Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Nėra tobulai, bet gerai. Aš irgi manyčiau, kad gal apatinėje krantinėje nelabai reikėtų magistralinio dviračių kelio.
    Šiuo klausimu turbūt negali būti vieningos nuomonės ir kiekvienas miestas tvarkosi pagal situaciją. Pvz.

    Praha - nekyla problemų krantinėmis dalintis su dviratininkais, tik čia krantinės šiek tiek platesnės (ir gyvesnės) https://www.google.lt/maps/@50.09291...7i13312!8i6656

    Budaspeštas - krantinės okupuotos automobilių, o dviračių takus galime rasti aukščiau šalia tramvajų linijų https://www.google.lt/maps/@47.50380...7i13312!8i6656

    Dresdenas - telpa visi
    https://www.google.lt/maps/@51.05435...7i13312!8i6656

    Krokuva. Panašaus pločio pėsčiųjų takas ir šalia dviračių takas
    https://www.google.lt/maps/@50.05512...7i13312!8i6656

    Mūsisškės krantinės turi nuožulnius šlaitus ir todėl čia erdvės mažoka, tad mums reikia ieškoti ir savito sprendimo. Bet turiu sutikti su Robyla, kad reikia ieškoti sprendimų ir rasti vietos dviratininkams.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2016.10.06, 12:24.

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
      Šiuo klausimu turbūt negali būti vieningos nuomonės ir kiekvienas miestas tvarkosi pagal situaciją. Pvz.

      Praha - nekyla problemų krantinėmis dalintis su dviratininkais, tik čia krantinės šiek tiek platesnės (ir gyvesnės) https://www.google.lt/maps/@50.09291...7i13312!8i6656

      Budaspeštas - krantinės okupuotos automobilių, o dviračių takus galime rasti aukščiau šalia tramvajų linijų https://www.google.lt/maps/@47.50380...7i13312!8i6656

      Dresdenas - telpa visi
      https://www.google.lt/maps/@51.05435...7i13312!8i6656

      Krokuva. Panašaus pločio pėsčiųjų takas ir šalia dviračių takas
      https://www.google.lt/maps/@50.05512...7i13312!8i6656

      Mūsisškės krantinės turi nuožulnius šlaitus ir todėl čia erdvės mažoka, tad mums reikia ieškoti ir savito sprendimo. Bet turiu sutikti su Robyla, kad reikia ieškoti sprendimų ir rasti vietos dviratininkams.
      Mano mintis nėra akcentuojama į krantinę. Aš labiau gal nagrinėju pačią dviračių takų įrengimo logiką ir galimybes. Visiems aišku, kad čia yra daug kliūčių, tiek finansinių, tiek infrastruktūrinių. O jeigu tęsiant apie krantinę ar krantines, tai jos yra abiejose upės pusėse, kur vienos pusės dalį galima prioretizuoti dviratininkams, kad ir 1,5 m. pločio taką, o kitoje - išskirtinai pestiesiems. Norint užtikrinti saugumą gausiai pėsčiųjų ir dviratininkų lankomose vietoje, galima atskirti stulpeliais ar analogiškomis priemonėmis, kurios šiuo metu yra panaudotos žiedinių sankryžų juostų kryptingumui nustatyti ar pabrėžti.


      O kartais, norint išvengti skaudžių pasekmių ar didelių nepatogumų, geriau išvis atsisakyti toje vietoje dviračių tako, nes šitame pvz. didesnio absurdo sugalvoti negalėjo, kur pestieji neturi galimybės neperžengti išpaišyto tako:

      https://www.google.lt/maps/@54.68134...7i13312!8i6656

      Varnelė uždėta, kad dviračių takas yra, bet kiek iš to kyla nepatogumų - turbūt nesigilinama.

      Čia stulpelis išėjo ir ne vietoj sustojo:

      https://www.google.lt/maps/@54.72663...8i6656!6m1!1e1

      Arba čia, kur kas 15 m. po tramplyną:

      https://www.google.lt/maps/@54.72337...8i6656!6m1!1e1

      Tokių vietų Vilniuje ir aplink jį yra aibių aibė - varnelė uždėta, o daugiau ne "mūsų" reikalas.

      Sakysite kabinėjuos..., bet tiesiant aplinkelius vadovaujamasi ne sveika, bet sveikesne logika . Kai valdininkai supras, kad dviratininkas yra eismo dalyvis, tai tokių nesamonių nedarys. O gal būt čia mentaliteto klausimas.
      Paskutinis taisė Robyla; 2016.10.06, 16:26.

      Comment


        http://www.boredpanda.com/glowing-bl...cznych-poland/

        Lietuvoje visai gerai būtų tokius turėti.

