Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Gal bus įdomu, kaip apie šią trasą buvo kalbama prieš porą metų:

    Per Vilnių drieksis tarptautinė dviračių turizmo trasa „EuroVelo-11“
    2006-06-07

    Vilniaus miesto taryba šiandien pritarė, kad per sostinę būtų nutiesta tarptautinės dviračių turizmo trasos „EuroVelo-11“ dalis. Ją numatoma nutiesti per dvejus metus, bendra projekto vertė – 13,8 mln. litų. Projektui įgyvendinti tikimasi gauti Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramą.
    39 km ilgio dviračių trasa drieksis per visą Vilniaus miestą nuo šiaurinės miesto dalies per Verkių regioninį parką, toliau Neries slėniu, per Panerių miškus, pro Vokės dvarą iki Lentvario. Keliaujantys šia trasa galės apžiūrėti Lietuvos sostinės gamtos ir kultūros paminklus.
    „EuroVelo-11“ trasos įrengimą mieste Savivaldybė inicijuoja įgyvendindama 2002–2011 metų Vilniaus miesto strateginiame plane numatytus tikslus – plėtoti turizmo paslaugas bei išryškinti ir plačiau panaudoti Vilniaus kultūrinį ir gamtinį savitumą. Miesto ribose ši trasa sutampa su „Keturių sostinių“ nacionaline dviračių trasa, ji taip pat yra įtraukta į Vilniaus ir Kauno dvimiesčio prioritetinių objektų sąrašą.
    Vilniuje nutiesta trasa bus tarptautinės dviračių turizmo trasos „EuroVelo-11“, priklausančios Europos dviračių turizmo maršrutų tinklui, dalis. „EuroVelo-11“ – viena iš dvylikos „EuroVelo“ tinklo trasų. Ši trasa tęsiasi nuo Nordkapp Norvegijoje iki Atėnų Graikijoje, jos ilgis – 5984 km.
    Lietuvoje „EuroVelo-11“ trasa drieksis pietrytine šalies dalimi nuo Lazdijų pasienio posto iki Zarasų rajono, toliau kirs valstybės sieną ir pereis į Latvijos Respublikos teritoriją.

    Didesnį žemėlapį galima atsisiųsti iš savivaldybės puslapio:
    http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=83096

    Comment


      #82
      Atsisakę paramos, „EuroVelo 11“ projektą galėsime įgyvendinti keliais etapais. Taip reikiamas lėšas galėsime paskirstyti per kelerius metus“, – aiškino G.Paluckas.
      Nesuprantama argumentacija.
      Tegu viskas pabrango nuo 13,8 iki 26 mln. Lt

      Net jei ateityje niekas ir nebrangtų, iš miesto pinigų reikėtų skirti ne 16 mln. Lt, o visus 26 mln. Lt
      Paskutinis taisė Romas; 2008.04.06, 21:08.

      Comment


        #83
        BPD2004-ERPF-3.4.2-04-06/0038
        Projekto vykdytojas: Vilniaus miesto savivaldybės administracija
        Projekto pavadinimas: Tarptautinės dviračių turizmo trasos Eurovelo11 įrengimas Vilniaus mieste
        Įgyvendinimo vieta: Vilniaus m. sav. (Vilniaus aps.)
        Paramos suma iš viso 9 430 330 Lt
        Projekto vertė 13 808 313 Lt

        2006-12-19
        http://www.lvpa.lt/lt/content/viewitem/10456/

        Pabrangus projektui, iš miesto lėšų reikės finansuoti ne 4,4 mln.Lt (32%), o ~16 mln.Lt (64%).
        Nesuprantama, kodėl taip buvo delsta - parama suteikta dar 2006 m. pabaigoje

        Bet kokiu atveju labai gaila, kad atsisakoma ES paramos.

