Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Ten buvo atkarpos su nugremžtu senu asfaltu ir naujai asfaltuojamos. Tik tiek, kad gaila viskas bus lopais išasfaltuota, o ne ištisai.

    Comment


      #62
      Parašė nerius Rodyti pranešimą
      Artas, o atkarpa nuo pervalkos iki preilos sutvarkyta? vaziavau anksciau siais metais, tai buvo ilga atkarba takelio sugadinta sunkvezimiu - asfaltas sutrupintas ir/ar uzverstas zvyru

      bet siaip labai malonu ten pasivazinet!
      Rimas_OK jau atsake i tavo klausima

      Comment


        #63
        Kaži ar dar gyva A. Zuoko idėja paleisti Vilniuje miesto dviračius, ar jau naujoji valdžia ją numarino?

        Sakyčiau puikus dalykas. Štai kaip jie atrodo Barselonoje

        flickr >>>

        Comment


          #64
          Vienoje ir Briuselyje yra tas pats. Labai patogi sistema. Prie kiekvieno dviračių punkto yra kompiuteris kuriame gali užsiregistruoti. Paimi dviratį ir važiuoji. Taip pat tie kompiuteriai parodo žemėlapius miesto ir kur yra kiti dviračių punktai ir kiek juose yra laisvų vietų ir laisvų dviračių. Vienoje pirma valanda nemokamai o jeigu daugiau važinėji kažkiek reikia sumokėti.. Nedaug, ir valandos pilnai užtenka nuvažiuoti kur reikia.

          Comment


            #65
            Parašė taimis Rodyti pranešimą
            Vienoje ir Briuselyje yra tas pats. Labai patogi sistema. Prie kiekvieno dviračių punkto yra kompiuteris kuriame gali užsiregistruoti. Paimi dviratį ir važiuoji. Taip pat tie kompiuteriai parodo žemėlapius miesto ir kur yra kiti dviračių punktai ir kiek juose yra laisvų vietų ir laisvų dviračių. Vienoje pirma valanda nemokamai o jeigu daugiau važinėji kažkiek reikia sumokėti.. Nedaug, ir valandos pilnai užtenka nuvažiuoti kur reikia.
            Tokių dalykų net nežinojau.
            Mačiau ir Frankfurte miesto dviračius, bet ten kažkokia kita sistema. Nėra stovų dviračiams prirakinti ir dviračiai palikti betkur. Kaip suprantu važiuoti jais negalima prieš tai kažkokiu būdu savęs neidentifikavus.
            flickr >>>

            Comment


              #66
              Parašė taimis Rodyti pranešimą
              Vienoje ir Briuselyje yra tas pats. Labai patogi sistema. Prie kiekvieno dviračių punkto yra kompiuteris kuriame gali užsiregistruoti. Paimi dviratį ir važiuoji. Taip pat tie kompiuteriai parodo žemėlapius miesto ir kur yra kiti dviračių punktai ir kiek juose yra laisvų vietų ir laisvų dviračių. Vienoje pirma valanda nemokamai o jeigu daugiau važinėji kažkiek reikia sumokėti.. Nedaug, ir valandos pilnai užtenka nuvažiuoti kur reikia.
              Bet kažkodėl nepavyko pasiimti dviračiu Vienoje Gal Lietuviškos kortelės nepripažino...
              WWW.FOTOR.LT

              Comment


                #67
                Parašė Hunte-r Rodyti pranešimą
                Bet kažkodėl nepavyko pasiimti dviračiu Vienoje Gal Lietuviškos kortelės nepripažino...
                Ta prasme, gal ATPAZINO, kad lietuvis?