        Comment


          problematiska, nuotraukos LAAAAABAI stipriai paryskintos ir taip stipriai nesviecia ypac dar saulei visiskai nenusileidus.
          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


          - George W. Bush President of the USA

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Būtent. Tokie papaišymai atskirti pėsčiųjų ir dviratininkų srauto beveik nepadeda, nes pas mus, deja, įprasta vaikščioti netgi atskirai nutiestais dviračių takais, nors šaligatvis ir visai šalia. Šiuo požiūriu mums dar tolokai iki Vakarų, kur dviračių takas yra tokia pat šventa vieta, kaip ir automobilių kelias.
            Bet kai "projektuotojai" priprojektuoja tokius takus-šaligatvius: https://www.google.lt/maps/@54.66318...2!8i6656?hl=en tai lieka vaikščioti tik dviračių taku.
            Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

            Comment


              Tiesiamas takas šalia Pilaitės prospekto, nuo Vakarinio aplinkkelio iki Lukoilo:



              Comment


                Ačiū Dzeusui ir kitiems! Pagaliau kirstinis bortas nebe įsiterpia į dviračio tako plotį! Reiktų skirti Nobelio infrastruktūros premiją kam nors.

                Comment


                  Įdomu iki kur eis šis takas...
                  Kaip ir minėjau anksčiau, kitoje gatvės pusėje nuo degalinės Pilaitės link, eina analogiškas būsimam dviračių takas.

                  Comment




                    Daromi PP dviračių takui palei T.Narbuto gatvę ir turime ginčą su Vilniaus planu dėl jų siūlomų sprendinių.
                    Pagal pirminę idėją, dviračių takas (tarp Pilaitės ir Konstitucijos pr.) prasidėti nuo esamo tako važiuojant link miesto Pilaitėje, tęstis ta pačia T.Narbuto gatvės puse (kaip ir dabar nupaišytos linijos ant šaligatvio) iki Panoramos požeminės perėjos (toje vietoje yra iššūkis, ką daryti su dviračių eismu - persivesti dviratį požemine perėja - nepatogu) ir toliau jungtis su Konstitucijos pr. taku per žiedą.
                    Vilniaus planas siūlo alternatyvą, kuri, mano manymu, ne tokia patraukli, nors argumentų yra ir gerų.
                    Taip pat cituoju projektuotojo argumentus: "Siūlau apsvarstyti alternatyvią trasą.
                    Ją pažymėjau stora žalia linija.
                    Nuo Laisvės pr. ji pakiltų į nedidelį šlaitą į Karoliniškių pusę, praeitų esamu paviršiumi šalia V. Vaitkaus gatvės, toliau tarp I. Šimulionio ir Č. Sugiharos gatvių būtų pastatomas pėsčiųjų dviračių viadukas (toks kaip per Geležinio Vilko g ties Baltupiais, ar per Drujos gatvę), juo pereitų į kitą T. Narbuto gatvės pusę, toliau esama asfaltuota Ąžuolyno gatve (ar šalia jos), ir toliau nusileidžia nuo kalno link Paribio gatvės esamu gruntiniu taku. Toliau per Paribio, Pieninės, Saltoniškių ir Narbuto gatves iki Konstitucijos prospekto.
                    Privalumai šio varianto:
                    - dviratininkai važiuoja švaria aplinka, o ne šalia judrios gatvės,
                    - atkrenta sprendiniai dėl gatvės platinimo arba lindimo į šlaitą įrengiant atramines sienutes ir toliau vis tiek daug vietų tie Žvėrynu, kur dėl sklypų netelpa ir dviračių takas ir šaligatvis (ties Sėlių g., tarp Elnių ir Liepyno g., ties Stumbrų g.)
                    - atsiranda galimybė sujungti šią trasą su dviračių taku ateinančiu nuo Ukmergės gatvės ir sutaupyti tako įrengimo nevedant per Žvėryną dviejų atskirų trasų)
                    - atkrenta neįmanomas T.Narbuto - Saltoniškių g. sankryžos kirtimas esamu paviršiumi, ar lipimas į apačia požemine perėja
                    - atkrenta judrios Sėlių gatvės kirtimas"
                    KOKIOS JŪSŲ NUOMONĖS?
                    https://www.facebook.com/groups/7379...0415537648816/

