Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
    O kodėl dviračių takų negalima daryti pritaikytų panašioms apkrovoms kaip gatvių? Jeigu vien dėl raudono asfalto, tuomet sakyčiau velniop tą raudoną asfaltą. Vis tiek po metų kitų jis visur atrodo labiau pilkas negu raudonas.
    Kaina. Ir manau ne asfalte, o pagrinde problema. Vienur šiaip žvyriuko papili, kitur darai storą, daugiasluoksnį.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
      O kodėl dviračių takų negalima daryti pritaikytų panašioms apkrovoms kaip gatvių? Jeigu vien dėl raudono asfalto, tuomet sakyčiau velniop tą raudoną asfaltą. Vis tiek po metų kitų jis visur atrodo labiau pilkas negu raudonas.
      Šiuo metu, pagal galiojančius reglamentus takų konstitucijos minimalus bendras storis 45 cm.
      Palyginimui: mažo intensyvumo keliams galima daryti 55 cm storio konstrukciją.

      Comment


        Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
        O kodėl dviračių takų negalima daryti pritaikytų panašioms apkrovoms kaip gatvių? Jeigu vien dėl raudono asfalto, tuomet sakyčiau velniop tą raudoną asfaltą. Vis tiek po metų kitų jis visur atrodo labiau pilkas negu raudonas.
        O kodėl reikia 3 kartus daugiau mokėti už dviračių taką vien todėl kad kažkoks gibonas nesugeba suprasti kad negalima tokiu transportu važiuoti dviračiu taku?

        Parašė Kaid Rodyti pranešimą

        Šiuo metu, pagal galiojančius reglamentus takų konstitucijos minimalus bendras storis 45 cm.
        Palyginimui: mažo intensyvumo keliams galima daryti 55 cm storio konstrukciją.
        Mažo intensyvumo (vidinėse) gatvėse tokio svorio automobiliai irgi negali važinėti.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          O kodėl reikia 3 kartus daugiau mokėti už dviračių taką vien todėl kad kažkoks gibonas nesugeba suprasti kad negalima tokiu transportu važiuoti dviračiu taku?

          Mažo intensyvumo (vidinėse) gatvėse tokio svorio automobiliai irgi negali važinėti.
          Abejoju -- mažos gatvės skirtos šiukšlinėms reguliariai ir gaisrinei karts nuo karto privažiuoti, o dvirtakiai apskaičiuoti sniegą valantiems traktoriams, gėlių laistymo cisternoms kaip minimum.

          Comment


            Parašė alga Rodyti pranešimą

            Abejoju -- mažos gatvės skirtos šiukšlinėms reguliariai ir gaisrinei karts nuo karto privažiuoti, o dvirtakiai apskaičiuoti sniegą valantiems traktoriams, gėlių laistymo cisternoms kaip minimum.
            Jei jau tiksliau, tai LAKD tvirtintose tipinėse konstrukcijose net nebuvo tokio skirstimo pagal svorį. Buvo konstrukcija, ant kurios visai neleidžiama užvažiuoti ir ant kurios leidžiama užvažiuoti takų priežiūros mašinoms. Toliau vienintelis kriterijus buvo ekvivalentinės ašies užvažiavimų skaičius per laiko tarpą. Pagal tą formulę gavosi atseit ta pati apkrova - ar 100 vientonių automobilių ar 1 šimtatonis.

            Comment


              Parašė alga Rodyti pranešimą

              Abejoju -- mažos gatvės skirtos šiukšlinėms reguliariai ir gaisrinei karts nuo karto privažiuoti, o dvirtakiai apskaičiuoti sniegą valantiems traktoriams, gėlių laistymo cisternoms kaip minimum.
              Neskirtos. Kur glaima šiukšlinės yra iškeliamos prie pagrindinių gatvių. tada ir šiukliavežėms patogiau ir negadina kieminių gatvių dangos. O dabartiniai 15 tonų traktoriai stumdantys sniegą dvirtakiuose yra tik begėdiškas dvirtakių laužymas.