                Comment


                  #68
                  aisq kad negyva....daugelis zuoko akciju uzmaskuotas pinigu plovimas
                  "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                  Comment


                    #69
                    Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimą
                    aisq kad negyva....daugelis zuoko akciju uzmaskuotas pinigu plovimas
                    Betkokį viešąjį pirkimą iš valstybės ar savivaldybės lėšų galima vadinti pinigų plovimu. Šiandieninė situacija tokia, kad beveik 100 proc. visi valstybianiai konkursai įvyksta neskaidriai. Gal ir naiviai tikiuosi, kad bent keli procentai įvyksta skaidriai . Gal tada geriau išvis nieko nedaryti? Gal geriau Imbrasas vietoj tokių dviračių, suremontuoja pora kiemų fabijoniškėse, kur atliktus darbus bei jų kainą sunkiau įvertinti, o gal tegu lėšas skiria kokios privačios kompanijos projekto infrastruktūrai finansuoti? Keista man kai žmogus turi puikių idėjų, bet yra iškart apkaltinamas pinigų plovimu.
                    flickr >>>

                    Comment


                      #70
                      as nekaltinu, bet zinau. Tiesiog zinau apie ji daugiau nei skelbiama spaudoj. Nemanau kad 100% visu viesuju pirkimu ivyksta neskaidriai....Ir tikrai nenoriu pasakyt kad imbrasas geresnis uz zuoka!
                      "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                      Comment


                        #71
                        Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimą
                        Ir tikrai nenoriu pasakyt kad imbrasas geresnis uz zuoka!
                        Geresnio mero už Zuoką Vilnius dar neturėjo.

                        Asmeninė nuomonė.

                        Taisymas:
                        Guggenheimo-Ermitažo muziejus Vilniui būtų netikslingas dėl primetamų finansinių įpareigojimų. Sostinės savivaldybė darys viską, kad šimtus milijonų litų kainuosiantis muziejus nebūtų statomas. Taip pirmadienį spaudos konferencijoje pareiškė Vilniaus vicemeras Algirdas Paleckis. Muziejaus entuziastas sostinės tarybos narys Artūras Zuokas stebisi tokiu pareiškimu ir valdančiųjų požiūriu į kultūrą.
                        Pasitaikyk tu man taip po tokių žodžių.
                        Paskutinis taisė ; 2007.10.29, 17:36.
                        Įžvalgos.lt - FB - G+

                        Comment


                          #72
                          Vis pykstatės dėl tų nelemtų dviračių ir galų gale nuklydote į kalbas apie korupcijas. Atsiprašau, jei įžeidžiu, tačiau tokius reiškinius reikia pavadinti kokiu nauju terminu, pavyzdžiui, "pokalbių plovimu". Prisidengę kalbomis apie dviračius vilniuje pradedate kalbėti apie korupciją. Jau visai ne į temą citata apie Gugenheimo ir Ermitažo muziejų.
                          Deja, nėra tiek naujos informacijos, kad vėl ir vėl nepradėtume pilstyti iš tuščio į kiaurą.

                          Na o apie viešus dviračius nėra reikalo tiek kalbėti, nes jau daugeliui iki kaulo smegenų sulindusios panašios mintys:
                          Oranžiniai dviračiai tik parodė, kad vilniečių kultūra yra pernelyg nusmukusi, kad tikamai naudotųsi viešu inventoriumi ir jį tausotų. Vieni dviračius gadino, grobė, kiti - pro pirštus į visa tai žiūrėjo. Galvoje jau šviečia mintis - ką jau padarysi, sovietmetis kaltas - priveisė tinginių, biurokratų, vagių, chuliganų ir kitų visuomenės išmatų. Tačiau niekas nesistengia taiskyti šios problemos, tad nemanau, kad nupirkus naujų dviračių jie ilgam pasiliks gatvėse.

                          Comment


                            #73
                            atsiprasau galvojau kad sis forumas padiskutuot skirtas, o ne tylejimui
                            "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                            Comment


                              #74
                              Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimą
                              atsiprasau galvojau kad sis forumas padiskutuot skirtas, o ne tylejimui
                              Pacituosiu jau kažkur skaitytus žodžius - norėtųsi daugiau šviežios informacijos, o ne diskusijų korupcijos tema ten, kur jų neturėtų tiek daug būti. Atsiprašau, jei mano akstesnysis pranešimas atrodė per griežtas .