                    Comment


                      Vakar teko pavažiuoti dviračiu taku nuo Saulėtekio Nemenčinės link, tai buvau maloniai nustebintas, kad dalis tako jau atnaujinta. Šimašius minėjo, kad darbai prasidės spalio 4 d., tai žiūrėk iki gruodžio mėnesio turėsime visai smagią atkarpą. Dėl dangos kokybės dar sunku spręsti, buvo tamsu, vietomis jautėsi nelygumai, bet tai gerokai geriau, nei buvo prieš tai.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Senamiestyje norėtųsi visur matyti akmenines trinkeles, tiek šaligatvių, tiek gatvių.
                        Man ir. Kita vertus, atleiskite už ekscetriškumą, Šveicarijoj mačiau (net senosiose miesto dalyse) asfaltuotus šaligatvius. Tamsaus asfalto. Patiko. Pas mus labai retai tokį būdą renkasi. O būtų galima... Jei ne senamiestyje, tai naujamiestyje ir naujuose rajonuose. Nuotrauka iš mūsų forumo. Argi nepuiku? Ar būtų buvę geriau plytelėmis?

                        Paskutinis taisė Knope; 2016.10.25, 16:48.

                        Comment


                          Naugarduko g. dviračių takas.
                          Prasideda nuo Migracijos tarnybos.











                          Comment




                            Čia tako pabaiga.









                            Comment


                              Turbūt vienas iš debiliškiausiai įrengtų takų Vilniuje. Geriau jau jokio, negu toks, vis tiek teks važinėti šaligatviais šičia, niekas tų lankų nedarys.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Įdomu kur to dviračių tako pradžia ir pabaiga.

                                Comment


                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                  Turbūt vienas iš debiliškiausiai įrengtų takų Vilniuje. Geriau jau jokio, negu toks, vis tiek teks važinėti šaligatviais šičia, niekas tų lankų nedarys.
                                  Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                                  Įdomu kur to dviračių tako pradžia ir pabaiga.
                                  Gerai pagalvojus, tai nebeaišku, kam iš viso jį prireikė taip raityti? Žiūrint grynai iš praktinės pusės - takas galėjo eiti tiesiog tiesiai.

                                  Comment


                                    Parašė Knope Rodyti pranešimą
                                    Man ir. Kita vertus, atleiskite už ekscetriškumą, Šveicarijoj mačiau (net senosiose miesto dalyse) asfaltuotus šaligatvius. Tamsaus asfalto. Patiko. Pas mus labai retai tokį būdą renkasi. O būtų galima... Jei ne senamiestyje, tai naujamiestyje ir naujuose rajonuose. Nuotrauka iš mūsų forumo. Argi nepuiku? Ar būtų buvę geriau plytelėmis?

                                    Atvaizdas
                                    Ką jūs, taip gi projektuoti negalima. Juk kiekvienas žino, kad pėsčiųjų takas turi būti kokios 2 (maximum 3) betoninės plytelės su apšvietimo bei kelio ženklų stulpais viduryje, tarpe tarp besitaškančių automobilių ir tyliųjų nindzių dviratininkų. O čia dabar atskirtas takas atskirai, kaip kokiems ponams. Fui

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                      Ką jūs, taip gi projektuoti negalima. Juk kiekvienas žino, kad pėsčiųjų takas turi būti kokios 2 (maximum 3) betoninės plytelės su apšvietimo bei kelio ženklų stulpais viduryje, tarpe tarp besitaškančių automobilių ir tyliųjų nindzių dviratininkų. O čia dabar atskirtas takas atskirai, kaip kokiems ponams. Fui
                                      Bet tai sovietmečiu daug kur taip darė (greičiausiai nusižiūrėję nuo vakarų)

                                      Su trinkelėm paprasčiau, jeigu reikia kažką po žeme tvarkyti. Nurinkai ir suklojai atgal, asfaltas baisiai atrodytų lopytas.
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Yra daug kur to asfalto. Bet asfaltas ant šaligatvio per vasaros karščius yra problema - minštas, limpa, ypač ten, kur bitumo padauginta. Taigi, turi būti specialus mišinys, ne gatvinis, kietesnis. Dar viena problema, iš asfalto, jei jis nėra nuolat presuojamas ratais, ima iškilti į paviršių akmenukai, esantys asfalto masėje. Todėl bendrai paėmus, norint turėti kokybiškus asfaltuotus šaligatvius, juos reikia kur kas dažniau iš naujo ištisai perasfaltuoti nei gatves.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                          Gerai pagalvojus, tai nebeaišku, kam iš viso jį prireikė taip raityti? Žiūrint grynai iš praktinės pusės - takas galėjo eiti tiesiog tiesiai.
                                          Priklausomai kuo grindžiamas "gerumas" - šviesoforinių sankryžų ties kiekvienu prekybos centru irgi dažnai nereikia, jei galvoji apie važiuojančius pro šalį. Panašu, kad čia ta pati logika.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X