              Priešgaisrinė yra krizinis atvejis ir ji tikrai nevažinėja kas savaitę. Beje ji vis tiek neprivažiuoja per užstatytus automobilius (praėjusiais metais bent du kartus negalėjo privažiuoti kai buvo iškveitimas kaiminystėje. Gaisrininkai bėgo pėsčiomis ieškoti gaisro).

              Comment


                Pasirašyta sutartis 2 metams už ~3mln. dėl "Algirdo gatvės rekonstravimas ir dviračių tako V. Mykolaičio – Putino gatvėje statyba"
                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                  Pasirašyta sutartis 2 metams už ~3mln. dėl "Algirdo gatvės rekonstravimas ir dviračių tako V. Mykolaičio – Putino gatvėje statyba"
                  Negi 2 metus žadama ja statyti? Ten gi nėra taip daug.

                  Comment


                    Specifikų tikrai nežinau, bet įtariu, kad yra daug faktorių - kada realiai pradės, kiek tai apima komunikacijas, kiek pačios gatvės tvarkys (pirkimuose buvo nemažai "humanizavimo" niuansų), kiek truks iki smulkmenų sutvarkymo ar jau yra visi statybų projektai ir pan.

                    Berods žalgirio g. rekonstrukcija irgi jau vasarą pasirašyta, bet dvirtakis tiesiamas dabar tik ties keliais pastatais, fragmentiškai.
                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                      Berods žalgirio g. rekonstrukcija irgi jau vasarą pasirašyta, bet dvirtakis tiesiamas dabar tik ties keliais pastatais, fragmentiškai.
                      Darbai vyksta didžiojoje Žalgirio gatvės dalyje, išskyrus atkarpą nuo Kalvarijų iki Rinktinės gatvės.

                      Comment


                        Kalbame apie nuosavų namų kvartalus, ar daugiabučių? Pastaruosiuose šiukšlių konteineriai įrengiami prie įvažiavimų tikrai ne dėl silpnų pagrindų. Nuosavų namų kvartaluose šiukšlinės važiuoja iki kiemo, nebent iki kiemo nėra pravažiuojamo kelio. Praktikoje - nevažiuoja ant trinkelių, kas dažnu atveju ir parodo, kad pagrindas sunkiasvoriams nepritaikytas.



                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Neskirtos. Kur glaima šiukšlinės yra iškeliamos prie pagrindinių gatvių. tada ir šiukliavežėms patogiau ir negadina kieminių gatvių dangos. O dabartiniai 15 tonų traktoriai stumdantys sniegą dvirtakiuose yra tik begėdiškas dvirtakių laužymas.

                        Priešgaisrinė yra krizinis atvejis ir ji tikrai nevažinėja kas savaitę. Beje ji vis tiek neprivažiuoja per užstatytus automobilius (praėjusiais metais bent du kartus negalėjo privažiuoti kai buvo iškveitimas kaiminystėje. Gaisrininkai bėgo pėsčiomis ieškoti gaisro).

                        Comment


                          Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                          Kalbame apie nuosavų namų kvartalus, ar daugiabučių? Pastaruosiuose šiukšlių konteineriai įrengiami prie įvažiavimų tikrai ne dėl silpnų pagrindų. Nuosavų namų kvartaluose šiukšlinės važiuoja iki kiemo, nebent iki kiemo nėra pravažiuojamo kelio. Praktikoje - nevažiuoja ant trinkelių, kas dažnu atveju ir parodo, kad pagrindas sunkiasvoriams nepritaikytas.
                          Daugiabučius, kaži ar daug dviračių takų tiesiama privačių namų kvartaluose. Nuosavų kvartaluose yra įvairiai, dažnai iki kiemo nes namų savininkai tingi nešti šiukšles prie kvartalo įvažiavimo kontenerių. Bet tada koneteineriai bųna individualių namų (tie stumdomi) ir šiukšliavežės mažesnės (lengvesnės).

                          Comment


                            Atrodo Jūs senokai nebuvote nuosavų namų kvartale. Kokie dar kvartalo konteineriai? Kiekvienas namas turi savo konteinerius - kuriuos šiukšlių surinkimo dieną reikia išstumti į gatvę, kuria važiuoja šiukšliavežė.