                              Comment


                                #75
                                Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                O kaip vertint balvona, kuris vaziuoja dviraciu (syki maciau viena tipa net rolikais besiridinejanti) intensyvioje gatveje (pvz.: Kareiviu) vaziuojamaja dalimi, bet ne tusciu tustelaiciu saligatviu? Arba mergiote su dviratininko kombinezonu skuodziancia nemencines plentu ne dviraciu taku, laukia kol koks BiMbaliukas neapsikentes leta kelione link ezeriuko sukels avarine situacija?
                                Daugumai dviratininku reik gerai uzpakalin inkrest.
                                visu pirma dviraciui vaziuoti saligatviu neleidzia KET. visu antra, cia tik nei kart nesedejes ant dviracio gali aiskint: "ko nevaziuoja tusciu saligtaviu". o va atsisesk ir pamatysi, kad tame saligatvyje kas 10m isvaziavimai su nenuleistais bortais, su masinom juose stovinciom ir laukianciom eiles isvaziuoti i gatve, su medziais, duobem saligtavio dangoje ir t.t.

                                Comment


                                  #76
                                  Atrodo kad pagaliau susiprasta kaip reikia dviračių takus daryt. Platinamoje Ozo gatvėje greta pėsčiųjų tako drieksis asfaltuotas dviračių takas. Kaži kas paskatino tokį sąmoningumo sužibijimą, po ilgos ydingos praktikos?
                                  flickr >>>

                                  Comment


                                    #77
                                    Klaipėdoje prie naujo šiaurinio išvažiavimo dviračių takas taipogi buvo padarytas iš asfaltbetonio.....
                                    "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                                    Comment


                                      #78
                                      Dviratininkai mins senais takais


                                      Dovilė Jablonskaitė, "Vilniaus diena"
                                      2008 balandžio mėn. 1 d.



                                      Dviratininkų būgštavimai išsipildė – tarptautinės dviračių ir turizmo trasos „EuroVelo 11“ projektas Vilniuje patyrė visišką nesėkmę. Sostinės valdžia praganė trasai skirtą paramą – beveik 10 mln. litų.

                                      Beveik prieš dvejus metus Vilniaus miesto tarybos palaimintas „EuroVelo 11“ projektas žlugo. 9,4 mln. litų – tokią sumą sostinėje tiesti dviračių trasai buvo atriekusi ES. Tačiau miesto valdžia nesugebėjo panaudoti gautų pinigų – lėšos grįš atgal į Briuselį.

                                      „Girdėjau tokių kalbų. Net keli žmonės sakė: tu nedžiūgauk, nes vargu ar bus ta „EuroVelo“ trasa. Labai nustebau, sunerimau“, – „Vilniaus dienai“ pasakojo Pavilnių ir Verkių regioninių parkų direkcijos vadovė Vida Laurukėnienė.

                                      39 km dviračių trasa „EuroVelo 11“ turėjo nusidriekti per visą Vilnių: nuo šiaurinės miesto dalies per Verkių regioninį parką, toliau Neries slėniu per Panerių miškus, pro Vokės dvarą iki Lentvario. Tokia trasa buvo suplanuota, kad ja keliaujantys dviratininkai galėtų apžiūrėti sostinės gamtos ir kultūros paminklus. Tačiau dabar apie šį maršrutą dviračių mėgėjai gali tik pasvajoti.


                                      Vertino optimistiškai


                                      „Tikiuosi, kad miesto valdžia su meru Juozu Imbrasu priešakyje supranta, jog prarasti ES skirtas lėšas yra labai blogai“, – apgailestavo Lietuvos dviratininkų bendrijos atstovas Frankas Vurftas. Dar prieš tris mėnesius jis dienraščiui išreiškė savo nuogąstavimus dėl projekto ateities. Jau tuomet dviratininkas abejojo miesto valdžios valia įgyvendinti projektą ir nerimavo, kad sostinė praras ES milijonus.

