Pasirodo ne viskas paprasta.

                                          Per du metus sugalvojo, kad reikia "darnaus judrumo plano". Tą planą turėjo parengti prieš ateidamas į valdžią, kad tapęs meru įgyvendintų. O ne paskelbti 2016 m. gale "kad kurs planą" ir "įsisavins lėšas".

                                          Kitos konkretybės:
                                          Gedimino pr. - praplatinti takai lėmė nesąmones. Prasidėjo situacija, kai važiuoji dviračiu normaliai, o visokie "elementai" atvažiuoja priešpriešais. Nes jiems platus dviračių takas yra dvipusis. Tai vienoje gatvėje turime 6 eismo kryptis. Centre 2 automobiliams, tada iš kraštų po dvi dviračiams.

                                          Toliau. Jei žmogus gyvena Gurių soduose, ar Balsiuose, jis į darbą nevažiuos 15 km ir geriausiu dviračių taku. Dauguma darbo vietų neturi dušų, persirengimo kambarių. Bet pastatyti dviračių depą ties pirma Greitojo stotele (ar traukinio) merui į galvą neateina. Tie ilgi dviračių takai gerai ar savaitgalį, ar sportininkams. Tegu tiesia iki Pabradės, Trakų. Bet kamščių nesumažins. Balsių mokykla, su dviračių depu, parodo, kad galima priversti iki svarbių objektų atvykti dviračiu, jei yra sąlygos jį pastatyti.

                                          Mane gąsdina, kad nieko ir nebus nuveikta, nes mero ambicija "pradėti tiesti". Parašytų "2017-2018 m. nutiesime 10 km dviračių takų" - būtų konkretus baigtinis rezultatas. O dabar net nėra ambicijos turėti rezultatą.

                                          PS
                                          Zuoko neteisinu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X