                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Daugiabučius, kaži ar daug dviračių takų tiesiama privačių namų kvartaluose. Nuosavų kvartaluose yra įvairiai, dažnai iki kiemo nes namų savininkai tingi nešti šiukšles prie kvartalo įvažiavimo kontenerių. Bet tada koneteineriai bųna individualių namų (tie stumdomi) ir šiukšliavežės mažesnės (lengvesnės).

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                              O dabartiniai 15 tonų traktoriai stumdantys sniegą dvirtakiuose yra tik begėdiškas dvirtakių laužymas.
                              Galima plačiau apie 15 t traktorius? Čia tiesiog iš fantazijos traukiat skaičius? Gigantiški žemės ūkio T-150K arba dideli ekskavatoriniai krautuvai (Komatsu WB93R) sveria 8 tonas. Net tokiais niekas dvirtakiuose sniego nevalo.

                              šiukšliavežės mažesnės (lengvesnės).
                              Tos pačios šiukšliavežės, kur visur.

                              Comment


                                Į tema dėl pėsčiųjų-dviračių takų apkrovas, jų ir kitos infrastruktūros gadinimo:
                                2021-04-14 avarija Gariūnų gatvėje link Kauno pusės. Foto iš FB grupės "Reidas Vilniuje", įkėlė Julita Justice.

                                Comment


                                  Gerai varo liaudis. Nepaisant to, kad kaip tik yra apvažiavimas Paneriškių g.

                                  Click image for larger version

Name:	download.png
Views:	655
Size:	1,69 MB
ID:	1877623

                                  Comment


                                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                                    Galima plačiau apie 15 t traktorius? Čia tiesiog iš fantazijos traukiat skaičius? Gigantiški žemės ūkio T-150K arba dideli ekskavatoriniai krautuvai (Komatsu WB93R) sveria 8 tonas. Net tokiais niekas dvirtakiuose sniego nevalo.
                                    Valo dar ir kaip. O po to dar krauna į sunkvežimius, katrie jau ir tas 15t sudaro.

                                    Comment


                                      Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                      Atrodo Jūs senokai nebuvote nuosavų namų kvartale. Kokie dar kvartalo konteineriai? Kiekvienas namas turi savo konteinerius - kuriuos šiukšlių surinkimo dieną reikia išstumti į gatvę, kuria važiuoja šiukšliavežė.
                                      Tai ir sakau kad konvertavosi 5 asmeninius stumdomus konteinerius. Kai kur buvo kvartalo konteineriai seniau. Jei pavažiuosime toliau nuo sostinės - dar ir dabar.

                                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                                      Galima plačiau apie 15 t traktorius? Čia tiesiog iš fantazijos traukiat skaičius? Gigantiški žemės ūkio T-150K arba dideli ekskavatoriniai krautuvai (Komatsu WB93R) sveria 8 tonas. Net tokiais niekas dvirtakiuose sniego nevalo.
                                      Kaip tai nevalo? Modelių nežinau bet pagal nuotraukas panašu. Ir nelabai svarbu ar 8 tonos ar 15 jeigu dvirtakio pagrindas neskirtas net 1-2 tonų lengviesiems automobiliams.




                                      Comment


                                        Raudonos dangos kokybė Žalgirio/Geležinio dviračio take ties Rimi. Tiesa, šitas yra turbūt seniausias raudonas takas Vilniuje, pastatytas 2015. Visame ruože suskilinėjęs visaip skersai ir išilgai. O kraštuose trupa kaip vaflio lakštas ir daug kur matosi asfalto gabaliukai ant paties tako paviršiaus. Gali būti, kad naujesni raudoni takai kiek geresni ir bent jau kraštuose netrupa, kaip šitas, bet problemos su skilinėjimais visvien yra

                                        Comment


                                          Tai kaip ir aišku kas čia tuos dviračių takus ardo visam Vilniuje

                                          Comment

                                          Working...
                                          X