                                      Šias abejones anuomet ėmėsi sklaidyti Vilniaus vicemeras Evaldas Lementauskas. Dviračių trasos projektą jis vertino optimistiškai ir žadėjo daryti viską, kad ES lėšos būtų maksimaliai panaudotos. Dviratininkų priekaištus, kad trasos plėtra stringa dėl valdžios neveiklumo, jis kategoriškai atmetė.

                                      „Jokių trikdžių nėra. Mes gerų projektų nestabdome, juos netgi skatiname. Projekto įgyvendinimas užtruko dėl objektyvių priežasčių, sąmoningai jo niekas nestabdo ir tikrai nenori prarasti ES skirto finansavimo“, – anuomet aiškino E.Lementauskas.

                                      Nuo šių kalbų praėjus keliems mėnesiams vicemero optimizmo – kaip nebūta. „ES pinigus greičiausiai turėsime grąžinti“, – vakar pripažino politikas.


                                      Konkursas – pavėluotas


                                      E.Lementauskas neneigia: beveik dešimties milijonų litų praradimas miestui yra skausmingas ir apmaudus. Tačiau kitos išeities esą nėra. „Projekto įgyvendinti pagal iš anksto nustatytus terminus nepavyko dėl objektyvių priežasčių“, – panašiai kaip ir prieš keletą mėnesių aiškino vicemeras. Viena pagrindinių priežasčių, dėl kurių sustojo projekto įgyvendinimas, – ilgi reikiamų konkursų terminai ir įvairios statytojų bei kitų suinteresuotų grupių pretenzijos.

                                      Nesklandumus lėmė ir komplikuotas viešųjų pirkimų konkursas trasos rangovams pasirinkti. Siekiant neprarasti ES lėšų, dviračių trasa „EuroVelo 11“ turėjo būti baigta šių metų rugpjūčio 1 dieną. Rangos darbus pretendavusios atlikti bendrovės „Gatvių statyba“ ir „Kerista“ trasą būtų baigusios trimis mėnesiais vėliau – lapkritį. Jų teigimu, iki rugpjūčio baigti darbų neįmanoma fiziškai: bėda ta, kad konkursas rangovams paskelbtas vėliau, nei turėjo būti.


                                      Suma išaugo dvigubai


                                      Palaimindama „EuroVelo 11“ projektą sostinės valdžia numatė preliminarią jo vertę – 13,8 mln. litų. Nuo to laiko praėjus beveik dvejiems metams pabrango ne tik statybinės medžiagos – pakilo ir darbininkų atlyginimai. Dėl to projekto vertė šoktelėjo dvigubai – iki 26 mln. litų.

                                      16,5 mln. litų turėtų sudaryti savivaldybės indėlis, o 9,4 mln. litų – ES parama.


                                      Kaip ant mielių pakilusi dviračių trasos sąmata atgrasė miesto valdžią tęsti „EuroVelo“ statybas. „Supraskite vieną dalyką: pagal pirminį projektą savivaldybė jam turėjo skirti vos kelis milijonus litų. Didžiąją projekto dalį finansavo ES. Tačiau ekonominei padėčiai pasikeitus miestui tektų atseikėti keturis kartus daugiau, nei planuota. Dviračių takams tokių pinigų mes negalime skirti“, – teisinosi E.Lementauskas.


                                      Prieš kelis mėnesius teigiamai „EuroVelo 11“ projektą vertinęs vicemeras dabar abejoja jo tikslingumu. „Verčiau dviračių takų tinklą plėsti pačiame mieste, kad žmonės persėstų ant dviračių, mažėtų spūstys. Būtų gerai kada nors pasiekti Amsterdamo lygį“, – užmojais dalijosi E.Lementauskas.


