Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Kam tada kurti naują žemėlapį jeri tiesiog kopijuoji savivaldybės? Suprasčiau kuriant faktinį žemėlapį su faktiškai kaip magistraliniai naudojamais dvirtakiais. Bet dabar tiesiog paprasčiausia būtų perkopijuoti iš savivaldybės

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Sutinku, kad minimi takai jungia svarbias ašis, bet bandau apsibrėžti savivaldybės terminais.



    Parašė Darnaus Judumo Planas
    Vystyti magistralinį dviračių tinklą sujungiant miesto centrą su tankiai apgyvendinta Pietine,Vakarine ir Šiaurine dalimis [įrengta magistralinė dviračių trasa], 15km (2019-2020m.)
    Iškeltas preliminarus tikslas galėtų sujungti principe visas jų "magistrales".

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Eurovelo, Tujos ir Gariūnai ganėtinai magistraliniai Rodos net ir ženklai sudėti vien tik dvirtakio, ne maišytos paskirties.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Ačiū, bet magistralinius dvirtakius, ne visus!!!

    Tarprajoninius ir rajoninius į kitus sluoksnius keliu.

    Šio idėja stebėti kiek magistralinių trasų renovuoja/tiesa.

    Šimašiaus Tujų magistralė aplink Žvėryną
    Paskutinis taisė Riedis; 2019.09.01, 14:21.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Prašau pasiūlymų geresnei spalvų schemai tokiam pagrindo žemėlapiui, bei pastabų apie šiurkščius netikslumus.
    Trūksta:

    - Eurovelo iki pat Trinapolio + rodos nuo Trinapolio ir atgal iki Žirmūnų, link autobusų parko, užkyla, tik nepamenu ar stovi dvirtakio ženklas

    - dvirtakis nuo Žirmūnų tilto per medžių laipynių parką iki degalinės

    - Šimašiaus Tujų magistralė aplink Žvėryną

    - Gariūnų dvirtakiai

    - vykstantys darbai Paupyje ir Paplaujoje

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Neries senvagės projektas neįtrauktas, vykstantys darbai: https://citify.eu/neries-senvages-slenis/
    Didlaukio g. takas irgi nepažymėtas prie vykstančių: https://citify.eu/didlaukio-g-dviraciu-takas/
    Taip pat Giedraičių - Fino g. nėra: https://citify.eu/giedraiciu-ir-s-fino-g/
    Jungiamojoje g. tarp Konstitucijos pr. ir Upės g. bus dviračių takas: https://citify.eu/jungiamoji-gatve-t...-pr-ir-upes-g/

    Architektų g. pažymėtas ne visas (takas eina per visą žiedą).

    Palei Žirmūnų g. nėra pažymėtas naujas raudono asfalto takas.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Magistralinių (pagal bendrą planą) dviračio takų dabartinė būsena (bandomasis):



    Raudona - Raudono asfalto dvirtakis,
    Mėlyna - Pilko asfalto dvirtakis,
    Žydra - Plytelių/Trinkelių dvirtakis,
    Geltona - Trūkstamos jungtys
    Oranžinė - Vykstantys darbai

    Prašau pasiūlymų geresnei spalvų schemai tokiam pagrindo žemėlapiui, bei pastabų apie šiurkščius netikslumus.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Didlaukio g. daro kiek kitaip nei pvz. Ozo g, todėl vilties turiu.

    Tako apačioje jau kokie 200m buvo išasfaltuoti (prieš porą savaičių), dar prie progos patikrinsiu kiek pasistūmėjo per viduriuką.


    Vakar link nakties buvo įdomu per miesto šventę praminti. Upės g. gan tvarkingai dauguma pėsčiųjų vengė eiti taku (nors vietomis buvo masės). Tik kad apšvietimo deja dar nėra, tai nebloga adrenalino dozė gavosi.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Pasiruošta Didlaukio g. dviračio tako "Rugiasėjai" per visą ilgį.