        Comment


          #84
          Išsamesnės diskusijos apie EuroVelo-11 projektą yra forume "Geras dviratis" :
          http://www.gerasdviratis.lt/forum/vi...t=4415&p=89362


          Ten yra ir nuorodą į kitus puslapius, pvz., LVPA pranešimą spaudai:
          2008-04-02
          Projektą „Eurovelo 11“ Vilniaus savivaldybė vykdys be ES paramos
          LVPA gavo Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus Gintauto Palucko raštą, kuriuo inicijuojamas ES lėšomis finansuojamo projekto „Tarptautinės dviračių turizmo trasos „Eurovelo 11“ įrengimas Vilniaus mieste“ nutraukimas.
          Savivaldybės pareigūnas pažymi, kad 2006 m. teikiant paraišką dėl ES paramos šiam projektui įgyvendinti, Vilniaus savivaldybei tenkanti lėšų dalis buvo 1,923 mln. Lt, tuo tarpu atlikus techninius projektus 2007-2008 metais, pasak. G. Palucko, ji padidėtų iki 25,966 mln. Lt. Tokia suma, anot pranešimo, šiuo metu „yra didelė našta Vilniaus miesto savivaldybei“.
          Drauge administracijos vadovas teigia, jog projekto įgyvendinimas stabdomas nebus. 2008 m. kovo 5 d. pas Vilniaus miesto merą vykusiame pasitarime, „įvertinus galimas rizikas ir grėsmes“, nutarta inicijuoti minėtos Europos Sąjungos paramos teikimo sutarties nutraukimą, grąžinti išmokėtą 374 tūkst. 416 Lt ES paramą ir „I etapo statybos darbus įgyvendinti Vilniaus miesto savivaldybės lėšomis“.
          „Apgailestaujame, kad Vilniaus miesto savivaldybė nusprendė nutraukti sutartį ir atsisakyti vilniečiams reikšmingo projekto įgyvendinimui 9 mln. 430 tūkst. Lt ES paramos“, – sakė LVPA direktorius Saulius Jakštas. Jis išreiškė viltį, kad „Eurovelo 11“ trasa per Vilnių ir jo apylinkes vis tiek bus nutiesta, radus kitų finansavimo šaltinių.
          Kaip pažymėjo LVPA vadovas, ES paramos lėšų, kurių nepanaudos Vilniaus savivaldybė, Lietuva nepraras, jos bus panaudotos kitų ES lėšomis remiamų projektų įgyvendinimui.
          http://www.lvpa.lt/lt/content/viewitem/15937/

          Comment


            #85
            Panašu, kad Vilniuje regime vis daugiau stagnacijos. Dabartinė valdžia ne tik kad pati naujų projektų nekuria, bet ir senesnius laidoja... Kita vertus, nieko kito po rinkimų ir nesitikėjau...

            Comment


              #86
              As vazineju dviraciu visur ir visada (kai nereikia parsivezti kokio "virsgabaritinio" krovinio). Taigi galiu pareiksti visiems trypciojantiems ir verkslenantiems - seskit ir vaziuokit dviraciu. Paprasit kaip as tai niekas nuo dviracio NEBENUKELS.Lietus ar kalnas ..nepirk kasdienai brangaus dviracio-tvarkingas senukas visai ok! Tai mazos bedos, su automobiliu yra daug daugiau bedu, pamastykit ir paskaiciuokit.Olandijoj "nezapadlo" ir su paprastesniu dviraciu kostiumuotam vaziuoti, o Lietuvoj matai be juodo Bmw'o nebekietas Litovcas..tiesiog mirk is gedos su senu dviraciu. Kompleksuoti postsovietikai!

              Comment


                #87
                Gal kas pasiulytumete geru vieteliu kur Vilniuje ar aplink galima nuvykti dviraciais pailset ir gerai praleist laika?
                As nusipirkes nauja dvirati sugalvojau padaryt ka nors gero ir parasinet subjektyvius atsiliepimus apie tokias vietas, bei paskatinti kitus pasidometi
                Ataskaita is pirmo pasivazinejimo dviraciais
                Butu malonu gauti is Jusu pasiulymu kur dar yra tokiu graziu ir idomiu vieteliu.

