Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Dovydas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Panašu kad Lokių/Erelių gatvės kampe ten šaligatvio pagal Narbutą nėra ne dėl apsileidimo o tiesiog labai norisi visus siūsti ratu aplink pastatą? Kodėl tas nesąmoningas vingis nebuvo ištaisytas?
    Panašu, kad ten yra pora sklypų, prieinančių iki pat gatvės. Reikia arba juos išpirkti visuomenės poreikiams, arba apsukti dviračių taką aplink pastatą. Gatvei būtų išpirkę sklypą, bet dviračių takui - kur jau ten.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Ten dabar jau yra šviesaforas toje vietoje ir visi taip tą gatvę kerta (kas yra nedaug nes nelabai kas ten eina pėsčiomis, beveik visi suka į sėlių gatvę - žvėrynan). Nėjau kuris laikas ten jau bet jei nepasikeitė tai ten pėstiesiems ilgai ciklo laukti reikia.
    Kas tie visi? Pėstieji? Nes dviratininkai, atriedėję žemyn Narbuto g važiuojamaja dalimi prie Sėlių g nestoja ir tiesiog nuvažiuoja tiesiai su srautu. Dabar jie bus priversti sukti į Sėlių g ir laukti žalio signalo, o ciklas ten tikrai labai ilgas. Aš jau vien dėl tų veltui prarastų 2-3 minučių jausčiau pagundą važiuoti važiuojamąja dalimi, o ne taku. Aš suprantu, kodėl daromas tako vingis apie aukščiau minėtą pastatą. Tas vingis didesnių problemų nekelia ir laiko daug nesugaišins, apvažiuosiu tuos metrus be problemų. Bet kodėl daromas toks sėlių g. kirtimas - absurdas lygioje vietoje - man tai nesuprantama. Užuot per 3 sekundes pervažiavęs sankryžą dabar turėsiu 3 minutes laukti.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Man atrodo nėra reguliuojama, o daroma pagal konkrečią situaciją. Kaip sueina takai už ir prieš perėjos, t.y. ar takas arčiau gatvės ar toliau. Jeigu žiede darytum dviračių taką pirmą (žiūrint nuo Narbuto g.), tai pėstiesiems prieš einant per perėją reikėtų kirsti dviračių taką. Taip pat būtų ir kitoje pusėje. Nebūtų logiška, atsiranda nereikalingas konflikto taškas.

    Taip pat ir ties Studentų st. NMC pusėje. Daroma prielaida, kad didžioji pėsčiųjų masė eis nuo stotelės per žiedą link universiteto. Tai todėl dviračių takas yra "už" perėjos, kad pėstiesiems nereikėtų jo kirsti.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Dabar tik pastebėjau, jog iš šešių penkios pervažos žiede bus už perėjos. Čia taip saugiau? Nors teisybės dėlei pasąmonėje ir man atrodo, jog taip geriau yra (nors paprastose sankryžose daroma dažniausiai atvirkščiai), bet nesu 100% tikras kodėl Daugiau laiko vairuotojams pamatyti dviratininkus? Dviratininkams galimybė pasislėpti už pėsčiųjų? Gal kas žinote tikruosius argumentus?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    2. Kaip veiks dvira2i7 pervažos žiede? Mašinų greitis ten turi tendenciją būti gana didelis. Net pėsčiam eiti ten gana nejauku. Važiuoti dviračiu per gatvę, net turint pirmenybę, yra iš principo pavojingiau, nei pėsčiam, dėl didesnio greičio.
    Tokioje prie perėjos prijungtoje pervažoje dviratininkas pirmenybės neturi. Tiesiog tai suteikia galimybę gatvę pervažiuoti nenulipus nuo dviračio (per perėją jį reikėtų persivesti).

    Man tik nesuprantama, kodėl A juosta pratęsiama iki stotelės, o už jos baigiasi. Tai jeigu jau dalyje gatvės platinama važiuojamoji dalis, galbūt galima vienu kartu ją praplatinti visą ir suteikti realų ir funkcionalų viešojo transporto eismo pirmumą. Juk nėra taip, kad iki stotelės, ties kuria nėra nei sankryžos nei perėjos kamštis yra, o už jos - nebėra.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Na va pagaliau pajudėjo reikalai ir ten. Ką pastebiu tai:

    Nelabai suprantu, kur ten dvi juostas stums laisvės-narbuto sankirtoje? Atrodo kad tiesiog išsukimas paverstas A juost ir pratęstas. Jei klystu tai ten turbūt bus liūdna remonto metu nes pralaidimuas ten reikalingas didelis.

    A juosta pratesta iki stotelės, o poto dingsta, nors vietos ten tikrai yra bent jau iki Sėlių gatvės (dabar žalias plotas). Ten net nėra įkalnės, kaip toje dalyje kur A juosta daroma.