    Išlupo augalus, išlupo šlagbaumus. Tokiais tempais gal net nuties per rugsėjį?
    Na pagal patirtį tai nulupa ir išrausia jie visada labai greit, o paskui taip gali stovėt kelis mėnesius, bet pažiūrėsim kaip veikia nauji VMS reikalavimai...

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Pasiruošta Didlaukio g. dviračio tako "Rugiasėjai" per visą ilgį.



    Išlupo augalus, išlupo šlagbaumus. Tokiais tempais gal net nuties per rugsėjį?

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Gyvenu paneriuose ir dažnai važinėju dviračiu aptariamose vietovėse. Mano nuomone labiausiai trūksta dviračių tako nuo Kirtimų g. iki Lentvario gel. pervažos per Lentvario g. Arba nuo Grigiškių iki ten pat. Jei būtų jungtis iki Lentvario - dviratininkams būtų kur kas patogiau. O nuo Lentvario jau esant reikalui gali rasti ramių mažo eismo kelių iki pat Trakų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Trūkstama atkarpa iki Lentvario seniai galėjo būti nutiesta. Jei ne kažkokio plauko žalieji užprotestavę medžių kirtimą Kiek teko girdėt lyg ir finansavimas buvo. Ir pasak gandų net ne vieną kartą.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Kaip čia tau visi takai baigiasi niekur?
    Aš tik bandau rasti paaiškinimą, kodėl pakeliui į tokią turistinę vietą tiek mažai dviratininkų. Dviračių takai tiesiami gabalais, kurie kažkada gal ir susijungs į kažką vientiso. Geriausia iliustracija yra dviračių tako pradžia/pabaiga ties Trakų istorinio parko riba. Maždaug mes padarėme, toliau ne mūsų teritorija. Takai turėtų jungti kažkokius objektus, o ne tiesiog netikėtai baigtis. Šiuo atveju tas trūkstamas gabalas iki Lentvario seniai galėjo būti nutiestas.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Sutiktum bent 20 porelių, jei tas takas staiga nepasibaigtų sulig Trakų istorinio parko riba . Jis apskritai keistai eina ir veda net ne į Trakus, o į Senuosius Trakus.
    Kaip čia tau visi takai baigiasi niekur? Nuo žiedo/degalinės galima asfaltu prieš eismą arba šaligatviu užkilti iki Vilniaus gatvės/A16, o ten jau yra malonus naujas raudonas takas iki pat stoties ir kur nori toliau Trakuose. Alternatyviai, 500 m teisingos A16 pusės šalikele, ir nuo Trakų riboženklio raudonas takas kitoj gatvės pusėj.

    Ir išvis, daug maloniau Trakus pasiekti per Žemaitės gatvę/4751 ir per medinį tiltą tarp Galvės ir Lukos.
    Paskutinis taisė alga; 2019.08.28, 23:50.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Sutiktum bent 20 porelių, jei tas takas staiga nepasibaigtų sulig Trakų istorinio parko riba . Jis apskritai keistai eina ir veda net ne į Trakus, o į Senuosius Trakus. Kitaip sakant, tie, kuriems nėra priimtina kažkiek paminti ir keliu, tuo taku nevažiuos. Todėl jis ir yra pustuštis, palyginti su turistų (pėsčių ir ratuotų) skaičiumi pačiuose Trakuose.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Gal darbo dienomis vaizdas kitoks. Aš juo važiuoju tik savaitgalį, tai vaizdas būna tuščias. Į Trakus taip ir važiuoju per Lentvarį, tai sutinku vieną kitą dviratininką. Tas dviračių takas už Lentvario gana siauras ir būtų nelengva prasilenkti su kitais dviratininkais, bet ten nėra su kuo prasilenkinėti .
    Ach, ta prasme? Na, priemiesčio takuose tikrai būna mažiau eismo, nei Vingio parke ar Neries krantinėse, bet tai normalu. O, pavyzdžiui, šį vakarą apie pusė aštuonių tame take tarp Lentvario ir Trakų sutikau gal tris poreles su dviračiais. Prasilenkti ten nesmagu, bet įmanoma nelėtinant tempo.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Kategoriškai nesutinku! Jei dirbi Fermentų/Graičiūno kvartale, tas takas tau leidžia patogiai pasiekti darbą iš miesto. Jei gyveni Vaidotuose, Pagiriuose, Trakų Vokėj, Grigiškėse, net Lentvaryje, jis leidžia saugiai ir patogiai pasiekti miestą.
    Gal darbo dienomis vaizdas kitoks. Aš juo važiuoju tik savaitgalį, tai vaizdas būna tuščias. Į Trakus taip ir važiuoju per Lentvarį, tai sutinku vieną kitą dviratininką. Tas dviračių takas už Lentvario gana siauras ir būtų nelengva prasilenkti su kitais dviratininkais, bet ten nėra su kuo prasilenkinėti .