                                      Palikti likimo valiai


                                      Vicemero kalbomis apie dviračių takų plėtrą Vilniuje dviratininkai netiki, netgi vadina jas svaičiojimais.

                                      „Dviratininkams ir jų reikmėms savivaldybė visai neskiria dėmesio, niekas nevyksta, nėra atsakingo žmogaus ar veikiančios komisijos. Kai keliai atnaujinami, automatiškai dingsta dviračių takai, prie sankryžų, kur pavojingiausia, jų iš viso nėra. Tarkime, Saltoniškių gatvėje prie statomo „Panoramos“ prekybos centro anksčiau buvęs takas išnyko. Vilniuje į tai niekas nekreipia dėmesio“, – piktinosi F.Vurftas.


                                      Projektuotojai apsiskaičiavo


                                      Šiuo metu dviračių trasa tiesiama Žirmūnuose. Iki balandžio galo ji turėtų būti baigta. Tai pirmasis „EuroVelo 11“ projekto etapas. Kada bus įgyvendinti kiti du – neaišku, nes ES pinigų skiria tik už visą projektą, o ne atskiras jo dalis.

                                      Savivaldybės Investicinių projektų poskyrio vyriausioji specialistė, projekto „EuroVelo 11“ vadovė Renata Sudikienė apgailestavo dėl susidariusios padėties. Projekto nesėkmės priežasčių ji siūlė ieškoti ir savivaldybės įmonėje „Vilniaus planas“. Būtent ši esą vėlavo parengti techninį projektą, netiksliai apskaičiavo jo sumą.

                                      „Mūsų vėlavimas buvo užprogramuotas, nes projektą perėmėme iš jį vilkinusio Sveikatingumo centro“, – aiškino „Vilniaus plano“ GIS skyriaus vadovas Alvydas Karalius.

                                      Jis pripažino, kad rengdamas projekto galimybių studiją neįvertino problemų, susijusių su trasos požeminėmis komunikacijomis. Taip pat į studiją nebuvo įtrauktos saugos priemonės: užtvaros, saugos salelės. Tai esą smarkiai pakėlė projekto kainą.

                                      „Tikiuosi, kad trasa „EuroVelo 11“ anksčiau ar vėliau bus baigta. Manau, dviratininkai neturėtų skųstis, nes per metus dviračių takams tiesti ir prižiūrėti miestas skiria 3 mln. litų – tai palyginti nemažai“, – įsitikinęs A.Karalius.
                                      Šiuo metu tiesiamas dviračių takas Sporto gatvėje, bet eilinį kartą dedamos trinkelės
                                      flickr >>>

                                      Comment


                                        #79
                                        Man nekliūna tos trinkelės jei kokybiškai sudėtos, bet aš dažniausiai su krosinio tipo padangomis važineju, su plentinėmis gal ir blogai jos. Šiandien savo dviračių sezoną atidariau
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          #80
                                          Aurelija JONUŠAITĖ
                                          „Sostinės“ korespondentė
                                          2008-04-05

                                          Dviračių trasa trumpės
                                          Prieš kelerius metus miesto valdžia pažadėjusi nutiesti naujus dviračio takus, atrodo, vėl apgaus vilniečius. Beveik 10 milijonų litų – tiek lėšų būtų skyrusi Europos Sąjunga tarptautinės dviračių trasos „EuroVelo 11“ tiesimui. Tačiau miesto valdžia nesugebėjo panaudoti skirtų lėšų, atsisakė paramos ir pažadėjo šį projektą finansuoti iš savų lėšų. Tačiau ar bus, kaip žadėta, nutiesta dviračių trasa, sujungsianti Vilnių su Lentvariu – nebeaišku.