    Panašu kad Lokių/Erelių gatvės kampe ten šaligatvio pagal Narbutą nėra ne dėl apsileidimo o tiesiog labai norisi visus siūsti ratu aplink pastatą? Kodėl tas nesąmoningas vingis nebuvo ištaisytas?

    Prie saltoniškių gatvės - perėja? Ar čia tiap pažymėta požeminė? Beje kodėl ten nutrūksta pėsčiųjų takas? Gal tiesiog užmiršo pažymėti, nes šaligatvis ten dabar yra?

    Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
    Sėlių gatvę dviračių takas kerta labai durnai. Dviratininkas turės nusukti iš Narbuto g į Sėlių g. Prie perėjos spausti šviesoforo mygtuką ir laukti kol ateis žalio signalo ciklas, tik tada galės kirsti Sėlių g. ir grįžti į Narbuto g. ir tęsti važiavimą. Iššvaistys veltui 2-3 minutes. Kai tuo tarpu važiuojantys Narbuto gatve nė nestabtelėdami važiuos tiesiai.

    Kodėl takas negali eiti tiesiai Narbuto g šioje vietoje?
    Ten dabar jau yra šviesaforas toje vietoje ir visi taip tą gatvę kerta (kas yra nedaug nes nelabai kas ten eina pėsčiomis, beveik visi suka į sėlių gatvę - žvėrynan). Nėjau kuris laikas ten jau bet jei nepasikeitė tai ten pėstiesiems ilgai ciklo laukti reikia.


    Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2020.01.15, 10:19.

    Komentuoti:


  • Dovydas
    replied
    Po Narbuto g platinimo automobilių srautas nenukentės. Todėl ir toliau automobilis bus pati greičiausia ir patogiausia transporto priemonė, o dviračių takas stovės tuščias, kaip ir visi kiti takai Vilniuje stovi tušti iki šiol. Tik bus padidėję asfalto plotai.

    Sėlių gatvę dviračių takas kerta labai durnai. Dviratininkas turės nusukti iš Narbuto g į Sėlių g. Prie perėjos spausti šviesoforo mygtuką ir laukti kol ateis žalio signalo ciklas, tik tada galės kirsti Sėlių g. ir grįžti į Narbuto g. ir tęsti važiavimą. Iššvaistys veltui 2-3 minutes. Kai tuo tarpu važiuojantys Narbuto gatve nė nestabtelėdami važiuos tiesiai.

    Kodėl takas negali eiti tiesiai Narbuto g šioje vietoje?

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė kutas Rodyti pranešimą
    Narbuto gatvės platinimas skiriamosios juostos sąskaita turbūt reiškia, kad tramvajus ar kitos rūšies atskirą liniją turintis transportas matomas nebent toli ateityje. Arba, kad atsiradus naujos rūšies transportui, bus galima sumažinti bendrojo transporto juostų skaičių, jų neslenkant kartu su dviračių taku.
    tai reiskia kad jis isvis niekada nenumatomas. Bet kitavertus gerai, kai ateis kita valdzia, biski labiau galvojanti ir statys tramvaju, tai jau darys tai eismo juostu saskaita, kas negali nedziugint. Bus po A juosta ir viena eismo juosta kiekviena puse Bet kokiu atveju kitaip teiktu daryti sviesoforus ties platformomis, o palikus po viena juosta uzteks ir pereju go-on..

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Narbuto gatvės platinimas skiriamosios juostos sąskaita turbūt reiškia, kad tramvajus ar kitos rūšies atskirą liniją turintis transportas matomas nebent toli ateityje. Arba, kad atsiradus naujos rūšies transportui, bus galima sumažinti bendrojo transporto juostų skaičių, jų neslenkant kartu su dviračių taku.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Taip, Narbuto g. bus platinama. Na, vadinkit kaip norit. Įrengiama A juosta. Pati važiuojamoji dalis stumiama priepriešinio eismo link per kiek daugiau nei vieną juostą, o vietoje buvusios pirmos juostos įrengiami nauji takai. Aš anksčiau maniau, kad bus statoma betoninė sienutė šlaitams sulaikyt, bet panašu, kad nusprendė gatvę pastumti. Bet pats platinimas tik iki stotelės.

    Čia matosi geriau kiek pasistums gatvė. Centrinės žalios juostos beveik neliks ties Narbuto stotelėmis. Geltona spalva žymi platinimą. A juostoje stotelė bus be įvažos.

