Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts



    Čia tako pabaiga.









    Comment


      Turbūt vienas iš debiliškiausiai įrengtų takų Vilniuje. Geriau jau jokio, negu toks, vis tiek teks važinėti šaligatviais šičia, niekas tų lankų nedarys.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Įdomu kur to dviračių tako pradžia ir pabaiga.

        Comment


          Parašė abruo Rodyti pranešimą
          Turbūt vienas iš debiliškiausiai įrengtų takų Vilniuje. Geriau jau jokio, negu toks, vis tiek teks važinėti šaligatviais šičia, niekas tų lankų nedarys.
          Parašė Robyla Rodyti pranešimą
          Įdomu kur to dviračių tako pradžia ir pabaiga.
          Gerai pagalvojus, tai nebeaišku, kam iš viso jį prireikė taip raityti? Žiūrint grynai iš praktinės pusės - takas galėjo eiti tiesiog tiesiai.

          Comment


            Parašė Knope Rodyti pranešimą
            Man ir. Kita vertus, atleiskite už ekscetriškumą, Šveicarijoj mačiau (net senosiose miesto dalyse) asfaltuotus šaligatvius. Tamsaus asfalto. Patiko. Pas mus labai retai tokį būdą renkasi. O būtų galima... Jei ne senamiestyje, tai naujamiestyje ir naujuose rajonuose. Nuotrauka iš mūsų forumo. Argi nepuiku? Ar būtų buvę geriau plytelėmis?

            Atvaizdas
            Ką jūs, taip gi projektuoti negalima. Juk kiekvienas žino, kad pėsčiųjų takas turi būti kokios 2 (maximum 3) betoninės plytelės su apšvietimo bei kelio ženklų stulpais viduryje, tarpe tarp besitaškančių automobilių ir tyliųjų nindzių dviratininkų. O čia dabar atskirtas takas atskirai, kaip kokiems ponams. Fui

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
              Ką jūs, taip gi projektuoti negalima. Juk kiekvienas žino, kad pėsčiųjų takas turi būti kokios 2 (maximum 3) betoninės plytelės su apšvietimo bei kelio ženklų stulpais viduryje, tarpe tarp besitaškančių automobilių ir tyliųjų nindzių dviratininkų. O čia dabar atskirtas takas atskirai, kaip kokiems ponams. Fui
              Bet tai sovietmečiu daug kur taip darė (greičiausiai nusižiūrėję nuo vakarų)

              Su trinkelėm paprasčiau, jeigu reikia kažką po žeme tvarkyti. Nurinkai ir suklojai atgal, asfaltas baisiai atrodytų lopytas.
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                Yra daug kur to asfalto. Bet asfaltas ant šaligatvio per vasaros karščius yra problema - minštas, limpa, ypač ten, kur bitumo padauginta. Taigi, turi būti specialus mišinys, ne gatvinis, kietesnis. Dar viena problema, iš asfalto, jei jis nėra nuolat presuojamas ratais, ima iškilti į paviršių akmenukai, esantys asfalto masėje. Todėl bendrai paėmus, norint turėti kokybiškus asfaltuotus šaligatvius, juos reikia kur kas dažniau iš naujo ištisai perasfaltuoti nei gatves.

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                  Gerai pagalvojus, tai nebeaišku, kam iš viso jį prireikė taip raityti? Žiūrint grynai iš praktinės pusės - takas galėjo eiti tiesiog tiesiai.
                  Priklausomai kuo grindžiamas "gerumas" - šviesoforinių sankryžų ties kiekvienu prekybos centru irgi dažnai nereikia, jei galvoji apie važiuojančius pro šalį. Panašu, kad čia ta pati logika.

                  Comment


                    Automobiliai neturės pasirinkimo, vis tiek teks prie šviesoforo stoti. Dviratininkai, tuo tarpu, tokiu dviračių taku nevažinės.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Šiaip tokioj vietoj dviračių taką reikėjo įrenginėti gatvės lygyje, pritaikyti greitam dviračių transportui. Dabar gi skersai-išilgai vaikščios pėstieji. Apskritai susidaro įspūdis, kad takai projektuojami rekreaciniam naudojimui, nes tokiais greitai nepavažinėsi. O 40km/h važiuojantis dviratis gali nunešti pėsčiąjį į kitą pasaulį. Kažin kaip kalbėti su tais projektuotojais, kad pagaliau išgirstų?