                Comment


                  #88
                  Parašė dviratonas Rodyti pranešimą
                  As vazineju dviraciu visur ir visada (kai nereikia parsivezti kokio "virsgabaritinio" krovinio). Taigi galiu pareiksti visiems trypciojantiems ir verkslenantiems - seskit ir vaziuokit dviraciu. Paprasit kaip as tai niekas nuo dviracio NEBENUKELS.Lietus ar kalnas ..nepirk kasdienai brangaus dviracio-tvarkingas senukas visai ok! Tai mazos bedos, su automobiliu yra daug daugiau bedu, pamastykit ir paskaiciuokit.Olandijoj "nezapadlo" ir su paprastesniu dviraciu kostiumuotam vaziuoti, o Lietuvoj matai be juodo Bmw'o nebekietas Litovcas..tiesiog mirk is gedos su senu dviraciu. Kompleksuoti postsovietikai!
                  Is esmes sutinku su tamsta. Pats ne karta susimasciau, kad dviraciu vos ne greiciau butu is darbo namo parvykti. Tik kad sunkiausia turbut butu persilauzti ir pakeisti savo iprocius pakeliui uzsokti i koki prekybcentri ir panasiai, ba su dviraciu taip nepavyks pasimalti.

                  Parašė jarik Rodyti pranešimą
                  Gal kas pasiulytumete geru vieteliu kur Vilniuje ar aplink galima nuvykti dviraciais pailset ir gerai praleist laika?
                  As nusipirkes nauja dvirati sugalvojau padaryt ka nors gero ir parasinet subjektyvius atsiliepimus apie tokias vietas, bei paskatinti kitus pasidometi
                  Ataskaita is pirmo pasivazinejimo dviraciais
                  Butu malonu gauti is Jusu pasiulymu kur dar yra tokiu graziu ir idomiu vieteliu.
                  Panasiu vietu nepavardinsiu (Belmonto Pavilnyje turbut net neverta minet, jau visiems pabodusi vieta turbut), bet is esmes graziausios vietos bus isilgai Neries upes. Nepamirstam ir Vilneles. Tad siulyciau sest ir pavaziuot upes pakrantemis.

                  Comment


                    #89
                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                    Panasiu vietu nepavardinsiu (Belmonto Pavilnyje turbut net neverta minet, jau visiems pabodusi vieta turbut), bet is esmes graziausios vietos bus isilgai Neries upes. Nepamirstam ir Vilneles. Tad siulyciau sest ir pavaziuot upes pakrantemis.
                    Mastau, kaip iki to Belmonto dviračiais nuvažiuot? Iki skardžio, tai yra kažkoks varganas šaligatvis palei S.Batoro gatvę. Bet jei nuo Olandų žiedo važiuoti tiesiai link krioklių, tai tas kelias savižudiškas. Ten reikalingas atskiras dviračių takas palei Vilnelę.

                    O pasvajojant - jei palei pat upę padaryti taką nuo centro (pvz nuo Tymo kvartalo), tai būtų galima išvažiuoti iš miesto iš vis be jokių sankryžų, nenulipant nuo dviračio (jei taką pavyktų įrengti po Zarasų g. Vilnelės tiltu). Bet mūsiškiai, kažkodėl labiau mėgsta kelius nuvesti į sankryžas, nei lysti po tiltais...

                    Comment


                      #90
                      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                      Mastau, kaip iki to Belmonto dviračiais nuvažiuot? Iki skardžio, tai yra kažkoks varganas šaligatvis palei S.Batoro gatvę. Bet jei nuo Olandų žiedo važiuoti tiesiai link krioklių, tai tas kelias savižudiškas. Ten reikalingas atskiras dviračių takas palei Vilnelę.
                      Kadangi esame prate vazinetis gatvemis, tai tik jose ir ieskome taku. Tuo tarpu prie Belmonto ju tikrai netruksta miskuose tarp medziu. Galima butu pvz. tiesiai nuo Antakalnio Mildos gatve pamegyt vaziuot, eismas ten nera intensyvus.

                      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                      O pasvajojant - jei palei pat upę padaryti taką nuo centro (pvz nuo Tymo kvartalo), tai būtų galima išvažiuoti iš miesto iš vis be jokių sankryžų, nenulipant nuo dviračio (jei taką pavyktų įrengti po Zarasų g. Vilnelės tiltu). Bet mūsiškiai, kažkodėl labiau mėgsta kelius nuvesti į sankryžas, nei lysti po tiltais...
                      Mintis verta demesio.
                      Paskutinis taisė Ginthus; 2008.07.09, 12:20.