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Gariūnų dviračių takai abiejose gatvės pusėse palieka tuštumos įspūdį. Poilsiniam pasivažinėjimui nejaukūs dėl judrios gatvės, o susisiekimui turbūt nelabai reikalingi, nes nelabai kur veda (bent kol kas). Kurioje vietose baigiasi Kirtimų g. dviračių takas?
    Kiek jie nereikalingi, galima pamatyt stravos ar kokio kito resurso heatmapsuose


    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    [Gariūnų g. takas] Poilsiniam pasivažinėjimui nejaukūs dėl judrios gatvės, o susisiekimui turbūt nelabai reikalingi, nes nelabai kur veda (bent kol kas).
    Kategoriškai nesutinku! Jei dirbi Fermentų/Graičiūno kvartale, tas takas tau leidžia patogiai pasiekti darbą iš miesto. Jei gyveni Vaidotuose, Pagiriuose, Trakų Vokėj, Grigiškėse, net Lentvaryje, jis leidžia saugiai ir patogiai pasiekti miestą.

    Kurioje vietose baigiasi Kirtimų g. dviračių takas?
    Žiūrint, kaip žiūrėsi. Viena šaka realiai baigiasi Fermentų/Kirtimų žiede, toliau yra banguojantis šaligatvinio stiliaus takas kertantis daug išvažiavimų. Bet yra atšaka į Žarijų g., kuri baigiasi ties Ižos g. Iš ten ramiomis Ižos, Liudvinavo gatvėmis pasiekiama oficiali geležinkelio perėja ties Vokės pusstote, o už jos kabantis tiltas per Vokę ir jau Trakų Vokės dvaro parko takai. Va paaiškinimas, kurį paišiau, kaip saugiai pasiekti Trakus:

    Click image for larger version  Name:	trakai.png Views:	1 Size:	325,4 kB ID:	1744600
    Paskutinis taisė alga; 2019.08.28, 16:37.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
    Pasiūlykite geresnį variantą tokiose situacijose? Bet kokiu atveju dviračių takas kirsis su pėsčiųjų stotelių zonose, taip pat kitur, kur kertasi kryptys. Daugiausia ką galima padaryti, tai dar labiau atitraukti dviračių taką nuo stotelės ir iškreivinti, bet, žinoma, reikia laikytis minimalaus kreivės radiuso pagal STR. Gautųsi tokia nemaža kilpa. Jau paaiškinta, kodėl tiesiami takai arčiau gatvės, bet dar galiu duoti pavyzdį, kiek būtų konflikto su pėsčiaisiais, jei takus apkeistume vietomis, t.y. pėsčiųjų takas arčiau gatvės važiuojamosios dalies? Kiekvienas pėstysis išeidamas iš namų ar panašiai, turėtų kirsti taką, tam kad eitų pėsčiųjų taku. O čia tik du susikirtimo taškai. Nežinau kaip dėl įspėjamųjų paviršių tose vietose, neatkreipiau dėmesio, pagal viską jie ten turi būti.
    Geresnis variantas būtų nekaitalioti vietomis, o tiesiog sutalpinti ir dvirtakį ir šaligatvį ir laukimo paviljoną. Jei tokiam genialiam sprendimui trukdo per plati gatvė ar per žalia pieva, tai tuomet pasiduodu.

    Komentuoti:

Unconfigured Ad Widget

Collapse
Working...
X