    Click image for larger version  Name:	Annotation 2020-01-14 231822.jpg Views:	1 Size:	282,2 kB ID:	1775491
    Paskutinis taisė Creatium; 2020.01.14, 23:29.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nelabai suprantu, pagal ką Riedis daro tokius pastebėjimus?
    Iš brėžinio matosi. Bus pratęsta A juosta iki Narbuto stotelės. Gatvė bus platinama skiriamosios juostos sąskaita. Jeigu tiksliai įžiūriu tai vienoj vietoj netgi plačiau nei visa juosta, greičiausiai ten bus šaligatvis + dviračių takas plečiamas esamos pirmos juostos sąskaita.

    edit: gal ir klystu dėl platinimo daugiau nei juostos pločiu, bet lygtais šaligatvis vis tiek lenda į pirmą juostą, tai gal esamas juostas siaurins
    Paskutinis taisė themanual; 2020.01.14, 22:35.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    Pala jie ruosiasi platinti gatve kad A juosta ikisti?
    Nelabai suprantu, pagal ką Riedis daro tokius pastebėjimus?

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Pala jie ruosiasi platinti gatve kad A juosta ikisti?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Pagaliau! Man įdomūs/smalsūs du momentai:

    1. Dviračių pervaža per Saltoniškių gatvę viename lygyje. Kaip bus su pėsčiaisiais? Jiems ten bus draudžiama eiti? Kaip veiks enforcinimas? Visgi matyt pirmas atsargus žingsnis link pripažinimo, kad Narbuto/Saltoniškių sankryžos požeminė "perėja" buvo viena didesnių pastarojo dešimtmečio urbanistinių klaidų Vilniuje.

    2. Kaip veiks dvira2i7 pervažos žiede? Mašinų greitis ten turi tendenciją būti gana didelis. Net pėsčiam eiti ten gana nejauku. Važiuoti dviračiu per gatvę, net turint pirmenybę, yra iš principo pavojingiau, nei pėsčiam, dėl didesnio greičio. Kokie bus sprendimai, padedantys išvengti užprogramuotų konfliktinių situacijų? Greičio kalniukai galėtų visiškai išspręsti probelmą, bet jų negali būti dėl VT. Mašinų eismo pirmenybė, kaip yra ties Žvėryno tiltu? Bet kiek dviratininkai to laikysis? Nes pavojus ten tikrai yra ir nedarant papildomų saugumo priemonių ten tikrai bus problemų.
    Paskutinis taisė John; 2020.01.14, 21:03.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Pagaliau. Aišku yra kur kabinėtis, taip ir lieka neaišku, kaip prisijungs Saltoniškių g. takas ir kodėl neįrenginėjami takai ant žiedo viadukų, nes vietos šaligatvio+tako platinimui yra sočiai, bet čia smulkmenos. Laukiu nesulaukiu statybų pradžios, kelionė dviračiu į darbą taps žymiai malonesnė (aišku pasibaigus darbams)

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    O! Štai kodėl toks finansavimas. Be dviračių tako kartu ir A juostų plėtra ne esamos juostos sąskaita.

    Ties Panorama atsiras dviračių pervaža virš žemės, bet ne pėsčiųjų? Įdomus sprendimas, gal fazėms mažiau įtakos turės.

    Tuo pačiu pervažos Pedagoginiam žiede reikš dviratininkų pirmumą nenulipus?

    Džiaugiuos jei bene viena svabiausių jungčių pajudės. Tik per 2 metus, vadinas 2 vasaras bus perkasta ir galimai nepravažiuojama dviračiu.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Narbuto g. dviračių takui skyrė ES finansavimą, tai gal sparčiau pajudės visi reikalai. Daugiau kaip ir nėra jokių kliūčių skelbti pirkimams.

    Pasirašyta finansavimo sutartis dėl projekto „Dviračių tako T. Narbuto gatvėje nuo Pilaitės pr. iki Konstitucijos pr. statyba“ įgyvendinimo

    Vilniaus miesto savivaldybė 2019 m. gruodžio 6 d. pasirašė sutartį su Centrine projektų valdymo agentūra dėl projekto „Dviračių tako T. Narbuto gatvėje nuo Pilaitės pr. iki Konstitucijos pr. statyba“ finansavimo Europos Sąjungos lėšomis. Pagal 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos projektui skirtas 885.273,90 Eur finansavimas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų (Europos regioninės plėtros fondo).
    https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-igyvendinimo/

    Tuo pačiu dalinuosi pačio dvirtakio projektu. Pataisytos kelios vietos (lyginant su PP), kai kur siaurinama gatvė. Narbuto g. nuo Laisvės pr. išvis beveik per dvi juostas stumiama į šoną.















    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Trukdo tai, kad ten ne pazintinis takas

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Galima, argi kas trukdo?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Būtų gerai, kad nuotraukos būtų bent kažkiek panašios į nuotraukas. Negi tos vietos neįmanoma nugotografuoti dieną.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Pusės metų ambicingas projektas baigtas, valio!

    Komentuoti:

Working...
X