                                          Pirma atkarpa – rugpjūtį
                                          „Šiuo metu baigiamas įgyvendinti pirmasis trasos tiesimo etapas. Rugpjūčio mėnesį turėtų būti atidaryta pirmoji dviračių tako atkarpa nuo Trinapolio vienuolyno iki Gedimino prospekto.
                                          Kitąmet bus tiesiamos likusios dvi atkarpos. Ar jos eis per tas vietas, kaip dabar yra numatyta – neaišku“, – teigė dviračių trasos „EuroVelo 11“ dalies Vilniuje autorius savivaldybės įmonės „Vilniaus planas“ GIS skyriaus vadovas Alvydas Karalius.
                                          39 kilometrų ilgio dviračių trasa turėtų eiti nuo šiaurinės miesto dalies per Verkių regioninį parką, toliau Neries slėniu per Panerių miškus, pro Vokės dvarą iki Lentvario.
                                          Tačiau dėl nesugebėjimo panaudoti lėšų, ši trasa greičiausiai bus koreguojama ir sutrumpinta.

                                          Takas aplenks Trakų Vokę
                                          Įgyvendinus pirmąjį dviračių trasos etapą, dviračių takas sujungtų centrą su Verkių gatve.
                                          Antrajame etape dviratininkams skirti takai turėtų būti nutiesti nuo centro iki Trakų Vokės. Trečiajame etape takai bus tiesiami nuo Verkių gatvės iki Žaliųjų ežerų rajono.
                                          „Be Europos Sąjungos lėšų šį projektą bus sunkiau įgyvendinti, tačiau viliamės, jog dviračių trasa „EuroVelo 11“ vis tiek bus nutiesta.
                                          Tiesa, svarstome galimybę kiek pakeisti maršrutą pietinėje miesto dalyje. Gal bus atsisakyta maršruto iki Trakų Vokės dvaro“, – svarstė A.Karalius.

                                          Darbų kaina išaugo dvigubai
                                          Pagrindinė priežastis, kodėl buvo atsisakyta Europos Sąjungos skiriamų lėšų – išaugusios statybų darbų kainos.
                                          Prieš porą metų savivaldybei nutarus įgyvendinti „EuroVelo 11“ projektą, jo preliminari vertė buvo apie 14 mln. litų.
                                          Pabrangus statybinėms medžiagoms ir pakilus darbininkų atlyginimams, šiuo metu į šį projektą tektų investuoti kone dvigubai daugiau – apie 26 mln. litų.
                                          Dėl to savivaldybė iš savo lėšų turėtų sumokėti 16,5 mln. litų, o likusią sumą būtų finansavusi Europos Sąjunga.

                                          Lėšos – per kelerius metus
                                          „Net nėra kalbos, kad nebus „EuroVelo 11“ trasos. Ją tikrai tiesime. Tik galbūt ši dviračių trasa bus trumpesnė nei buvo numatyta. Nutiesus šią trasą, daugiau gyventojų miesto centrą galės pasiekti dviračiu. Taip ne tik mažinsime automobilių spūstis, bet ir skatinsime sveiką gyvenseną“, – tikino savivaldybės administracijos direktorius Gintautas Paluckas.

                                          Jo teigimu, Europos Sąjungos lėšų buvo atsisakyta dėl to, jog savivaldybė vienu metu būtų privalėjusi šiam projektui skirti apie 15 mln. litų. Tačiau tokia suma būtų buvusi per didelė našta savivaldybės biudžetui.

                                          „Europos Sąjunga skiria lėšų iškart visam projektui. Vadinasi, ir mes būtume privalėję skirti visą reikiamą sumą. Atsisakę paramos, „EuroVelo 11“ projektą galėsime įgyvendinti keliais etapais. Taip reikiamas lėšas galėsime paskirstyti per kelerius metus“, – aiškino G.Paluckas.
                                          http://www.lrytas.lt/?data=20080405&...v080405&view=2

                                          Comment

                                          Working...
                                          X