                      Comment


                        Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                        Kažin kaip kalbėti su tais projektuotojais, kad pagaliau išgirstų?
                        Kaip sotus alkano neužjaučia, taip ir projektuotojams reiktų pirma pabūti dviratininko kailyje. Gal pravesti vieną kitą akciją, sukviesti projektavimo firmų atstovus ir pasiūlyti pravažiuoti oranžiniais per savo pačių kūrinius, kad išsiaiškinti privalumus/trūkumus.

                        Comment


                          Prisimnu kažkada Kedas (Eduardas Kriščiūnas - aršus dviratininkas) buvo suorganizavęs pasivažinėjimą savivaldybės tarnautojams. Anie vis bandė vengti dviratkių ir važiavo lygiagrečiai gatvėmis. Pastabas, kad taip daryti negalima pagal KET, ignoravo

                          Comment


                            Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                            Prisimnu kažkada Kedas (Eduardas Kriščiūnas - aršus dviratininkas) buvo suorganizavęs pasivažinėjimą savivaldybės tarnautojams. Anie vis bandė vengti dviratkių ir važiavo lygiagrečiai gatvėmis. Pastabas, kad taip daryti negalima pagal KET, ignoravo
                            Anksčiau šitoje temoje pasisakiau šiuo klausimu, kad dviračių takai, bent jau Vilniuje, įrenginėjami taip, kad būtų galima viešai deklaruoti, kad savivaldybė girdi, mato ir dviračių takus tiesia (piešia), o kaip ir kuo vadovaujantis - tik klerkų reikalas.
                            Kelis kartus per savaitę pravažiuoju Saulėtekio - Dvarčionių dviračiu taku. Ties VGTU bendrabučiais (studentų visuomenėje vadinamu New Yorku), dviračių takas eina pėsčiųjų šaligatvio dešiniąja puse. Įsivaizduokite, kai stotelėje sustoja troleibusas ir iš jo pabyra krūva "kėglių", kurie visi vienu metu kerta tą patį dviračių taką ir kulniuoja bendrabučių link. Spėkite, kiek iš jų žengiant ant dviračių tako apsidairo ar šalia nėra kokio dviratininko..... Galiu atsakyti - nei vienas.
                            Toks dviračių takų įrengimas yra potencialus traumų ir konfliktų šaltinis. Kitą kartą važiuojant filmuosiu ir įdėsiu Šimašiui į FB. Matysime kokia bus reakcija.

                            Comment


                              Dviračio taką visoje medeinos g. žiede nauja tiesia, pravažiuosiu pasistengsiu nufotografuot.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Yra daug kur to asfalto. Bet asfaltas ant šaligatvio per vasaros karščius yra problema - minštas, limpa, ypač ten, kur bitumo padauginta. Taigi, turi būti specialus mišinys, ne gatvinis, kietesnis. Dar viena problema, iš asfalto, jei jis nėra nuolat presuojamas ratais, ima iškilti į paviršių akmenukai, esantys asfalto masėje. Todėl bendrai paėmus, norint turėti kokybiškus asfaltuotus šaligatvius, juos reikia kur kas dažniau iš naujo ištisai perasfaltuoti nei gatves.
                                Ir visgi - nepaisant šių argumentų kaip suprantu asfaltas ženkliai pigesnė alternatyva?

                                Comment


                                  Parašė mindziukas Rodyti pranešimą
                                  Dviračio taką visoje medeinos g. žiede nauja tiesia, pravažiuosiu pasistengsiu nufotografuot.
                                  Nelabai yra ten į ką žiūrėti. Tiesiog naujas asfaltas ir tiek, nes vietomis jau buvo išbyrėjęs iki pat pagrindų.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Galėtų nors ant asfalto pažymėti dviračio ženklą ar pvz. ( atsargiai dviratis arba stop ) nes dažnai nesuprasi ar čia dviračių takas, ar taip kitos dangos takas.

                                    Comment


                                      „61. Dviračio vairuotojui dviračio juosta arba kelkraščiu leidžiama važiuoti tik ta pačia kryptimi, kuria vyksta kitų transporto priemonių eismas gretima eismo juosta.“
                                      Naujos KET.
                                      Ar čia reiškia gerų dalykų pabaigą Vilniaus ir Islandijos g.?

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Naujos KET.
                                        Ar čia reiškia gerų dalykų pabaigą Vilniaus ir Islandijos g.?
                                        Nerealiai. Ir net 57 punkto prisitaikyti neišeina (...taip pat tais atvejais, kai jais važiuoti negalima (duobėti ir panašiai), leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto...), nes dešiniam krašte yra eismo juosta kita kryptimi. Pretenduojate į metų bajerį

                                        Comment


                                          O tai pala... dabar kaip apibrėžti dviračių taką? Na, kada dviračių juosta tampa taku?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X