                      Comment


                        #91
                        Kaip tik viename blog'e atsirado diskusija dėl dviračių takų. Kiek jų iš tikrųjų yra Vilniuje?
                        P.

                        Comment


                          #92
                          Nuotraukos darytos važiuojant maršrutu Pašilaičiai - Balsio ežeras. Nuotraukos darytos vakar (liepos 10 d.).

                          1. Dviračių takas Gabijos gatvėje.



                          2. Dviračių takas Pašilaičių gatvėje.



                          3. Šioje vietoje takas dar tik bus. Dabar apie šimtą metrų tenka su pėsčiaisiais dalytis šaligatviu.

                          Paskutinis taisė Romas; 2008.07.24, 19:01. Priežastis: Didelis pranešimas padalintas į kelis
                          Got sun in my face, sleeping rough on the road

                          Comment


                            #93
                            4. Kertame Ukmergės gatvę ir keliaujame į Fabijoniškes. Dviračių takas greta P. Žadeikos gatvės, kaip matome, yra. Bet štai užvažiavimas ant šaligatvio čia įrengtas nepatogioje vietoje. Tenka išvažiuoti kone į gatvę, kas nėra labai saugu.



                            5. Dviračių tako atkarpa greta naujos Ateities gatvės atkarpos.



                            6. Dviračių takas šalia Ateities gatvės - vienas geriausių mieste. Asfaltuotas, lygus, pakankamai platus, ne prie pat gatvės.



                            7. Sankirtose su gatvėmis takas įsilieja į šaligatvį.



                            8. Tarp S. Stanevičiaus ir Didlaukio gatvių.



                            9. Čia ugdomi teisininkai.



                            10. Ties Geležinio vilko gatvės viaduku dviračių takas staiga nutrūksta.



                            11. Prasčiausia tako vieta. Greta Ateities ir Baltupio gatvių sankryžos takui nebeužteko vietos, negana to, toje siauroje vietoje dar yra ir autobusų stotelė.



                            12. Ta pati vieta iš priešingos pusės.

                            Paskutinis taisė Romas; 2008.07.24, 19:02. Priežastis: Didelis pranešimas padalintas į kelis
                            Got sun in my face, sleeping rough on the road

                            Comment


                              #94
                              13. Privažiavę sankryžą sukame į Jeruzalės gatvę. Ir iš karto susiduriame su labai įdomiu inžinieriniu sprendimu. Šaligatviu einantiems pėstiesiems bortelio nėra...



                              14. ...o dviračiams jis yra. Iš principo smulkmena, bet nemaloni, juolab kad logiškai ir nepaaiškinama. Tokia situacija palei Jeruzalės gatvę einančiame take kartojasi dar du kartus. Paprastai dviratininkai tose vietose kerta žalią juostą ir per gatvę ar įvažiavimą važiuoja šaligatviu.



                              Greta - Kalvarijų memorialinis draustinis. Tiesa, dviračiu ten nelabai kur nuvažiuosi.



                              16. Artėjame prie Santariškių.



                              17. Takas ties Jeruzalės ir Žaliųjų ežerų gatvių sankryža vėl trumpam dingsta.



                              18. Takas Žaliųjų ežerų gatvėje.



                              19. Vakaro saulės nušviestas bene niūriausias Vilniaus pastatas.



                              20. Verkių dvaro sodyba. Maršruto puošmena. Deja - galėtų būti. Dviračiu patogiai iki jos neprivažiuosi, o be jokios pėsčiųjų perėjos kirsti kad ir siaurą, bet judrią Žaliųjų ežerų gatvę net labai nejauku ir nesaugu.



                              21. Asfaltas čia ir baigiasi. Tačiau ir toliau vedantis dviračių takas yra ganėtinai patogus.

                              Paskutinis taisė Romas; 2008.07.24, 19:03. Priežastis: Didelis pranešimas padalintas į kelis
                              Got sun in my face, sleeping rough on the road

                              Comment


                                #95
                                22. Privažiuojame Ežerėlių geomorfologinį (ką po galais tas reiškia? ) draustinį. Kairėje ežeras įdomiu pavadinimu - Sausas.



                                23. Vaizdas į jūrą. Išties, vandens čia ne itin daug.



                                24. Takas suka gilyn į mišką.



                                25. Ant informacinės lentos prisegtas saugaus eismo pradžiamokslis.



                                26. Į dešinę josi - žirgelį pateriosi, į kairę - žmona per galvą su kočėlu užvanos... Šiaip ar taip, dviračių takas eina tiesiai.



                                27. Šis akmuo skelbia, kad nuo Santariškių jau nuvažiavome penkis kilometrus.



                                28. Čia takas baigiasi. Toliau važiuojame vieškeliu. Gana status ir nelygus, bet iš bėdos važiuot galima.



                                29. Dvarykščiai.



                                30. O štai ir Balsio pakrantė. Takas eina visiškai prie pat ežero. Neatsargesnis gali ir įvirsti vandenin.



                                Pabaiga.
                                Paskutinis taisė Romas; 2008.07.24, 19:04. Priežastis: Didelis pranešimas padalintas į kelis
                                Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                Comment


                                  #96
                                  Šis dviračių takas jau daug metų kaip egzistuoja. Oi, kiek šimtų kilometrų šiuo taku numinta.
                                  Dar kartą dėkoju už nuotraukas.
                                  p.s. Čia tik man ar ir kitiems nerodo kelių foto?
                                  Vilnius yra nuostabus!

                                  Comment


                                    #97
                                    14 photo.
                                    Juk tas bortelis ,,nupjautas'' ir jokių problemų neturėtų būti ant jo užvažiuoti.
                                    Apskritai Vilniuje gana prasta situacija su dviračių takais, mielai iškeisčiau automobilį į dviratį važiuoti i paskaitas, bet nėra nei kur dviračių laikyti, o kol nuvažiuoji iki univero nzn. kiek kartų reikia nuvažinėti ir užvažinėti ant stačių šaligatvio bortelių vien saulėtekyje.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                      O pasvajojant - jei palei pat upę padaryti taką nuo centro (pvz nuo Tymo kvartalo), tai būtų galima išvažiuoti iš miesto iš vis be jokių sankryžų, nenulipant nuo dviračio (jei taką pavyktų įrengti po Zarasų g. Vilnelės tiltu). Bet mūsiškiai, kažkodėl labiau mėgsta kelius nuvesti į sankryžas, nei lysti po tiltais...
                                      Manau, kad ypač Neries krantinė iki šiol visiškai neišnaudojama, ir dėl to norisi rimtai supykti. Pasižiūrėjus, kaip gražiai dviračių takus sutvarko vokiečiai ar austrai (na, čia tos šalys, kuriose teko tai matyti), nesuprantu, kodėl nebandoma realiai, o ne vien žodžiais gražinti miesto prie upės, tiesiant lygius takus - dviračių magistrales, kuriomis būtų galima be problemų išvažiuoti į užmiestį ar greičiau pasiekti kitus objektus. Vilnelės pakrantę, žinoma, taip pat galima išnaudoti, bet ten jau turbūt ištisai reiktų ręsti papildomas konstrukcijas, jeigu norėtume viską sukišti po tiltais, tuo tarpu prie Neries pradžioje užtektų bent jau asfalto užpilti ir dar gal žibintų pastatyti...

                                      Comment


                                        #99
                                        Man idomu, kiek is jusu, dviraciu megeju, dalyvaujate "Kritine mase" akcijoje savo miestuose?

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          14 photo.
                                          Juk tas bortelis ,,nupjautas'' ir jokių problemų neturėtų būti ant jo užvažiuoti.
                                          Problemų užvažiuot nėra, bet prisistabdyt dėl jo gan smarkiai reikia. O vienoj vietoj toks šposas padarytas po geros nuokalnės.

                                          Kaip minėjau, smulkmena, bet nemaloni.

                                          Parašė Kecal Rodyti pranešimą
                                          Manau, kad ypač Neries krantinė iki šiol visiškai neišnaudojama, ir dėl to norisi rimtai supykti.
                                          Nuo centro aukštupio link situacija eina geryn. Dviračiu paupiu dabar be problemų nuvažiuosi iki Žirmūnų pabaigos. Tiesa, toliau jau važiuoti reiktų siaura ir pakankamai judria Verkių gatve.
                                          Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                          Comment

                                          Working...
                                          X